abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162439114
Ja, probeer dat vooral niet bij die stupide, ongeletterde users hier.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:12:11 #252
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162439125
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit gaat allemaal te ver voor BNW daarom heeft het ook weinig zin om met mensen die daar niets van begrijpen of het onzin vinden, verder op in te gaan.
Probeer je nu te zeggen dat we hier te dom zijn om het te begrijpen?

Nou ben ik van nature heel geduldig en niet snel beledigd. Maar eens kijken hoor, we hebben nu gehad:
- het antwoord is al gegeven
- ik heb nu geen tijd
- jullie zijn te dom om het te begrijpen dus ga ik het niet uitleggen.

Als je werkelijk denkt dat dit begrip kweekt voor jouw standpunt dan moet ik je teleurstellen. Daarvoor zul je toch echt de gestelde vragen moeten beantwoorden op een manier die mensen hier kunnen volgen, ipv redenen bedenken om die antwoorden niet te geven.

[ Bericht 14% gewijzigd door Molurus op 23-05-2016 17:24:15 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:14:09 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162439181
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is.
Een beetje een doorgeschoten versie van het 'broedproces' van Huxley's Brave new world zeg maar?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 23 mei 2016 @ 17:16:26 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162439235
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:00 schreef mootie het volgende:

Ik krijg er MadMax-achtige beelden bij. Androgyne wezentjes die in lompen rondrennen, dat soort werk.
Ja, een postapocalyptische 'samenleving' waar ze geen nephelden nodig hebben.

Maar nogmaals: daar gaan eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en nog heel veel meer eeuwen overheen. Wie zijn de uiteindelijke begunstigden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162439328
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, een postapocalyptische 'samenleving' waar ze geen nephelden nodig hebben.

Maar nogmaals: daar gaan eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en nog heel veel meer eeuwen overheen. Wie zijn de uiteindelijke begunstigden?
Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?
  maandag 23 mei 2016 @ 17:24:31 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162439445
quote:
5s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Een beetje een doorgeschoten versie van het 'broedproces' van Huxley's Brave new world zeg maar?
Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.

Ik noem niemand stom, dom of ongeletterd. Zijn woorden die me in de schoenen worden geschoven zodat men los kan gaan. Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien. Dit geldt voor meer complotten niet alleen LGBT vergeet de P niet want die is in opmars.

Symbolen satanisme kom je dagelijks tegen als je er oog voor hebt. Zet je tv aan en het is daar in commercials, logo's noem het maar op. Satanisme bestaat hoor, zelfs op het forum zijn er al een paar aanwezig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:25:12 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162439460
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef mootie het volgende:

Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?
Er zal dan wel een soort werkras worden geschapen. Dat met pharmaceutische middelen extra krachtig wordt gemaakt, maar ook extra volgzaam. Die doen al het zware werk. Zoiets.
pi_162439478
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.

Ik noem niemand stom, dom of ongeletterd. Zijn woorden die me in de schoenen worden geschoven zodat men los kan gaan. Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien. Dit geldt voor meer complotten niet alleen LGBT vergeet de P niet want die is in opmars.

Symbolen satanisme kom je dagelijks tegen als je er oog voor hebt. Zet je tv aan en het is daar in commercials, logo's noem het maar op. Satanisme bestaat hoor, zelfs op het forum zijn er al een paar aanwezig.
Is homofilie aangeleerd?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 23 mei 2016 @ 17:26:19 #259
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162439488
quote:

[..]

Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien.
Dit zou jij toch een buitengewoon interessante vraag moeten vinden. Zeker als het voor jou zelf allemaal heel helder en duidelijk is.

Ik kan van mij uit alleen zeggen dat het me zelfs een raadsel is wat ik precies zou moeten zien. De hypotheses zoals die zijn verwoord in dit topic zijn voor mij onvolledig, incoherent en ontoetsbaar.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:28:21 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162439533
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom zou een eventuele geheime elite niet juist regeren omdat het een zodanige diepe visie heeft en het vooruitzicht van een schaakgrootmeester? Als de hele wereld zich maar bezig houdt met de dagelijkse trend dan is het relatief makkelijk om dit te sturen. Of je het er nou mee eens bent of niet is de 'androgene samenleving' wel een antwoord op de vraag van 'wat is het doel' dus mag er ook zonder grappigheden op ingegaan worden. Want de vraag is gesteld en dan vind ik het persoonlijk niet heel kies om degene die het antwoord geeft maar een beetje belachelijk te maken.

Het cynische zwartgallige gedeelte van mij zou best kunnen zien dat een volgzame, totaal niet creatieve, makkelijk stuurbare en niet zelf voortplantende wereldbevolking voor een zeldzaam soort klootzakken wenselijk zou kunnen zijn. En dan is dit topic maar een klein onderdeel van het grotere geheel blijkbaar, het 'sociale aspect'. En verminderde vruchtbaarheid over de hele wereld een ander deel en ga zo maar even door. Gelukkig heb ik mijn cynische zwartgallige gedeelte veilig opgesloten in een kamertje maar hij is beschikbaar voor vragen van de rest van mijn psyche.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_162439656
Laat maar, Jogy...
  maandag 23 mei 2016 @ 17:35:39 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162439696
Ik vraag me serieus af wie de uiteindelijke vruchten plukken van deze heelveeljarenplannen. Geen vreemde vraag toch? Het is immers geen vijfjarenplan.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:40:08 #263
189978 controlaltdelete
pi_162439809
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit zou jij toch een buitengewoon interessante vraag moeten vinden. Zeker als het voor jou zelf allemaal heel helder en duidelijk is.

Ik kan van mij uit alleen zeggen dat het me zelfs een raadsel is wat ik precies zou moeten zien. De hypotheses zoals die zijn verwoord in dit topic zijn voor mij onvolledig, incoherent en ontoetsbaar.
Nee hoor ook voor mij is het niet allemaal duidelijk of helder. Ik begin er wel steeds meer van overtuigd te raken dat deze duistere (satanistische) agenda bestaat al had ik mezelf een aantal jaar geleden ook voor gek verklaard. Verder vraag ik me niet zo heel vaak af waarom de één het wel ziet en de ander niet. Het zij zo, het is de wereld waar we in leven. Ook onderdeel van de psy op. De één wel en de ander niet, ik maak me daar niet druk om.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:43:48 #264
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162439891
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor ook voor mij is het niet allemaal duidelijk of helder. Ik begin er wel steeds meer van overtuigd te raken dat deze duistere (satanistische) agenda bestaat al had ik mezelf een aantal jaar geleden ook voor gek verklaard.
Voor alle duidelijkheid: ik verklaar je niet voor gek. Ik heb alleen grote moeite om te begrijpen waar je het over hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

Verder vraag ik me niet zo heel vaak af waarom de één het wel ziet en de ander niet. Het zij zo, het is de wereld waar we in leven. Ook onderdeel van de psy op. De één wel en de ander niet, ik maak me daar niet druk om.
Nou ja, het is niet bepaald zo dat de één de zon wel ziet en de ander niet. Oogaandoeningen daargelaten zien we zulke dingen allemaal min of meer op dezelfde manier.

Ik denk dat je, juist omdat het hier niet zo duidelijk is en verschillende mensen kennelijk verschillende dingen zien, je je toch moet afvragen: wat zie ik hier nu werkelijk? En interpreteer ik dat juist?

Als je voor jezelf duidelijke antwoorden op die vragen hebt dan kun je het ook beter uitleggen. (En als het niet lukt om die antwoorden voor jezelf te formuleren dan zegt dat ook wel iets.)
  maandag 23 mei 2016 @ 17:50:15 #265
189978 controlaltdelete
pi_162440031
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden. Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
  maandag 23 mei 2016 @ 17:54:42 #266
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162440120
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden.
Dat politici over het algemeen graag een loopje nemen met de waarheid lijkt me niet echt een geheim. Maar dat betekent op zijn best dat je niets hebt aan hun verklaringen. Je weet dan eigenlijk niks.

Wat zijn dan nog wel betrouwbare bronnen van informatie? Want dat persoon X liegt over Y zegt op zichzelf niks. Niks over Y en niks over de motieven van X.

quote:

Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
Ik snap die sprong naar satanisme nog steeds niet. Laten we nou eens aannemen dat zo'n beetje alle bestuurders liegen alsof het gedrukt staat. Wat heeft dat te maken met satanisme?
  maandag 23 mei 2016 @ 18:53:11 #267
37769 erodome
Zweefteef
pi_162441520
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:24 schreef Aguia het volgende:

[..]

Ja, er is al genoeg ingegaan op de inhoud van de parade zelf en waarom het niets uithaalt. Maar er wordt nergens door niemand melding gemaakt wat dan wel een efficiente manier van het behalen van acceptatie is. Wat als men voor de verandering zich in probeerde te denken waarom mensen sceptisch blijven, i.p.v. de mensen overhalen het te moeten accepteren..
Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?

De 'sceptische' willen niet verder kijken dan alleen die enkele boot tijdens dat eindfeestje met leernichten erop. De rest van de week en alle zaken die georganiseerd worden hebben ze geen idee van, het merendeel van de boten zonder half blote konten zien ze niet.

Die 'sceptische' mensen kunnen ook gewoon wat verder kijken, het is niet alsof de rest zo stiekem wordt gedaan ofzo. Er is gewoon geen interesse vanuit die 'sceptische' mensen, die richten zich enkel op wat hun vooroordelen bevestigd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162441748
Satanisme. Ik denk dat 99% van de "hoge omes" niet weten wat dat is.
Ik ben een Dom (BDSM) maar ik heb ook niks met satanisme. Maar toch moet dat haast wel blijkbaar volgens de wereldbeelden die hier neer worden gezet.

Hoe kan dat? :)
pi_162441968
quote:

[..]

Wat is die P waar je steeds mee dweept? Piet Paulusma? Met hem wordt ik liever niet geassocieerd. :{w
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 19:11:18 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_162442016
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?

De 'sceptische' willen niet verder kijken dan alleen die enkele boot tijdens dat eindfeestje met leernichten erop. De rest van de week en alle zaken die georganiseerd worden hebben ze geen idee van, het merendeel van de boten zonder half blote konten zien ze niet.

Die 'sceptische' mensen kunnen ook gewoon wat verder kijken, het is niet alsof de rest zo stiekem wordt gedaan ofzo. Er is gewoon geen interesse vanuit die 'sceptische' mensen, die richten zich enkel op wat hun vooroordelen bevestigd.
Of er is geen interesse omdat mensen het allemaal prima vinden. Leven en laten leven.Tuffen met een mororbootje of gieren van het lachen in je leren string. Lekker laten gaan.
pi_162442190
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef Aguia het volgende:

[..]

Niemand stelt dat er 1 methode is. Ik vraag je om een methode te benoemen, vooral als je al aangeeft dat de parade niet werkt.
Ik beweer nergens dat de parade niet werkt.
Je probeert me continu woorden in de mond te leggen.. Dus verder discussieren met je heeft geen enkele zin.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 23 mei 2016 @ 19:32:38 #273
189978 controlaltdelete
pi_162442648
It has been leaked from the within the elite that sodomy rituals are a common practice as are other “sex magic” rituals where demonic entities are petitioned for power and possession. This link is crucial to the persistent homosexual agenda as the elite seek to make clear cut gender roles obsolete. This is also at the root of feminism as the goal of feminism works in cooperation with the homosexual community to “liberate” society from traditional gender roles. To be specifically male or female is considered passe’ as pop stars and other celebrities hail and laud the homosexual/lesbian/transgender lifestyle. It’s no longer cool to be a man if you’re not at least a little metrosexual and women who simply desire to get married and have children are looked upon as bottom-feeding “breeders” by a growing movement that condemns people who actually procreate. Rumors of Lady Gaga being an hermaphrodite (having both male and female genitalia) have been the topic of internet legend however it may be true, if for no other reason it would give good reason for her constant references to Baphomet.

meer hierover zie

Homosexuality, Gender Confusion and The Spirit of Baphomet

Wat info ... Voor die het aankunnen >:)
pi_162442731
quote:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden. Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
MH17...
boven oorlogsgebied worden vliegtuigen neergehaald, op een gegeven moment blijkt een daarvan een passagiersvliegtuig te zijn...
Wat is dan het complot?
pi_162442864
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Aguia het volgende:

[..]

[..]

:?
Tja, ik weet dat op BNW alles zwartwit moet zijn..

Helaas voor je is de wereld dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')