abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2016 @ 00:05:52 #151
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161742729
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Beweer ook nergens dat hij daadwerkelijk de politie heeft gebeld, maar als je zijn twitter account bekijkt zou het me niets verbazen.
wie weet
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 27 april 2016 @ 01:19:48 #152
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161743876
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze een passende straf krijgt voor haar grote mond. Hier in Nederland komt ze er mee weg. Ik hoop dat Turkije wat meer respect vraagt van inwoners/bezoekers. :{

:{²
Oke, je bent niet slimmer denk ik.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161743912
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Exact mijn punt dit. :{

.

Kastanje
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_161743931
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:35 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Fantastisch. _O- Ik hoop dat die rechter een beetje simpele vent is zonder gevoel voor ironie of twitter.
Gewoon de eerste de beste turk voldoet al?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 27 april 2016 @ 01:28:24 #155
pi_161743960
quote:
Schelden op staatshoofden is altijd al verboden geweest in Turkije. Had ze zich alleen kritisch uitgelaten was er niks gebeurd.
quote:
Exact mijn punt dit. :{
quote:
Daar hebben ze in Turkije maling aan, die zien een scheldwoord in combinatie met de naam van een staatshoofd.

Ze gaan niet denken van, 'dit zal wel ironie zijn' of 'dit zal wel niet zo bedoeld zijn' etc..
Ik zou me maar stevig vast blijven houden aan deze belachelijke regels, het is diep triest dat een columniste wordt opgepakt omdat ze haar mening uit in een colum en tweets.
Erg jammer ook dat er zoveel westerse turken zijn die dit heel normaal vinden en dit idiote gedrag van meneer Erdo proberen goed te praten.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161743977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zou me maar stevig vast blijven houden aan deze belachelijke regels, het is diep triest dat een columniste wordt opgepakt omdat ze haar mening uit in een colum en tweets.
Erg jammer ook dat er zoveel westerse turken zijn die dit heel normaal vinden en dit idiote gedrag van meneer Erdo proberen goed te praten.
Het is ook een kwestie van eer en grootheidswaanzin. Al was Adolf Hitler de leider van Turkije, een belediging van de leider is een belediging van ons allemaal.
pi_161744035
Zijn er geen Twitter bots die random Erdogan beledigingen kunnen tweeten? Zou een leuke protestactie kunnen opleveren waarbij al die AKP adepten maar meldingen blijven maken.
  woensdag 27 april 2016 @ 01:37:59 #158
pi_161744050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:30 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van eer en grootheidswaanzin. Al was Adolf Hitler de leider van Turkije, een belediging van de leider is een belediging van ons allemaal.
Erdogan is geen leider, maar een zielig mannetje dat door belachelijke wetten en krampachtige acties aan de macht probeert te blijven.
Je kan het toch niet normaal vinden dat hij kranten en tv stations overneemt om er voor te zorgen dat ze alleen nog schrijven en uitzenden wat hij goedkeurt.
Of dat journalisten worden opgepakt en gemarteld omdat ze zich iets te kritisch hebben uit gelaten over meneertje Erdogan.
Sorry maar als je zo iemand blijft verdedigen en aanhangen ben je of bang of gehersenspoeld.
pi_161744060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:37 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Erdogan is geen leider, maar een zielig mannetje dat door belachelijke wetten en krampachtige acties aan de macht probeert te blijven.
Je kan het toch niet normaal vinden dat hij kranten en tv stations overneemt om er voor te zorgen dat ze alleen nog schrijven en uitzenden wat hij goedkeurt.
Of dat journalisten worden opgepakt en gemarteld omdat ze zich iets te kritisch hebben uit gelaten over meneertje Erdogan.
Sorry maar als je zo iemand blijft verdedigen en aanhangen ben je of bang of gehersenspoeld.
Die mensen komen uit een geschiedenis waarin überhaupt niets mocht, Erdogan heeft ze wat meer vrijheden gegeven en ze denken direct dat hij de messias is.
pi_161744062
Ebru heeft gewoon een huis in Turkije.

Kunnen we haar gewoon niet forceren om dat huis te verkopen?

Volgens mij gaat ze elk jaar naar Turkije en dan hebben we elk jaar dezelfde stront aan de knikker.
  woensdag 27 april 2016 @ 05:34:08 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161744651
Ik wil niet te relevant worden. Maar het feit dat ze geen (beschermende) partner heeft zegt eigenlijk ook wel genoeg. Dat trollerige gedrag en die zuigende stem neemt ze vermoedelijk ook de privésferen in. :N

Ze zou zoveel meer kunnen bereiken als ze respect en fatsoen zou kunnen opbrengen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_161744665
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet te relevant worden. Maar het feit dat ze geen (beschermende) partner heeft zegt eigenlijk ook wel genoeg. Dat trollerige gedrag en die zuigende stem neemt ze vermoedelijk ook de privésferen in. :N

Ze zou zoveel meer kunnen bereiken als ze respect en fatsoen zou kunnen opbrengen. :{

je wil een mooi kleedje over haar heen draperen?
pi_161744672
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:39 schreef Atak het volgende:
Ebru heeft gewoon een huis in Turkije.

Dat hebben zowat alle Turken hier, vandaar dat ze ook zo krampachtig reageren.
pi_161744674
Ow En Turkije über alles alleen dat leger schopt nog geen deuk in pakje boter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 05:47:54 ]
pi_161744675
Die Koerden kunnen dat beter.
pi_161744676
Armenen hebben ook nog appel te schillen.
  woensdag 27 april 2016 @ 05:50:22 #167
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161744677
Hoe gaan de Erdogan-Turken, Atatürk-Turken en Koerdische Turken eigenlijk met elkaar om in Nederland?
pi_161744679
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn er geen Twitter bots die random Erdogan beledigingen kunnen tweeten? Zou een leuke protestactie kunnen opleveren waarbij al die AKP adepten maar meldingen blijven maken.
In de toekomst gaan ze daar natuurlijk willekeurige mensen voor oppakken. Zodra de Islamitische constitutie er is kan men helemaal gaan lopen hengsten op de gebroken viool. Zo'n constitutie zal een goede dekmantel vormen voor de corruptie en de schandalen. Het zal Journalisme de allerlaatste doodsteek geven, intellect onderdrukken, en Erdogan kan dagelijks fijn aan z'n kleine pielemans sjorren in z'n paleis terwijl alevieten en andere groepen langzaam mogen gaan vrezen voor hun leven, want enige sympathie met andere partijen is in zo'n Islamitische staat natuurlijk niet gewenst.
pi_161744680
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe gaan de Erdogan-Turken, Atatürk-Turken en Koerdische Turken eigenlijk met elkaar om in Nederland?
Ruzie in de tent.
pi_161744681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:37 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Erdogan heeft bij Zwitserland al bakzeil gehaald. Die regering ging niet in op een vergelijkbaar belachelijk verzoek. Daar kan ons schoothondje van Merkel nog een voorbeeld aan nemen. Wat een zwakke leider. Gelukkig is Rutte volgend jaar voorgoed opgesodemieterd. Onder premier Wilders zal Erdogan wel een toontje lager zingen.
pi_161744684
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Erdogan heeft bij Zwitserland al bakzeil gehaald. Die regering ging niet in op een vergelijkbaar belachelijk verzoek. Daar kan ons schoothondje van Merkel nog een voorbeeld aan nemen. Wat een zwakke leider. Gelukkig is Rutte volgend jaar voorgoed opgesodemieterd. Onder premier Wilders zal Erdogan wel een toontje lager zingen.
Ja dat zal 'm leren die halve Indo die nog nooit wat gepresteerd heeft naast in de 2e kamer lullen.
pi_161744685
quote:

[..]

Wil Wilders volgend jaar als zoiets gebeurt Turkije dan binnen gaan vallen om haar te bevrijden? Of...... Gaat hij hem een nep-moslim noemen. Tot meer is Wilders niet in staat denk ik.
pi_161744693
quote:

[..]

De ontwikkelingen zien er voor de Turkse seculieren erg beroerd uit en een evt. ego-strijd tussen Europees Rechts en Erdogan lost daarin niets op. Dat is leuk voor de nodige brood en spelen' maar het zal Turkije in geen geval op de knieen krijgen.
pi_161744696
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wil Wilders volgend jaar als zoiets gebeurt Turkije dan binnen gaan vallen om haar te bevrijden? Of...... Gaat hij hem een nep-moslim noemen. Tot meer is Wilders niet in staat denk ik.
Ja, misschien noemt ie 'm een nep-moslim en dan is Erdogan op slag scheel en dement.
pi_161744697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wilders zou per direct alle banden met deze regering verbreken en aanhangers van Erdogan in Nederland een remigratiemodel naar Turkije voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')