abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163572604


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting doelen 31-12-2016
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 08-07-2016 17:08:07 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163579164
Thanks voor de feedback op het deadlift filmpje. Heb ook mijn squats opgenomen vanochtend. Dit is 80 kg, zit momenteel op 5x110kg.

Mss niet zo handig gefilmd maar t is wel redelijk te zien. Voeten staan schouderbreedte en iets naar buiten gericht. Wat ik zelf zie is dat ik wel wat dieper mag en dan dat mijn knieën best ver naar voren komen, maar ik weet niet hoe erg dat is.

everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_163580081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:32 schreef DeLoet het volgende:
Thanks voor de feedback op het deadlift filmpje. Heb ook mijn squats opgenomen vanochtend. Dit is 80 kg, zit momenteel op 5x110kg.

Mss niet zo handig gefilmd maar t is wel redelijk te zien. Voeten staan schouderbreedte en iets naar buiten gericht. Wat ik zelf zie is dat ik wel wat dieper mag en dan dat mijn knieën best ver naar voren komen, maar ik weet niet hoe erg dat is.

Denk ook wel wat dieper, maar heb hetzelfde probleem, dieper lukt niet echt.
Ik probeer nu allemaal wat losse oefeningen thuis om dieper te gaan maar met barbell is het echt zoveel lastiger, en als je dan ook niet lenig bent helpt het ook niet echt :P
En dan zijn er mensen die ass to the grass makkelijk kunnen, dat zal wel even duren bij mij _O-
pi_163580126
Probeer anders thuis om vaak in een squat positie te zitten. (Kijk eens naar Ido Portal z'n squat challenge of iets soortgelijks.)

Voor nu zou je kunnen proberen om met een kleine verhoging (2,5kg schijf oid) onder je hakken te squatten om te zien of je dan wel diep genoeg komt. Goblet squats kunnen ook handig zijn om atg te leren squatten.
  donderdag 7 juli 2016 @ 14:45:18 #5
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163580440
Flink wat mobiliteit oefenen.


Deze man heeft mij heel veel geholpen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163583563
Rijstwafels en Cola Zero zijn mijn helden atm. :')
  donderdag 7 juli 2016 @ 17:31:10 #7
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_163583806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:32 schreef DeLoet het volgende:
Thanks voor de feedback op het deadlift filmpje. Heb ook mijn squats opgenomen vanochtend. Dit is 80 kg, zit momenteel op 5x110kg.

Mss niet zo handig gefilmd maar t is wel redelijk te zien. Voeten staan schouderbreedte en iets naar buiten gericht. Wat ik zelf zie is dat ik wel wat dieper mag en dan dat mijn knieën best ver naar voren komen, maar ik weet niet hoe erg dat is.

De barbell gaat niet recht omhoog en naar beneden. Kan je goed zien als je het filmpje iets langzamer afspeelt. Het is een wazige hoek waaruit je filmt maar ten opzichte van je squatrack zie je de stang horizontaal bewegen.

Hoe je je voeten zet is imo totaal niet belangrijk, als je knieen maar niet naar binnen toe inzakken (naar elkaar toe). Dat is niet echt te beoordelen adhv dit filmpje.

Dat naar voren komen heeft waarschijnlijk te maken met je enkelmobiliteit, net als hoe diep je kan squatten. Je kan proberen te frontsquatten, dat wil wel eens helpen met diepte. Verder zoals gezegd stretchen en oefenen. Zorg dat je zonder gewicht, voeten plat op de grond, ass to grass kan squatten.
WFPB!
  donderdag 7 juli 2016 @ 19:45:09 #8
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_163586253
omdat ik een ongelooflijk zwakke core (abs/lower back) heb, probeer ik deze te versterken en stabiliseren door wat oefeningen omdat mijn oefeningen er nogal onder lijden (moeilijk form houden bij squat enz).

Ik doe nu Plank, Side Plank, Hollow Body Hold, Russian Twist en bridge. Kan weinig hierover vinden op het net, dus vroeg me af of er meer mensen zijn die dit probleem hadden? Geen idee waar ik aan moet beginnen
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_163587600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
omdat ik een ongelooflijk zwakke core (abs/lower back) heb, probeer ik deze te versterken en stabiliseren door wat oefeningen omdat mijn oefeningen er nogal onder lijden (moeilijk form houden bij squat enz).

Ik doe nu Plank, Side Plank, Hollow Body Hold, Russian Twist en bridge. Kan weinig hierover vinden op het net, dus vroeg me af of er meer mensen zijn die dit probleem hadden? Geen idee waar ik aan moet beginnen
Merk zelf veel versterking van onderrug met goodmornings en backextensions. Abs doe ik niet.
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_163595389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
omdat ik een ongelooflijk zwakke core (abs/lower back) heb, probeer ik deze te versterken en stabiliseren door wat oefeningen omdat mijn oefeningen er nogal onder lijden (moeilijk form houden bij squat enz).

Ik doe nu Plank, Side Plank, Hollow Body Hold, Russian Twist en bridge. Kan weinig hierover vinden op het net, dus vroeg me af of er meer mensen zijn die dit probleem hadden? Geen idee waar ik aan moet beginnen
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor oefeningen je precies voor je abs doet, ze voelen waarschijnlijk allemaal superzwaar en hebben wel effect. Misschien in plaats van al die statische oefeningen een paar dingen op 3x15 doen? Bijvoorbeeld dat geval waarop je omhoog komt en dan een bal in een trampoline gooit.

Als je de compounds ernaast blijft doen moet je wel vrij snel verbetering merken lijkt me.

En wat DeLoet zegt: wat specifieke rugoefeningen (belangrijk deel van je core) erbij doen!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163596544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
omdat ik een ongelooflijk zwakke core (abs/lower back) heb, probeer ik deze te versterken en stabiliseren door wat oefeningen omdat mijn oefeningen er nogal onder lijden (moeilijk form houden bij squat enz).

Ik doe nu Plank, Side Plank, Hollow Body Hold, Russian Twist en bridge. Kan weinig hierover vinden op het net, dus vroeg me af of er meer mensen zijn die dit probleem hadden? Geen idee waar ik aan moet beginnen
Waarmee je je ook flink kunt versterken is door:
1) Apparaten zoveel mogelijk vermijden => dumbell & barbell
2) Zo min mogelijk gebruik maken van zittende posities maar gaan staan, bijv. dumbell shoulder press
3) En om het nog effectiever te maken: train het met 1 dumbell

Ik had hetzelfde probleem, doordat ik zittend beroep heb, waarbij mijn core onvoldoende prikkels krijgt om zich goed te ontwikkelen.

Maar als je gaat staan moeten je core-spieren harden werken om het lichaam te stabiliseren. Wanneer je dus een gewicht gebruikt, moeten je core-spieren dus nog harder werken ;)

Abs train ik verder ook niet.
Succes.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163596826
Gebruikt hier iemand ultra fine oats? Is dit makkelijk in te nemen als melkshake? Ik heb havermout geprobeerd maar ik krijg dat niet weggewerkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2016 10:23:24 ]
pi_163596891
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Gebruikt hier iemand ultra fine oats? Is dit makkelijk in te nemen als melkshake? Ik heb havermout geprobeerd maar ik krijg dat niet weggewerkt.
Dat is precies hetzelfde... Alleen fijngemalen...

Ik haal altijd havermout en maal dat zelf fijn in de blender :) VEEEEEEEEL goedkoper ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:27:18 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163596908
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
omdat ik een ongelooflijk zwakke core (abs/lower back) heb, probeer ik deze te versterken en stabiliseren door wat oefeningen omdat mijn oefeningen er nogal onder lijden (moeilijk form houden bij squat enz).

Ik doe nu Plank, Side Plank, Hollow Body Hold, Russian Twist en bridge. Kan weinig hierover vinden op het net, dus vroeg me af of er meer mensen zijn die dit probleem hadden? Geen idee waar ik aan moet beginnen
Goodmornings en back extentions zijn een goede inderdaad. Je doet de plank waarschijnlijk passief, het is beter deze actief te doen wat inhoudt dat als je in de houding bent je je reet hard mogelijk aanknijpt en je core zo hard mogelijk maakt. Dat laatste zonder een rood hoofd te krijgen trouwens, zoveel druk op je hoofd zetten is niet goed voor je.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:29:10 #15
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163596937
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Gebruikt hier iemand ultra fine oats? Is dit makkelijk in te nemen als melkshake? Ik heb havermout geprobeerd maar ik krijg dat niet weggewerkt.
Toch niet van Body en Fit Shop?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:25 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat is precies hetzelfde... Alleen fijngemalen...

Ik haal altijd havermout en maal dat zelf fijn in de blender :) VEEEEEEEEL goedkoper ;)
Exact dit. Ik haalde die van AH basic, maar raakte ervan aan de schijterij.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:31:05 #16
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163596972
Ik heb trouwens de OP lichtjes geupdate / hersteld.
Mensen die doelen hebben voor 2016 (of 2017) kunnen die doorgeven, dan zet ik ze in de OP.
Wat mij betreft hoeven dit niet perse PL doelen te zijn.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163597185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:29 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Toch niet van Body en Fit Shop?

[..]

Exact dit. Ik haalde die van AH basic, maar raakte ervan aan de schijterij.
Hmm.. Ik had dat eerder ook. Nu haal ik ze bij de Lidl. Maar eigenlijk al tijden nergens meer last van. En ik laai aardig wat havermout weg ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:45:40 #18
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163597210
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:44 schreef relativity het volgende:

[..]

Hmm.. Ik had dat eerder ook. Nu haal ik ze bij de Lidl. Maar eigenlijk al tijden nergens meer last van. En ik laai aardig wat havermout weg ;)
M.a.w.: AH Basic = schijterij, Lidl =/= schijterij?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163597252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

M.a.w.: AH Basic = schijterij, Lidl =/= schijterij?
Nah zo simpel zou ik het niet zeggen. Havermout staat er om bekend omdat het nogal veel vezels bevat. Als je lichaam dat niet gewend is ;)

Bij mij is het op een gegeven moment helemaal opgehouden. Wat je ook kan proberen is ze de dag van te voren te weken in melk. Of kijken als je ze kookt of het minder wordt ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163597409
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:25 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat is precies hetzelfde... Alleen fijngemalen...

Ik haal altijd havermout en maal dat zelf fijn in de blender :) VEEEEEEEEL goedkoper ;)
Nja, havermout vind ik zelf te grof qua structuur en ik raak er veel te snel vol van. Ik ga de blender maar eens proberen.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:31:02 #21
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_163598007
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb trouwens de OP lichtjes geupdate / hersteld.
Mensen die doelen hebben voor 2016 (of 2017) kunnen die doorgeven, dan zet ik ze in de OP.
Wat mij betreft hoeven dit niet perse PL doelen te zijn.
mijn doelen mogen eruit. Ik ben verder gekomen dan ik vorig jaar voor mogelijk hield maar mijn enige doel is nu mijn lijf heel houden zodat ik kan blijven trainen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:40:09 #22
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163598156
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb trouwens de OP lichtjes geupdate / hersteld.
Mensen die doelen hebben voor 2016 (of 2017) kunnen die doorgeven, dan zet ik ze in de OP.
Wat mij betreft hoeven dit niet perse PL doelen te zijn.
Tof. Ik heb wel specifiek PL doelen voor 2016:
Squat: 125
Bench: 65
Deadlift: 150

Ik hoop dit in december te kunnen liften.
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:40:52 #23
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163598171
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Gebruikt hier iemand ultra fine oats? Is dit makkelijk in te nemen als melkshake? Ik heb havermout geprobeerd maar ik krijg dat niet weggewerkt.
Is Brinta qua structuur dan misschien een idee?
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:47:06 #24
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163598279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:40 schreef Artoo het volgende:

[..]

Is Brinta qua structuur dan misschien een idee?
Ik schuif al tijden dagelijks 3/4 liter melk met 150g Brinta 's ochtends naar binnen en dat bevalt prima.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:47:27 #25
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163598288
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

mijn doelen mogen eruit. Ik ben verder gekomen dan ik vorig jaar voor mogelijk hield maar mijn enige doel is nu mijn lijf heel houden zodat ik kan blijven trainen
Dat is ook een doel.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:49:53 #26
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163598340
Zijn er hier nog mensen van plan om mee te doen met de SBD Cup in september?
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:51:09 #27
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163598364
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

mijn doelen mogen eruit. Ik ben verder gekomen dan ik vorig jaar voor mogelijk hield maar mijn enige doel is nu mijn lijf heel houden zodat ik kan blijven trainen
Dat is ook een doel, imho.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:40 schreef Artoo het volgende:

[..]

Tof. Ik heb wel specifiek PL doelen voor 2016:
Squat: 125
Bench: 65
Deadlift: 150

Ik hoop dit in december te kunnen liften.
Aangepast.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163598541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:49 schreef Artoo het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan om mee te doen met de SBD Cup in september?
geen idee wat dat is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:03:57 #29
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163598632
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:51 schreef Eleiko het volgende:

Aangepast.
Thanks :)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163598637
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:40 schreef Artoo het volgende:

[..]

Is Brinta qua structuur dan misschien een idee?
Nee, ik lees net dat brinta meer uitzet en dus meer vult dan havermout.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:04:24 #31
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163598646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:59 schreef Beach het volgende:

[..]

geen idee wat dat is
Dan zal het wel niet :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163599343
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:40 schreef Artoo het volgende:

[..]

Tof. Ik heb wel specifiek PL doelen voor 2016:
Squat: 125
Bench: 65
Deadlift: 150

Ik hoop dit in december te kunnen liften.
Hoe kan het dat je bench zo achterloopt?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163599421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:44 schreef relativity het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je bench zo achterloopt?
:')?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:54:05 #34
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163599502
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:44 schreef relativity het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je bench zo achterloopt?
Vind je? Ik vind het wel meevallen.
pi_163599574
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het wel meevallen.
Nah ik denk (als je het goed aanpakt) op bench best snel kan gaan. Vooral in het begin :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:58:43 #36
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163599581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:49 schreef Artoo het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan om mee te doen met de SBD Cup in september?
Dat is vast met tests. Dus nee, dan doe ik niet mee. :P

Denk dat ik moet wachten tot volgend jaar om in Spanje mee te doen. Ik ga binnenkort 1x per week in de Fox gym trainen denk ik. Daar hebben ze alle materiaal om PL gericht te trainen. Die dag rouleer ik dan zodat ik op die dag m'n heavy dag kan hebben. Voor de rest ben ik vooral aan mijn techniek aan het schaven. En meer eten. :P
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:15:40 #37
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163599824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:44 schreef relativity het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je bench zo achterloopt?
Ik ben een vrouwtje :P Mijn bench is mijn zwakste, maar hij loopt niet heel erg achter as far as I'm concerned?
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:20:22 #38
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163599894
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is vast met tests. Dus nee, dan doe ik niet mee. :P

Denk dat ik moet wachten tot volgend jaar om in Spanje mee te doen. Ik ga binnenkort 1x per week in de Fox gym trainen denk ik. Daar hebben ze alle materiaal om PL gericht te trainen. Die dag rouleer ik dan zodat ik op die dag m'n heavy dag kan hebben. Voor de rest ben ik vooral aan mijn techniek aan het schaven. En meer eten. :P
Tof :D Hebben ze in je eigen gym niet de juiste materialen? Meer dan een squatrack en een bankje is niet echt strikt noodzakelijk, al is een echte competitiebench wel relaxed.
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:30:59 #39
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163600059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:20 schreef Artoo het volgende:

[..]

Tof :D Hebben ze in je eigen gym niet de juiste materialen? Meer dan een squatrack en een bankje is niet echt strikt noodzakelijk, al is een echte competitiebench wel relaxed.
De omgeving is ook van invloed op de motivatie, naar mijn mening. Als er ergens hard/zwaar getraind wordt zet je zelf ook sneller een extra stapje.

Goede doelen en zeer netjes als je daar al in de buurt zit.

@Snakey: gewoon elke keer in Fox trainen en dan daarna bij DL in de sauna gaan zitten. Iets met best-of-both-worlds.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 08-07-2016 13:53:44 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:33:45 #40
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163600118
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:30 schreef Eleiko het volgende:

[..]

De omgeving is ook van invloed op de motivatie, naar mijn mening. Als er ergens hard/zwaar getraind wordt zet je zelf ook sneller een extra stapje.

Goede doelen en zeer netjes als je daar al in de buurt zit.

@Snakey: gewoon elke keer in Fox trainen en dan bij DL in de sauna gaan zitten. Iets met best-of-both-worlds.
Fair enough. Ik ben zelf ook wel heel blij dat ik inmiddels een gym heb gevonden met meer likeminded mensen. Merk daar zelf inderdaad ook wel profijt van.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163601270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:15 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik ben een vrouwtje :P Mijn bench is mijn zwakste, maar hij loopt niet heel erg achter as far as I'm concerned?
Ah oke :) dat wist ik niet. Dan ziet het er netjes uit ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163601571
Ik heb eigenlijk geen idee wat realistische doelen zijn om nog te bereiken in 5 maanden..
Als ik een paar doelen zou moeten opstellen:

Squat 90kg 5x5 (nu krap aan 70)
DL 120 1x5 (denk dat dit erg ambitieus is, nu 75, erg sneu I know)
OHP 45 kg 5x5 (nu 30)
Bench: vind ik eigenlijk helemaal niet zo boeiend
C&J: 60kg
Snatch: 50kg

Zoiets? :D
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:34:39 #43
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163601712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:20 schreef Artoo het volgende:

[..]

Tof :D Hebben ze in je eigen gym niet de juiste materialen? Meer dan een squatrack en een bankje is niet echt strikt noodzakelijk, al is een echte competitiebench wel relaxed.
I know, maar ik wil wat meer. Met chains trainen om sticky points goed aan te pakken lijkt me goed. Ik kan ze zelf kopen, maar dan sjouw je je te pletter. :P Ik ben net even aan het kijken wat ik met bands zou kunnen in onze gym. Daar kan je ook aardig mee uit de voeten.

De basics zijn er wel in de David Lloyd, ze hebben zelfs dumbbells tot 40 kilo nu. Ik denk dat er meer mensen om gevraagd hebben maar ik zeurde er al een tijdje om. Tot 30 kilo is echt te weinig op een gegeven moment. Hoewel ik nu voor DB BOR's liever 50 kilo gebruik, maarja, je kan niet alles hebben.

De bench press is alleen nogal kut. De bovenste J hooks zijn te laag. Dat is niet zo erg als je op 60% traint, maar als je sub maximaal gaat moet er echt iemand helpen om te unracken. Als je 140 kilo unrackt wil je niet al een halve rep hebben gedaan voor je begint. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:30 schreef Eleiko het volgende:

[..]

De omgeving is ook van invloed op de motivatie, naar mijn mening. Als er ergens hard/zwaar getraind wordt zet je zelf ook sneller een extra stapje.

Goede doelen en zeer netjes als je daar al in de buurt zit.

@Snakey: gewoon elke keer in Fox trainen en dan daarna bij DL in de sauna gaan zitten. Iets met best-of-both-worlds.
Omgeving is zeker van invloed, dat is 1 ding. Maar, Fox is niet echt om de hoek dus dat zou aardig wat uit mijn dag happen. Dat heb ik er wel voor over, maar is praktisch niet altijd haalbaar. Ik heb/krijg veel ruimte om te trainen, maar ivm veel werk en de baby moeten we alles goed verdelen tussen ons om het werk wat er ligt te kunnen doen. Het is nu soms al een beetje een uitdaging om m'n tijd goed te verdelen zodat we allebei overal aan toe komen.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:36:20 #44
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163601751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat realistische doelen zijn om nog te bereiken in 5 maanden..
Als ik een paar doelen zou moeten opstellen:

Squat 90kg 5x5 (nu krap aan 70)
DL 120 1x5 (denk dat dit erg ambitieus is, nu 75, erg sneu I know)
OHP 45 kg 5x5 (nu 30)
Bench: vind ik eigenlijk helemaal niet zo boeiend
C&J: 60kg
Snatch: 50kg

Zoiets? :D
Verwerkt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:38:19 #45
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163601818
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Omgeving is zeker van invloed, dat is 1 ding. Maar, Fox is niet echt om de hoek dus dat zou aardig wat uit mijn dag happen. Dat heb ik er wel voor over, maar is praktisch niet altijd haalbaar. Ik heb/krijg veel ruimte om te trainen, maar ivm veel werk en de baby moeten we alles goed verdelen tussen ons om het werk wat er ligt te kunnen doen. Het is nu soms al een beetje een uitdaging om m'n tijd goed te verdelen zodat we allebei overal aan toe komen.
Herkenbaar. Kinderen = concessies doen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:49:22 #46
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163602087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Herkenbaar. Kinderen = concessies doen.
Precies, buiten eten geven wil je ook tijd met haar doorbrengen. Ik ga eind van de dag meestal een half uur of uur met haar lopen waar ze dol op is. (Beter voor mij ook, dan loop ik naar de supermarkt ipv met de auto :P ) Ze is gek op het zwembad dus daar maken we ook minstens 1, liever 2x, per week een paar uur tijd voor. Niet dat ze langer dan een half uur in het water ligt maar voor je in het water ligt en weer terug bent ben je zo 2 uur verder.

Dat gaat allemaal prima, zolang je jezelf maar supergoed organiseert. We zijn d'r ook aan het wennen aan de creche in de David Lloyd. De eerste keer hield ze het 45 minuten uit, niet slecht. :P Zodra ze daar aan is gewend maakt dat het trainen weer wat makkelijker.

Als bonus nog een foto om te laten zien dat ze nu festival proof is. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/SC :P
pi_163602125
Ik heb niet echt een specifiek doel in gewichten, ik wil gewoon langzaam steeds meer kg, stapje voor stapje. En dat lukt ook. Ik ben ook bij het begin begonnen en zit nu iets verder dan het begin met 5x5:
BP: 40
DL: 70
OHP: 30
Squat: ben bezig met de form goed te krijgen dus hier kan ik nog niet veel over zeggen, al probeer ik het wel telkens met een lege stang en daarna 10/20 kg erbij
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:52:35 #48
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163602171
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Precies, buiten eten geven wil je ook tijd met haar doorbrengen. Ik ga eind van de dag meestal een half uur of uur met haar lopen waar ze dol op is. (Beter voor mij ook, dan loop ik naar de supermarkt ipv met de auto :P ) Ze is gek op het zwembad dus daar maken we ook minstens 1, liever 2x, per week een paar uur tijd voor. Niet dat ze langer dan een half uur in het water ligt maar voor je in het water ligt en weer terug bent ben je zo 2 uur verder.

Dat gaat allemaal prima, zolang je jezelf maar supergoed organiseert. We zijn d'r ook aan het wennen aan de creche in de David Lloyd. De eerste keer hield ze het 45 minuten uit, niet slecht. :P Zodra ze daar aan is gewend maakt dat het trainen weer wat makkelijker.

Als bonus nog een foto om te laten zien dat ze nu festival proof is. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/SC :P
Korte samenvatting: ^O^ , ^O^ en ^O^ .
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 juli 2016 @ 14:54:34 #49
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163602217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:50 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Ik heb niet echt een specifiek doel in gewichten, ik wil gewoon langzaam steeds meer kg, stapje voor stapje. En dat lukt ook. Ik ben ook bij het begin begonnen en zit nu iets verder dan het begin met 5x5:
BP: 40
DL: 70
OHP: 30
Squat: ben bezig met de form goed te krijgen dus hier kan ik nog niet veel over zeggen, al probeer ik het wel telkens met een lege stang en daarna 10/20 kg erbij
Zeer verstandig om eerst je vorm goed te krijgen. Genoeg mensen die met een slechte vorm veel te veel gewicht "squatten". Vorm >> gewicht, altijd, IMHO.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163603407
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:54 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Zeer verstandig om eerst je vorm goed te krijgen. Genoeg mensen die met een slechte vorm veel te veel gewicht "squatten". Vorm >> gewicht, altijd, IMHO.
Ja, en om nou 50-75% van de ROM te hebben is ook niet echt de bedoeling lijkt me
  vrijdag 8 juli 2016 @ 16:11:09 #51
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163603855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:50 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ja, en om nou 50-75% van de ROM te hebben is ook niet echt de bedoeling lijkt me
ROM is één ding, kromme rug, naar binnen buigende knieën etc. is een ander ding.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163603942
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:58 schreef Snakey het volgende:

Ik ga binnenkort 1x per week in de Fox gym trainen denk ik. Daar hebben ze alle materiaal om PL gericht te trainen.
Jij ook al? :7 Idd stukkie rijden hier, maar m'n techniek (met name DL) is gigantisch vooruit gegaan sinds ik daar voor de DL/rug aan het trainen ben.
pi_163604450
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:11 schreef Eleiko het volgende:

[..]

ROM is één ding, kromme rug, naar binnen buigende knieën etc. is een ander ding.
Jazeker maar van dat laatste heb ik niet echt last van :P

[ Bericht 12% gewijzigd door ComedyShortsGamer op 08-07-2016 16:45:39 ]
pi_163604833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:39 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Jazeker maar van dat laatste heb ik niet echt last van :P
Dat is dan weer iets waar ik heel erg op moet letten. Misschien moet ik eens proberen te squatten met een elastiek om m'n knieën om er echt actief op te letten.

Als je <30kg al last hebt van valgus movement in je knieën zijn je abductors ook wel errug zwak denk ik, of je adductors relatief veel sterker.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:06:42 #55
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163605108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Jij ook al? :7 Idd stukkie rijden hier, maar m'n techniek (met name DL) is gigantisch vooruit gegaan sinds ik daar voor de DL/rug aan het trainen ben.
Hehehe. :7

Daar wil ik het dus ook voor doen. Hulp bij techniek op de BP en DL. Heb je daar een coach, of gewoon hulp van andere trainees?
pi_163605910
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hehehe. :7

Daar wil ik het dus ook voor doen. Hulp bij techniek op de BP en DL. Heb je daar een coach, of gewoon hulp van andere trainees?
Andere trainees, zit daar een aardig PL clubje. Ga rond september/oktober wel een een PT sessie boeken, maar ik moet nog even kijken voor hoe en wat. Dat zou dan wel meer een focus op bodybuilden hebben.

Je kan daar wel coaching krijgen voor beide overigens, en de eigenaar is nooit beroerd wat feedback te geven. ;)
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:49:00 #57
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163605912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:19 schreef relativity het volgende:

[..]

Ah oke :) dat wist ik niet. Dan ziet het er netjes uit ;)
:+ thanks. Als ik die totalen haal is het genoeg voor EK kwalificatie geloof ik. Let the gains come! :P
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:52:12 #58
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163605976
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:50 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ja, en om nou 50-75% van de ROM te hebben is ook niet echt de bedoeling lijkt me
Nee, inderdaad. Wel goed dat je eerst kritisch naar je vorm kijkt, egosquats zijn echt niet relaxed namelijk ;(
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163607527
Haha als ik mijn doelen van vorig jaar bekijk :D, zo naïef
  vrijdag 8 juli 2016 @ 19:31:43 #60
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163607726
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:48 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Andere trainees, zit daar een aardig PL clubje. Ga rond september/oktober wel een een PT sessie boeken, maar ik moet nog even kijken voor hoe en wat. Dat zou dan wel meer een focus op bodybuilden hebben.

Je kan daar wel coaching krijgen voor beide overigens, en de eigenaar is nooit beroerd wat feedback te geven. ;)
Ah okee, dat is wat ik nodig heb, andere PL's. Motiveert en wat hulp/feedback is altijd welkom.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 20:46:00 #61
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_163609385
Hallo broeders!
pi_163609599
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:49 schreef Artoo het volgende:

[..]

:+ thanks. Als ik die totalen haal is het genoeg voor EK kwalificatie geloof ik. Let the gains come! :P
Waar een wil is, is een weg hè! Succes ermee!

Ik moet mezelf ook eens doelen gaan stellen: Misschien ook maar naar een sportschool gaan :p
Want kan nergens (voor een fatsoenlijke prijs) gietijzeren gewichten vinden :(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163609835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Hallo broeders!
Hey habibti
  zaterdag 9 juli 2016 @ 00:55:53 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_163615131
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Precies, buiten eten geven wil je ook tijd met haar doorbrengen. Ik ga eind van de dag meestal een half uur of uur met haar lopen waar ze dol op is. (Beter voor mij ook, dan loop ik naar de supermarkt ipv met de auto :P ) Ze is gek op het zwembad dus daar maken we ook minstens 1, liever 2x, per week een paar uur tijd voor. Niet dat ze langer dan een half uur in het water ligt maar voor je in het water ligt en weer terug bent ben je zo 2 uur verder.

Dat gaat allemaal prima, zolang je jezelf maar supergoed organiseert. We zijn d'r ook aan het wennen aan de creche in de David Lloyd. De eerste keer hield ze het 45 minuten uit, niet slecht. :P Zodra ze daar aan is gewend maakt dat het trainen weer wat makkelijker.

Als bonus nog een foto om te laten zien dat ze nu festival proof is. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/SC :P
Vliegen de roze dumbells ook al door de kamer :P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:47:22 #65
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163616924
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 00:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Vliegen de roze dumbells ook al door de kamer :P
Ze liggen klaar. We zijn nog bezig met body squats en push ups. :P
pi_163617907
De bedrijfsfitnessregeling wordt opgeheven bij ons -O-

Moet ik straks 2x zoveel gaan betalen per maand.. denk niet dat ik dat ga doen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_163618921
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
De bedrijfsfitnessregeling wordt opgeheven bij ons -O-

Moet ik straks 2x zoveel gaan betalen per maand.. denk niet dat ik dat ga doen.
Het hangt er vanaf wat de alternatieven zijn. Is het fitness binnen je bedrijf of krijg je korting op een commerciele sportschool? En is er een beter alternatief in de buurt?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163619741
Is het eigenlijk beter om de standing calf raise met of zonder onderlegger te doen? Dus deze manier of toch rocking standing calf raise

Ik doe momenteel het laatste, maar heb het gevoel dat ik er niet veel uit haal, kuiten lopen iets achter :P Verder heb je in de gym bij ons niet echt meer voor de kuiten, je kan dit ook doen met de smith machine maar dat pas ik liever, en tenslotte dit apparaat van life fitness maar dat is ook niks
pi_163620462
Volgensmij zijn m'n kuiten een paar mm gegroeid in een jaar ofzo :')

not worth it imo
pi_163620527
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Volgensmij zijn m'n kuiten een paar mm gegroeid in een jaar ofzo :')

not worth it imo
Zal het dan genetisch zo erg bepaald zijn bij je? Of train je ze gewoon niet?
pi_163620956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:33 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Zal het dan genetisch zo erg bepaald zijn bij je? Of train je ze gewoon niet?
heb ze getrained, maar werd niet groter, en 't hinderde me ook nog met hardlopen, dus toen maar opgegeven.

Bovenbenen wel goede aanleg, schouders ook, rest gaat lastiger
pi_163622017
Ik heb zelfs striae onder mn knieholtes omdat m'n kuiten in korte tijd gigantisch zijn gegroeid :D
Er zal wel een genetische component aan zitten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163622269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:56 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

heb ze getrained, maar werd niet groter, en 't hinderde me ook nog met hardlopen, dus toen maar opgegeven.

Bovenbenen wel goede aanleg, schouders ook, rest gaat lastiger
Ja dan snap ik het wel

Ik kijk het wel even aan eerst
pi_163622680
Ik moest dus m'n lats 'vinden' en volgens mij is het eindelijk gelukt. Gisteren bench op 4x8 gepakt ipv 5x5, en de BOR onderhands gepakt ipv gewoon, en nu heb ik behoorlijk spierpijn in m'n lats :D . En pecs :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163622794
Vandaag kennis mogen maken met de verzuring van clen. Nooit last van de sides gehad behalve het trillen en soms zenuwachtig gevoel, maar vandaag toch wel geschrokken wat voor effect het kan hebben.

Het schoot in mijn schouders na overhead press en daarna veel pijn in beide schouders. Kon mijn armen niet meer omhoog krijgen. Kreeg zelfs mijn telefoon niet meer uit mijn broekzak. Geen grap. Heb een halfuur boven gelegen als een zombie hopend dat het zou wegtrekken. Linkerkant ging na een tijd iets beter dus naar huis gereden (klein stukje anders had ik het niet gedaan gezien de omstandigheden). Nog steeds veel last en was een pijnlijke rit, kon niet eens schakelen met mijn rechterarm. Moest twee hiervoor handen gebruiken.

Damn. Duurde anderhalf uur voordat ik weer normaal kon functioneren. Wist niet dat het zo erg kon zijn :+
pi_163623188
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Vandaag kennis mogen maken met de verzuring van clen. Nooit last van de sides gehad behalve het trillen en soms zenuwachtig gevoel, maar vandaag toch wel geschrokken wat voor effect het kan hebben.

Het schoot in mijn schouders na overhead press en daarna veel pijn in beide schouders. Kon mijn armen niet meer omhoog krijgen. Kreeg zelfs mijn telefoon niet meer uit mijn broekzak. Geen grap. Heb een halfuur boven gelegen als een zombie hopend dat het zou wegtrekken. Linkerkant ging na een tijd iets beter dus naar huis gereden (klein stukje anders had ik het niet gedaan gezien de omstandigheden). Nog steeds veel last en was een pijnlijke rit, kon niet eens schakelen met mijn rechterarm. Moest twee hiervoor handen gebruiken.

Damn. Duurde anderhalf uur voordat ik weer normaal kon functioneren. Wist niet dat het zo erg kon zijn :+
Clenbuterol?
pi_163624056
Ja, heb het al vaker genomen in cycles maar nooit heel erg last gehad van side effects. Maar nu ik dit heb gehad denk ik niet dat ik het nog neem. Wil het niet nog eens meemaken :+
pi_163624073
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb zelfs striae onder mn knieholtes omdat m'n kuiten in korte tijd gigantisch zijn gegroeid :D
Er zal wel een genetische component aan zitten.
Pics van je kuiten.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163624340
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb zelfs striae onder mn knieholtes omdat m'n kuiten in korte tijd gigantisch zijn gegroeid :D
Er zal wel een genetische component aan zitten.
Pics van je knieholtes
pi_163624342
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:38 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Pics van je kuiten.
Wil ik best een keer doen. :P Maar niet nu.

Ik denk overigens dat de striae ook een genetische component heeft. Ik zit onderhand helemaal onder, alleen m'n buik en armen zijn nog gespaard gebleven.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163625419
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:51 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Wil ik best een keer doen. :P Maar niet nu.

Ik denk overigens dat de striae ook een genetische component heeft. Ik zit onderhand helemaal onder, alleen m'n buik en armen zijn nog gespaard gebleven.
Dan heb je geluk (of juist pech)
pi_163625584
Ik noem het denk ik toch wel pech.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:26:42 #83
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163626154
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik noem het denk ik toch wel pech.
Of het genetisch is weet ik niet, maar ik weet wel dat sommige mensen (vooral vrouwen) er een nogal gevoelige huid voor hebben. Dus in die zin ben ik het met je eens dat het pech is.
pi_163626172
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 13:33 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Zal het dan genetisch zo erg bepaald zijn bij je? Of train je ze gewoon niet?
Yup, als je lange spieren hebt in je kuit dan zullen ze nooit heel gespierd worden. Het is dan verspilde moeite imo.
pi_163626776
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf wat de alternatieven zijn. Is het fitness binnen je bedrijf of krijg je korting op een commerciele sportschool? En is er een beter alternatief in de buurt?
Commerciële sportschool. Ik krijg korting via het werk, 40% ofzo, komt neer op zo'n 30 euro.
Er zijn wel andere sportscholen maar die zijn verder weg en hebben geen zwembad. Eigenlijk geen goed alternatief, maar meer dan 60 euro/maand vind ik wel duur.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_163627563
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Yup, als je lange spieren hebt in je kuit dan zullen ze nooit heel gespierd worden. Het is dan verspilde moeite imo.
Misschien een domme vraag: maar hoe kan je daar achter komen? Door simpel weg het wel te trainen en na verloop van tijd kijken naar de progressie: bij geen progessie zijn het dus lang? Of gewoon niet?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:21:12 #87
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163628002
Hehe vandaag heb ik getraind bij Raw Power Baarn en daarna naar de Sterkste Man finale geweest. Vette shit. Leuk cultuurtje wel.
Wel kapotte onderarmen van de atlas stones nu :')

Striae merk ik trouwens ook, voornamelijk bij de bovenbenen. Heb het ook op de buik enigszins en op de voorkant van de knieën somehow. :+
Fear is the path to the Dark Side.
  zondag 10 juli 2016 @ 08:47:10 #89
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 10 juli 2016 @ 11:27:39 #90
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163637101
Geniale uitvoering ook. Liften, bloedneus, 500kg ownen als een baas en daarna out gaan. _O_
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163642252
best een tank
  zondag 10 juli 2016 @ 15:43:05 #92
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163643190
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:27 schreef Artoo het volgende:
Geniale uitvoering ook. Liften, bloedneus, 500kg ownen als een baas en daarna out gaan. _O_
Die enorme druk op zijn lijf die ineens weg is, denk dat dat je een flinke head rush geeft. :P
  zondag 10 juli 2016 @ 15:52:54 #93
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163643469
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 10 juli 2016 @ 15:53:31 #94
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163643487
:')
Fear is the path to the Dark Side.
  zondag 10 juli 2016 @ 16:17:18 #95
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163644075
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

but.. why?
Voor de sport. :)

Een ander wil de snelste wielrenner zijn of de beste voetballer, bv.
  zondag 10 juli 2016 @ 16:21:10 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 10 juli 2016 @ 17:47:47 #97
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163646862
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Voor de sport. :)

Een ander wil de snelste wielrenner zijn of de beste voetballer, bv.
Meh, het is wel knap hoor. Maar gaat mij iets te ver.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 10 juli 2016 @ 18:39:01 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163649288
Probeer je het aantal kcal (en macro's) bij te houden, ga je opeens BBQ'en of uiteten _O- Mijn probleem van de laatste dagen, ach, dan maar een beetje gokken :P
pi_163649451
Ik loop al een tijdje te klote met mijn rechterschouder door het foamrollen kon ik gelukkig wel blijven trainen. Alleen afgelopen donderdag tijdens het deadliften plots een brandend gevoel in mijn monnikskapspier waarschijnlijk een spierscheuring. Nu heb ik last van krachtverlies in mijn rechterarm :'( :(
pi_163651645
quote:
13s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:41 schreef cofox het volgende:
Ik loop al een tijdje te klote met mijn rechterschouder door het foamrollen kon ik gelukkig wel blijven trainen. Alleen afgelopen donderdag tijdens het deadliften plots een brandend gevoel in mijn monnikskapspier waarschijnlijk een spierscheuring. Nu heb ik last van krachtverlies in mijn rechterarm :'( :(
Oef, dat is klote. Ga je ermee naar de dokter/fysio?

Ik hoorde en voelde laatst tijdens deadlifts bij m'n tweede rep ineens iets heel hard knakken net boven m'n staartbotje. Meteen gestopt en even aangevoeld, was er niks aan de hand. Maar ik schrok wel even van het geluid!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 10 juli 2016 @ 21:13:57 #102
130803 Gripper
Get a grip
pi_163651996
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 21:04 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oef, dat is klote. Ga je ermee naar de dokter/fysio?

Ik hoorde en voelde laatst tijdens deadlifts bij m'n tweede rep ineens iets heel hard knakken net boven m'n staartbotje. Meteen gestopt en even aangevoeld, was er niks aan de hand. Maar ik schrok wel even van het geluid!
Dat is vaak alleen maar een onschuldige luchtbel tussen je laagjes kraakbeen die plopt, maar het klinkt inderdaad eng :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_163657927
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 19:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Probeer je het aantal kcal (en macro's) bij te houden, ga je opeens BBQ'en of uiteten _O- Mijn probleem van de laatste dagen, ach, dan maar een beetje gokken :P
afgezien van de selecte groep diehards, kan je het ook wel een beetje behapbaar en leuk houden en je daar niet zo druk over maken
pi_163658223
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 23:52 schreef no1uknow het volgende:

[..]

afgezien van de selecte groep diehards, kan je het ook wel een beetje behapbaar en leuk houden en je daar niet zo druk over maken
Wat bedoel je? Wie zegt dat ik het niet leuk vind?
pi_163658541
Dat je best een keer over je kcal heen kan gaan of ongezond kan eten, dat maakt weinig uit.
Ben zelf afgelopen week ook op vakantie geweest, niet getraind en alleen maar ongezond gegeten, je voelt je wel een beetje schuldig maar dan gewoon weer alles oppakken en gaan.
pi_163659376
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:23 schreef Agentperry het volgende:
Dat je best een keer over je kcal heen kan gaan of ongezond kan eten, dat maakt weinig uit.
Ben zelf afgelopen week ook op vakantie geweest, niet getraind en alleen maar ongezond gegeten, je voelt je wel een beetje schuldig maar dan gewoon weer alles oppakken en gaan.
Nee klopt, overheen vind ik juist helemaal niet erg, maar ik houd het juist bij omdat ik anders niet weet hoeveel ik eet.
Ik kan nu wel een dag gaan eten zonder bij te houden maar dan zou het zomaar 2500 kcal in totaal zijn, wat weer te weinig is voor mij, snap je? Het geeft een beetje zekerheid, tuurlijk maakt het niet uit als je even een keer wat anders doet
  maandag 11 juli 2016 @ 09:31:07 #107
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163660849
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik noem het denk ik toch wel pech.
Striae is pech, snelle spiergroei is geluk.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163666548
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 01:16 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Nee klopt, overheen vind ik juist helemaal niet erg, maar ik houd het juist bij omdat ik anders niet weet hoeveel ik eet.
Ik kan nu wel een dag gaan eten zonder bij te houden maar dan zou het zomaar 2500 kcal in totaal zijn, wat weer te weinig is voor mij, snap je? Het geeft een beetje zekerheid, tuurlijk maakt het niet uit als je even een keer wat anders doet
Makkelijkste is gewoon om elke dag hetzelfde te eten met in het weekend een cheat day. Mensen met behoefte aan variatie houden dat echter niet lang vol
pi_163668439
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:43 schreef Henrys het volgende:

[..]

Makkelijkste is gewoon om elke dag hetzelfde te eten met in het weekend een cheat day. Mensen met behoefte aan variatie houden dat echter niet lang vol
Dat is het makkelijkste, maar vind ik wat saai. Ik eet ook wel vaak dezelfde dingen hoor (bijv. zelfde kwark) maar avondmaal is altijd anders. In ieder geval komt ik wel vrijwel altijd +/- 500 boven mijn verbruik uit. Het aankomen lukt in ieder geval al als ik op de weegschaal kijk en onder dezelfde omstandigheden mezelf weeg. Ik zou zeggen dat mijn clean/cheat-bulk ratio op 90/10 of 85/15 zit, meestal gewoon 'gezonde macro's' dus. Heel soms een zwaar cheatdagje en dan is het opeens 50/50 of 60/40. (als ik 1500 kcal eet bij de mcdonalds _O-)

[ Bericht 2% gewijzigd door ComedyShortsGamer op 11-07-2016 16:31:29 ]
pi_163675706
Zojuist de wedstrijd olympisch gewichtheffen gehad als afsluiting van de cursus. PR op CJ met 48kg :D
Op snatch werd ik overmoedig en heb ik de 35 èn 40kg niet gehaald, die bleef dus hangen op 30. Maar het was heel leuk en leerzaam en ik ga ermee door :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163676743
Dat is heel knap meid, ik ben trots op jou.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 11 juli 2016 @ 22:19:30 #112
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163676791
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zojuist de wedstrijd olympisch gewichtheffen gehad als afsluiting van de cursus. PR op CJ met 48kg :D
Op snatch werd ik overmoedig en heb ik de 35 èn 40kg niet gehaald, die bleef dus hangen op 30. Maar het was heel leuk en leerzaam en ik ga ermee door :)
Cool. ^O^
pi_163677528
Ik heb al een tijdje last van 2 overbelaste polsen, ik denk dat er een pees overbelast is, het wil in ieder geval maar niet overgaan :(.

Ik ben daarop opzoek naar een hulpmiddel die mijn polsen ontlast bij pull ups, heeft er iemand een idee? :)
BlaBlaBla
pi_163677699
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 22:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb al een tijdje last van 2 overbelaste polsen, ik denk dat er een pees overbelast is, het wil in ieder geval maar niet overgaan :(.

Ik ben daarop opzoek naar een hulpmiddel die mijn polsen ontlast bij pull ups, heeft er iemand een idee? :)
Even geen pull ups doen?
  maandag 11 juli 2016 @ 22:45:06 #115
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163677739
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zojuist de wedstrijd olympisch gewichtheffen gehad als afsluiting van de cursus. PR op CJ met 48kg :D
Op snatch werd ik overmoedig en heb ik de 35 èn 40kg niet gehaald, die bleef dus hangen op 30. Maar het was heel leuk en leerzaam en ik ga ermee door :)
Gaaaaf, zonde dat de Snatch niet wou lukken!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163677751
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 22:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Cool. ^O^
Thanks :)

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 22:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dat is heel knap meid, ik ben trots op jou.
Dit vind ik een beetje neerbuigend overkomen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163677811
En thanks Rauw. :)
Ja, snatch is duidelijk minder mijn ding. Als ik niet naar de 40 was gegaan was die 35 waarschijnlijk nog wel gelukt. Maar ach.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 11 juli 2016 @ 22:48:02 #118
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163677846
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 22:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
En thanks Rauw. :)
Ja, snatch is duidelijk minder mijn ding. Als ik niet naar de 40 was gegaan was die 35 waarschijnlijk nog wel gelukt. Maar ach.
Snatchen is ook gewoon lastig om goed te doen, maar het word vanzelf vertrouwd.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 11 juli 2016 @ 23:04:49 #119
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163678374
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 22:48 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Snatchen is ook gewoon lastig om goed te doen, maar het word vanzelf vertrouwd.
Dat ja. Zeker oly lifts is een kwestie van trainen, constant je techniek verbeteren en niet teleurgesteld raken als iets niet zo goed lukt, maar alleen maar blijven leren.
pi_163679566
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_163701553
kunnen ze het gewicht niet naar achteren duwen als het niet gaat, dan hoeft er niemand naast of achter te staan
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_163702385
Dit soort shit krijg je als je gewoon random lui inhuurt als spotter
  dinsdag 12 juli 2016 @ 23:26:09 #123
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163703139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 22:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
kunnen ze het gewicht niet naar achteren duwen als het niet gaat, dan hoeft er niemand naast of achter te staan
Als dat zo makkelijk, of zelfs mogelijk, zou zijn zouden er al decenia geen spotters gebruikt worden, denk je niet?
pi_163703310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als dat zo makkelijk, of zelfs mogelijk, zou zijn zouden er al decenia geen spotters gebruikt worden, denk je niet?
tuurlijk is het makkelijk, je hebt alleen andere gewichten nodig omdat deze wss kapot gaan bij het laten vallen, een ander alternatief is squatrek oid

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 13 juli 2016 @ 08:31:02 #125
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163706828
Als je eerste oplossing was om gewoon onder een stang van x-honderd kilo vandaan te lopen, draag daarna aub geen nieuwe oplossing aan... Want blijkbaar begrijp je er niet zoveel van.

Zo'n squat rek kun je ook gewoon heel lelijk klem komen te zitten tussen vloer en barbell, misschien niet met de gewichten waar de gemiddelde amateurlifter mee werkt, maar met 415kg in je nek gaat dat nog steeds heel erg fout.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163707994
Bovendien gaan eleiko gewichten echt niet stuk als je ermee gooit hoor.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163708815
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bovendien gaan eleiko gewichten echt niet stuk als je ermee gooit hoor.
Dit, uiteraard! 8-)
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163709088
Heeft er iemand tips voor enigszins gezonde caloriebommen? Ik moet echt meer eten en heb er moeite mee om aan m'n calorieën te komen.

Ik voelde me gisteren niet lekker en heb daarom bijna niks gegeten, ben vandaag 2kg lichter :') (ik snap natuurlijk wel dat dat geen 2kg puur spieren/vet is. Maar toch).
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 13 juli 2016 @ 11:30:57 #129
69994 seto
-|||--------|||-
pi_163709182
Noten of hele pure chocola.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_163709654
Noten heb ik inderdaad in huis, ik zal een paar repen chocola inslaan als aanvulling voor als ik weer eens te laag uitkom.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163709712
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft er iemand tips voor enigszins gezonde caloriebommen? Ik moet echt meer eten en heb er moeite mee om aan m'n calorieën te komen.

Ik voelde me gisteren niet lekker en heb daarom bijna niks gegeten, ben vandaag 2kg lichter :') (ik snap natuurlijk wel dat dat geen 2kg puur spieren/vet is. Maar toch).
elke dag emmertje griekse yoghurt eten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_163710019
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:31 schreef Rauw. het volgende:
Als je eerste oplossing was om gewoon onder een stang van x-honderd kilo vandaan te lopen, draag daarna aub geen nieuwe oplossing aan... Want blijkbaar begrijp je er niet zoveel van.

Zo'n squat rek kun je ook gewoon heel lelijk klem komen te zitten tussen vloer en barbell, misschien niet met de gewichten waar de gemiddelde amateurlifter mee werkt, maar met 415kg in je nek gaat dat nog steeds heel erg fout.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_163710579
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bovendien gaan eleiko gewichten echt niet stuk als je ermee gooit hoor.
Daarom eleiko _O_
+ vloer moet ook bestendig zijn en de halterstang
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:17:15 #134
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163710954
quote:
2 van die dikke 25-ponders zou inderdaad weinig problemen opleveren :')
Daarbij zit er (zoals hij dan nog net wél terecht opmerkt) een verschil tussen high-bar en low-bar.

Z'n Bro-shirt en popi-jopie gedrag zegt voldoende. Geen type waar ik advies van aan zou nemen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163711065
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft er iemand tips voor enigszins gezonde caloriebommen? Ik moet echt meer eten en heb er moeite mee om aan m'n calorieën te komen.

Ik voelde me gisteren niet lekker en heb daarom bijna niks gegeten, ben vandaag 2kg lichter :') (ik snap natuurlijk wel dat dat geen 2kg puur spieren/vet is. Maar toch).
Je hebt bepaalde kwark waar iets van 150 kcal per 100 gram zit, en dat in een bak van 500 gram. Het opeten duurt voor mij maximaal 5 minuten en dan heb je al snel 750 kcal binnen. Je kan er ook nog wat bij stoppen (zoals havermout) en dan ga je al snel richting de 800+. Heel super gezond is de kwark niet (is van Almhof) maar het tikt wel lekker snel de calorieën aan
pi_163711108
Ik had niet verwacht dat het squatten op van die kleine gewichtplaatjes onder je voeten echt zou helpen. Ik kan nu eindelijk met m'n kont onder mijn knie diep komen :')

Ik kan ze ook mooi laten staan voor de standing calf raise die ik erna doe, dubbel winst :P Ja, in onze gym doen we niet alleen squats in het squatrek, ook OHP en dit soort dingen.
pi_163711281
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:17 schreef Rauw. het volgende:

[..]

2 van die dikke 25-ponders zou inderdaad weinig problemen opleveren :')
Daarbij zit er (zoals hij dan nog net wél terecht opmerkt) een verschil tussen high-bar en low-bar.

Z'n Bro-shirt en popi-jopie gedrag zegt voldoende. Geen type waar ik advies van aan zou nemen.

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_163711319
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft er iemand tips voor enigszins gezonde caloriebommen? Ik moet echt meer eten en heb er moeite mee om aan m'n calorieën te komen.

Ik voelde me gisteren niet lekker en heb daarom bijna niks gegeten, ben vandaag 2kg lichter :') (ik snap natuurlijk wel dat dat geen 2kg puur spieren/vet is. Maar toch).
http://www.mindyourfeed.n(...)indakaas-en-chocola/ deze maak ik vaker, erg makkelijk om als aanvulling te gebruiken.
pi_163711349
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef Questular het volgende:

[..]

http://www.mindyourfeed.n(...)indakaas-en-chocola/ deze maak ik vaker, erg makkelijk om als aanvulling te gebruiken.
Hoeveel kcal bevat het? Ziet er lekker uit!
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:39:21 #140
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163711365
quote:
Kun je linkjes dumpen wat je wil, maar onder je 1RM loop je niet zo makkelijk weg als deze jongens onder hun 5RM _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163711386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:36 schreef Questular het volgende:

[..]

http://www.mindyourfeed.n(...)indakaas-en-chocola/ deze maak ik vaker, erg makkelijk om als aanvulling te gebruiken.
Klinkt goed! :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:41:20 #142
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163711404
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft er iemand tips voor enigszins gezonde caloriebommen? Ik moet echt meer eten en heb er moeite mee om aan m'n calorieën te komen.

Ik voelde me gisteren niet lekker en heb daarom bijna niks gegeten, ben vandaag 2kg lichter :') (ik snap natuurlijk wel dat dat geen 2kg puur spieren/vet is. Maar toch).
Vol-vette griekse yoghurt met fruit en havermout?

Handje cashews erbij en je zit zo tegen de 800+kcal aan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:43:09 #143
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163711438
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:40 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Klinkt goed! :9
Nog eentje in die trend maar die je niet hoeft te bakken (wel relatief veel suikers);
https://www.orangefit.nl/recept-raw-protein-brownies/
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163711545
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Kun je linkjes dumpen wat je wil, maar onder je 1RM loop je niet zo makkelijk weg als deze jongens onder hun 5RM _O-

na 1.55

na 0,44
225kg
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:52:39 #145
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163711613
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft er iemand tips voor enigszins gezonde caloriebommen? Ik moet echt meer eten en heb er moeite mee om aan m'n calorieën te komen.

Ik voelde me gisteren niet lekker en heb daarom bijna niks gegeten, ben vandaag 2kg lichter :') (ik snap natuurlijk wel dat dat geen 2kg puur spieren/vet is. Maar toch).
big american bbq pizza
pi_163711816
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

big american bbq pizza
Zeg dan gelijk een kapsalon van 1500-2000 kcal als je toch ongezond bezig bent
pi_163711878
Ik denk dat BeamofLight dat zegt omdat ik net in het 'wat eten we vandaag' topic postte dat ik die pizza ging eten. :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 13 juli 2016 @ 14:08:19 #148
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163711925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:02 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Zeg dan gelijk een kapsalon van 1500-2000 kcal als je toch ongezond bezig bent
't is eigenlijk een groot brood met kaas, kipfilet, tomaat en BBQ-saus. Ik ken mensen die ongezonder eten bij het ontbijt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163711928
Oh, daar post ik niet
pi_163711946
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

't is eigenlijk een groot brood met kaas, kipfilet, tomaat en BBQ-saus. Ik ken mensen die ongezonder eten bij het ontbijt.
Weet ik.
pi_163711992
Op zich niks mis met pizza op z'n tijd. Maar ik heb dan wel 100 keer liever een echte verse van een goede Italiaan met echte ingredienten, ipv die ultra processed diepvriesmeuk.

Maar goed, ik had wat calorieën in te halen en dan is een diepvriespizza wel makkelijk.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163712027
Hoelang trainen jullie eigenlijk gemiddeld in de gym? Ik heb soms dagen dat ik er 60 min in zit, maar soms ook maar 45 min
pi_163712132
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:13 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hoelang trainen jullie eigenlijk gemiddeld in de gym? Ik heb soms dagen dat ik er 60 min in zit, maar soms ook maar 45 min
Als het rustig is en ik meteen alles kam gebruiken wat ik nodig heb en ik heb die dag weinig rust tussen sets nodig, dan ben ik ook zo binnen 45min klaar. Ik pak dan meestal nog wat extra accessories of ik stretch lekker lang na de tijd. Maar soms ben ik ook zo 1,5 uur bezig, dat verschilt per keer.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163712324
een uurtje of net iets meer en dat is dan incl warm-up.
pi_163712446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:13 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hoelang trainen jullie eigenlijk gemiddeld in de gym? Ik heb soms dagen dat ik er 60 min in zit, maar soms ook maar 45 min
Sterk afhankelijk van de dag. Kracht dagen zijn iets langer dan 1,5 uur, hypertrofie/volume dagen een uurtje of net iets daar overheen. Moet daar wel bij zeggen dat ik meestal samen met anderen train op de krachtdagen, dus je kan dan tussendoor een beetje rusten en andere mensen spotten waardoor het allemaal iets langer duurt. Veel setjes, weinig reps. Hypertrofie kan je meestal wel flink inkorten door supersetjes te doen.
  woensdag 13 juli 2016 @ 16:22:43 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163714596
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft er iemand tips voor enigszins gezonde caloriebommen? Ik moet echt meer eten en heb er moeite mee om aan m'n calorieën te komen.

Ik voelde me gisteren niet lekker en heb daarom bijna niks gegeten, ben vandaag 2kg lichter :') (ik snap natuurlijk wel dat dat geen 2kg puur spieren/vet is. Maar toch).
Ik gooi dit er in als ik extra kilo's wil. Misschien niet het meest gezonde, maar het werkt prima. :P

pi_163715166
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik gooi dit er in als ik extra kilo's wil. Misschien niet het meest gezonde, maar het werkt prima. :P

[ afbeelding ]
Maak dan zelf een shake ipv die rotzooi
pi_163715259
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik gooi dit er in als ik extra kilo's wil. Misschien niet het meest gezonde, maar het werkt prima. :P

[ afbeelding ]
Misschien dat dat wel een goede optie is. Ik moet van mezelf eerst netjes 3 maaltijden en 3 snacks gaan eten, als dat lukt maar ik zit nog krap in de calorieën, ga ik er een mass gainer bij nemen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163715353
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:54 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Misschien dat dat wel een goede optie is. Ik moet van mezelf eerst netjes 3 maaltijden en 3 snacks gaan eten, als dat lukt maar ik zit nog krap in de calorieën, ga ik er een mass gainer bij nemen.
Melk, havermout, beetje pindakaas, cacao en een banaan, shakie van 500ml zit je op 800 kcal ongeveer
pi_163715447
Wat bij mij helpt om veel kcal aan te tikken (3500 in bulkfase) is gewoon telkens gaan eten en bijhouden. Heb ook veel tussendoortjes, eigenlijk eet ik om de 1 tot 2 uur wel.
pi_163715657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:02 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Wat bij mij helpt om veel kcal aan te tikken (3500 in bulkfase) is gewoon telkens gaan eten en bijhouden. Heb ook veel tussendoortjes, eigenlijk eet ik om de 1 tot 2 uur wel.
Ik hou er gewoon niet van om de hele dag door te moeten eten, dan heb ik het gevoel dat ik meer eet dan dat ik wat anders doe.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163716007
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:10 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik hou er gewoon niet van om de hele dag door te moeten eten, dan heb ik het gevoel dat ik meer eet dan dat ik wat anders doe.
Ieder zijn of haar ding :P
pi_163716195
Gewoon langs toko Menteng gaan en extra bakkie kip cashew halen
pi_163716337
quote:
Wow dat is wel echt ziek om te zien. Waarom hebben ze überhaupt mensen met zon spaghetti armen en benen erlangs staan. Levensgevaarlijk op deze manier.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163716390
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik gooi dit er in als ik extra kilo's wil. Misschien niet het meest gezonde, maar het werkt prima. :P

[ afbeelding ]
Waarom haal je dan niet gewoon whey, maltodextrine en dextrose. Veel goedkoper. Daarnaast zijn dat ook nog vrij loze calorieën omdat ze een zeer hoge glycemische index hebben. Wel zinvol voor na het sporten.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 13 juli 2016 @ 17:53:50 #166
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_163716628
http://www.ah.nl/producte(...)at-cookies-cranberry

0 moeite, overal mee naar toe te nemen, bomvol calorieen, fucking lekker. Als ik ooit zou willen bulken en ik heb ff snel 900 kcal nodig ram ik dit erin hoor :+
WFPB!
  woensdag 13 juli 2016 @ 17:58:45 #167
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163716720
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:42 schreef relativity het volgende:

[..]

Waarom haal je dan niet gewoon whey, maltodextrine en dextrose. Veel goedkoper. Daarnaast zijn dat ook nog vrij loze calorieën omdat ze een zeer hoge glycemische index hebben. Wel zinvol voor na het sporten.
Het gaat me niet om de prijs. Het gaat om het gemak en snelheid. In 5 minuten meer dan 1200 kcal binnen. En inderdaad niks mis mee na de training.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:58 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Melk, havermout, beetje pindakaas, cacao en een banaan, shakie van 500ml zit je op 800 kcal ongeveer
Zoiets neem ik al als ontbijt. Ook zo'n 800 kcal.
pi_163716840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:53 schreef Dizorn het volgende:
http://www.ah.nl/producte(...)at-cookies-cranberry

0 moeite, overal mee naar toe te nemen, bomvol calorieen, fucking lekker. Als ik ooit zou willen bulken en ik heb ff snel 900 kcal nodig ram ik dit erin hoor :+
Wow, die moet ik halen
pi_163719533
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 17:53 schreef Dizorn het volgende:
http://www.ah.nl/producte(...)at-cookies-cranberry

0 moeite, overal mee naar toe te nemen, bomvol calorieen, fucking lekker. Als ik ooit zou willen bulken en ik heb ff snel 900 kcal nodig ram ik dit erin hoor :+
900 kcal, dan eet je dus 8 van die koekjes achter elkaar? :') dan lijkt zo'n weightgainer me minstens net zo gezond.
Denk dat calorieën drinken wel een goeie voor me is, gaat sneller en dan heb ik niet het gevoel constant te eten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 13 juli 2016 @ 20:36:30 #170
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_163719576
Ik geloof niet in bulken en ik geloof in heel gezond eten dus eigenlijk niet.. maar dat is wel een heerlijke cheatmeal :+
WFPB!
  woensdag 13 juli 2016 @ 20:39:35 #171
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163719641
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:34 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

900 kcal, dan eet je dus 8 van die koekjes achter elkaar? :') dan lijkt zo'n weightgainer me minstens net zo gezond.
Denk dat calorieën drinken wel een goeie voor me is, gaat sneller en dan heb ik niet het gevoel constant te eten.
Je voelt je er ook niet zo vol van, ook al heb je net meer dan 1200 kcal weggewerkt.(Of minder natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid die je neemt en in je overall intake past).

Wel een beetje op de weegschaal/spiegel letten, het kan ineens hard gaan.
pi_163719754
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je voelt je er ook niet zo vol van, ook al heb je net meer dan 1200 kcal weggewerkt.(Of minder natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid die je neemt en in je overall intake past).

Wel een beetje op de weegschaal/spiegel letten, het kan ineens hard gaan.
Haha, dat kan ik me voorstellen. Maar ik kom de laatste tijd geen steek aan qua gewicht, terwijl ik wel sterker en gespierder word. Dus ik val af (lang leve newbie gains) maar dat wil ik helemaal niet. Als ik er 1 of 2 kg teveel aan eet/drink, heb ik dat er binnen een week weer afgewerkt hoor. Even niet opletten dat ik genoeg eet en bam, ik val af.

Het is wel een vervelend probleem, want ik kan er met niemand over praten. Alle dames zijn jaloers dat ik dun ben en snel afval, en zeggen 'dan moet je maar meer eten, lekker toch?'. Ik moest het tegenovergestelde eens zeggen tegen een dik persoon :') meteen stront aan de knikker dan.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:04 #173
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163720298
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:45 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Haha, dat kan ik me voorstellen. Maar ik kom de laatste tijd geen steek aan qua gewicht, terwijl ik wel sterker en gespierder word. Dus ik val af (lang leve newbie gains) maar dat wil ik helemaal niet. Als ik er 1 of 2 kg teveel aan eet/drink, heb ik dat er binnen een week weer afgewerkt hoor. Even niet opletten dat ik genoeg eet en bam, ik val af.

Het is wel een vervelend probleem, want ik kan er met niemand over praten. Alle dames zijn jaloers dat ik dun ben en snel afval, en zeggen 'dan moet je maar meer eten, lekker toch?'. Ik moest het tegenovergestelde eens zeggen tegen een dik persoon :') meteen stront aan de knikker dan.
Kwestie van op blijven letten. Ik ken het probleem wel een beetje want ik ben ook niet zo'n goede eter. Ik val alleen niet zo snel af. Ik heb mezelf aangeleerd dat eten net zo belangrijk is als trainen dus ik zie het als een verlengde van trainen. Ik hou m'n doelen voor ogen en dat motiveert om genoeg te eten.

Dan heb ik nog steeds slechte dagen. Als ik het druk heb drink ik liever veel koffie dan de tijd te maken om te eten, maar dat compenseer ik dan weer de volgende dag.
pi_163722105
Van dat gepraat over vet eten krijg ik ook echt weer zin om te bulken, maar ik wacht nog even tot september. Eet nu op/net iets onder onderhoud, zou nog wel wat lager kunnen dan 10-11%bf maar dan heb ik het idee dat ik teveel moet gaan laten.

Klopt het trouwens dat zodra je begint te bulken na een hele periode onder je onderhoud eten, dat je lifts en spieren dan sneller groeien omdat je een hele tijd wel hebt getraind zonder te groeien? Of is dat bro-science? Volgens mij beweerde vintage aesthetics (youtube) zoiets in een video.
pi_163726084
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Kwestie van op blijven letten. Ik ken het probleem wel een beetje want ik ben ook niet zo'n goede eter. Ik val alleen niet zo snel af. Ik heb mezelf aangeleerd dat eten net zo belangrijk is als trainen dus ik zie het als een verlengde van trainen. Ik hou m'n doelen voor ogen en dat motiveert om genoeg te eten.

Dan heb ik nog steeds slechte dagen. Als ik het druk heb drink ik liever veel koffie dan de tijd te maken om te eten, maar dat compenseer ik dan weer de volgende dag.
Dat is wel een goeie mindset idd :)
Die drukke dagen uitzingen met koffie doe ik ook vaak, maar het lukt me niet om dat vervolgens te compenseren.
Misschien moet ik m'n snacks maar eens gaan preppen en gewoon per portie een tijd erop zetten, bijv: deze snack moet <15:30 op zijn. Mezelf een beetje een stok achter de deur zetten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 14 juli 2016 @ 08:36:39 #176
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163726280
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:45 schreef PluisigNijntje het volgende:

Het is wel een vervelend probleem, want ik kan er met niemand over praten. Alle dames zijn jaloers dat ik dun ben en snel afval, en zeggen 'dan moet je maar meer eten, lekker toch?'. Ik moest het tegenovergestelde eens zeggen tegen een dik persoon :') meteen stront aan de knikker dan.
Afvallers die minder moeten gaan eten is niet zo'n probleem (want dat is gewoon zo?) maar aankomers die meer moeten gaan eten is er wel een?

Denk dat beide het omzetten van een gewoonten is, ik ben zo'n passief aggressieve dikkie die minder moest gaan eten, zit bijna op streefgewicht en dan zou ik ook gewoon meer moeten gaan eten om op gewicht te blijven. Simple as that.
Ik verneem voor mijzelf dat ik om op gewicht te blijven meer carbs moet nemen.

Denk dat je vooral moet kijken naar het vergroten van je porties en daar een paar noten of wat fruit/groentesnacks aan toe moet voegen, dan hoef je minimaal aan je huidige gewoonten te sleutelen en zou je dus veel systematischer je intake verhogen dan dat je jezelf moet dwingen om te gaan eten op bepaalde tijdstippen. (Al zouden hier wel aardig wat mensen zitten die ook "Timen" voor het bodybuilden)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163730757
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:36 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Afvallers die minder moeten gaan eten is niet zo'n probleem (want dat is gewoon zo?) maar aankomers die meer moeten gaan eten is er wel een?

Denk dat beide het omzetten van een gewoonten is, ik ben zo'n passief aggressieve dikkie die minder moest gaan eten, zit bijna op streefgewicht en dan zou ik ook gewoon meer moeten gaan eten om op gewicht te blijven. Simple as that.
Ik verneem voor mijzelf dat ik om op gewicht te blijven meer carbs moet nemen.

Denk dat je vooral moet kijken naar het vergroten van je porties en daar een paar noten of wat fruit/groentesnacks aan toe moet voegen, dan hoef je minimaal aan je huidige gewoonten te sleutelen en zou je dus veel systematischer je intake verhogen dan dat je jezelf moet dwingen om te gaan eten op bepaalde tijdstippen. (Al zouden hier wel aardig wat mensen zitten die ook "Timen" voor het bodybuilden)
Ik snap je eerste alinea niet helemaal.

Voor ieder ander heb je denk ik gelijk met je tips over kleine dingetjes toevoegen in plaats van veel te veranderen, maar ik denk dat het eigenlijk wel goed is om mijn hele eetgedrag juist eens op de schop te nemen. Ik moet maar eens leren dat ik meer eten nodig heb om te functioneren en dat eten geen optie is, maar gewoon verplicht. En dat ik me een stuk sterker en gezonder zou voelen als ik dagelijks genoeg zou eten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:27:07 #178
69994 seto
-|||--------|||-
pi_163731186
Zodra je vaker eet krijg je meestal al sneller honger.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:53:48 #179
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163731674
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:04 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik snap je eerste alinea niet helemaal.

Voor ieder ander heb je denk ik gelijk met je tips over kleine dingetjes toevoegen in plaats van veel te veranderen, maar ik denk dat het eigenlijk wel goed is om mijn hele eetgedrag juist eens op de schop te nemen. Ik moet maar eens leren dat ik meer eten nodig heb om te functioneren en dat eten geen optie is, maar gewoon verplicht. En dat ik me een stuk sterker en gezonder zou voelen als ik dagelijks genoeg zou eten.
Over die eerste alinia: dat een gesprek over minder eten om af te vallen wel een gesprek kan zijn, maar meer eten niet.

Je gaat je op zeker een stuk beter én sterker voelen als je goed eet.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:27 schreef seto het volgende:
Zodra je vaker eet krijg je meestal al sneller honger.
Precies de reden waarom ik ben gaan ontbijten. Een flink ontbijt van ~800 kcal, na 3 uur heb ik weer honger. En trek in normaal voedsel, dus geen snacks die ik wel ga eten als ik niet ontbijt.
pi_163732701
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Over die eerste alinia: dat een gesprek over minder eten om af te vallen wel een gesprek kan zijn, maar meer eten niet.

Je gaat je op zeker een stuk beter én sterker voelen als je goed eet.

[..]

Precies de reden waarom ik ben gaan ontbijten. Een flink ontbijt van ~800 kcal, na 3 uur heb ik weer honger. En trek in normaal voedsel, dus geen snacks die ik wel ga eten als ik niet ontbijt.
Ja, dat klopt inderdaad.

En het tweede ook, ik heb gisteren en vandaag echt mijn best gedaan om meer te eten en vandaag merk ik al dat ik meer honger krijg tussendoor. Nu nog volhouden om er ook daadwerkelijk wat aan te doen als ik honger heb. Ik zal MyFitnessPal maar weer eens aanslingeren om bij te houden hoe het gaat.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 14 juli 2016 @ 14:54:34 #181
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163732954
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Precies de reden waarom ik ben gaan ontbijten. Een flink ontbijt van ~800 kcal, na 3 uur heb ik weer honger. En trek in normaal voedsel, dus geen snacks die ik wel ga eten als ik niet ontbijt.
Ik neem gewoon een bak kwark (500g), pleur er optimum whey doorheen, creatine en havermout. Smaak is een ander dingetje, maar ik kan het daarmee prima tot de lunch volhouden en binnen een minuut klaar.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:12:45 #182
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163733372
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:42 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ja, dat klopt inderdaad.

En het tweede ook, ik heb gisteren en vandaag echt mijn best gedaan om meer te eten en vandaag merk ik al dat ik meer honger krijg tussendoor. Nu nog volhouden om er ook daadwerkelijk wat aan te doen als ik honger heb. Ik zal MyFitnessPal maar weer eens aanslingeren om bij te houden hoe het gaat.
Je moet het een tijdje volhouden, daarna kan je bijna niet meer zonder. Het lukt me nog steeds wel om fasted te trainen, maar daarna moet ik wel vrij snel gaan eten, anders ga ik bibberen. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 14:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik neem gewoon een bak kwark (500g), pleur er optimum whey doorheen, creatine en havermout. Smaak is een ander dingetje, maar ik kan het daarmee prima tot de lunch volhouden en binnen een minuut klaar.
Overnight oats, lekker en nog een stukje sneller. :)

Whey neem ik apart daarvan.
pi_163733493
Overnight oats met appel, kaneel en honing _O_
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:33:06 #184
69994 seto
-|||--------|||-
pi_163733857
Overnight oats met siroop :9
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_163733882
Verteer je in de nacht niet minder, of is dat gewoon een fabeltje? Bak yoghurt neem ik meestal wel, maar oats/koolhydraten is dus geen probleem?
pi_163733909
Je maakt ze s'avonds je eet ze als ontbijt ;)
pi_163733968
Dacht al, bedankt. _O-
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:46:59 #188
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163735268
Zo blijkt maar weer dat voeding minstens zo belangrijk is als de training zelf, eigenlijk zelfs belangrijker.

Bij mij gaat het inmiddels ook best hard, al bijna 3 kg aangekomen in een week tijd. Precies wat ik wil (nog meer zelfs), maar als je het niet continu in de gaten houdt gaat het snel. Vroeger was ik ook zo'n ecto die dacht 'ik kan alles eten wat ik wil zonder aan te komen', dikke bullshit. Simpel meer eten dan je verbruikt, wat ik toen blijkbaar niet deed.
pi_163735487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:22 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Zo blijkt maar weer dat voeding minstens zo belangrijk is als de training zelf, eigenlijk zelfs belangrijker.

Bij mij gaat het inmiddels ook best hard, al bijna 3 kg aangekomen in een week tijd. Precies wat ik wil (nog meer zelfs), maar als je het niet continu in de gaten houdt gaat het snel. Vroeger was ik ook zo'n ecto die dacht 'ik kan alles eten wat ik wil zonder aan te komen', dikke bullshit. Simpel meer eten dan je verbruikt, wat ik toen blijkbaar niet deed.
3 kilo in één week?? Weet je zeker dat je dat wilt?
pi_163735502
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

3 kilo in één week?? Weet je zeker dat je dat wilt?
Niet elke week 3 kilo, nee.
Want dan zou ik over x weken erg dik zijn.

Het is trouwens 2,6kilo om precies te zijn, bijna 3.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:31:49 #192
69994 seto
-|||--------|||-
pi_163735546
3 kg in een week is veel te veel.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_163735574
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:31 schreef seto het volgende:
3 kg in een week is veel te veel.
Op de korte termijn niet, tenzij je dit elke week doet. Uiteindelijk geef ik ook gewoon gas terug hoor, dont worry
Komt eigenlijk meer doordat ik vorige maand door Ramadan heel wat kilo's ben kwijtgeraakt, dat moest terug.
Er zal ongetwijfeld ook veel vet zijn aangekomen ondanks dat ik grotendeels best wel clean deed, maar dat wordt later gecut.

[ Bericht 5% gewijzigd door ComedyShortsGamer op 14-07-2016 16:48:35 ]
pi_163740659
Hebben jullie tips voor mij om af te komen van die goodmorning squat? Word er hopeloos van.
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:07:14 #195
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_163740767
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:04 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik snap je eerste alinea niet helemaal.

Voor ieder ander heb je denk ik gelijk met je tips over kleine dingetjes toevoegen in plaats van veel te veranderen, maar ik denk dat het eigenlijk wel goed is om mijn hele eetgedrag juist eens op de schop te nemen. Ik moet maar eens leren dat ik meer eten nodig heb om te functioneren en dat eten geen optie is, maar gewoon verplicht. En dat ik me een stuk sterker en gezonder zou voelen als ik dagelijks genoeg zou eten.
Ik denk dat het belangrijkste niet is om kleine of juist grote veranderingen te maken.

Ik denk dat het belangrijk is een voedingspatroon/levensstijl aan te nemen die je in principe levenslang vol kan houden. Dat kan met zowel grote als kleine veranderingen, verschilt ook per persoon wat het beste werkt hierin.

Ik zou inderdaad willen dat ik minder kon eten, ik eet heel makkelijk heel veel. Ik skip ook juist ontbijt zodat ik minder trek heb en minder eet op een dag. Ik ben allesbehalve te dik (wel geweest) maar dit blijft een ding. Maar ik heb gezocht naar een patroon wat me bevalt (niet ontbijten, veel groente en water en koffie om te vullen, slim eten) en dit zie ik mezelf wel levenslang blijven doen. Uiteraard verander ik af en toe kleine dingen maar het principe kan ik volhouden. En als je elke week/maand moet switchen omdat het niet werkt ben je niet consistent en ga je bepaalde doelen gewoon niet halen.

Als je het lastig vind om genoeg te eten: zorg dat er eten voor handen is, en het liefst in het zicht. Als je eten ziet en weet dat je het hebt ga je gewoon sneller/meer eten. Andersom werkt het ook als je minder wil eten.. gewoon zorgen dat het er niet is.
WFPB!
pi_163741654
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Op de korte termijn niet, tenzij je dit elke week doet. Uiteindelijk geef ik ook gewoon gas terug hoor, dont worry
Komt eigenlijk meer doordat ik vorige maand door Ramadan heel wat kilo's ben kwijtgeraakt, dat moest terug.
Er zal ongetwijfeld ook veel vet zijn aangekomen ondanks dat ik grotendeels best wel clean deed, maar dat wordt later gecut.
Zou eerder aan max een halve kg per week denken
pi_163741808
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zou eerder aan max een halve kg per week denken
Ja klopt, omdat het bulken iets is op de lange termijn (zeker paar maanden) dus dan moet je ervoor zorgen dat je constant en langzaam groeit anders ga je te veel vet aankomen. Heb nu wel even een megabulk in extreem korte tijd achter de rug.
Volgens die sites waarmee je je behoefte berekent verbruik ik zo'n 3000/3100 kcal, ik at een week ruim 3500 en kwam vrij snel aan. Ik ga dat dus sowieso wat verlagen, misschien 100 kcal extra. Beetje spelen met kcal tot ik mijn ideale constante, langzame groei vind.
pi_163741839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:49 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ja klopt, omdat het bulken iets is op de lange termijn (zeker paar maanden) dus dan moet je ervoor zorgen dat je constant en langzaam groeit anders ga je te veel vet aankomen. Heb nu wel even een megabulk achter de rug.
Volgens die sites waarmee je je behoefte berekent verbruik ik zo'n 3000/3100 kcal, ik at een week ruim 3500 en kwam vrij snel aan. Ik ga dat dus sowieso wat verlagen, misschien 100 kcal extra. Beetje spelen met kcal tot ik mijn ideale constante, langzame groei vind.
Ik ga nooit meer 3 maanden lang cutten, dat is gewoon fucking kut.

Met het beetje vet dat ik nu ben aangekomen heb ik dat in anderhalve week er weer af
pi_163741865
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik ga nooit meer 3 maanden lang cutten, dat is gewoon fucking kut.

Met het beetje vet dat ik nu ben aangekomen heb ik dat in anderhalve week er weer af
Wat doe je nu dan? Bulken dus?
pi_163741895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:51 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Wat doe je nu dan? Bulken dus?
Ja, na de cut ben ik wat minder vaak naar de gym gegaan 3x pw ipv 5x pw vanwege examens etc.

Ik probeer nu te bulken en cardio daarmee te combineren, dus dat ik wel gewoon goed fit blijf, wil namelijk de 18km van mud masters gaan doen in september dus moet wel :P

En gewicht gaat geleidelijk omhoog.
pi_163741978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, na de cut ben ik wat minder vaak naar de gym gegaan 3x pw ipv 5x pw vanwege examens etc.

Ik probeer nu te bulken en cardio daarmee te combineren, dus dat ik wel gewoon goed fit blijf, wil namelijk de 18km van mud masters gaan doen in september dus moet wel :P

En gewicht gaat geleidelijk omhoog.
Nice, succes :P Cutten lijkt me ook een beetje een mentaal iets voor sommige mensen
pi_163754796
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:32 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Op de korte termijn niet, tenzij je dit elke week doet. Uiteindelijk geef ik ook gewoon gas terug hoor, dont worry
Komt eigenlijk meer doordat ik vorige maand door Ramadan heel wat kilo's ben kwijtgeraakt, dat moest terug.
Er zal ongetwijfeld ook veel vet zijn aangekomen ondanks dat ik grotendeels best wel clean deed, maar dat wordt later gecut.
Ook op de korte termijn is 3 kg echt te veel in een week. Zeg nou zelf, kom je die 3 kg liever in 1 week aan of in 7? Ben persoonlijk ook geen voorstander van bulken/cutten, heb ik in het verleden wel gedaan maar eet tegenwoordig net wat boven onderhoud. Kleine beetje vet wat daar bij komt heb ik er in een week of 2/3 weer af.
pi_163755631
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:46 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Ook op de korte termijn is 3 kg echt te veel in een week. Zeg nou zelf, kom je die 3 kg liever in 1 week aan of in 7? Ben persoonlijk ook geen voorstander van bulken/cutten, heb ik in het verleden wel gedaan maar eet tegenwoordig net wat boven onderhoud. Kleine beetje vet wat daar bij komt heb ik er in een week of 2/3 weer af.
Ja achteraf is het misschien wat te veel en heb ik mijn limiet veel te hoog gezet. Het is ook weer geen drama. Ik had eerst +500, nu probeer ik +100
Het enige wat raar is dat die sites waarmee je je caloriebehoefte kan berekenen gezien ej omstandigheden telkens wat anders geven, zoals: http://www.menshealth.nl/(...)behoefte-doe-de-test en https://www.caloriecalculator.nl/bmi-caloriebehoefte/
1 zegt net 3100, ander weer 3200 bij dezelfde omstandigheden

[ Bericht 5% gewijzigd door ComedyShortsGamer op 15-07-2016 12:33:47 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:35:44 #204
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_163755760
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:46 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Ook op de korte termijn is 3 kg echt te veel in een week. Zeg nou zelf, kom je die 3 kg liever in 1 week aan of in 7? Ben persoonlijk ook geen voorstander van bulken/cutten, heb ik in het verleden wel gedaan maar eet tegenwoordig net wat boven onderhoud. Kleine beetje vet wat daar bij komt heb ik er in een week of 2/3 weer af.
Hij is behoorlijk wat afgevallen door de ramadan. Lijkt me niet meer dan logisch dat er dan snel weer wat gewicht bijkomt zodra hij weer normaal eet.
pi_163756368
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hij is behoorlijk wat afgevallen door de ramadan. Lijkt me niet meer dan logisch dat er dan snel weer wat gewicht bijkomt zodra hij weer normaal eet.
Ai daar lees ik over heen, gelijk heb je dat het dan hard kan gaan!

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:28 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ja achteraf is het misschien wat te veel en heb ik mijn limiet veel te hoog gezet. Het is ook weer geen drama. Ik had eerst +500, nu probeer ik +100
Het enige wat raar is dat die sites waarmee je je caloriebehoefte kan berekenen gezien ej omstandigheden telkens wat anders geven, zoals: http://www.menshealth.nl/(...)behoefte-doe-de-test en https://www.caloriecalculator.nl/bmi-caloriebehoefte/
1 zegt net 3100, ander weer 3200 bij dezelfde omstandigheden
Klopt, het handigste is doen wat je nu ook doet, bijhouden en bijstellen. Die calculators zijn indicatief en zitten vaak in de buurt maar toch is iedereen weer anders.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 00:02:10 #206
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_163773615
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:01 schreef Baje het volgende:
Hebben jullie tips voor mij om af te komen van die goodmorning squat? Word er hopeloos van.
Als je het laatste stukje van je Squat (omlaag) niet met rechte rug kunt volbrengen:
Ga in squathouding voor een spiegel zitten, ellebogen tegen de binnenkanten van je knieën, handen ineen gevouwen ertussen. Netjes borst omhoog, zoals je in je Squat onderin zou willen zitten. Dit komende weken blijven doen totdat het een prettige houding is.

Als het alleen met het omhoog komen is: focus op borst omhoog, kijk een beetje omhoog, focus op je ass omlaag houden. Ook Pause squats kunnen je helpen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_163778380
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef VASND het volgende:

[..]

Als je het laatste stukje van je Squat (omlaag) niet met rechte rug kunt volbrengen:
Ga in squathouding voor een spiegel zitten, ellebogen tegen de binnenkanten van je knieën, handen ineen gevouwen ertussen. Netjes borst omhoog, zoals je in je Squat onderin zou willen zitten. Dit komende weken blijven doen totdat het een prettige houding is.

Als het alleen met het omhoog komen is: focus op borst omhoog, kijk een beetje omhoog, focus op je ass omlaag houden. Ook Pause squats kunnen je helpen.
Dit dus

Ik zit nu elke training minstens 45 reps als een aziaat al 2 weken lang en merk dat het steeds makkelijker wordt.

Als je zo diep kan zitten lijkt het ook alsof de spanning van je spieren af gaat..
pi_163779398
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:02 schreef VASND het volgende:

[..]

Als je het laatste stukje van je Squat (omlaag) niet met rechte rug kunt volbrengen:
Ga in squathouding voor een spiegel zitten, ellebogen tegen de binnenkanten van je knieën, handen ineen gevouwen ertussen. Netjes borst omhoog, zoals je in je Squat onderin zou willen zitten. Dit komende weken blijven doen totdat het een prettige houding is.

Als het alleen met het omhoog komen is: focus op borst omhoog, kijk een beetje omhoog, focus op je ass omlaag houden. Ook Pause squats kunnen je helpen.
Dit soort oefeningen ben ik nu mee bezig. Is het gewoon normaal dat ik een onaangenaam gevoel krijg in mijn enkels en liezen/heupen. Komt dit doordat deze plekken niet mobiel genoeg zijn?
  zondag 17 juli 2016 @ 02:51:14 #209
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163801151
Dat is puur mobiliteit inderdaad.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163801308
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:42 schreef Baje het volgende:

[..]

Dit soort oefeningen ben ik nu mee bezig. Is het gewoon normaal dat ik een onaangenaam gevoel krijg in mijn enkels en liezen/heupen. Komt dit doordat deze plekken niet mobiel genoeg zijn?
Kan je iets specifieker zijn over de locatie? Waar voel je het precies in je enkel, lies en heup? En vanaf welke diepte treedt het op?
pi_163839592
Best rustig hier, allemaal aan het genieten van de zomer?

Ik merk zelf sinds ongeveer een paar dagen dat ik opeens iets meer kracht/energie heb. Waar ik ongeveer 2 weken terug met moeite een bepaald gewicht tilde bijv 10-15 reps lang, lukt dat zelfde gewicht nu met het zelfde aantal reps makkelijk. Het verschil met die periode is dat ik ook creatine gebruik (dagelijks 5g). Een van de symptonen van creatine is natuurlijk meer kracht, dus het zou heel goed een klein beetje daardoor te verklaren zijn.
Zeker weet ik het natuurlijk niet en zal ik het waarschijnlijk nooit precies weten, maar het lijkt wel te werken. Ook al is het maar een heel erg klein duwtje in de rug, het helpt wel.
Maar zoals ik zei, zeker weet ik het niet en het is vrij vroeg om dat nu al te concluderen, kan ook gewoon gegroeide spiermassa zijn.
pi_163839793
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Best rustig hier, allemaal aan het genieten van de zomer?

Ik merk zelf sinds ongeveer een paar dagen dat ik opeens iets meer kracht/energie heb. Waar ik ongeveer 2 weken terug met moeite een bepaald gewicht tilde bijv 10-15 reps lang, lukt dat zelfde gewicht nu met het zelfde aantal reps makkelijk. Het verschil met die periode is dat ik ook creatine gebruik (dagelijks 5g). Een van de symptonen van creatine is natuurlijk meer kracht, dus het zou heel goed een klein beetje daardoor te verklaren zijn.
Zeker weet ik het natuurlijk niet en zal ik het waarschijnlijk nooit precies weten, maar het lijkt wel te werken. Ook al is het maar een heel erg klein duwtje in de rug, het helpt wel.
Maar zoals ik zei, zeker weet ik het niet en het is vrij vroeg om dat nu al te concluderen, kan ook gewoon gegroeide spiermassa zijn.
Ligt ook aan je opbouw, toen ik 3x pw zwaar squatte 5x5 ging het heel snel voor het "oude" gewicht van 3 trainingen terug als niks voelde.
pi_163840046
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ligt ook aan je opbouw, toen ik 3x pw zwaar squatte 5x5 ging het heel snel voor het "oude" gewicht van 3 trainingen terug als niks voelde.
Zou goed kunnen, heel veel factoren spelen een rol
pi_163848917
Holy shit.

Ik denk laat ik op legday eens hip thrusts introduceren voor m'n ass, heb 't geweten hoor.

Spierpijn wil je niet weten :')

En dat op 3x8 40kg
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:55:29 #215
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163850899
De laatste keer bij triceps oefeningen last van mijn elleboog gekregen en die is nu nog erg gevoelig. Iemand tips, behalve rust (= het antwoord dat ik natuurlijk liever niet hoor)?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163852815
Heb je het alleen bij tricep extensions of ook bij het bankdrukken? Ging bij mij na een weekje over na een tricep hammer extensions/dumbells blessure, maar kon gewoon blijven bankdrukken zonder pijn. Wellicht een rare hoek voor je ellebogen gepakt?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 12:36:03 #217
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163853000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:26 schreef Faeroer het volgende:
Heb je het alleen bij tricep extensions of ook bij het bankdrukken? Ging bij mij na een weekje over na een tricep hammer extensions/dumbells blessure, maar kon gewoon blijven bankdrukken zonder pijn. Wellicht een rare hoek voor je ellebogen gepakt?
Niet bij bankdrukken, gelukkig. Het was vooral met skull crushers met een EZ-stang.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163854468
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 08:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Holy shit.

Ik denk laat ik op legday eens hip thrusts introduceren voor m'n ass, heb 't geweten hoor.

Spierpijn wil je niet weten :')

En dat op 3x8 40kg
Ik heb dat eigenlijk bij elke oefening, de eerste dat ik iets doe, merk ik de volgende 2 dagen echt heel erg. Had een keer 2 dagen spierpijn waardoor ik niet kon slapen (het was echt bij een simpele oefening voor de hamstring) :')
Daarna heb ik er geen last meer van. De hip trusts doe ik trouwens niet, mij te veel moeite om het helemaal op te stellen (alles slepen enz _O-), laat ik lekker aan de vrouwen over.
pi_163855476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik heb dat eigenlijk bij elke oefening, de eerste dat ik iets doe, merk ik de volgende 2 dagen echt heel erg. Had een keer 2 dagen spierpijn waardoor ik niet kon slapen (het was echt bij een simpele oefening voor de hamstring) :')
Daarna heb ik er geen last meer van. De hip trusts doe ik trouwens niet, mij te veel moeite om het helemaal op te stellen (alles slepen enz _O-), laat ik lekker aan de vrouwen over.
slepen? :P

Gewoon op een incline buikspier bankje gaan vinden, daar je bovenrug op leggen en go
pi_163855924
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 14:19 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

slepen? :P

Gewoon op een incline buikspier bankje gaan vinden, daar je bovenrug op leggen en go
En het gewicht dan? Bij ons moet je die bankjes slepen omdat je anders te weinig plek hebt, en dan ook de gewichten (barbell eerst en/of gewichten ook nog) dus je loopt bij ons stuk of 3 keer heen en weer.

Die koekjes die iemand hier postte een paar dagen terug zijn echt hemels :P Stop ze nu lekker in kwark, makkelijk kcal naar binnen

[ Bericht 12% gewijzigd door ComedyShortsGamer op 19-07-2016 14:40:38 ]
pi_163856217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Niet bij bankdrukken, gelukkig. Het was vooral met skull crushers met een EZ-stang.
Zodra de blessure weg is, gewoon een iets andere hoek proberen. Kan net zijn dat het gewricht dan iets minder spanning opvangt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 15:05:36 #222
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_163856816
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:42 schreef Baje het volgende:

[..]

Dit soort oefeningen ben ik nu mee bezig. Is het gewoon normaal dat ik een onaangenaam gevoel krijg in mijn enkels en liezen/heupen. Komt dit doordat deze plekken niet mobiel genoeg zijn?
Waarschijnlijk een gebrek aan mobiliteit inderdaad, maar daar doe je het juist voor. In wezen is het stretchen, dus pas op dat je niet te ver gaat maar bouw het heel rustig op.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_163873237
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:36 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Niet bij bankdrukken, gelukkig. Het was vooral met skull crushers met een EZ-stang.
Ik had dat ook met een EZ-stang, nu doe ik ze met dumbells en heb ik nergens last van.
pi_163874973
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:45 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Haha, dat kan ik me voorstellen. Maar ik kom de laatste tijd geen steek aan qua gewicht, terwijl ik wel sterker en gespierder word. Dus ik val af (lang leve newbie gains) maar dat wil ik helemaal niet. Als ik er 1 of 2 kg teveel aan eet/drink, heb ik dat er binnen een week weer afgewerkt hoor. Even niet opletten dat ik genoeg eet en bam, ik val af.

Het is wel een vervelend probleem, want ik kan er met niemand over praten. Alle dames zijn jaloers dat ik dun ben en snel afval, en zeggen 'dan moet je maar meer eten, lekker toch?'. Ik moest het tegenovergestelde eens zeggen tegen een dik persoon :') meteen stront aan de knikker dan.
Als man herken ik je probleem deels: ik heb ook jarenlang moeite gehad met eten, maar er moet een soort knop om / je moet anders over eten na gaan denken en er anders mee omgaan, zoals Snakey ook zegt. Maak het onderdeel van je dagelijkse ritme. Het credo is niet voor niets: "bodybuilding is a lifestyle".

M.b.t. het vrouwelijke aspect: vrouwen hebben vele kwaliteiten maar veel vrouwen kunnen vaak niet rationeel over eten / lijnen nadenken, dat is ook de reden dat allerlei dieetshakes, crashdieten en andere onzin waar je niet wezenlijk je gedrag en levensstijl mee veranderd zo populair zijn en blijven. Met andere woorden: je gaat gelijkgestemden niet vinden in afval- en dieettopics. Probeer zelf gelijkgestemden te vinden in dit topic op het forum van bodybuilding.nl, in je sportschool, etc. Daar vind je vrouwen die niet bang zijn voor een beetje (spier)massa, die verder kunnen kijken dan het getal op de weegschaal, etc. Kortom: vrouwen die begrijpen hoe het werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 20-07-2016 14:46:37 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163875002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:54 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik had dat ook met een EZ-stang, nu doe ik ze met dumbells en heb ik nergens last van.
Dank voor de tip, ga ik proberen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163875172
Iemand hier trouwens ervaring met gekneuste hand/knokkels?

Wordt er een beetje gek van. Sinds zaterdag is me hand rood (knokkels), gezwollen en blauwe plekken. Ook onder pink blauwe plekken en zwelling. Ben elke dag al meerdere keren aan het koelen. Maar wil niet echt wegtrekken.

Even voor de verduidelijking: ik ben geen ruziezoeker. Iemand sloeg een meisje met de vuist in het gezicht. Maar nu kan ik dus niet echt meer trainen. Hoe lang duurt dat voordat dat ongeveer hersteld is?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163875598
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:45 schreef relativity het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met gekneuste hand/knokkels?

Wordt er een beetje gek van. Sinds zaterdag is me hand rood (knokkels), gezwollen en blauwe plekken. Ook onder pink blauwe plekken en zwelling. Ben elke dag al meerdere keren aan het koelen. Maar wil niet echt wegtrekken.

Even voor de verduidelijking: ik ben geen ruziezoeker. Iemand sloeg een meisje met de vuist in het gezicht. Maar nu kan ik dus niet echt meer trainen. Hoe lang duurt dat voordat dat ongeveer hersteld is?
Een kneuzing kan zomaar zes weken duren helaas.
pi_163876051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:45 schreef relativity het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met gekneuste hand/knokkels?

Wordt er een beetje gek van. Sinds zaterdag is me hand rood (knokkels), gezwollen en blauwe plekken. Ook onder pink blauwe plekken en zwelling. Ben elke dag al meerdere keren aan het koelen. Maar wil niet echt wegtrekken.

Even voor de verduidelijking: ik ben geen ruziezoeker. Iemand sloeg een meisje met de vuist in het gezicht. Maar nu kan ik dus niet echt meer trainen. Hoe lang duurt dat voordat dat ongeveer hersteld is?
Als het gekneust is zou ik voorlopig de sportschool niet meer in gaan. Misschien niet meer uithalen de volgende keer :P
pi_163876261
Een meisje met een vuist in het gezicht slaan: hoe sneu ben je dan als "man"?
Sterkte, verder.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163876364
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:42 schreef Eleiko het volgende:
Een meisje met een vuist in het gezicht slaan: hoe sneu ben je dan als "man"?
Sterkte, verder.
We weten niet of het een man is toch? Dat denk ik ook maar er staat 'iemand'
pi_163876409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:46 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

We weten niet of het een man is toch? Dat denk ik ook maar er staat 'iemand'
Excuus; aannames...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163876977
Misschien was hij wel degene die het meisje in haar gezicht sloeg
pi_163878031
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:42 schreef Eleiko het volgende:
Een meisje met een vuist in het gezicht slaan: hoe sneu ben je dan als "man"?
Sterkte, verder.
En wat als zij eerst sloeg?

betacucks/wk's die menen vrouwen te moeten verdedingen :')
Vrouwen willen toch zo graag zelfstandig zijn en gelijk behandeld worden?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:56:20 #234
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163878237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:47 schreef Beach het volgende:

[..]

En wat als zij eerst sloeg?

betacucks/wk's die menen vrouwen te moeten verdedingen :')
Vrouwen willen toch zo graag zelfstandig zijn en gelijk behandeld worden?
Deze man.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163878666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:47 schreef Beach het volgende:

[..]

En wat als zij eerst sloeg?

betacucks/wk's die menen vrouwen te moeten verdedingen :')
Vrouwen willen toch zo graag zelfstandig zijn en gelijk behandeld worden?
lol en als t je eigen vriendin is?
pi_163878682
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:18 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

lol en als t je eigen vriendin is?
Dan zal ze er wel om gevraagd hebben.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:24:41 #237
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163878811
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:18 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

lol en als t je eigen vriendin is?
hahahaha
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163879288
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:32 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Als het gekneust is zou ik voorlopig de sportschool niet meer in gaan. Misschien niet meer uithalen de volgende keer :P
Aj
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:42 schreef Eleiko het volgende:
Een meisje met een vuist in het gezicht slaan: hoe sneu ben je dan als "man"?
Sterkte, verder.
Bij dat soort lui vervallen mijn normen en waarden ook snel. Het was inderdaad een gozer. Maar die zijn wel even hersteltijd nodig heb :P
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:10 schreef Henrys het volgende:
Misschien was hij wel degene die het meisje in haar gezicht sloeg
Gast... Ik heb respect voor iedereen. En zou nooit zomaar geweld gebruiken. Maar in zo'n situatie, boeit het me niet meer wat er met zo'n gast gebeurd. Die heeft ook de volle lading gekregen in zijn gezicht.

Het was overigens de vriendin van me broer (smal smeisje ook nog) die geslagen werd omdat ze er tussen kwam en zei dat we gewoon een leuke avond wilde hebben. Constant provoceren. Waarschijnlijk hadden ze gesnoven ofzo.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  woensdag 20 juli 2016 @ 13:47:44 #239
286575 Roces18
Chef de party
pi_163879307
Sinds enige tijd heb ik side planks in mijn routines om mijn obliques te trainen. En ik moet zeggen dat het lekker werkt. Maar nu ik wat verder ben geeft vooral mijn linkerarm het gauw op. Het is alsof er teveel druk op mijn spieren/zenuwen daar komt waardoor die na een tijdje zegt: jajaja het is goed met je, ik kap ermee.

Lijkt me sterk dat ik nog mijn armen extra moet trainen...
Werkt het bijvoorbeeld als ik een handdoek ofzo om mijn onderarm heen wikkel? Zodat het wat zachter is?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_163879417
Waarom schijnen mensen te denken dat de decline bench de plek is om hun crunches te doen?
En dan leggen ze de stang niet eens terug.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_163879730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:47 schreef relativity het volgende:
Maar die zijn wel even hersteltijd nodig heb
Maar jij ook dus, veel schiet je er niet mee op
pi_163880392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:52 schreef Beach het volgende:
Waarom schijnen mensen te denken dat de decline bench de plek is om hun crunches te doen?
En dan leggen ze de stang niet eens terug.
Wat is er mis met barbell push crunches?
pi_163880551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:52 schreef Beach het volgende:
Waarom schijnen mensen te denken dat de decline bench de plek is om hun crunches te doen?
En dan leggen ze de stang niet eens terug.
:D
pi_163880666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:52 schreef Beach het volgende:
Waarom schijnen mensen te denken dat de decline bench de plek is om hun crunches te doen?
En dan leggen ze de stang niet eens terug.
Basic Fit of Fit 4 Free?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163880890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 10:45 schreef relativity het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met gekneuste hand/knokkels?

Wordt er een beetje gek van. Sinds zaterdag is me hand rood (knokkels), gezwollen en blauwe plekken. Ook onder pink blauwe plekken en zwelling. Ben elke dag al meerdere keren aan het koelen. Maar wil niet echt wegtrekken.

Even voor de verduidelijking: ik ben geen ruziezoeker. Iemand sloeg een meisje met de vuist in het gezicht. Maar nu kan ik dus niet echt meer trainen. Hoe lang duurt dat voordat dat ongeveer hersteld is?
Voortaan vrouwen met de platte hand slaan, heeft hetzelfde effect en een mooie afdruk.
pi_163884794
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 15:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Voortaan vrouwen met de platte hand slaan, heeft hetzelfde effect en een mooie afdruk.
Of gewoon met je poten van andere mensen afblijven? :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163885267
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:18 schreef relativity het volgende:

[..]

Of gewoon met je poten van andere mensen afblijven? :p
Lukte jou ook niet, toch? Al snap ik je reactie hoor, maar je zin klopt niet echt zo
pi_163885483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:41 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Lukte jou ook niet, toch? Al snap ik je reactie hoor, maar je zin klopt niet echt zo
Touche. Maar dat is actie-reactie. Als mensen meerdere keren worden gewaarschuwd en maar blijven provoceren en daarna een vrouw slaan... Maar goed laten we er maar over op houden. Dan maar even een paar weekjes rustig aan doen met trainen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163894545
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:18 schreef relativity het volgende:

[..]

Of gewoon met je poten van andere mensen afblijven? :p
Ook een idee ;)
pi_163894904
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:54 schreef relativity het volgende:

[..]

Touche. Maar dat is actie-reactie. Als mensen meerdere keren worden gewaarschuwd en maar blijven provoceren en daarna een vrouw slaan... Maar goed laten we er maar over op houden. Dan maar even een paar weekjes rustig aan doen met trainen.
roidrage
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_163897732
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:54 schreef relativity het volgende:

[..]

Touche. Maar dat is actie-reactie. Als mensen meerdere keren worden gewaarschuwd en maar blijven provoceren en daarna een vrouw slaan... Maar goed laten we er maar over op houden. Dan maar even een paar weekjes rustig aan doen met trainen.
Had precies hetzelfde gedaan. Die weekjes rustig aan doen neem je voor lief ^O^ .
pi_163901669
Gisteren in de volle zon 70kg over de parkeerplaats getrokken (+-250 meter). Met zo'n slee met plates erop en een tuigje eraan. Godnondeju dat heb ik geweten :D Was na een half uur nog niet bijgekomen. Verder ook lekker zwaar getraind en nu functioneren mijn benen niet zo goed meer :') Maar dat mag de pret niet drukken, het was tof.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163901872
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Gisteren in de volle zon 70kg over de parkeerplaats getrokken (+-250 meter). Met zo'n slee met plates erop en een tuigje eraan. Godnondeju dat heb ik geweten :D Was na een half uur nog niet bijgekomen. Verder ook lekker zwaar getraind en nu functioneren mijn benen niet zo goed meer :') Maar dat mag de pret niet drukken, het was tof.
Je doet strongman? ^O^ Helaas nog geen gym kunnen vinden in de buurt die dat aanbiedt, anders zou ik dat ook wel een zondagje ofzo gaan doen. Betere compounds kan je niet vinden.
pi_163902079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:43 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Je doet strongman? ^O^ Helaas nog geen gym kunnen vinden in de buurt die dat aanbiedt, anders zou ik dat ook wel een zondagje ofzo gaan doen. Betere compounds kan je niet vinden.
Meer als leukigheid voor erbij, de focus ligt op oly :) Maar deze 'gym' heeft wel allerlei leuk speelgoed zoals die slee, tractorbanden, van die dingen voor farmer walks, een touw en ringen aan het plafond enz. Erg leuk om na de tijd nog even mee te spelen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163902395
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:51 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Meer als leukigheid voor erbij, de focus ligt op oly :) Maar deze 'gym' heeft wel allerlei leuk speelgoed zoals die slee, tractorbanden, van die dingen voor farmer walks, een touw en ringen aan het plafond enz. Erg leuk om na de tijd nog even mee te spelen.
Heb het zelf tweemaal gedaan in Middelburg/Zeeland, maar is toch wel een flinke rit met de auto. Wel enorm veel fun en spierpijn gehad _O-
pi_163906588
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:51 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Meer als leukigheid voor erbij, de focus ligt op oly :) Maar deze 'gym' heeft wel allerlei leuk speelgoed zoals die slee, tractorbanden, van die dingen voor farmer walks, een touw en ringen aan het plafond enz. Erg leuk om na de tijd nog even mee te spelen.
Nu ben ik wel nieuwsgierig waar deze multigym zich bevindt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163906675
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:05 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nu ben ik wel nieuwsgierig waar deze multigym zich bevindt.
Utrecht
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:12:44 #258
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_163906743
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:05 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nu ben ik wel nieuwsgierig waar deze multigym zich bevindt.
Als ik me niet vergis hebben ze dat soort spul ook bij Fitness Centrum Noord in Rotterdam.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_163906804
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:10 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Utrecht
Unscared?
pi_163906934
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:16 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Unscared?
Nee, maar een paar mensen die hier trainen komen wel ook vaak bij Unscared over de vloer. www.gewichtheffenutrecht.nl
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:06:16 #261
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163907954
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 11:51 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Meer als leukigheid voor erbij, de focus ligt op oly :) Maar deze 'gym' heeft wel allerlei leuk speelgoed zoals die slee, tractorbanden, van die dingen voor farmer walks, een touw en ringen aan het plafond enz. Erg leuk om na de tijd nog even mee te spelen.
trap bar?

quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis hebben ze dat soort spul ook bij Fitness Centrum Noord in Rotterdam.
Ook waar ik train (Fitness365 in Amsterdam). :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163910868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:06 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

trap bar?

[..]

Ook waar ik train (Fitness365 in Amsterdam). :Y
Die hebben ze ook, maar is niet wat ik bedoel. Kan ook niet echt een plaatje vinden..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_163910907
Het lijkt hierop maar dan wijzen de staven waar plates op kunnen omhoog.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:34:42 #264
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163910919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het lijkt hierop.
[ afbeelding ]
Ah, die had ik nog niet gezien. Doe het zelf altijd met een trap bar, gaat ook wel.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:42:19 #265
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_163911036
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 17:54 schreef relativity het volgende:

[..]

Touche. Maar dat is actie-reactie. Als mensen meerdere keren worden gewaarschuwd en maar blijven provoceren en daarna een vrouw slaan... Maar goed laten we er maar over op houden. Dan maar even een paar weekjes rustig aan doen met trainen.
Veel ongetrainde mensen die iemand of iets serieus slaan, breken botten in de hand. Een gebroken middenhandsbeentje bij de pink wordt zelfs boksersfractuur genoemd. Het klinkt alsof je zoiets hebt. Misschien moet je er eens mee naar de dokter.
pi_163918937
Ben blij als m'n cut erop zit, denk zowaar alleen nog maar aan carbs de hele dag. Komende week op vakantie dus dat worden sowieso nog wel 2/3 extra weken cutten, hoop dan wel tegen de 10% bf aan te komen. Daarna hopelijk een flink aantal maanden kunnen bulken (zullen er minder worden dan verwacht, want 'junkfood kan wel, toch aan het bulken')
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:13:24 #267
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163923102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ah, die had ik nog niet gezien. Doe het zelf altijd met een trap bar, gaat ook wel.
Dat is wel vele malen makkelijker dan 2 losse walk-handles denk ik? (makkelijker balans houden)

Bij ons in de box hebben we sinds kort ook een Trap bar, meeste carrys doe ik met een sandbag of kettlebells, zal binnenkort eens een stukje met de bar proberen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:24:57 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163923290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is wel vele malen makkelijker dan 2 losse walk-handles denk ik? (makkelijker balans houden)

Bij ons in de box hebben we sinds kort ook een Trap bar, meeste carrys doe ik met een sandbag of kettlebells, zal binnenkort eens een stukje met de bar proberen.
Ik kan me voorstellen dat je daarmee juist wat meer balans traint en misschien ook nog extra grip. Normaal doe je met een trap bar ook deadlifts. Maar uiteindelijk boeit het volgens mij niet zoveel. Je kunt zelfs ook gewoon twee schijven van 20/25kg pakken en lopen i.p.v. een sand bag.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:30:24 #269
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163923372
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:24 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je daarmee juist wat meer balans traint en misschien ook nog extra grip. Normaal doe je met een trap bar ook deadlifts. Maar uiteindelijk boeit het volgens mij niet zoveel. Je kunt zelfs ook gewoon twee schijven van 20/25kg pakken en lopen i.p.v. een sand bag.
Denk dat voor grip bumperplates pinch-grip echt wel de dodelijkste is, valt altijd ongelovelijk tegen om die schijven vast te houden. ;( R.I.P. onderarmen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 22 juli 2016 @ 10:37:08 #270
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163923490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 10:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Denk dat voor grip bumperplates pinch-grip echt wel de dodelijkste is, valt altijd ongelovelijk tegen om die schijven vast te houden. ;( R.I.P. onderarmen.
No pain no gains. :P Maar even zoeken naar wat het best vol te houden is toch.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163925371
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Veel ongetrainde mensen die iemand of iets serieus slaan, breken botten in de hand. Een gebroken middenhandsbeentje bij de pink wordt zelfs boksersfractuur genoemd. Het klinkt alsof je zoiets hebt. Misschien moet je er eens mee naar de dokter.
Hmm inderdaad. Net even opgezocht op internet. Lijkt er inderdaad sterk op. Al dacht ik dat het dan wel meer pijn zou doen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163926245
Mensen die hier ervaring hebben met het bakken van pannenkoeken/wafels met (eiwit)shakes? Na wat gezocht te hebben op internet blijkt dit één van de lekkerste shakes te zijn volgens velen bsn SYNTHA-6. Zou ik hier knappe pannenkoeken uit kunnen halen? :9
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_163926450
Vanochtend bij het trainen van chest/triceps kreeg ik opeens bij de 3e oefening van de workout (triceps pushdown, daarvoor deed ik BP en DB press pijnloos) last van m'n tricep in m'n rechter arm. Kon echt niks meer tillen met gewichten en dus ook de borst oefeningen die ik normaal nog zou doen probeerde ik maar moest het al snel staken. Na 25 min was ik al het gebouw uit, nog nooit zoiets gehad. Ik deed de BP en DB press wel iets hoger in gewicht dan normaal maar dat ging pijnloos en kon mijn setjes gewoon afmaken.
Het kan van alles zijn natuurlijk maar ik laat het even met rust. Morgen legs wat goed uit komt en schouders. Volgende dag dat ik triceps weer doe is pas over een paar dagen dus dat komt wel goed. Dit hoort natuurlijk ook bij sport :P
  vrijdag 22 juli 2016 @ 13:11:47 #274
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163926497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:09 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Vanochtend bij het trainen van chest/triceps kreeg ik opeens bij de 3e oefening van de workout (triceps pushdown, daarvoor deed ik BP en DB press pijnloos) last van m'n tricep in m'n rechter arm. Kon echt niks meer tillen met gewichten en dus ook de borst oefeningen die ik normaal nog zou doen probeerde ik maar moest het al snel staken. Na 25 min was ik al het gebouw uit, nog nooit zoiets gehad. Ik deed de BP en DB press wel iets hoger in gewicht dan normaal maar dat ging pijnloos en kon mijn setjes gewoon afmaken.
Het kan van alles zijn natuurlijk maar ik laat het even met rust. Morgen legs wat goed uit komt en schouders. Volgende dag dat ik triceps weer doe is pas over een paar dagen dus dat komt wel goed. Dit hoort natuurlijk ook bij sport :P
Ik doe altijd wat stretchoefeningen van tevoren om de schouden en armen los te maken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163927506
Warm-up is belangrijk. Ikzelf doe eerst kort cardio + stretch oefeningen met een elastische band voordat ik aan mn workout begin. En bij mn workout doe ik ook nog warm-up setjes bij bv benchpress.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:28:07 #276
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_163928253
Iemand hier die bij een van de studentenkrachtsport verenigingen zit?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_163928566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:52 schreef Beach het volgende:
Waarom schijnen mensen te denken dat de decline bench de plek is om hun crunches te doen?
En dan leggen ze de stang niet eens terug.
Doe ik ook altijd, recht van de sterkste. Als ik squats in het bankdrukrek wil doen doe ik dat ook.

Als iemand 140kg gaat benchen dan wil ik daar best plaats van maken maar zijn altijd van die ecto pussies die 5kg per kant benchen en dan ook nog met een spotter die het halve werk doet.

Weet dat het niet goed is maar als je zo lang bij een commerciele sportschool traint als ik ga je echt op mensen neerkijken
pi_163928591
Wat een dom gelul.
pi_163928605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:55 schreef Questular het volgende:
Warm-up is belangrijk. Ikzelf doe eerst kort cardio + stretch oefeningen met een elastische band voordat ik aan mn workout begin. En bij mn workout doe ik ook nog warm-up setjes bij bv benchpress.
Kort cardio doe ik niet, vind het een beetje energieverspilling en ik moet dan een verdieping naar boven en weer terug (hehe luiheid). Wel altijd beginnen met een lege stang (ik begin altijd met 1 van de 3 grote compounds BP/DL/SQ dus) en daarnaast een beetje stretchen inderdaad (zonder band of equipments).
pi_163928737
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:40 schreef Henrys het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd, recht van de sterkste. Als ik squats in het bankdrukrek wil doen doe ik dat ook.

Als iemand 140kg gaat benchen dan wil ik daar best plaats van maken maar zijn altijd van die ecto pussies die 5kg per kant benchen en dan ook nog met een spotter die het halve werk doet.

Weet dat het niet goed is maar als je zo lang bij een commerciele sportschool traint als ik ga je echt op mensen neerkijken
Jij bent vast cool
pi_163928813
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:40 schreef Henrys het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd, recht van de sterkste. Als ik squats in het bankdrukrek wil doen doe ik dat ook.

Als iemand 140kg gaat benchen dan wil ik daar best plaats van maken maar zijn altijd van die ecto pussies die 5kg per kant benchen en dan ook nog met een spotter die het halve werk doet.

Weet dat het niet goed is maar als je zo lang bij een commerciele sportschool traint als ik ga je echt op mensen neerkijken
Elke sportschool is toch commercieel? Wil je zeggen dat ze het gratis doen lol

Verder slaat het nergens op, vooral het neerhalen in je ena laatste zin
pi_163928819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Jij bent vast cool
Heeft niks met stoer maken te doen. Ik heb gewoon geen respect voor mensen in de gym die er alleen voor de gezelligheid komen.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 14:59:20 #283
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163928951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:52 schreef Henrys het volgende:

[..]

Heeft niks met stoer maken te doen. Ik heb gewoon geen respect voor mensen in de gym die er alleen voor de gezelligheid komen.
Zit je bij Fit4free of Basic Fit?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163928958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:52 schreef Henrys het volgende:

[..]

Heeft niks met stoer maken te doen. Ik heb gewoon geen respect voor mensen in de gym die er alleen voor de gezelligheid komen.
wat versta jij onder gezelligheid? elkaar helpen bij het benchen door te spotten? Lol gast
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:01:36 #285
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163928988
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:40 schreef Henrys het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd, recht van de sterkste. Als ik squats in het bankdrukrek wil doen doe ik dat ook.

Als iemand 140kg gaat benchen dan wil ik daar best plaats van maken maar zijn altijd van die ecto pussies die 5kg per kant benchen en dan ook nog met een spotter die het halve werk doet.

Weet dat het niet goed is maar als je zo lang bij een commerciele sportschool traint als ik ga je echt op mensen neerkijken
Wat een dom gelul, inderdaad.
In een beetje normale sportschool krijg je een waarschuwing voor dit gedrag en is het na een paar keer exit.

@Beach: wellicht trainttreitert Henrys in jouw sportschool.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163929040
Recht van de sterkste ook :') lol
pi_163929178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:59 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

wat versta jij onder gezelligheid? elkaar helpen bij het benchen door te spotten? Lol gast
Tussen elk setje een kwartier praten en dan lekker alles een uur bezet houden terwijl ze makkelijk in 10 minuten klaar konden zijn
pi_163929185
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:01 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Wat een dom gelul, inderdaad.
In een beetje normale sportschool krijg je een waarschuwing voor dit gedrag en is het na een paar keer exit.

@Beach: wellicht trainttreitert Henrys in jouw sportschool.
Welk gedrag? Gast denk je dat ik ze na training opwacht en in elkaar sla ofzo? :')
pi_163929307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:10 schreef Henrys het volgende:

[..]

Tussen elk setje een kwartier praten en dan lekker alles een uur bezet houden terwijl ze makkelijk in 10 minuten klaar konden zijn
Spreek ze aan dan wow, ik vraag soms ook hoe lang ben je nog bezig/hoeveel sets
Niet op het internet zeiken
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:16:40 #290
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163929316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:10 schreef Henrys het volgende:

[..]

Tussen elk setje een kwartier praten en dan lekker alles een uur bezet houden terwijl ze makkelijk in 10 minuten klaar konden zijn
Dan vraag je of je even tussendoor kan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:18:04 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_163929351
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:57 schreef Nelvalhil het volgende:
Mensen die hier ervaring hebben met het bakken van pannenkoeken/wafels met (eiwit)shakes? Na wat gezocht te hebben op internet blijkt dit één van de lekkerste shakes te zijn volgens velen bsn SYNTHA-6. Zou ik hier knappe pannenkoeken uit kunnen halen? :9
daar gaan je eiwitten van denatureren heeft niet veel zin

quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:40 schreef Henrys het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd, recht van de sterkste. Als ik squats in het bankdrukrek wil doen doe ik dat ook.

Als iemand 140kg gaat benchen dan wil ik daar best plaats van maken maar zijn altijd van die ecto pussies die 5kg per kant benchen en dan ook nog met een spotter die het halve werk doet.

Weet dat het niet goed is maar als je zo lang bij een commerciele sportschool traint als ik ga je echt op mensen neerkijken
Een commerciele sportschool ( :') ) lijkt me inderdaad niet de juiste plek voor jou. Misschien is de sociale werkplaats wel wat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:25:06 #292
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163929517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:16 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Spreek ze aan dan wow, ik vraag soms ook hoe lang ben je nog bezig/hoeveel sets
Niet op het internet zeiken
Precies. Com-mu-ni-ca-tie.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 22 juli 2016 @ 15:26:05 #293
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_163929538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:11 schreef Henrys het volgende:

[..]

Welk gedrag? Gast denk je dat ik ze na training opwacht en in elkaar sla ofzo? :')
Geen idee, maar het door jou beschreven tokkiegedrag hoort in ieder geval niet op een sportschool.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_163929908
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:18 schreef fathank het volgende:

[..]

daar gaan je eiwitten van denatureren heeft niet veel zin

[..]

Een commerciele sportschool ( :') ) lijkt me inderdaad niet de juiste plek voor jou. Misschien is de sociale werkplaats wel wat.
Dat zou best kunnen, hoe dan ook wel gezonder dan normale pannenkoeken mix :P
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_163930307
Naja hier is het niveau ook niet al te hoog dus snap al die afgunst van jullie wel
pi_163930528
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw niveau _O-
  vrijdag 22 juli 2016 @ 16:14:59 #297
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163930860
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:37 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, hoe dan ook wel gezonder dan normale pannenkoeken mix :P
Je hebt toch ook gewoon proteine pannekoeken mix van Body & Fit of MyProtein
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163931568
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:28 schreef VASND het volgende:
Iemand hier die bij een van de studentenkrachtsport verenigingen zit?
Ja, SKVU (= Utrecht). Als je hem niet kent of er weinig over kunt vinden, dat klopt want het staat nog in z'n kinderschoenen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:12:02 #299
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_163932338
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 16:45 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ja, SKVU (= Utrecht). Als je hem niet kent of er weinig over kunt vinden, dat klopt want het staat nog in z'n kinderschoenen.
Gisteren wat bestuur van gezien in Nijmegen, ook in oprichting ;).
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_163938743
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:57 schreef Nelvalhil het volgende:
Mensen die hier ervaring hebben met het bakken van pannenkoeken/wafels met (eiwit)shakes? Na wat gezocht te hebben op internet blijkt dit één van de lekkerste shakes te zijn volgens velen bsn SYNTHA-6. Zou ik hier knappe pannenkoeken uit kunnen halen? :9
Ik maak ook altijd havermout eiwit pannekoeken. Lekker en voedzaam hèhè.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_163943218
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:51 schreef Henrys het volgende:
Naja hier is het niveau ook niet al te hoog dus snap al die afgunst van jullie wel
Afgunst? Wauw hoe blind kun je zijn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')