Jij bent een halve neger johquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:30 schreef Allures het volgende:
Ik word wel eindelijk een beetje bruin
Alleen mijn onderbenen willen maar niet mee... super vaag
alleen vergeleken met jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een halve neger joh
Ik had de engste nachtmerrie ooit: ik droomde dat ik mn iPhone kwijt was.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Debiel gedroomden te kort geslapen.
Hou op met mequote:
whoa ik wil zo graag een foto van jou daarin zienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou op met me![]()
Krijg vandaag nog een playsuit binnen
Maar ik denk dat zo oncharmant gaat zijn.
Ending up met uiteindelijk toch maar doodgaan in mijn spijkerbroek
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:39 schreef Allures het volgende:
[..]
whoa ik wil zo graag een foto van jou daarin zien
de playsuit, niet dood in je spijkerbroek
Oh the nightmares.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik droomde laatst dat mijn favo ijssalon "mijn" ijsje van de kaart had gehaald.
#firstworldproblemIk kom daar echt te vaak
Gewoon doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Hier is zo'n stukje openbaar gras... mensen chillen er op, bbqen etc. Het is maar heel klein en aan een drukke openbare weg
Ik probeer al de hele ochtend te bedenken of ik daar in bikinibroekje + hemdje kan gaan liggen of dat dat raar is
Nouja raar is het vast wel maar onbeschoft raar
Oeh, welke? Leuk! ^quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou op met me![]()
Krijg vandaag nog een playsuit binnen
Maar ik denk dat zo oncharmant gaat zijn.
Ending up met uiteindelijk toch maar doodgaan in mijn spijkerbroek
stuur nou maar gewoon een fotoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
When it looks like:
[ afbeelding ]
When u really looks like
[ afbeelding ]
Ach boeiend, gewoon doen, het is 34 graden vandaag, iedereen die je raar aankijkt is gewoon jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Hier is zo'n stukje openbaar gras... mensen chillen er op, bbqen etc. Het is maar heel klein en aan een drukke openbare weg
Ik probeer al de hele ochtend te bedenken of ik daar in bikinibroekje + hemdje kan gaan liggen of dat dat raar is
Perfecte temperatuur zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
Ik wil slapen maar het is nog 29 graden in mn slaapkamerik wil winter
Jij bent gekquote:
Zou jij er problemen mee hebben als een ander dat zou doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |