quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:11 schreef Dqod het volgende:
Ja vies teringkuthoereninternet hier
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH
Maar dat dus
Mits jij je haren hebt gewassen wil ik jou ook wel in m'n coffee dunken hoor, wanneer je hier weer bentquote:
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:59 schreef Samzz het volgende:
Bluh, 1 keer campingdouche en ik verlang weer naar m'n eigen.
Alleen al omdat ik er 300 jaar over doe om m'n haar uit te spoelen.
Inmiddels voor 20 euro in die douche gegooidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?
Nee, 1 keer drukken en hij stroomt voor vijf minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?
Als dat maar een bierdouche isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inmiddels voor 20 euro in die douche gegooid
Dat is wel beter jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, 1 keer drukken en hij stroomt voor vijf minuten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja
Kan je hem ook vasttapen?
Welk principe?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zet voor 1x mijn principes wel aan de kant en ga vanmiddag als ik thuis kom toch echt een biertje drinkenWat een weertje
Om op een gewone maandag, dinsdag en woensdag geen bier te drinkenquote:
Een gewone donderdag kan wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om op een gewone maandag, dinsdag en woensdag geen bier te drinken
In Australië is het al bijna donderdag, dus het kanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik 's-avonds altijd repetitie en daarna altijd even een biertje drinkenquote:
"Gewoon" is een heel rekbaar begrip.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja op vakantie of feestdagen welquote:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja
Kan je hem ook vasttapen?
Deze manquote:
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits jij je haren hebt gewassen wil ik jou ook wel in m'n coffee dunken hoor, wanneer je hier weer bent
Dit soort dingen zijn wel jouw ding he?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"
Sexy hoor!
Heerlijk bier & bbq & bikini babes weer toch?quote:
Ik doe mn bikini wel even aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk bier & bbq & bikini babes weer toch?
Logisch wel ja.quote:
Enorm. Super opwindend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn wel jouw ding he?
Soppen met t yoghurtgrotje?quote:
Ik laat mijn koffie altijd netjes een beetje afkoelen alvorens ik het drink en iemand z'n hoofd erin duw :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"
Sexy hoor!
O dat scheelt weer wat brandwondenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat mijn koffie altijd netjes een beetje afkoelen alvorens ik het drink en iemand z'n hoofd erin duw :$
Ik ben de slechtste nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat scheelt weer wat brandwonden![]()
Wat humaan van je!
Pervertquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is echt het smerigste wat ik ooit heb gelezen.
Ik ben een "dingetje"quote:
Zelfs dat nogquote:
Zometeen als ik naar huis gaquote:
Bleeeehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zometeen als ik naar huis ga
Lekker johquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Dqod het volgende:
Het is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm
Leugensch! Dat is linkse propaganda.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Dqod het volgende:
Jawel, met een briesje wel :$quote:
Kom nie fronte nie vrind ;squote:
Binnen op het werk nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Dqod het volgende:
Gelukkig wel, anders was ik mooi doodgegaan in m'n longsleeve onder m'n werkshirtquote:
Dag mevrouw.quote:
Verplicht ivm je sleeve?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders was ik mooi doodgegaan in m'n longsleeve onder m'n werkshirt
meneerquote:
Hmmmmmquote:
Jep. Ik ben asociaal want ik heb grote inktquote:
jij met je inktquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep. Ik ben asociaal want ik heb grote inkt
Ja.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog even en dan mag ik vast ook zo'n pakkie aanquote:
Seksie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog even en dan mag ik vast ook zo'n pakkie aan![]()
Haha nee, niets in het gezicht of op de handjes.
Handmatig pigment aanbrengen.. Ik voel me bijna schuldig als ik met m'n witte benen over straat ga.. Auto ongelukken en alles omdat iedereen verblind wordtquote:
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft me niet speciaal te laten voelen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind het 5 uur.. Dag liefjes! (en faxie)
Kom niet stoer doen tegen mijn melkflessen jungah :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.![]()
Sta nu op station Dukenburg, wat een hitte joh
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:50 schreef Elvi het volgende:
Powerrangers gifjes zijn echt mn favoriet. Ze zijn zo ontzettend random.
Nou nou wat een insinuatie weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai sletje![]()
Ik zag dat je weer aan Straw mag zittenZe kan weer tegen Kaneel zei ze
Kaneel en aardbei vind ik wel een goede combinatie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou wat een insinuatie weer.
Haal dan druivenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:00 schreef Dqod het volgende:
Omg, ik moet geen jellybeans halen. Dan hou ik niet meer op
Vieze vent ben je ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel en aardbei vind ik wel een goede combinatie hoor![]()
Met een beetje room uiteraard
Ik vind alleen rode lekker, maar direct 500 gram hoeft niet :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal dan druiven
[..]
Vieze vent ben je ook.
was het maar een ventquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal dan druiven
[..]
Vieze vent ben je ook.
Hier heb je je melkflessenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen tegen mijn melkflessen jungah :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dus dat!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.![]()
Sta nu op station Dukenburg, wat een hitte joh
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier heb je je melkflessenDa's een arm bitch :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Hier heb je je melkflessenDat lijkt wel een kaposi sarcoom, zo'n zieke piemelvlekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hier heb je je melkflessenMooie blauwe plek ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Snap ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind alleen rode lekker, maar direct 500 gram hoeft niet :$
Goed bezig!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik eet wel vies veel fruit de laatste dagen.
hij is uitgeschoten met swaffelen denk ikquote:
Berendonckquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus dat!!
Pfoe, zo ver hoef ik nu nog niet te reizen.. Eerst naar huis, mr. GvsE ophalen en daarna pas op Dukenburg zweten om de bus naar de berendonck te kunnen vatten
Ik herken datquote:
Daar ben ik al zeker een jaar niet meer geweestquote:
Alles voor beter zaad toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed bezig!
Met dit weer ben ik wel geneigd meer fruit te halen, maar vandaag wil ik de deur niet uit
/lui
Geen idee, ik hou me niet zo bezig met mijn zaad :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles voor beter zaad toch.
Ja, heb nu ook geen zin om naar buiten te gaan.
Ben vooral moe na werk, warmte valt mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me niet zo bezig met mijn zaad :$
T is te warm eh, behalve in de schaduw dan. Da's wel lekker
Ik al langer niet meer. Ben wel benieuwd hoe het daar isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar ben ik al zeker een jaar niet meer geweest
Herkenbaar. En dan ook nog in de heetste trein deze kant van Venusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zweet op plekken waarvan ik niet wist dat het kon.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan ook nog in de heetste trein deze kant van Venus
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef Allures het volgende:
Zo veel vrouwen met kort haar gezien vandaag
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef Allures het volgende:
Zo veel vrouwen met kort haar gezien vandaag
Gewoon een knot maken. Klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Ziet ook niet uit, heb met jullie te doenquote:
Hoezo ziet er niet uitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet ook niet uit, heb met jullie te doen
Ziet er toch niet uitquote:
Dunno, moet dan altijd aan radijsjes denken. Of haar:quote:
Had je jonger geschatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Dqod het volgende:
Gewoon allemaal opbokken met je gemiep, het is hier 33
Lagguh xDquote:
Daarom viel het me zo op Vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga trouwens slingers ophangen hier, ik kan sinds vandaag de bodem van mn vijver zien![]()
EN ja, er zit gewoon water in
Een zak van die turf in de vijver gehangen in de buurt van de pomp en verder elke 2 weken filters schoon gemaakt, meer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?
pils en pils vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Spareribs, friet en bier vanavond.
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:50 schreef Elvi het volgende:
Ik maakte de fout door kip in de over te schuivenwhyyy?! Daar wordt het alleen maar warmer van
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
Precies, mooie bijvangst gezien haar weinig subtiele opmerkingen over haar overgewicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
Ervaring blijft een goede leermeester.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:55 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratdeed ze ook maar 1 keer.
Darwin award.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratdeed ze ook maar 1 keer.
Dit kan ik niet ontkennen :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring blijft een goede leermeester.
Nou nou poeh poehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Dqod het volgende:
Gewoon allemaal opbokken met je gemiep, het is hier 33
IN HUISquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik heb het er moeilijk mee ja? Laat me ;s
Als je komtquote:
Ja lach maar op dat winderige eilandje voelt 33 graden aan als 'n makkelijke 20, hier is het meteen 82 gradenquote:
En dat terwijl het twee keer een 3 betreft. Doorgaans ben je zeer verguld met dat getal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik heb het er moeilijk mee ja? Laat me ;s
Ik heb eerder last van kou, dan van warmtequote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je komten, ga jij hier lekker wonen
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lach maar op dat winderige eilandje voelt 33 graden aan als 'n makkelijke 20, hier is het meteen 82 graden
Potverdomme, heb je een punt :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl het twee keer een 3 betreft. Doorgaans ben je zeer verguld met dat getal.
Met die 50-60% luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderEn de wind komt uit het zuiden, dus die voelt alsof je een fohn in je gezicht voelt blazen
Stelletje aanstellers jullie, niks gewend
Het is hier allebei extreem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van kou, dan van warmte
Tja, Nederland. Morgen kan het sneeuwenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is hier allebei extreem.
Maar ja
[ afbeelding ]
Daar pas ik niet in denk ik :$quote:
Ja. Daarom liever gisteren dan morgen iets fatsoenlijksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, Nederland. Morgen kan het sneeuwen
Qatar hangt tegen de 40+ graden wat ik weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in denk ik :$
[..]
Ja. Daarom liever gisteren dan morgen iets fatsoenlijks
Wij trotse blanke krijgers zijn het gewoon om achter holenberen en mammoeten door de sneeuw aan te rennen om ze dood te maken, niet dat laffe luie hangmat leventje van den Mediterrane manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderEn de wind komt uit het zuiden, dus die voelt alsof je een fohn in je gezicht voelt blazen
Stelletje aanstellers jullie, niks gewend
Heeft helemaal geen ene fuck met het weer zelf te maken en alles met hoe ik woon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef ElDinosaur het volgende:
En ja, we zijn niets gewend hier qua hitte.
Spendeer een paar maanden in een tropisch land en je lacht om die 33 graden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen ene fuck met het weer zelf te maken en alles met hoe ik woon.
Jammer dat dat na een aantal posts over mijn huis nog uitgelegd moet worden
Huis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spendeer een paar maanden in een tropisch land en je lacht om die 33 graden.
je hebt een huis wat 12 zonuren heeft en alle ramen openstaan? open haard aangezet en een wolle trui aan en natuurlijk zijn de muren flinter dunquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen ene fuck met het weer zelf te maken en alles met hoe ik woon.
Jammer dat dat na een aantal posts over mijn huis nog uitgelegd moet worden
Ongeveer goed, de muren zijn iig flinterdunquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:12 schreef K44S het volgende:
[..]
je hebt een huis wat 12 zonuren heeft en alle ramen openstaan? open haard aangezet en een wolle trui aan en natuurlijk zijn de muren flinter dun
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wel geil om bij zo'n licht verbrand huidje de bikinicontouren te volgen
Laat me met rust, engerd ;squote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wel geil om bij zo'n licht verbrand huidje de bikinicontouren te volgen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ongeveer goed, de muren zijn iig flinterdun
[ afbeelding ]
Kudos voor jouquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Purrrfecte timing heb ik toch ook
Godver.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ongeveer goed, de muren zijn iig flinterdun
[ afbeelding ]
Ik dank u voor uw begripquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Och komen ze weer aan met hun likkende vrouwtjes, ik ga bieren en zwemmen
DOEIquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Och komen ze weer aan met hun likkende vrouwtjes, ik ga bieren en zwemmen
HNNNNGquote:
Kom je langs? :$quote:
Jaaaaaaaquote:
Blanke krijgersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij trotse blanke krijgers zijn het gewoon om achter holenberen en mammoeten door de sneeuw aan te rennen om ze dood te maken, niet dat laffe luie hangmat leventje van den Mediterrane man
Koud douchenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:20 schreef K44S het volgende:
Houd een -sop! dames.
Het wordt hier te warm
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zweet nu nog erger :$
Ff douchen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud douchen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud douchen
[..]Heeft ze nu een zoutvaatje als tattoo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nee peperquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze nu een zoutvaatje als tattoo?
Ow. Ik deed je dus aan een radijs denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dunno, moet dan altijd aan radijsjes denken. Of haar:
[ afbeelding ]
Ik kom er aanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Omfgbbq de ijssalon heeft de smaak zoute Chocolonely
Dus gewoon caramel zeezout?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk een reden om es naar Ede te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om es naar Ede te gaan.
Jou mag ik niet likken.quote:
Ohhh guttegut. Voor de rest ben ik niet interessant genoeg?quote:
Hier ook. Als ik daar binnen loop word ik helemaal gek, zoveel keuze :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij de ijswinkel hier hebben ze Oreo ijs.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus gewoon caramel zeezout?
Gewoon een staart in.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, het is altijd veel te druk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier ook. Als ik daar binnen loop word ik helemaal gek, zoveel keuze :$
Ik mag geen ijs van mezelfquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier ook. Als ik daar binnen loop word ik helemaal gek, zoveel keuze :$
Met die echt warme zomerdagen moet je daar niet zijn neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, het is altijd veel te druk.
Moeilijk, ik vind er zoveel lekker. Kon iig de bueno-smaak wel ontzettend waarderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag geen ijs van mezelf
Wat is je favoriet daar?
HNNNNNGquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Ben en Jerry's cookie dough gekocht.
Omg, fuck this shit. Morgen ga ik halenquote:
Sloot zeker zo aan op de rij voor Antonios. Waar het uitgestorven is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met die echt warme zomerdagen moet je daar niet zijn nee
Heb het een keer geprobeerd. De rij mensen stond helemaal tot over de weg heen op het marktplein
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sloot zeker zo aan op de rij voor Antonios. Waar het uitgestorven is.
Die heb ik niet in de koelkast en vandaag is tijd voor ijsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet amper ijs. Muv frozen daquiris
Zeker wel, maar het ging nu juist over consumeerbare redenen om naar Ede te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:00 schreef Dqod het volgende:
Ohhh guttegut. Voor de rest ben ik niet interessant genoeg?
Ijsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het ging nu juist over consumeerbare redenen om naar Ede te gaan.
quote:
Ja, ik dus ook, maar dan moet ik nog heel lang sparenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de koelkast en vandaag is tijd voor ijs.
D'aawwwwwquote:
Ook net op. Mango en truffel ditmaal.quote:
Hoeveel kost zo'n scheetje?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik dus ook, maar dan moet ik nog heel lang sparen
Maar sws calico's!
#foreverlove
Lekker heurquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook net op. Mango en truffel ditmaal.
Kom je toch al gauw op 5 a 600 euroquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n scheetje?
Random google search, maar ik zou bij deze gokken op Noorse boskat. Kan me vergissen thoquote:
Zeker. Fijne aan deze ijssalon is dat ze elke week een deel andere smaken heeft. Zo kun je elke keer weer wat nieuws/anders proeven.quote:
Ja! Sowieso.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik een kat zou nemen dan een Blauwe Rus![]()
[ afbeelding ]
Ook erg tofquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Fijne aan deze ijssalon is dat ze elke week een deel andere smaken heeft. Zo kun je elke keer weer wat nieuws/anders proeven.
Neh Noorse Boskatten zijn grover en hebben andere oortjes. Maine Coon!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je toch al gauw op 5 a 600 euro
[..]
Random google search, maar ik zou bij deze gokken op Noorse boskat. Kan me vergissen tho
Denk je? Ik vond m juist zo'n groffe bouw na andere pics die ik bekeek van Maine Coons.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neh Noorse Boskatten zijn grover en hebben andere oortjes. Maine Coon!
Driequote:
Yepquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
500 euro, jezus.
Daar kan ik wat drakendildo's voor kopen.
Absoluut! Ik kan het me nu alleen niet veroorloven, dus of ik moet wachten, of ik ga voor een htk-calicoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Harmankardon het volgende:
Als je dan toch naar kosten gaat kijken van een huisdier dan is 500 euro toch prima te doen verdisconteerd over het hele leven.
Scottish Foldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Of kopen bij een broodfokker. Dat scheelt al snel de helft van de prijs. De kat dus, niet de drakendildo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
500 euro, jezus.
Daar kan ik wat drakendildo's voor kopen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
Overdag ben ik er meestal niet, dus het lijkt me duidelijk dat ik degene ben die de SC in goede banen leid.
Nee maar goede post hugo
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het ging nu volgens mij niet om het schelden met "de grote K"
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS. is het overigens beu heb ik vernomen. Die komt 'voorlopig' niet meer terug.
Hier verder ??quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor het antwoorden van mijn vraag geachte KLB moderator Pharkus
Maine Coons zijn ook wel grof op zich, maar zit sowieso veel verschil tussen mannetjes en vrouwtjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond m juist zo'n groffe bouw na andere pics die ik bekeek van Maine Coons.
Maar het kan. Kan een stevige tante zijn
Zonder meer waar. Ik vind het veel klinken omdat ik dieren als konijnen, slangen en hagedissen gewend ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Harmankardon het volgende:
Als je dan toch naar kosten gaat kijken van een huisdier dan is 500 euro toch prima te doen verdisconteerd over het hele leven.
Kans is groter dat ik je een drakendildo geef :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yep
Dus de komende paar jaren zal het nog wel niks worden, of mensen moeten me een Maine Coon als verjaardagscadeautje geven :$ (hint)
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een golddigger als vriendin. Rijke tata jij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef Harmankardon het volgende:
Ben per jaar al bijna 500 kwijt aan hondenbelasting volgens mij![]()
gast we zitten gwn in fernandes scquote:
Ik zag al een dildo-boerderij voor me.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of kopen bij een broodfokker. Dat scheelt al snel de helft van de prijs. De kat dus, niet de drakendildo.
Gvd ja. Ik ga US eens versieren denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog een golddigger als vriendin. Rijke tata jij.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Als ie dan ook een jaartje of 18 meegaat is het een koopje.
Toch apart dat mensen wel een paar honderd euro uitgeven aan hun telefoon, laptop, tv, maar voor een levend wezen is het te duur.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je reet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drie
[..]
Yep
Dus de komende paar jaren zal het nog wel niks worden, of mensen moeten me een Maine Coon als verjaardagscadeautje geven :$ (hint)
Ratata?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Gvd ja. Ik ga US eens versieren denk ik
Dat klopt, maar ik verwacht niet dat dit een mannetje is. Calico :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maine Coons zijn ook wel grof op zich, maar zit sowieso veel verschil tussen mannetjes en vrouwtjes.
Deze heeft gewoon een coonie blik.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.
Da's ook lief, maar dit is mijn grote wens kaneel :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder meer waar. Ik vind het veel klinken omdat ik dieren als konijnen, slangen en hagedissen gewend ben.
[..]
Kans is groter dat ik je een drakendildo geef :$
Oh hai.quote:
Die drie of die kat.quote:
Welkom in NLquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Toch is het vreemd. Hond kakt buiten: dokken. Kat kakt buiten: boeien.
Protipquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.
Oorpeurschuim?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk kattenliefhebbers, die mensen die de hondenbelasting hebben verzonnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Toch is het vreemd. Hond kakt buiten: dokken. Kat kakt buiten: boeien.
Pikken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die drie of die kat.
In het eerste geval; drie vingers? wortels? :$
Geen wonder dat dit land naar de tyfus gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk kattenliefhebbers, die mensen die de hondenbelasting hebben verzonnen.
Appeltje eitje toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |