Uhuu, het is enkel zodat je iets koopt en verder zit er niks achter, iedereen begrijpt dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waarom reclame bestaat. Zodat ik een Ford koop in plaats van een Opel. Reclame werkt ook heel basic, volgens principes die iedereen begrijpt.
De homoindoctrinatie is dan weer iets wat volgens principes werkt die nog nooit zijn aangetoond een ook nog eens zo omslachtig zijn dat je je afvraagt waarom de NWO niet gewoon hetzelfde bureau inhuurt als Ford. Nee, in plaats daarvan wordt er een onmogelijk ingewikkelde campagne opgetuigd waarin Geer en Goor een rol hebben, ten einde zoveel mogelijk homo's te rekruteren zodat de Joden eindelijk de wereldmacht kunnen grijpen. Iets waar die vermaledijde Joden, ondanks hun ongelimiteerde financiële middelen, bovengemiddeld intellect en hun mensen op alle sleutelposities in de wereld nog steeds niet in geslaagd zijn. En dat terwijl ze volgens de believers al van de 12e eeuw aan het proberen zijn.
Al bestond er een NWO, dan is deze zo ontzettend onkundig dat we er niks van te vrezen hebben.
Echt hè, wat een kleuren allemaal ineens.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Molurus het volgende:
Gezindsdestructie? Transhuman agenda?![]()
Watte?
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
hoelang speelt dit al?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
ridiculiseren is altijd de juiste response, ik pleit voor meer medicatiequote:Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.
Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.
Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
Precies, zij stellen niks voor, ideaal om belachelijk te maken en weg te zetten als 'gekkies'quote:Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
Het spijt me, maar niets van wat jij hebt gezegd wekt ook maar enigszins de indruk dat ik het serieus zou moeten nemen. Op het moment dat je satanisten er bij ging halen ging elke credibiliteit het raam uit, sorry.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. Niets nieuws aan de horizon
Het is ook vrij vreemd. Als jij graag een jaren 50 relatie wilt met een moeder de vrouw die thuis op je zit te wachten, met je 2.3 kind en golden retriever, Opel Astra en elke zondag netjes naar de kerk en daarna op bezoek bij opa en oma om daar andijviestamp met een rollade te eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
Hoe werkt die beïnvloeding dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzo
Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. O ja en haat prediken is ook een goeie. Niets nieuws aan de horizon
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellenquote:
In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromootquote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellen
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.
Je bent wat sarcastisch heb ik het idee.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
Bewijzen lijkt me ook wat veel gevraagd. Maar het lijkt me best interessant om te weten waar die vermoedens dan vandaan komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
dat is omgekeerde psychologie zodat je geconfronteerd wordt met de familieauto die je helemaal niet wil zodat je eindelijk tot het besef komt dat je nooit echt het gevoel hebt gehad dat je leeft waardoor je je vrouw waarmee je reeds 15 jaar getrouwd ben in de steek laat met 2 koters van 3 en 5 die al vanaf vroeg meekrijgen dat een cabrio toch echt 'the way to go' is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |