abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161744704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 06:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders zou per direct alle banden met deze regering verbreken en aanhangers van Erdogan in Nederland een remigratiemodel naar Turkije voorstellen.
ik vermoed dat dit soort gewenst ondiplomatiek gedrag (zelfs met de ergste landen) ook direct het afglijden van Nederland zou inluiden. Als dit zou gebeuren hangen de Turkse vliegtuigen straks boven Nederland. En dan moeten wij weer op de knietjes bij Amerika.
pi_161744706
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 06:03 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders zou per direct alle banden met deze regering verbreken en aanhangers van Erdogan in Nederland een remigratiemodel naar Turkije voorstellen.
En na de executie van die Nederlander in Indonesië... Ook de bandjes met dat land gelijk doorsnijden en alle indo's huppakee weg? Met zo'n instelling wordt het een erg eenzame toekomst voor Nederland.
  woensdag 27 april 2016 @ 07:11:29 #178
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161744817
Wilders wordt vervolgd, Erdogan wordt met een fluwelen handschoen aangepakt. Demonstraties waar opgeroepen wordt tot het vermoorden van joden wordt over gezegd dat er geen grenzen zijn overschreden en mensen die tijdens een demonstratie een varkensmuts dragen worden gearresteerd.. Dit land wordt met de dag achterlijker. |:(
pi_161744821
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Wilders wordt vervolgd, Erdogan wordt met een fluwelen handschoen aangepakt. Demonstraties waar opgeroepen wordt tot het vermoorden van joden wordt over gezegd dat er geen grenzen zijn overschreden en mensen die tijdens een demonstratie een varkensmuts dragen worden gearresteerd.. Dit land wordt met de dag achterlijker. |:(
Je hebt vreemd wereldbeeld, die Turken hebben nog nooit wat gewonnen.
  woensdag 27 april 2016 @ 07:22:45 #180
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161744840
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je hebt vreemd wereldbeeld, die Turken hebben nog nooit wat gewonnen.
Dit Nederland ook niet. We worden geregeerd door ruggengraatloze onderkruipsels. Nederland wil geen tol in Duitsland en België, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil geen naheffing van de EU, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil het Oekraïne-verdrag aanpassen, Nederland wordt uitgelachen.
pi_161744854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dit Nederland ook niet. We worden geregeerd door ruggengraatloze onderkruipsels. Nederland wil geen tol in Duitsland en België, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil geen naheffing van de EU, Nederland wordt uitgelachen. Nederland wil het Oekraïne-verdrag aanpassen, Nederland wordt uitgelachen.
Een beetje Nederlander heeft schijt aan die kut regering en doet zijn eigen ding.
pi_161744861
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Wilders wordt helemaal niet vervolgt. Men toetst zijn uitspraken aan wetgeving.
pi_161744878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wilders wordt helemaal niet vervolgt. Men toetst zijn uitspraken aan wetgeving.
Dat gelul van Erdogan wordt ook afgewezen.
pi_161744896
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat gelul van Erdogan wordt ook afgewezen.
Natuurlijk. Het wordt ook tijd dat de Turkse regering als Europa heel duidelijk te maken.
pi_161744900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Natuurlijk. Het wordt ook tijd dat de Turkse regering als Europa heel duidelijk te maken.
Die zin snap ik niet?
pi_161744918
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die zin snap ik niet?
Dat je Turkije duidelijk maakt dat men moet stoppen met inmenging. Daarnaast dat men nooit lif van Europa kan zijn op deze manier. Ik heb een kater.
pi_161744921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat je Turkije duidelijk maakt dat men moet stoppen met inmenging. Daarnaast dat men nooit lid van Europa kan zijn op deze manier. Ik heb een kater.
pi_161744932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:48 schreef Jaroon het volgende:
Ik heb een kater.
Lekker slapen dan.
pi_161744935
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Lekker slapen dan.
Dit is de after party. Ik heb al geslapen.
pi_161744951
Turkije wil Duits muziekstuk verbieden
Gisteren, 19:55 Rob Savelberg
BERLIJN - De bemoeienis van Ankara met buitenlandse kunst, pers en vrije meningsuiting wordt steeds groter. Nu is de Turkse regering beledigd door een Duits muziekstuk dat de historische volkerenmoord op zo’n anderhalf miljoen Armeniërs als thema opvoert.

Het stuk Aghet wordt in Dresden door het plaatselijke symfonieorkest met Turkse, Armeense en Duitse musici opgevoerd en door de Europese Unie met 200.000 euro gesubsidieerd. De titel van het stuk betekent in het Armeens ’catastrofe’, net zoals de Shoah in het Hebreeuws op de Holocaust duidt. De Turkse wet vat een verwijzing naar volkerenmoord door Turkije als een belediging van het eigen land op.

Vanwege dit toneelstuk dreigt de Turkse ambassadeur zelfs met het afbreken van de onderhandelingen met de Europese Unie over toetreding van Ankara. Ook een herziening van het EU-verdrag met Turkije over de terugname van de vluchtelingen staat ter discussie. Een gepland optreden van Aghet in Istanbul werd afgezegd.

Turkije eist nu van Brussel dat het theaterstuk wordt stopgezet, dat de subsidie wordt ingetrokken en dat de opvoering van regisseur Markus Rindt nergens meer wordt genoemd. Brussel ging op de laatste eis in. „Dat is een massale aanval op de vrijheid van meningsuiting. En ook een belediging van de slachtoffers en hun nakomelingen”, aldus regisseur Rindt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ienis_Turkije__.html
pi_161745220
Hehe die vochtige oogjes van menig genocideontkenner nu 😍
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161745261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:58 schreef Jaroon het volgende:
Turkije wil Duits muziekstuk verbieden
Gisteren, 19:55 Rob Savelberg
BERLIJN - De bemoeienis van Ankara met buitenlandse kunst, pers en vrije meningsuiting wordt steeds groter. Nu is de Turkse regering beledigd door een Duits muziekstuk dat de historische volkerenmoord op zo’n anderhalf miljoen Armeniërs als thema opvoert.

Het stuk Aghet wordt in Dresden door het plaatselijke symfonieorkest met Turkse, Armeense en Duitse musici opgevoerd en door de Europese Unie met 200.000 euro gesubsidieerd. De titel van het stuk betekent in het Armeens ’catastrofe’, net zoals de Shoah in het Hebreeuws op de Holocaust duidt. De Turkse wet vat een verwijzing naar volkerenmoord door Turkije als een belediging van het eigen land op.

Vanwege dit toneelstuk dreigt de Turkse ambassadeur zelfs met het afbreken van de onderhandelingen met de Europese Unie over toetreding van Ankara. Ook een herziening van het EU-verdrag met Turkije over de terugname van de vluchtelingen staat ter discussie. Een gepland optreden van Aghet in Istanbul werd afgezegd.

Turkije eist nu van Brussel dat het theaterstuk wordt stopgezet, dat de subsidie wordt ingetrokken en dat de opvoering van regisseur Markus Rindt nergens meer wordt genoemd. Brussel ging op de laatste eis in. „Dat is een massale aanval op de vrijheid van meningsuiting. En ook een belediging van de slachtoffers en hun nakomelingen”, aldus regisseur Rindt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ienis_Turkije__.html
Nou EU, vlug doorpakken nu. Verplicht live uitzenden op alle Europese kanalen van dit stuk, graag.
pi_161745362
quote:

Even er vanuit gaande dat je gelijk hebt: dan ligt dat toch echt aan de Nederlanders.
pi_161746564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:46 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Nou EU, vlug doorpakken nu. Verplicht live uitzenden op alle Europese kanalen van dit stuk, graag.
Ik denk niet dat Europese leiders laf zijn. Iedereen ziet heel goed waar Turkije mee bezig is. Maar het is nu kiezen tussen toegeven aan absurde eisen of weer een stortvloed aan vluchtelingen met IS-lui ertussen.
pi_161750206
Turkije komt toch niet in de EU. In mijn mening mogen ze dan doen wat ze willen. Is hun eigen zaak.
pi_161750422
Vreselijk dat dit sort dingen gebeuren.

Ze zouden haar met een groepje commando's daar moeten ophalen zodat ze ontkomt aan de gevangenis.
pi_161750782
quote:

[..]

Ruggegraatloze onderkruipsels hangen naar een sterke overheid. De sterkere persoonlijkheden redden zichzelf wel.
pi_161751431
umarebru twitterde op woensdag 27-04-2016 om 12:38:53 Ik hoor net dat ik nog zeker een week in Turkije zit. Dus ik kom bruin en afgetraind terug. 👍👍 met mooie nagels ook. https://t.co/CtPDb8Kus1 reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 27 april 2016 @ 14:12:18 #199
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161752397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:26 schreef StaceySinger het volgende:
umarebru twitterde op woensdag 27-04-2016 om 12:38:53 Ik hoor net dat ik nog zeker een week in Turkije zit. Dus ik kom bruin en afgetraind terug. 👍👍 met mooie nagels ook. https://t.co/CtPDb8Kus1 reageer retweet
Ze kan beter van de gelegenheid gebruik maken om die hut daar te verkopen.
pi_161781921
quote:
Ebru Umar wil af van Turkse nationaliteit

Ebru Umar wil af van haar Turkse nationaliteit. De advocaat van de kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst onderzoekt of Umar haar Turkse staatsburgerschap kan opgeven.
"Ik wilde dit al een tijdje, maar mijn ouders wilden het niet hebben", aldus Umar tegen Dagblad Metro. "Maar nu zijn ze het volledig met mijn keuze eens."

In gesprek met NU.nl zegt Umar dat haar ouders om sentimentele redenen aan het behouden van haar Turkse nationaliteit hechtten, maar dat zij ten aanzien van de recente ontwikkelingen begrip hebben voor de keuze van hun dochter.

Arrestatie
De columniste werd zaterdag in Turkije gearresteerd door de politie vanwege haar tweets over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

Zondag werd Umar weer vrijgelaten, maar ze werd gesommeerd de komende week Turkije niet te verlaten.

Donderdag moest de 45-jarige Umar zich weer bij de politie melden. Daar werd haar gevraagd of ze beveiliging nodig had, maar dat weigerde ze.
Hopelijk volgen meer Nederturken. Zou een mooi symbool zijn. Sowieso volkomen waanzin dat men in het buitenland automatisch de Turkse nationaliteit krijgt alleen maar omdat je ouders toevallig Turks zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')