abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161736183
Arnold Karskens interviewt Ebru Umar

http://www.thekarskenstim(...).Vx-4q0hLkAo.twitter

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_161737247
Umar :r Wat een vochtige kop.
pi_161737306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:55 schreef StaceySinger het volgende:
Arnold Karskens interviewt Ebru Umar

http://www.thekarskenstim(...).Vx-4q0hLkAo.twitter

[ afbeelding ]
Heldin _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161737423
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heldin _O_
Lekker in de Turkse bajes de heldin uithangen.
pi_161737551
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Lekker in de Turkse bajes de heldin uithangen.
Beter in de bajes vasthouden aan je principes dan vrij zijn en jezelf niet mogen zijn _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161737652
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Beter in de bajes vasthouden aan je principes dan vrij zijn en jezelf niet mogen zijn _O_
Ik hoop dat ze tijdens haar berechting trouw blijft aan haar principes, sterker nog dat ze er wat schepjes bovenop doet. Gewoon nog een aantal keer Erdogan beledigen, in het Turks en het liefst veel explicieter. #iksteunebru #ebrugaervoor #heldindebajes #vocht
pi_161738011
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze tijdens haar berechting trouw blijft aan haar principes, sterker nog dat ze er wat schepjes bovenop doet. Gewoon nog een aantal keer Erdogan beledigen, in het Turks en het liefst veel explicieter. #iksteunebru #ebrugaervoor #heldindebajes #vocht
Dat mag je hopen, het zal ook niemand verbazen dat je dat hoopt. :)
Wat hebben turken toch met vocht? Is dat iets... lekkers ofzo? Is vocht voor jullie wat de voetjes van de moeder van jullie leider voor jullie leider zijn? Iets om te kussen, iets om lief te hebben?
pi_161738244
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:45 schreef marsan het volgende:

[..]

Ze heeft daar een huis is van evenveel belang als je mededeling over je liefde voor appelmoes.

Gijs

:{²
Volgens mij heb je daar geen appelmoes. Alleen koerdenmoes.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:52:25 #84
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161738297
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat hebben turken toch met vocht? Is dat iets... lekkers ofzo? Is vocht voor jullie wat de voetjes van de moeder van jullie leider voor jullie leider zijn? Iets om te kussen, iets om lief te hebben?
Had Theo Maassen het niet ooit over voorvochtkinderen? Misschien hebben Turken daar ervaring mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161738382
Deze vrouw kan met opgeheven hoofd een eventuele rechtzaak tegemoet treden. Hahaha, wat laat dat Erdoganmanneke zich in de kaart kijken zeg. Zo snel kan een vrouw hem beledigen. Wat een onzeker psychopaatje is het. _O- *O* Go girl *O* *O*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_161738500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Had Theo Maassen het niet ooit over voorvochtkinderen? Misschien hebben Turken daar ervaring mee.
Zou dat een verklaring zijn voor de hoge concentratie vocht in haar gelaat? Serieuze vraag.
pi_161738565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Deze vrouw kan met opgeheven hoofd een eventuele rechtzaak tegemoet treden. Hahaha, wat laat dat Erdoganmanneke zich in de kaart kijken zeg. Zo snel kan een vrouw hem beledigen. Wat een onzeker psychopaatje is het. _O- *O* Go girl *O* *O*
Hoe denk je dat zoiets werkt? Die gast zit de hele dag op twitter te zoeken op zijn naam om mensen te kunnen betrappen?
pi_161738610
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen inderdaad. Je moet ook wel te veel vocht in je hoofd hebben als je geil wordt van de voeten van je eigen moeder :{ Het verhaal van Hans Teeuwen is minder erg dan wat ome Erdo heeft gezegd over hem en zijn moeder. Misselijkmakend :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens mij heb je daar geen appelmoes. Alleen koerdenmoes.
Een volk moet toch door en door verrot zijn om wapens en geld te leveren aan buitenlandse vijanden om zelf maar een reden te maken om hun eigen bevolking te willen bombarderen :r
pi_161738614
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of ze gaat voor haar principes of niet. Als ze het niet afmaakt nu, dan komt het bijzonder zwak over en beslist niet principieel.
pi_161738639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Of ze gaat voor haar principes of niet. Als ze het niet afmaakt nu, dan komt het bijzonder zwak over en beslist niet principieel.
Zie hier de visie van een extremist.
pi_161738686
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zie hier de visie van een extremist.
Hoezo? Ze heeft toch principes? Dan moet ze er m.i. met volle overtuiging voor gaan. Doe het voor ons Ebru! #goebru #vocht
pi_161738752
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hoezo? Ze heeft toch principes? Dan moet ze er m.i. met volle overtuiging voor gaan. Doe het voor ons Ebru! #goebru #vocht
Het is zwart of het is wit. Je bent moslim of je bent het niet. Je eigen moeder windt je op of ze doet het niet. Je adoreert Hitler of je adoreert hem niet.
pi_161738837
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is zwart of het is wit. Je bent moslim of je bent het niet. Je eigen moeder windt je op of ze doet het niet. Je adoreert Hitler of je adoreert hem niet.
Ja doe maar leuk. Uiteindelijk zal blijken wat voor mediageile opportunist ze is. Ze buit de meidaandacht uit voor een paar jaar fame en centen. Niks principes. Puntje bij paaltje zit ze waarschijnlijk bij de Turkse politie te huilen over hoe ze het wel niet bedoeld heeft. _O-

#vochttegenuitdroging
pi_161738941
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja doe maar leuk. Uiteindelijk zal blijken wat voor mediageile opportunist ze is. Ze buit de meidaandacht uit voor een paar jaar fame en centen. Niks principes. Puntje bij paaltje zit ze waarschijnlijk bij de Turkse politie te huilen over hoe ze het wel niet bedoeld heeft. _O-

#vochttegenuitdroging
Ik denk dat ze meer principes in één teen heeft dan ome Erdolf in zijn hele lichaam plus in de vochtige voetjes van zijn wulpse moeder. Die krolse, bruine poes :9~
pi_161739119
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer principes in één teen heeft dan ome Erdolf in zijn hele lichaam plus in de vochtige voetjes van zijn wulpse moeder. Die krolse, bruine poes :9~
We zullen zien. Ik denk dat ze vrij cheap is.

#vochtig
pi_161739324
Ik hou 't niet langer droog. :'( _O- :'(
pi_161739336
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik denk dat ze vrij cheap is.

#vochtig
Wat jij cheap noemt, noem ik verstandig. Goed dat je incest minder erg vindt dan het beledigen van je enige echt Leider. De man die alle moslims bij elkaar breng! De man die eigenhandig een vulkaan versloeg. De man die in zijn eentje kon voorkomen dat de Romeinen zijn dorpje zouden bezetten. De man die wapens levert aan zijn moslimbroeders, zodat ze aanslagen kunnen plegen in zijn eigen land! De man die de kanker is onder de kankers, de Zwarte pest onder de verkoudheden en de voetjes van zijn moeder kust onder het juk van zijn blauwbruine, vochtige testikels :9~
pi_161739385
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
Ik hou 't niet langer droog. :'( _O- :'(
Zag je de vochtige hobbitvoeten van Erdolfs moeder?
pi_161739420
Blijf me verbazen over het gemak van de anti-Umar extremisten waarmee ze voorbijgaan aan het feit dat de tweet waarvoor zij opgepakt was geen belediging van Umar aan het adres van Erdogan inhield.

Alleen maar hameren over de persoon Umar en dat ze alleen al door haar Umar-zijn al veroordeeld zou moeten worden.

Griezelig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_161739440
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Montagui het volgende:
Blijf me verbazen over het gemak van de anti-Umar extremisten waarmee ze voorbijgaan aan het feit dat de tweet waarvoor zij opgepakt was geen belediging van Umar aan het adres van Erdogan inhield.

Alleen maar hameren over de persoon Umar en dat ze alleen al door haar Umar-zijn al veroordeeld zou moeten worden.

Griezelig.
Ach je weet inmiddels wel wat voor volk het is toch :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')