Heldinquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:55 schreef StaceySinger het volgende:
Arnold Karskens interviewt Ebru Umar
http://www.thekarskenstim(...).Vx-4q0hLkAo.twitter
[ afbeelding ]
Beter in de bajes vasthouden aan je principes dan vrij zijn en jezelf niet mogen zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lekker in de Turkse bajes de heldin uithangen.
Ik hoop dat ze tijdens haar berechting trouw blijft aan haar principes, sterker nog dat ze er wat schepjes bovenop doet. Gewoon nog een aantal keer Erdogan beledigen, in het Turks en het liefst veel explicieter. #iksteunebru #ebrugaervoor #heldindebajes #vochtquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter in de bajes vasthouden aan je principes dan vrij zijn en jezelf niet mogen zijn
Dat mag je hopen, het zal ook niemand verbazen dat je dat hoopt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze tijdens haar berechting trouw blijft aan haar principes, sterker nog dat ze er wat schepjes bovenop doet. Gewoon nog een aantal keer Erdogan beledigen, in het Turks en het liefst veel explicieter. #iksteunebru #ebrugaervoor #heldindebajes #vocht
Volgens mij heb je daar geen appelmoes. Alleen koerdenmoes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:45 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze heeft daar een huis is van evenveel belang als je mededeling over je liefde voor appelmoes.
Gijs²
Had Theo Maassen het niet ooit over voorvochtkinderen? Misschien hebben Turken daar ervaring mee.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, het zal ook niemand verbazen dat je dat hoopt.
Wat hebben turken toch met vocht? Is dat iets... lekkers ofzo? Is vocht voor jullie wat de voetjes van de moeder van jullie leider voor jullie leider zijn? Iets om te kussen, iets om lief te hebben?
Zou dat een verklaring zijn voor de hoge concentratie vocht in haar gelaat? Serieuze vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had Theo Maassen het niet ooit over voorvochtkinderen? Misschien hebben Turken daar ervaring mee.
Hoe denk je dat zoiets werkt? Die gast zit de hele dag op twitter te zoeken op zijn naam om mensen te kunnen betrappen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Deze vrouw kan met opgeheven hoofd een eventuele rechtzaak tegemoet treden. Hahaha, wat laat dat Erdoganmanneke zich in de kaart kijken zeg. Zo snel kan een vrouw hem beledigen. Wat een onzeker psychopaatje is het.![]()
Go girl
![]()
Dat zou wel kunnen inderdaad. Je moet ook wel te veel vocht in je hoofd hebben als je geil wordt van de voeten van je eigen moederquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had Theo Maassen het niet ooit over voorvochtkinderen? Misschien hebben Turken daar ervaring mee.
Een volk moet toch door en door verrot zijn om wapens en geld te leveren aan buitenlandse vijanden om zelf maar een reden te maken om hun eigen bevolking te willen bombarderenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar geen appelmoes. Alleen koerdenmoes.
Of ze gaat voor haar principes of niet. Als ze het niet afmaakt nu, dan komt het bijzonder zwak over en beslist niet principieel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, het zal ook niemand verbazen dat je dat hoopt.
Wat hebben turken toch met vocht? Is dat iets... lekkers ofzo? Is vocht voor jullie wat de voetjes van de moeder van jullie leider voor jullie leider zijn? Iets om te kussen, iets om lief te hebben?
Zie hier de visie van een extremist.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Of ze gaat voor haar principes of niet. Als ze het niet afmaakt nu, dan komt het bijzonder zwak over en beslist niet principieel.
Hoezo? Ze heeft toch principes? Dan moet ze er m.i. met volle overtuiging voor gaan. Doe het voor ons Ebru! #goebru #vochtquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie hier de visie van een extremist.
Het is zwart of het is wit. Je bent moslim of je bent het niet. Je eigen moeder windt je op of ze doet het niet. Je adoreert Hitler of je adoreert hem niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft toch principes? Dan moet ze er m.i. met volle overtuiging voor gaan. Doe het voor ons Ebru! #goebru #vocht
Ja doe maar leuk. Uiteindelijk zal blijken wat voor mediageile opportunist ze is. Ze buit de meidaandacht uit voor een paar jaar fame en centen. Niks principes. Puntje bij paaltje zit ze waarschijnlijk bij de Turkse politie te huilen over hoe ze het wel niet bedoeld heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is zwart of het is wit. Je bent moslim of je bent het niet. Je eigen moeder windt je op of ze doet het niet. Je adoreert Hitler of je adoreert hem niet.
Ik denk dat ze meer principes in één teen heeft dan ome Erdolf in zijn hele lichaam plus in de vochtige voetjes van zijn wulpse moeder. Die krolse, bruine poesquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja doe maar leuk. Uiteindelijk zal blijken wat voor mediageile opportunist ze is. Ze buit de meidaandacht uit voor een paar jaar fame en centen. Niks principes. Puntje bij paaltje zit ze waarschijnlijk bij de Turkse politie te huilen over hoe ze het wel niet bedoeld heeft.
#vochttegenuitdroging
We zullen zien. Ik denk dat ze vrij cheap is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer principes in één teen heeft dan ome Erdolf in zijn hele lichaam plus in de vochtige voetjes van zijn wulpse moeder. Die krolse, bruine poes
Wat jij cheap noemt, noem ik verstandig. Goed dat je incest minder erg vindt dan het beledigen van je enige echt Leider. De man die alle moslims bij elkaar breng! De man die eigenhandig een vulkaan versloeg. De man die in zijn eentje kon voorkomen dat de Romeinen zijn dorpje zouden bezetten. De man die wapens levert aan zijn moslimbroeders, zodat ze aanslagen kunnen plegen in zijn eigen land! De man die de kanker is onder de kankers, de Zwarte pest onder de verkoudheden en de voetjes van zijn moeder kust onder het juk van zijn blauwbruine, vochtige testikelsquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik denk dat ze vrij cheap is.
#vochtig
Zag je de vochtige hobbitvoeten van Erdolfs moeder?quote:
Ach je weet inmiddels wel wat voor volk het is tochquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:20 schreef Montagui het volgende:
Blijf me verbazen over het gemak van de anti-Umar extremisten waarmee ze voorbijgaan aan het feit dat de tweet waarvoor zij opgepakt was geen belediging van Umar aan het adres van Erdogan inhield.
Alleen maar hameren over de persoon Umar en dat ze alleen al door haar Umar-zijn al veroordeeld zou moeten worden.
Griezelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |