abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:58:22 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161725374
quote:
Ebru Umar, een kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst, is in Turkije door de politie meegenomen vanwege haar tweets over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

Dat meldde ze zaterdagavond laat telefonisch aan The Post Online. Volgens de columniste wordt ze in staat van beschuldiging gesteld voor het plaatsen van haar berichten. Het Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft zaterdagmiddag om 14.45 uur nog geen update over haar situatie.

Eerder op de avond werd ze door de politie uit haar huis in Kusadasi gehaald. Op Twitter schreef ze: "Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap."

Het ministerie van Buitenlandse Zaken volgt de zaak op de voet. Een woordvoerster liet weten dat er "direct na de arrestatie nauw contact is geweest met Umar". Volgens het ministerie is de Nederlandse ambassade in Ankara van de kwestie op de hoogte. De medewerkers "zijn ermee bezig".

Voorgeleid

Umar wordt zondagochtend al voorgeleid bij de rechtbank. De columnist zegt op The Post Online dat ze goed wordt behandeld op het politiebureau. "Ik zit hier buiten met een kop thee", liet ze eerder zondagmorgen weten. De voorgeleiding zou al om 10.00 uur zijn.

Umar zal naar verluidt worden bijgestaan door een advocaat die is geregeld door de Nederlandse honorair consul in Izmir. Volgens Metro, waar Umar ook voor schrijft, is haar laptop in beslag genomen.

Minister Jet Bussemaker van Onderwijs heeft ontstemd gereageerd op de aanhouding. De bewindsvrouw noemde het in de uitzending van WNL op Zondag "redelijk absurd dat je op basis van een tweet opgepakt kan worden". De zaak moet snel diepgaand onderzocht worden, voegde ze daar verder aan toe.

Premier Mark Rutte heeft zaterdagavond nog telefonisch contact gehad met Ebru Umar. Hij belde de columniste nadat ze was meegenomen naar het politiebureau.

Kritiek

Umar schreef afgelopen week een kritische column in Metro over de mail die het Turkse consulaat rondstuurde. Daarin worden Turkse Nederlanders opgeroepen beledigingen aan het adres van de Turkse president Erdogan te melden.

De columniste schreef onder meer: "Maar tegen elke Nederturk die de oproep van het Turkse consulaat steunt en meent NSB'ertje te kunnen spelen over wat Nederlanders in Nederland zeggen over Sultan Erdogan, de megalomaanste dictator die Turkije sinds de oprichting van de republiek in 1923 kent, heb ik maar een ding te zeggen: go fuck yourself."

Opheldering

CDA-Kamerlid Raymond Knops wil opheldering van premier Mark Rutte en minister Bert Koenders van Buitenlandse Zaken. Hij twittert: "Timmermans, Tusk en Merkel bezoeken Turkije, op zelfde moment pakt Turkije NL journalist @umarebru op. Wil zsm uitleg MP Rutte/Koenders."

Han ten Broeke van de VVD heeft eveneens via Twitter vragen gesteld aan de minister. In een bijgesloten document vraagt hij Koenders onder meer naar de aanleiding van de arrestatie.

Ook de partij VoorNederland vraagt om opheldering bij Rutte en Koenders en roept op tot "Actie, nu!". PVV-leider Geert Wilders zegt via Twitter ook ontstemd te zijn over de arrestatie.

NVJ ontstemd

De Nederlandse journalistenvakbond NVJ is ontstemd over de aanhouding van columniste Ebru Umar in Turkije en plaatst ernstige vraagtekens bij de mensenrechtensituatie in het land. Het is helaas niet ongebruikelijk dat er journalisten worden opgepakt, stelt algemeen secretaris Thomas Bruning zondagochtend.

"Het land denkt zich alles te kunnen permitteren", aldus de vakbondsman die in zijn reactie ook verwijst naar de eerdere arrestatie van journaliste Frederike Geerdink en anderen. Politieke druk en veel media-aandacht zijn volgens Bruning de wapens die we op dit moment hebben om Umar te steunen en helpen.

De NVJ heeft contact opgenomen met het ministerie van Buitenlandse Zaken om meer helderheid te krijgen over de zaak.

Geitenneuker

In Duitsland besloot bondskanselier Angela Merkel onlangs op aandringen van president Erdogan de vervolging van komiek Jan Böhmermann, omdat deze zich in een satirisch gedicht kritisch had uitgelaten over de Turkse leider. Justitie kan hem aanklagen voor het beledigen van Erdogan. Volgens de Turkse president heeft Böhmermann alle 78 miljoen Turken beledigd toen hij hem een "geitenneuker" noemde.

In reactie op dit besluit kreeg Böhermann veel bijval van andere Europese komieken en politici. Zo maakte Hans Teeuwen de Turkse president uit voor een "jongenshoertje" en stelde cabaretier Arjen Lubach dat Erdogan "een laffe, vrijheidsbedreigende, vrouwenhatende klootzak" is.

Meldpunt

Nederland kent ook een wet die belediging van een buitenlands staatshoofd en het Nederlandse staatshoofd verbiedt. Een meerderheid van de Tweede Kamer wil af van het verbod op belediging van een buitenlands staatshoofd.

Het Turkse consulaat in Rotterdam stuurde deze week een brief naar Nederlandse Turken met daarin de oproep beledigingen aan het adres van Erdogan te melden. Premier Mark Rutte liet zich vrijdag zeer kritisch uit over de brief. "Vrijheid van meningsuiting is een essentieel onderdeel van onze samenleving", beklemtoonde Rutte. Het kabinet heeft protest aangetekend tegen het meldpunt.

http://www.nu.nl/media/42(...)-tweets-erdogan.html
Update zondag 14:51 uur:

quote:
Ebru Umar vrij, mag Turkije nog niet uit

Ebru Umar is vrij. De Metro-columniste, die zaterdag opgepakt werd in het Turkse Kusadasi, heeft zondagmiddag het plaatselijke politiebureau mogen verlaten. In Kusadasi heeft Umar een buitenhuis.

De Nederlandse van Turkse afkomst mag Turkije nog niet verlaten. Onbekend is op dit moment wat haar nog te wachten staat.

Een fotograaf heeft gezien dat Umar een bloedneus heeft. Zelf heeft ze aangegeven dat de bloedneus spontaan is ontstaan en niet door mishandeling. Metro spreekt Ebru Umar vanmiddag.

http://www.metronieuws.nl(...)-opgepakt-in-turkije
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:10:34 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161725678
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:52 schreef OllieA het volgende:

[..]

Er is nog wel een verschil tussen zaken opdringen/afdwingen en uitleggen dat zaken niet overeenstemmen met de universele rechten van de mens.
Jij zegt eigenlijk: zo lang ik eraan kan verdienen vind ik alles best. Ze zoeken het maar uit.
Zo komen we er wel op deze planeet.
Ik vind inderdaad dat je als landengroep andere landen geen verplichte burgerrechten op kan leggen. Wel ben ik met je eens dat het vrij hypocriet is bij de VN te zitten en allerlei verdragen aan te nemen om je er vervolgens niet aan te houden. Maar de hele VN is dan ook een lachertje. Zo'n UVRM is een lachertje als het door een organisatie is gebracht waar een Iran deel van uitmaakt.

Je kan gewoon niet een verklaring opstellen en dan zeggen dat het universeel geldt. Zo werken die dingen niet.

Verder zou ik het fijn vinden als je me geen woorden in de mond legt, ik zeg niet dat ik alles wel best vind als we er maar op verdienen. Ik zeg: hun zaken zijn hun zaken. Als ik niet wil dat die apenlanden hun normen en waarden als de sharia etc aan mij opdringen, ga ik ze onze normen en waarden ook niet opdringen. Daarbij zeg ik wel meteen dat dat niet wil zeggen dat we er helemaal geen contact mee moeten hebben. We kunnen er inderdaad best mee handelen. Als zij maar accepteren dat wij onze normen en waarden hebben en wij dat andersom ook doen.

Het westen is tegenwoordig zó arrogant dat we vinden dat wij het recht hebben overal onze manier van leven op te dringen, maar tegelijk schieten we massaal in de stuip als een ander dat hier doet. Het is of het een, of het ander. Of we bemoeien ons niet met de Turkse rechtstaat en accepteren het als daar een Turks-Nederlands burger opgepakt wordt omdat ze in Turkije de Turkse wet overtreedt en dan verwachten we van Turkije dat zij hetzelfde doen bij Duitse komieken óf we gaan ons langs alle kanten tegen Turkse zaken zoals deze arrestatie aan bemoeien, maar dan moeten we ook accepteren dat Turkije dat ook doet.

Maar onze samenleving is een land vol arrogante, zelfoverschattende hypocrieten geworden. Als Turkije zich met een vrije westerse komiek bemoeit is het land te klein en als er in Turkije iets gebeurd wat ons niet aanstaat, is het land óók te klein. Blijkbaar moet overal ter wereld onze norm gelden.
Laffe huichelaar
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:11:23 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161725697
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:57 schreef Re het volgende:

[..]

Is dat al zeker dan, enige wat ik gelezen ben is dat er door nederturken aangifte is gedaan.
Ik had begrepen dat het specifiek om die #fuckerdogantweet ging, die daar getweet is
Laffe huichelaar
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:20:03 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161725902
"#fuckerdogantweet". Dat zegt toch genoeg. Wat wil je daar nou mee bereiken. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:22:22 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161725956
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:

dat maakt natuurlijk niet zoveel uit. In Turkije mag je dat alleen blijkbaar niet zeggen. Als dat d eTurkse wet is, moet je je daar aan houden.

In Nederland mag je dat, natuurlijk, wel gewoon zeggen. Dat is niet meer dan normaal. Maar of de Turken of de Nederlanders gelijk hebben in de beoordeling van die tweet, lijkt me weinig relevant
Laffe huichelaar
pi_161726029
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Precies wat het zegt: Fuck Erdogan.

Een statement maken heet zoiets.
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:27:47 #7
13462 BansheeBoy
pi_161726062
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:26 schreef Infection het volgende:

[..]

Precies wat het zegt: Fuck Erdogan.

Een statement maken heet zoiets.
Is niet slim, ze kan veel meer bereiken als ze fatsoenlijk doet. Maar ik twijfel dan ook aan de oprechtheid van haar (Hebreeuws aandoende) intenties. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_161726240
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is niet slim, ze kan veel meer bereiken als ze fatsoenlijk doet. Maar ik twijfel dan ook aan de oprechtheid van haar (Hebreeuws aandoende) intenties. :{

Wat? Umar is nu zelfs joods?

Dat antisemitisme wordt nu wel een beetje erg bizar.
pi_161726373
quote:
Maar ik twijfel dan ook aan de oprechtheid van haar (Hebreeuws aandoende) intenties. :{

:|W _O-
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:45:33 #10
13462 BansheeBoy
pi_161726504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat? Umar is nu zelfs joods?

Dat antisemitisme wordt nu wel een beetje erg bizar.
Weet je, zij is het type vrouw die denkt dat ze heel wat is wanneer ze een glimmende legging of hotpants aandoet. Kijk, een beetje assertiviteit is ok. Maar zij slaat door. Op geen enkele manier zie ik haar een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Alleen maar zuigen, trollen en groepen tegen elkaar opzetten. Zonde. :{

Jason

pi_161726772
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je, zij is het type vrouw die denkt dat ze heel wat is wanneer ze een glimmende legging of hotpants aandoet. Kijk, een beetje assertiviteit is ok. Maar zij slaat door. Op geen enkele manier zie ik haar een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Alleen maar zuigen, trollen en groepen tegen elkaar opzetten. Zonde. :{

Jason

Zuigen en trollen he..
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:57:41 #12
13462 BansheeBoy
pi_161726813
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Zuigen en trollen he..
Met alle wil van de wereld kan ik er niks anders van maken. Maar "it takes one to know one". :{

pi_161726876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind inderdaad dat je als landengroep andere landen geen verplichte burgerrechten op kan leggen. Wel ben ik met je eens dat het vrij hypocriet is bij de VN te zitten en allerlei verdragen aan te nemen om je er vervolgens niet aan te houden. Maar de hele VN is dan ook een lachertje. Zo'n UVRM is een lachertje als het door een organisatie is gebracht waar een Iran deel van uitmaakt.

Je kan gewoon niet een verklaring opstellen en dan zeggen dat het universeel geldt. Zo werken die dingen niet.

Verder zou ik het fijn vinden als je me geen woorden in de mond legt, ik zeg niet dat ik alles wel best vind als we er maar op verdienen. Ik zeg: hun zaken zijn hun zaken. Als ik niet wil dat die apenlanden hun normen en waarden als de sharia etc aan mij opdringen, ga ik ze onze normen en waarden ook niet opdringen. Daarbij zeg ik wel meteen dat dat niet wil zeggen dat we er helemaal geen contact mee moeten hebben. We kunnen er inderdaad best mee handelen. Als zij maar accepteren dat wij onze normen en waarden hebben en wij dat andersom ook doen.

Het westen is tegenwoordig zó arrogant dat we vinden dat wij het recht hebben overal onze manier van leven op te dringen, maar tegelijk schieten we massaal in de stuip als een ander dat hier doet. Het is of het een, of het ander. Of we bemoeien ons niet met de Turkse rechtstaat en accepteren het als daar een Turks-Nederlands burger opgepakt wordt omdat ze in Turkije de Turkse wet overtreedt en dan verwachten we van Turkije dat zij hetzelfde doen bij Duitse komieken óf we gaan ons langs alle kanten tegen Turkse zaken zoals deze arrestatie aan bemoeien, maar dan moeten we ook accepteren dat Turkije dat ook doet.

Maar onze samenleving is een land vol arrogante, zelfoverschattende hypocrieten geworden. Als Turkije zich met een vrije westerse komiek bemoeit is het land te klein en als er in Turkije iets gebeurd wat ons niet aanstaat, is het land óók te klein. Blijkbaar moet overal ter wereld onze norm gelden.
Laat ik het dan anders uitdrukken. Ik reageerde op een post van je waarin je aangaf missiedrang niet zo te begrijpen. (Kan niet quoten uit een gesloten topic).
Je geeft aan te willen leven en laten leven en economisch voordeel te halen waar dat kan. Je vindt UVRM een lachtertje, want Iran... Je spreekt over opdringen van onze waarden.

Ik ben geneigd de UVRM te beoordelen op haar inhoud, op wat erin wordt gezegd, en vind het niet arrogant om de UVRM uit te dragen als nastrevenswaardig. Niet opdringen of afdwingen, wat jij steeds zegt. Erover in gesprek blijven waar dat mogelijk is.

Ik ben niet zo voor een planeet vol natiestaten die leven en laten leven en verder enkel hun eigen economische belangen nastreven. Dat zal uiteindelijk alleen maar leiden tot conflicten en oorlog.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_161727066
quote:

[..]

Oh, je bedoelt de tweet van haar. Die was niet bedoelt tegenover Erdogan. Ze gaf daarmee een reactie op de vlag in haar tweet. Op die foto was een grote Turkse vlag te zien die aan een gebouw hing. Wanneer men een Turkse vlag ophangt in dat gedeelte van Turkije, bedoelen ze daar eigenlijk 'Fuck Erdogan' mee. Omdat ze Erdogan geen echte Turk vinden.
pi_161727724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:08 schreef Infection het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt de tweet van haar. Die was niet bedoelt tegenover Erdogan. Ze gaf daarmee een reactie op de vlag in haar tweet. Op die foto was een grote Turkse vlag te zien die aan een gebouw hing. Wanneer men een Turkse vlag ophangt in dat gedeelte van Turkije, bedoelen ze daar eigenlijk 'Fuck Erdogan' mee. Omdat ze Erdogan geen echte Turk vinden.
Tja, begrijpend lezen is aan steeds minder mensen besteed.
umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10 Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
Een daadwerkelijke belediging van Umar aan Erdogan staat er immers niet. Het is meer een ironische opmerking.

Dus als het deze tweet is, dan zou ze, na een juiste vertaling, binnen no time weer vrij moeten zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_161727763
In een Turkse pro Erdogankrant - is dat een pleonasme? - stond dat ze de profeet had beledigd. Oftewel Erdogan is bang dat het volk genoeg krijgt van 'Erdogan is beledigd' en gooit het nu op de profeet.
pi_161727801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10 Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
Een daadwerkelijke belediging van Umar aan Erdogan staat er immers niet. Het is meer een ironische opmerking.

Dus als het deze tweet is, dan zou ze, na een juiste vertaling, binnen no time weer vrij moeten zijn.
Daarom is ze ook al vrij sinds afgelopen zondag. Het is nu alleen wachten tot ze het land uit mag.
pi_161727803
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:41 schreef Loekie1 het volgende:
In een Turkse pro Erdogankrant - is dat een pleonasme? - stond dat ze de profeet had beledigd. Oftewel Erdogan is bang dat het volk genoeg krijgt van 'Erdogan is beledigd' en gooit het nu op de profeet.
Is er een heel lijstje in Turkije wat en wie je allemaal niet beledigen mag?
Make my day!
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:43:12 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161727805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:41 schreef Loekie1 het volgende:
Profeet Erdogan _O_
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_161727844
Het wijst er wel op dat ze het Ebru heel moeilijk willen maken. Kan ze zich niet vermommen en het land uitgesmokkeld worden?
pi_161727895
Dit is een zaak dat Turkije aangaat. Inmenging van buitenaf is uiterst ongepast en onwenselijk. Ik bedoel wij willen toch ook niet dat Turkije zich in de Nederlandse politiek inmengt?
pi_161727971
Nu denk ik dat Rutte een oogje op d'r heeft dus misschien wordt alle hens aan dek gezet.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:49:53 #23
13462 BansheeBoy
pi_161727978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:44 schreef Loekie1 het volgende:
Het wijst er wel op dat ze het Ebru heel moeilijk willen maken. Kan ze zich niet vermommen en het land uitgesmokkeld worden?
Ik mag hopen dat ze een passende straf krijgt voor haar grote mond. Hier in Nederland komt ze er mee weg. Ik hoop dat Turkije wat meer respect vraagt van inwoners/bezoekers. :{

pi_161728025
Ik hoop dat de NSB-turken een passende straf krijgen. Beetje eerlijke mensen aangeven en dan hun huis leeghalen. Is zó 40-45!
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:53:53 #25
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_161728091
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze een passende straf krijgt voor haar grote mond. Hier in Nederland komt ze er mee weg. Ik hoop dat Turkije wat meer respect vraagt van inwoners/bezoekers. :{

En wat vind je van de uitlatingen van de altijd hilarische Hans Teeuwen? oO<
pi_161728104
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:51 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat de NSB-turken een passende straf krijgen. Beetje eerlijke mensen aangeven en dan hun huis leeghalen. Is zó 40-45!
:') :') :') :') :')
pi_161728124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:53 schreef Marthh het volgende:

[..]

Die begrijpen ze niet joh.
pi_161728141
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:55 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Die begrijpen ze niet joh.

_O- _O- _O-
pi_161728237
2eKamerMedia twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 15:57:25 Steun voor debat met minister BUZA over de arrestatie van Nederlandse columnist in Turkije #RvW reageer retweet
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:08:46 #30
13462 BansheeBoy
pi_161728435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:53 schreef Marthh het volgende:

[..]

Die schaar ik in hetzelfde rijtje. Alleen laat hij bij mij een indruk van een junkie achter. :{

Hij speelt graag met onversneden spul heb ik het idee.

pi_161728496
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:00 schreef Infection het volgende:
2eKamerMedia twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 15:57:25 Steun voor debat met minister BUZA over de arrestatie van Nederlandse columnist in Turkije #RvW reageer retweet
Ah ja, een debat. Daar zaten we net op te wachten. Kamerfracties die om beurten verklaren hoe verschrikkelijk ze dit wel niet vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:12:13 #32
13462 BansheeBoy
pi_161728536
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah ja, een debat. Daar zaten we net op te wachten. Kamerfracties die om beurten verklaren hoe verschrikkelijk ze dit wel niet vinden.
Dit land debatteert zich kapot. Als iedereen nou eens gewoon aan het werk gaat. Dat eeuwige gepraat levert ons land slechts windeieren. :{

pi_161728645
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die schaar ik in hetzelfde rijtje. Alleen laat hij bij mij een indruk van een junkie achter. :{

Heeft ook een wat vochtig gelaat.
Make my day!
pi_161728713
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit land debatteert zich kapot. Als iedereen nou eens gewoon aan het werk gaat. Dat eeuwige gepraat levert ons land slechts windeieren. :{

Debat werkt verstikkend, discussie is eigenlijk geestverruimend. Hetzelfde effect bereikt men met gesneden spul.

8==D
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:21:24 #35
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_161728763
quote:

[..]

Dus grappen maken mag ook al niet meer. :')
Hoe kleinzerig en kwetsbaar ben je dan!
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:23:26 #36
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_161728809
quote:

[..]

Word ons hele kabinet dan straks ook vervolgd? _O-
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:24:37 #37
13462 BansheeBoy
pi_161728843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:21 schreef Marthh het volgende:

[..]

Dus grappen maken mag ook al niet meer. :')
Hoe kleinzerig en kwetsbaar ben je dan!
Begrijpend lezen mag wel maar dat doe je dan weer liever niet. Vochtig man. :{

dinsdag 26 april 2016 @ 16:33:26 #38
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_161729076
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh ik begrijp je heel goed. Je bent veel te trots op je vaderland dan je zou moeten zijn en je bent lekker geïndoctrineerd door de censuur vanuit Ankara. :{w
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:35:41 #39
13462 BansheeBoy
pi_161729138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:33 schreef Marthh het volgende:

[..]

Oh ik begrijp je heel goed. Je bent veel te trots op je vaderland dan je zou moeten zijn en je bent lekker geïndoctrineerd door de censuur vanuit Ankara. :{w
Wat is mijn vaderland dan? :{

dinsdag 26 april 2016 @ 16:38:22 #40
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_161729207
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Marokko
pi_161730012
Leo Lucassen ‏@Leolucassen
Als ik Rutte goed begrijp moet Ebru Umar alles kunnen zeggen, maar geldt dat niet voor Nederlandse Turken die het daar niet mee eens zijn
pi_161730305
quote:

[..]

Zoiets ja,plas glas en alles bleef zoals het was.. ;)
pi_161730342
quote:

[..]

Daar heb je beslist een punt al vind ik hem soms best grappig :)
  dinsdag 26 april 2016 @ 17:37:57 #44
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161730769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Atak het volgende:
Dit is een zaak dat Turkije aangaat. Inmenging van buitenaf is uiterst ongepast en onwenselijk. Ik bedoel wij willen toch ook niet dat Turkije zich in de Nederlandse politiek inmengt?
Dat doen ze al.
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:11:37 #45
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_161731668
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh en het enige wat hier vochtig is, zijn jouw traanoogjes omdat je niet tegen een grapje kan. :)
pi_161731975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat doen ze al.
Nee, dat doen ze terug.
pi_161732146
quote:

[..]

Mongolië ging ik van uit.
pi_161732206
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind inderdaad dat je als landengroep andere landen geen verplichte burgerrechten op kan leggen.
Nee maar je kan je er wel mee bemoeien als een van je landgenoten (in dit geval een Nederlander) hier het slachtoffer van wordt. Al is het natuurlijk wel zo dat je uit eigenbelang moet weten wat de risico's zijn in andere landen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161732286
quote:

[..]

Ik denk dat je in wezen geen vaderland hebt.
Je bent NLer maar voelt je hier duidelijk niet op je plaats.
Een vaderland, het land waar je je mee verbonden voelt en waar je zou willen wonen..Dat heb je niet.
Immers, dan was je daar al lang heen gegaan.

Ik benijd je niet.
Make my day!
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:35:20 #50
13462 BansheeBoy
pi_161732289
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mongolië ging ik van uit.
Mijn ouders komen uit Marokko. Zelf ben ik net een paar weken terug uit Saudi-Arabië. :{

dinsdag 26 april 2016 @ 18:36:52 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161732344
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat het specifiek om die #fuckerdogantweet ging, die daar getweet is
nou ja, ik weet het niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_161732393
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn ouders komen uit Marokko. Zelf ben ik net een paar weken terug uit Saudi-Arabië. :{

Leuk, ik ben dit weekend naar het Theater geweest.
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:39:02 #53
13462 BansheeBoy
pi_161732420
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:35 schreef agter het volgende:
Een vaderland, het land waar je je mee verbonden voelt en waar je zou willen wonen..Dat heb je niet.
Immers, dan was je daar al lang heen gegaan.
Er is geen land ter wereld waar alles zo gaat als je wilt. :{

pi_161732455
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is geen land ter wereld waar alles zo gaat als je wilt. :{

Er zijn wel landen waar je alles kan doen zodat je kan zorgen dat alles gaat zoals je wilt.

Nederland onder andere.
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:41:11 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161732467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee maar je kan je er wel mee bemoeien als een van je landgenoten (in dit geval een Nederlander) hier het slachtoffer van wordt. Al is het natuurlijk wel zo dat je uit eigenbelang moet weten wat de risico's zijn in andere landen.
Als een Turk in haar huisje in Turkije zit en de Turkse wet overtreedt, lijkt me niet dat haar andere (Nederlandse) nationaliteit ter zake zou moeten doen. Als een Nederlander hier de Nederlandse wet overtreedt in zijn of haar huis in Nederland, zouden we Turkije toch ook massaal in het gezicht uitlachen als ze zich daarmee zouden willen gaan bemoeien, alleen omdat het toevallig ook een Turk is?
Laffe huichelaar
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:49:25 #56
13462 BansheeBoy
pi_161732658
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:40 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Er zijn wel landen waar je alles kan doen zodat je kan zorgen dat alles gaat zoals je wilt.
Dat is onzin. Als ik tegen een agent op straat "Battyboy" roep slaap ik dezelfde nacht nog in een druiperige cel. Die vrijheid van meningsuiting is helemaal niet absoluut. Dat kun je niet ontkennen. Al breng je 20 vrouwen met een legging. :{

pi_161732750
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is onzin. Als ik tegen een agent op straat "Battyboy" roep slaap ik dezelfde nacht nog in een druiperige cel. Die vrijheid van meningsuiting is helemaal niet absoluut. Dat kun je niet ontkennen. Al breng je 20 vrouwen met een legging. :{

Wil jij dan in een cel? Als jij zegt ik vind.... Dat kan dan weer wel, je kan heus wel op een normale manier communiceren met oom agent.
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:55:46 #58
13462 BansheeBoy
pi_161732800
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:53 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Wil jij dan in een cel? Als jij zegt ik vind.... Dat kan dan weer wel, je kan heus wel op een normale manier communiceren met oom agent.
Ja hoor. "Oom agent, ik vind je een Battyboy." Dan heb ik al een stroomstootwapen in mijn welse body nog voor ik de zin heb afgerond. :{

Overigens heb ik je dat voorbehoud niet zien maken met alle onzin die Ebru uitkraamde. :{

pi_161732847
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja hoor. "Oom agent, ik vind je een Battyboy." Dan heb ik al een stroomstootwapen in mijn welse body nog voor ik de zin heb afgerond. :{

Waarom wil jij dan oom agent aanspreken als battyboy? Jij kan ook normaal communiceren, dat kunnen hun ook. Als jij zegt:
Meneer de agent, ik vind u echt een stoere enge man!

Dan zal hij zeggen:

Weet ik jongen, maar ik ben hier ook voor jouw veiligheid, wees maar niet bang :)
pi_161732868
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Overigens heb ik je dat voorbehoud niet zien maken met alle onzin die Ebru uitkraamde. :{

Welk voorbehoud jongeman? Of mag ik je battyboy noemen?
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:00:02 #61
13462 BansheeBoy
pi_161732905
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:58 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Welk voorbehoud jongeman? Of mag ik je battyboy noemen?
"Ik vind." :{

dinsdag 26 april 2016 @ 19:05:24 #63
13462 BansheeBoy
pi_161733060
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:53 schreef Faz3D het volgende:

[..]

En daarom wil ik dus mijn zaak ter ruste brengen. Ik zou niet raar moeten opkijken als ik moet overnachten in een hermelijnen cel als ik oom agent voor "Battyboy" of "Bruinwerk Stagiair" uitmaak. Wanneer ik normaal (ik citeer je) met hem zou communiceren zou ik wat kunnen bereiken. Deze wijze les moet Ebru met haar pokdalige en vochtige face nog leren.

Jason

pi_161733168
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En daarom wil ik dus mijn zaak ter ruste brengen. Ik zou niet raar moeten opkijken als ik moet overnachten in een hermelijnen cel als ik oom agent voor "Battyboy" of "Bruinwerk Stagiair" uitmaak. Wanneer ik normaal (ik citeer je) met hem zou communiceren zou ik wat kunnen bereiken. Deze wijze les moet Ebru met haar pokdalige en vochtige face nog leren.

Jason

Maakt ook niet uit, ik ben dan een vreemde eend in de bijt, zelf heb ik nog veel meer te leren in dit leven. Communiceren gaat me redelijk goed af maar soms laat ik ook wel een woord per ongeluk uit mijn onderbuik glippen. Al doende leren wij. Het gaat u wel, opdat u uw educatieve instelling mag blijven behouden.

Henk

:P
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:20:41 #65
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161733458
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Deze wijze les moet Ebru met haar pokdalige en vochtige face nog leren.

Jij hebt de les zelf zo te zien ook nog lang niet begrepen.
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:26:46 #66
13462 BansheeBoy
pi_161733626
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:20 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Jij hebt de les zelf zo te zien ook nog lang niet begrepen.
Ik ben een kind van de jaren 80. Ik ben groot geworden met de Donald Duck, termen als "melk is goed voor elk" en "fatsoen moet je doen". Mijn beste vrienden waren Sjors en Sjimmie van de Wiroja's. Neem dat aub mee in je verhaal. :{

dinsdag 26 april 2016 @ 19:29:47 #67
452947 frietenstamp
pi_161733701
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een kind van de jaren 80. Ik ben groot geworden met de Donald Duck, termen als "melk is goed voor elk" en "fatsoen moet je doen". Mijn beste vrienden waren Sjors en Sjimmie van de Wiroja's. Neem dat aub mee in je verhaal. :{

Ik zal bidden voor je psychische genezing maar ik geef het weinig kans.
pi_161733870
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Atak het volgende:
Je loopt 7 topics achter :Z

Ebru Umar is een Nederlands staatsburger die vastgehouden wordt door een fascistisch regime.
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:39:35 #69
13462 BansheeBoy
pi_161733939
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Je loopt 7 topics achter :Z

Ebru Umar is een Nederlands staatsburger die vastgehouden wordt door een fascistisch regime.
Ze heeft daar een huis. :{

pi_161733991
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En is nog steeds Nederlands staatsburger.

Hypocriet

"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:44:03 #71
13462 BansheeBoy
pi_161734034
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:42 schreef marsan het volgende:

[..]

En is nog steeds Nederlands staatsburger.
En ik ben gek op appelmoes. Welk punt wil je hiermee maken? :?

pi_161734073
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En ik ben gek op appelmoes. Welk punt wil je hiermee maken? :?

Ze heeft daar een huis is van evenveel belang als je mededeling over je liefde voor appelmoes.

Gijs

"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_161734075
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En Koning Willie had een villa in Mozambique. Hadden we hem ook moeten negeren als hij daar was opgepakt voor iets debiels als een tweet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 19:46:02 ]
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:21:32 #74
13462 BansheeBoy
pi_161734956
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:45 schreef marsan het volgende:

[..]

Ze heeft daar een huis is van evenveel belang als je mededeling over je liefde voor appelmoes.
Welk punt wil je maken Gijs? :{

pi_161735289
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Welk punt wil je maken Gijs? :{

Lees t anders nog eens rustig na Jason.

Zandkasteel

pi_161736183
Arnold Karskens interviewt Ebru Umar

http://www.thekarskenstim(...).Vx-4q0hLkAo.twitter

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_161737247
Umar :r Wat een vochtige kop.
pi_161737306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:55 schreef StaceySinger het volgende:
Arnold Karskens interviewt Ebru Umar

http://www.thekarskenstim(...).Vx-4q0hLkAo.twitter

[ afbeelding ]
Heldin _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161737423
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heldin _O_
Lekker in de Turkse bajes de heldin uithangen.
pi_161737551
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Lekker in de Turkse bajes de heldin uithangen.
Beter in de bajes vasthouden aan je principes dan vrij zijn en jezelf niet mogen zijn _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161737652
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Beter in de bajes vasthouden aan je principes dan vrij zijn en jezelf niet mogen zijn _O_
Ik hoop dat ze tijdens haar berechting trouw blijft aan haar principes, sterker nog dat ze er wat schepjes bovenop doet. Gewoon nog een aantal keer Erdogan beledigen, in het Turks en het liefst veel explicieter. #iksteunebru #ebrugaervoor #heldindebajes #vocht
pi_161738011
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze tijdens haar berechting trouw blijft aan haar principes, sterker nog dat ze er wat schepjes bovenop doet. Gewoon nog een aantal keer Erdogan beledigen, in het Turks en het liefst veel explicieter. #iksteunebru #ebrugaervoor #heldindebajes #vocht
Dat mag je hopen, het zal ook niemand verbazen dat je dat hoopt. :)
Wat hebben turken toch met vocht? Is dat iets... lekkers ofzo? Is vocht voor jullie wat de voetjes van de moeder van jullie leider voor jullie leider zijn? Iets om te kussen, iets om lief te hebben?
pi_161738244
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:45 schreef marsan het volgende:

[..]

Gijs

Volgens mij heb je daar geen appelmoes. Alleen koerdenmoes.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:52:25 #84
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161738297
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat hebben turken toch met vocht? Is dat iets... lekkers ofzo? Is vocht voor jullie wat de voetjes van de moeder van jullie leider voor jullie leider zijn? Iets om te kussen, iets om lief te hebben?
Had Theo Maassen het niet ooit over voorvochtkinderen? Misschien hebben Turken daar ervaring mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161738382
Deze vrouw kan met opgeheven hoofd een eventuele rechtzaak tegemoet treden. Hahaha, wat laat dat Erdoganmanneke zich in de kaart kijken zeg. Zo snel kan een vrouw hem beledigen. Wat een onzeker psychopaatje is het. _O- *O* Go girl *O* *O*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_161738500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Had Theo Maassen het niet ooit over voorvochtkinderen? Misschien hebben Turken daar ervaring mee.
Zou dat een verklaring zijn voor de hoge concentratie vocht in haar gelaat? Serieuze vraag.
pi_161738565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Deze vrouw kan met opgeheven hoofd een eventuele rechtzaak tegemoet treden. Hahaha, wat laat dat Erdoganmanneke zich in de kaart kijken zeg. Zo snel kan een vrouw hem beledigen. Wat een onzeker psychopaatje is het. _O- *O* Go girl *O* *O*
Hoe denk je dat zoiets werkt? Die gast zit de hele dag op twitter te zoeken op zijn naam om mensen te kunnen betrappen?
pi_161738610
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen inderdaad. Je moet ook wel te veel vocht in je hoofd hebben als je geil wordt van de voeten van je eigen moeder :{ Het verhaal van Hans Teeuwen is minder erg dan wat ome Erdo heeft gezegd over hem en zijn moeder. Misselijkmakend :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daar geen appelmoes. Alleen koerdenmoes.
Een volk moet toch door en door verrot zijn om wapens en geld te leveren aan buitenlandse vijanden om zelf maar een reden te maken om hun eigen bevolking te willen bombarderen :r
pi_161738614
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of ze gaat voor haar principes of niet. Als ze het niet afmaakt nu, dan komt het bijzonder zwak over en beslist niet principieel.
pi_161738639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Of ze gaat voor haar principes of niet. Als ze het niet afmaakt nu, dan komt het bijzonder zwak over en beslist niet principieel.
Zie hier de visie van een extremist.
pi_161738686
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zie hier de visie van een extremist.
Hoezo? Ze heeft toch principes? Dan moet ze er m.i. met volle overtuiging voor gaan. Doe het voor ons Ebru! #goebru #vocht
pi_161738752
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hoezo? Ze heeft toch principes? Dan moet ze er m.i. met volle overtuiging voor gaan. Doe het voor ons Ebru! #goebru #vocht
Het is zwart of het is wit. Je bent moslim of je bent het niet. Je eigen moeder windt je op of ze doet het niet. Je adoreert Hitler of je adoreert hem niet.
pi_161738837
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is zwart of het is wit. Je bent moslim of je bent het niet. Je eigen moeder windt je op of ze doet het niet. Je adoreert Hitler of je adoreert hem niet.
Ja doe maar leuk. Uiteindelijk zal blijken wat voor mediageile opportunist ze is. Ze buit de meidaandacht uit voor een paar jaar fame en centen. Niks principes. Puntje bij paaltje zit ze waarschijnlijk bij de Turkse politie te huilen over hoe ze het wel niet bedoeld heeft. _O-

#vochttegenuitdroging
pi_161738941
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja doe maar leuk. Uiteindelijk zal blijken wat voor mediageile opportunist ze is. Ze buit de meidaandacht uit voor een paar jaar fame en centen. Niks principes. Puntje bij paaltje zit ze waarschijnlijk bij de Turkse politie te huilen over hoe ze het wel niet bedoeld heeft. _O-

#vochttegenuitdroging
Ik denk dat ze meer principes in één teen heeft dan ome Erdolf in zijn hele lichaam plus in de vochtige voetjes van zijn wulpse moeder. Die krolse, bruine poes :9~
pi_161739119
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer principes in één teen heeft dan ome Erdolf in zijn hele lichaam plus in de vochtige voetjes van zijn wulpse moeder. Die krolse, bruine poes :9~
We zullen zien. Ik denk dat ze vrij cheap is.

#vochtig
pi_161739324
Ik hou 't niet langer droog. :'( _O- :'(
pi_161739336
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik denk dat ze vrij cheap is.

#vochtig
Wat jij cheap noemt, noem ik verstandig. Goed dat je incest minder erg vindt dan het beledigen van je enige echt Leider. De man die alle moslims bij elkaar breng! De man die eigenhandig een vulkaan versloeg. De man die in zijn eentje kon voorkomen dat de Romeinen zijn dorpje zouden bezetten. De man die wapens levert aan zijn moslimbroeders, zodat ze aanslagen kunnen plegen in zijn eigen land! De man die de kanker is onder de kankers, de Zwarte pest onder de verkoudheden en de voetjes van zijn moeder kust onder het juk van zijn blauwbruine, vochtige testikels :9~
pi_161739385
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
Ik hou 't niet langer droog. :'( _O- :'(
Zag je de vochtige hobbitvoeten van Erdolfs moeder?
pi_161739420
Blijf me verbazen over het gemak van de anti-Umar extremisten waarmee ze voorbijgaan aan het feit dat de tweet waarvoor zij opgepakt was geen belediging van Umar aan het adres van Erdogan inhield.

Alleen maar hameren over de persoon Umar en dat ze alleen al door haar Umar-zijn al veroordeeld zou moeten worden.

Griezelig.
pi_161739440
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Montagui het volgende:
Blijf me verbazen over het gemak van de anti-Umar extremisten waarmee ze voorbijgaan aan het feit dat de tweet waarvoor zij opgepakt was geen belediging van Umar aan het adres van Erdogan inhield.

Alleen maar hameren over de persoon Umar en dat ze alleen al door haar Umar-zijn al veroordeeld zou moeten worden.

Griezelig.
Ach je weet inmiddels wel wat voor volk het is toch :)
pi_161739549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Montagui het volgende:

Griezelig.
Ze kan bij mij inderdaad op weinig sympathie rekenen. Met een beetje fantasie lees je in de hashtags van één van haar tweets wel een belediging van het staatshoofd.

Als we maar een tijdje af zijn van haar columns, kan het mij schelen hoe die lui het in Turkije aan elkaar rommelen.
  dinsdag 26 april 2016 @ 22:24:16 #102
13462 BansheeBoy
pi_161739553
Vooralsnog is vooral het gelaat van Ebru vochtig. :N

pi_161739593
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooralsnog is vooral het gelaat van Ebru vochtig. :N

Dit is voor mij ook het grootste issue.
pi_161739610
Godverdomme die fascisten hier. :{
pi_161739687
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:25 schreef bijdehand het volgende:
Karma. Natte, vochtige, vloeibare, sensuele Karma.
pi_161739718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:26 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Voetjes. Natte, vochtige, vloeibare, sensuele incest bedrijven met de vochtige tenen van je moeder :9~
Eindelijk een zinnig woord uit die fascistische, vochtige kop van je.
pi_161739890
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eindelijk een zinnig woord uit die fascistische, vochtige kop van je.
Niet zo boos worden. Nergens voor nodig om elkaar voor fascist uit te maken. Ik heb vochtige Ebru niet gedwongen om een huis in Turkije te kopen, daar te verblijven en aldaar het hoofd van de staat te beledigen. Dat zijn haar vochtige keuzes geweest. En nu moet ze zitten op de vochtige blaren.
pi_161739941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Niet zo boos worden. Nergens voor nodig om elkaar voor fascist uit te maken. Ik heb vochtige Ebru niet gedwongen om een huis in Turkije te kopen, daar te verblijven en aldaar het hoofd van de staat te beledigen. Dat zijn haar vochtige keuzes geweest. En nu moet ze zitten op de vochtige blaren.
De noemer fascist is nog een compliment voor bepaald 'volk'. Ik ga zeker staan toekijken als het eenmaal zover is _O_
pi_161739976
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De noemer fascist is nog een compliment voor bepaald 'volk'. Ik ga zeker staan toekijken als het eenmaal zover is _O_
Ieder zijn ding.
pi_161740009
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:25 schreef bijdehand het volgende:
Heb Ceberut altijd een nep-intellectueel gevonden. Gewoon een Turks nationalistje.
pi_161740035
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heb Ceberut altijd een nep-intellectueel gevonden. Gewoon een Turks nationalistje.
Het is altijd mooi hoe je toch kan merken dat sommige stambomen wat minder takken hebben dan andere _O_
  dinsdag 26 april 2016 @ 22:37:00 #112
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161740135
De fascisme kaart is alweer getrokken zie ik.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_161740178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
Als het vocht op is, dan wordt al snel zo'n kaart getrokken. Gelukkig hebben we nog iemand met een vochtig gelaat.

#vochtigtopic
pi_161740223
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hoe denk je dat zoiets werkt? Die gast zit de hele dag op twitter te zoeken op zijn naam om mensen te kunnen betrappen?
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ze verraden elkaar ^O^ En wij hebben er eentje minder ^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_161740278
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

[..]

Ze verraden elkaar ^O^ En wij hebben er eentje minder ^O^
Nice. ^O^
pi_161740304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
nee isse vraihait ji rassis!
pi_161740327
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nee isse vraihait ji rassis!
Wat?
pi_161740418
Video - Tom Staal op bezoek bij Ebru Umar
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_161740490
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
Ik word misselijk van haar :r
pi_161740722
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zou het niet erg vinden als ze haar Nederlandse ID afpakken. Ze heeft gewoon een appartement daar dat ze niet heeft opgegeven aan de belastingdienst.
pi_161740826
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Zou het niet erg vinden als ze haar Nederlandse ID afpakken. Ze heeft gewoon een appartement daar dat ze niet heeft opgegeven aan de belastingdienst.
Normaliter ben ik tegen het innemen van paspoorten, maar in dit geval mag er een uitzondering worden gemaakt.
pi_161740836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:52 schreef Atak het volgende:

Ze heeft gewoon een appartement daar dat ze niet heeft opgegeven aan de belastingdienst.

link ?
  dinsdag 26 april 2016 @ 22:54:42 #123
13462 BansheeBoy
pi_161740840
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Gewoon niet op het tandvlees letten man. Focus je op haar ogen en wenkbrauwen. :{

dinsdag 26 april 2016 @ 23:00:01 #124
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161740991
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
Leuke vrouw, jammer dat ze Turks is..
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:01:47 #125
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161741030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:00 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wat vind je leuk aan haar? :{
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_161741047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:00 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Geen principes bovendien. Ze durft in het filmpje geen stukje kritiek op Erdogan te leveren. "De vraag stellen is hem beantwoorden". Beantwoord de vraag nou gewoon, debiel. Waarom heeft ze haar tweets niet herhaald als ze daar echt achter stond? Jammer dit. Een opportunist zoals ik dat al had voorspeld. Voor de fame wat kattige, doch vochtige tweets rondsturen en dan poeslief doen voor de rollende camera's.
pi_161741059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wat vind je leuk aan haar? :{
Ik vind haar tandvlees en haar ogen mooi.
pi_161741113
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gewoon niet op het tandvlees letten man. Focus je op haar ogen en wenkbrauwen. :{

typische zuidelijke gezichtskenmerken, zou ik zeggen.
Jij niet?

Al zie ik niet in wat haar uiterlijk er toe doet.
Make my day!
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:05:38 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_161741153
Vreselijk irritant wijf maar in deze heeft ze mijn steun!
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:08:19 #130
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161741217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Vreselijk irritant wijf maar in deze heeft ze mijn steun!
De vijand van mijn vijand is mijn vriend gedachte.
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:08:52 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_161741234
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

De vijand van mijn vijand is mijn vriend gedachte.
Vreselijk irritant zijn zou niet tot vervolging moeten leiden natuurlijk.
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:16:58 #132
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161741477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vreselijk irritant zijn zou niet tot vervolging moeten leiden natuurlijk.
Schelden op staatshoofden is altijd al verboden geweest in Turkije. Had ze zich alleen kritisch uitgelaten was er niks gebeurd.
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:22:20 #133
13462 BansheeBoy
pi_161741616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Schelden op staatshoofden is altijd al verboden geweest in Turkije. Had ze zich alleen kritisch uitgelaten was er niks gebeurd.
Exact mijn punt dit. :{

pi_161741738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet netjes. Ben wel benieuwd naar die scheldpartij. Heb je een link?
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:28:23 #135
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161741771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet netjes. Ben wel benieuwd naar die scheldpartij. Heb je een link?
Fuckerdogan onder andere op twitter.
pi_161741836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Fuckerdogan onder andere op twitter.
Dat is die tweet waarvoor ze opgepakt is, maar als je een beetje begrijpend kunt lezen scheld ze of beledigd ze daarin niemand. Ze verwijst alleen naar de ironie.
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:32:16 #137
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161741871
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:30 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat is die tweet waarvoor ze opgepakt is, maar als je een beetje begrijpend kunt lezen scheld ze of beledigd ze daarin niemand. Ze verwijst alleen naar de ironie.
Daar hebben ze in Turkije maling aan, die zien een scheldwoord in combinatie met de naam van een staatshoofd.

Ze gaan niet denken van, 'dit zal wel ironie zijn' of 'dit zal wel niet zo bedoeld zijn' etc..
pi_161741948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:32 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Daar hebben ze in Turkije maling aan, die zien een scheldwoord in combinatie met de naam van een staatshoofd.

Ze gaan niet denken van, 'dit zal wel ironie zijn' of 'dit zal wel niet zo bedoeld zijn' etc..
Fantastisch. _O- Ik hoop dat die rechter een beetje simpele vent is zonder gevoel voor ironie of twitter.
pi_161742033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:32 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Die zien? Het lijkt me aannemelijker dat een 1 of ander Nederturkse kneus exact alleen op deze 2 woorden gewezen heeft bij zijn melding aan het 'meldpunt' wetende dat dat waarschijnlijk wel genoeg is voor de Turkse autoriteiten om in actie te komen. Een soort van valse aangifte eigenlijk.
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:44:32 #140
452947 frietenstamp
pi_161742217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:38 schreef Montagui het volgende:

[..]

Die zien? Het lijkt me aannemelijker dat een 1 of ander Nederturkse kneus exact alleen op deze 2 woorden gewezen heeft bij zijn melding aan het 'meldpunt' wetende dat dat waarschijnlijk wel genoeg is voor de Turkse autoriteiten om in actie te komen. Een soort van valse aangifte eigenlijk.
Denk eerder dat de melder zelf de bewuste tweet niet eens kan ontleden, begrijpen en vertalen. Ze blinken nou niet echt uit op het gebied van IQ zeg maar.
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:47:52 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161742324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:38 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat is een aanname, misschien zag de verklikker ook alleen maar de woorden 'fuckerdogan'. Bovendien is het feit dat Ebru zegt dat een verklikker in het spel is geweest ook een aanname.
pi_161742503
Goed, op de inhoud van haar tweets:
Er is kennelijk een vijfde kolonne in NL die medeburgers aangeeft die negatief over Erdogan spreken?
Make my day!
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:57:02 #143
13462 BansheeBoy
pi_161742519
Waar ik vooral blij om ben is dat Ebru met koningsdag niet hier kan zijn. Dat plezier met gezellige straten en verkopende kinderen gun ik haar niet. Mooi man. :{

pi_161742533
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:47 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat is een aanname, misschien zag de verklikker ook alleen maar de woorden 'fuckerdogan'. Bovendien is het feit dat Ebru zegt dat een verklikker in het spel is geweest ook een aanname.
Nouwww.....
jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30 @umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:59:17 #145
13462 BansheeBoy
pi_161742552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nouwww.....
jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30 @umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
Dit zegt helemaal niks. Kan net zo goed een dreigement zijn. :{

woensdag 27 april 2016 @ 00:01:06 #146
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_161742595
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Say what?
  woensdag 27 april 2016 @ 00:01:46 #147
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161742614
quote:

[..]

Nouwww.....
Dan is het dus iemand die de politie heeft gebeld omdat hij vond dat het vlagschennis was, bovendien moet je niet alle stoere uitspraken op twitter geloven.
pi_161742630
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar ik vooral blij om ben is dat Ebru met koningsdag niet hier kan zijn. Dat plezier met gezellige straten en verkopende kinderen gun ik haar niet. Mooi man. :{

Ze heeft wel beter weer daar.. Dat dan weer wel.. :+
Make my day!
pi_161742638
quote:

[..]

Nouwww.....
sieg heil
pi_161742696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dan is het dus iemand die de politie heeft gebeld omdat hij vond dat het vlagschennis was, bovendien moet je niet alle stoere uitspraken op twitter geloven.
Beweer ook nergens dat hij daadwerkelijk de politie heeft gebeld, maar als je zijn twitter account bekijkt zou het me niets verbazen.
  woensdag 27 april 2016 @ 00:05:52 #151
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161742729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Beweer ook nergens dat hij daadwerkelijk de politie heeft gebeld, maar als je zijn twitter account bekijkt zou het me niets verbazen.
wie weet
  woensdag 27 april 2016 @ 01:19:48 #152
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161743876
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oke, je bent niet slimmer denk ik.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161743912
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

.

Kastanje
pi_161743931
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:35 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Fantastisch. _O- Ik hoop dat die rechter een beetje simpele vent is zonder gevoel voor ironie of twitter.
Gewoon de eerste de beste turk voldoet al?
  woensdag 27 april 2016 @ 01:28:24 #155
pi_161743960
quote:
quote:
quote:

Ik zou me maar stevig vast blijven houden aan deze belachelijke regels, het is diep triest dat een columniste wordt opgepakt omdat ze haar mening uit in een colum en tweets.
Erg jammer ook dat er zoveel westerse turken zijn die dit heel normaal vinden en dit idiote gedrag van meneer Erdo proberen goed te praten.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161743977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zou me maar stevig vast blijven houden aan deze belachelijke regels, het is diep triest dat een columniste wordt opgepakt omdat ze haar mening uit in een colum en tweets.
Erg jammer ook dat er zoveel westerse turken zijn die dit heel normaal vinden en dit idiote gedrag van meneer Erdo proberen goed te praten.
Het is ook een kwestie van eer en grootheidswaanzin. Al was Adolf Hitler de leider van Turkije, een belediging van de leider is een belediging van ons allemaal.
pi_161744035
Zijn er geen Twitter bots die random Erdogan beledigingen kunnen tweeten? Zou een leuke protestactie kunnen opleveren waarbij al die AKP adepten maar meldingen blijven maken.
  woensdag 27 april 2016 @ 01:37:59 #158
pi_161744050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:30 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van eer en grootheidswaanzin. Al was Adolf Hitler de leider van Turkije, een belediging van de leider is een belediging van ons allemaal.
Erdogan is geen leider, maar een zielig mannetje dat door belachelijke wetten en krampachtige acties aan de macht probeert te blijven.
Je kan het toch niet normaal vinden dat hij kranten en tv stations overneemt om er voor te zorgen dat ze alleen nog schrijven en uitzenden wat hij goedkeurt.
Of dat journalisten worden opgepakt en gemarteld omdat ze zich iets te kritisch hebben uit gelaten over meneertje Erdogan.
Sorry maar als je zo iemand blijft verdedigen en aanhangen ben je of bang of gehersenspoeld.
pi_161744060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:37 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Erdogan is geen leider, maar een zielig mannetje dat door belachelijke wetten en krampachtige acties aan de macht probeert te blijven.
Je kan het toch niet normaal vinden dat hij kranten en tv stations overneemt om er voor te zorgen dat ze alleen nog schrijven en uitzenden wat hij goedkeurt.
Of dat journalisten worden opgepakt en gemarteld omdat ze zich iets te kritisch hebben uit gelaten over meneertje Erdogan.
Sorry maar als je zo iemand blijft verdedigen en aanhangen ben je of bang of gehersenspoeld.
Die mensen komen uit een geschiedenis waarin überhaupt niets mocht, Erdogan heeft ze wat meer vrijheden gegeven en ze denken direct dat hij de messias is.
pi_161744062
Ebru heeft gewoon een huis in Turkije.

Kunnen we haar gewoon niet forceren om dat huis te verkopen?

Volgens mij gaat ze elk jaar naar Turkije en dan hebben we elk jaar dezelfde stront aan de knikker.
  woensdag 27 april 2016 @ 05:34:08 #161
13462 BansheeBoy
pi_161744651
Ik wil niet te relevant worden. Maar het feit dat ze geen (beschermende) partner heeft zegt eigenlijk ook wel genoeg. Dat trollerige gedrag en die zuigende stem neemt ze vermoedelijk ook de privésferen in. :N

Ze zou zoveel meer kunnen bereiken als ze respect en fatsoen zou kunnen opbrengen. :{

pi_161744665
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet te relevant worden. Maar het feit dat ze geen (beschermende) partner heeft zegt eigenlijk ook wel genoeg. Dat trollerige gedrag en die zuigende stem neemt ze vermoedelijk ook de privésferen in. :N

Ze zou zoveel meer kunnen bereiken als ze respect en fatsoen zou kunnen opbrengen. :{

je wil een mooi kleedje over haar heen draperen?
pi_161744672
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:39 schreef Atak het volgende:
Ebru heeft gewoon een huis in Turkije.

Dat hebben zowat alle Turken hier, vandaar dat ze ook zo krampachtig reageren.
pi_161744674
Ow En Turkije über alles alleen dat leger schopt nog geen deuk in pakje boter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 05:47:54 ]
pi_161744675
Die Koerden kunnen dat beter.
pi_161744676
Armenen hebben ook nog appel te schillen.
  woensdag 27 april 2016 @ 05:50:22 #167
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161744677
Hoe gaan de Erdogan-Turken, Atatürk-Turken en Koerdische Turken eigenlijk met elkaar om in Nederland?
pi_161744679
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn er geen Twitter bots die random Erdogan beledigingen kunnen tweeten? Zou een leuke protestactie kunnen opleveren waarbij al die AKP adepten maar meldingen blijven maken.
In de toekomst gaan ze daar natuurlijk willekeurige mensen voor oppakken. Zodra de Islamitische constitutie er is kan men helemaal gaan lopen hengsten op de gebroken viool. Zo'n constitutie zal een goede dekmantel vormen voor de corruptie en de schandalen. Het zal Journalisme de allerlaatste doodsteek geven, intellect onderdrukken, en Erdogan kan dagelijks fijn aan z'n kleine pielemans sjorren in z'n paleis terwijl alevieten en andere groepen langzaam mogen gaan vrezen voor hun leven, want enige sympathie met andere partijen is in zo'n Islamitische staat natuurlijk niet gewenst.
pi_161744680
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe gaan de Erdogan-Turken, Atatürk-Turken en Koerdische Turken eigenlijk met elkaar om in Nederland?
Ruzie in de tent.
pi_161744681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:37 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Erdogan heeft bij Zwitserland al bakzeil gehaald. Die regering ging niet in op een vergelijkbaar belachelijk verzoek. Daar kan ons schoothondje van Merkel nog een voorbeeld aan nemen. Wat een zwakke leider. Gelukkig is Rutte volgend jaar voorgoed opgesodemieterd. Onder premier Wilders zal Erdogan wel een toontje lager zingen.
pi_161744684
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Erdogan heeft bij Zwitserland al bakzeil gehaald. Die regering ging niet in op een vergelijkbaar belachelijk verzoek. Daar kan ons schoothondje van Merkel nog een voorbeeld aan nemen. Wat een zwakke leider. Gelukkig is Rutte volgend jaar voorgoed opgesodemieterd. Onder premier Wilders zal Erdogan wel een toontje lager zingen.
Ja dat zal 'm leren die halve Indo die nog nooit wat gepresteerd heeft naast in de 2e kamer lullen.
pi_161744685
quote:

[..]

Wil Wilders volgend jaar als zoiets gebeurt Turkije dan binnen gaan vallen om haar te bevrijden? Of...... Gaat hij hem een nep-moslim noemen. Tot meer is Wilders niet in staat denk ik.
pi_161744693
quote:

[..]

De ontwikkelingen zien er voor de Turkse seculieren erg beroerd uit en een evt. ego-strijd tussen Europees Rechts en Erdogan lost daarin niets op. Dat is leuk voor de nodige brood en spelen' maar het zal Turkije in geen geval op de knieen krijgen.
pi_161744696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wil Wilders volgend jaar als zoiets gebeurt Turkije dan binnen gaan vallen om haar te bevrijden? Of...... Gaat hij hem een nep-moslim noemen. Tot meer is Wilders niet in staat denk ik.
Ja, misschien noemt ie 'm een nep-moslim en dan is Erdogan op slag scheel en dement.
pi_161744697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wilders zou per direct alle banden met deze regering verbreken en aanhangers van Erdogan in Nederland een remigratiemodel naar Turkije voorstellen.
pi_161744704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 06:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders zou per direct alle banden met deze regering verbreken en aanhangers van Erdogan in Nederland een remigratiemodel naar Turkije voorstellen.
ik vermoed dat dit soort gewenst ondiplomatiek gedrag (zelfs met de ergste landen) ook direct het afglijden van Nederland zou inluiden. Als dit zou gebeuren hangen de Turkse vliegtuigen straks boven Nederland. En dan moeten wij weer op de knietjes bij Amerika.
pi_161744706
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 06:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

En na de executie van die Nederlander in Indonesië... Ook de bandjes met dat land gelijk doorsnijden en alle indo's huppakee weg? Met zo'n instelling wordt het een erg eenzame toekomst voor Nederland.
  woensdag 27 april 2016 @ 07:11:29 #178
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161744817
Wilders wordt vervolgd, Erdogan wordt met een fluwelen handschoen aangepakt. Demonstraties waar opgeroepen wordt tot het vermoorden van joden wordt over gezegd dat er geen grenzen zijn overschreden en mensen die tijdens een demonstratie een varkensmuts dragen worden gearresteerd.. Dit land wordt met de dag achterlijker. |:(
pi_161744821
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Wilders wordt vervolgd, Erdogan wordt met een fluwelen handschoen aangepakt. Demonstraties waar opgeroepen wordt tot het vermoorden van joden wordt over gezegd dat er geen grenzen zijn overschreden en mensen die tijdens een demonstratie een varkensmuts dragen worden gearresteerd.. Dit land wordt met de dag achterlijker. |:(
Je hebt vreemd wereldbeeld, die Turken hebben nog nooit wat gewonnen.
  woensdag 27 april 2016 @ 07:22:45 #180
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161744840
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je hebt vreemd wereldbeeld, die Turken hebben nog nooit wat gewonnen.
Dit Nederland ook niet. We worden geregeerd door ruggengraatloze onderkruipsels. Nederland wil geen tol in Duitsland en België, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil geen naheffing van de EU, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil het Oekraïne-verdrag aanpassen, Nederland wordt uitgelachen.
pi_161744854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dit Nederland ook niet. We worden geregeerd door ruggengraatloze onderkruipsels. Nederland wil geen tol in Duitsland en België, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil geen naheffing van de EU, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil het Oekraïne-verdrag aanpassen, Nederland wordt uitgelachen.
Een beetje Nederlander heeft schijt aan die kut regering en doet zijn eigen ding.
pi_161744861
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Wilders wordt helemaal niet vervolgt. Men toetst zijn uitspraken aan wetgeving.
pi_161744878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wilders wordt helemaal niet vervolgt. Men toetst zijn uitspraken aan wetgeving.
Dat gelul van Erdogan wordt ook afgewezen.
pi_161744896
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat gelul van Erdogan wordt ook afgewezen.
Natuurlijk. Het wordt ook tijd dat de Turkse regering als Europa heel duidelijk te maken.
pi_161744900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Natuurlijk. Het wordt ook tijd dat de Turkse regering als Europa heel duidelijk te maken.
Die zin snap ik niet?
pi_161744918
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die zin snap ik niet?
Dat je Turkije duidelijk maakt dat men moet stoppen met inmenging. Daarnaast dat men nooit lif van Europa kan zijn op deze manier. Ik heb een kater.
pi_161744921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat je Turkije duidelijk maakt dat men moet stoppen met inmenging. Daarnaast dat men nooit lid van Europa kan zijn op deze manier. Ik heb een kater.
pi_161744932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:48 schreef Jaroon het volgende:
Ik heb een kater.
Lekker slapen dan.
pi_161744935
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Lekker slapen dan.
Dit is de after party. Ik heb al geslapen.
pi_161744951
Turkije wil Duits muziekstuk verbieden
Gisteren, 19:55 Rob Savelberg
BERLIJN - De bemoeienis van Ankara met buitenlandse kunst, pers en vrije meningsuiting wordt steeds groter. Nu is de Turkse regering beledigd door een Duits muziekstuk dat de historische volkerenmoord op zo’n anderhalf miljoen Armeniërs als thema opvoert.

Het stuk Aghet wordt in Dresden door het plaatselijke symfonieorkest met Turkse, Armeense en Duitse musici opgevoerd en door de Europese Unie met 200.000 euro gesubsidieerd. De titel van het stuk betekent in het Armeens ’catastrofe’, net zoals de Shoah in het Hebreeuws op de Holocaust duidt. De Turkse wet vat een verwijzing naar volkerenmoord door Turkije als een belediging van het eigen land op.

Vanwege dit toneelstuk dreigt de Turkse ambassadeur zelfs met het afbreken van de onderhandelingen met de Europese Unie over toetreding van Ankara. Ook een herziening van het EU-verdrag met Turkije over de terugname van de vluchtelingen staat ter discussie. Een gepland optreden van Aghet in Istanbul werd afgezegd.

Turkije eist nu van Brussel dat het theaterstuk wordt stopgezet, dat de subsidie wordt ingetrokken en dat de opvoering van regisseur Markus Rindt nergens meer wordt genoemd. Brussel ging op de laatste eis in. „Dat is een massale aanval op de vrijheid van meningsuiting. En ook een belediging van de slachtoffers en hun nakomelingen”, aldus regisseur Rindt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ienis_Turkije__.html
pi_161745220
Hehe die vochtige oogjes van menig genocideontkenner nu 😍
pi_161745261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:58 schreef Jaroon het volgende:
Turkije wil Duits muziekstuk verbieden
Gisteren, 19:55 Rob Savelberg
BERLIJN - De bemoeienis van Ankara met buitenlandse kunst, pers en vrije meningsuiting wordt steeds groter. Nu is de Turkse regering beledigd door een Duits muziekstuk dat de historische volkerenmoord op zo’n anderhalf miljoen Armeniërs als thema opvoert.

Het stuk Aghet wordt in Dresden door het plaatselijke symfonieorkest met Turkse, Armeense en Duitse musici opgevoerd en door de Europese Unie met 200.000 euro gesubsidieerd. De titel van het stuk betekent in het Armeens ’catastrofe’, net zoals de Shoah in het Hebreeuws op de Holocaust duidt. De Turkse wet vat een verwijzing naar volkerenmoord door Turkije als een belediging van het eigen land op.

Vanwege dit toneelstuk dreigt de Turkse ambassadeur zelfs met het afbreken van de onderhandelingen met de Europese Unie over toetreding van Ankara. Ook een herziening van het EU-verdrag met Turkije over de terugname van de vluchtelingen staat ter discussie. Een gepland optreden van Aghet in Istanbul werd afgezegd.

Turkije eist nu van Brussel dat het theaterstuk wordt stopgezet, dat de subsidie wordt ingetrokken en dat de opvoering van regisseur Markus Rindt nergens meer wordt genoemd. Brussel ging op de laatste eis in. „Dat is een massale aanval op de vrijheid van meningsuiting. En ook een belediging van de slachtoffers en hun nakomelingen”, aldus regisseur Rindt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ienis_Turkije__.html
Nou EU, vlug doorpakken nu. Verplicht live uitzenden op alle Europese kanalen van dit stuk, graag.
pi_161745362
quote:

Even er vanuit gaande dat je gelijk hebt: dan ligt dat toch echt aan de Nederlanders.
pi_161746564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:46 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Nou EU, vlug doorpakken nu. Verplicht live uitzenden op alle Europese kanalen van dit stuk, graag.
Ik denk niet dat Europese leiders laf zijn. Iedereen ziet heel goed waar Turkije mee bezig is. Maar het is nu kiezen tussen toegeven aan absurde eisen of weer een stortvloed aan vluchtelingen met IS-lui ertussen.
pi_161750206
Turkije komt toch niet in de EU. In mijn mening mogen ze dan doen wat ze willen. Is hun eigen zaak.
pi_161750422
Vreselijk dat dit sort dingen gebeuren.

Ze zouden haar met een groepje commando's daar moeten ophalen zodat ze ontkomt aan de gevangenis.
pi_161750782
quote:

[..]

Ruggegraatloze onderkruipsels hangen naar een sterke overheid. De sterkere persoonlijkheden redden zichzelf wel.
pi_161751431
umarebru twitterde op woensdag 27-04-2016 om 12:38:53 Ik hoor net dat ik nog zeker een week in Turkije zit. Dus ik kom bruin en afgetraind terug. 👍👍 met mooie nagels ook. https://t.co/CtPDb8Kus1 reageer retweet
  woensdag 27 april 2016 @ 14:12:18 #199
452947 frietenstamp
pi_161752397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:26 schreef StaceySinger het volgende:
umarebru twitterde op woensdag 27-04-2016 om 12:38:53 Ik hoor net dat ik nog zeker een week in Turkije zit. Dus ik kom bruin en afgetraind terug. 👍👍 met mooie nagels ook. https://t.co/CtPDb8Kus1 reageer retweet
Ze kan beter van de gelegenheid gebruik maken om die hut daar te verkopen.
pi_161781921
quote:
Ebru Umar wil af van Turkse nationaliteit

Ebru Umar wil af van haar Turkse nationaliteit. De advocaat van de kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst onderzoekt of Umar haar Turkse staatsburgerschap kan opgeven.
"Ik wilde dit al een tijdje, maar mijn ouders wilden het niet hebben", aldus Umar tegen Dagblad Metro. "Maar nu zijn ze het volledig met mijn keuze eens."

In gesprek met NU.nl zegt Umar dat haar ouders om sentimentele redenen aan het behouden van haar Turkse nationaliteit hechtten, maar dat zij ten aanzien van de recente ontwikkelingen begrip hebben voor de keuze van hun dochter.

Arrestatie
De columniste werd zaterdag in Turkije gearresteerd door de politie vanwege haar tweets over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

Zondag werd Umar weer vrijgelaten, maar ze werd gesommeerd de komende week Turkije niet te verlaten.

Donderdag moest de 45-jarige Umar zich weer bij de politie melden. Daar werd haar gevraagd of ze beveiliging nodig had, maar dat weigerde ze.
Hopelijk volgen meer Nederturken. Zou een mooi symbool zijn. Sowieso volkomen waanzin dat men in het buitenland automatisch de Turkse nationaliteit krijgt alleen maar omdat je ouders toevallig Turks zijn.
  donderdag 28 april 2016 @ 19:23:23 #201
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161781998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:51 schreef Noriega het volgende:

Ze zouden haar met een groepje commando's daar moeten ophalen zodat ze ontkomt aan de gevangenis.
Kan je doen in Zimbabwe, maar niet in Turkije. :D
pi_161782596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:51 schreef Noriega het volgende:
Vreselijk dat dit sort dingen gebeuren.

Ja, daar zie ik wel een film in, en dan gaat alles fout, omdat het een zootje amateurs zijn die dit plan uitvoeren.
I´m back.
pi_161782645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ruggegraatloze onderkruipsels hangen naar een sterke overheid. De sterkere persoonlijkheden redden zichzelf wel.
Maar dan wel vuurwapenbezit geheel vrij laten, zeggen de libertariërs dan. Lol.
I´m back.
  donderdag 28 april 2016 @ 19:47:33 #204
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161782865
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, daar zie ik wel een film in, en dan gaat alles fout, omdat het een zootje amateurs zijn die dit plan uitvoeren.
Iets met een helikopter in Libië...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_161782901
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef Andromache het volgende:

[..]

Iets met een helikopter in Libië...
Ja, van Jimmy Carter idd, 1980. (stand corrected)
Maar dat was dus het Amerikaanse leger.
Ik zie gewoon een zootje goed bedoelende en ook niet zo goed bedoelende, naïeve, particulieren voor me die dit even op touw zetten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 28-04-2016 19:58:48 ]
I´m back.
pi_161783020
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, van Jimmy Carter idd, 1979.
Maar dat was dus het Amerikaanse leger.
Hij bedoelt denk ik "onze" helicopter van de Tromp in 2011. Dat was.. best faal.
https://nl.wikipedia.org/(...)ehelikopter_in_Sirte
pi_161783038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik "onze" helicopter van de Tromp in 2011. Dat was.. best faal.
https://nl.wikipedia.org/(...)ehelikopter_in_Sirte
O, ja die was er ook nog.
I´m back.
pi_161783569
Kan ze van de Turkse nationaliteit af?
pi_161783917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:15 schreef Loekie1 het volgende:
Ja dat kan.
  donderdag 28 april 2016 @ 21:02:14 #210
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161785060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:15 schreef Loekie1 het volgende:
Turkije doet daar nooit moeilijk over.
pi_161787065
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:29 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja dat kan.
En hoe lang duurt dat?
  donderdag 28 april 2016 @ 22:11:04 #213
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161788045
quote:
Die man op het eind ('alle ebru stress eruit van de afgelopen week'). _O-
pi_161788303
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:02 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Turkije doet daar nooit moeilijk over.
Bij mannen wel. Iets met dienstplicht afkopen.
Vrouwen is idd eenvoudig.
  donderdag 28 april 2016 @ 22:22:30 #215
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161788414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:18 schreef Kassamiep het volgende:
wel. Iets met dienstplicht afkopen.
Vrouwen is id
Bij mannen is het eenvoudig hoor, Erdogan maakte het zelfs makkelijker door de blauwe kaart in te voeren en zo de dienstplicht te late omzeilen.
pi_161789028
Na inbraak nog meer teksten in huis Ebru Umar gevonden
Naast 'Hoer' ook 'Wij zijn Marokkanen'

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)d&utm_medium=twitter
pi_161789076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:

False flag alarm. Moeten we het zoeken in de PVV hoek?
  donderdag 28 april 2016 @ 22:47:54 #218
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161789132
quote:

Makkelijk zo, ga ik ook ergens inbreken en opschrijven dat ik Kermit de kikker was. Niemand die me meer verdenkt.
pi_161789239
quote:

Marocs weer.
pi_161789357
Mocro flavor :')
Make my day!
pi_161789480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Alsof die het woord Marokkanen goed kunnen spellen....
  donderdag 28 april 2016 @ 22:59:59 #222
13462 BansheeBoy
pi_161789522
quote:

[..]

Dacht ik ook meteen. Waarom zou iemand dit melden. :')

donderdag 28 april 2016 @ 23:01:32 #223
13462 BansheeBoy
pi_161789589
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

Alsof die het woord Marokkanen goed kunnen spellen....
Marokkanen en Islam zijn de enige woorden die ze juist goed kunnen spellen. Ze werken vaak als magazijnmedewerker. :{

donderdag 28 april 2016 @ 23:47:29 #224
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161791094
quote:

godver :')
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_161791337
quote:

[..]

False flag alarm? Ja!
PVV hoek? Nee, juist de DENK (Turkse hoek)..
pi_161791385
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dacht ik ook meteen. Waarom zou iemand dit melden. :')

Omdat die simpele Turken het in de schoenen van Marokkanen trachten te schuiven..
  donderdag 28 april 2016 @ 23:57:51 #227
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161791430
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Omdat die simpele Turken het in de schoenen van Marokkanen trachten te schuiven..
Het straatje schoonvegen begint weer? Zoek het bij je eigen inlichtingendiensten.
  donderdag 28 april 2016 @ 23:58:43 #228
13462 BansheeBoy
pi_161791459
Je zou in dit tijdperk maar Marokkaan zijn. :{

Nog even en het woord Marokkaan is een scheldwoord.

pi_161791566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:57 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Het straatje schoonvegen begint weer? Zoek het bij je eigen inlichtingendiensten.
:')

De enige die hier bezig is met het straatje schoonvegen ben/zijn jij/jullie..
pi_161791571
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2016 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat is het allang, kijk maar eens op scholen.
pi_161791578

[ Bericht 100% gewijzigd door madam-april op 29-04-2016 00:03:49 ]
pi_161791803
quote:

Je zou bijna medelijden met ze krijgen.. Totdat je je bedenkt hoe het zover heeft kunnen te komen..
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:18:12 #233
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161791839
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

:')

De enige die hier bezig is met het straatje schoonvegen ben/zijn jij/jullie..
Het is de schuld van Erdogan!
pi_161791878
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Het is de schuld van Erdogan!
En van de idioten die hem steunen..
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:22:09 #235
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161791907
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

En van de idioten die hem steunen..
Ja hufters zijn het!
pi_161791933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:22 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ja hufters zijn het!
Fijn dat je dat zelf ook in ziet..
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:27:42 #237
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161791990
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Fijn dat je dat zelf ook in ziet..
Geloof je het zelf, continu in de media zeggen dat Marokkanen vrouwen vaak hoeren noemen totdat de mensen het helemaal gewend zijn en dan zo'n leus op de muur kalken. Nee valt niet op.
pi_161792047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:27 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Geloof je het zelf, continu in de media zeggen dat Marokkanen vrouwen vaak hoeren noemen totdat de mensen het helemaal gewend zijn en dan zo'n leus op de muur kalken. Nee valt niet op.
BNW is iets verderop! :W
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:34:31 #239
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161792101
quote:

Ik heb slecht nieuws voor je, voor een deel van de Nederlanders is dat het al. Het is natuurlijk lullig voor de brave jongens en meisjes onder hen maar zo werkt dat als het minder brave deel het steeds blijft verpesten ondanks alle handreikingen die de ander Nederlanders hebben gedaan.

quote:

Goh, wat een verrassing.
#NoDAPL
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:37:44 #240
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161792143
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

BNW is iets verderop! :W
Nooit nemen jullie het op voor de Marokkanen, een hele gemeenschap is gepolariseerd (vooral door de media) en nu opeens help je ze wel? Maar tijdens de moord op Koen Everink hoorde ik niemand roepen van 'he, misschien was het geen Marokkaan!'.

Nee natuurlijk niet, nu komt het wel goed uit voor jullie. Marokkanen en Turken hebben hetzelfde geloof en dezelfde God en zijn zodoende 1 volk, dus ga het maar op een andere manier proberen.
pi_161792175
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:37 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nooit nemen jullie het op voor de Marokkanen, een hele gemeenschap is gepolariseerd (vooral door de media) en nu opeens help je ze wel? Maar tijdens de moord op Koen Everink hoorde ik niemand roepen van 'he, misschien was het geen Marokkaan!'.

Nee natuurlijk niet, nu komt het wel goed uit voor jullie. Marokkanen en Turken hebben hetzelfde geloof en dezelfde God en zijn zodoende 1 volk, dus ga het maar op een andere manier proberen.
Dan heb je wel heel selectief gelezen als je dat nergens hebt gezien.
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:41:49 #242
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161792187
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:40 schreef marsan het volgende:

[..]

Dan heb je wel heel selectief gelezen als je dat nergens hebt gezien.
Kijk de reacties vlak na de moord van Koen Everink maar eens op fok! en NU.nl. dan weet je genoeg.
pi_161792230
quote:

[..]

Het eeuwige slachtoffer..

Worden jullie nou nooit moe van jezelf?
pi_161792231
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Kijk de reacties vlak na de moord van Koen Everink maar eens op fok! en NU.nl. dan weet je genoeg.
Ik heb hier op FOK genoeg mensen zien posten die juist tegen dat geluid ingingen dat t Badr moest zijn of iemand uit die hoek.

Als jij dat niet hebt gelezen heb je heel selectief gelezen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:48:07 #245
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161792239
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:46 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik heb hier op FOK genoeg mensen zien posten die juist tegen dat geluid ingingen dat t Badr moest zijn of iemand uit die hoek.

Als jij dat niet hebt gelezen heb je heel selectief gelezen.
Ook vlak na de moord? De allochtonen zeker, of misschien 5% van de autochtonen.
pi_161792262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:48 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ook vlak na de moord? De allochtonen zeker, of misschien 5% van de autochtonen.
Ja, ook toen. Ik weet dat ik dat zelf bv ook nog meteen heb gezegd.
Er waren meer die wel meteen riepen en met de vinger wezen. Maar er waren ook genoeg die meteen zeiden dat t juist niet waarschijnlijk was.
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:55:28 #247
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161792307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:51 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja, ook toen. Ik weet dat ik dat zelf bv ook nog meteen heb gezegd.
Er waren meer die wel meteen riepen en met de vinger wezen. Maar er waren ook genoeg die meteen zeiden dat t juist niet waarschijnlijk was.
Dan was je 1 van de weinigen, maar als zonder politieonderzoek al zoveel mensen gelijk naar Hari wijzen weet je ook al genoeg.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/730270/1/1/50/koen-everink-dood-gevonden.html#comments
pi_161792364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:55 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dan was je 1 van de weinigen, maar als zonder politieonderzoek al zoveel mensen gelijk naar Hari wijzen weet je ook al genoeg.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/730270/1/1/50/koen-everink-dood-gevonden.html#comments
Frontpage bezoek ik amper. Ik had t over t forum.
  vrijdag 29 april 2016 @ 01:14:25 #249
13462 BansheeBoy
pi_161792486
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb slecht nieuws voor je, voor een deel van de Nederlanders is dat het al. Het is natuurlijk lullig voor de brave jongens en meisjes onder hen maar zo werkt dat als het minder brave deel het steeds blijft verpesten ondanks alle handreikingen die de ander Nederlanders hebben gedaan.

Zonde, ik heb er als bonafide Marokkaan last van dat ik me steeds moet verantwoorden voor het gedrag van derden. :{

vrijdag 29 april 2016 @ 05:34:27 #250
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161792837

[ Bericht 92% gewijzigd door Braindead2000 op 29-04-2016 05:51:02 ]
  vrijdag 29 april 2016 @ 06:02:00 #251
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161792851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 05:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Waar is het fout gegaan met de progressieven regressieven in dit land? Waarom willen ze dit land terug naar de middeleeuwen schoppen? Religie is de aartsvijand van kennis en toch hebben de regressieven een verbond gesloten met diepgelovige moslims om hun achterlijkheid te verspreiden. Het zijn geen verlichte moslims die per se een gebedsruimte willen in universiteiten, die hoeven niet 5 keer per dag te bidden. Zo zonde, al die wetenschappers en andere mensen die hun leven geriskeerd hebben de afgelopen 2000 jaar door de kerk te trotseren, het soms met hun leven hebben moeten bekopen. Allemaal voor niks. ;(
Wanneer de 'joods-christelijke horden' voortdurend aan de poten van de seculiere westerse samenleving zitten zagen en basale rechten en vrijheden ten behoeve van hun kruistocht 2.0 willen inperken dwingen ze anderen (vaak seculiere/atheïstische mensen) er tegen in het geweer te komen.

Heeft niks te maken met een verbond tussen 'regressieven' en molsims. Ze komen slechts voor de echte westerse waarden op.

Wilders wil nota bene in de grondwet opnemen dat we een joods-christelijk land zijn. :D Wie is er nou helemaal bezig het land terug naar de middeleeuwen te schoppen?

Bovendien zorgen de joods-christelijken er voor dat het hele vluchtelingen en migrantendebat vergiftigd is. Met hun islamgezeik. Men heeft het voor elkaar gekregen dat alles en iedereen verdeeld is, een gezamenlijke stem voor een betere oplossing ontbreekt en de instroom door blijft gaan. We straks voor gedane zaken staan. Maar wellicht is dat precies de bedoeling.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 29 april 2016 @ 06:29:43 #252
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_161792880
Ondertussen wordt Ebru Umar heftig bedreigd door geiten 'hoedende' Nederturken die hun grote leider Ergogan trouw hebben gezworen.

Waarom zijn deze fascisten nog steeds niet ons land uitgezet?

Weer een reden om straks op de PVV te stemmen want onze zwakste minister-president ooit doet weer eens geen flikker om de Nederlandse waarden te verdedigen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 29 april 2016 @ 06:38:30 #253
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161792893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:02 schreef Rica het volgende:

[..]

Wanneer de 'joods-christelijke horden' voortdurend aan de poten van de seculiere westerse samenleving zitten zagen en basale rechten en vrijheden ten behoeve van hun kruistocht 2.0 willen inperken dwingen ze anderen (vaak seculiere/atheïstische mensen) er tegen in het geweer te komen.

Heeft niks te maken met een verbond tussen 'regressieven' en molsims. Ze komen slechts voor de echte westerse waarden op.

Wilders wil nota bene in de grondwet opnemen dat we een joods-christelijk land zijn. :D Wie is er nou helemaal bezig het land terug naar de middeleeuwen te schoppen?

Bovendien zorgen de joods-christelijken er voor dat het hele vluchtelingen en migrantendebat vergiftigd is. Met hun islamgezeik. Men heeft het voor elkaar gekregen dat alles en iedereen verdeeld is, een gezamenlijke stem voor een betere oplossing ontbreekt en de instroom door blijft gaan. We straks voor gedane zaken staan. Maar wellicht is dat precies de bedoeling.
For the record: Ik had dit in het verkeerde topic gepost.

Wilders had het over een joods-christelijke cultuur, niet land. Het is nog niet tot mijn aandacht gekomen dat de PVV tegen euthanasie, abortus, vrouwen- en homo-rechten is. Aan je woordkeuze te zien kan je niet wachten totdat je een boerka mag dragen. Decennialang was er vanuit het atheïstische deel van Nederland nooit gezeik over "christengezeik" maar de islam wordt door het Goedvolk met hand en tand verdedigd. Wees gewoon eerlijk en geef gewoon toe dat je een islamitische mannelijke overheersing wel ziet zitten.
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:17:33 #254
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161792983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:29 schreef Old_Pal het volgende:
Ondertussen wordt Ebru Umar heftig bedreigd door geiten 'hoedende' Nederturken die hun grote leider Ergogan trouw hebben gezworen.

Weer een reden om straks op de PVV te stemmen want onze zwakste minister-president ooit doet weer eens geen flikker om de Nederlandse waarden te verdedigen.
Zoooo simplistisch.

Wat nou als deze hele Turkije hysterie niks meer is dan de onthullingen over steun aan Nusra en IS naar de achtergrond te verdringen?

Net toen dit door begon te sijpelen naar het grote publiek, onthullingen waar journalisten daadwerkelijk hun leven voor gegeven hebben, kwam dit hele circus over belediging op gang. Dat een NATO land geld, wapens en andere ondersteuning aan 'de vijand' geeft weer helemaal naar de achtergrond en vergeten. Oliehandel en VN vrachtwagens vol met wapens en nieuwe rekruten. Lijntjes die helemaal tot het Pentagon liepen. Dat was het echte verhaal.

Voor wie werkt Ebru eigenlijk? Ze heeft iig meegeholpen Erdogan, de Turkse regering en Nato uit de brand te helpen. Zou me niks verbazen dat ze het niet eens doorheeft en dat het puur aandachttrekkerij was maar je weet het nooit.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:19:20 #255
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_161792989
quote:

[..]

Als ze 1 volk zouden zijn zouden ze ook met elkaar trouwen, wat zo goed als niet gebeurt.
pi_161792997
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonde, ik heb er als bonafide Marokkaan last van dat ik me steeds moet verantwoorden voor het gedrag van derden. :{

Vertel je dat alleen aan de haters op FOK! of ook aan de ettermarokkaantjes ? Misschien luisteren ze wel naar jou.
pi_161793002
quote:

[..]

Joden natuurlijk. Die doen al die overvallen in Nederland. De arme Marokkaantjes krijgen de schuld.
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:30:08 #258
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161793017
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:17 schreef Rica het volgende:

[..]

Zoooo simplistisch.

Wat nou als deze hele Turkije hysterie niks meer is dan de onthullingen over steun aan Nusra en IS naar de achtergrond te verdringen?

Net toen dit door begon te sijpelen naar het grote publiek, onthullingen waar journalisten daadwerkelijk hun leven voor gegeven hebben, kwam dit hele circus over belediging op gang. Dat een NATO land geld, wapens en andere ondersteuning aan 'de vijand' geeft weer helemaal naar de achtergrond en vergeten. Oliehandel en VN vrachtwagens vol met wapens en nieuwe rekruten. Lijntjes die helemaal tot het Pentagon liepen. Dat was het echte verhaal.

Voor wie werkt Ebru eigenlijk? Ze heeft iig meegeholpen Erdogan, de Turkse regering en Nato uit de brand te helpen. Zou me niks verbazen dat ze het niet eens doorheeft en dat het puur aandachttrekkerij was maar je weet het nooit.
De tijd dat Nederland er nog toe deed ligt al lang achter ons. We zijn een nietszeggend stipje op de wereldkaart, een nietszeggende EU-provincie geregeerd door nietszeggende politici die naar de pijpen van Brussel dansen. Erdogan heeft waarschijnlijk nog nooit van Ebru Umar gehoord.
pi_161793054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Die man op het eind ('alle ebru stress eruit van de afgelopen week'). _O-
Je hebt het filmpje bekeken? Dan word je aangeklaagd wegens kijken naar een beledigend filmpje over het Turkse staatshoofd. Twee jaar cel.
pi_161793229
Overigens lijkt me deze man ook flink verdacht...

pi_161793314
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:13 schreef Montagui het volgende:
Overigens lijkt me deze man ook flink verdacht...

Geweldig, hakken heeft hij nog niet verleerd. Het komt zowaar naar boven. Ik denk dat meneer later een beetje snuif ging halen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:35:03 #262
13462 BansheeBoy
pi_161793362
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:21 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Vertel je dat alleen aan de haters op FOK! of ook aan de ettermarokkaantjes ? Misschien luisteren ze wel naar jou.
Ettermarokkaantjes zijn ettermarokkaantjes omdat ze naar niemand luisteren. :{

Etter

pi_161793402
Volgens mij hebben wij in Nederland soortgelijke wetten toch?

Artikel 111 W.v.S.:
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 112
Opzettelijke belediging van de echtgenoot van de Koning, van de vermoedelijke opvolger van de Koning, van diens echtgenoot, of van de Regent, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 113
Hij die een geschrift of afbeelding waarin een belediging voorkomt voor de Koning, de echtgenoot van de Koning, de vermoedelijke opvolger van de Koning, diens echtgenoot of de Regent, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige belediging voorkomt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

Een paar jaar geleden had het OM iemand aangeklaagd omdat hij 'fuck de koning' had geroepen, Gregorius Nekshot die van z'n bed is gelicht en ga zo maar door. Oké, het komt niet veel voor maar het gebeurt wel degelijk. Wat mij betreft zou dit niet strafbaar moeten zijn maar ik vind het een beetje hypocriet van de regering dat ze met twee maten meten.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:00:08 #264
3542 Gia
User under construction
pi_161793588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:40 schreef Sylv3se het volgende:

Artikel 111 W.v.S.:
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 112
Opzettelijke belediging van de echtgenoot van de Koning, van de vermoedelijke opvolger van de Koning, van diens echtgenoot, of van de Regent, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 113
Hij die een geschrift of afbeelding waarin een belediging voorkomt voor de Koning, de echtgenoot van de Koning, de vermoedelijke opvolger van de Koning, diens echtgenoot of de Regent, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige belediging voorkomt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

Een paar jaar geleden had het OM iemand aangeklaagd omdat hij 'fuck de koning' had geroepen, Gregorius Nekshot die van z'n bed is gelicht en ga zo maar door. Oké, het komt niet veel voor maar het gebeurt wel degelijk. Wat mij betreft zou dit niet strafbaar moeten zijn maar ik vind het een beetje hypocriet van de regering dat ze met twee maten meten.
Er is verschil tussen satire en opzettelijk beledigen.
In het geval van Erdogan is sprake van satire, maar hij VOELT zich beledigd.
pi_161793675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:40 schreef Sylv3se het volgende:

Artikel 111 W.v.S.:

Artikel 112

Artikel 113

En dan hebben we die nog van de 'belediging van een ambtenaar in functie' en dus die van 'het hoofd van een bevriende natie'.

Uiteindelijk zijn deze wetten meer een vorm van vastgelegd respect met als grondslag de (volgens de huidige maatstaven) normale fatsoensnormen.

Kunnen we zonder, of zal afschaffen leiden tot normvervaging, als iedereen zich maar van alles kan permitteren?
pi_161793759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

En dan hebben we die nog van de 'belediging van een ambtenaar in functie' en dus die van 'het hoofd van een bevriende natie'.

Uiteindelijk zijn deze wetten meer een vorm van vastgelegd respect met als grondslag de (volgens de huidige maatstaven) normale fatsoensnormen.

Kunnen we zonder, of zal afschaffen leiden tot normvervaging, als iedereen zich maar van alles kan permitteren?
Absoluut, die moeten bijna heilig verklaard worden. Er moeten grenzen gesteld worden en dan heb je wederzijds vertrouwen tussen de bevolking en overheid.

Zodra niks is vastgelegd is alles mogelijk.

Maar ik weet zeker dat het Nederlandse volk niet met zich laat sollen. Kijk maar eens naar de staatsgezinden en de koningsgezinden in de geschiedenis. Horen we die termen heden ten dage nog? Nee want de bevolking is tevreden.

Ondanks de zielepieten hier en daar.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:21:40 #267
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161793816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De tijd dat Nederland er nog toe deed ligt al lang achter ons. We zijn een nietszeggend stipje op de wereldkaart, een nietszeggende EU-provincie geregeerd door nietszeggende politici die naar de pijpen van Brussel dansen. Erdogan heeft waarschijnlijk nog nooit van Ebru Umar gehoord.
Ze is niet de enige. Die gast uit Duitsland, wat journalisten in eigen land. Nou wat geroezemoes over secularisme op gang brengen. Zelfs de uitgekauwde maar nog altijd scorende 'belediging van de Islam' wordt weer van stal gehaald. Houdt het volk aan beide kanten lekker bezig.

En niemand die het meer over zeer dubieuze steun aan IS en Nusra heeft.

Daar lag de kans om de Turkse regering echt keihard te raken. Had het einde van de huidige regering betekent.

Maar nee, iedereen loopt zich liever lekker op te winden om totaal irrelevante zaken. Laten zich als een oude viool met een snaar te weinig bespelen.

Of het een rookgordijn is meer een vermoeden. Eén ding ben ik iig wel zeker van. Noch Erdogan, noch de Turkse regering maakt zich in werkelijkheid ook maar 1 seconde druk over belediging. Dus is het allemaal theater voor politieke bedoeling. :)
Your games are death
With every breath
pi_161793834
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:21 schreef Rica het volgende:

[..]

Ze is niet de enige. Die gast uit Duitsland, wat journalisten in eigen land. Nou wat geroezemoes over secularisme op gang brengen. Zelfs de uitgekauwde maar nog altijd scorende 'belediging van de Islam' wordt weer van stal gehaald. Houdt het volk aan beide kanten lekker bezig.

En niemand die het meer over zeer dubieuze steun aan IS en Nusra heeft.

Daar lag de kans om de Turkse regering echt keihard te raken. Had het einde van de huidige regering betekent.

Maar nee, iedereen loopt zich liever lekker op te winden om totaal irrelevante zaken. Laten zich als een oude viool met een snaar te weinig bespelen.

Of het een rookgordijn is meer een vermoeden. Eén ding ben ik iig wel zeker van. Noch Erdogan, noch de Turkse regering maakt zich in werkelijkheid ook maar 1 seconde druk over belediging. Dus is het allemaal theater voor politieke bedoeling. :)
Goed punt :)
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:31:54 #269
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_161793908
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:15 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Absoluut, die moeten bijna heilig verklaard worden. Er moeten grenzen gesteld worden en dan heb je wederzijds vertrouwen tussen de bevolking en overheid.

Zodra niks is vastgelegd is alles mogelijk.

Maar ik weet zeker dat het Nederlandse volk niet met zich laat sollen. Kijk maar eens naar de staatsgezinden en de koningsgezinden in de geschiedenis. Horen we die termen heden ten dage nog? Nee want de bevolking is tevreden.

Ondanks de zielepieten hier en daar.
Ik denk eerder aan makke schapen die alles maar accepteren als ik aan het Nederlandse volk denk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_161793914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zelfs de meeste Nederlanders hadden tot deze week nog nooit van Umar gehoord.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161794058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan makke schapen die alles maar accepteren als ik aan het Nederlandse volk denk.
Er moet veel gebeuren voor de bom barst. Iedereen zit op Nederlanders te zeiken maar het grootste deel heeft een hoge mate van tolerantie. We zullen het wel meemaken ;) of niet :D
pi_161794072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs de meeste Nederlanders hadden tot deze week nog nooit van Umar gehoord.
Zelfs de meeste Turken hadden tot deze week nog nooit van Rutte gehoord.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:47:42 #273
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_161794089
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:45 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Er moet veel gebeuren voor de bom barst. Iedereen zit op Nederlanders te zeiken maar het grootste deel heeft een hoge mate van tolerantie. We zullen het wel meemaken ;) of niet :D
Het zou best eens nuttig kunnen zijn om dat echt eens te onderzoeken. Maar in de media worden vaak alleen de mensen getoond die vaak een extreme mening hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_161794102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:47 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het zou best eens nuttig kunnen zijn om dat echt eens te onderzoeken. Maar in de media worden vaak alleen de mensen getoond die vaak een extreme mening hebben.
Tuurlijk, ze moeten geld verdienen.
pi_161794214
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:29 schreef Old_Pal het volgende:

De PVV is juist opgericht als statement tegen de Turkse toenadering tot de EU, wat Wilders als voormalig VVD-politicus een slecht plan vond. Wilders heeft Erdogan ooit een islamitische aap genoemd. Dat kan nog wat worden als Wilders straks minister-president is. :)

Ebru Umar wil van haar Turkse nationaliteit af. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat hier geboren Nederlanders met een Turkse achtergrond automatisch een Turkse nationaliteit krijgen. We moeten dus af van de dubbele nationaliteit. Krijg je automatisch zo'n dubbele nationaliteit, dan zou je in Nederlander bij wet die toegevoegde nationaliteit moeten ontzeggen als voorwaarde voor behoud van de Nederlandse nationaliteit. Daarmee ontneem je die landen de invloed die ze via die dubbele nationaliteit uitvoeren in Nederland. Het wordt echt tijd dat hier een wet voor wordt gemaakt. Hopelijk in kabinet Wilders 1.
pi_161794490
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

De PVV is juist opgericht als statement tegen de Turkse toenadering tot de EU, wat Wilders als voormalig VVD-politicus een slecht plan vond. Wilders heeft Erdogan ooit een islamitische aap genoemd. Dat kan nog wat worden als Wilders straks minister-president is. :)

Ebru Umar wil van haar Turkse nationaliteit af. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat hier geboren Nederlanders met een Turkse achtergrond automatisch een Turkse nationaliteit krijgen. We moeten dus af van de dubbele nationaliteit. Krijg je automatisch zo'n dubbele nationaliteit, dan zou je in Nederlander bij wet die toegevoegde nationaliteit moeten ontzeggen als voorwaarde voor behoud van de Nederlandse nationaliteit. Daarmee ontneem je die landen de invloed die ze via die dubbele nationaliteit uitvoeren in Nederland. Het wordt echt tijd dat hier een wet voor wordt gemaakt. Hopelijk in kabinet Wilders 1.
Dat betekent dat Koningin Maxima haar Argentijnse paspoort moet inleveren.
pi_161794560
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:18 schreef Homey het volgende:

[..]

Nog steeds zal de Argentijnse overheid haar dan als Argentijnse beschouwen. Ook al wil ze dat zelf niet. Praktisch geen verschil dus.
pi_161794581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:18 schreef Homey het volgende:

[..]

Inderdaad.
pi_161794621
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nog steeds zal de Argentijnse overheid haar dan als Argentijnse beschouwen. Ook al wil ze dat zelf niet. Praktisch geen verschil dus.
Niet helemaal waar. Nu kunnen Nederlanders die automatisch een Turkse nationaliteit hebben gekregen als Turk worden veroordeeld als ze in Turkije zijn. Dus het afschaffen van de dubbele nationaliteit bij wet biedt juist voordelen.

Maar je moet de wet dus omdraaien. Je kunt alleen het Nederlanderschap behouden (of krijgen) als je afstand doet van je andere nationaliteit.
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:30:54 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161794673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Nu kunnen Nederlanders die automatisch een Turkse nationaliteit hebben gekregen als Turk worden veroordeeld als ze in Turkije zijn. Dus het afschaffen van de dubbele nationaliteit bij wet biedt juist voordelen.

Maar je moet de wet dus omdraaien. Je kunt alleen het Nederlanderschap behouden (of krijgen) als je afstand doet van je andere nationaliteit.
Je kan toxh gewoon afstand doen van je Turkse nationaliteit. Zo'n Umar heeft daar gewoon geen trek in gehad want die vond het allemaal wel makkelijk met haar huis daar enzo. Dan moet je nu op de blaren zitten.

Waarom je daar de wet voor zou moeten veranderen is mij een raadsel, dat moeten zij en anderen die zo eenzelfde situatie riskeren toch lekker zelf weten? Ik lig er in ieder geval niet wakker van
Laffe huichelaar
pi_161794677
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat heel leuk is. Maar zolang dat land waarvan je de nationaliteit af wilt staan dat gewoon niet accepteert heb je er niets aan.
Onze wetgeving staat dubbele nationaliteiten niet toe maar kan er niet altijd wat aan doen.
pi_161794689
Wat ik wel hypocriet vind zijn de vele mensen die dit (terecht) afkeuren, maar toch lekker op vakantie gaan naar Turkije _O-
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:33:46 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161794713
Ja, nu wil ze ervan af. Want nu wegen de voordelen niet op tegen de nadelen. Daarvoor had ze er geen problemen mee lekker maximaal te profiteren.

Da's haar goed recht, maar dan heb ik geen medelijden omdat ze ee nu ineens wel heel snel vanaf wil. En dat soort mensen hoef je echt niet tegen zichzelf in bescherming te nemen.

Ze zijn vrij om daar zelf in te kiezen, dan kunnen ze voor de goede optie of de lucratieve optie kiezen. Maar waarom je die vrije wil eruit wil halen snap ik niet.
Laffe huichelaar
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:35:03 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161794732
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:32 schreef Bolasie het volgende:
Wat ik wel hypocriet vind zijn de vele mensen die dit (terecht) afkeuren, maar toch lekker op vakantie gaan naar Turkije _O-
Zoals Umar zelf. Als het anderen gebeurt, dan is het hun eigen schuld en weet je dat je dat risico loopt en doe je het toch en als het je zelf overkomt, dan is het ineens huilen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:45:00 #285
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161794885
Ik vind het op zijn zachtst gezegd nogal vreemd dat Nederland kinderen die in Nederland geboren zijn aangeeft bij het land waarin hun ouders geboren zijn. Ik vind het nogal een hoog NSB-gehalte hebben dat de Nederlandse staat dat tegen hun wil (bij die mensen die dat juist niet willen) doet maar dat terzijde. Laat die mensen zelf maar die aangifte doen, of niet. Het zou hun zaak moeten zijn. De Nederlandse staat moet zich niet slap verschuilen achter dat ze de wetgeving van andere landen respecteert, als die wetgeving achterlijk is dan mag je die niet respecteren. Gaat Nederland straks ook de wetgeving van andere landen respecteren als die zeggen dat we hun onderdanen moeten uitleveren aan een concentratiekamp zonder dat hier een goede reden voor is? Je moet ergens een grens trekken.
#NoDAPL
pi_161794903
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je kan toxh gewoon afstand doen van je Turkse nationaliteit. Zo'n Umar heeft daar gewoon geen trek in gehad want die vond het allemaal wel makkelijk met haar huis daar enzo. Dan moet je nu op de blaren zitten.

Waarom je daar de wet voor zou moeten veranderen is mij een raadsel, dat moeten zij en anderen die zo eenzelfde situatie riskeren toch lekker zelf weten? Ik lig er in ieder geval niet wakker van
Het gaat ook om de verkeerde invloeden die dit soort landen uitoefenen op Nederland. Critici waarschuwen hier al jaren voor maar het komt nu steeds beter aan de oppervlakte.

Bovendien is het beter voor de integratie volledig Nederlander te zijn. Als je door een dubbele nationaliteit blijft conformeren met het land die jou die dubbele nationaliteit heeft opgespeld, belemmert dat het groepsgevoel en de integratie. De polarisatie in de multiculturele samenleving neemt juist toe, terwijl dat eigenlijk na zoveel generaties omgekeerd had moeten zijn.
  vrijdag 29 april 2016 @ 10:49:08 #287
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161794966
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:45 schreef Elzies het volgende:
De polarisatie in de multiculturele samenleving neemt juist toe, terwijl dat eigenlijk na zoveel generaties omgekeerd had moeten zijn.
En daar zouden we het meer over moeten hebben. Hoe komt het dat de derde generatie en de latere tweede generatie en misschien ook wel eerste generatie zoveel extremistischer en meer ontspoord is dan de 'gast'arbeiders die hier op initiatief van de VVD kwamen? Gaat met het huidige beleid de vierde generatie wel integreren?
#NoDAPL
pi_161795091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En daar zouden we het meer over moeten hebben. Hoe komt het dat de derde generatie en de latere tweede generatie en misschien ook wel eerste generatie zoveel extremistischer en meer ontspoord is dan de 'gast'arbeiders die hier op initiatief van de VVD kwamen? Gaat met het huidige beleid de vierde generatie wel integreren?
Veel van die jonge generaties Turken en Marokkanen geven aan zich niet meer Nederlander te voelen. Zich niet willen conformeren aan de Nederlandse samenleving. In de grote steden zie dit binnen bepaalde stadwijken tot uitdrukking komen, waar je nog nauwelijks Nederlands hoort en eigen samenlevinkjes zijn gecreëerd.

Dat was minder snel gelukt door de invloed die deze landen hier uitoefenen, omdat de hier geboren generaties een dubbele nationaliteit krijgen opgespeld. De kwestie Erdogan is hier nu een uitstekend voorbeeld van te noemen. Zo kan hij invloed uitoefenen op Westerse landen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:10:06 #289
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161795350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gaat met het huidige beleid de vierde generatie wel integreren?
Wat denk je zelf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:13:02 #290
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_161795417
Die Nederlandse Turken en Marokkanen voelen zich geen echte Nederlander, maar als ze in het land van hun (groot)ouders komen worden ze daar ook met argusogen bekeken want geen 'echte' Turk/Marokkaan. Ze vallen tussen wal en schip.
pi_161795499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:10 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij dienen als voorbeeld.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/32(...)nenlandsnieuwsopadnl
pi_161795566
quote:

[..]
Het is natuurlijk te zot voor woorden dat hier geboren Nederlanders met een Turkse achtergrond automatisch een Turkse nationaliteit krijgen.
Dat mag je vinden, maar lijkt me vooral een Turkse kwestie, zij gaan immers als enigen over het verstrekken van de Turkse nationaliteit.

quote:

[..]
We moeten dus af van de dubbele nationaliteit.
Het woordje "dus" impliceert een causaal verband, maar jouw stelling dat het "te zot voor woorden" is vind ik niet echt een overtuigende argumentatie.

quote:

[..]
Krijg je automatisch zo'n dubbele nationaliteit, dan zou je in Nederlander bij wet die toegevoegde nationaliteit moeten ontzeggen als voorwaarde voor behoud van de Nederlandse nationaliteit.
Als je al tot dit soort symboolpolitiek zou willen overgaan die helemaal nergens toe dient behalve tot het bevredigen van onderbuikgevoelens, laat dan in ieder geval degene met de dubbele nationaliteit hierover zelf beslissen op het moment dat hij of zij oud genoeg is.
pi_161795799
Dubbele nationaliteit, net alsof je uit 2 personen bestaat. Het is toch allemaal veel duidelijker en simpeler als iedereen ter wereld gewoon 1 nationaliteit heeft?

Ik ben Nederlander. Ga ik in Australië wonen dan ben ik nog steeds Nederlander, tenzij ik me laat naturaliseren tot Australiër. Dan ben ik voortaan Australiër en geen Nederlander meer.

Die onduidelijkheid en gekloot met dubbele paspoorten telkens. Krijg je alleen maar gedonder en een boel topics op Fok! mee.
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:35:39 #294
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161795850
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Veel van die jonge generaties Turken en Marokkanen geven aan zich niet meer Nederlander te voelen. Zich niet willen conformeren aan de Nederlandse samenleving. In de grote steden zie dit binnen bepaalde stadwijken tot uitdrukking komen, waar je nog nauwelijks Nederlands hoort en eigen samenlevinkjes zijn gecreëerd.

Dat was minder snel gelukt door de invloed die deze landen hier uitoefenen, omdat de hier geboren generaties een dubbele nationaliteit krijgen opgespeld. De kwestie Erdogan is hier nu een uitstekend voorbeeld van te noemen. Zo kan hij invloed uitoefenen op Westerse landen.
Dat maakt het des te vreemder dat Nederland deze landen hier ook nog eens bij assisteert. Stel dat ze maar 1 nationaliteit zouden hebben dan zou het voor hen heel erg duidelijk zijn dat hun toekomst hier ligt en niet in Marokko/Turkije, misschien dat ze dan meer en beter zouden integreren aangezien het dan nog duidelijker is dat hun toekomst in Nederland ligt?
#NoDAPL
pi_161795863
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Nederlandse Turken en Marokkanen voelen zich geen echte Nederlander, maar als ze in het land van hun (groot)ouders komen worden ze daar ook met argusogen bekeken want geen 'echte' Turk/Marokkaan. Ze vallen tussen wal en schip.
Exact. Ze spreken half Turks of Arabisch en half Nederlands. Maar ze maken die keuzes zelf. Eigen verantwoordelijkheid wat mij betreft, en ik vertel hierbij dat de ouders ook een kwalijke rol spelen door hun kinderen geen goed burgerschap mee te geven. De racisme kaart er bij halen is projectie, want het racisme onder minderheidsgroepen als Turken en Marokkanen leeft enorm. Veel blanken- en jodenhaat. Anti-Westers. Soms zelfs pro-IS. Zo'n houding kiezen ze zelf voor, tja vind je het dan gek dat je dan niet voor volwaardige burgers gezien wordt? Er is geen zelf-reflectie, alles wordt geprojecteerd op een ander.
pi_161795905
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat maakt het des te vreemder dat Nederland deze landen hier ook nog eens bij assisteert. Stel dat ze maar 1 nationaliteit zouden hebben dan zou het voor hen heel erg duidelijk zijn dat hun toekomst hier ligt en niet in Marokko/Turkije, misschien dat ze dan meer en beter zouden integreren?
De integratie gaat 'm niet echt worden met de aankomende 4e generatie. Duizenden extra moslims zijn het land binnengekomen, dus je krijgt alleen maar meer islamisering en grotere parallelle samenlevingen. Het zijn ook niet bepaald de heldere lichten ook die hier voor de sociale voorzieningen komen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:44:32 #297
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161796056
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:32 schreef Montagui het volgende:
Dubbele nationaliteit, net alsof je uit 2 personen bestaat. Het is toch allemaal veel duidelijker en simpeler als iedereen ter wereld gewoon 1 nationaliteit heeft?

Ik ben Nederlander. Ga ik in Australië wonen dan ben ik nog steeds Nederlander, tenzij ik me laat naturaliseren tot Australiër. Dan ben ik voortaan Australiër en geen Nederlander meer.

Die onduidelijkheid en gekloot met dubbele paspoorten telkens. Krijg je alleen maar gedonder en een boel topics op Fok! mee.
Ikvind niet dat er altijd iets mis is met een tweede nationaliteit. Stel je trouwt als Nederlander met een Canadese vrouw dan is het toch wel praktisch dat je in beide landen kunt verblijven zonder gedoe me visa, maximale verblijftijden etc.
Het zijn beide 'westerse' landen en ze zullen niet tegen elkaar gaan vechten. Het is wat anders als het om een compleet andere cultuur gaat en de banden met het land niet zo goed zijn.
#NoDAPL
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:45:52 #298
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161796084
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:10 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:38 schreef Homey het volgende:

[..]

De integratie gaat 'm niet echt worden met de aankomende 4e generatie. Duizenden extra moslims zijn het land binnengekomen, dus je krijgt alleen maar meer islamisering en grotere parallelle samenlevingen. Het zijn ook niet bepaald de heldere lichten ook die hier voor de sociale voorzieningen komen.
Ik ben het met jullie eens maar een analyse over waardoor het misgaat en wat we hieraan kunnen doen zou interessant zijn.
#NoDAPL
pi_161796131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:32 schreef Montagui het volgende:

In Nederland geven we de nationaliteit aan een kind van Nederlandse ouders.
In de Verenigde Staten volstaat het geboren worden op Amerikaans grondgebied.
Wat is nu precies het bezwaar ertegen als het kind van twee Nederlanders die toevallig in Amerika waren op het moment van bevallen naast de Nederlandse ook de Amerikaanse nationaliteit heeft?
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:48:02 #300
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161796133
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:38 schreef Homey het volgende:
Het zijn ook niet bepaald de heldere lichten ook die hier voor de sociale voorzieningen komen.
Dat zou je gemakkelijk kunnen sturen met opleidings- en inkomenseisen. Onze rechters wezen dat af (het zou in strijd zijn met iets anders) maar het is lang geleden dat we het de laatste keer probeerden, tijd om een nieuwe poging te wagen.
#NoDAPL
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:48:14 #301
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161796140
Volgend deel.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')