Dat is ook wel erg moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu
Doet me denken... heb ooit geprobeerd om zwarte strepen op m'n kat te photoshoppen, niet gelukt.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ook op mijn feestje komen zaterdag. Mag je je kleren thuis laten.
Te warm!quote:
Trek je kleren uit.quote:
Dat klopt ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat niet alle honden- en kindereigenaren laks zijn.
Ja, ik ben er enigszins mee bekend, maar weet nog lang niet alles. De verschillen tussen MC en NB wil doorgaans wel, met hier en daar een foute inschatting.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon sparen.Komt vanzelf. MC zijn prima katten, zachtaardig en speels wanneer het hen uitkomt. Wel wat minder schoterig, dacht ik.
Ik ga die van hier maar eens over m'n schouder gooien, die geeft echt geen neuk.
Jij bent ook van harte welkom.quote:
Zuigt er ten minste nog ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt ook
[..]
Ja, ik ben er enigszins mee bekend, maar weet nog lang niet alles. De verschillen tussen MC en NB wil doorgaans wel, met hier en daar een foute inschatting.
Niet al te schoterig nee, maar geduld en liefde helpt soms ook al enorm. Heeft me bij Bon ook jaren gekost om haar wat schoteriger te krijgen.
Had jij geen MC? Of raskat? Ik weet het niet meer
En sparen; will do
P.s. Zuigerig pokkeinternet
Ik zit hier al bijna nakend.quote:
Bull crapquote:
Dan maar irl verven.quote:
Twee raskatten van m'n ma: maine coon (rood?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt ook
[..]
Ja, ik ben er enigszins mee bekend, maar weet nog lang niet alles. De verschillen tussen MC en NB wil doorgaans wel, met hier en daar een foute inschatting.
Niet al te schoterig nee, maar geduld en liefde helpt soms ook al enorm. Heeft me bij Bon ook jaren gekost om haar wat schoteriger te krijgen.
Had jij geen MC? Of raskat? Ik weet het niet meer
En sparen; will do
P.s. Zuigerig pokkeinternet
Savannah's jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Samzz het volgende:
Siberische katten en Savannahs vind ik ook mooi.
Chinezen doen het ook, waarom jij nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan maar irl verven.
[..]
Twee raskatten van m'n ma: maine coon (rood?)& ragdoll (lilac bicolour)
Awesome ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan maar irl verven.
[..]
Twee raskatten van m'n ma: maine coon (rood?)& ragdoll (lilac bicolour)
In het asiel waar ik gewerkt heb heeft ooit een Savannah gezeten. Mooi beest. Is toen door Stichting Aap opgehaald.quote:
Alan Rickman.quote:
Goede reden om er iets op tegen te hebbenquote:
Als in.. ze zijn van m'n ma.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awesome ja!
Helaas zou mijn ma me zoiets nooit cadeau geven, laat staan dat ze uberhaupt zelf aan katten zou beginnen :$
Bohhhquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het asiel waar ik gewerkt heb heeft ooit een Savannah gezeten. Mooi beest. Is toen door Stichting Aap opgehaald.
Rode met zwarte strepen, en dan de witte met regenboogkleuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chinezen doen het ook, waarom jij niet.
Ohquote:
Toentertijd was het niet toegestaan die katten te houden, dacht ik... Weet niet hoe t nu zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh
Ja, als je zo'n beestje wil moet je wel ff goed nadenken. Plus meer dan voldoende ruimte hebben.
Maar damn, dat zou ook wel supernice zijn
Alan R.I.P.manquote:
Tiger-cat en nyan-cat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Rode met zwarte strepen, en dan de witte met regenboogkleuren.Weer iets te doen dit weekend.
Ik zag laatst wel dat je ergens kittens kon kopen geloof ik bij zo'n cattery, dus denk dat het mag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toentertijd was het niet toegestaan die katten te houden, dacht ik... Weet niet hoe t nu zit.
Ik vind het inkruisen van wilde katachtigen maar gevaarlijk.
quote:
Zou kunnen dat t inmiddels gewoon mag idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel dat je ergens kittens kon kopen geloof ik bij zo'n cattery, dus denk dat het mag.
Maar idd, onvoorspelbaar. Moet je echt weten wat je doet
Also; munchkins zijn wel cute, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel zielig :$
Nee, dat beest dat wij in t asiel hadden was nog maar een kitten, maar wel formaat Maine Coonquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Waar de witte vandaan komt hadden/fokten ze ook Savannah's, maar jeetje... die wil je niet in je woonkamer zetten.
Ja, het hoort niet. En in zo'n geval snap ik mensen ook niet. T is geen fucking auto ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen dat t inmiddels gewoon mag idd.
Ahw ja, daar heb ik medelijden mee. Met Scottish folds ook, hoewel ik die wel heel schattig vind
.
Ik vind bijvoorbeeld mopshonden ook geweldig, enorme clowns. Maar echt zo ontzettend triest qua gezondheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, het hoort niet. En in zo'n geval snap ik mensen ook niet. T is geen fucking auto ofzo.
En toch raken ze iets.
Ik hou het wel lekker bij mijn voorkeuren iig
Straatkatten komen uit bloemkolenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een straatkat nemen. Al dat gefok
Ooievaar toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straatkatten komen uit bloemkolen?
Ja ik vind t zelf ook echt niet eens mooi moet ik zeggen. En idd, die beesten hebben voortdurend last van ademhalingsproblemen. En volgens mij was dat toen met bulldogs? Dat ze de snuiten wel langer moesten fokken, maar dan nog. Het zit er al zo erg in. Sneuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld mopshonden ook geweldig, enorme clowns. Maar echt zo ontzettend triest qua gezondheid.
Afgelopen zondag op show was er een groepje. Werden door alle andere honden uitgesnauwd. Puur door dat knorrende geluid. Vind dat echt sneu.
Engelse en Franse bulldoggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik vind t zelf ook echt niet eens mooi moet ik zeggen. En idd, die beesten hebben voortdurend last van ademhalingsproblemen. En volgens mij was dat toen met bulldogs? Dat ze de snuiten wel langer moesten fokken, maar dan nog. Het zit er al zo erg in. Sneu
Zeker als het om zoiets gaat ja. T zijn dieren, geen stukje platte entertainmentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engelse en Franse bulldoggen. Trieste beesten. Mensen zijn naar
.
Eensquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker als het om zoiets gaat ja. T zijn dieren, geen stukje platte entertainment
Hahaha neeee. Can't handle the weirdnessquote:
Ja juist daaromquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha neeee. Can't handle the weirdness
quote:
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Al in het reuzenrad geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Met de tram ook geen pretje zag ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die dachten met de auto in Scheveningen te komen
Doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Palmboom eropquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al in het reuzenrad geweest?
Crazy mo'fokkahsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met de tram ook geen pretje zag ik.
Jaquote:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.quote:
Nog niet, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strand
Jullie wel?
Ik heb je gezien ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Dat is dan toch OK?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Maar straks wil ik hier dan helemaal niet meer weg
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen haptequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was 2 weken geleden in Scheveningen voor Beauty and the BeastToen we daarna ergens gingen eten, at een meeuw bij andere mensen gewoon tering brutaal van hun borden
Ja, slimquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$quote:
Ik heb enkel naar je borsten en billen gekeken.quote:
Stuur je een pica als je erin zit?quote:
Zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$
Was hier laatst op de markt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Wel?quote:
Whahaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Da's echt fokked op als het je overkomtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hier laatst op de markt.
Meeuw pakt zo broodje haring uit bakje van een man
Ja tochquote:
Waarin?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur je een pica als je erin zit?
En duiven.quote:
Reuzenrad.quote:
Ik heet je van harte welkom :$quote:
Kaarsjes :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil buiten zitten maar de lamp doet het niet en ik heb geen losse lamp
Ik vind dat zo reuze comfy.quote:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.
Ja tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik fiets morgen wel ff door de stad om te kijken :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Te veel lichtvervuiling van de overkantquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja tochAls ik lammetje voor je ga maken, mag je ook onder het dekentje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |