abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162405508
Originele OP van Fixers:

In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.

Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.

Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.

Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.

Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.

*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.

Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.

Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 22-05-2016 14:57:20 ]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 22 mei 2016 @ 14:54:43 #2
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162405607
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is waarom reclame bestaat. Zodat ik een Ford koop in plaats van een Opel. Reclame werkt ook heel basic, volgens principes die iedereen begrijpt.

De homoindoctrinatie is dan weer iets wat volgens principes werkt die nog nooit zijn aangetoond een ook nog eens zo omslachtig zijn dat je je afvraagt waarom de NWO niet gewoon hetzelfde bureau inhuurt als Ford. Nee, in plaats daarvan wordt er een onmogelijk ingewikkelde campagne opgetuigd waarin Geer en Goor een rol hebben, ten einde zoveel mogelijk homo's te rekruteren zodat de Joden eindelijk de wereldmacht kunnen grijpen. Iets waar die vermaledijde Joden, ondanks hun ongelimiteerde financiële middelen, bovengemiddeld intellect en hun mensen op alle sleutelposities in de wereld nog steeds niet in geslaagd zijn. En dat terwijl ze volgens de believers al van de 12e eeuw aan het proberen zijn.

Al bestond er een NWO, dan is deze zo ontzettend onkundig dat we er niks van te vrezen hebben.
Uhuu, het is enkel zodat je iets koopt en verder zit er niks achter, iedereen begrijpt dit.
Gelukkig zie jij dat Geer en Goor het ultieme wapen zijn in een dergelijke veldslag.

Ik denk dat de reclame van het reclamebureau van Ford echt een groot succes gaat worden voor de gezinsdestructie agenda en de transhuman agenda. :o
wooblabalurg
  zondag 22 mei 2016 @ 15:03:29 #3
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162405790
Gezindsdestructie? Transhuman agenda? :?

Watte? :o
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162405811
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
Ja doei.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:06:11 #5
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162405851
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Molurus het volgende:
Gezindsdestructie? Transhuman agenda? :?

Watte? :o
Echt hè, wat een kleuren allemaal ineens. :o
wooblabalurg
pi_162405907
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.

Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, lijkt het wel. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
  zondag 22 mei 2016 @ 15:08:17 #7
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162405909
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
hoelang speelt dit al?
wooblabalurg
  zondag 22 mei 2016 @ 15:09:02 #8
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162405935
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.

Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
ridiculiseren is altijd de juiste response, ik pleit voor meer medicatie
wooblabalurg
pi_162405949
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Ja doei.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:10:55 #10
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162405989
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Precies, zij stellen niks voor, ideaal om belachelijk te maken en weg te zetten als 'gekkies'
wooblabalurg
  zondag 22 mei 2016 @ 15:12:28 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162406021
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. O ja en haat prediken is ook een goeie. Niets nieuws aan de horizon 8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162406027
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:14:16 #13
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406060
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzo
wooblabalurg
pi_162406097
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. Niets nieuws aan de horizon 8-)
Het spijt me, maar niets van wat jij hebt gezegd wekt ook maar enigszins de indruk dat ik het serieus zou moeten nemen. Op het moment dat je satanisten er bij ging halen ging elke credibiliteit het raam uit, sorry.
pi_162406130
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is ook vrij vreemd. Als jij graag een jaren 50 relatie wilt met een moeder de vrouw die thuis op je zit te wachten, met je 2.3 kind en golden retriever, Opel Astra en elke zondag netjes naar de kerk en daarna op bezoek bij opa en oma om daar andijviestamp met een rollade te eten.

Laat een ander lekker op diezelfde zondag naar een transcafé gaan om gezellig wat te drinken, te lachen en daarna met een transvrouw naar huis te gaan om vervolgens in je aars genomen te worden op de muziek van Lady Gaga omdat de transitie nog niet zover is dat ze ook een vagina heeft. Wat heeft iemand die daar totaal niets mee te maken heeft daar een last van zeg.
Ja doei.
pi_162406131
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzo
Hoe werkt die beïnvloeding dan?
pi_162406157
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. O ja en haat prediken is ook een goeie. Niets nieuws aan de horizon 8-)
Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:19:03 #18
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406196
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe werkt die beïnvloeding dan?
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellen
wooblabalurg
  zondag 22 mei 2016 @ 15:20:24 #19
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162406230
De interessante vragen hier lijken mij:

- wat is nu precies die 'LGBT agenda'? anders gezegd: wat is het beoogde doel?
- wat is het motief voor dat doel?
- hoe denkt men dat doel te bereiken met die LGBT agenda?

De antwoorden op deze vragen zijn voor mij ieg niet heel triviaal.
pi_162406231
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:

[..]

dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellen
In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromoot :6
  zondag 22 mei 2016 @ 15:20:44 #21
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406239
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
wooblabalurg
pi_162406261
quote:
15s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
Je bent wat sarcastisch heb ik het idee.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:22:09 #23
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162406270
quote:
15s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bewijzen lijkt me ook wat veel gevraagd. Maar het lijkt me best interessant om te weten waar die vermoedens dan vandaan komen.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:22:52 #24
189978 controlaltdelete
pi_162406284
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan. Bevalt men niet want daar is dit topic eigenlijk niet eens voor bedoeld. Meejuichen moeten we en roepen dat dit iets fantastisch is, vooruitgang enzo zwaaien moeten we met de regenboogvlag. Kan dit topic toch net zo goed op slot of een andere titel krijgen wellicht? Want de agenda wil men niet horen maar o wee degenen die het toch toelichten dan komen de shame on you weer. Same old shit just a different topic
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:23:09 #25
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406292
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef mootie het volgende:

[..]

In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromoot :6
dat is omgekeerde psychologie zodat je geconfronteerd wordt met de familieauto die je helemaal niet wil zodat je eindelijk tot het besef komt dat je nooit echt het gevoel hebt gehad dat je leeft waardoor je je vrouw waarmee je reeds 15 jaar getrouwd ben in de steek laat met 2 koters van 3 en 5 die al vanaf vroeg meekrijgen dat een cabrio toch echt 'the way to go' is.
wooblabalurg
pi_162406294
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als de LGBT-agenda reclame zou maken. Maar dat doen ze niet. Blijkbaar planten ze in plaats daarvan homoseksuele presentatoren in ons midden om jou tot homo te maken.

Zo zou het moeten werken, toch? Hoeveel van jouw vrienden heb jij al ten prooi zien vallen aan deze onmenselijke agenda?
pi_162406301
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Molurus het volgende:
De interessante vragen hier lijken mij:

- wat is nu precies die 'LGBT agenda'? anders gezegd: wat is het beoogde doel?
- wat is het motief voor dat doel?
- hoe denkt men dat doel te bereiken met die LGBT agenda?

De antwoorden op deze vragen zijn voor mij ieg niet heel triviaal.
Ja doei.
pi_162406322
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan. Bevalt men niet want daar is dit topic eigenlijk niet eens voor bedoeld. Meejuichen moeten we en roepen dat dit iets fantastisch is, vooruitgang enzo zwaaien moeten we met de regenboogvlag. Kan dit topic toch net zo goed op slot of een andere titel krijgen wellicht? Want de agenda wil men niet horen maar o wee degenen die het toch toelichten dan komen de shame on you weer. Same old shit just a different topic
Je toont niets aan. Je onderbouwt namelijk niks. Je roeptoetert alleen maar wat, en gaat daarna moord en brand schreeuwen dat je je punt toch niet maken.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:24:57 #29
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162406326
quote:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan.
Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is. :)
  zondag 22 mei 2016 @ 15:26:01 #30
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406343
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef Molurus het volgende:

[..]

Bewijzen lijkt me ook wat veel gevraagd. Maar het lijkt me best interessant om te weten waar die vermoedens dan vandaan komen.
Ik denk dat mensen die vermoedens en eigen invulling graag zouden delen indien ze het idee hebben dat daar ruimte voor is.
wooblabalurg
pi_162406351
quote:
Kun je dan eens in een paar zinnen uitleggen wat die agenda dan precies is?
En het doel van die agenda?

En als laatste, hoe gaan ze die agenda bereiken? Hoe werkt het?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_162406372
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is. :)
Ik heb ook echt geen idee. Ik lees iets over homopresentatoren, destructie van het gezin, satanisten en Joden. Maar enige samenhang wil niemand scheppen. Dan kan ik alleen maar concluderen dat het verband niet bestaat.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:28:01 #33
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162406395
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die vermoedens en eigen invulling graag zouden delen indien ze het idee hebben dat daar ruimte voor is.
Waarom zou daar geen ruimte voor zijn?

Is het omdat ze bang zijn voor de vraag waar die vermoedens vandaan komen dat ze dat niet durven?
pi_162406402
Als ik Geer en Goor ergens van zou moeten beschuldigen dan zou het intens achterlijke domme humor zijn. Maargoed. Dat zou ik dan doen.
Ja doei.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:28:59 #35
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_162406425

Ik heb de 2016-2017 uitgave al in huis!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_162406438
Oh, en slechte kutmuziek.
Ja doei.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:30:13 #37
189978 controlaltdelete
pi_162406454
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet, niet willen/kunnen zien al is dat al tig keer voorbij gekomen. Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid, Dit geldt niet alleen voor die LGBT en P etc-gedoe, maar voor haast alles wat voorbij komt op het forum.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:30:51 #38
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406465
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waarom zou daar geen ruimte voor zijn?

Is het omdat ze bang zijn voor de vraag waar die vermoedens vandaan komen dat ze dat niet durven?
Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.
wooblabalurg
pi_162406470
Maar wat is die waarheid dan?
Ja doei.
pi_162406475
Destructie van het gezin is volgens mij het belangrijkste agendapunt.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:31:10 #41
395200 deadprez
One more rail
pi_162406476
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid
Lichtelijk ironisch dat jij dit zegt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:31:45 #42
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406488
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:31 schreef mootie het volgende:
Destructie van het gezin is volgens mij het belangrijkste agendapunt.
Iedereen even aantekeningen van Moots overnemen graag.
wooblabalurg
  zondag 22 mei 2016 @ 15:32:10 #43
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162406499
quote:

[..]

Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet,
Daardoor wat niet ziet?
pi_162406522
quote:

[..]

Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet, niet willen/kunnen zien al is dat al tig keer voorbij gekomen. Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid, Dit geldt niet alleen voor die LGBT en P etc-gedoe, maar voor haast alles wat voorbij komt op het forum.
Hoe heb jij die indoctrinatie dan weten te ontwijken? Wat had ik moeten doen om niet zo geconditioneerd te raken?

Wanneer is deze agenda eigenlijk opgestart?
  zondag 22 mei 2016 @ 15:33:18 #45
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162406525
quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.
Stevige kritiek wordt veel te makkelijk uitgelegd als ridiculiseren.

En dit is tenslotte een discussieforum.
pi_162406546
LGBTQ.. Mag ik een klinker kopen?
Ja doei.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:33:52 #47
189978 controlaltdelete
pi_162406548
Ik blijf niet bezig. Ik zou zeggen lees het topic nog eens en dan nog dringt het niet door 8)7
pi_162406551
quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Kom eens uit die slachtofferrol :')
  zondag 22 mei 2016 @ 15:34:55 #49
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406576
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Stevige kritiek wordt veel te makkelijk uitgelegd als ridiculiseren.

En dit is tenslotte een discussieforum.
En ridiculiseren wordt veel te makkelijk uitgelegd als kritisch denken.

Van hetzelfde laken een pak.
wooblabalurg
  zondag 22 mei 2016 @ 15:35:34 #50
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_162406594
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kom eens uit die slachtofferrol :')
Ook dit hoort bij het ridiculiseren. De ander moet wel een slachtofferrol hebben aangenomen, aangezien wat hij meent te zien enkel waanbeelden betreffen.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')