quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:51 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat de NSB-turken een passende straf krijgen. Beetje eerlijke mensen aangeven en dan hun huis leeghalen. Is zó 40-45!
Die begrijpen ze niet joh.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:53 schreef Marthh het volgende:
[..]
En wat vind je van de uitlatingen van de altijd hilarische Hans Teeuwen?
twitter:2eKamerMedia twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 15:57:25Steun voor debat met minister BUZA over de arrestatie van Nederlandse columnist in Turkije #RvW reageer retweet
Die schaar ik in hetzelfde rijtje. Alleen laat hij bij mij een indruk van een junkie achter.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:53 schreef Marthh het volgende:
[..]
En wat vind je van de uitlatingen van de altijd hilarische Hans Teeuwen?
Ah ja, een debat. Daar zaten we net op te wachten. Kamerfracties die om beurten verklaren hoe verschrikkelijk ze dit wel niet vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:00 schreef Infection het volgende:
twitter:2eKamerMedia twitterde op dinsdag 26-04-2016 om 15:57:25Steun voor debat met minister BUZA over de arrestatie van Nederlandse columnist in Turkije #RvW reageer retweet
Dit land debatteert zich kapot. Als iedereen nou eens gewoon aan het werk gaat. Dat eeuwige gepraat levert ons land slechts windeieren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, een debat. Daar zaten we net op te wachten. Kamerfracties die om beurten verklaren hoe verschrikkelijk ze dit wel niet vinden.
Heeft ook een wat vochtig gelaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die schaar ik in hetzelfde rijtje. Alleen laat hij bij mij een indruk van een junkie achter.
Hij speelt graag met onversneden spul heb ik het idee.²
Debat werkt verstikkend, discussie is eigenlijk geestverruimend. Hetzelfde effect bereikt men met gesneden spul.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit land debatteert zich kapot. Als iedereen nou eens gewoon aan het werk gaat. Dat eeuwige gepraat levert ons land slechts windeieren.²
Dus grappen maken mag ook al niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die schaar ik in hetzelfde rijtje. Alleen laat hij bij mij een indruk van een junkie achter.
Word ons hele kabinet dan straks ook vervolgd?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, een debat. Daar zaten we net op te wachten. Kamerfracties die om beurten verklaren hoe verschrikkelijk ze dit wel niet vinden.
Begrijpend lezen mag wel maar dat doe je dan weer liever niet. Vochtig man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:21 schreef Marthh het volgende:
[..]
Dus grappen maken mag ook al niet meer.![]()
Hoe kleinzerig en kwetsbaar ben je dan!
Oh ik begrijp je heel goed. Je bent veel te trots op je vaderland dan je zou moeten zijn en je bent lekker geïndoctrineerd door de censuur vanuit Ankara.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begrijpend lezen mag wel maar dat doe je dan weer liever niet. Vochtig man.²
Wat is mijn vaderland dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:33 schreef Marthh het volgende:
[..]
Oh ik begrijp je heel goed. Je bent veel te trots op je vaderland dan je zou moeten zijn en je bent lekker geïndoctrineerd door de censuur vanuit Ankara.
Zoiets ja,plas glas en alles bleef zoals het was..quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar heb je beslist een punt al vind ik hem soms best grappigquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doen ze al.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Atak het volgende:
Dit is een zaak dat Turkije aangaat. Inmenging van buitenaf is uiterst ongepast en onwenselijk. Ik bedoel wij willen toch ook niet dat Turkije zich in de Nederlandse politiek inmengt?
Oh en het enige wat hier vochtig is, zijn jouw traanoogjes omdat je niet tegen een grapje kan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Begrijpend lezen mag wel maar dat doe je dan weer liever niet. Vochtig man.²
Nee maar je kan je er wel mee bemoeien als een van je landgenoten (in dit geval een Nederlander) hier het slachtoffer van wordt. Al is het natuurlijk wel zo dat je uit eigenbelang moet weten wat de risico's zijn in andere landen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind inderdaad dat je als landengroep andere landen geen verplichte burgerrechten op kan leggen.
Ik denk dat je in wezen geen vaderland hebt.quote:
Mijn ouders komen uit Marokko. Zelf ben ik net een paar weken terug uit Saudi-Arabië.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |