abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162442871
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef Molurus het volgende:

Waarom denken ze chaos, oorlog en armoede tot stand te kunnen brengen dmv gender equality?

Waarom zou dat leiden tot 'wezens die zich niet meer op de natuurlijke wijze voortplanten'?

Waarom willen 'ze' dit eigenlijk?

Er worden hier een aantal gedachtensprongen gemaakt die mij echt volledig ontgaan.
Dit is nog meer de eerste stap in het controleren van onze natuurlijke reflexen zoals ik eerder betoogde. Ze willen de oer-mens uit de mens halen. Lukt al aardig vooral met de nieuwe generatie.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_162442972
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
It has been leaked from the within the elite that sodomy rituals are a common practice as are other “sex magic” rituals where demonic entities are petitioned for power and possession. This link is crucial to the persistent homosexual agenda as the elite seek to make clear cut gender roles obsolete. This is also at the root of feminism as the goal of feminism works in cooperation with the homosexual community to “liberate” society from traditional gender roles. To be specifically male or female is considered passe’ as pop stars and other celebrities hail and laud the homosexual/lesbian/transgender lifestyle. It’s no longer cool to be a man if you’re not at least a little metrosexual and women who simply desire to get married and have children are looked upon as bottom-feeding “breeders” by a growing movement that condemns people who actually procreate. Rumors of Lady Gaga being an hermaphrodite (having both male and female genitalia) have been the topic of internet legend however it may be true, if for no other reason it would give good reason for her constant references to Baphomet.

meer hierover zie

Homosexuality, Gender Confusion and The Spirit of Baphomet

Wat info ... Voor die het aankunnen >:)
Nou nee dus.

BNW / De LGBT-Agenda

Waarom haal je steeds al die extreem religieuze verhalen aan? Om vervolgens wel te zeggen "ja nu speel je de religie-kaart". Dan moet je dat ook niet als argument aanvoeren he. :)

En wat is die P inderdaad?
  maandag 23 mei 2016 @ 19:51:35 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162443177
Het gaat hier toch over de agenda of niet? Ik kan me vergissen hoor 8)7
P van panseksueel of pedofiel of... beiden?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162443221
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar voor de 3e keer opnieuw. Vernietigen van normen en waarden, vernietigen van het gezin (vader/moeder), conditioneren van de maatschappij mn. kinderen (is nu enorm bezig), depopulatie, verwijven van mannen de alfaman moet verdwijnen, uiteindelijk satanisme door de elite.
• Vernietigen van normen en waarden -> onzin
• Vernietigen van het gezin (vader/moeder) -> zijn heteros zelf al goed in, scheidingen zijn niet van de lucht. En dat is niet omdat een van beide partners opeens wel of niet een jurk aan doet...
• Conditioneren van de maatschappij mn. kinderen -> In welke zin? Noem voorbeelden waarbij iemand die hetero is homo wordt dmv conditionering.
• depopulatie -> 7 miljard bewoners op deze planeet, ondanks al die depopullatie-complotten die we de afgelopen eeuw hebben gezien.
• verwijven van mannen -> Heteromannen zijn niet verwijfd
• de alfaman moet verdwijnen -> we zijn geen gorilla's.
• ,uiteindelijk satanisme door de elite. -> die kunnen nu ook al satanisme bedrijven.

Beetje omslachtig om dat via deze weg te bewerkstelligen...

Bovenstaande doet mij eerder vermoeden dat CAD er een verborgen agenda voor zichzelf (vroeger zeiden we haarzelf, maar ja, LGBT heeft dat veranderd he ;) ) op na houdt...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_162443390
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:03 schreef essnhills het volgende:

[..]

Maar dit is eigenlijk allemaal gebaseerd op de aanname dat je iemand kan veranderen in een homo. Als dat NIET kan, hoe vernietig je dan 'het gezin'?

Waarbij vergeten wordt dat het hebben van kinderen een van de rechten is die LGBT nastreeft.
Dus het gezin verdwijnt heus niet. Enkel de samenstelling zal veranderen. Verder wordt de groep die een gezin kan stichten juist groter door acceptatie van LGBT, waardoor het aantal gezinnen eerder toeneemt dan afneemt.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:58:30 #281
189978 controlaltdelete
pi_162443415
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

• Vernietigen van normen en waarden -> onzin
• Vernietigen van het gezin (vader/moeder) -> zijn heteros zelf al goed in, scheidingen zijn niet van de lucht. En dat is niet omdat een van beide partners opeens wel of niet een jurk aan doet...
• Conditioneren van de maatschappij mn. kinderen -> In welke zin? Noem voorbeelden waarbij iemand die hetero is homo wordt dmv conditionering.
• depopulatie -> 7 miljard bewoners op deze planeet, ondanks al die depopullatie-complotten die we de afgelopen eeuw hebben gezien.
• verwijven van mannen -> Heteromannen zijn niet verwijfd
• de alfaman moet verdwijnen -> we zijn geen gorilla's.
• ,uiteindelijk satanisme door de elite. -> die kunnen nu ook al satanisme bedrijven.

Beetje omslachtig om dat via deze weg te bewerkstelligen...

Bovenstaande doet mij eerder vermoeden dat CAD er een verborgen agenda voor zichzelf (vroeger zeiden we haarzelf, maar ja, LGBT heeft dat veranderd he ;) ) op na houdt...
Sorry je hebt je best gedaan zie ik maar evengoed nietszeggende argumenten op een rij. Voor de lieve vrede een paar regenboogvlaggetjes tussendoor

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162443454
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 18:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Je weet dat die Parade het eindfeestje is van een hele week met allerlei initiatieven? Waarbij er oa serieus gepraat wordt op allerlei plekken over dit onderwerp?

De 'sceptische' willen niet verder kijken dan alleen die enkele boot tijdens dat eindfeestje met leernichten erop. De rest van de week en alle zaken die georganiseerd worden hebben ze geen idee van, het merendeel van de boten zonder half blote konten zien ze niet.

Die 'sceptische' mensen kunnen ook gewoon wat verder kijken, het is niet alsof de rest zo stiekem wordt gedaan ofzo. Er is gewoon geen interesse vanuit die 'sceptische' mensen, die richten zich enkel op wat hun vooroordelen bevestigd.
Wat een onzin zeg. Dus omdat er vóór de parade gesprekjes enzo zijn, mag ik niet vinden dat de parade niet mee helpt aan homo acceptatie bij mensen die er al een afkeer naar hebben?

Ik begrijp het echt niet, waarom homosexualiteit een apart hokje moet hebben. Ik vind het de normaalste zaak van de wereld, net zoals iemand hetero kan zijn. In mijn ogen veroorzaak je juist verdeeldheid indien je er zon speciaal iets van maakt.
pi_162443477
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit gaat allemaal te ver voor BNW
_O-

Het wil wat zeggen als je gedachten te extreem zijn voor BNW...
pi_162443567
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar nogmaals: daar gaan eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en eeuwen en nog heel veel meer eeuwen overheen. Wie zijn de uiteindelijke begunstigden?
De illuminatie he?
Die zijn al sinds het begin van de jaartelling bezig met hun plan de wereld over te nemen..
Ze hebben dus best nog wel een aantal eeuwen de tijd ;)
  maandag 23 mei 2016 @ 20:04:15 #285
189978 controlaltdelete
pi_162443613
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

_O-

Het wil wat zeggen als je gedachten te extreem zijn voor BNW...
BNW is vergeven van mensen die weinig van complotten moeten hebben het is de algemene norm. Het is niet meer dan een nieuwssite waar mensen die wel into complotten zijn, onderuit worden gehaald. Mja..
pi_162443655
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
It has been leaked from the within the elite that sodomy rituals are a common practice as are other “sex magic” rituals where demonic entities are petitioned for power and possession. This link is crucial to the persistent homosexual agenda as the elite seek to make clear cut gender roles obsolete. This is also at the root of feminism as the goal of feminism works in cooperation with the homosexual community to “liberate” society from traditional gender roles. To be specifically male or female is considered passe’ as pop stars and other celebrities hail and laud the homosexual/lesbian/transgender lifestyle. It’s no longer cool to be a man if you’re not at least a little metrosexual and women who simply desire to get married and have children are looked upon as bottom-feeding “breeders” by a growing movement that condemns people who actually procreate. Rumors of Lady Gaga being an hermaphrodite (having both male and female genitalia) have been the topic of internet legend however it may be true, if for no other reason it would give good reason for her constant references to Baphomet.

meer hierover zie

Homosexuality, Gender Confusion and The Spirit of Baphomet

Wat info ... Voor die het aankunnen >:)
Dus omdat Lady Gaga een hermafrodiet zou zijn (een lichamelijke afwijking waar ze verder niets aan kan doen) zou ze het satanisme en de baphomet aanhangen??

Ik denk eerder dat het kabinet er verstandiger aan doet om bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg per onmiddellijke ingang terug te draaien.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:06:21 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162443688
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:02 schreef Wantie het volgende:

De illuminatie he?
Die zijn al sinds het begin van de jaartelling bezig met hun plan de wereld over te nemen..
Ze hebben dus best nog wel een aantal eeuwen de tijd ;)
En de huidige en inmiddels gestorven illuminati-leden bouwen allemaal aan dit plan om dat heel altruïstisch te vervolmaken voor generaties millennia in de toekomst? Of hebben ze zelf het eeuwige leven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162443711
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef controlaltdelete het volgende:
ik maar evengoed nietszeggende argumenten op een rij.
Klopt, je lijst is een opsomming van nietszeggende argumenten.

Blij dat we dan toch een overeenstemming kunnen bereiken.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:07:20 #289
189978 controlaltdelete
pi_162443718
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus omdat Lady Gaga een hermafrodiet zou zijn (een lichamelijke afwijking waar ze verder niets aan kan doen) zou ze het satanisme en de baphomet aanhangen??

Ik denk eerder dat het kabinet er verstandiger aan doet om bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg per onmiddellijke ingang terug te draaien.
Wat bedoel je daar precies mee, waarom en voor wie? Lijkt me weer zo'n stiekeme sneer en insinuatie.
pi_162443775
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarbij vergeten wordt dat het hebben van kinderen een van de rechten is die LGBT nastreeft.
Dus het gezin verdwijnt heus niet. Enkel de samenstelling zal veranderen. Verder wordt de groep die een gezin kan stichten juist groter door acceptatie van LGBT, waardoor het aantal gezinnen eerder toeneemt dan afneemt.
Jep.

Maar CAD reageert niet op mijn vragen hierover, hoe zij dit ziet.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_162443791
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Dus omdat er vóór de parade gesprekjes enzo zijn, mag ik niet vinden dat de parade niet mee helpt aan homo acceptatie bij mensen die er al een afkeer naar hebben?
de parade is ook niet bedoeld als 1 instrument waarmee je mensen met een afkeer kunt ombuigen.
Mensen met een afkeer gaan niet naar de gay parade kijken.

quote:
Ik begrijp het echt niet, waarom homosexualiteit een apart hokje moet hebben. Ik vind het de normaalste zaak van de wereld, net zoals iemand hetero kan zijn. In mijn ogen veroorzaak je juist verdeeldheid indien je er zon speciaal iets van maakt.
Tja, als ik lid ben van bijv. de gereformeerde geitenfokvereniging, dan kijkt niemand daar van op.
Ben jij echter lid van een homoseksuele zwemvereniging, dan roept dat bij anderen allerlei uiteenlopende vraagtekens op.
En dat is het gekke: je mag best met gelijkgestemden verenigingen oprichten of bijeenkomsten etc organiseren, maar als het gaat om gelijkgeaarden, dan wordt er vreemd van opgekeken.
pi_162443872
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

BNW is vergeven van mensen die weinig van complotten moeten hebben het is de algemene norm. Het is niet meer dan een nieuwssite waar mensen die wel into complotten zijn, onderuit worden gehaald. Mja..
Als je met een goed complot komt, dan kan het niet onderuit gehaald worden.
Maar het tegendeel is vaak waar. Ook in deze discussie: nergens wordt hard gemaakt wie, waarom en met welk doel een LGBT-agenda er op na houdt.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:14:56 #293
189978 controlaltdelete
pi_162443931
Ik ben geen vraagbaak om erna uitgejouwd te worden, speculaties en insinuaties naar mijn hoofd geslingerd te krijgen, kom op zeg. Voor nu genoeg info gegeven waar men vast nog wel even op kan doorzagen. :+

[ Bericht 34% gewijzigd door jogy op 23-05-2016 20:21:09 ]
pi_162443952
quote:
5s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

En de huidige en inmiddels gestorven illuminati-leden bouwen allemaal aan dit plan om dat heel altruïstisch te vervolmaken voor generaties millennia in de toekomst? Of hebben ze zelf het eeuwige leven?
Dat deel heb ik ook nooit begrepen ;)
Het is ook wel een van de minst succesvolle beweging vind ik zelf.
Terwijl eeuwen terug zelfs de Mongolen een enorm deel van de wereld in handen hebben gekregen met enkel paarden en handwapens zit de illuminatie al eeuwen te wachten op de komst van zoiets als de rfid-chip om tot dominantie te kunnen komen.
pi_162444001
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee, waarom en voor wie? Lijkt me weer zo'n stiekeme sneer en insinuatie.
Prince zou zeggen: "well, if the bra fits..."
pi_162444022
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben geen vraagbaak om erna uitgejouwd te worden, speculaties en insinuaties naar mijn hoofd geslingerd te krijgen, kom op zeg. Voor nu genoeg info gegeven waar men vast nog wel even op kan doorzagen. :+
Ik heb je een paar keer gevraagd of je volgens jou homo kunt worden gemaakt, zodat ik je redenatie beter kan begrijpen. Als dit namelijk NIET kan is je hele redenatie meteen al onderuit.

Hier weiger je antwoord op te geven, wat mij aangeeft dat je zelf eigenlijk nog niet weet hoe de vork in de steel zit of hoe je denkt dat het in elkaar steekt. Geeft niks, maar hou dan ff op met iedereen die hier normale vragen stelt en een normale discussie wil voeren steeds van vanalles te beschuldigen.

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 23-05-2016 20:21:28 ]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_162444047
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:10 schreef Wantie het volgende:

[..]

de parade is ook niet bedoeld als 1 instrument waarmee je mensen met een afkeer kunt ombuigen.
Mensen met een afkeer gaan niet naar de gay parade kijken.
Ja nee, eens. Maar jij weet toch ook wel dat je er zo'n beetje niet meer aan ontkomt? En niet dat daar nou direct zoveel mis mee is; voor mijn part dansen ze de hele dag naakt en zijn er hele dagen liveverslagen, ík heb er geen probleem mee. Maar als ik me verplaats in mensen die er wel een probleem mee hebben, kan ik mij voorstellen dat het het probleem vergroot ipv verkleint.

quote:
Tja, als ik lid ben van bijv. de gereformeerde geitenfokvereniging, dan kijkt niemand daar van op.
Ben jij echter lid van een homoseksuele zwemvereniging, dan roept dat bij anderen allerlei uiteenlopende vraagtekens op.
En dat is het gekke: je mag best met gelijkgestemden verenigingen oprichten of bijeenkomsten etc organiseren, maar als het gaat om gelijkgeaarden, dan wordt er vreemd van opgekeken.
Klopt, maar of dat gek is weet ik niet. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken dat ik echt geen moeite heb met wat voor seksualiteit dan ook zolang de ander gezond genoeg is om ermee in te stemmen, maar ik snap niet wáárom het homoseksuele benadrukt moet worden. Als jij een homoseksuele zwemclub opricht, ga ik er (misschien onterecht?) vanuit dat hetero's daar niet welkom zijn (zou ik zelf niet eens zo moeilijk over doen), maar ik weet zeker dat de wereld te klein is (en niet eens vanuit de homo gemeenschap) als ik een zwemclub opricht specifiek voor hetero's.
pi_162444067
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:17 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb je een paar keer gevraagd of je volgens jou homo kunt worden gemaakt, zodat ik je redenatie beter kan begrijpen. Als dit namelijk NIET kan is je hele redenatie meteen al onderuit.

Hier weiger je antwoord op te geven, wat mij aangeeft dat je zelf eigenlijk nog niet weet hoe de vork in de steel zit of hoe je denkt dat het in elkaar steekt. Geeft niks, maar hou dan ff op met iedereen die hier normale vragen stelt en een normale discussie wil voeren steeds van vanalles te beschuldigen.
Klopt, het is een beetje als de flat earth discussie: er wordt selectief geshopt en alles dat niet passend is te maken wordt genegeerd....
  maandag 23 mei 2016 @ 20:19:35 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162444080
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef Wantie het volgende:

Dat deel heb ik ook nooit begrepen ;)
Het is ook wel een van de minst succesvolle beweging vind ik zelf.
Terwijl eeuwen terug zelfs de Mongolen een enorm deel van de wereld in handen hebben gekregen met enkel paarden en handwapens zit de illuminatie al eeuwen te wachten op de komst van zoiets als de rfid-chip om tot dominantie te kunnen komen.
Zelfs de Mongolen vind ik wel een belediging voor het brute, maar strategisch geniale geweld van Dzjengis Khan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 23 mei 2016 @ 20:20:04 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162444093
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk mensen die aan complotten beginnen, hun ogen open zijn gaan door eea (bij mij was dat de MH17) de zoektocht begint, je uitkomt dat haast alles berust op leugens, we met heel veel foute mensen opgescheept zitten die zich met zulke zaken bezighouden. Het is net een ui, je pelt, komt uit bij de ene leugen na de andere en de uiteindelijke kern is het satanisme.
Meh, ik denk dat (hoe die ui ook gepeld wordt en wat er dan ook wel of niet van waar blijkt te zijn) dat als je bij de kern komt het gewoon menselijke natuur is. Het is óók menselijk om anderen de schuld te geven voor alles wat stom en kut is op de wereld. En dan niet anderen als in je medemens maar maar een aparte groep überklootzakpsychopaatmensen die al het slechte van de mens in zich geconcentreerd heeft, en dus stiekem de hoofdschuldige is van alles wat er chronisch mis is. Je kan eeuwig door pellen maar de oude of nieuwetijds satan/baphomet kom je daar echt niet tegen.

Maar gelukkig zijn er ook genoeg fijne mensen in de wereld, dat maakt het allemaal weer het leven waard zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')