Handmatig pigment aanbrengen.. Ik voel me bijna schuldig als ik met m'n witte benen over straat ga.. Auto ongelukken en alles omdat iedereen verblind wordtquote:
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep. Ik ben asociaal want ik heb grote inkt
Je hoeft me niet speciaal te laten voelen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind het 5 uur.. Dag liefjes! (en faxie)
Kom niet stoer doen tegen mijn melkflessen jungah :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.![]()
Sta nu op station Dukenburg, wat een hitte joh
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:50 schreef Elvi het volgende:
Powerrangers gifjes zijn echt mn favoriet. Ze zijn zo ontzettend random.
Nou nou wat een insinuatie weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai sletje![]()
Ik zag dat je weer aan Straw mag zittenZe kan weer tegen Kaneel zei ze
Kaneel en aardbei vind ik wel een goede combinatie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou wat een insinuatie weer.
Haal dan druivenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:00 schreef Dqod het volgende:
Omg, ik moet geen jellybeans halen. Dan hou ik niet meer op
Vieze vent ben je ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel en aardbei vind ik wel een goede combinatie hoor![]()
Met een beetje room uiteraard
Ik vind alleen rode lekker, maar direct 500 gram hoeft niet :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal dan druiven
[..]
Vieze vent ben je ook.
was het maar een ventquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal dan druiven
[..]
Vieze vent ben je ook.
Hier heb je je melkflessenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom niet stoer doen tegen mijn melkflessen jungah :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dus dat!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze motten verdomme niet zo janken, beter kunst dan een stel melkflessen.![]()
Sta nu op station Dukenburg, wat een hitte joh
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier heb je je melkflessenDa's een arm bitch :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Hier heb je je melkflessenDat lijkt wel een kaposi sarcoom, zo'n zieke piemelvlekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hier heb je je melkflessenMooie blauwe plek ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Snap ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind alleen rode lekker, maar direct 500 gram hoeft niet :$
Goed bezig!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik eet wel vies veel fruit de laatste dagen.
hij is uitgeschoten met swaffelen denk ikquote:
Berendonckquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus dat!!
Pfoe, zo ver hoef ik nu nog niet te reizen.. Eerst naar huis, mr. GvsE ophalen en daarna pas op Dukenburg zweten om de bus naar de berendonck te kunnen vatten
Ik herken datquote:
Daar ben ik al zeker een jaar niet meer geweestquote:
Alles voor beter zaad toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed bezig!
Met dit weer ben ik wel geneigd meer fruit te halen, maar vandaag wil ik de deur niet uit
/lui
Geen idee, ik hou me niet zo bezig met mijn zaad :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles voor beter zaad toch.
Ja, heb nu ook geen zin om naar buiten te gaan.
Ben vooral moe na werk, warmte valt mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me niet zo bezig met mijn zaad :$
T is te warm eh, behalve in de schaduw dan. Da's wel lekker
Ik al langer niet meer. Ben wel benieuwd hoe het daar isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar ben ik al zeker een jaar niet meer geweest
Herkenbaar. En dan ook nog in de heetste trein deze kant van Venusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zweet op plekken waarvan ik niet wist dat het kon.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan ook nog in de heetste trein deze kant van Venus
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef Allures het volgende:
Zo veel vrouwen met kort haar gezien vandaag
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef Allures het volgende:
Zo veel vrouwen met kort haar gezien vandaag
Gewoon een knot maken. Klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Ziet ook niet uit, heb met jullie te doenquote:
Hoezo ziet er niet uitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet ook niet uit, heb met jullie te doen
Ziet er toch niet uitquote:
Dunno, moet dan altijd aan radijsjes denken. Of haar:quote:
Had je jonger geschatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Dqod het volgende:
Gewoon allemaal opbokken met je gemiep, het is hier 33
Lagguh xDquote:
Daarom viel het me zo op Vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga trouwens slingers ophangen hier, ik kan sinds vandaag de bodem van mn vijver zien![]()
EN ja, er zit gewoon water in
Een zak van die turf in de vijver gehangen in de buurt van de pomp en verder elke 2 weken filters schoon gemaakt, meer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?
pils en pils vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Spareribs, friet en bier vanavond.
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:50 schreef Elvi het volgende:
Ik maakte de fout door kip in de over te schuivenwhyyy?! Daar wordt het alleen maar warmer van
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
Precies, mooie bijvangst gezien haar weinig subtiele opmerkingen over haar overgewicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |