Niet in het totaalbeeld. Daarbij heeft de parade wel degelijk geholpen in de acceptatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest maar ben ook van mening dat het eerder onderscheid creëert dan dat het 'samen brengt'.
Dat klopt dus niet?
Ook die dorpsfeesten laat ik graag aan mij voorbij gaan dus mij zal je er niet vindenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet in het totaalbeeld. Daarbij heeft de parade wel degelijk geholpen in de acceptatie.
Verder moet je hem zelf een keertje bijwonen, op tv zie je alleen de meest exotische boten. Veel andere boten zouden zo kunnen worden overgeladen op een praalwagen voor het eerste de beste dorpsfeest.
Nee, die draai probeer jij er aan te geven.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:50 schreef Aguia het volgende:
[..]
Je erkent nu dat een parade niets uithaalt of sterker nog, averechts werkt.
Hij is bereikt, op een enkele opmerking van een homofoob na kunnen homo s gewoon in de openheid hun leven leven.quote:En niemand schijnt hier een andere methode te kunnen aanhalen, dus acceptatie kan niet (of niet efficient) worden bereikt.
Goed voorbeeld van die enkeling die ik hierboven bedoel.quote:Het is dus de schuld van de mens zelf? Misschien dan beginnen met achter je oren te krabben of mensen dit uberhaupt willen..
Er is niet echt een echt nut, het is gewoon het eindfeestje van een periode waarin er wel serieus werk wordt verricht mbt acceptatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Aguia het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van die parades? En waarom wordt er steeds in de verdediging geschoten door te zeggen "nee zo zijn wij niet/zo hoort het niet" als men zegt dat die parades over het algemeen meer voor afschuw dan voor acceptatie zorgen?
Niemand stelt dat er 1 methode is. Ik vraag je om een methode te benoemen, vooral als je al aangeeft dat de parade niet werkt. Terwijl die juist het meest bekend is en tevens wordt die vaak aangehaald als manier van emancipatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is niet '1 methode' die voor acceptatie zorgt.
Het zijn verschillende aspecten die er voor gezorgd hebben dat we in 50 jaar van een ziekte die met medicatie moest worden bestreden en het praktiseren ervan strafbaar was zijn uitgegroeid van tot een variant in de seksualiteit van de mens die wordt geaccepteerd.
Eens hoor, maar ik vind dat je je wel mag afvragen of het goed is voor het imago van homo's in het algemeen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is niet echt een echt nut, het is gewoon het eindfeestje van een periode waarin er wel serieus werk wordt verricht mbt acceptatie.
Die Parade is dus gewoon een leuk feestje, een afsluiter. Vindt je het niks, ga er dan niet heen, het leven kan zo simpel zijn.
Persoonlijk vind ik het niks die Parade, bergen 'heteros' die aapjes komen kijken, kan wel betere feesten verzinnen om heen te gaan. Maar ik ga er dus gewoon niet heen. Problem solved, zou je ook eens moeten proberen
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:44 schreef Wantie het volgende:
Omdat homofilie nog altijd niet volledig is geaccepteerd.
quote:
er is juist een discussie aan de gang over de gay parade met voor en tegenstanders.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh gosh niet alweer de vraag. Genoeg antwoorden zijn daar op gegeven maar toch blijven vragen.
Maar wat het voordeel is van het ontwrichten van het tradidionele gezin, die vraag heb ik volgens mij nog niet beantwoord gezien.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh gosh niet alweer de vraag. Genoeg antwoorden zijn daar op gegeven maar toch blijven vragen.
Heb ik al vaker aangeven. Dat jij het niet snapt, niet wilt zien zoals bekend, daar kan ik weinig aan veranderen. Lees maar terug.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat het voordeel is van het ontwrichten van het tradidionele gezin, die vraag heb ik volgens mij nog niet beantwoord gezien.
De enig agenda die ik heb kunnen vinden is dat mensen gewoon graag zichzelf willen kunnen zijn. Wat daar het probleem van is is me nog niet duidelijk geworden.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
En nog steeds blijft de vraag: wat is de agenda?
Het is dus in jouw woorden een afsluiter op een periode waarin naar acceptatie wordt gestreefd maar draagt daaraan niets bij want "er is niet een echt nut".quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is niet echt een echt nut, het is gewoon het eindfeestje van een periode waarin er wel serieus werk wordt verricht mbt acceptatie.
Ik heb ook nog niet gezien hoe dat traditionele gezin dan wordt ontwricht omdat er mensen zijn die het anders in mogen richten.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat het voordeel is van het ontwrichten van het tradidionele gezin, die vraag heb ik volgens mij nog niet beantwoord gezien.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het dan nog een keer te zeggen of een linkje naar de post te geven. Heb terug zitten lezen maar kan niks vinden.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik al vaker aangeven. Dat jij het niet snapt, niet wilt zien zoals bekend, daar kan ik weinig aan veranderen. Lees maar terug.
Er wordt niet afgebrokkeld, het is gewoon een eindfeestje.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:06 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het is dus in jouw woorden een afsluiter op een periode waarin naar acceptatie wordt gestreefd maar draagt daaraan niets bij want "er is niet een echt nut".
Waarom wordt het dan gebruikt om een, zoals jij aangeeft, periode van acceptatie af te brokkelen met een feest van niets toevoegende waarde en daarbij ook nog is averechts werkt bij het creeeren van een beeld voor bijv de heteroseksuelen en sceptici?
Goede vraag.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat men denkt te bereiken met het ontwrichten van het gezin. Welk voordeel valt daar te behalen?
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar alleen die van mij telt"quote:Op maandag 23 mei 2016 16:12 schreef Lhyanna het volgende:
Accepteer je de LBGT-community niet, prima. Maar hou dat dan ook beschaafd en binnenshuis.
Met alle respect, de laatste keer dat dat werd gevraagd moest je ineens weg.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Niemand hier snapt dat. En dat ligt dan aan iedereen behalve jou?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Heb ik al vaker aangeven. Dat jij het niet snapt, niet wilt zien zoals bekend, daar kan ik weinig aan veranderen. Lees maar terug.
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar val een ander niet lastig"quote:Op maandag 23 mei 2016 16:20 schreef Aguia het volgende:
[..]
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar alleen die van mij telt"
Ja, er is al genoeg ingegaan op de inhoud van de parade zelf en waarom het niets uithaalt. Maar er wordt nergens door niemand melding gemaakt wat dan wel een efficiente manier van het behalen van acceptatie is. Wat als men voor de verandering zich in probeerde te denken waarom mensen sceptisch blijven, i.p.v. de mensen overhalen het te moeten accepteren..quote:Op maandag 23 mei 2016 16:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Er wordt niet afgebrokkeld, het is gewoon een eindfeestje.
Die echte sceptici krijg je toch niet zomaar om. Met of zonder dat eindfeestje hebben ze toch wel kritiek of erger. Dat feestje laat zien dat je kan vinden wat je wil, maar dat dat niet betekend dat je andermans vrijheid mag beknotten. Dat anderen gewoon mogen en kunnen zijn, wat jij daar ook van denkt.
https://www.amsterdamgaypride.nl/agenda/parties.htmlquote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
En nog steeds blijft de vraag: wat is de agenda?
Zeg dat maar tegen de mensen in dit topic die hier 99% van de tijd de mensen belagen die gewoon willen praten over de verborgen laag in de maatschappij. Of die dan wel of niet bestaat, doet er voor de discussie helemaal niet toe. Ze hebben evengoed het recht om hun mening te ventileren. Alleen kunnen sommige dat niet verkroppen. Je reactie impliceert dus gewoon hypocrisie en slaat op jezelf wanneer het je uitkomt.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:22 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Gevalletje van "iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar val een ander niet lastig"
Echt, het interesseert me geen ene reet. Maar ga geen vrijheid van een ander belemmeren. Ga niemand slaan, pest niemand. Wat boeit het, hoe een ander leeft.
Nee, je bent gewoon een user en ik stel je een vraag. Ik kan er serieus niks over vinden in dit topic, terwijl je zelf zegt het meerdere malen te hebben beantwoord. Daarom vraag ik heel normaal en vriendelijk om het nog één keertje te herhalen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben Malle Pietje niet. Bovendien heb ik geen zin in al die commentaren die het oplevert en shame on you weer te laten beginnen. Ga zelf op onderzoek, genoeg over te vinden via Google en YT. Ik ga het niet meer voorkauwen met als enige doel om daar tegen in te gaan.
Het doel, volgens de tegenstanders in de conspiracy hoek is om het kerngezin te slopen en vanaf daar de sluisdeuren open te zetten van de acceptatie van de LBGTQI gemeenschap naar alle soorten geaardheden en dan ook degenen die niet gebaseerd zijn op een gelijkwaardige relatie. Dit waarschijnlijk ter wille van de onsmakelijke elite die graag kinderen te grazen neemt, of zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het dan nog een keer te zeggen of een linkje naar de post te geven. Heb terug zitten lezen maar kan niks vinden.
Ja, dat had ik begrepen. Het gaat mij om het vervolg.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Het doel, volgens de tegenstanders in de conspiracy hoek is om het kerngezin te slopen en vanaf daar de sluisdeuren open te zetten van de acceptatie van de LBGTQI gemeenschap naar alle soorten geaardheden en dan ook degenen die niet gebaseerd zijn op een gelijkwaardige relatie. Dit waarschijnlijk ter wille van de onsmakelijke elite die graag kinderen te grazen neemt, of zo.
Hoe die sprong gemaakt zou kunnen worden (van een gelijkwaardige relatie naar kinder, dier en dodenmisbruik) is mij ook een beetje een raadsel want het eerste is makkelijk te verkopen (laat iedereen van elkaar houden op hun eigen manier ) en het tweede is op basis van machtsmisbruik.
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite. Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer overquote:Op maandag 23 mei 2016 16:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met alle respect, de laatste keer dat dat werd gevraagd moest je ineens weg.
Dus dat de vraag nog openstaat verbaast je hoop ik niet.
Wacht even... eens zien of ik dit begrijp...quote:Op maandag 23 mei 2016 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Het doel, volgens de tegenstanders in de conspiracy hoek is om het kerngezin te slopen en vanaf daar de sluisdeuren open te zetten van de acceptatie van de LBGTQI gemeenschap naar alle soorten geaardheden en dan ook degenen die niet gebaseerd zijn op een gelijkwaardige relatie. Dit waarschijnlijk ter wille van de onsmakelijke elite die graag kinderen te grazen neemt, of zo.
Toedels!quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite. Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer over
Dit is dus het doel ervan? Wie heeft dit doel en waarom heeft men dit doel?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw.
Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite.
Het is niet zozeer dat de rapen gaar zijn, als dit is wat jij gelooft... hee, prima. Punt is: ik snap geen bal van wat je hier zegt.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer over![]()
Maar dan zou de elite zichzelf vreselijk in de vingers snijden, lijkt me. Want als ze dit gaan regelen gaat een groot deel van de beroepsbevolking verloren, en stort de economie in een afgrond.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit heb ik allemaal eens eerder aangegeven. Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite. Denk aan Baph half man/half wijf. Ik kan daar genoeg info over posten maar dat is niet meer gewenst heb ik begrepen. De rapen zullen nu wel weer gaar zijn ben ik bang, dat ik zoiets durf te posten. Let the bashing begin, mij hoor je er verder niet meer over
Overigens was binnenshuis ongelukkig gekozen. Dit topic vind ik daar prima tussen vallen, het gaat namelijk om een al-dan-niet bestaand LBGT complot. Waar ik over val, is ongefundeerde haat. Homohaat is een door vele gedragen ongefundeerde haat. Het slaat namelijk nergens op. Waarom bemoeit iemand zich zo veel met het privé leven van een vreemde? In dat licht, vind ik dit topic ook nergens over gaan. Zoals de OP al aan geeft, is de LBGT community niet bezig om andermans leven te verstieren, maar om de eigen vrijheid mogelijk te maken.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:27 schreef Aguia het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen in dit topic die hier 99% van de tijd de mensen belagen die gewoon willen praten over de verborgen laag in de maatschappij. Of die dan wel of niet bestaat, doet er voor de discussie helemaal niet toe. Ze hebben evengoed het recht om hun mening te ventileren. Alleen kunnen sommige dat niet verkroppen. Je reactie impliceert dus gewoon hypocrisie en slaat op jezelf wanneer het je uitkomt.
Het einddoel blijkt de sprong van 'gelijkwaardige relaties in al hun vormen' naar die van misbruik te zijn. En dat de Social Justice Warriors de tegenstanders monddood maken met hun politieke correctheid. Zoiets.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik begrepen. Het gaat mij om het vervolg.
Blijkbaar om satanisme de heersende religie te maken. Dat kan.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Het einddoel blijkt de sprong van 'gelijkwaardige relaties in al hun vormen' naar die van misbruik te zijn. En dat de Social Justice Warriors de tegenstanders monddood maken met hun politieke correctheid. Zoiets.
Ja, of die niet standaard relaties zo populair maken dat het wel standaard wordt en de wereldpopulatie omlaag gaat, ook weer een kleine 'plot hole' hoe men denkt de geaardheid te kunnen veranderen maar dat mag de pret niet drukken.
Of gewoon voor de eer en verheerlijking van Satan/de uilgod.
Of gewoon omdat het kan.
Ik blijf de satanisme connectie toch maar eigenaardig vinden. Zulke ideeen lijken allemaal een Amerikaans-christelijke achtergrond te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar om satanisme de heersende religie te maken. Dat kan.
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is. Hey the new normal denk aan de 'held' woman (uche uche) of the year Mr Jenner.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan zou de elite zichzelf vreselijk in de vingers snijden, lijkt me. Want als ze dit gaan regelen gaat een groot deel van de beroepsbevolking verloren, en stort de economie in een afgrond.
Wie zijn 'ze'?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is. Hey the new normal denk aan de 'held' woman (uche uche) of the year Mr Jenner.
Je vliegt hier weer uit de bocht door denigrerend te doen door een transgender. Jammer.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is. Hey the new normal denk aan de 'held' woman (uche uche) of the year Mr Jenner.
Och, dat ze in de VS overdreven opgewonden raken van Jenner is voor ons natuurlijk een beetje vreemd. Daar liggen die zaken gevoeliger dan hier, dus zo vreemd is het ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vliegt hier weer uit de bocht door denigrerend te doen door een transgender. Jammer.
Ontneemt me de lust om te reageren op het eerste deel van de post.
Ze is de elite.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'?
Waarom denken ze chaos, oorlog en armoede tot stand te kunnen brengen dmv gender equality?
Waarom zou dat leiden tot 'wezens die zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplanten'?
Waarom willen 'ze' dit eigenlijk?
Er worden hier een aantal gedachtensprongen gemaakt die mij echt volledig ontgaan.
Die elite heeft dan wel een erg lange adem. Want het lijkt me een aardig jarenplan, (het overgrote deel van) de mensheid veranderen in androgyne wezens.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies.
Ik denk dat het geen hersenspoelen is maar kinderen bijbrengen dat iedereen gelijk is.Acceptatie en dingen niet 'gek' vinden.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik krijg er MadMax-achtige beelden bij. Androgyne wezentjes die in lompen rondrennen, dat soort werk.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die elite heeft dan wel een erg lange adem. Want het lijkt me een aardig jarenplan, (het overgrote deel van) de mensheid veranderen in androgyne wezens.
Doen ze dit alles steeds voor hun achterkleinkinderen tot de heel veelste macht of hebben ze het eeuwige leven?
Met de kanttekening dat de eerste drie niet echt antwoorden zijn en het niet geheel duidelijk is wat dit nu met satanisme te maken heeft.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is de elite.
Omdat het gezin, de hoeksteen, is weggeslagen, dus dan doet iedereen maar wat, blijkbaar.
Nummer drie weet ik niet. Misschien is iedereen dan van geslacht gewisseld en kan het gewoon niet meer.
'Ze' willen satanisme als wereldreligie.
Ik snap het, geloof ik
Maar dit is eigenlijk allemaal gebaseerd op de aanname dat je iemand kan veranderen in een homo. Als dat NIET kan, hoe vernietig je dan 'het gezin'?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit kan nooit werken.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is geen transgender maar een illuminatipop gebruikt voor de agenda. Kan best zijn dat die gast onder de mk ultra zit. Kom je wel vaker tegen bij celebs. Miley is er ook ene van, vast nog een paar. Dit gaat allemaal te ver voor BNW daarom heeft het ook weinig zin om met mensen die daar niets van begrijpen of het onzin vinden, verder op in te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vliegt hier weer uit de bocht door denigrerend te doen door een transgender. Jammer.
Ontneemt me de lust om te reageren op het eerste deel van de post.
Probeer je nu te zeggen dat we hier te dom zijn om het te begrijpen?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal te ver voor BNW daarom heeft het ook weinig zin om met mensen die daar niets van begrijpen of het onzin vinden, verder op in te gaan.
Een beetje een doorgeschoten versie van het 'broedproces' van Huxley's Brave new world zeg maar?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen, chaos, oorlog en armoede. Arme mensen zijn bovendien makkelijker onder controle te houden. De maatschappij en mensen veranderen in androgyne wezens waarvan het gros zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplant hooguit via allerlei constructies. Dmv educatie, tv en popidolen kinderen hersenspoelen dat dit de normale gang van zaken is.
Ja, een postapocalyptische 'samenleving' waar ze geen nephelden nodig hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:00 schreef mootie het volgende:
Ik krijg er MadMax-achtige beelden bij. Androgyne wezentjes die in lompen rondrennen, dat soort werk.
Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, een postapocalyptische 'samenleving' waar ze geen nephelden nodig hebben.
Maar nogmaals: daar gaan eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en nog heel veel meer eeuwen overheen. Wie zijn de uiteindelijke begunstigden?
Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Een beetje een doorgeschoten versie van het 'broedproces' van Huxley's Brave new world zeg maar?
Er zal dan wel een soort werkras worden geschapen. Dat met pharmaceutische middelen extra krachtig wordt gemaakt, maar ook extra volgzaam. Die doen al het zware werk. Zoiets.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?
Is homofilie aangeleerd?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.
Ik noem niemand stom, dom of ongeletterd. Zijn woorden die me in de schoenen worden geschoven zodat men los kan gaan. Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien. Dit geldt voor meer complotten niet alleen LGBT vergeet de P niet want die is in opmars.
Symbolen satanisme kom je dagelijks tegen als je er oog voor hebt. Zet je tv aan en het is daar in commercials, logo's noem het maar op. Satanisme bestaat hoor, zelfs op het forum zijn er al een paar aanwezig.
Dit zou jij toch een buitengewoon interessante vraag moeten vinden. Zeker als het voor jou zelf allemaal heel helder en duidelijk is.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien.
Waarom zou een eventuele geheime elite niet juist regeren omdat het een zodanige diepe visie heeft en het vooruitzicht van een schaakgrootmeester? Als de hele wereld zich maar bezig houdt met de dagelijkse trend dan is het relatief makkelijk om dit te sturen. Of je het er nou mee eens bent of niet is de 'androgene samenleving' wel een antwoord op de vraag van 'wat is het doel' dus mag er ook zonder grappigheden op ingegaan worden. Want de vraag is gesteld en dan vind ik het persoonlijk niet heel kies om degene die het antwoord geeft maar een beetje belachelijk te maken.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook helemaal niet leuk of winstgevend om te heersen over een bevolking van totaal afgetakelde mensen. Geen economie meer, maar wel satanisme als religie. Zou het het waard zijn? In 2745?
Nee hoor ook voor mij is het niet allemaal duidelijk of helder. Ik begin er wel steeds meer van overtuigd te raken dat deze duistere (satanistische) agenda bestaat al had ik mezelf een aantal jaar geleden ook voor gek verklaard. Verder vraag ik me niet zo heel vaak af waarom de één het wel ziet en de ander niet. Het zij zo, het is de wereld waar we in leven. Ook onderdeel van de psy op. De één wel en de ander niet, ik maak me daar niet druk om.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit zou jij toch een buitengewoon interessante vraag moeten vinden. Zeker als het voor jou zelf allemaal heel helder en duidelijk is.
Ik kan van mij uit alleen zeggen dat het me zelfs een raadsel is wat ik precies zou moeten zien. De hypotheses zoals die zijn verwoord in dit topic zijn voor mij onvolledig, incoherent en ontoetsbaar.
Voor alle duidelijkheid: ik verklaar je niet voor gek. Ik heb alleen grote moeite om te begrijpen waar je het over hebt.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor ook voor mij is het niet allemaal duidelijk of helder. Ik begin er wel steeds meer van overtuigd te raken dat deze duistere (satanistische) agenda bestaat al had ik mezelf een aantal jaar geleden ook voor gek verklaard.
Nou ja, het is niet bepaald zo dat de één de zon wel ziet en de ander niet. Oogaandoeningen daargelaten zien we zulke dingen allemaal min of meer op dezelfde manier.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Verder vraag ik me niet zo heel vaak af waarom de één het wel ziet en de ander niet. Het zij zo, het is de wereld waar we in leven. Ook onderdeel van de psy op. De één wel en de ander niet, ik maak me daar niet druk om.
Dat politici over het algemeen graag een loopje nemen met de waarheid lijkt me niet echt een geheim. Maar dat betekent op zijn best dat je niets hebt aan hun verklaringen. Je weet dan eigenlijk niks.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden.
Ik snap die sprong naar satanisme nog steeds niet. Laten we nou eens aannemen dat zo'n beetje alle bestuurders liegen alsof het gedrukt staat. Wat heeft dat te maken met satanisme?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:24 schreef Aguia het volgende:
[..]
Ja, er is al genoeg ingegaan op de inhoud van de parade zelf en waarom het niets uithaalt. Maar er wordt nergens door niemand melding gemaakt wat dan wel een efficiente manier van het behalen van acceptatie is. Wat als men voor de verandering zich in probeerde te denken waarom mensen sceptisch blijven, i.p.v. de mensen overhalen het te moeten accepteren..
Wat is die P waar je steeds mee dweept? Piet Paulusma? Met hem wordt ik liever niet geassocieerd.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup en vergeet 1984 niet, de dunkpolitie daar zitten we niet ver vandaan. Merk je dagelijks zeker op het forum.
Ik noem niemand stom, dom of ongeletterd. Zijn woorden die me in de schoenen worden geschoven zodat men los kan gaan. Geen idee waarom men het niet ziet, of kan zien. Dit geldt voor meer complotten niet alleen LGBT vergeet de P niet want die is in opmars.
Symbolen satanisme kom je dagelijks tegen als je er oog voor hebt. Zet je tv aan en het is daar in commercials, logo's noem het maar op. Satanisme bestaat hoor, zelfs op het forum zijn er al een paar aanwezig.
Of er is geen interesse omdat mensen het allemaal prima vinden. Leven en laten leven.Tuffen met een mororbootje of gieren van het lachen in je leren string. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?
De 'sceptische' willen niet verder kijken dan alleen die enkele boot tijdens dat eindfeestje met leernichten erop. De rest van de week en alle zaken die georganiseerd worden hebben ze geen idee van, het merendeel van de boten zonder half blote konten zien ze niet.
Die 'sceptische' mensen kunnen ook gewoon wat verder kijken, het is niet alsof de rest zo stiekem wordt gedaan ofzo. Er is gewoon geen interesse vanuit die 'sceptische' mensen, die richten zich enkel op wat hun vooroordelen bevestigd.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
https://www.amsterdamgaypride.nl/agenda/parties.html
Ik beweer nergens dat de parade niet werkt.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef Aguia het volgende:
[..]
Niemand stelt dat er 1 methode is. Ik vraag je om een methode te benoemen, vooral als je al aangeeft dat de parade niet werkt.
MH17...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden. Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
Tja, ik weet dat op BNW alles zwartwit moet zijn..quote:
Dit is nog meer de eerste stap in het controleren van onze natuurlijke reflexen zoals ik eerder betoogde. Ze willen de oer-mens uit de mens halen. Lukt al aardig vooral met de nieuwe generatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef Molurus het volgende:
Waarom denken ze chaos, oorlog en armoede tot stand te kunnen brengen dmv gender equality?
Waarom zou dat leiden tot 'wezens die zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplanten'?
Waarom willen 'ze' dit eigenlijk?
Er worden hier een aantal gedachtensprongen gemaakt die mij echt volledig ontgaan.
Nou nee dus.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
It has been leaked from the within the elite that sodomy rituals are a common practice as are other “sex magic” rituals where demonic entities are petitioned for power and possession. This link is crucial to the persistent homosexual agenda as the elite seek to make clear cut gender roles obsolete. This is also at the root of feminism as the goal of feminism works in cooperation with the homosexual community to “liberate” society from traditional gender roles. To be specifically male or female is considered passe’ as pop stars and other celebrities hail and laud the homosexual/lesbian/transgender lifestyle. It’s no longer cool to be a man if you’re not at least a little metrosexual and women who simply desire to get married and have children are looked upon as bottom-feeding “breeders” by a growing movement that condemns people who actually procreate. Rumors of Lady Gaga being an hermaphrodite (having both male and female genitalia) have been the topic of internet legend however it may be true, if for no other reason it would give good reason for her constant references to Baphomet.
meer hierover zie
Homosexuality, Gender Confusion and The Spirit of Baphomet
Wat info ... Voor die het aankunnen
• Vernietigen van normen en waarden -> onzinquote:Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite.
Waarbij vergeten wordt dat het hebben van kinderen een van de rechten is die LGBT nastreeft.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit is eigenlijk allemaal gebaseerd op de aanname dat je iemand kan veranderen in een homo. Als dat NIET kan, hoe vernietig je dan 'het gezin'?
Sorry je hebt je best gedaan zie ik maar evengoed nietszeggende argumenten op een rij. Voor de lieve vrede een paar regenboogvlaggetjes tussendoorquote:Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
• Vernietigen van normen en waarden -> onzin
• Vernietigen van het gezin (vader/moeder) -> zijn heteros zelf al goed in, scheidingen zijn niet van de lucht. En dat is niet omdat een van beide partners opeens wel of niet een jurk aan doet...
• Conditioneren van de maatschappij mn. kinderen -> In welke zin? Noem voorbeelden waarbij iemand die hetero is homo wordt dmv conditionering.
• depopulatie -> 7 miljard bewoners op deze planeet, ondanks al die depopullatie-complotten die we de afgelopen eeuw hebben gezien.
• verwijven van mannen -> Heteromannen zijn niet verwijfd
• de alfaman moet verdwijnen -> we zijn geen gorilla's.
• ,uiteindelijk satanisme door de elite. -> die kunnen nu ook al satanisme bedrijven.
Beetje omslachtig om dat via deze weg te bewerkstelligen...
Bovenstaande doet mij eerder vermoeden dat CAD er een verborgen agenda voor zichzelf (vroeger zeiden we haarzelf, maar ja, LGBT heeft dat veranderd he) op na houdt...
Wat een onzin zeg. Dus omdat er vóór de parade gesprekjes enzo zijn, mag ik niet vinden dat de parade niet mee helpt aan homo acceptatie bij mensen die er al een afkeer naar hebben?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?
De 'sceptische' willen niet verder kijken dan alleen die enkele boot tijdens dat eindfeestje met leernichten erop. De rest van de week en alle zaken die georganiseerd worden hebben ze geen idee van, het merendeel van de boten zonder half blote konten zien ze niet.
Die 'sceptische' mensen kunnen ook gewoon wat verder kijken, het is niet alsof de rest zo stiekem wordt gedaan ofzo. Er is gewoon geen interesse vanuit die 'sceptische' mensen, die richten zich enkel op wat hun vooroordelen bevestigd.
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit gaat allemaal te ver voor BNW
De illuminatie he?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nogmaals: daar gaan eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en nog heel veel meer eeuwen overheen. Wie zijn de uiteindelijke begunstigden?
BNW is vergeven van mensen die weinig van complotten moeten hebben het is de algemene norm. Het is niet meer dan een nieuwssite waar mensen die wel into complotten zijn, onderuit worden gehaald. Mja..quote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef Wantie het volgende:
[..]![]()
Het wil wat zeggen als je gedachten te extreem zijn voor BNW...
Dus omdat Lady Gaga een hermafrodiet zou zijn (een lichamelijke afwijking waar ze verder niets aan kan doen) zou ze het satanisme en de baphomet aanhangen??quote:Op maandag 23 mei 2016 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
It has been leaked from the within the elite that sodomy rituals are a common practice as are other “sex magic” rituals where demonic entities are petitioned for power and possession. This link is crucial to the persistent homosexual agenda as the elite seek to make clear cut gender roles obsolete. This is also at the root of feminism as the goal of feminism works in cooperation with the homosexual community to “liberate” society from traditional gender roles. To be specifically male or female is considered passe’ as pop stars and other celebrities hail and laud the homosexual/lesbian/transgender lifestyle. It’s no longer cool to be a man if you’re not at least a little metrosexual and women who simply desire to get married and have children are looked upon as bottom-feeding “breeders” by a growing movement that condemns people who actually procreate. Rumors of Lady Gaga being an hermaphrodite (having both male and female genitalia) have been the topic of internet legend however it may be true, if for no other reason it would give good reason for her constant references to Baphomet.
meer hierover zie
Homosexuality, Gender Confusion and The Spirit of Baphomet
Wat info ... Voor die het aankunnen
En de huidige en inmiddels gestorven illuminati-leden bouwen allemaal aan dit plan om dat heel altruïstisch te vervolmaken voor generaties millennia in de toekomst? Of hebben ze zelf het eeuwige leven?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:02 schreef Wantie het volgende:
De illuminatie he?
Die zijn al sinds het begin van de jaartelling bezig met hun plan de wereld over te nemen..
Ze hebben dus best nog wel een aantal eeuwen de tijd
Klopt, je lijst is een opsomming van nietszeggende argumenten.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef controlaltdelete het volgende:
ik maar evengoed nietszeggende argumenten op een rij.
Wat bedoel je daar precies mee, waarom en voor wie? Lijkt me weer zo'n stiekeme sneer en insinuatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus omdat Lady Gaga een hermafrodiet zou zijn (een lichamelijke afwijking waar ze verder niets aan kan doen) zou ze het satanisme en de baphomet aanhangen??
Ik denk eerder dat het kabinet er verstandiger aan doet om bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg per onmiddellijke ingang terug te draaien.
Jep.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarbij vergeten wordt dat het hebben van kinderen een van de rechten is die LGBT nastreeft.
Dus het gezin verdwijnt heus niet. Enkel de samenstelling zal veranderen. Verder wordt de groep die een gezin kan stichten juist groter door acceptatie van LGBT, waardoor het aantal gezinnen eerder toeneemt dan afneemt.
de parade is ook niet bedoeld als 1 instrument waarmee je mensen met een afkeer kunt ombuigen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Dus omdat er vóór de parade gesprekjes enzo zijn, mag ik niet vinden dat de parade niet mee helpt aan homo acceptatie bij mensen die er al een afkeer naar hebben?
Tja, als ik lid ben van bijv. de gereformeerde geitenfokvereniging, dan kijkt niemand daar van op.quote:Ik begrijp het echt niet, waarom homosexualiteit een apart hokje moet hebben. Ik vind het de normaalste zaak van de wereld, net zoals iemand hetero kan zijn. In mijn ogen veroorzaak je juist verdeeldheid indien je er zon speciaal iets van maakt.
Als je met een goed complot komt, dan kan het niet onderuit gehaald worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
BNW is vergeven van mensen die weinig van complotten moeten hebben het is de algemene norm. Het is niet meer dan een nieuwssite waar mensen die wel into complotten zijn, onderuit worden gehaald. Mja..
Dat deel heb ik ook nooit begrepenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de huidige en inmiddels gestorven illuminati-leden bouwen allemaal aan dit plan om dat heel altruïstisch te vervolmaken voor generaties millennia in de toekomst? Of hebben ze zelf het eeuwige leven?
Prince zou zeggen: "well, if the bra fits..."quote:Op maandag 23 mei 2016 20:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee, waarom en voor wie? Lijkt me weer zo'n stiekeme sneer en insinuatie.
Ik heb je een paar keer gevraagd of je volgens jou homo kunt worden gemaakt, zodat ik je redenatie beter kan begrijpen. Als dit namelijk NIET kan is je hele redenatie meteen al onderuit.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben geen vraagbaak om erna uitgejouwd te worden, speculaties en insinuaties naar mijn hoofd geslingerd te krijgen, kom op zeg. Voor nu genoeg info gegeven waar men vast nog wel even op kan doorzagen.
Ja nee, eens. Maar jij weet toch ook wel dat je er zo'n beetje niet meer aan ontkomt? En niet dat daar nou direct zoveel mis mee is; voor mijn part dansen ze de hele dag naakt en zijn er hele dagen liveverslagen, ík heb er geen probleem mee. Maar als ik me verplaats in mensen die er wel een probleem mee hebben, kan ik mij voorstellen dat het het probleem vergroot ipv verkleint.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
de parade is ook niet bedoeld als 1 instrument waarmee je mensen met een afkeer kunt ombuigen.
Mensen met een afkeer gaan niet naar de gay parade kijken.
Klopt, maar of dat gek is weet ik niet. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken dat ik echt geen moeite heb met wat voor seksualiteit dan ook zolang de ander gezond genoeg is om ermee in te stemmen, maar ik snap niet wáárom het homoseksuele benadrukt moet worden. Als jij een homoseksuele zwemclub opricht, ga ik er (misschien onterecht?) vanuit dat hetero's daar niet welkom zijn (zou ik zelf niet eens zo moeilijk over doen), maar ik weet zeker dat de wereld te klein is (en niet eens vanuit de homo gemeenschap) als ik een zwemclub opricht specifiek voor hetero's.quote:Tja, als ik lid ben van bijv. de gereformeerde geitenfokvereniging, dan kijkt niemand daar van op.
Ben jij echter lid van een homoseksuele zwemvereniging, dan roept dat bij anderen allerlei uiteenlopende vraagtekens op.
En dat is het gekke: je mag best met gelijkgestemden verenigingen oprichten of bijeenkomsten etc organiseren, maar als het gaat om gelijkgeaarden, dan wordt er vreemd van opgekeken.
Klopt, het is een beetje als de flat earth discussie: er wordt selectief geshopt en alles dat niet passend is te maken wordt genegeerd....quote:Op maandag 23 mei 2016 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer gevraagd of je volgens jou homo kunt worden gemaakt, zodat ik je redenatie beter kan begrijpen. Als dit namelijk NIET kan is je hele redenatie meteen al onderuit.
Hier weiger je antwoord op te geven, wat mij aangeeft dat je zelf eigenlijk nog niet weet hoe de vork in de steel zit of hoe je denkt dat het in elkaar steekt. Geeft niks, maar hou dan ff op met iedereen die hier normale vragen stelt en een normale discussie wil voeren steeds van vanalles te beschuldigen.
Zelfs de Mongolen vind ik wel een belediging voor het brute, maar strategisch geniale geweld van Dzjengis Khan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef Wantie het volgende:
Dat deel heb ik ook nooit begrepen
Het is ook wel een van de minst succesvolle beweging vind ik zelf.
Terwijl eeuwen terug zelfs de Mongolen een enorm deel van de wereld in handen hebben gekregen met enkel paarden en handwapens zit de illuminatie al eeuwen te wachten op de komst van zoiets als de rfid-chip om tot dominantie te kunnen komen.
Meh, ik denk dat (hoe die ui ook gepeld wordt en wat er dan ook wel of niet van waar blijkt te zijn) dat als je bij de kern komt het gewoon menselijke natuur is. Het is óók menselijk om anderen de schuld te geven voor alles wat stom en kut is op de wereld. En dan niet anderen als in je medemens maar maar een aparte groep überklootzakpsychopaatmensen die al het slechte van de mens in zich geconcentreerd heeft, en dus stiekem de hoofdschuldige is van alles wat er chronisch mis is. Je kan eeuwig door pellen maar de oude of nieuwetijds satan/baphomet kom je daar echt niet tegen.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden. Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |