quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:11 schreef Dqod het volgende:
Ja vies teringkuthoereninternet hier
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH
Maar dat dus
Mits jij je haren hebt gewassen wil ik jou ook wel in m'n coffee dunken hoor, wanneer je hier weer bentquote:
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:59 schreef Samzz het volgende:
Bluh, 1 keer campingdouche en ik verlang weer naar m'n eigen.
Alleen al omdat ik er 300 jaar over doe om m'n haar uit te spoelen.
Inmiddels voor 20 euro in die douche gegooidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?
Nee, 1 keer drukken en hij stroomt voor vijf minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?
Als dat maar een bierdouche isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inmiddels voor 20 euro in die douche gegooid
Dat is wel beter jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, 1 keer drukken en hij stroomt voor vijf minuten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja
Kan je hem ook vasttapen?
Welk principe?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zet voor 1x mijn principes wel aan de kant en ga vanmiddag als ik thuis kom toch echt een biertje drinkenWat een weertje
Om op een gewone maandag, dinsdag en woensdag geen bier te drinkenquote:
Een gewone donderdag kan wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om op een gewone maandag, dinsdag en woensdag geen bier te drinken
In Australië is het al bijna donderdag, dus het kanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik 's-avonds altijd repetitie en daarna altijd even een biertje drinkenquote:
"Gewoon" is een heel rekbaar begrip.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja op vakantie of feestdagen welquote:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja
Kan je hem ook vasttapen?
Deze manquote:
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits jij je haren hebt gewassen wil ik jou ook wel in m'n coffee dunken hoor, wanneer je hier weer bent
Dit soort dingen zijn wel jouw ding he?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"
Sexy hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |