Hahaha neeee. Can't handle the weirdnessquote:
Ja juist daaromquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha neeee. Can't handle the weirdness
quote:
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Al in het reuzenrad geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Met de tram ook geen pretje zag ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die dachten met de auto in Scheveningen te komen
Doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Palmboom eropquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al in het reuzenrad geweest?
Crazy mo'fokkahsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met de tram ook geen pretje zag ik.
Jaquote:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.quote:
Nog niet, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strand
Jullie wel?
Ik heb je gezien ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Dat is dan toch OK?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Maar straks wil ik hier dan helemaal niet meer weg
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen haptequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was 2 weken geleden in Scheveningen voor Beauty and the BeastToen we daarna ergens gingen eten, at een meeuw bij andere mensen gewoon tering brutaal van hun borden
Ja, slimquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$quote:
Ik heb enkel naar je borsten en billen gekeken.quote:
Stuur je een pica als je erin zit?quote:
Zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$
Was hier laatst op de markt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Wel?quote:
Whahaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Da's echt fokked op als het je overkomtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hier laatst op de markt.
Meeuw pakt zo broodje haring uit bakje van een man
Ja tochquote:
Waarin?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur je een pica als je erin zit?
En duiven.quote:
Reuzenrad.quote:
Ik heet je van harte welkom :$quote:
Kaarsjes :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil buiten zitten maar de lamp doet het niet en ik heb geen losse lamp
Ik vind dat zo reuze comfy.quote:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.
Ja tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik fiets morgen wel ff door de stad om te kijken :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Te veel lichtvervuiling van de overkantquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja tochAls ik lammetje voor je ga maken, mag je ook onder het dekentje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik lammetje voor je ga maken, mag je ook onder het dekentje hoor.
Ripquote:
Zal ik je koelte toewuiven met een groot palmblad terwijl jij in slaap probeert te vallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
Ik wil slapen maar het is nog 29 graden in mn slaapkamerik wil winter
Juist lekker johquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je koelte toewuiven met een groot palmblad terwijl jij in slaap probeert te vallen?
Sta op mijn trein te wachten, ook enorm warm, hopelijk airco zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
Sta je ook wel eens 'LOVE ME, LOVE MEEEEEE' tegen ze te schreeuwen als ze ongeïnteresseerd wegschuifelen als je ze wil knuffelen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijn cavia's hebben na 5 jaar eindelijk door dat koelkast equals foodAlleen 's avonds dan 's ochtends zijn ze nog niet blij om me te zien.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sta je ook wel eens 'LOVE ME, LOVE MEEEEEE' tegen ze te schreeuwen als ze ongeïnteresseerd wegschuifelen als je ze wil knuffelen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef CherryLips het volgende:
JaZe rennen altijd voor me weg en willen nooit opgepakt of op schoot en dan scheld ik ze uit dat ik zoveel voor ze doe en dat ze me klauwen met geld kosten en dat ik er niets voor terugkrijg en dan weet ik hoe m'n moeder zich voelt.
Ik zei dan altijd dat ik hoger in de voedselketen stond en dat ik slimmer was, dus dat ze beter respect voor me konden tonen. Zeker omdat ik hun sole provider was.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaZe rennen altijd voor me weg en willen nooit opgepakt of op schoot en dan scheld ik ze uit dat ik zoveel voor ze doe en dat ze me klauwen met geld kosten en dat ik er niets voor terugkrijg en dan weet ik hoe m'n moeder zich voelt.
[..]
Bitches 2, die cavia's. Zouden je ws. nog verlinken bij de popo als ze de kans zouden krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zei dan altijd dat ik hoger in de voedselketen stond en dat ik slimmer was, dus dat ze beter respect voor me konden tonen. Zeker omdat ik hun sole provider was.
Maar knuffelen, ho maar
Je krijgt echt geen respect van die beesten hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zei dan altijd dat ik hoger in de voedselketen stond en dat ik slimmer was, dus dat ze beter respect voor me konden tonen. Zeker omdat ik hun sole provider was.
Maar knuffelen, ho maar
Als je straks een pik tegen komt die wel een beetje groeit als je hem aait stamp je ze zo kapot die ondankbare kutbeestenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen respect van die beesten hoor.
Snitches get stitches.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bitches 2, die cavia's. Zouden je ws. nog verlinken bij de popo als ze de kans zouden krijgen.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |