Bohhhquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het asiel waar ik gewerkt heb heeft ooit een Savannah gezeten. Mooi beest. Is toen door Stichting Aap opgehaald.
Rode met zwarte strepen, en dan de witte met regenboogkleuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chinezen doen het ook, waarom jij niet.
Ohquote:
Daarom vind ik 'm ook zo geniaalquote:
Toentertijd was het niet toegestaan die katten te houden, dacht ik... Weet niet hoe t nu zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh
Ja, als je zo'n beestje wil moet je wel ff goed nadenken. Plus meer dan voldoende ruimte hebben.
Maar damn, dat zou ook wel supernice zijn
Alan R.I.P.manquote:
Tiger-cat en nyan-cat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Rode met zwarte strepen, en dan de witte met regenboogkleuren.Weer iets te doen dit weekend.
Ik zag laatst wel dat je ergens kittens kon kopen geloof ik bij zo'n cattery, dus denk dat het mag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toentertijd was het niet toegestaan die katten te houden, dacht ik... Weet niet hoe t nu zit.
Ik vind het inkruisen van wilde katachtigen maar gevaarlijk.
quote:
Zou kunnen dat t inmiddels gewoon mag idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel dat je ergens kittens kon kopen geloof ik bij zo'n cattery, dus denk dat het mag.
Maar idd, onvoorspelbaar. Moet je echt weten wat je doet
Also; munchkins zijn wel cute, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel zielig :$
Nee, dat beest dat wij in t asiel hadden was nog maar een kitten, maar wel formaat Maine Coonquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Waar de witte vandaan komt hadden/fokten ze ook Savannah's, maar jeetje... die wil je niet in je woonkamer zetten.
Ja, het hoort niet. En in zo'n geval snap ik mensen ook niet. T is geen fucking auto ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen dat t inmiddels gewoon mag idd.
Ahw ja, daar heb ik medelijden mee. Met Scottish folds ook, hoewel ik die wel heel schattig vind
.
Ik vind bijvoorbeeld mopshonden ook geweldig, enorme clowns. Maar echt zo ontzettend triest qua gezondheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, het hoort niet. En in zo'n geval snap ik mensen ook niet. T is geen fucking auto ofzo.
En toch raken ze iets.
Ik hou het wel lekker bij mijn voorkeuren iig
Straatkatten komen uit bloemkolenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een straatkat nemen. Al dat gefok
Ooievaar toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straatkatten komen uit bloemkolen?
Ja ik vind t zelf ook echt niet eens mooi moet ik zeggen. En idd, die beesten hebben voortdurend last van ademhalingsproblemen. En volgens mij was dat toen met bulldogs? Dat ze de snuiten wel langer moesten fokken, maar dan nog. Het zit er al zo erg in. Sneuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld mopshonden ook geweldig, enorme clowns. Maar echt zo ontzettend triest qua gezondheid.
Afgelopen zondag op show was er een groepje. Werden door alle andere honden uitgesnauwd. Puur door dat knorrende geluid. Vind dat echt sneu.
Engelse en Franse bulldoggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik vind t zelf ook echt niet eens mooi moet ik zeggen. En idd, die beesten hebben voortdurend last van ademhalingsproblemen. En volgens mij was dat toen met bulldogs? Dat ze de snuiten wel langer moesten fokken, maar dan nog. Het zit er al zo erg in. Sneu
Zeker als het om zoiets gaat ja. T zijn dieren, geen stukje platte entertainmentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engelse en Franse bulldoggen. Trieste beesten. Mensen zijn naar
.
Eensquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker als het om zoiets gaat ja. T zijn dieren, geen stukje platte entertainment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |