abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:43:30 #1
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8431787
Ik ben al een aantal keren met de politie in aanraking geweest, 1 keer was het mijn eigen schuld, en was het eigenlijk niet echt een vergrijp, maar meer een alledaags foutje.

Nu ben ik de andere keren zeer hardhandig aangepakt en erg discriminerend en kleinerend aangesproken door agenten (nee, ik ben geen immigrant, gewoon leeftijdsdiscriminatie en uiterlijke discriminatie)
en ik heb er inmiddels een pesthekel aan gekregen aan agenten die tegenwoordig alles volgens het boekje doen en NERGENS maar dan ook NERGENS tijd voor nemen

Wat mag je nou zeggen tegen een agent?

Ik vind u een droplul?
of
U bent een droplul?

Overigens heb ik ook gelezen dat je ze mag uitmaken voor woorden die niet bestaan??

Wie weet 100% zeker wat je wel en wat je niet mag zeggen?

Graag hulp hierbij, dan kan ik de volgende keer mijzelf in ieder geval een beetje verdedigen

Marinus

pi_8431819
'Heeft u wat te doen vanavond?'
'Wilt u me misschien van achter agent? Oeps ik bedoel van achter fouilleren'
Mja
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:45:52 #3
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_8431824
Het tweede mag zeker niet, dat is belediging van een agent in functie en die eerst zou volgens mij wel mogen (vrijheid van meningsuiting), maar volgens mij pakken ze je nog aan.

* 4]-[ Highlander heeft ook zo'n bloedhekel aan de politie.

Als je ze nodig hebt zijn ze er niet, maar voor het innen van hardverdiend geld nemen ze wel alle tijd

pi_8431840
Als je zegt 'ik VIND u een droplul' dan geef je jouw mening en dan mag het mijns inziens wel.
pi_8431857
Ik vind u een achterlijke tyfushond

Lijkt me niet mogen..

woensdag 12 februari 2003 @ 11:50:14 #6
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8431889
je zou ook proberen normaal en geciviliseerd te reageren.
Dan hebben ze helemaal geen reden om achterlijk tegen je doen, en heb je dus altijd het gelijk aan je zijde.
Daarnaast vinden mensen die onbeschoft of chagrijnig tegen je doen, het vaal erg irritant als je gewoon vriendelijk tegen ze reageerd.
En sla je dus 2 vliegen in 1 klap.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:50:26 #7
8428 Racemol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_8431894
Mag volgensmij wel, alleen of het verstandig is

Je moet gewoon niks raars zeggen en dan doen ze naar mijn weten niks verkeerd.. Als je je gaat verzetten dan komt het juist.

Wat een onzin, een signature..
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:51:13 #8
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8431911
nooit zeggen u bent, want dan krijg je zo'n leuk papiertje met een bedrag van 3 cijfers en daarachter het owh zo fijne woord euro.

ik vind u een *censuur*.

dat mag volgens mij weer wel, maar ik ga het beide niet uitproberen.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:52:07 #9
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_8431928
Gewoon aanspreken op de feiten. Als jij je beledigd of gekleineerd voelt, dat gewoon zeggen. Als volwassen persoon hen aanspreken op hun kinderachtige gedrag. Er gewoon boven staan, dat werkt het beste. En anders maak je gewoon gebruik van je zwijgrecht.
pi_8431956
'Mag ik zeggen, agent, dat ik u een gore kankerhond vind, zonder dat u mij daarvoor bekeurt? Nee? Oh ok!'
Mja
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:53:49 #11
4086 4]-[ Highlander
pi_8431964
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:50 schreef Dandelion het volgende:
je zou ook proberen normaal en geciviliseerd te reageren.
Dan hebben ze helemaal geen reden om achterlijk tegen je doen, en heb je dus altijd het gelijk aan je zijde.
Daarnaast vinden mensen die onbeschoft of chagrijnig tegen je doen, het vaal erg irritant als je gewoon vriendelijk tegen ze reageerd.
En sla je dus 2 vliegen in 1 klap.
Hahahaha, als ik aangehouden wordt voor 3 kilometer te hard en ik krijg een geel briefje dan is er weinig kans dat ik normaal en geciviliseerd reageer tegen de desbetreffende agent.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar laat die luie flikkers eens echt politiewerk gaan doen.

pi_8431978
Gewoon je grote muil houden tegen meneer de wetsdienaar !!

En doen wat ' ie zegt !!

Als het aan mij zou liggen zouden ze je direct mogen neerknuppelen !!

Ik ben 1 keer in Amerika aangehouden en daar leer je wel af om een grote mond te hebben tegen Mr. Police Officer.

pi_8432048
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:54 schreef Aarsmade het volgende:

En doen wat ' ie zegt !!

Ik ben 1 keer in Amerika aangehouden en daar leer je wel af om een grote mond te hebben tegen Mr. Police Officer.

Jaja, daar hebben we wat aan: angst gezaaid door de politie. Amerika als voorbeeld nemen, hoe kom je erbij?
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  woensdag 12 februari 2003 @ 11:58:46 #14
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8432069
Ik heb een filmpje uit amerika dat 2 jongens een agent uitdagen en hij word helemaal in mekaar getrimmed!

LOL!

Trouwens, bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik de "Ik vind" Manier maar eens ga proberen....

En wat is geciviliseerd reageren?
VOORBEELDEN VOORBEELDEN!!

[Dit bericht is gewijzigd door s00z op 12-02-2003 11:59]

woensdag 12 februari 2003 @ 11:59:00 #15
38135 Roosje01
zo kan ie wel weer
pi_8432075
Beetje typisch dat jij er elke keer mee in aanraking komt. Misschien kun je eens proberen je gewoon netjes te gedragen, dat wil ook wel eens helpen. Ik juich het alleen maar toe dat agenten niets meer pikken en harder optreden. Als ze dan een keertje iemand onterecht beledigen of iets te hard aanpakken wat jou is overkomen, dan is dat niet leuk voor jou, maar wel goed voor de autoriteit die politiemensen moeten uitstralen. Of wat wil je dan dat ze doen? Je met twee woorden aanspreken en excuses aanbieden als jij je beledigd voelt? Daar heeft iedereen nu juist schoon genoeg van. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het best lullig voor je, maar ik probeer het grotere plaatje aan te tonen.
pi_8432085
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:53 schreef TAmaru het volgende:
'Mag ik zeggen, agent, dat ik u een gore kankerhond vind, zonder dat u mij daarvoor bekeurt? Nee? Oh ok!'

*topic reminds me of '10 dingen die u beter niet tegen een agent kunt zeggen.mp3

'Ik wilde ook agent worden maar ik ging toch maar een opleiding volgen'

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:00:00 #17
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8432100
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:53 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Hahahaha, als ik aangehouden wordt voor 3 kilometer te hard en ik krijg een geel briefje dan is er weinig kans dat ik normaal en geciviliseerd reageer tegen de desbetreffende agent.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar laat die luie flikkers eens echt politiewerk gaan doen.

Tja helaas voor jou is ook het bekeuren van hardrijders politiewerk.
Daarnaast is het nooit 3 km omdat er ook nog een foutcorrectie overheen gaat etc etc (dat lul verhaal ken je wel).
Het "echte" politiewerk wat jij bedoeld wordt niet door de VERKEERSpolitie gedaan, dus helaas gaat die vlieger niet op.

En jij kan vinden dat het maar 3 km is. Die man in die sportwagen vindt dat ie maar ook wel 50 km te hard mag. Punt = waar leg je dan de grens?

Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_8432135
En maar zeiken dat de maatschappij verloedert
pi_8432145
* Kleine controle: 20 februari 1984.

Ah, ik zie het al...

Jij mag "Ja.", "Amen." en "Meneer." tegen de politie zeggen.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:03:25 #20
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8432183
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:58 schreef s00z het volgende:

En wat is geciviliseerd reageren?
VOORBEELDEN VOORBEELDEN!!

Erm toch jammer dat ik dat moet uitleggen.
Wat ik bedoel is woorden als: klootzak, kankermongool, tyfuslijer, vuile hond etc etc Vermijden.
En verder uitermate vriendelijk blijven. "ja meneer." "nee meneer"
je begrijpt me wel denk ik. Hij zal zich dan in de zeik genomen voelen (want dat is toch je doel..) Maar je doet ondertussen niets verkeerd.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:03:53 #21
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8432192
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:59 schreef Roosje01 het volgende:
Beetje typisch dat jij er elke keer mee in aanraking komt. Misschien kun je eens proberen je gewoon netjes te gedragen, dat wil ook wel eens helpen. Ik juich het alleen maar toe dat agenten niets meer pikken en harder optreden. Als ze dan een keertje iemand onterecht beledigen of iets te hard aanpakken wat jou is overkomen, dan is dat niet leuk voor jou, maar wel goed voor de autoriteit die politiemensen moeten uitstralen. Of wat wil je dan dat ze doen? Je met twee woorden aanspreken en excuses aanbieden als jij je beledigd voelt? Daar heeft iedereen nu juist schoon genoeg van. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het best lullig voor je, maar ik probeer het grotere plaatje aan te tonen.
Nou, het probleem is dat mensen waar ik mee omgaan op de dag dat ik er toevallig niet was in Haarlem een boete hebben gehad voor zinloos stilstaan op een plein......... (40 euro de man)

Dat was dus een groep van 12/13 vredelievende wat anders uitziende mensen! en dat is om het even niet in kapitalen te beschrijven belachelijk!!!!!

Er zijn ook randjongeren, laatst gooide een of andere hippie een steen door de ruit van het gemeentehuis, maar dat dee hij, en niet ik!

Toen ben ik om de hoek gaan staan, toen kwam de politie en die nam iedereen mee naar het HB (Hoofdburooooooooooo)

Dat is belachelijk, ze nemen niet eens de tijd om de dader eruit te pikken en doen dat pas op het HB, het was 5 uur s'nachts, dan kan je dus echt niet meer slapen he de volgende dag!

Ik vond dit echt belachelijk, dat die ene gast nou die steen door raam gooide was zijn keus, maar dat die agenten niet eens wilden weten hoe het zat bekommerde me nog het meest!

pi_8432197
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:54 schreef Aarsmade het volgende:

En doen wat ' ie zegt !!

'Amen to that, brother'...

Rustig blijven, met twee woorden spreken, en niet tutoyeren (het is je vriendje niet)... met een beetje geluk kom je op die manier ook onder een boete uit, mocht je een kleine overtreding hebben begaan.

Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_8432212
-Al nuttige dingen gedaan vandaag?
-Sommige mensen hebben een baan.
-Zo, prioriteiten stellen is ook een vak apart he?
-Ik wil een advocaat!
-Zeg, mag ik een kopie? Wil hem graag inlijsten.
-Dank u, het was me een grote eer u te mogen ontmoeten.
-Nee, u heeft helemaal gelijk; ik heb hem verdient en ik zat fout.
-Hondelul, is dat met of zonder tussen-n?
pi_8432213
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:01 schreef Karboenkeltje het volgende:

Ah, ik zie het al...

Je rijd toch niet toevalling in een golf he topicstarter ?

Dan mag de agent je wel op basis van leeftijd en auto discrimineren

pi_8432219
tsja, wie gaat er dan ook op de Grote Markt staan om 5 uur 's nachts
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_8432223
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:03 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Erm toch jammer dat ik dat moet uitleggen.
Wat ik bedoel is woorden als: klootzak, kankermongool, tyfuslijer, vuile hond etc etc Vermijden.
En verder uitermate vriendelijk blijven. "ja meneer." "nee meneer"
je begrijpt me wel denk ik. Hij zal zich dan in de zeik genomen voelen (want dat is toch je doel..) Maar je doet ondertussen niets verkeerd.

als hij je een bekeuring geeft, geef je hem een pakje sigaretten..... als hij vraagt waarom zeg je " ik heb gehoord dat je er kanker van krijgt"
......
pi_8432224
quote:

Ah, ik zie het al...

Ik kon in Amerika under gunpoint m'n papieren laten zien, en heeeel rustig uit m'n jasje pakken. Dan laat je wel na om een grote bek te hebben als ze met die zaklamp over die loop heen in je ogen schijnen.

Ik reed niet eens te hard, ik reed in een huurauto in een buurt waar dat niet vaak voorkwam. Die aardige man heeft me daarna netjes de weg gewezen (was verdwaald) en is nog even meegereden. Heel netjes en correct maar owee als je een grote bek opzet...

woensdag 12 februari 2003 @ 12:07:47 #28
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8432277
quote:

Ah, ik zie het al...

Ik ben bijna 19, (dus volwassen volgens de wet en zo gedraag ik me ook) en ik heb al heel veel meegemaakt, dus ga me nou niet zo'n mssg geven van dat ik een kindje ben enzo, want ik voel me meer beledigd door jou dan als ik een agent zou zijn waar iemand nare woorden tegen zou zeggen!

(Toch bedankt voor de enigzins grappige bedoeling... ik zal de woorden wel gebruiken, kijken of hij zich pissed voelt, als ik amen zeg dan zou ik hem als god behandelen )

Kariem:
Dat pakje sigaretten is ook een goed idee, alleen rook ik niet

Thanx

pi_8432382
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:05 schreef Aarsmade het volgende:

[..]

Ik kon in Amerika under gunpoint m'n papieren laten zien, en heeeel rustig uit m'n jasje pakken. Dan laat je wel na om een grote bek te hebben als ze met die zaklamp over die loop heen in je ogen schijnen.

Ik reed niet eens te hard, ik reed in een huurauto in een buurt waar dat niet vaak voorkwam. Die aardige man heeft me daarna netjes de weg gewezen (was verdwaald) en is nog even meegereden. Heel netjes en correct maar owee als je een grote bek opzet...

Dat vind ik ook wel een beetje overdreven dat meteen pistolen trekken en zo maar ik zou het heel okay vinden als elke brutale aap afgestraft werd voor een grote mond.

Ik zou het trouwens ķķk leuk vinden als agenten wat aardiger werden maar tja, je komt niet ver met (hoog basisschooljuf piepstemmetje) "Niet meer doen hoor! Foei." Soms is het zelfs wel koddig om te zien, zo'n agent die van nature heel vriendelijk doet maar in zijn uniform de assertiviteitscursus (tevergeefs) in praktijk probeert te brengen.

woensdag 12 februari 2003 @ 12:13:27 #30
4086 4]-[ Highlander
pi_8432404
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:05 schreef kariem112 het volgende:

[..]

als hij je een bekeuring geeft, geef je hem een pakje sigaretten..... als hij vraagt waarom zeg je " ik heb gehoord dat je er kanker van krijgt"

Die is wel erg goed ja
pi_8432485
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:12 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel een beetje overdreven dat meteen pistolen trekken en zo maar ik zou het heel okay vinden als elke brutale aap afgestraft werd voor een grote mond.

Als je met een huurauto rijd in een buurt waar dat niet vaak voorkomt heb je misschien wel enig idee wat voor buurt dat is. Dat is geen buurt waar je als agent nog 10 seconden de tijd hebt om even je wapen uit het holster te pakken als het een echt gevaarlijk iemand is die je aanhoud.

Dus overdreven ist niet.

pi_8432493
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:05 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Das een doodverwensing, zou je dan ook een permban krijgen zodat je de snelweg niet op kan ?
pi_8432526
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als je met een huurauto rijd in een buurt waar dat niet vaak voorkomt heb je misschien wel enig idee wat voor buurt dat is. Dat is geen buurt waar je als agent nog 10 seconden de tijd hebt om even je wapen uit het holster te pakken als het een echt gevaarlijk iemand is die je aanhoud.

Dus overdreven ist niet.

Laten we het dan zo stellen: Ik zou het héél, maar dan ook héél vervelend vinden als dat hier nodig zou worden.
pi_8432544
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Laten we het dan zo stellen: Ik zou het héél, maar dan ook héél vervelend vinden als dat hier nodig zou worden.

Das een heel ander verhaal maar hier loopt ook niet elke gek rond met een wapen Gelukkig niet zeg zou een zooitje worden dan
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:20:54 #35
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8432553
Als jou nou zegt "dat MEN er kanker van krijgt"? (i.p.v. "je")
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:21:38 #36
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8432571
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Das een heel ander verhaal maar hier loopt ook niet elke gek rond met een wapen Gelukkig niet zeg zou een zooitje worden dan

Nog niet
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:23:00 #37
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8432597
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:20 schreef s00z het volgende:
Ik vrees dat je met jouw instelling wel problemen zult houden met de politie
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_8432614
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:20 schreef s00z het volgende:
Met dat soort opmerkingen (maakt niet uit of het mág of niet) verspeel je in ieder geval het laatste beetje goodwill dat je misschien hebt. Dus als je al een kansje had dat je onder een bekeuring uit kan komen dan ben je die op zo'n moment kwijt.

Ik vind hem wel ontzettend grappig!

woensdag 12 februari 2003 @ 12:29:02 #39
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8432712
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:23 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Met dat soort opmerkingen (maakt niet uit of het mág of niet) verspeel je in ieder geval het laatste beetje goodwill dat je misschien hebt. Dus als je al een kansje had dat je onder een bekeuring uit kan komen dan ben je die op zo'n moment kwijt.

Ik vind hem wel ontzettend grappig!

De keer dat ik een boete kreeg had ik gezopen, een prullenbak omgeduwd en een onderbroek die ik net bij een feest had gekregen over mijn wijde broek aangetrokken...

de boete was ¤170,- en ik moet voorkomen... En dat voor het omduwen van een prullenbak, ik had hem zelfs al weer terug gezet! er was niks kapot, ik had de rotzooi opgeruimd (2 plastic bekertjes..) en de bak stond ook nog op een zandveld, braakliggend terreintje....

Dan kan je zo'n coppa toch wel vermoorden??????? (niet dat ik dat doe hoor, ik doe nooit wat verkeerd, behalve dan dat ik weleens mijn kamer niet opruim, maar dat is niet te bestraffen )

(OHJA, en ik heb een piercing die misschien op een manier overkomt)

pi_8432833
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:18 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Das een doodverwensing, zou je dan ook een permban krijgen zodat je de snelweg niet op kan ?

hehehehehe dat zou toch eens wat zijn?
......
pi_8432838
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:29 schreef s00z het volgende:

[..]

de boete was ¤170,- en ik moet voorkomen...

En dan als je voorkomt moet je gewoon braaf toegeven dat je gedronken had, dat je weet dat je fout zat maar je was op een bruiloft etc. Toen schopte je uit baldadigheid de prullenbak om en op het moment dat ie omlag besefte je dat je fout zat en heb je alles netjes opgeruimd en gekeken of je geen schade gemaakt had. De onderbroek was nog een onderdeel van het vrijgezellenfeest van de dag ervoor.

Dan zeg je dat je het best kan begrijpen dat je voor deze combinatie een boete krijgt maar dat je met een euro of 70 toch beter kan leven aangezien je verder niets ernstigs gedaan hebt

En dan hopen op medeleven

pi_8432897
dope - fuck the police
pi_8432919
Overigens, Bodycount in de auto draaien mag altijd!
pi_8432930
Als je het maar aardig doet kun je heel veel tegen een agent zeggen.
Het omgekeerde is ook het geval.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_8432980
Vanuit de "ik" vorm mag je alles zeggen,want dat is dan jou mening.
Ik weet dit zeker.Ik ken iemand die letterlijk tegen een agent zei:

"ik vind jou een klootzak".. waarop de agent zei "dat mag u vinden "

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:47:51 #46
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8433017
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:45 schreef Brennie het volgende:
Vanuit de "ik" vorm mag je alles zeggen,want dat is dan jou mening.
Ik weet dit zeker.Ik ken iemand die letterlijk tegen een agent zei:

"ik vind jou een klootzak".. waarop de agent zei "dat mag u vinden "

Klopt ook wel, maar wordt ie er ook "rielekster" van? Wat denk jezelf?
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_8433138
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:47 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Klopt ook wel, maar wordt ie er ook "rielekster" van? Wat denk jezelf?

Dat vast niet.. gaat t ook niet om, maar als je flink pissed op een agent bent,en je op deze wijze geoorloofd mag reageren zou ik dat gewoon doen.Als je flink pissed op een agent bent, dan is dat vaak omdat je toch al de lul bent om wat voor reden dan ook.
Zo reageren als je niks misdaan hebt en er geen beschuldigingen worden geplaatst, en de agent gewoon wat vragen heeft..dan is dat niet verstandig nee.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 12 februari 2003 @ 12:57:38 #48
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8433190
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:55 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dat vast niet.. gaat t ook niet om, maar als je flink pissed op een agent bent,en je op deze wijze geoorloofd mag reageren zou ik dat gewoon doen.Als je flink pissed op een agent bent, dan is dat vaak omdat je toch al de lul bent om wat voor reden dan ook.
Zo reageren als je niks misdaan hebt en er geen beschuldigingen worden geplaatst, en de agent gewoon wat vragen heeft..dan is dat niet verstandig nee.

Ook als je wel wat misdaan hebt is he verstandiger om je er gewoon bij neer te leggen.
Er is niets mis met het erkennen van je fouten
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:11:32 #49
4086 4]-[ Highlander
pi_8433514
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Ook als je wel wat misdaan hebt is he verstandiger om je er gewoon bij neer te leggen.

Dan zou ik als ik jou was je ondertitel maar gauw veranderen
pi_8433550
eeey, s00z knul, ga weer eens aan het werk, luie sex-homo
  Moderator woensdag 12 februari 2003 @ 13:17:19 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8433643
'ik vind u een klootzak meneer agent'

mag ook niet denk ik hoor, het is nog steeds belediging van een ambtenaar in functie, of het nou je mening is of niet.

je mag ook niet zeggen ik vind alle marokkanen klootzakken, want dat is racisme ook al is het je mening.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:20:48 #52
46610 Bashir
It never hurts to help !!
pi_8433740
Je mag alles tegen een politie agent zeggen als je maar zegt "Ik vind jou" en dan wat je ook maar wilt zeggen ... dan mag dat want dan is het vrijheid van mening uiting
pi_8433809
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Maar zo werkt het natuurlijk niet altijd. Soms word je wel eens boos.
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:34:34 #54
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8434122
Soms word je beschuldigd van een feit dat je niet hebt gepleegd (het schijnt namelijk dat er in die buurt al de hele nacht mensen onraad aan het plegen waren ze hebben mij daar ook nog eens op aangekeken...

En baldadigheid is dus waar ik een boete voor gekregen heb!

woensdag 12 februari 2003 @ 13:37:09 #55
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8434195
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:11 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik jou was je ondertitel maar gauw veranderen

Zieken is ook een vak...
die bedoel je toch? Och ik zie niet waarom dat zou moeten botsen....
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:43:29 #56
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8434347
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:13 schreef $tranger het volgende:
eeey, s00z knul, ga weer eens aan het werk, luie sex-homo
Jij bent zoooooo triest... en ik sta boven je HA
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:43:42 #57
4086 4]-[ Highlander
pi_8434355
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:37 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Zieken is ook een vak...
die bedoel je toch? Och ik zie niet waarom dat zou moeten botsen....

Nou.....misschien vind ik zieken tegen agenten wel heel erg leuk en wil ik me er helemaal niet bij neerleggen, omdat ik het helemaal niet met hun eens ben
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:44:01 #58
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_8434364
Je mag zeggen ik VIND u...
maar ze zullen dan wel meer zoeken om je op te pakken, meer hun best doen om je boetes te kunnen geven etc.. dus beter gewoon niks doen
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:47:10 #59
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8434449
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:43 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Nou.....misschien vind ik zieken tegen agenten wel heel erg leuk en wil ik me er helemaal niet bij neerleggen, omdat ik het helemaal niet met hun eens ben

kan en mag. Maar dan zie ik nog niet in, waarom IK dan mijn ondertitel moet wijzigen...
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:50:20 #60
4086 4]-[ Highlander
pi_8434533
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:47 schreef Dandelion het volgende:

[..]

kan en mag. Maar dan zie ik nog niet in, waarom IK dan mijn ondertitel moet wijzigen...

Omdat jij tegen ons zegt dat wij niet mogen zieken tegen agenten
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:54:33 #61
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8434635
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 13:50 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Omdat jij tegen ons zegt dat wij niet mogen zieken tegen agenten

Tja maar ik heb nooit gezegd dat zieken mag!
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_8434750
ik snap geloof ik wel wat je bedoelt met laat ze eens wat wecht politiewerk doenals je ze opbelt dat JOU auto de straat uit rijdt en JIJ zit er niet in. KRIJG je als reactie SORRY MEVROUW KOM MORGEN MAAR AANGIFTE DOEN!!! (ervaring van me pleegzus)

als je motor gestolen wordt door de burenen je doet aangifte dan duurt het een jaartje of twee drie voordat je hem terug krijgt.

in australie (geloof ik) ook zon leuk voobeeld een man belt de politie dat er in zijn schuur een inbreker bezig is , waarop meneer de politie-agent zegt dat hij geen mensn heft die hij erop af kan sturen een paar minuten later belt de man weer op en zegt dat er geen haast meer bij is hij had de inbreker neergeschoten
nog geen twee minuten later staat er een volledig cohort agenten voor de deur en de inbreker was op heterdaad betrapt.
dialoogje
m = man p= politie aggent
p : u had de ERSPECTABELE man toch neergeschoten
m : u had toch geen mensen meer??
ik moest echt la chen toen ik het hoorde

suc7 met de rest

woensdag 12 februari 2003 @ 14:01:54 #63
36568 s00z
geboren voor het geluk
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:28:07 #64
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8438477
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:05 schreef Kemania het volgende:
tsja, wie gaat er dan ook op de Grote Markt staan om 5 uur 's nachts
Die steen door raam was aan achterkant van Stadhuis (Genaamd Hortus)
  woensdag 12 februari 2003 @ 16:30:24 #65
36568 s00z
geboren voor het geluk
pi_8438530
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 12:04 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Je rijd toch niet toevalling in een golf he topicstarter ?

Dan mag de agent je wel op basis van leeftijd en auto discrimineren

IK HEB GEEN RIJBEWIJS OMDAT DE REGERING DIE KRENGEN ZO DUUR MAAKT EN IK FULLTIME STAGE LOOP NOG ! HALFJAAR WAAR IK NIET GENOEG MEE VERDIEN!!!!!!!!!
  woensdag 12 februari 2003 @ 17:37:12 #66
25780 -
socialist
pi_8440008
lpf stemmer zeker? zo nu staat het topic wel in het goeie forum
  woensdag 12 februari 2003 @ 18:08:35 #67
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_8440559
[quote]Op woensdag 12 februari 2003 12:03 schreef s00z het volgende:

[.Nou, het probleem is dat mensen waar ik mee omgaan op de dag dat ik er toevallig niet was in Haarlem een boete hebben gehad voor zinloos stilstaan op een plein......... (40 euro de man)
.]

En op zo'n moment moet je dus vriendelijk, eerlijk en slim zijn.
"Zinloos stilstaan, Agent?
Hoe komt U daar bij... wij hebben juist WEL zin om stil te staan."
Ik ben benieuwd hoe lang oom dat vol had gehouden.
En nee... ik heb nog nooit een bekeuring gehad, ben wel (een keer of 10) terecht aangehouden...

Een tip... wees beleefd, vriendelijk en (als dat zo uitkomt) eerlijk (of hang een lulverhaal op, maar dan wel een waarin je zelf kunt geloven).

Kunst zonder trein.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 11:17:15 #68
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_8474553
En staat er een smeris op de hoek
we trappen zijn ballen uit zijn broek
holadiee, holadiooo (of, zo u wilt: O Heineken bier, o Heineken bier)

Smeris, een broodje Pindakaas!!!

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 februari 2003 @ 17:35:36 #69
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_8482221
Tja, de politie agenten de schuld geven is wel erg makkelijk.....Ze hebben namelijk een uitvoerende taak...
Wat kunnen zei er aan dan dat van hogere hand bepaalde opdrachten komen. En als ik als agent ook beledigd wordt, zou ik ook sneller nors reageren.
Ik vraag me af hoe vaak een agent "sociaal" wordt aangesproken...
Ik heb vooral een hekel aan mensen die het niet accepteren als ze door de politie worden aangesproken omdat ze wat verkeerd hebben gedaan en dan herrie gaan schoppen....Denken dan doen, maar dat denken zit er meestal niet in............

Ach ja....respecteer die vent/vrouw eens.....dat mensen nog durven politieagent(e) te worden, petje af hoor.......

Geef ze maar meer rechten.....af en toe die knuppel gebruiken kan niet zoveel kwaad, moet je maar gewoon luisteren!!

Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_8499561
Je moet gewoon luisteren naar de agenten!
  Redactie Frontpage zaterdag 15 februari 2003 @ 19:37:08 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8499630
Waarom zou je schelden op een politieagent? Neem dan een parkeerwacht ofzo.
pi_8505037
Meestal mag je "īk vind jou..." zeggen, maar er is wel een uitzondering op dat gebied met een andere wet: "Ik vind jou een irritante tering X die moet opzouden naar z'n eigen land vanwege...blabla...". Weet niet meer wat die wet precies inhield.
pi_8561475
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:35 schreef Herkauwer het volgende:
Tja, de politie agenten de schuld geven is wel erg makkelijk.....Ze hebben namelijk een uitvoerende taak...
Wat kunnen zei er aan dan dat van hogere hand bepaalde opdrachten komen. En als ik als agent ook beledigd wordt, zou ik ook sneller nors reageren.
Ik vraag me af hoe vaak een agent "sociaal" wordt aangesproken...
Ik heb vooral een hekel aan mensen die het niet accepteren als ze door de politie worden aangesproken omdat ze wat verkeerd hebben gedaan en dan herrie gaan schoppen....Denken dan doen, maar dat denken zit er meestal niet in............

ik spreek ze altijd sociaal/normaal en beleefd aan maar als ze mij uitgaan schelden omdat ik zwaar misselijk over straat loop vind ik dit enigzins

Ach ja....respecteer die vent/vrouw eens.....dat mensen nog durven politieagent(e) te worden, petje af hoor.......

ik respecteer ze wel en ze kunnen/mogen ook niet alles maaar als jij kan aantonen (dmv sleutels fotos certrificaat etc) en er dan nog een ik geloof 1,5 a 2 jaar over doen om het terug te gevenvind ik niet meer van hogerhand opgelegd

Geef ze maar meer rechten.....af en toe die knuppel gebruiken kan niet zoveel kwaad, moet je maar gewoon luisteren!!

ben ik het wel een beetje mee eens dat geef ze meer rechten gedoe maar laat ze er dan ook wat mee doen toch??

dinsdag 18 februari 2003 @ 20:25:36 #74
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_8567857
Ik meen dat een paar jaar geleden een man is vrijgesproken van beledigen van een ambtenaar in functie, omdat hij de man "een jood" had genoemd. Volgens de rechtbank was dit geen beledigende term en zat de agent fout, omdat hij jood als belediging opvatte
pi_8602174
quote:
Nu ben ik de andere keren zeer hardhandig aangepakt en erg discriminerend en kleinerend aangesproken door agenten
Zielige jij
pi_8611464
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 11:43 schreef s00z het volgende:

Wat mag je nou zeggen tegen een agent?

Je mag volstaan met een bedankje, als de politie de dief van je fiets bijvoorbeeld heeft gepakt. Je hoeft niet eens echt u te zeggen als je bedankt voor het feit dat de politie je leven heeft gered na een ernstig auto-ongeval.

Ik heb een aantal keren mee gereden met de nachtsurveillance in de stad Groningen. Onvoorstelbaar wat die agenten allemaal naar hun hoofd geslingerd krijgen. Maar ook onvoorstelbaar wat agenten soms doen om mensen te helpen, welk risico ze lopen als zij ingrijpen in een vechtpartij. Misschien iets om aan te denken de volgende keer dat je eens op de bon geslingerd wordt?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')