Uhuu, het is enkel zodat je iets koopt en verder zit er niks achter, iedereen begrijpt dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waarom reclame bestaat. Zodat ik een Ford koop in plaats van een Opel. Reclame werkt ook heel basic, volgens principes die iedereen begrijpt.
De homoindoctrinatie is dan weer iets wat volgens principes werkt die nog nooit zijn aangetoond een ook nog eens zo omslachtig zijn dat je je afvraagt waarom de NWO niet gewoon hetzelfde bureau inhuurt als Ford. Nee, in plaats daarvan wordt er een onmogelijk ingewikkelde campagne opgetuigd waarin Geer en Goor een rol hebben, ten einde zoveel mogelijk homo's te rekruteren zodat de Joden eindelijk de wereldmacht kunnen grijpen. Iets waar die vermaledijde Joden, ondanks hun ongelimiteerde financiële middelen, bovengemiddeld intellect en hun mensen op alle sleutelposities in de wereld nog steeds niet in geslaagd zijn. En dat terwijl ze volgens de believers al van de 12e eeuw aan het proberen zijn.
Al bestond er een NWO, dan is deze zo ontzettend onkundig dat we er niks van te vrezen hebben.
Echt hè, wat een kleuren allemaal ineens.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Molurus het volgende:
Gezindsdestructie? Transhuman agenda?![]()
Watte?
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
hoelang speelt dit al?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is toch allemaal wel zeer lachwekkend, eigenlijk. Je bedreigd voelen door de seksuele geaardheid of genderidentiteit van een vreemde.
ridiculiseren is altijd de juiste response, ik pleit voor meer medicatiequote:Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.
Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo enorm treurig zou zijn om iets waar mensen niets aan kunnen doen weg te zetten als een onmenselijke ziekte. Ik vind het stuitend.
Een aantal NWO-adepten heeft zelf medicatie nodig, denk ik zo. Die denkbeelden gaan toch veel te ver?
Precies, zij stellen niks voor, ideaal om belachelijk te maken en weg te zetten als 'gekkies'quote:Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De mensen die hier haat zitten te prediken in hun angstwereldje krijgen verder toch niets gedaan dan een beetje vanaf hun zolderkamer blijven janken. Ik zou me daar verder niet zoveel zorgen om maken.
Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
Het spijt me, maar niets van wat jij hebt gezegd wekt ook maar enigszins de indruk dat ik het serieus zou moeten nemen. Op het moment dat je satanisten er bij ging halen ging elke credibiliteit het raam uit, sorry.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. Niets nieuws aan de horizon
Het is ook vrij vreemd. Als jij graag een jaren 50 relatie wilt met een moeder de vrouw die thuis op je zit te wachten, met je 2.3 kind en golden retriever, Opel Astra en elke zondag netjes naar de kerk en daarna op bezoek bij opa en oma om daar andijviestamp met een rollade te eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Wel heb ik het idee dat het hele debat over transgenderrechten wel voor best veel maatschappelijke weerstand zorgt. Dat verbaast me, omdat iemands seksualiteit bij uitstek iets is waar je zelf geen last van hebt.
Hoe werkt die beïnvloeding dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Inderdaad, wat kan jou het nou verrotten als je medemens beïnvloed wordt zonder zich daar bewust van te zijn, het is niet alsof je iets om je medemens geeft ofzo
Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Jankers, angstkaart, wegzetten als gekkies, zolderkamergedoe die aanpak is inmiddels bekend, dat wordt wel in meer topics toegepast. O ja en haat prediken is ook een goeie. Niets nieuws aan de horizon
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellenquote:
In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromootquote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellen
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voornamelijk terecht hoor. Maar als het allemaal zo onterecht is, kan jij dat toch aantonen? Want tot nu toe toon je aan onder 1 van die groepen te vallen.
Je bent wat sarcastisch heb ik het idee.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
Bewijzen lijkt me ook wat veel gevraagd. Maar het lijkt me best interessant om te weten waar die vermoedens dan vandaan komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
echt hè, waarom tonen ze niet eens iets aan, het is niet alsof men vermoedens en eigen invulling kan delen in dit subforum waar weinig tot niets hard gemaakt kan worden
dat is omgekeerde psychologie zodat je geconfronteerd wordt met de familieauto die je helemaal niet wil zodat je eindelijk tot het besef komt dat je nooit echt het gevoel hebt gehad dat je leeft waardoor je je vrouw waarmee je reeds 15 jaar getrouwd ben in de steek laat met 2 koters van 3 en 5 die al vanaf vroeg meekrijgen dat een cabrio toch echt 'the way to go' is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
In autoreclames wordt dan wel weer bijna altijd het gezin gepromoot
Als de LGBT-agenda reclame zou maken. Maar dat doen ze niet. Blijkbaar planten ze in plaats daarvan homoseksuele presentatoren in ons midden om jou tot homo te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat zou overbodig zijn om uit te leggen, want reclame werkt heel basic en op basis van principes die iedereen begrijpt, heb ik mij laten vertellen
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Molurus het volgende:
De interessante vragen hier lijken mij:
- wat is nu precies die 'LGBT agenda'? anders gezegd: wat is het beoogde doel?
- wat is het motief voor dat doel?
- hoe denkt men dat doel te bereiken met die LGBT agenda?
De antwoorden op deze vragen zijn voor mij ieg niet heel triviaal.
Je toont niets aan. Je onderbouwt namelijk niks. Je roeptoetert alleen maar wat, en gaat daarna moord en brand schreeuwen dat je je punt toch niet maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan. Bevalt men niet want daar is dit topic eigenlijk niet eens voor bedoeld. Meejuichen moeten we en roepen dat dit iets fantastisch is, vooruitgang enzo zwaaien moeten we met de regenboogvlag. Kan dit topic toch net zo goed op slot of een andere titel krijgen wellicht? Want de agenda wil men niet horen maar o wee degenen die het toch toelichten dan komen de shame on you weer. Same old shit just a different topic
Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan.
Ik denk dat mensen die vermoedens en eigen invulling graag zouden delen indien ze het idee hebben dat daar ruimte voor is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Bewijzen lijkt me ook wat veel gevraagd. Maar het lijkt me best interessant om te weten waar die vermoedens dan vandaan komen.
Kun je dan eens in een paar zinnen uitleggen wat die agenda dan precies is?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik toon alleen maar de LGBT-agenda aan. Bevalt men niet want daar is dit topic eigenlijk niet eens voor bedoeld. Meejuichen moeten we en roepen dat dit iets fantastisch is, vooruitgang enzo zwaaien moeten we met de regenboogvlag. Kan dit topic toch net zo goed op slot of een andere titel krijgen wellicht? Want de agenda wil men niet horen maar o wee degenen die het toch toelichten dan komen de shame on you weer. Same old shit just a different topic
Ik heb ook echt geen idee. Ik lees iets over homopresentatoren, destructie van het gezin, satanisten en Joden. Maar enige samenhang wil niemand scheppen. Dan kan ik alleen maar concluderen dat het verband niet bestaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is.
Waarom zou daar geen ruimte voor zijn?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die vermoedens en eigen invulling graag zouden delen indien ze het idee hebben dat daar ruimte voor is.
Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet, niet willen/kunnen zien al is dat al tig keer voorbij gekomen. Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid, Dit geldt niet alleen voor die LGBT en P etc-gedoe, maar voor haast alles wat voorbij komt op het forum.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Grappig dat jij denkt iets aan te tonen waarvan als je het mij vraagt niemand hier echt weet wat het is.
Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Waarom zou daar geen ruimte voor zijn?
Is het omdat ze bang zijn voor de vraag waar die vermoedens vandaan komen dat ze dat niet durven?
Lichtelijk ironisch dat jij dit zegt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid
Iedereen even aantekeningen van Moots overnemen graag.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:31 schreef mootie het volgende:
Destructie van het gezin is volgens mij het belangrijkste agendapunt.
Daardoor wat niet ziet?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet,
Hoe heb jij die indoctrinatie dan weten te ontwijken? Wat had ik moeten doen om niet zo geconditioneerd te raken?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat men niet door heeft hoe ze sociaal geconditioneerd men inmiddels is daardoor het niet ziet, niet willen/kunnen zien al is dat al tig keer voorbij gekomen. Dat is nou bewust blind gemaakt worden voor de waarheid, Dit geldt niet alleen voor die LGBT en P etc-gedoe, maar voor haast alles wat voorbij komt op het forum.
Stevige kritiek wordt veel te makkelijk uitgelegd als ridiculiseren.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.
Kom eens uit die slachtofferrolquote:Op zondag 22 mei 2016 15:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt hier een paar users die die vermoedens willen delen, een paar mensen die daar nieuwsgierig naar zijn en de rest komt om andere mensen te ridiculiseren, vanuit een eigen bevrediging en/of uit een idee dat mensen met dergelijke ideeën 'rechtgezet' dienen te worden.
En ridiculiseren wordt veel te makkelijk uitgelegd als kritisch denken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Stevige kritiek wordt veel te makkelijk uitgelegd als ridiculiseren.
En dit is tenslotte een discussieforum.
Ook dit hoort bij het ridiculiseren. De ander moet wel een slachtofferrol hebben aangenomen, aangezien wat hij meent te zien enkel waanbeelden betreffen.quote:
Nee, dat is het niet. Jij denkt motieven te weten van mensen die je niet weet.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En ridiculiseren wordt veel te makkelijk uitgelegd als kritisch denken.
Van hetzelfde laken een pak.
Mwoah, er zijn altijd uitzonderingen, maar de meeste aapjeskijkers zijn daar vrij duidelijk in.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Jij denkt motieven te weten van mensen die je niet weet.
Wie dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn altijd uitzonderingen, maar de meeste aapjeskijkers zijn daar vrij duidelijk in.
Ik heb het topic gelezen, en behalve een hoop erg uiteenlopende oneliners die volgens jou de agenda zouden moeten zijn staat er niks dat de gestelde vragen hier beantwoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik blijf niet bezig. Ik zou zeggen lees het topic nog eens en dan nog dringt het niet door
Die mensen weten zelf toch wel wie ze zijn, zeker aangezien zij niet in sprookjes geloven.quote:
Nee, als je iets beweert, moet je het durven verdedigen. En niet schermen met dat mensen jou belachelijk willen maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook dit hoort bij het ridiculiseren. De ander moet wel een slachtofferrol hebben aangenomen, aangezien wat hij meent te zien enkel waanbeelden betreffen.
Dat geldt toch voor alle topics?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn altijd uitzonderingen, maar de meeste aapjeskijkers zijn daar vrij duidelijk in.
Lekker makkelijk red je je er weer uitquote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die mensen weten zelf toch wel wie ze zijn, zeker aangezien zij niet in sprookjes geloven.
Iemand moet helemaal niks. Ik leg je enkel uit waarom er amper iets uitgelegd.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, als je iets beweert, moet je het durven verdedigen. En niet schermen met dat mensen jou belachelijk willen maken.
Daarnaast, als je claim belachelijk is, dan zal ik dat aantonen met argumenten. Zo gaat dat is een discussie.
Is wel een beetje onhandig op een discussieforum als niemand iets uit wil leggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand moet helemaal niks. Ik leg je enkel uit waarom er amper iets uitgelegd.
Als je het daar niet mee eens bent, soit.
Ik kan wel een lijstje met namen geven maar dat verandert niks.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk red je je er weer uit.
Niet geheel, in die zin dat het redelijk objectief vast te stellen is of geleverde kritiek inhoudelijk is. Maar of er sprake is van 'ridiculiseren'... dan moet je uitspraken gaan doen over de intenties van de poster. Dat is glad ijs.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En ridiculiseren wordt veel te makkelijk uitgelegd als kritisch denken.
Van hetzelfde laken een pak.
Inderdaad, ik had dit subforum ook graag wat levendiger gezien.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is wel een beetje onhandig op een discussieforum als niemand iets uit wil leggen.
En daar heeft deze discussie geen reet aan, dus je voegt helemaal niets toe. Het zit hier al vol met mensen die geloven dat er een agenda is, maar niemand die dat standpunt wil verdedigen met iets anders dan filmpjes van YouTube.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand moet helemaal niks. Ik leg je enkel uit waarom er amper iets uitgelegd.
Als je het daar niet mee eens bent, soit.
Het is ook prima dat jij je focust op de kritiek, net zoals anderen zich focussen op het delen van vermoedens. Dat er uiteindelijk niks meer is om kritiek op te geven lijkt me eigenlijk niet heel relevant.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet geheel, in die zin dat het redelijk objectief vast te stellen is of geleverde kritiek inhoudelijk is. Maar of er sprake is van 'ridiculiseren'... dan moet je uitspraken gaan doen over de intenties van de poster. Dat is glad ijs.
Hoe dan ook: of geleverde kritiek inhoudelijk van aard is is voor mij de enige interessante vraag. Wat de intenties zijn van de posters en/of mensen zich er persoonlijk door aangevallen voelen lijkt me eigenlijk niet heel relevant.
Oh, en dit is natuurlijk allemaal off topic.
Echt hè, daar gaat de discussie, wat jammer nouquote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daar heeft deze discussie geen reet aan, dus je voegt helemaal niets toe. Het zit hier al vol met mensen die geloven dat er een agenda is, maar niemand die dat standpunt wil verdedigen met iets anders dan filmpjes van YouTube.
Zou jij dat een goed argument vinden om dan maar geen kritiek te leveren? Zou je denken dat dat de algehele discussie ten goede zou komen?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is ook prima dat jij je focust op de kritiek, net zoals anderen zich focussen op het delen van vermoedens. Dat er uiteindelijk niks meer is om kritiek op te geven lijkt me eigenlijk niet heel relevant.
Wat is voor veel mensen één van de weinige vormen van houvast, in een immer veranderlijke wereld?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:43 schreef mootie het volgende:
Ik wil er ook best in meegaan dat de descructie van het gezin de opzet is.
Maar met welk doel? De wereldbevolking verminderen? Daar zijn, denk ik, wel makkelijker manieren voor.
uiteindelijk draait het om geloofquote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En daar heeft deze discussie geen reet aan, dus je voegt helemaal niets toe. Het zit hier al vol met mensen die geloven dat er een agenda is, maar niemand die dat standpunt wil verdedigen met iets anders dan filmpjes van YouTube.
Religie?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is voor veel mensen één van de weinige vormen van houvast, in een immer veranderlijke wereld?
Geen idee, ik lever geen kritiek en heb niet het idee dat de algehele discussie verbeterd kan worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zou jij dat een goed argument vinden om dan maar geen kritiek te leveren? Zou je denken dat dat de algehele discussie ten goede zou komen?
Dan zou ik eerder aan religie denken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is voor veel mensen één van de weinige vormen van houvast, in een immer veranderlijke wereld?
Geloof als in religie? Of geloof in een agenda als deze? Beide dingen zouden toch te verdedigen moeten zijn.quote:
Ik probeer je eerdere opmerkingen daarover te begrijpen, that's all.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee, ik lever geen kritiek en heb niet het idee dat de algehele discussie verbeterd kan worden.
Wellicht dat je bij iemand anders wel een antwoord kan krijgen op die vraag.
quote:Op [quote]
[b]Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder aan religie denken.
Dat is een andere grote pilaar, maar zeker ook belangrijk.quote:
Geloof in een spirituele wereld.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geloof als in religie? Of geloof in een agenda als deze. Beide dingen zouden toch te verdedigen moeten zijn.
Masturbatie?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De grootste religie in de 'intellectueel vrije wereld', dus dat veel religie-achtige ideeen in die hoek cultiveren verbaast me niet echt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:49 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat veel complotters vaak zo achter conservatief christelijke praatjes aanlopen, want dat is dit natuurlijk ook gewoon. Ik zou verwachten dat dát juist iets zou zijn om flink aan te twijfelen als je echt zo'n vrijdenker bent.
Maar dat is wel een beetje offtopic.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die harde pener in donkere dagen, daar moet je het van hebben.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
De grootste religie in de 'intellectueel vrije wereld', dus dat veel religie-achtige ideeen in die hoek cultiveren verbaast me niet echt.
De hele discussie over de platte aarde is daar ook een prachtig voorbeeld van.
Maar hoe is dat precies gerelateerd aan geloven dat homo's en transgenders ons op worden gedrongen om er meer van te maken en zo het traditionele gezin uit te laten sterven?quote:
Och, dat hangt er ook vanaf hoe je dat bekijkt. In de westerse wereld, wellicht. Vooral door intellectuele vrijheid en een toenemend begrip van wetenschap.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een andere grote pilaar, maar zeker ook belangrijk.
Zoals iedereen wel weet staat ook deze pilaar zwaar onder druk.
Dank u. Die hebben we vandaag nog niet gehoord inderdaad. Kan op de lijst bij, angst, zolderkamer, homofoob en gekkie natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 15:49 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het overigens wel vreemd dat veel complotters vaak zo achter conservatief christelijke praatjes aanlopen, want dat is dit natuurlijk ook gewoon. Ik zou verwachten dat dát juist iets zou zijn om flink aan te twijfelen als je echt zo'n vrijdenker bent.
Maar dat is wel een beetje offtopic.
Die vragen zijn al tig keer voorbijgekomen en er is geen enkel antwoord op gegeven.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je dan eens in een paar zinnen uitleggen wat die agenda dan precies is?
En het doel van die agenda?
En als laatste, hoe gaan ze die agenda bereiken? Hoe werkt het?
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar het lijkt me een beetje raar om te gaan ontkennen dat het elkaar deels overlapt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dank u. Die hebben we vandaag nog niet gehoord inderdaad. Kan op de lijst bij, angst, zolderkamer, homofoob en gekkie natuurlijk
Dat zeg ik toch niet. Je hoeft niet meteen zo in de verdediging te schieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Een christen zijn is iets engs natuurlijk net als die moslims ook al zo conservatief en dan ook nog eens dat terrorisme door die lui. Ja dan kun je beter een satanist zijn. Much hipper
Zwaar onder druk kan zich op meerdere manieren uiten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Och, dat hangt er ook vanaf hoe je dat bekijkt. In de westerse wereld, wellicht. Vooral door intellectuele vrijheid en een toenemend begrip van wetenschap.
Op wereldschaal neemt het percentage ongelovigen af, juist omdat de voornaamste groei van de bevolking in religieuzere delen van de wereld plaatsheeft.
Gelukkig houdt je de goede moed erin.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vragen zijn al tig keer voorbijgekomen en er is geen enkel antwoord op gegeven.
Als we puur kijken naar de spanningen dan zou ik zeggen dat die in de moderne westerse wereld veel minder spelen dan in het historische verleden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zwaar onder druk kan zich op meerdere manieren uiten.
Het hoeft niet per definitie te betekenen dat het aantal 'infidels' toeneemt.
Denk aan spanningen.
Nee jij misschien niet maar dat is wel de tendens. Zeker als het om dit soort zaken gaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Je hoeft niet meteen zo in de verdediging te schieten.
Edit:quote:Op zondag 22 mei 2016 15:20 schreef Molurus het volgende:
De interessante vragen hier lijken mij:
- wat is nu precies die 'LGBT agenda'? anders gezegd: wat is het beoogde doel?
- wat is het motief voor dat doel?
- hoe denkt men dat doel te bereiken met die LGBT agenda?
De antwoorden op deze vragen zijn voor mij ieg niet heel triviaal.
De geschiedenis gaat denk ik ook met golven. Dat er vroeger hogere golven zijn geweest betekent niet dat de huidige golven de laatste tijden niet hoger zijn geworden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als we puur kijken naar de spanningen dan zou ik zeggen dat die in de moderne westerse wereld veel minder spelen dan in het historische verleden.
Lang leve intellectuele vrijheid.
Dat is al tig keer beantwoord. Geen idee waar dit topic eigenlijk verder nog toe dient buiten zwaaien met de regenboogvlagquote:Op zondag 22 mei 2016 16:02 schreef Molurus het volgende:
Maar als je het mij vraagt dwalen we af. Volgens mij zou het hierover moeten gaan:
[..]
Doel is om af te stappen van het christelijke pad, dus het pad van de antichrist (Satan, Lucifer, enz...) volgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar hoe is dat precies gerelateerd aan geloven dat homo's en transgenders ons op worden gedrongen om er meer van te maken en zo het traditionele gezin uit te laten sterven?
Dan is het best gek dat niemand hier lijkt te weten wat de antwoorden op die vragen zijn, vind je ook niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is al tig keer beantwoord. Geen idee waar dit topic eigenlijk verder nog toe dient buiten zwaaien met de regenboogvlag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |