Oew, kriebels in m'n buik nuquote:
Da's ook niet echt bijzonder he?quote:
Klopt. Net als dat niet alle honden- en kindereigenaren laks zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik en daar lijkt me ook niks mis mee, maar niet alle katteneigenaren zijn laks
Gewoon sparen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
True that
Some day. Some fucking day!
Dan zou ik maar niet bij mij op bezoek komenquote:
De woensdag-gehaktdag van de seks.quote:
Vaarbewijsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Meh, zit al genoeg op de weg. Mottorijbewijs vind ik ook niks. Aanhanger dan maar.
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook niet echt bijzonder he?
Vrijdag rotte visdagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De woensdag-gehaktdag van de seks.
Date mijquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben aan het daten maar volgens mij is ze niet de ware
Jij dan?
Stuur haar een dm zou ik zeggen. Over uurtje ofzo is ze thuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lokje van het exoplaneetverhaal vindt
Als je überhaupt niet wordt gevraagd, hoef je ook geen reden verzinnen om niet langs te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef Samzz het volgende:
Dan zou ik maar niet bij mij op bezoek komen.
Goed punt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je überhaupt niet wordt gevraagd, hoef je ook geen reden verzinnen om niet langs te komen.
Heb je Thor de Bengaal al eens opgezocht?quote:
Zie deze alpha-man es toestemming geven om zijn chick te DM'en.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stuur haar een dm zou ik zeggen. Over uurtje ofzo is ze thuis.
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom haal je half klb hierheen? Of wie dan ook.
Wil ik ookquote:
Ik kijk constant in haar dm om te kijken of er treurige beta's haar berichten sturen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie deze alpha-man es toestemming geven om zijn chick te DM'en.
Ik wil geen DM-spammer zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur haar een dm zou ik zeggen. Over uurtje ofzo is ze thuis.
Daar ging mijn fetisj.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jerry the bellybutton elf_O_
Omdat de SC daar dicht isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom haal je half klb hierheen? Of wie dan ook.
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk constant in haar dm om te kijken of er treurige beta's haar berichten sturen.
Terecht, vertrouw ze voor zover je ze kan zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk constant in haar dm om te kijken of er treurige beta's haar berichten sturen.
En opgewekte beta's?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw, voorpoten als een tijger.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je Thor de Bengaal al eens opgezocht?
Ik vind zijn vachtkleur zo mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wauw, voorpoten als een tijger.Zeker mooi, vind hem alleen zo'n huis en tuin kat kp hebben.
Je hetb ze ook die wat meer op servals lijken.
Verhuis naar de noordpool. Fixed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog geen outfit voor zaterdag![]()
Vrouwengedoe. Kleding![]()
Kan het niet gewoon even een paar graden minder warm zijn zodat ik mijn spijkerbroek aan kan verdomme![]()
/kutdagboekpost
Billenkoek van Yvonnequote:
Echt he, het kan zo simpel zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verhuis naar de noordpool. Fixed.
Beetje meegenieten van de dickpics.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht, vertrouw ze voor zover je ze kan zien.
De hoopvolle beta'squote:
Daar verhuist dat feestje nie mee naar toequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verhuis naar de noordpool. Fixed.
Dat mensen dat zelf niet kunnen bedenken...quote:
Gewoon zo'n kleurige harembroek aanvliegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kan het niet gewoon even een paar graden minder warm zijn zodat ik mijn spijkerbroek aan kan verdomme![]()
/kutdagboekpost
Uhuquote:
Reden genoeg om een topic over te openen in KLB?quote:
Bouw je eigen feestje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar verhuist dat feestje nie mee naar toe
Je mag ook op mijn feestje komen zaterdag. Mag je je kleren thuis laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
/kutdagboekpost
Probeer het eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reden genoeg om een topic over te openen in KLB?
Ben toch geen hippiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kleurige harembroek aanvliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |