Air is de meesterhosselaar hierquote:
Dat je maar de hele nacht wakker mag liggen van de warmte. En getergd worden door meerdere muggen.quote:
Toevallig heb ik mn ventilator op de hoogste stand. Dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je maar de hele nacht wakker mag liggen van de warmte. En getergd worden door meerdere muggen.
Ik ben al de halve avond filmpjes aan het doorklikken op YouTube. Het is mogelijk om binnen vier filmpjes van Joodse volksmuziek naar een eenmalige samenwerking van Ice-T met Jan Akkerman te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een uur Netflix gekeken op het balkon en geen mug gezien. Al heb ik wel rare bulten op m'n arm maar dat zien we morgen wel weer.
Dat laat onverlet dat ik het je nog steeds van harte toewens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Elvi het volgende:
Toevallig heb ik mn ventilator op de hoogste stand. Dusen muggen houden niet van tocht dus die blijven ook weg.
Wat ben je weer hard zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laat onverlet dat ik het je nog steeds van harte toewens.
Platvloerse verwijzing naar mijn erectie. Hoe banaal.quote:
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Platvloerse verwijzing naar mijn erectie. Hoe banaal.
Desondanks zet ik 'm natuurlijk wel op mijn 'goede referenties' lijst.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desondanks zet ik 'm natuurlijk wel op mijn 'goede referenties' lijst.
samequote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Debiel gedroomden te kort geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |