quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:11 schreef Dqod het volgende:
Ja vies teringkuthoereninternet hier
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH
Maar dat dus
Mits jij je haren hebt gewassen wil ik jou ook wel in m'n coffee dunken hoor, wanneer je hier weer bentquote:
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:59 schreef Samzz het volgende:
Bluh, 1 keer campingdouche en ik verlang weer naar m'n eigen.
Alleen al omdat ik er 300 jaar over doe om m'n haar uit te spoelen.
Inmiddels voor 20 euro in die douche gegooidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?
Nee, 1 keer drukken en hij stroomt voor vijf minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je er ook elke keer een muntje in gooien?
Als dat maar een bierdouche isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inmiddels voor 20 euro in die douche gegooid
Dat is wel beter jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, 1 keer drukken en hij stroomt voor vijf minuten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja
Kan je hem ook vasttapen?
Welk principe?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zet voor 1x mijn principes wel aan de kant en ga vanmiddag als ik thuis kom toch echt een biertje drinkenWat een weertje
Om op een gewone maandag, dinsdag en woensdag geen bier te drinkenquote:
Een gewone donderdag kan wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om op een gewone maandag, dinsdag en woensdag geen bier te drinken
In Australië is het al bijna donderdag, dus het kanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik 's-avonds altijd repetitie en daarna altijd even een biertje drinkenquote:
"Gewoon" is een heel rekbaar begrip.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja op vakantie of feestdagen welquote:
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja
Kan je hem ook vasttapen?
Deze manquote:
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits jij je haren hebt gewassen wil ik jou ook wel in m'n coffee dunken hoor, wanneer je hier weer bent
Dit soort dingen zijn wel jouw ding he?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"
Sexy hoor!
Heerlijk bier & bbq & bikini babes weer toch?quote:
Ik doe mn bikini wel even aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk bier & bbq & bikini babes weer toch?
Logisch wel ja.quote:
Enorm. Super opwindend.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn wel jouw ding he?
Soppen met t yoghurtgrotje?quote:
Ik laat mijn koffie altijd netjes een beetje afkoelen alvorens ik het drink en iemand z'n hoofd erin duw :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"IK wil jou in kokend hete vloeistog dopen en daarna gillend opdrinken!"
Sexy hoor!
O dat scheelt weer wat brandwondenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat mijn koffie altijd netjes een beetje afkoelen alvorens ik het drink en iemand z'n hoofd erin duw :$
Ik ben de slechtste nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat scheelt weer wat brandwonden![]()
Wat humaan van je!
Pervertquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is echt het smerigste wat ik ooit heb gelezen.
Ik ben een "dingetje"quote:
Zelfs dat nogquote:
Zometeen als ik naar huis gaquote:
Bleeeehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zometeen als ik naar huis ga
Lekker johquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Dqod het volgende:
Het is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm
Leugensch! Dat is linkse propaganda.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Dqod het volgende:
Jawel, met een briesje wel :$quote:
Kom nie fronte nie vrind ;squote:
Binnen op het werk nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Dqod het volgende:
Gelukkig wel, anders was ik mooi doodgegaan in m'n longsleeve onder m'n werkshirtquote:
Dag mevrouw.quote:
Verplicht ivm je sleeve?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders was ik mooi doodgegaan in m'n longsleeve onder m'n werkshirt
meneerquote:
Hmmmmmquote:
Jep. Ik ben asociaal want ik heb grote inktquote:
jij met je inktquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep. Ik ben asociaal want ik heb grote inkt
Ja.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog even en dan mag ik vast ook zo'n pakkie aanquote:
Seksie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog even en dan mag ik vast ook zo'n pakkie aan![]()
Haha nee, niets in het gezicht of op de handjes.
Handmatig pigment aanbrengen.. Ik voel me bijna schuldig als ik met m'n witte benen over straat ga.. Auto ongelukken en alles omdat iedereen verblind wordtquote:
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft me niet speciaal te laten voelen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind het 5 uur.. Dag liefjes! (en faxie)
Kom niet stoer doen tegen mijn melkflessen jungah :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.![]()
Sta nu op station Dukenburg, wat een hitte joh
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:50 schreef Elvi het volgende:
Powerrangers gifjes zijn echt mn favoriet. Ze zijn zo ontzettend random.
Nou nou wat een insinuatie weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai sletje![]()
Ik zag dat je weer aan Straw mag zittenZe kan weer tegen Kaneel zei ze
Kaneel en aardbei vind ik wel een goede combinatie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou wat een insinuatie weer.
Haal dan druivenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:00 schreef Dqod het volgende:
Omg, ik moet geen jellybeans halen. Dan hou ik niet meer op
Vieze vent ben je ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel en aardbei vind ik wel een goede combinatie hoor![]()
Met een beetje room uiteraard
Ik vind alleen rode lekker, maar direct 500 gram hoeft niet :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal dan druiven
[..]
Vieze vent ben je ook.
was het maar een ventquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal dan druiven
[..]
Vieze vent ben je ook.
Hier heb je je melkflessenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen tegen mijn melkflessen jungah :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dus dat!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.![]()
Sta nu op station Dukenburg, wat een hitte joh
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier heb je je melkflessenDa's een arm bitch :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Hier heb je je melkflessenDat lijkt wel een kaposi sarcoom, zo'n zieke piemelvlekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hier heb je je melkflessenMooie blauwe plek ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Snap ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind alleen rode lekker, maar direct 500 gram hoeft niet :$
Goed bezig!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik eet wel vies veel fruit de laatste dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |