werk. Moet wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij bent gek
Korte broek, knalgeel shirt en knalgele zonnebril hier![]()
![]()
Lekker zomers
show some leg baby.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, wel een witte en de pijpen een stukje opgerold for that summer look yooo.
🙄
Gewoon broekspijp ff opzij doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef Elvi het volgende:
Als je zo'n playsuit aanhebt zit je in je nakie op de wczo onpraktisch.
Gelukkig prima airco op werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef rival het volgende:
[..]
Colbertje los, overhemd half open.... goed te doen
Ja ik ook, maar hier boeit het gelukkig nietquote:
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hier boeit het gelukkig niet![]()
Tenminste, ik geef er niks om
niet erg toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een beetje cropped jeans of ''korte'' enkelbroek (ja) gebeurt dat sowieso.
Ben ik t wel mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef JJH het volgende:
[..]
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.
Ik had gedroomd dat ik met een groepsreis naar de VS was maar niemand kon vinden van de groep, niemand me wilde helpen en dat m'n telefoon zo traag was dat ik hem helemaal aan gort had getraptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had de engste nachtmerrie ooit: ik droomde dat ik mn iPhone kwijt was.Na dagen zoeken bleek ie in mn broekzak te zitten.
Echt net real life, die dromen.
nee dat is ook weer waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zou jij er problemen mee hebben als een ander dat zou doen?
Nakie is prima. Is de plee. /carequote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef Elvi het volgende:
Als je zo'n playsuit aanhebt zit je in je nakie op de wczo onpraktisch.
Hmm, daar heb je een puntquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef JJH het volgende:
[..]
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.
Dat is hun probleem en dat moet je vooral bij hen houden. Je doet niks wat verboden of onfatsoenlijk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat is ook weer waar
Maar ik ben super flexibel in dat soort dingen
Er zijn vast conservatieve mensen die er wel problemen mee hebben
Netjes tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef JJH het volgende:
[..]
dus pantalon en overhemd.
Geen jasje, geen strop. Ik vind het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |