Geen principes bovendien. Ze durft in het filmpje geen stukje kritiek op Erdogan te leveren. "De vraag stellen is hem beantwoorden". Beantwoord de vraag nou gewoon, debiel. Waarom heeft ze haar tweets niet herhaald als ze daar echt achter stond? Jammer dit. Een opportunist zoals ik dat al had voorspeld. Voor de fame wat kattige, doch vochtige tweets rondsturen en dan poeslief doen voor de rollende camera's.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Leuke vrouw, jammer dat ze Turks is..
typische zuidelijke gezichtskenmerken, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gewoon niet op het tandvlees letten man. Focus je op haar ogen en wenkbrauwen.²
De vijand van mijn vijand is mijn vriend gedachte.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Vreselijk irritant wijf maar in deze heeft ze mijn steun!
Vreselijk irritant zijn zou niet tot vervolging moeten leiden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend gedachte.
Schelden op staatshoofden is altijd al verboden geweest in Turkije. Had ze zich alleen kritisch uitgelaten was er niks gebeurd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vreselijk irritant zijn zou niet tot vervolging moeten leiden natuurlijk.
Exact mijn punt dit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Schelden op staatshoofden is altijd al verboden geweest in Turkije. Had ze zich alleen kritisch uitgelaten was er niks gebeurd.
Dat is inderdaad niet netjes. Ben wel benieuwd naar die scheldpartij. Heb je een link?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Schelden op staatshoofden is altijd al verboden geweest in Turkije. Had ze zich alleen kritisch uitgelaten was er niks gebeurd.
Fuckerdogan onder andere op twitter.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet netjes. Ben wel benieuwd naar die scheldpartij. Heb je een link?
Dat is die tweet waarvoor ze opgepakt is, maar als je een beetje begrijpend kunt lezen scheld ze of beledigd ze daarin niemand. Ze verwijst alleen naar de ironie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Fuckerdogan onder andere op twitter.
Daar hebben ze in Turkije maling aan, die zien een scheldwoord in combinatie met de naam van een staatshoofd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is die tweet waarvoor ze opgepakt is, maar als je een beetje begrijpend kunt lezen scheld ze of beledigd ze daarin niemand. Ze verwijst alleen naar de ironie.
Fantastisch.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Turkije maling aan, die zien een scheldwoord in combinatie met de naam van een staatshoofd.
Ze gaan niet denken van, 'dit zal wel ironie zijn' of 'dit zal wel niet zo bedoeld zijn' etc..
Die zien? Het lijkt me aannemelijker dat een 1 of ander Nederturkse kneus exact alleen op deze 2 woorden gewezen heeft bij zijn melding aan het 'meldpunt' wetende dat dat waarschijnlijk wel genoeg is voor de Turkse autoriteiten om in actie te komen. Een soort van valse aangifte eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Turkije maling aan, die zien een scheldwoord in combinatie met de naam van een staatshoofd.
Ze gaan niet denken van, 'dit zal wel ironie zijn' of 'dit zal wel niet zo bedoeld zijn' etc..
Denk eerder dat de melder zelf de bewuste tweet niet eens kan ontleden, begrijpen en vertalen. Ze blinken nou niet echt uit op het gebied van IQ zeg maar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die zien? Het lijkt me aannemelijker dat een 1 of ander Nederturkse kneus exact alleen op deze 2 woorden gewezen heeft bij zijn melding aan het 'meldpunt' wetende dat dat waarschijnlijk wel genoeg is voor de Turkse autoriteiten om in actie te komen. Een soort van valse aangifte eigenlijk.
Dat is een aanname, misschien zag de verklikker ook alleen maar de woorden 'fuckerdogan'. Bovendien is het feit dat Ebru zegt dat een verklikker in het spel is geweest ook een aanname.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die zien? Het lijkt me aannemelijker dat een 1 of ander Nederturkse kneus exact alleen op deze 2 woorden gewezen heeft bij zijn melding aan het 'meldpunt' wetende dat dat waarschijnlijk wel genoeg is voor de Turkse autoriteiten om in actie te komen. Een soort van valse aangifte eigenlijk.
Nouwww.....quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is een aanname, misschien zag de verklikker ook alleen maar de woorden 'fuckerdogan'. Bovendien is het feit dat Ebru zegt dat een verklikker in het spel is geweest ook een aanname.
twitter:jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30@umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
Dit zegt helemaal niks. Kan net zo goed een dreigement zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nouwww.....twitter:jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30@umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen is aan steeds minder mensen besteed.
Dan is het dus iemand die de politie heeft gebeld omdat hij vond dat het vlagschennis was, bovendien moet je niet alle stoere uitspraken op twitter geloven.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nouwww.....twitter:jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30@umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
Ze heeft wel beter weer daar.. Dat dan weer wel..quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar ik vooral blij om ben is dat Ebru met koningsdag niet hier kan zijn. Dat plezier met gezellige straten en verkopende kinderen gun ik haar niet. Mooi man.²
sieg heilquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Beweer ook nergens dat hij daadwerkelijk de politie heeft gebeld, maar als je zijn twitter account bekijkt zou het me niets verbazen.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dan is het dus iemand die de politie heeft gebeld omdat hij vond dat het vlagschennis was, bovendien moet je niet alle stoere uitspraken op twitter geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |