Stuur je een pica als je erin zit?quote:
Zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$
Was hier laatst op de markt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Wel?quote:
Whahaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Da's echt fokked op als het je overkomtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hier laatst op de markt.
Meeuw pakt zo broodje haring uit bakje van een man
Ja tochquote:
Waarin?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur je een pica als je erin zit?
En duiven.quote:
Reuzenrad.quote:
Ik heet je van harte welkom :$quote:
Kaarsjes :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil buiten zitten maar de lamp doet het niet en ik heb geen losse lamp
Ik vind dat zo reuze comfy.quote:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.
Ja tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik fiets morgen wel ff door de stad om te kijken :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Te veel lichtvervuiling van de overkantquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja tochAls ik lammetje voor je ga maken, mag je ook onder het dekentje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |