Air is de meesterhosselaar hierquote:
Dat je maar de hele nacht wakker mag liggen van de warmte. En getergd worden door meerdere muggen.quote:
Toevallig heb ik mn ventilator op de hoogste stand. Dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je maar de hele nacht wakker mag liggen van de warmte. En getergd worden door meerdere muggen.
Ik ben al de halve avond filmpjes aan het doorklikken op YouTube. Het is mogelijk om binnen vier filmpjes van Joodse volksmuziek naar een eenmalige samenwerking van Ice-T met Jan Akkerman te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een uur Netflix gekeken op het balkon en geen mug gezien. Al heb ik wel rare bulten op m'n arm maar dat zien we morgen wel weer.
Dat laat onverlet dat ik het je nog steeds van harte toewens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Elvi het volgende:
Toevallig heb ik mn ventilator op de hoogste stand. Dusen muggen houden niet van tocht dus die blijven ook weg.
Wat ben je weer hard zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laat onverlet dat ik het je nog steeds van harte toewens.
Platvloerse verwijzing naar mijn erectie. Hoe banaal.quote:
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Platvloerse verwijzing naar mijn erectie. Hoe banaal.
Desondanks zet ik 'm natuurlijk wel op mijn 'goede referenties' lijst.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desondanks zet ik 'm natuurlijk wel op mijn 'goede referenties' lijst.
samequote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Debiel gedroomden te kort geslapen.
Jij bent een halve neger johquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:30 schreef Allures het volgende:
Ik word wel eindelijk een beetje bruin
Alleen mijn onderbenen willen maar niet mee... super vaag
alleen vergeleken met jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een halve neger joh
Ik had de engste nachtmerrie ooit: ik droomde dat ik mn iPhone kwijt was.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Debiel gedroomden te kort geslapen.
Hou op met mequote:
whoa ik wil zo graag een foto van jou daarin zienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou op met me![]()
Krijg vandaag nog een playsuit binnen
Maar ik denk dat zo oncharmant gaat zijn.
Ending up met uiteindelijk toch maar doodgaan in mijn spijkerbroek
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:39 schreef Allures het volgende:
[..]
whoa ik wil zo graag een foto van jou daarin zien
de playsuit, niet dood in je spijkerbroek
Oh the nightmares.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik droomde laatst dat mijn favo ijssalon "mijn" ijsje van de kaart had gehaald.
#firstworldproblemIk kom daar echt te vaak
Gewoon doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Hier is zo'n stukje openbaar gras... mensen chillen er op, bbqen etc. Het is maar heel klein en aan een drukke openbare weg
Ik probeer al de hele ochtend te bedenken of ik daar in bikinibroekje + hemdje kan gaan liggen of dat dat raar is
Nouja raar is het vast wel maar onbeschoft raar
Oeh, welke? Leuk! ^quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou op met me![]()
Krijg vandaag nog een playsuit binnen
Maar ik denk dat zo oncharmant gaat zijn.
Ending up met uiteindelijk toch maar doodgaan in mijn spijkerbroek
stuur nou maar gewoon een fotoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
When it looks like:
[ afbeelding ]
When u really looks like
[ afbeelding ]
Ach boeiend, gewoon doen, het is 34 graden vandaag, iedereen die je raar aankijkt is gewoon jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Hier is zo'n stukje openbaar gras... mensen chillen er op, bbqen etc. Het is maar heel klein en aan een drukke openbare weg
Ik probeer al de hele ochtend te bedenken of ik daar in bikinibroekje + hemdje kan gaan liggen of dat dat raar is
Perfecte temperatuur zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
Ik wil slapen maar het is nog 29 graden in mn slaapkamerik wil winter
Jij bent gekquote:
Zou jij er problemen mee hebben als een ander dat zou doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
werk. Moet wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij bent gek
Korte broek, knalgeel shirt en knalgele zonnebril hier![]()
![]()
Lekker zomers
show some leg baby.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, wel een witte en de pijpen een stukje opgerold for that summer look yooo.
🙄
Gewoon broekspijp ff opzij doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef Elvi het volgende:
Als je zo'n playsuit aanhebt zit je in je nakie op de wczo onpraktisch.
Gelukkig prima airco op werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef rival het volgende:
[..]
Colbertje los, overhemd half open.... goed te doen
Ja ik ook, maar hier boeit het gelukkig nietquote:
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hier boeit het gelukkig niet![]()
Tenminste, ik geef er niks om
niet erg toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een beetje cropped jeans of ''korte'' enkelbroek (ja) gebeurt dat sowieso.
Ben ik t wel mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef JJH het volgende:
[..]
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.
Ik had gedroomd dat ik met een groepsreis naar de VS was maar niemand kon vinden van de groep, niemand me wilde helpen en dat m'n telefoon zo traag was dat ik hem helemaal aan gort had getraptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had de engste nachtmerrie ooit: ik droomde dat ik mn iPhone kwijt was.Na dagen zoeken bleek ie in mn broekzak te zitten.
Echt net real life, die dromen.
nee dat is ook weer waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zou jij er problemen mee hebben als een ander dat zou doen?
Nakie is prima. Is de plee. /carequote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef Elvi het volgende:
Als je zo'n playsuit aanhebt zit je in je nakie op de wczo onpraktisch.
Hmm, daar heb je een puntquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef JJH het volgende:
[..]
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.
Dat is hun probleem en dat moet je vooral bij hen houden. Je doet niks wat verboden of onfatsoenlijk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat is ook weer waar
Maar ik ben super flexibel in dat soort dingen
Er zijn vast conservatieve mensen die er wel problemen mee hebben
Netjes tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef JJH het volgende:
[..]
dus pantalon en overhemd.
Geen jasje, geen strop. Ik vind het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |