Hahaha neeee. Can't handle the weirdnessquote:
Ja juist daaromquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha neeee. Can't handle the weirdness
quote:
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Al in het reuzenrad geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Met de tram ook geen pretje zag ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die dachten met de auto in Scheveningen te komen
Doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Palmboom eropquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al in het reuzenrad geweest?
Crazy mo'fokkahsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met de tram ook geen pretje zag ik.
Jaquote:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.quote:
Nog niet, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strand
Jullie wel?
Ik heb je gezien ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Dat is dan toch OK?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Maar straks wil ik hier dan helemaal niet meer weg
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen haptequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was 2 weken geleden in Scheveningen voor Beauty and the BeastToen we daarna ergens gingen eten, at een meeuw bij andere mensen gewoon tering brutaal van hun borden
Ja, slimquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |