Uhuu, het is enkel zodat je iets koopt en verder zit er niks achter, iedereen begrijpt dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waarom reclame bestaat. Zodat ik een Ford koop in plaats van een Opel. Reclame werkt ook heel basic, volgens principes die iedereen begrijpt.
De homoindoctrinatie is dan weer iets wat volgens principes werkt die nog nooit zijn aangetoond een ook nog eens zo omslachtig zijn dat je je afvraagt waarom de NWO niet gewoon hetzelfde bureau inhuurt als Ford. Nee, in plaats daarvan wordt er een onmogelijk ingewikkelde campagne opgetuigd waarin Geer en Goor een rol hebben, ten einde zoveel mogelijk homo's te rekruteren zodat de Joden eindelijk de wereldmacht kunnen grijpen. Iets waar die vermaledijde Joden, ondanks hun ongelimiteerde financiële middelen, bovengemiddeld intellect en hun mensen op alle sleutelposities in de wereld nog steeds niet in geslaagd zijn. En dat terwijl ze volgens de believers al van de 12e eeuw aan het proberen zijn.
Al bestond er een NWO, dan is deze zo ontzettend onkundig dat we er niks van te vrezen hebben.
Echt hè, wat een kleuren allemaal ineens.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Molurus het volgende:
Gezindsdestructie? Transhuman agenda?![]()
Watte?
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
hoelang speelt dit al?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
ridiculiseren is altijd de juiste response, ik pleit voor meer medicatiequote:Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.
Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.
Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
Precies, zij stellen niks voor, ideaal om belachelijk te maken en weg te zetten als 'gekkies'quote:Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
Het spijt me, maar niets van wat jij hebt gezegd wekt ook maar enigszins de indruk dat ik het serieus zou moeten nemen. Op het moment dat je satanisten er bij ging halen ging elke credibiliteit het raam uit, sorry.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. Niets nieuws aan de horizon
Het is ook vrij vreemd. Als jij graag een jaren 50 relatie wilt met een moeder de vrouw die thuis op je zit te wachten, met je 2.3 kind en golden retriever, Opel Astra en elke zondag netjes naar de kerk en daarna op bezoek bij opa en oma om daar andijviestamp met een rollade te eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
Hoe werkt die beïnvloeding dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzo
Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. O ja en haat prediken is ook een goeie. Niets nieuws aan de horizon
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellenquote:
In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromootquote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellen
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.
Je bent wat sarcastisch heb ik het idee.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
Bewijzen lijkt me ook wat veel gevraagd. Maar het lijkt me best interessant om te weten waar die vermoedens dan vandaan komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
dat is omgekeerde psychologie zodat je geconfronteerd wordt met de familieauto die je helemaal niet wil zodat je eindelijk tot het besef komt dat je nooit echt het gevoel hebt gehad dat je leeft waardoor je je vrouw waarmee je reeds 15 jaar getrouwd ben in de steek laat met 2 koters van 3 en 5 die al vanaf vroeg meekrijgen dat een cabrio toch echt 'the way to go' is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromoot
Als de LGBT-agenda reclame zou maken. Maar dat doen ze niet. Blijkbaar planten ze in plaats daarvan homoseksuele presentatoren in ons midden om jou tot homo te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellen
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Molurus het volgende:
De interessante vragen hier lijken mij:
- wat is nu precies die 'LGBT agenda'? anders gezegd: wat is het beoogde doel?
- wat is het motief voor dat doel?
- hoe denkt men dat doel te bereiken met die LGBT agenda?
De antwoorden op deze vragen zijn voor mij ieg niet heel triviaal.
Je toont niets aan. Je onderbouwt namelijk niks. Je roeptoetert alleen maar wat, en gaat daarna moord en brand schreeuwen dat je je punt toch niet maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan. Bevalt men niet want daar is dit topic eigenlijk niet eens voor bedoeld. Meejuichen moeten we en roepen dat dit iets fantastisch is, vooruitgang enzo zwaaien moeten we met de regenboogvlag. Kan dit topic toch net zo goed op slot of een andere titel krijgen wellicht? Want de agenda wil men niet horen maar o wee degenen die het toch toelichten dan komen de shame on you weer. Same old shit just a different topic
Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan.
Ik denk dat mensen die vermoedens en eigen invulling graag zouden delen indien ze het idee hebben dat daar ruimte voor is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Bewijzen lijkt me ook wat veel gevraagd. Maar het lijkt me best interessant om te weten waar die vermoedens dan vandaan komen.
Kun je dan eens in een paar zinnen uitleggen wat die agenda dan precies is?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan. Bevalt men niet want daar is dit topic eigenlijk niet eens voor bedoeld. Meejuichen moeten we en roepen dat dit iets fantastisch is, vooruitgang enzo zwaaien moeten we met de regenboogvlag. Kan dit topic toch net zo goed op slot of een andere titel krijgen wellicht? Want de agenda wil men niet horen maar o wee degenen die het toch toelichten dan komen de shame on you weer. Same old shit just a different topic
Ik heb ook echt geen idee. Ik lees iets over homopresentatoren, destructie van het gezin, satanisten en Joden. Maar enige samenhang wil niemand scheppen. Dan kan ik alleen maar concluderen dat het verband niet bestaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is.
Waarom zou daar geen ruimte voor zijn?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die vermoedens en eigen invulling graag zouden delen indien ze het idee hebben dat daar ruimte voor is.
Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet, niet willen/kunnen zien al is dat al tig keer voorbij gekomen. Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid, Dit geldt niet alleen voor die LGBT en P etc-gedoe, maar voor haast alles wat voorbij komt op het forum.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is.
Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Waarom zou daar geen ruimte voor zijn?
Is het omdat ze bang zijn voor de vraag waar die vermoedens vandaan komen dat ze dat niet durven?
Lichtelijk ironisch dat jij dit zegt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid
Iedereen even aantekeningen van Moots overnemen graag.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:31 schreef mootie het volgende:
Destructie van het gezin is volgens mij het belangrijkste agendapunt.
Daardoor wat niet ziet?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet,
Hoe heb jij die indoctrinatie dan weten te ontwijken? Wat had ik moeten doen om niet zo geconditioneerd te raken?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet, niet willen/kunnen zien al is dat al tig keer voorbij gekomen. Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid, Dit geldt niet alleen voor die LGBT en P etc-gedoe, maar voor haast alles wat voorbij komt op het forum.
Stevige kritiek wordt veel te makkelijk uitgelegd als ridiculiseren.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.
Kom eens uit die slachtofferrolquote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.
En ridiculiseren wordt veel te makkelijk uitgelegd als kritisch denken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Stevige kritiek wordt veel te makkelijk uitgelegd als ridiculiseren.
En dit is tenslotte een discussieforum.
Ook dit hoort bij het ridiculiseren. De ander moet wel een slachtofferrol hebben aangenomen, aangezien wat hij meent te zien enkel waanbeelden betreffen.quote:
Nee, dat is het niet. Jij denkt motieven te weten van mensen die je niet weet.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En ridiculiseren wordt veel te makkelijk uitgelegd als kritisch denken.
Van hetzelfde laken een pak.
Mwoah, er zijn altijd uitzonderingen, maar de meeste aapjeskijkers zijn daar vrij duidelijk in.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Jij denkt motieven te weten van mensen die je niet weet.
Wie dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn altijd uitzonderingen, maar de meeste aapjeskijkers zijn daar vrij duidelijk in.
Ik heb het topic gelezen, en behalve een hoop erg uiteenlopende oneliners die volgens jou de agenda zouden moeten zijn staat er niks dat de gestelde vragen hier beantwoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik blijf niet bezig. Ik zou zeggen lees het topic nog eens en dan nog dringt het niet door
Die mensen weten zelf toch wel wie ze zijn, zeker aangezien zij niet in sprookjes geloven.quote:
Nee, als je iets beweert, moet je het durven verdedigen. En niet schermen met dat mensen jou belachelijk willen maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook dit hoort bij het ridiculiseren. De ander moet wel een slachtofferrol hebben aangenomen, aangezien wat hij meent te zien enkel waanbeelden betreffen.
Dat geldt toch voor alle topics?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn altijd uitzonderingen, maar de meeste aapjeskijkers zijn daar vrij duidelijk in.
Lekker makkelijk red je je er weer uitquote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die mensen weten zelf toch wel wie ze zijn, zeker aangezien zij niet in sprookjes geloven.
Iemand moet helemaal niks. Ik leg je enkel uit waarom er amper iets uitgelegd.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, als je iets beweert, moet je het durven verdedigen. En niet schermen met dat mensen jou belachelijk willen maken.
Daarnaast, als je claim belachelijk is, dan zal ik dat aantonen met argumenten. Zo gaat dat is een discussie.
Is wel een beetje onhandig op een discussieforum als niemand iets uit wil leggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand moet helemaal niks. Ik leg je enkel uit waarom er amper iets uitgelegd.
Als je het daar niet mee eens bent, soit.
Ik kan wel een lijstje met namen geven maar dat verandert niks.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk red je je er weer uit.
Niet geheel, in die zin dat het redelijk objectief vast te stellen is of geleverde kritiek inhoudelijk is. Maar of er sprake is van 'ridiculiseren'... dan moet je uitspraken gaan doen over de intenties van de poster. Dat is glad ijs.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En ridiculiseren wordt veel te makkelijk uitgelegd als kritisch denken.
Van hetzelfde laken een pak.
Inderdaad, ik had dit subforum ook graag wat levendiger gezien.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is wel een beetje onhandig op een discussieforum als niemand iets uit wil leggen.
En daar heeft deze discussie geen reet aan, dus je voegt helemaal niets toe. Het zit hier al vol met mensen die geloven dat er een agenda is, maar niemand die dat standpunt wil verdedigen met iets anders dan filmpjes van YouTube.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand moet helemaal niks. Ik leg je enkel uit waarom er amper iets uitgelegd.
Als je het daar niet mee eens bent, soit.
Het is ook prima dat jij je focust op de kritiek, net zoals anderen zich focussen op het delen van vermoedens. Dat er uiteindelijk niks meer is om kritiek op te geven lijkt me eigenlijk niet heel relevant.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet geheel, in die zin dat het redelijk objectief vast te stellen is of geleverde kritiek inhoudelijk is. Maar of er sprake is van 'ridiculiseren'... dan moet je uitspraken gaan doen over de intenties van de poster. Dat is glad ijs.
Hoe dan ook: of geleverde kritiek inhoudelijk van aard is is voor mij de enige interessante vraag. Wat de intenties zijn van de posters en/of mensen zich er persoonlijk door aangevallen voelen lijkt me eigenlijk niet heel relevant.
Oh, en dit is natuurlijk allemaal off topic.
Echt hè, daar gaat de discussie, wat jammer nouquote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daar heeft deze discussie geen reet aan, dus je voegt helemaal niets toe. Het zit hier al vol met mensen die geloven dat er een agenda is, maar niemand die dat standpunt wil verdedigen met iets anders dan filmpjes van YouTube.
Zou jij dat een goed argument vinden om dan maar geen kritiek te leveren? Zou je denken dat dat de algehele discussie ten goede zou komen?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is ook prima dat jij je focust op de kritiek, net zoals anderen zich focussen op het delen van vermoedens. Dat er uiteindelijk niks meer is om kritiek op te geven lijkt me eigenlijk niet heel relevant.
Wat is voor veel mensen één van de weinige vormen van houvast, in een immer veranderlijke wereld?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:43 schreef mootie het volgende:
Ik wil er ook best in meegaan dat de descructie van het gezin de opzet is.
Maar met welk doel? De wereldbevolking verminderen? Daar zijn, denk ik, wel makkelijker manieren voor.
uiteindelijk draait het om geloofquote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daar heeft deze discussie geen reet aan, dus je voegt helemaal niets toe. Het zit hier al vol met mensen die geloven dat er een agenda is, maar niemand die dat standpunt wil verdedigen met iets anders dan filmpjes van YouTube.
Religie?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is voor veel mensen één van de weinige vormen van houvast, in een immer veranderlijke wereld?
Geen idee, ik lever geen kritiek en heb niet het idee dat de algehele discussie verbeterd kan worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zou jij dat een goed argument vinden om dan maar geen kritiek te leveren? Zou je denken dat dat de algehele discussie ten goede zou komen?
Dan zou ik eerder aan religie denken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is voor veel mensen één van de weinige vormen van houvast, in een immer veranderlijke wereld?
Geloof als in religie? Of geloof in een agenda als deze? Beide dingen zouden toch te verdedigen moeten zijn.quote:
Ik probeer je eerdere opmerkingen daarover te begrijpen, that's all.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee, ik lever geen kritiek en heb niet het idee dat de algehele discussie verbeterd kan worden.
Wellicht dat je bij iemand anders wel een antwoord kan krijgen op die vraag.
quote:Op [quote]
[b]Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder aan religie denken.
Dat is een andere grote pilaar, maar zeker ook belangrijk.quote:
Geloof in een spirituele wereld.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geloof als in religie? Of geloof in een agenda als deze. Beide dingen zouden toch te verdedigen moeten zijn.
Masturbatie?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De grootste religie in de 'intellectueel vrije wereld', dus dat veel religie-achtige ideeen in die hoek cultiveren verbaast me niet echt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:49 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat veel complotters vaak zo achter conservatief christelijke praatjes aanlopen, want dat is dit natuurlijk ook gewoon. Ik zou verwachten dat dát juist iets zou zijn om flink aan te twijfelen als je echt zo'n vrijdenker bent.
Maar dat is wel een beetje offtopic.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die harde pener in donkere dagen, daar moet je het van hebben.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
De grootste religie in de 'intellectueel vrije wereld', dus dat veel religie-achtige ideeen in die hoek cultiveren verbaast me niet echt.
De hele discussie over de platte aarde is daar ook een prachtig voorbeeld van.
Maar hoe is dat precies gerelateerd aan geloven dat homo's en transgenders ons op worden gedrongen om er meer van te maken en zo het traditionele gezin uit te laten sterven?quote:
Och, dat hangt er ook vanaf hoe je dat bekijkt. In de westerse wereld, wellicht. Vooral door intellectuele vrijheid en een toenemend begrip van wetenschap.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een andere grote pilaar, maar zeker ook belangrijk.
Zoals iedereen wel weet staat ook deze pilaar zwaar onder druk.
Dank u. Die hebben we vandaag nog niet gehoord inderdaad. Kan op de lijst bij, angst, zolderkamer, homofoob en gekkie natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 15:49 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat veel complotters vaak zo achter conservatief christelijke praatjes aanlopen, want dat is dit natuurlijk ook gewoon. Ik zou verwachten dat dát juist iets zou zijn om flink aan te twijfelen als je echt zo'n vrijdenker bent.
Maar dat is wel een beetje offtopic.
Die vragen zijn al tig keer voorbijgekomen en er is geen enkel antwoord op gegeven.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je dan eens in een paar zinnen uitleggen wat die agenda dan precies is?
En het doel van die agenda?
En als laatste, hoe gaan ze die agenda bereiken? Hoe werkt het?
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar het lijkt me een beetje raar om te gaan ontkennen dat het elkaar deels overlapt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dank u. Die hebben we vandaag nog niet gehoord inderdaad. Kan op de lijst bij, angst, zolderkamer, homofoob en gekkie natuurlijk
Dat zeg ik toch niet. Je hoeft niet meteen zo in de verdediging te schieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Een christen zijn is iets engs natuurlijk net als die moslims ook al zo conservatief en dan ook nog eens dat terrorisme door die lui. Ja dan kun je beter een satanist zijn. Much hipper
Zwaar onder druk kan zich op meerdere manieren uiten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Och, dat hangt er ook vanaf hoe je dat bekijkt. In de westerse wereld, wellicht. Vooral door intellectuele vrijheid en een toenemend begrip van wetenschap.
Op wereldschaal neemt het percentage ongelovigen af, juist omdat de voornaamste groei van de bevolking in religieuzere delen van de wereld plaatsheeft.
Gelukkig houdt je de goede moed erin.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vragen zijn al tig keer voorbijgekomen en er is geen enkel antwoord op gegeven.
Als we puur kijken naar de spanningen dan zou ik zeggen dat die in de moderne westerse wereld veel minder spelen dan in het historische verleden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zwaar onder druk kan zich op meerdere manieren uiten.
Het hoeft niet per definitie te betekenen dat het aantal 'infidels' toeneemt.
Denk aan spanningen.
Nee jij misschien niet maar dat is wel de tendens. Zeker als het om dit soort zaken gaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Je hoeft niet meteen zo in de verdediging te schieten.
Edit:quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Molurus het volgende:
De interessante vragen hier lijken mij:
- wat is nu precies die 'LGBT agenda'? anders gezegd: wat is het beoogde doel?
- wat is het motief voor dat doel?
- hoe denkt men dat doel te bereiken met die LGBT agenda?
De antwoorden op deze vragen zijn voor mij ieg niet heel triviaal.
De geschiedenis gaat denk ik ook met golven. Dat er vroeger hogere golven zijn geweest betekent niet dat de huidige golven de laatste tijden niet hoger zijn geworden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als we puur kijken naar de spanningen dan zou ik zeggen dat die in de moderne westerse wereld veel minder spelen dan in het historische verleden.
Lang leve intellectuele vrijheid.
Dat is al tig keer beantwoord. Geen idee waar dit topic eigenlijk verder nog toe dient buiten zwaaien met de regenboogvlagquote:Op zondag 22 mei 2016 16:02 schreef Molurus het volgende:
Maar als je het mij vraagt dwalen we af. Volgens mij zou het hierover moeten gaan:
[..]
Doel is om af te stappen van het christelijke pad, dus het pad van de antichrist (Satan, Lucifer, enz...) volgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar hoe is dat precies gerelateerd aan geloven dat homo's en transgenders ons op worden gedrongen om er meer van te maken en zo het traditionele gezin uit te laten sterven?
Dan is het best gek dat niemand hier lijkt te weten wat de antwoorden op die vragen zijn, vind je ook niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is al tig keer beantwoord. Geen idee waar dit topic eigenlijk verder nog toe dient buiten zwaaien met de regenboogvlag
Zou je het dan, gewoon zodat het topic wel nog verder kan komen dan "zwaaien met de regenboogvlag", nog even kort samen kunnen vatten?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is al tig keer beantwoord. Geen idee waar dit topic eigenlijk verder nog toe dient buiten zwaaien met de regenboogvlag
Schandalig dat er geen regenboogvlag isquote:Op zondag 22 mei 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
OK. Vanuit religieuze hoek kan ik die stelling begrijpen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:04 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Doel is om af te stappen van het christelijke pad, dus het pad van de antichrist (Satan, Lucifer, enz...) volgen.
Dat heb ik al wat posts voorheen aangegeven. Geen idee hoe duidelijker men het nog wil hebben maar wellicht is het steeds blijven vragen bedoelt als stof om het topic gaande te houden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan is het best gek dat niemand hier lijkt te weten wat de antwoorden op die vragen zijn, vind je ook niet?
Is het doel de destructie van gezinnen?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die komt er wel let maar op. Fok zal vast daarin meegaan mettertijdquote:Op zondag 22 mei 2016 16:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schandalig dat er geen regenboogvlag is
Ik weet in alle oprechtheid niet wat de antwoorden op die vragen zijn, en ik heb geen reden om te twijfelen aan de verklaringen van anderen daarover.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heb ik al wat posts voorheen aangegeven. Geen idee hoe duidelijker men het nog wil hebben maar wellicht is het steeds blijven vragen bedoelt als stof om het topic gaande te houden.
In ruil voor de zwarte piet of sinterklaas, laten we het hopenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die komt er wel let maar op. Fok zal vast daarin meegaan mettertijd
Ik vind dat er enorm veel aandacht is voor die groep mensen. Waarom eigl?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Vanuit religieuze hoek kan ik die stelling begrijpen.
Maar hoe zien we dit dan in de huidige maatschappij? Worden er mensen bekeerd tot homofilie of tot het veranderen van hun geslacht? Ik zie daar geen enkel bewijs van.
Voor nu kap ik er even mee if you don't mind. De middag is alweer bijna voorbij en moet toch echt even iets gaan doen. Ja ja in before wegrennen-blabla. No worries ik kom nog terug hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 16:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik weet in alle oprechtheid niet wat de antwoorden op die vragen zijn, en ik heb geen reden om te twijfelen aan de verklaringen van anderen daarover.
De conclusie die ik daaruit trek is dat jij gewoon niet duidelijk genoeg bent geweest, niet dat niemand het hier wil begrijpen of nodeloos een topic gaande willen houden.
Omdat ze tot voor kort rechtenloos waren. Er is ook ooit in het verleden veel aandacht geweest voor zwarten en andere minderheden. Honderd jaar terug kregen vrouwen stemrecht. Ook zo'n keerpunt wat mensenrechten betreft.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Ik vind dat er enorm veel aandacht is voor die groep mensen. Waarom eigl?
Nou ja, hopelijk vind je nog ergens de tijd om die vragen te beantwoorden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor nu kap ik er even mee if you don't mind. De middag is alweer bijna voorbij en moet toch echt even iets gaan doen. Ja ja in before wegrennen-blabla. No worries ik kom nog terug hoor
Dat zien we elke dag met de fake islamic terror verhalen in de MSM.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. O ja en haat prediken is ook een goeie. Niets nieuws aan de horizon
Daar zijn vast genoeg andere topics voor.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat zien we elke dag met de fake islamic terror verhalen in de MSM.
Het is meer het vormen van een ongoddelijke mindset onder de bevolking.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze tot voor kort rechtenloos waren. Er is ook ooit in het verleden veel aandacht geweest voor zwarten en andere minderheden. Honderd jaar terug kregen vrouwen stemrecht. Ook zo'n keerpunt wat mensenrechten betreft.
Daar zit verder geen kwade opzet achter. De maatschappij vindt nu dat deze mensen dezelfde rechten als jij en ik verdienen. Over vijftig jaar is het weer een andere bevolkingsgroep die veel aandacht zal krijgen.
Je mag het natuurlijk niet eens zijn met die gelijkschakeling van rechten. Dat betekent natuurlijk niet dat deze mensen een middel zijn om de wereld te onderwerpen.
De meeste mensen in dit land geloven allang niet meer in God. Ik denk niet dat die gedachten geplant zijn in de hoofden van mensen. Al sinds de Verlichting is God op zijn retour, in elk geval in het Westen. Daarbuiten is geen enkele sprake van verlies van geloof in God, integendeel.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:21 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Het is meer het vormen van een ongoddelijke mindset onder de bevolking.
God bestaat niet meer, alles mag en kan.
Tja in het Westen wordt geloven in God als iets achterlijk gezien.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De meeste mensen in dit land geloven allang niet meer in God. Ik denk niet dat die gedachten geplant zijn in de hoofden van mensen. Al sinds de Verlichting is God op zijn retour, in elk geval in het Westen. Daarbuiten is geen enkele sprake van verlies van geloof in God, integendeel.
En zolang jou niets in de weg wordt gelegd om wel in God te geloven, wat maakt het dan uit dat een ander dat niet doet?
Ga eens in Spanje of Italië kijken.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Tja in het Westen wordt geloven in God als iets achterlijk gezien.
Omdat ze langzaam mondiger worden, door de komst van het internet kunnen ze zich makkelijk verenigen en hoorbaar maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Ik vind dat er enorm veel aandacht is voor die groep mensen. Waarom eigl?
Alstublieft:quote:
Maar wat iemand anders er van vindt doet er toch helemaal niet toe? Het is ieders recht om er toch in te geloven, ook al doet je buurman dat niet. Een gelovige wordt ook hier niets in de weg gelegd om dat geloof te belijden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Weet ik wel, zou me wel gelukkiger voelen moesten meer mensen gelovig zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar wat iemand anders er van vindt doet er toch helemaal niet toe? Het is ieders recht om er toch in te geloven, ook al doet je buurman dat niet. Een gelovige wordt ook hier niets in de weg gelegd om dat geloof te belijden.
Ach, geloven is van alle klassen en standen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is dat zo?
Er zijn ongetwijfeld mensen die er zo over denken, en onze westerse vrijheid staat het toe dat hardop te zeggen. Maar als je het mij vraagt is dat nog steeds een minderheid.
Het lijkt me duidelijk dat religiositeit niet is voorbehouden aan domme mensen. Het beste dat je ervan kunt zeggen is dat er een bescheiden inverse relatie bestaat tussen opleiding en religiositeit.
Je zou gelukkiger zijn als meer mensen gelovig waren? Waarom is dat?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Weet ik wel, zou me wel gelukkiger voelen moesten meer mensen gelovig zijn.
Dat snap ik welquote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Weet ik wel, zou me wel gelukkiger voelen moesten meer mensen gelovig zijn.
Dat bedoelde ik dus in het vorige topic. Alles naar het eigen wereldbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je zou gelukkiger zijn als meer mensen gelovig waren? Waarom is dat?
Voor mij is dat toch een beetje vreemd, want ik heb dat helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus in het vorige topic. Alles naar het eigen wereldbeeld.
Een ander wereldbeeld (waar mensen in het dagelijks leven, en eigenlijk uberhaupt, nooit persoonlijk last van hebben) wordt liever niet naar gekeken/ruimte aan gegeven.
Niets van gemerkt. Naast dat ik de zaken die je noemt in de eerste instantie niet echt duister of, wat dat betreft, exclusief van deze tijd zou noemen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Yiha3 het volgende:
Er is nu wel een duistere periode bezig imo met een losgeslagen moraliteit, hardheid onder de mensen, ongehoorzaamheid onder de kinderen, weinig respect voor de ouderen. Veel geweld en seks die overheersen in de media.
Hmm, ten eerste herken ik net als ems niet veel hiervan in de werkelijkheid.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Yiha3 het volgende:
Er is nu wel een duistere periode bezig imo met een losgeslagen moraliteit, hardheid onder de mensen, ongehoorzaamheid onder de kinderen, weinig respect voor de ouderen. Veel geweld en seks die overheersen in de media.
Als ik het goed begrijp staan de mensen verder af van God, en gaan daardoor ontaarde dingen doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, ten eerste herken ik net als ems niet veel hiervan in de werkelijkheid.
Ten tweede: wat heeft dit eigenlijk te maken met geloof?
Een veel voorkomende gedachte kennelijk, maar als daar al een kern van waarheid in zit dan is eerder het tegenovergestelde waar: als het gaat om geweld en algeheel moreel verwerpelijk gedrag doet het seculiere deel van de wereld het wat mij betreft beter dan de rest.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp staan de mensen verder af van God, en gaan daardoor ontaarde dingen doen.
Er zijn natuurlijk wel bepaalde delen van de wereld waar homoseksuelen zich laten aanpraten dat ze hetero zijn, dat homoseksuele gevoelens worden aangeleerd, dat homoseksualiteit een geestelijke ziekte is, en dat homoseksueel gedrag moreel verwerpelijk is. En een deel van hen gaat dat ongetwijfeld ook geloven. (Tegen beter weten in.)quote:Op zondag 22 mei 2016 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat je je door iemand je gender aan laat praten. Nog minder geloof ik dat je er iets mee gaat doen. Je voelt toch zelf wie of wat je bent?
Ik begrijp ook nog steeds niets van die agenda. Wat heeft iemand er nu aan of jij man, vrouw of wat dan ook bent? Met dat gegeven kan niemand wat en het is ook privé. Niet iets om je druk om te maken laat staan mee bemoeien.
Dat ben ik met je eens. Vooral uit de conservatieve hoek zie je pure angst.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel bepaalde delen van de wereld waar homoseksuelen zich laten aanpraten dat ze hetero zijn, dat homoseksuele gevoelens worden aangeleerd, dat homoseksualiteit een geestelijke ziekte is, en dat homoseksueel gedrag moreel verwerpelijk is. En een deel van hen gaat dat ongetwijfeld ook geloven. (Tegen beter weten in.)
In de westerse wereld begint men langzaam aan in te zien dat dat onzin is. En voor mensen die die ontwikkeling met argusogen aanzien is er sprake van een 'LGBT agenda'. Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen met een seksuele identiteit worden geboren. "God created Adam and Eve, not Adam en Steve" en soortgelijke gedachten spelen daarin een rol.
Het lijkt er soms op dat ze niet zozeer bang zijn dat hetero's homo worden, maar dat ze vooral bang zijn dat homoseksuelen die ze altijd zorgvuldig in de kast hebben gestopt er nu uit komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Vooral uit de conservatieve hoek zie je pure angst.
Hier zijn ze ook bang voor de 'agenda'quote:Op zondag 22 mei 2016 18:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het lijkt er soms op dat ze niet zozeer bang zijn dat hetero's homo worden, maar dat ze vooral bang zijn dat homoseksuelen die ze altijd zorgvuldig in de kast hebben gestopt er nu uit komen.
Op zich een heel wonderlijke angst. Het is mij ook niet helemaal duidelijk waar die vandaan komt. Is ook niet altijd in alle culturen zo geweest.
Ben weer een beetje vertrouwen in de mensheid kwijtgeraakt toen ik zag waar die TS zich druk om maakt bij dat artikel:quote:Op zondag 22 mei 2016 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook bang voor de 'agenda'
NWS / Hooligans vallen LGBT-mars aan in Polen
quote:Regenboogvlaggen.
Kom op zeg... beginnen ze daar nu ook al met die achterlijke Amerikaanse cultuur te importeren.
Ja,triest.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben weer een beetje vertrouwen in de mensheid kwijtgeraakt toen ik zag waar die TS zich druk om maakt bij dat artikel:
[..]
En dat terwijl als het gaat om de maatschappelijke emancipatie van homo's en lesbiennes de VS juist enorm achterlopen tov de rest van de westerse wereld.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben weer een beetje vertrouwen in de mensheid kwijtgeraakt toen ik zag waar die TS zich druk om maakt bij dat artikel:
[..]
Denk dat je er niet te veel logica achter moet zoeken bij dat soort figuren.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dat terwijl als het gaat om de maatschappelijke emancipatie van homo's en lesbiennes de VS juist enorm achterlopen tov de rest van de westerse wereld.
Waarom dat een 'Amerikaans' ding zou zijn is mij een raadsel.
Waarschijnlijk zitten de joden er ook achterquote:Op zondag 22 mei 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
En dat terwijl als het gaat om de maatschappelijke emancipatie van homo's en lesbiennes de VS juist enorm achterlopen tov de rest van de westerse wereld.
Waarom dat een 'Amerikaans' ding zou zijn is mij een raadsel.
Ah ja, de Zionisten zijn van plan om de wereldmacht over te nemen door alle andere volkeren te verwarren over hun seksuele identiteit en zo te voorkomen dat ze zich voortplanten.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten de joden er ook achter
Bron?quote:Op maandag 23 mei 2016 07:41 schreef Lambiekje het volgende:
NYC To Fine Businesses $250,000 Who Don’t Use The Correct Gender Pronoun — Seriously
As if the U.S. needed still more laws legislating political correctness, New York City Mayor Bill de Blasio’s Commission on Human Rights now claims city businesses and entities which ‘fail to address customers by their preferred gender pronouns,’ such as Mr. or Mrs., could face fines up to $250,000.
Yes, seriously.
In a “legal enforcement guidance” issued under New York City Human Rights Law, “employers and converted entities” are now required “to use an individual’s preferred name, pronoun and title (e.g., Ms./Mrs.) regardless of the individual’s sex assigned at birth, anatomy, gender, medical history, appearance, or the sex indicated on the individual’s identification,” reported the Washington Times.
--------------
Hoe bespottelijk
http://www.activistpost.c(...)onoun-seriously.htmlquote:Op maandag 23 mei 2016 07:46 schreef Fixers het volgende:
[..]
Bron?
Hoe wordt jij er slechter van van als iemand aan je vraagt haar voortaan met mevrouw aan te spreken in plaats van meneer, of een andere voornaam te gebruiken?
Er zit geen boete van een kwart miljoen op het gebruiken van verkeerde voornaamwoorden. Als je de bron zou lezen dan had je dat kunnen weten.quote:Op maandag 23 mei 2016 07:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.activistpost.c(...)onoun-seriously.html
Dat er een boete van kwart miljoen dollar op zit
http://www.nyc.gov/html/c(...)-legalguidance.shtmlquote:IV. PENALTIES IN ADMINISTRATIVE ACTIONS
The Commission can impose civil penalties up to $125,000 for violations, and up to $250,000 for violations that are the result of willful, wanton, or malicious conduct. The amount of a civil penalty will be guided by the following factors, among others:
* The severity of the particular violation;
* The existence of previous or subsequent violations;
* The employer’s size, considering both the total number of employees and its revenue; and
* The employer’s actual or constructive knowledge of the NYCHRL.
Wat een goede post! Niet alleen omdat ik het eens ben met de inhoud, maar omdat het de meest gehoorde argumenten op een rijtje zet.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:23 schreef AgitoM het volgende:
Hier in Singapore was vorig jaar een actie van de LGBT gemeenschap om een wet in Singapore, die homosexualiteit verbied, te laten schrappen. Die wet werd zowieso al jaren niet meer gebruikt en er wonen zat homo's openlijk in Singapore.
Dit resulteerde in een gigantisch maatschapijk debat waar in hoop mensen het inderdaad hadden over de "de verborgen agenda van de LGBT gemeenschap". Het gros van de argumenten zijn echter door uit Amerika gekopieerde kerken ingefluistered.
Het fundament van het argument is altijd dit:
"Homo zijn is een levenstijl en niet biologisch".
Hierdoor word homo zijn in principe tot "keuze" verklaart, en niet iets waar je niets aan kan doen. Je kan immers een andere keuze maken. Daarnaast is het erg lastig, zeker in Singapore, om kritiek te geven op mensen voor iets wat ze van nature hebben. Dus daarom dat homosexualteit tot "keuze" is verklaart.
Vaak werd dit ondersteunt door argumenten als:
- Een tweeling word geboren, 1 van de 2 baby's word homo, de andere niet. Dus keuze en niet genetisch.
Dan wat betreft de agenda, heb ik letterlijk de volgende dingen gelezen:
- Als homo zijn toegestaan is, gaan groepjes homo's organisaties opzetten, of in groepjes op scholen rond, met het doel anderen te bekeren tot hun levensstijl.
- Als mijn kind een bevriende homosexuele klasgenoot heeft, kiest hij of zij er misschien voor om homo te worden omdat het "cool" is.
- Als homo zijn legaal is, worden we vaker geconfronteerd met onzedelijk gedrag.
- Het schrappen van de wet is een eerste stap, op lange termijn is de LGBT gemeenschap van plan rechten als huwelijk te eisen.
Dit alles zou resulteren in een complete vernietiging van het gezin in Singapore, omdat meer mensen de levenstijl keuze van homo zijn zouden maken. Wat uiteindeljik zou resulteren in een complete afspraak van de maatschapij.
De discussie ging niet zo ver dat mensen zeiden dat de LGBT gemeenschap met opzet de maatschapij wil vernietigen. (Zo'n opmerking is riskant omdat je in principe aangeklaagt kan worden voor smaad). Het werd meer gegooit op: Homo's willen meer mensen Homo maken zodat ze meer lol kunnen hebben, en meer perverse dingen kunnen doen.
Overigens, betwijfel ik of er daadwerkelijk binnen de LGBT gemeenschap ergens een vergadering heeft plaats gevonden waarin de voorzitter als "Doctor Evil" aan een tafel zit en zegt dat er besproken gaat worden hoe de maatschapij vernietigd zal moeten worden.
Daarnaast heb ik ook niet de indruk dat ik Homo zal worden omdat iemand dit tegen mij zegt:
"Hoi, Ik ben homo en het is harstikke leuk, jij zou ook homo moeten worden!".
Ik vind het enigzins beledigend dat mensen serieus denken dat een hoop mensen zo makkelijk over te halen zijn om iets te doen.
Hoe is het afgelopen, of is het maatschappelijke debat nog steeds gaande?quote:Op maandag 23 mei 2016 08:23 schreef AgitoM het volgende:
Hier in Singapore was vorig jaar een actie van de LGBT gemeenschap om een wet in Singapore, die homosexualiteit verbied, te laten schrappen. Die wet werd zowieso al jaren niet meer gebruikt en er wonen zat homo's openlijk in Singapore.
Dit resulteerde in een gigantisch maatschapijk debat waar in hoop mensen het inderdaad hadden over de "de verborgen agenda van de LGBT gemeenschap". Het gros van de argumenten zijn echter door uit Amerika gekopieerde kerken ingefluistered.
Dat is wel waar het op uitdraait als het gaat om LGBT-rechten. Het begint bij afschaffen van een verbod op homoseksualiteit, het niet meer classificeren als ziekte en dan langzaam aan gelijke rechten als het gaat om relaties, pensioenen en huwelijken. Dat is wel een proces van jaren en over het algemeen zijn de LGBT-organisaties daar open over, kan ik niet echt een hidden agenda noemen.quote:- Het schrappen van de wet is een eerste stap, op lange termijn is de LGBT gemeenschap van plan rechten als huwelijk te eisen.
Het debat was vanaf het begin, zoals zo'n beetje elk debat in Singapore, compleet gepolariseerd.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen, of is het maatschappelijke debat nog steeds gaande?
[..]
Dat is wel waar het op uitdraait als het gaat om LGBT-rechten. Het begint bij afschaffen van een verbod op homoseksualiteit, het niet meer classificeren als ziekte en dan langzaam aan gelijke rechten als het gaat om relaties, pensioenen en huwelijken. Dat is wel een proces van jaren en over het algemeen zijn de LGBT-organisaties daar open over, kan ik niet echt een hidden agenda noemen.
Misschien moet je eens tussen de regels door lezen voor wat betreft hidden agenda. Waarom denk je dat er het woordje hidden in staat? Niet vragen wie, maar welk doel dient het? Volgens jou enkel acceptatie. Zeg eens zelf, als je als homo geaccepteerd wil worden, waarom dan die dramatische gayparade? Denk je dat dat de weg is naar acceptatie? Of ga je dat bagatelliseren en afstempelen als MSM?quote:Op maandag 23 mei 2016 09:39 schreef Fixers het volgende:
Dat is wel waar het op uitdraait als het gaat om LGBT-rechten. Het begint bij afschaffen van een verbod op homoseksualiteit, het niet meer classificeren als ziekte en dan langzaam aan gelijke rechten als het gaat om relaties, pensioenen en huwelijken. Dat is wel een proces van jaren en over het algemeen zijn de LGBT-organisaties daar open over, kan ik niet echt een hidden agenda noemen.
Dat dat soort marsen worden gehouden is gewoon om dezelfde rechten af te dwingen. Dat doen minderheden al eeuwenlang. Die gaan de straat op. Zo demonstreerden vrouwen voor kiesrecht en was er de Million Man March in '95 in de VS van de zwarte burgerrechtenbeweging.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Aguia het volgende:
[..]
Misschien moet je eens tussen de regels door lezen voor wat betreft hidden agenda. Waarom denk je dat er het woordje hidden in staat? Niet vragen wie, maar welk doel dient het? Volgens jou enkel acceptatie. Zeg eens zelf, als je als homo geaccepteerd wil worden, waarom dan die dramatische gayparade? Denk je dat dat de weg is naar acceptatie? Of ga je dat bagatelliseren en afstempelen als MSM?
Wat heeft dit met iets te maken? Sowieso is het aantal homo's dat meedoet aan dergelijke zaken gelukkig minimaal in vergelijking met de 'normale' homo's.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Aguia het volgende:
[..]
Zeg eens zelf, als je als homo geaccepteerd wil worden, waarom dan die dramatische gayparade? Denk je dat dat de weg is naar acceptatie?
Het gaat er meer om hoe de acceptatie wordt afgedongen. Vooral als je dan als pro-LGBT'er in de verdediging schiet en zegt: nee nee wij zijn niet zoals de homo's die op de boten tijdens de parade tekeer gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat dat soort marsen worden gehouden is gewoon om dezelfde rechten af te dwingen. Dat doen minderheden al eeuwenlang. Die gaan de straat op. Zo demonstreerden vrouwen voor kiesrecht en was er de Million Man March in '95 in de VS van de zwarte burgerrechtenbeweging.
Waarom zouden mensen niet mogen uitkomen voor wie ze zijn? Je mag die parade lelijk vinden, maar laat die mensen toch lekker. Carnaval kun je ook over klagen, maar die mensen laten we ook lekker hun gang gaan.
Dat is net als bij de elfjes: die bestaan wel, alleen is het niet te bewijzen omdat ze zich zo goed weten te verstoppen voor onsquote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Aguia het volgende:
[..]
Misschien moet je eens tussen de regels door lezen voor wat betreft hidden agenda. Waarom denk je dat er het woordje hidden in staat?
Dat is inderdaad de weg naar acceptatie: zichtbaar maken van het fenomeen homofilie.quote:. Zeg eens zelf, als je als homo geaccepteerd wil worden, waarom dan die dramatische gayparade? Denk je dat dat de weg is naar acceptatie?
Ben je wel eens bij de gay parade geweest of ken je het alleen zoals de MSM het voorspiegelt?quote:Of ga je dat bagatelliseren en afstempelen als MSM?
Wat is er dan mis met de wijze waarop de acceptatie wordt afgedwongen? Mogen ze geen parade houden wat jou betreft? En inderdaad, echt niet elke LGBT'er staat op zo'n boot. Die parade doet er ook helemaal niet toe, zo'n uiting mag toch nooit reden zijn om een minderheid in het geheel maar af te wijzen?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het gaat er meer om hoe de acceptatie wordt afgedongen. Vooral als je dan als pro-LGBT'er in de verdediging schiet en zegt: nee nee wij zijn niet zoals de homo's die op de boten tijdens de parade tekeer gaan.
Normale homo's...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat heeft dit met iets te maken? Sowieso is het aantal homo's dat meedoet aan dergelijke zaken gelukkig minimaal in vergelijking met de 'normale' homo's.
Vertel. Ben benieuwdquote:Op maandag 23 mei 2016 14:59 schreef Wantie het volgende:
Ben je wel eens bij de gay parade geweest of ken je het alleen zoals de MSM het voorspiegelt?
Ik bedoel maar...
Er lijkt eerder een onderscheid tussen de LGBT'ers te bestaan die enerzijds beweren dat er acceptatie moet worden afgedongen maar anderzijds stellen dat als dan die acceptie op een bepaalde wijze (de parade in dit geval) wordt afgedongen, het plotseling een fabricatie is van de MSM en dat die niet staan voor de "gewone" homo.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met de wijze waarop de acceptatie wordt afgedwongen? Mogen ze geen parade houden wat jou betreft? En inderdaad, echt niet elke LGBT'er staat op zo'n boot. Die parade doet er ook helemaal niet toe, zo'n uiting mag toch nooit reden zijn om een minderheid in het geheel maar af te wijzen?
Zo begrijpt iedereen wat ik bedoelquote:
Ik ben er ook nog nooit geweest maar ben ook van mening dat het eerder onderscheid creëert dan dat het 'samen brengt'.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij de gay parade geweest of ken je het alleen zoals de MSM het voorspiegelt?
Die parade is gewoon een viering van dat wij hier in elk geval in een land leven waar dat kan. Als je dat zou doen in donker Afrika krijg je gewoon twee kapotte knieschijven.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:13 schreef Aguia het volgende:
[..]
Er lijkt eerder een onderscheid tussen de LGBT'ers te bestaan die enerzijds beweren dat er acceptatie moet worden afgedongen maar anderzijds stellen dat als dan die acceptie op een bepaalde wijze (de parade in dit geval) wordt afgedongen, het plotseling een fabricatie is van de MSM en dat die niet staan voor de "gewone" homo.
Niemand pretendeert dat het gedwongen is. Het is echter wel de meest bekende vorm het verspreiden van het homofiele gedachtegoed, of zoals Wantie het omschreef, als het fenomeen homofilie. Dus het ligt niet aan degene die er wel of niet naar kijken, het ligt puur en alleen aan wie een dergelijke parade tot stand brengt met als doel het direct of indirect verwezenlijken van acceptatie. Dat de MSM het opeens zou aandikken of een vertekend beeld zou brengen, is m.i. een slap excuus.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die parade is gewoon een viering van dat wij hier in elk geval in een land leven waar dat kan. Als je dat zou doen in donker Afrika krijg je gewoon twee kapotte knieschijven.
Of het bijdraagt aan algehele acceptatie weet ik niet. Dat doet er ook niet zo toe, eigenlijk. Je wordt niet gedwongen naar die parade te kijken, dus van gedwongen acceptatie kan in elk geval geen sprake zijn.
Maar homoseksualiteit is toch geen gedachtegoed? Er wordt niks aan de man gebracht. Als dat zo zou zijn dan zou het uitdragen "Kijk ons homo's eens lol hebben! Kom er bij! Word ook homo!". Daar is geen sprake van. Het zal die homo's worst wezen wat jouw seksuele voorkeur is.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:21 schreef Aguia het volgende:
[..]
Niemand pretendeert dat het gedwongen is. Het is echter wel de meest bekende vorm het verspreiden van het homofiele gedachtegoed, of zoals Wantie het omschreef, als het fenomeen homofilie. Dus het ligt niet aan degene die er wel of niet naar kijken, het ligt puur en alleen aan wie een dergelijke parade tot stand brengt met als doel het direct of indirect verwezenlijken van acceptatie. Dat de MSM het opeens zou aandikken of een vertekend beeld zou brengen, is m.i. een slap excuus.
Wat is dan het nut van die parades? En waarom wordt er steeds in de verdediging geschoten door te zeggen "nee zo zijn wij niet/zo hoort het niet" als men zegt dat die parades over het algemeen meer voor afschuw dan voor acceptatie zorgen?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar homoseksualiteit is toch geen gedachtegoed? Er wordt niks aan de man gebracht. Als dat zo zou zijn dan zou het uitdragen "Kijk ons homo's eens lol hebben! Kom er bij! Word ook homo!". Daar is geen sprake van. Het zal die homo's worst wezen wat jouw seksuele voorkeur is.
Als er homoseksueel gedachtegoed is, is er dan ook heteroseksueel gedachtegoed?
De parade hoeft niet per sé 'nut' te hebben. Maar het bestaat vooral om te vieren dat je in dit land kunt zijn wie je wilt zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Aguia het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van die parades? En waarom wordt er steeds in de verdediging geschoten door te zeggen "nee zo zijn wij niet/zo hoort het niet" als men zegt dat die parades over het algemeen meer voor afschuw dan voor acceptatie zorgen?
Maar dan ga je weer uit van het principe dat we allemaal gelijk moeten zijn om elkaar te kunnen accepteren.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest maar ben ook van mening dat het eerder onderscheid creëert dan dat het 'samen brengt'.
Sommige mensen vinden het leuk.quote:
Dat gebeurt niet 'steeds'. Dat gebeurt hoogstens bij mensen die het niet bezoeken om wat voor reden dan ook. De homo's die daar aanwezig zijn zullen er anders over denken, lijkt me.quote:En waarom wordt er steeds in de verdediging geschoten door te zeggen "nee zo zijn wij niet/zo hoort het niet" als men zegt dat die parades over het algemeen meer voor afschuw dan voor acceptatie zorgen?
Welke andere methoden worden er daarnaast dan gebruikt om acceptatie te bereiken én zijn onder de bevolking minstens even zo bekend als de parade? Het beeld dat geschetst wordt van "de" homo is toch voor een groot deel te danken aan de hele parade zelf. Het vieren dat er in NL homohuwelijk bestaat, dat is 1. Maar de manier waarop, dan is dat heel iets anders.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De parade hoeft niet per sé 'nut' te hebben. Maar het bestaat vooral om te vieren dat je in dit land kunt zijn wie je wilt zijn.
Ik weet ook niet wat men in het algemeen van deze parade vindt. Ik heb niet het idee dat andere LGBT'ers er massaal afstand van nemen. En wat dan nog als ze het doen? Die parade is toch maar een relatief kleine uiting van de LGBT-gemeenschap? Ik zie het probleem niet met LGBT'ers die er niets mee hebben.
Nee zo bedoel ik het niet. Ik kan het alleen niet goed uitleggen geloof ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan ga je weer uit van het principe dat we allemaal gelijk moeten zijn om elkaar te kunnen accepteren.
Mr Garrisonquote:Op maandag 23 mei 2016 15:24 schreef Copycat het volgende:
Het homoseksuele gedachtegoed? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
De homo's zijn niet zelf 100% verantwoordelijk voor hun acceptatie. Daar zit dan ook geen grootschalig beleid achter. Waar de acceptatie vandaan komt, is dat homo's hier gewoon uit de kast kunnen komen en door de meeste mensen gewoon worden geaccepteerd. Op de voetbalclub, in de familie etc. Acceptatie komt vooral voort uit dat mensen er mee worden geconfronteerd en zien dat het helemaal niet eng is.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:35 schreef Aguia het volgende:
[..]
Welke andere methoden worden er daarnaast dan gebruikt om acceptatie te bereiken én zijn onder de bevolking minstens even zo bekend als de parade? Het beeld dat geschetst wordt van "de" homo is toch voor een groot deel te danken aan de hele parade zelf. Het vieren dat er in NL homohuwelijk bestaat, dat is 1. Maar de manier waarop, dan is dat heel iets anders.
Het is alleen wel jammer dat bij een groot deel (conservatieve) mensen dat idee wel leeft. Ik ken ook homo's die de gay parade vervelend vinden door het beeld wat er daar gecreëerd word.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:37 schreef Copycat het volgende:
Nou denk ik dat je de invloed van de Gay Parade schromelijk overschat. Het is meer een gimmick. Een gay-carnaval, een uitbundig feest. Het is niet de normale way of life. Ook niet voor homo's.
Mwah. Vind ik niet helemaal waar.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De homo's zijn niet zelf verantwoordelijk voor hun acceptatie.
Dit is dus wederom het bagatelliseren van het effect dat de parade heeft (en daarmee welk imago het oproept) en het niet kunnen benoemen van andere kanalen (no pun intended) of methoden waarlangs acceptatie wordt gestreefd.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:37 schreef Copycat het volgende:
Nou denk ik dat je de invloed van de Gay Parade schromelijk overschat. Het is meer een gimmick. Een gay-carnaval, een uitbundig feest. Het is niet de normale way of life. Ook niet voor homo's.
Er is carnaval. Kan iedereen die daar van houdt uit zijn bol .quote:Op maandag 23 mei 2016 15:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Meeste A'dammers zoeken de GP niet op, grotendeels mensen van buiten en LGBT's natuurlijk. Paar jaar geleden toen Cohen nog burgemeester was heeft ie aantal richtlijnen in het leven geroepen om de GP decent te maken want de nudity en obsceen gedrag liep de spuigaten uit. Wellicht dat over een aantal jaar beter een HP (Hetero Pride) georganiseerd kan worden nu de trans en gayness uit zijn voegen springt.
Wat dacht je van simpelweg gelijke rechten?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:41 schreef Aguia het volgende:
Dit is dus wederom het bagatelliseren van het effect dat de parade heeft (en daarmee welk imago het oproept) en het niet kunnen benoemen van andere kanalen (no pun intended) of methoden waarlangs acceptatie wordt gestreefd.
Ik ook. Die denken dat de afkeer er door gevoed wordt.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat bij een groot deel (conservatieve) mensen dat idee wel leeft. Ik ken ook homo's die de gay parade vervelend vinden door het beeld wat er daar gecreëerd word.
Precies, en dat kan ik me héél goed voorstellen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Die denken dat de afkeer er door gevoed wordt.
Ik vraag herhaaldelijk om voorbeelden van andere manieren waarop acceptatie wordt gestreefd. Ik weet zelf ook dat er namelijk homo's tegen de parade zijn. De schuld in de schoenen schuiven van conservatieven is in deze wel heel makkelijk, als je enkel de parade als schoolvoorbeeld kan gebruiken van hoe het wel of niet moet.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is alleen wel jammer dat bij een groot deel (conservatieve) mensen dat idee wel leeft. Ik ken ook homo's die de gay parade vervelend vinden door het beeld wat er daar gecreëerd word.
De parade is onderdeel van Gay Pride.quote:
Omdat homofilie nog altijd niet volledig is geaccepteerd. Dus moeten individuele homo's zich verantwoorden voor wat de tv laat zien van de canal parade.quote:En waarom wordt er steeds in de verdediging geschoten door te zeggen "nee zo zijn wij niet/zo hoort het niet" als men zegt dat die parades over het algemeen meer voor afschuw dan voor acceptatie zorgen?
Ga ze niet allemaal opnoemen, maar dat de parade zo bekend is geeft wel aan dat het doel is bereikt.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:35 schreef Aguia het volgende:
[..]
Welke andere methoden worden er daarnaast dan gebruikt om acceptatie te bereiken én zijn onder de bevolking minstens even zo bekend als de parade?
Nou, in de VS was StoneWall het keerpunt op het gebied van homo-acceptatie door de overheid. En dat was een rel tussen travestieten en de politie. Alle 'nette' en 'normale' manieren om acceptatie te krijgen liepen nergens op uit.quote:Het beeld dat geschetst wordt van "de" homo is toch voor een groot deel te danken aan de hele parade zelf. Het vieren dat er in NL homohuwelijk bestaat, dat is 1. Maar de manier waarop, dan is dat heel iets anders.
Daarom zei ik ook niet dat ze verantwoordelijk waren voor de acceptatie, maar voor het beeld dat van het geschetst wordt. Mensen kennen simpelweg weinig tot geen andere methoden waarop homofilie onder de aandacht wordt gebracht, anders dan bijv. demonstraties met regenboogvlaggetjes en hier en daar seminars/lezingen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De homo's zijn niet zelf 100% verantwoordelijk voor hun acceptatie. Daar zit dan ook geen grootschalig beleid achter. Waar de acceptatie vandaan komt, is dat homo's hier gewoon uit de kast kunnen komen en door de meeste mensen gewoon worden geaccepteerd. Op de voetbalclub, in de familie etc. Acceptatie komt vooral voort uit dat mensen er mee worden geconfronteerd en zien dat het helemaal niet eng is.
De parade is geen propagandamiddel of iets dergelijks.
Nee, dat is het gevolg van de acceptatie, dat je anno nu kunt zeggen wat je geaardheid is en dat je daar niet op wordt afgerekend door de meerderheid. Enkel nog een minderheid zoals waar dit topic over gaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
Waar de acceptatie vandaan komt, is dat homo's hier gewoon uit de kast kunnen komen en door de meeste mensen gewoon worden geaccepteerd.
Je erkent nu dat een parade niets uithaalt of sterker nog, averechts werkt. En niemand schijnt hier een andere methode te kunnen aanhalen, dus acceptatie kan niet (of niet efficient) worden bereikt. Het is dus de schuld van de mens zelf? Misschien dan beginnen met achter je oren te krabben of mensen dit uberhaupt willen..quote:Op maandag 23 mei 2016 15:44 schreef Wantie het volgende:
Omdat homofilie nog altijd niet volledig is geaccepteerd. Dus moeten individuele homo's zich verantwoorden voor wat de tv laat zien van de canal parade.
En die willen graag als 'gewoon' worden gezien en gaan dus in de verdediging.
Er is niet '1 methode' die voor acceptatie zorgt.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:47 schreef Aguia het volgende:
Als een parade niet als een methode van acceptatie wordt gezien, wat dan wel?
Terwijl het doel was hem anti LGTB te maken, dus ik snap waarom je wilt dat de discussie gesloten wordt.quote:
Niet in het totaalbeeld. Daarbij heeft de parade wel degelijk geholpen in de acceptatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest maar ben ook van mening dat het eerder onderscheid creëert dan dat het 'samen brengt'.
Dat klopt dus niet?
Ook die dorpsfeesten laat ik graag aan mij voorbij gaan dus mij zal je er niet vindenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet in het totaalbeeld. Daarbij heeft de parade wel degelijk geholpen in de acceptatie.
Verder moet je hem zelf een keertje bijwonen, op tv zie je alleen de meest exotische boten. Veel andere boten zouden zo kunnen worden overgeladen op een praalwagen voor het eerste de beste dorpsfeest.
Nee, die draai probeer jij er aan te geven.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:50 schreef Aguia het volgende:
[..]
Je erkent nu dat een parade niets uithaalt of sterker nog, averechts werkt.
Hij is bereikt, op een enkele opmerking van een homofoob na kunnen homo s gewoon in de openheid hun leven leven.quote:En niemand schijnt hier een andere methode te kunnen aanhalen, dus acceptatie kan niet (of niet efficient) worden bereikt.
Goed voorbeeld van die enkeling die ik hierboven bedoel.quote:Het is dus de schuld van de mens zelf? Misschien dan beginnen met achter je oren te krabben of mensen dit uberhaupt willen..
Er is niet echt een echt nut, het is gewoon het eindfeestje van een periode waarin er wel serieus werk wordt verricht mbt acceptatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Aguia het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van die parades? En waarom wordt er steeds in de verdediging geschoten door te zeggen "nee zo zijn wij niet/zo hoort het niet" als men zegt dat die parades over het algemeen meer voor afschuw dan voor acceptatie zorgen?
Niemand stelt dat er 1 methode is. Ik vraag je om een methode te benoemen, vooral als je al aangeeft dat de parade niet werkt. Terwijl die juist het meest bekend is en tevens wordt die vaak aangehaald als manier van emancipatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is niet '1 methode' die voor acceptatie zorgt.
Het zijn verschillende aspecten die er voor gezorgd hebben dat we in 50 jaar van een ziekte die met medicatie moest worden bestreden en het praktiseren ervan strafbaar was zijn uitgegroeid van tot een variant in de seksualiteit van de mens die wordt geaccepteerd.
Eens hoor, maar ik vind dat je je wel mag afvragen of het goed is voor het imago van homo's in het algemeen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is niet echt een echt nut, het is gewoon het eindfeestje van een periode waarin er wel serieus werk wordt verricht mbt acceptatie.
Die Parade is dus gewoon een leuk feestje, een afsluiter. Vindt je het niks, ga er dan niet heen, het leven kan zo simpel zijn.
Persoonlijk vind ik het niks die Parade, bergen 'heteros' die aapjes komen kijken, kan wel betere feesten verzinnen om heen te gaan. Maar ik ga er dus gewoon niet heen. Problem solved, zou je ook eens moeten proberen
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:44 schreef Wantie het volgende:
Omdat homofilie nog altijd niet volledig is geaccepteerd.
quote:
er is juist een discussie aan de gang over de gay parade met voor en tegenstanders.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh gosh niet alweer de vraag. Genoeg antwoorden zijn daar op gegeven maar toch blijven vragen.
Maar wat het voordeel is van het ontwrichten van het tradidionele gezin, die vraag heb ik volgens mij nog niet beantwoord gezien.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh gosh niet alweer de vraag. Genoeg antwoorden zijn daar op gegeven maar toch blijven vragen.
Heb ik al vaker aangeven. Dat jij het niet snapt, niet wilt zien zoals bekend, daar kan ik weinig aan veranderen. Lees maar terug.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat het voordeel is van het ontwrichten van het tradidionele gezin, die vraag heb ik volgens mij nog niet beantwoord gezien.
De enig agenda die ik heb kunnen vinden is dat mensen gewoon graag zichzelf willen kunnen zijn. Wat daar het probleem van is is me nog niet duidelijk geworden.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
En nog steeds blijft de vraag: wat is de agenda?
Het is dus in jouw woorden een afsluiter op een periode waarin naar acceptatie wordt gestreefd maar draagt daaraan niets bij want "er is niet een echt nut".quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is niet echt een echt nut, het is gewoon het eindfeestje van een periode waarin er wel serieus werk wordt verricht mbt acceptatie.
Ik heb ook nog niet gezien hoe dat traditionele gezin dan wordt ontwricht omdat er mensen zijn die het anders in mogen richten.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat het voordeel is van het ontwrichten van het tradidionele gezin, die vraag heb ik volgens mij nog niet beantwoord gezien.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het dan nog een keer te zeggen of een linkje naar de post te geven. Heb terug zitten lezen maar kan niks vinden.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik al vaker aangeven. Dat jij het niet snapt, niet wilt zien zoals bekend, daar kan ik weinig aan veranderen. Lees maar terug.
Er wordt niet afgebrokkeld, het is gewoon een eindfeestje.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:06 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het is dus in jouw woorden een afsluiter op een periode waarin naar acceptatie wordt gestreefd maar draagt daaraan niets bij want "er is niet een echt nut".
Waarom wordt het dan gebruikt om een, zoals jij aangeeft, periode van acceptatie af te brokkelen met een feest van niets toevoegende waarde en daarbij ook nog is averechts werkt bij het creeeren van een beeld voor bijv de heteroseksuelen en sceptici?
Goede vraag.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat men denkt te bereiken met het ontwrichten van het gezin. Welk voordeel valt daar te behalen?
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar alleen die van mij telt"quote:Op maandag 23 mei 2016 16:12 schreef Lhyanna het volgende:
Accepteer je de LBGT-community niet, prima. Maar hou dat dan ook beschaafd en binnenshuis.
Met alle respect, de laatste keer dat dat werd gevraagd moest je ineens weg.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Niemand hier snapt dat. En dat ligt dan aan iedereen behalve jou?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik al vaker aangeven. Dat jij het niet snapt, niet wilt zien zoals bekend, daar kan ik weinig aan veranderen. Lees maar terug.
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar val een ander niet lastig"quote:Op maandag 23 mei 2016 16:20 schreef Aguia het volgende:
[..]
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar alleen die van mij telt"
Ja, er is al genoeg ingegaan op de inhoud van de parade zelf en waarom het niets uithaalt. Maar er wordt nergens door niemand melding gemaakt wat dan wel een efficiente manier van het behalen van acceptatie is. Wat als men voor de verandering zich in probeerde te denken waarom mensen sceptisch blijven, i.p.v. de mensen overhalen het te moeten accepteren..quote:Op maandag 23 mei 2016 16:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Er wordt niet afgebrokkeld, het is gewoon een eindfeestje.
Die echte sceptici krijg je toch niet zomaar om. Met of zonder dat eindfeestje hebben ze toch wel kritiek of erger. Dat feestje laat zien dat je kan vinden wat je wil, maar dat dat niet betekend dat je andermans vrijheid mag beknotten. Dat anderen gewoon mogen en kunnen zijn, wat jij daar ook van denkt.
https://www.amsterdamgaypride.nl/agenda/parties.htmlquote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
En nog steeds blijft de vraag: wat is de agenda?
Zeg dat maar tegen de mensen in dit topic die hier 99% van de tijd de mensen belagen die gewoon willen praten over de verborgen laag in de maatschappij. Of die dan wel of niet bestaat, doet er voor de discussie helemaal niet toe. Ze hebben evengoed het recht om hun mening te ventileren. Alleen kunnen sommige dat niet verkroppen. Je reactie impliceert dus gewoon hypocrisie en slaat op jezelf wanneer het je uitkomt.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:22 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar val een ander niet lastig"
Echt, het interesseert me geen ene reet. Maar ga geen vrijheid van een ander belemmeren. Ga niemand slaan, pest niemand. Wat boeit het, hoe een ander leeft.
Nee, je bent gewoon een user en ik stel je een vraag. Ik kan er serieus niks over vinden in dit topic, terwijl je zelf zegt het meerdere malen te hebben beantwoord. Daarom vraag ik heel normaal en vriendelijk om het nog één keertje te herhalen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben Malle Pietje niet. Bovendien heb ik geen zin in al die commentaren die het oplevert en shame on you weer te laten beginnen. Ga zelf op onderzoek, genoeg over te vinden via Google en YT. Ik ga het niet meer voorkauwen met als enige doel om daar tegen in te gaan.
Het doel, volgens de tegenstanders in de conspiracy hoek is om het kerngezin te slopen en vanaf daar de sluisdeuren open te zetten van de acceptatie van de LBGTQI gemeenschap naar alle soorten geaardheden en dan ook degenen die niet gebaseerd zijn op een gelijkwaardige relatie. Dit waarschijnlijk ter wille van de onsmakelijke elite die graag kinderen te grazen neemt, of zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het dan nog een keer te zeggen of een linkje naar de post te geven. Heb terug zitten lezen maar kan niks vinden.
Ja, dat had ik begrepen. Het gaat mij om het vervolg.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Het doel, volgens de tegenstanders in de conspiracy hoek is om het kerngezin te slopen en vanaf daar de sluisdeuren open te zetten van de acceptatie van de LBGTQI gemeenschap naar alle soorten geaardheden en dan ook degenen die niet gebaseerd zijn op een gelijkwaardige relatie. Dit waarschijnlijk ter wille van de onsmakelijke elite die graag kinderen te grazen neemt, of zo.
Hoe die sprong gemaakt zou kunnen worden (van een gelijkwaardige relatie naar kinder, dier en dodenmisbruik) is mij ook een beetje een raadsel want het eerste is makkelijk te verkopen (laat iedereen van elkaar houden op hun eigen manier ) en het tweede is op basis van machtsmisbruik.
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite. Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer overquote:Op maandag 23 mei 2016 16:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met alle respect, de laatste keer dat dat werd gevraagd moest je ineens weg.
Dus dat de vraag nog openstaat verbaast je hoop ik niet.
Wacht even... eens zien of ik dit begrijp...quote:Op maandag 23 mei 2016 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Het doel, volgens de tegenstanders in de conspiracy hoek is om het kerngezin te slopen en vanaf daar de sluisdeuren open te zetten van de acceptatie van de LBGTQI gemeenschap naar alle soorten geaardheden en dan ook degenen die niet gebaseerd zijn op een gelijkwaardige relatie. Dit waarschijnlijk ter wille van de onsmakelijke elite die graag kinderen te grazen neemt, of zo.
Toedels!quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite. Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer over
Dit is dus het doel ervan? Wie heeft dit doel en waarom heeft men dit doel?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw.
Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite.
Het is niet zozeer dat de rapen gaar zijn, als dit is wat jij gelooft... hee, prima. Punt is: ik snap geen bal van wat je hier zegt.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer over![]()
Maar dan zou de elite zichzelf vreselijk in de vingers snijden, lijkt me. Want als ze dit gaan regelen gaat een groot deel van de beroepsbevolking verloren, en stort de economie in een afgrond.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite. Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer over
Overigens was binnenshuis ongelukkig gekozen. Dit topic vind ik daar prima tussen vallen, het gaat namelijk om een al-dan-niet bestaand LBGT complot. Waar ik over val, is ongefundeerde haat. Homohaat is een door vele gedragen ongefundeerde haat. Het slaat namelijk nergens op. Waarom bemoeit iemand zich zo veel met het privé leven van een vreemde? In dat licht, vind ik dit topic ook nergens over gaan. Zoals de OP al aan geeft, is de LBGT community niet bezig om andermans leven te verstieren, maar om de eigen vrijheid mogelijk te maken.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:27 schreef Aguia het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen in dit topic die hier 99% van de tijd de mensen belagen die gewoon willen praten over de verborgen laag in de maatschappij. Of die dan wel of niet bestaat, doet er voor de discussie helemaal niet toe. Ze hebben evengoed het recht om hun mening te ventileren. Alleen kunnen sommige dat niet verkroppen. Je reactie impliceert dus gewoon hypocrisie en slaat op jezelf wanneer het je uitkomt.
Het einddoel blijkt de sprong van 'gelijkwaardige relaties in al hun vormen' naar die van misbruik te zijn. En dat de Social Justice Warriors de tegenstanders monddood maken met hun politieke correctheid. Zoiets.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik begrepen. Het gaat mij om het vervolg.
Blijkbaar om satanisme de heersende religie te maken. Dat kan.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Het einddoel blijkt de sprong van 'gelijkwaardige relaties in al hun vormen' naar die van misbruik te zijn. En dat de Social Justice Warriors de tegenstanders monddood maken met hun politieke correctheid. Zoiets.
Ja, of die niet standaard relaties zo populair maken dat het wel standaard wordt en de wereldpopulatie omlaag gaat, ook weer een kleine 'plot hole' hoe men denkt de geaardheid te kunnen veranderen maar dat mag de pret niet drukken.
Of gewoon voor de eer en verheerlijking van Satan/de uilgod.
Of gewoon omdat het kan.
Ik blijf de satanisme connectie toch maar eigenaardig vinden. Zulke ideeen lijken allemaal een Amerikaans-christelijke achtergrond te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar om satanisme de heersende religie te maken. Dat kan.
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is. Hey the new normal denk aan de 'held' woman (uche uche) of the year Mr Jenner.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan zou de elite zichzelf vreselijk in de vingers snijden, lijkt me. Want als ze dit gaan regelen gaat een groot deel van de beroepsbevolking verloren, en stort de economie in een afgrond.
Wie zijn 'ze'?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is. Hey the new normal denk aan de 'held' woman (uche uche) of the year Mr Jenner.
Je vliegt hier weer uit de bocht door denigrerend te doen door een transgender. Jammer.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is. Hey the new normal denk aan de 'held' woman (uche uche) of the year Mr Jenner.
Och, dat ze in de VS overdreven opgewonden raken van Jenner is voor ons natuurlijk een beetje vreemd. Daar liggen die zaken gevoeliger dan hier, dus zo vreemd is het ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vliegt hier weer uit de bocht door denigrerend te doen door een transgender. Jammer.
Ontneemt me de lust om te reageren op het eerste deel van de post.
Ze is de elite.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
Waarom denken ze chaos, oorlog en armoede tot stand te kunnen brengen dmv gender equality?
Waarom zou dat leiden tot 'wezens die zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplanten'?
Waarom willen 'ze' dit eigenlijk?
Er worden hier een aantal gedachtensprongen gemaakt die mij echt volledig ontgaan.
Die elite heeft dan wel een erg lange adem. Want het lijkt me een aardig jarenplan, (het overgrote deel van) de mensheid veranderen in androgyne wezens.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies.
Ik denk dat het geen hersenspoelen is maar kinderen bijbrengen dat iedereen gelijk is.Acceptatie en dingen niet 'gek' vinden.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik krijg er MadMax-achtige beelden bij. Androgyne wezentjes die in lompen rondrennen, dat soort werk.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die elite heeft dan wel een erg lange adem. Want het lijkt me een aardig jarenplan, (het overgrote deel van) de mensheid veranderen in androgyne wezens.
Doen ze dit alles steeds voor hun achterkleinkinderen tot de heel veelste macht of hebben ze het eeuwige leven?
Met de kanttekening dat de eerste drie niet echt antwoorden zijn en het niet geheel duidelijk is wat dit nu met satanisme te maken heeft.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is de elite.
Omdat het gezin, de hoeksteen, is weggeslagen, dus dan doet iedereen maar wat, blijkbaar.
Nummer drie weet ik niet. Misschien is iedereen dan van geslacht gewisseld en kan het gewoon niet meer.
'Ze' willen satanisme als wereldreligie.
Ik snap het, geloof ik
Maar dit is eigenlijk allemaal gebaseerd op de aanname dat je iemand kan veranderen in een homo. Als dat NIET kan, hoe vernietig je dan 'het gezin'?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit kan nooit werken.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is geen transgender maar een illuminatipop gebruikt voor de agenda. Kan best zijn dat die gast onder de mk ultra zit. Kom je wel vaker tegen bij celebs. Miley is er ook ene van, vast nog een paar. Dit gaat allemaal te ver voor BNW daarom heeft het ook weinig zin om met mensen die daar niets van begrijpen of het onzin vinden, verder op in te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vliegt hier weer uit de bocht door denigrerend te doen door een transgender. Jammer.
Ontneemt me de lust om te reageren op het eerste deel van de post.
Probeer je nu te zeggen dat we hier te dom zijn om het te begrijpen?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal te ver voor BNW daarom heeft het ook weinig zin om met mensen die daar niets van begrijpen of het onzin vinden, verder op in te gaan.
Een beetje een doorgeschoten versie van het 'broedproces' van Huxley's Brave new world zeg maar?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is.
Ja, een postapocalyptische 'samenleving' waar ze geen nephelden nodig hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:00 schreef mootie het volgende:
Ik krijg er MadMax-achtige beelden bij. Androgyne wezentjes die in lompen rondrennen, dat soort werk.
Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, een postapocalyptische 'samenleving' waar ze geen nephelden nodig hebben.
Maar nogmaals: daar gaan eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en nog heel veel meer eeuwen overheen. Wie zijn de uiteindelijke begunstigden?
Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Een beetje een doorgeschoten versie van het 'broedproces' van Huxley's Brave new world zeg maar?
Er zal dan wel een soort werkras worden geschapen. Dat met pharmaceutische middelen extra krachtig wordt gemaakt, maar ook extra volgzaam. Die doen al het zware werk. Zoiets.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?
Is homofilie aangeleerd?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.
Ik noem niemand stom, dom of ongeletterd. Zijn woorden die me in de schoenen worden geschoven zodat men los kan gaan. Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien. Dit geldt voor meer complotten niet alleen LGBT vergeet de P niet want die is in opmars.
Symbolen satanisme kom je dagelijks tegen als je er oog voor hebt. Zet je tv aan en het is daar in commercials, logo's noem het maar op. Satanisme bestaat hoor, zelfs op het forum zijn er al een paar aanwezig.
Dit zou jij toch een buitengewoon interessante vraag moeten vinden. Zeker als het voor jou zelf allemaal heel helder en duidelijk is.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien.
Waarom zou een eventuele geheime elite niet juist regeren omdat het een zodanige diepe visie heeft en het vooruitzicht van een schaakgrootmeester? Als de hele wereld zich maar bezig houdt met de dagelijkse trend dan is het relatief makkelijk om dit te sturen. Of je het er nou mee eens bent of niet is de 'androgene samenleving' wel een antwoord op de vraag van 'wat is het doel' dus mag er ook zonder grappigheden op ingegaan worden. Want de vraag is gesteld en dan vind ik het persoonlijk niet heel kies om degene die het antwoord geeft maar een beetje belachelijk te maken.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?
Nee hoor ook voor mij is het niet allemaal duidelijk of helder. Ik begin er wel steeds meer van overtuigd te raken dat deze duistere (satanistische) agenda bestaat al had ik mezelf een aantal jaar geleden ook voor gek verklaard. Verder vraag ik me niet zo heel vaak af waarom de één het wel ziet en de ander niet. Het zij zo, het is de wereld waar we in leven. Ook onderdeel van de psy op. De één wel en de ander niet, ik maak me daar niet druk om.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit zou jij toch een buitengewoon interessante vraag moeten vinden. Zeker als het voor jou zelf allemaal heel helder en duidelijk is.
Ik kan van mij uit alleen zeggen dat het me zelfs een raadsel is wat ik precies zou moeten zien. De hypotheses zoals die zijn verwoord in dit topic zijn voor mij onvolledig, incoherent en ontoetsbaar.
Voor alle duidelijkheid: ik verklaar je niet voor gek. Ik heb alleen grote moeite om te begrijpen waar je het over hebt.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor ook voor mij is het niet allemaal duidelijk of helder. Ik begin er wel steeds meer van overtuigd te raken dat deze duistere (satanistische) agenda bestaat al had ik mezelf een aantal jaar geleden ook voor gek verklaard.
Nou ja, het is niet bepaald zo dat de één de zon wel ziet en de ander niet. Oogaandoeningen daargelaten zien we zulke dingen allemaal min of meer op dezelfde manier.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Verder vraag ik me niet zo heel vaak af waarom de één het wel ziet en de ander niet. Het zij zo, het is de wereld waar we in leven. Ook onderdeel van de psy op. De één wel en de ander niet, ik maak me daar niet druk om.
Dat politici over het algemeen graag een loopje nemen met de waarheid lijkt me niet echt een geheim. Maar dat betekent op zijn best dat je niets hebt aan hun verklaringen. Je weet dan eigenlijk niks.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden.
Ik snap die sprong naar satanisme nog steeds niet. Laten we nou eens aannemen dat zo'n beetje alle bestuurders liegen alsof het gedrukt staat. Wat heeft dat te maken met satanisme?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:24 schreef Aguia het volgende:
[..]
Ja, er is al genoeg ingegaan op de inhoud van de parade zelf en waarom het niets uithaalt. Maar er wordt nergens door niemand melding gemaakt wat dan wel een efficiente manier van het behalen van acceptatie is. Wat als men voor de verandering zich in probeerde te denken waarom mensen sceptisch blijven, i.p.v. de mensen overhalen het te moeten accepteren..
Wat is die P waar je steeds mee dweept? Piet Paulusma? Met hem wordt ik liever niet geassocieerd.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.
Ik noem niemand stom, dom of ongeletterd. Zijn woorden die me in de schoenen worden geschoven zodat men los kan gaan. Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien. Dit geldt voor meer complotten niet alleen LGBT vergeet de P niet want die is in opmars.
Symbolen satanisme kom je dagelijks tegen als je er oog voor hebt. Zet je tv aan en het is daar in commercials, logo's noem het maar op. Satanisme bestaat hoor, zelfs op het forum zijn er al een paar aanwezig.
Of er is geen interesse omdat mensen het allemaal prima vinden. Leven en laten leven.Tuffen met een mororbootje of gieren van het lachen in je leren string. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?
De 'sceptische' willen niet verder kijken dan alleen die enkele boot tijdens dat eindfeestje met leernichten erop. De rest van de week en alle zaken die georganiseerd worden hebben ze geen idee van, het merendeel van de boten zonder half blote konten zien ze niet.
Die 'sceptische' mensen kunnen ook gewoon wat verder kijken, het is niet alsof de rest zo stiekem wordt gedaan ofzo. Er is gewoon geen interesse vanuit die 'sceptische' mensen, die richten zich enkel op wat hun vooroordelen bevestigd.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
https://www.amsterdamgaypride.nl/agenda/parties.html
Ik beweer nergens dat de parade niet werkt.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef Aguia het volgende:
[..]
Niemand stelt dat er 1 methode is. Ik vraag je om een methode te benoemen, vooral als je al aangeeft dat de parade niet werkt.
MH17...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden. Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
Tja, ik weet dat op BNW alles zwartwit moet zijn..quote:
Dit is nog meer de eerste stap in het controleren van onze natuurlijke reflexen zoals ik eerder betoogde. Ze willen de oer-mens uit de mens halen. Lukt al aardig vooral met de nieuwe generatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef Molurus het volgende:
Waarom denken ze chaos, oorlog en armoede tot stand te kunnen brengen dmv gender equality?
Waarom zou dat leiden tot 'wezens die zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplanten'?
Waarom willen 'ze' dit eigenlijk?
Er worden hier een aantal gedachtensprongen gemaakt die mij echt volledig ontgaan.
Nou nee dus.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
It has been leaked from the within the elite that sodomy rituals are a common practice as are other “sex magic” rituals where demonic entities are petitioned for power and possession. This link is crucial to the persistent homosexual agenda as the elite seek to make clear cut gender roles obsolete. This is also at the root of feminism as the goal of feminism works in cooperation with the homosexual community to “liberate” society from traditional gender roles. To be specifically male or female is considered passe’ as pop stars and other celebrities hail and laud the homosexual/lesbian/transgender lifestyle. It’s no longer cool to be a man if you’re not at least a little metrosexual and women who simply desire to get married and have children are looked upon as bottom-feeding “breeders” by a growing movement that condemns people who actually procreate. Rumors of Lady Gaga being an hermaphrodite (having both male and female genitalia) have been the topic of internet legend however it may be true, if for no other reason it would give good reason for her constant references to Baphomet.
meer hierover zie
Homosexuality, Gender Confusion and The Spirit of Baphomet
Wat info ... Voor die het aankunnen
• Vernietigen van normen en waarden -> onzinquote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite.
Waarbij vergeten wordt dat het hebben van kinderen een van de rechten is die LGBT nastreeft.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit is eigenlijk allemaal gebaseerd op de aanname dat je iemand kan veranderen in een homo. Als dat NIET kan, hoe vernietig je dan 'het gezin'?
Sorry je hebt je best gedaan zie ik maar evengoed nietszeggende argumenten op een rij. Voor de lieve vrede een paar regenboogvlaggetjes tussendoorquote:Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
• Vernietigen van normen en waarden -> onzin
• Vernietigen van het gezin (vader/moeder) -> zijn heteros zelf al goed in, scheidingen zijn niet van de lucht. En dat is niet omdat een van beide partners opeens wel of niet een jurk aan doet...
• Conditioneren van de maatschappij mn. kinderen -> In welke zin? Noem voorbeelden waarbij iemand die hetero is homo wordt dmv conditionering.
• depopulatie -> 7 miljard bewoners op deze planeet, ondanks al die depopullatie-complotten die we de afgelopen eeuw hebben gezien.
• verwijven van mannen -> Heteromannen zijn niet verwijfd
• de alfaman moet verdwijnen -> we zijn geen gorilla's.
• ,uiteindelijk satanisme door de elite. -> die kunnen nu ook al satanisme bedrijven.
Beetje omslachtig om dat via deze weg te bewerkstelligen...
Bovenstaande doet mij eerder vermoeden dat CAD er een verborgen agenda voor zichzelf (vroeger zeiden we haarzelf, maar ja, LGBT heeft dat veranderd he) op na houdt...
Wat een onzin zeg. Dus omdat er vóór de parade gesprekjes enzo zijn, mag ik niet vinden dat de parade niet mee helpt aan homo acceptatie bij mensen die er al een afkeer naar hebben?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?
De 'sceptische' willen niet verder kijken dan alleen die enkele boot tijdens dat eindfeestje met leernichten erop. De rest van de week en alle zaken die georganiseerd worden hebben ze geen idee van, het merendeel van de boten zonder half blote konten zien ze niet.
Die 'sceptische' mensen kunnen ook gewoon wat verder kijken, het is niet alsof de rest zo stiekem wordt gedaan ofzo. Er is gewoon geen interesse vanuit die 'sceptische' mensen, die richten zich enkel op wat hun vooroordelen bevestigd.
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit gaat allemaal te ver voor BNW
De illuminatie he?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nogmaals: daar gaan eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en nog heel veel meer eeuwen overheen. Wie zijn de uiteindelijke begunstigden?
BNW is vergeven van mensen die weinig van complotten moeten hebben het is de algemene norm. Het is niet meer dan een nieuwssite waar mensen die wel into complotten zijn, onderuit worden gehaald. Mja..quote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef Wantie het volgende:
[..]![]()
Het wil wat zeggen als je gedachten te extreem zijn voor BNW...
Dus omdat Lady Gaga een hermafrodiet zou zijn (een lichamelijke afwijking waar ze verder niets aan kan doen) zou ze het satanisme en de baphomet aanhangen??quote:Op maandag 23 mei 2016 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
It has been leaked from the within the elite that sodomy rituals are a common practice as are other “sex magic” rituals where demonic entities are petitioned for power and possession. This link is crucial to the persistent homosexual agenda as the elite seek to make clear cut gender roles obsolete. This is also at the root of feminism as the goal of feminism works in cooperation with the homosexual community to “liberate” society from traditional gender roles. To be specifically male or female is considered passe’ as pop stars and other celebrities hail and laud the homosexual/lesbian/transgender lifestyle. It’s no longer cool to be a man if you’re not at least a little metrosexual and women who simply desire to get married and have children are looked upon as bottom-feeding “breeders” by a growing movement that condemns people who actually procreate. Rumors of Lady Gaga being an hermaphrodite (having both male and female genitalia) have been the topic of internet legend however it may be true, if for no other reason it would give good reason for her constant references to Baphomet.
meer hierover zie
Homosexuality, Gender Confusion and The Spirit of Baphomet
Wat info ... Voor die het aankunnen
En de huidige en inmiddels gestorven illuminati-leden bouwen allemaal aan dit plan om dat heel altruïstisch te vervolmaken voor generaties millennia in de toekomst? Of hebben ze zelf het eeuwige leven?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:02 schreef Wantie het volgende:
De illuminatie he?
Die zijn al sinds het begin van de jaartelling bezig met hun plan de wereld over te nemen..
Ze hebben dus best nog wel een aantal eeuwen de tijd
Klopt, je lijst is een opsomming van nietszeggende argumenten.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef controlaltdelete het volgende:
ik maar evengoed nietszeggende argumenten op een rij.
Wat bedoel je daar precies mee, waarom en voor wie? Lijkt me weer zo'n stiekeme sneer en insinuatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus omdat Lady Gaga een hermafrodiet zou zijn (een lichamelijke afwijking waar ze verder niets aan kan doen) zou ze het satanisme en de baphomet aanhangen??
Ik denk eerder dat het kabinet er verstandiger aan doet om bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg per onmiddellijke ingang terug te draaien.
Jep.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarbij vergeten wordt dat het hebben van kinderen een van de rechten is die LGBT nastreeft.
Dus het gezin verdwijnt heus niet. Enkel de samenstelling zal veranderen. Verder wordt de groep die een gezin kan stichten juist groter door acceptatie van LGBT, waardoor het aantal gezinnen eerder toeneemt dan afneemt.
de parade is ook niet bedoeld als 1 instrument waarmee je mensen met een afkeer kunt ombuigen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Dus omdat er vóór de parade gesprekjes enzo zijn, mag ik niet vinden dat de parade niet mee helpt aan homo acceptatie bij mensen die er al een afkeer naar hebben?
Tja, als ik lid ben van bijv. de gereformeerde geitenfokvereniging, dan kijkt niemand daar van op.quote:Ik begrijp het echt niet, waarom homosexualiteit een apart hokje moet hebben. Ik vind het de normaalste zaak van de wereld, net zoals iemand hetero kan zijn. In mijn ogen veroorzaak je juist verdeeldheid indien je er zon speciaal iets van maakt.
Als je met een goed complot komt, dan kan het niet onderuit gehaald worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
BNW is vergeven van mensen die weinig van complotten moeten hebben het is de algemene norm. Het is niet meer dan een nieuwssite waar mensen die wel into complotten zijn, onderuit worden gehaald. Mja..
Dat deel heb ik ook nooit begrepenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de huidige en inmiddels gestorven illuminati-leden bouwen allemaal aan dit plan om dat heel altruïstisch te vervolmaken voor generaties millennia in de toekomst? Of hebben ze zelf het eeuwige leven?
Prince zou zeggen: "well, if the bra fits..."quote:Op maandag 23 mei 2016 20:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee, waarom en voor wie? Lijkt me weer zo'n stiekeme sneer en insinuatie.
Ik heb je een paar keer gevraagd of je volgens jou homo kunt worden gemaakt, zodat ik je redenatie beter kan begrijpen. Als dit namelijk NIET kan is je hele redenatie meteen al onderuit.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben geen vraagbaak om erna uitgejouwd te worden, speculaties en insinuaties naar mijn hoofd geslingerd te krijgen, kom op zeg. Voor nu genoeg info gegeven waar men vast nog wel even op kan doorzagen.
Ja nee, eens. Maar jij weet toch ook wel dat je er zo'n beetje niet meer aan ontkomt? En niet dat daar nou direct zoveel mis mee is; voor mijn part dansen ze de hele dag naakt en zijn er hele dagen liveverslagen, ík heb er geen probleem mee. Maar als ik me verplaats in mensen die er wel een probleem mee hebben, kan ik mij voorstellen dat het het probleem vergroot ipv verkleint.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
de parade is ook niet bedoeld als 1 instrument waarmee je mensen met een afkeer kunt ombuigen.
Mensen met een afkeer gaan niet naar de gay parade kijken.
Klopt, maar of dat gek is weet ik niet. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken dat ik echt geen moeite heb met wat voor seksualiteit dan ook zolang de ander gezond genoeg is om ermee in te stemmen, maar ik snap niet wáárom het homoseksuele benadrukt moet worden. Als jij een homoseksuele zwemclub opricht, ga ik er (misschien onterecht?) vanuit dat hetero's daar niet welkom zijn (zou ik zelf niet eens zo moeilijk over doen), maar ik weet zeker dat de wereld te klein is (en niet eens vanuit de homo gemeenschap) als ik een zwemclub opricht specifiek voor hetero's.quote:Tja, als ik lid ben van bijv. de gereformeerde geitenfokvereniging, dan kijkt niemand daar van op.
Ben jij echter lid van een homoseksuele zwemvereniging, dan roept dat bij anderen allerlei uiteenlopende vraagtekens op.
En dat is het gekke: je mag best met gelijkgestemden verenigingen oprichten of bijeenkomsten etc organiseren, maar als het gaat om gelijkgeaarden, dan wordt er vreemd van opgekeken.
Klopt, het is een beetje als de flat earth discussie: er wordt selectief geshopt en alles dat niet passend is te maken wordt genegeerd....quote:Op maandag 23 mei 2016 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer gevraagd of je volgens jou homo kunt worden gemaakt, zodat ik je redenatie beter kan begrijpen. Als dit namelijk NIET kan is je hele redenatie meteen al onderuit.
Hier weiger je antwoord op te geven, wat mij aangeeft dat je zelf eigenlijk nog niet weet hoe de vork in de steel zit of hoe je denkt dat het in elkaar steekt. Geeft niks, maar hou dan ff op met iedereen die hier normale vragen stelt en een normale discussie wil voeren steeds van vanalles te beschuldigen.
Zelfs de Mongolen vind ik wel een belediging voor het brute, maar strategisch geniale geweld van Dzjengis Khan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef Wantie het volgende:
Dat deel heb ik ook nooit begrepen
Het is ook wel een van de minst succesvolle beweging vind ik zelf.
Terwijl eeuwen terug zelfs de Mongolen een enorm deel van de wereld in handen hebben gekregen met enkel paarden en handwapens zit de illuminatie al eeuwen te wachten op de komst van zoiets als de rfid-chip om tot dominantie te kunnen komen.
Meh, ik denk dat (hoe die ui ook gepeld wordt en wat er dan ook wel of niet van waar blijkt te zijn) dat als je bij de kern komt het gewoon menselijke natuur is. Het is óók menselijk om anderen de schuld te geven voor alles wat stom en kut is op de wereld. En dan niet anderen als in je medemens maar maar een aparte groep überklootzakpsychopaatmensen die al het slechte van de mens in zich geconcentreerd heeft, en dus stiekem de hoofdschuldige is van alles wat er chronisch mis is. Je kan eeuwig door pellen maar de oude of nieuwetijds satan/baphomet kom je daar echt niet tegen.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden. Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
Yup LGBT is een geestesziekte als je het zo wilt stellen. Ik geloof niet meer in als LGBT geboren worden. Ook daar ben ik al eerder voor uitgekomen. Happy now? Zet de brandstapel maar vast klaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer gevraagd of je volgens jou homo kunt worden gemaakt, zodat ik je redenatie beter kan begrijpen. Als dit namelijk NIET kan is je hele redenatie meteen al onderuit.
Hier weiger je antwoord op te geven, wat mij aangeeft dat je zelf eigenlijk nog niet weet hoe de vork in de steel zit of hoe je denkt dat het in elkaar steekt. Geeft niks, maar hou dan ff op met iedereen die hier normale vragen stelt en een normale discussie wil voeren steeds van vanalles te beschuldigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |