Ze kan bij mij inderdaad op weinig sympathie rekenen. Met een beetje fantasie lees je in de hashtags van één van haar tweets wel een belediging van het staatshoofd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Montagui het volgende:
Blijf me verbazen over het gemak van de anti-Umar extremisten waarmee ze voorbijgaan aan het feit dat de tweet waarvoor zij opgepakt was geen belediging van Umar aan het adres van Erdogan inhield.
Alleen maar hameren over de persoon Umar en dat ze alleen al door haar Umar-zijn al veroordeeld zou moeten worden.
Griezelig.
Dit is voor mij ook het grootste issue.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooralsnog is vooral het gelaat van Ebru vochtig.²
Eindelijk een zinnig woord uit die fascistische, vochtige kop van je.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Voetjes. Natte, vochtige, vloeibare, sensuele incest bedrijven met de vochtige tenen van je moeder![]()
Niet zo boos worden. Nergens voor nodig om elkaar voor fascist uit te maken. Ik heb vochtige Ebru niet gedwongen om een huis in Turkije te kopen, daar te verblijven en aldaar het hoofd van de staat te beledigen. Dat zijn haar vochtige keuzes geweest. En nu moet ze zitten op de vochtige blaren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eindelijk een zinnig woord uit die fascistische, vochtige kop van je.
De noemer fascist is nog een compliment voor bepaald 'volk'. Ik ga zeker staan toekijken als het eenmaal zover isquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niet zo boos worden. Nergens voor nodig om elkaar voor fascist uit te maken. Ik heb vochtige Ebru niet gedwongen om een huis in Turkije te kopen, daar te verblijven en aldaar het hoofd van de staat te beledigen. Dat zijn haar vochtige keuzes geweest. En nu moet ze zitten op de vochtige blaren.
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De noemer fascist is nog een compliment voor bepaald 'volk'. Ik ga zeker staan toekijken als het eenmaal zover is
Het is altijd mooi hoe je toch kan merken dat sommige stambomen wat minder takken hebben dan anderequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb Ceberut altijd een nep-intellectueel gevonden. Gewoon een Turks nationalistje.
Als het vocht op is, dan wordt al snel zo'n kaart getrokken. Gelukkig hebben we nog iemand met een vochtig gelaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
De fascisme kaart is alweer getrokken zie ik.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zoiets werkt? Die gast zit de hele dag op twitter te zoeken op zijn naam om mensen te kunnen betrappen?
Ze verraden elkaarquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zoiets werkt? Die gast zit de hele dag op twitter te zoeken op zijn naam om mensen te kunnen betrappen?
Nice.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
[..]
Ze verraden elkaarEn wij hebben er eentje minder
nee isse vraihait ji rassis!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
De fascisme kaart is alweer getrokken zie ik.
Ik word misselijk van haarquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
Video - Tom Staal op bezoek bij Ebru Umar
Zou het niet erg vinden als ze haar Nederlandse ID afpakken. Ze heeft gewoon een appartement daar dat ze niet heeft opgegeven aan de belastingdienst.quote:
Normaliter ben ik tegen het innemen van paspoorten, maar in dit geval mag er een uitzondering worden gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als ze haar Nederlandse ID afpakken. Ze heeft gewoon een appartement daar dat ze niet heeft opgegeven aan de belastingdienst.
link ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:52 schreef Atak het volgende:
Ze heeft gewoon een appartement daar dat ze niet heeft opgegeven aan de belastingdienst.
Gewoon niet op het tandvlees letten man. Focus je op haar ogen en wenkbrauwen.quote:
Leuke vrouw, jammer dat ze Turks is..quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
Video - Tom Staal op bezoek bij Ebru Umar
Wat vind je leuk aan haar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Leuke vrouw, jammer dat ze Turks is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |