abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2016 @ 06:02:00 #251
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161792851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 05:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Waar is het fout gegaan met de progressieven regressieven in dit land? Waarom willen ze dit land terug naar de middeleeuwen schoppen? Religie is de aartsvijand van kennis en toch hebben de regressieven een verbond gesloten met diepgelovige moslims om hun achterlijkheid te verspreiden. Het zijn geen verlichte moslims die per se een gebedsruimte willen in universiteiten, die hoeven niet 5 keer per dag te bidden. Zo zonde, al die wetenschappers en andere mensen die hun leven geriskeerd hebben de afgelopen 2000 jaar door de kerk te trotseren, het soms met hun leven hebben moeten bekopen. Allemaal voor niks. ;(
Wanneer de 'joods-christelijke horden' voortdurend aan de poten van de seculiere westerse samenleving zitten zagen en basale rechten en vrijheden ten behoeve van hun kruistocht 2.0 willen inperken dwingen ze anderen (vaak seculiere/atheïstische mensen) er tegen in het geweer te komen.

Heeft niks te maken met een verbond tussen 'regressieven' en molsims. Ze komen slechts voor de echte westerse waarden op.

Wilders wil nota bene in de grondwet opnemen dat we een joods-christelijk land zijn. :D Wie is er nou helemaal bezig het land terug naar de middeleeuwen te schoppen?

Bovendien zorgen de joods-christelijken er voor dat het hele vluchtelingen en migrantendebat vergiftigd is. Met hun islamgezeik. Men heeft het voor elkaar gekregen dat alles en iedereen verdeeld is, een gezamenlijke stem voor een betere oplossing ontbreekt en de instroom door blijft gaan. We straks voor gedane zaken staan. Maar wellicht is dat precies de bedoeling.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  vrijdag 29 april 2016 @ 06:29:43 #252
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_161792880
Ondertussen wordt Ebru Umar heftig bedreigd door geiten 'hoedende' Nederturken die hun grote leider Ergogan trouw hebben gezworen.

Waarom zijn deze fascisten nog steeds niet ons land uitgezet?

Weer een reden om straks op de PVV te stemmen want onze zwakste minister-president ooit doet weer eens geen flikker om de Nederlandse waarden te verdedigen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 29 april 2016 @ 06:38:30 #253
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161792893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:02 schreef Rica het volgende:

[..]

Wanneer de 'joods-christelijke horden' voortdurend aan de poten van de seculiere westerse samenleving zitten zagen en basale rechten en vrijheden ten behoeve van hun kruistocht 2.0 willen inperken dwingen ze anderen (vaak seculiere/atheïstische mensen) er tegen in het geweer te komen.

Heeft niks te maken met een verbond tussen 'regressieven' en molsims. Ze komen slechts voor de echte westerse waarden op.

Wilders wil nota bene in de grondwet opnemen dat we een joods-christelijk land zijn. :D Wie is er nou helemaal bezig het land terug naar de middeleeuwen te schoppen?

Bovendien zorgen de joods-christelijken er voor dat het hele vluchtelingen en migrantendebat vergiftigd is. Met hun islamgezeik. Men heeft het voor elkaar gekregen dat alles en iedereen verdeeld is, een gezamenlijke stem voor een betere oplossing ontbreekt en de instroom door blijft gaan. We straks voor gedane zaken staan. Maar wellicht is dat precies de bedoeling.
For the record: Ik had dit in het verkeerde topic gepost.

Wilders had het over een joods-christelijke cultuur, niet land. Het is nog niet tot mijn aandacht gekomen dat de PVV tegen euthanasie, abortus, vrouwen- en homo-rechten is. Aan je woordkeuze te zien kan je niet wachten totdat je een boerka mag dragen. Decennialang was er vanuit het atheïstische deel van Nederland nooit gezeik over "christengezeik" maar de islam wordt door het Goedvolk met hand en tand verdedigd. Wees gewoon eerlijk en geef gewoon toe dat je een islamitische mannelijke overheersing wel ziet zitten.
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:17:33 #254
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161792983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:29 schreef Old_Pal het volgende:
Ondertussen wordt Ebru Umar heftig bedreigd door geiten 'hoedende' Nederturken die hun grote leider Ergogan trouw hebben gezworen.

Weer een reden om straks op de PVV te stemmen want onze zwakste minister-president ooit doet weer eens geen flikker om de Nederlandse waarden te verdedigen.
Zoooo simplistisch.

Wat nou als deze hele Turkije hysterie niks meer is dan de onthullingen over steun aan Nusra en IS naar de achtergrond te verdringen?

Net toen dit door begon te sijpelen naar het grote publiek, onthullingen waar journalisten daadwerkelijk hun leven voor gegeven hebben, kwam dit hele circus over belediging op gang. Dat een NATO land geld, wapens en andere ondersteuning aan 'de vijand' geeft weer helemaal naar de achtergrond en vergeten. Oliehandel en VN vrachtwagens vol met wapens en nieuwe rekruten. Lijntjes die helemaal tot het Pentagon liepen. Dat was het echte verhaal.

Voor wie werkt Ebru eigenlijk? Ze heeft iig meegeholpen Erdogan, de Turkse regering en Nato uit de brand te helpen. Zou me niks verbazen dat ze het niet eens doorheeft en dat het puur aandachttrekkerij was maar je weet het nooit.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:19:20 #255
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_161792989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 00:37 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nooit nemen jullie het op voor de Marokkanen, een hele gemeenschap is gepolariseerd (vooral door de media) en nu opeens help je ze wel? Maar tijdens de moord op Koen Everink hoorde ik niemand roepen van 'he, misschien was het geen Marokkaan!'.

Nee natuurlijk niet, nu komt het wel goed uit voor jullie. Marokkanen en Turken hebben hetzelfde geloof en dezelfde God en zijn zodoende 1 volk, dus ga het maar op een andere manier proberen.
Als ze 1 volk zouden zijn zouden ze ook met elkaar trouwen, wat zo goed als niet gebeurt.
pi_161792997
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonde, ik heb er als bonafide Marokkaan last van dat ik me steeds moet verantwoorden voor het gedrag van derden. :{

:{²
Vertel je dat alleen aan de haters op FOK! of ook aan de ettermarokkaantjes ? Misschien luisteren ze wel naar jou.
pi_161793002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

False flag alarm. Moeten we het zoeken in de PVV hoek?
Joden natuurlijk. Die doen al die overvallen in Nederland. De arme Marokkaantjes krijgen de schuld.
  vrijdag 29 april 2016 @ 07:30:08 #258
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161793017
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:17 schreef Rica het volgende:

[..]

Zoooo simplistisch.

Wat nou als deze hele Turkije hysterie niks meer is dan de onthullingen over steun aan Nusra en IS naar de achtergrond te verdringen?

Net toen dit door begon te sijpelen naar het grote publiek, onthullingen waar journalisten daadwerkelijk hun leven voor gegeven hebben, kwam dit hele circus over belediging op gang. Dat een NATO land geld, wapens en andere ondersteuning aan 'de vijand' geeft weer helemaal naar de achtergrond en vergeten. Oliehandel en VN vrachtwagens vol met wapens en nieuwe rekruten. Lijntjes die helemaal tot het Pentagon liepen. Dat was het echte verhaal.

Voor wie werkt Ebru eigenlijk? Ze heeft iig meegeholpen Erdogan, de Turkse regering en Nato uit de brand te helpen. Zou me niks verbazen dat ze het niet eens doorheeft en dat het puur aandachttrekkerij was maar je weet het nooit.
De tijd dat Nederland er nog toe deed ligt al lang achter ons. We zijn een nietszeggend stipje op de wereldkaart, een nietszeggende EU-provincie geregeerd door nietszeggende politici die naar de pijpen van Brussel dansen. Erdogan heeft waarschijnlijk nog nooit van Ebru Umar gehoord.
pi_161793054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Die man op het eind ('alle ebru stress eruit van de afgelopen week'). _O-
Je hebt het filmpje bekeken? Dan word je aangeklaagd wegens kijken naar een beledigend filmpje over het Turkse staatshoofd. Twee jaar cel.
pi_161793229
Overigens lijkt me deze man ook flink verdacht...

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_161793314
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:13 schreef Montagui het volgende:
Overigens lijkt me deze man ook flink verdacht...

Geweldig, hakken heeft hij nog niet verleerd. Het komt zowaar naar boven. Ik denk dat meneer later een beetje snuif ging halen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:35:03 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161793362
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:21 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Vertel je dat alleen aan de haters op FOK! of ook aan de ettermarokkaantjes ? Misschien luisteren ze wel naar jou.
Ettermarokkaantjes zijn ettermarokkaantjes omdat ze naar niemand luisteren. :{

Etter

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_161793402
Volgens mij hebben wij in Nederland soortgelijke wetten toch?

Artikel 111 W.v.S.:
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 112
Opzettelijke belediging van de echtgenoot van de Koning, van de vermoedelijke opvolger van de Koning, van diens echtgenoot, of van de Regent, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 113
Hij die een geschrift of afbeelding waarin een belediging voorkomt voor de Koning, de echtgenoot van de Koning, de vermoedelijke opvolger van de Koning, diens echtgenoot of de Regent, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige belediging voorkomt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

Een paar jaar geleden had het OM iemand aangeklaagd omdat hij 'fuck de koning' had geroepen, Gregorius Nekshot die van z'n bed is gelicht en ga zo maar door. Oké, het komt niet veel voor maar het gebeurt wel degelijk. Wat mij betreft zou dit niet strafbaar moeten zijn maar ik vind het een beetje hypocriet van de regering dat ze met twee maten meten.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:00:08 #264
3542 Gia
User under construction
pi_161793588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:40 schreef Sylv3se het volgende:

Artikel 111 W.v.S.:
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 112
Opzettelijke belediging van de echtgenoot van de Koning, van de vermoedelijke opvolger van de Koning, van diens echtgenoot, of van de Regent, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 113
Hij die een geschrift of afbeelding waarin een belediging voorkomt voor de Koning, de echtgenoot van de Koning, de vermoedelijke opvolger van de Koning, diens echtgenoot of de Regent, verspreidt, openlijk tentoonstelt of aanslaat of, om verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen te worden in voorraad heeft, wordt, indien hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat in het geschrift of de afbeelding zodanige belediging voorkomt, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

Een paar jaar geleden had het OM iemand aangeklaagd omdat hij 'fuck de koning' had geroepen, Gregorius Nekshot die van z'n bed is gelicht en ga zo maar door. Oké, het komt niet veel voor maar het gebeurt wel degelijk. Wat mij betreft zou dit niet strafbaar moeten zijn maar ik vind het een beetje hypocriet van de regering dat ze met twee maten meten.
Er is verschil tussen satire en opzettelijk beledigen.
In het geval van Erdogan is sprake van satire, maar hij VOELT zich beledigd.
pi_161793675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:40 schreef Sylv3se het volgende:

Artikel 111 W.v.S.:

Artikel 112

Artikel 113

En dan hebben we die nog van de 'belediging van een ambtenaar in functie' en dus die van 'het hoofd van een bevriende natie'.

Uiteindelijk zijn deze wetten meer een vorm van vastgelegd respect met als grondslag de (volgens de huidige maatstaven) normale fatsoensnormen.

Kunnen we zonder, of zal afschaffen leiden tot normvervaging, als iedereen zich maar van alles kan permitteren?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_161793759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

En dan hebben we die nog van de 'belediging van een ambtenaar in functie' en dus die van 'het hoofd van een bevriende natie'.

Uiteindelijk zijn deze wetten meer een vorm van vastgelegd respect met als grondslag de (volgens de huidige maatstaven) normale fatsoensnormen.

Kunnen we zonder, of zal afschaffen leiden tot normvervaging, als iedereen zich maar van alles kan permitteren?
Absoluut, die moeten bijna heilig verklaard worden. Er moeten grenzen gesteld worden en dan heb je wederzijds vertrouwen tussen de bevolking en overheid.

Zodra niks is vastgelegd is alles mogelijk.

Maar ik weet zeker dat het Nederlandse volk niet met zich laat sollen. Kijk maar eens naar de staatsgezinden en de koningsgezinden in de geschiedenis. Horen we die termen heden ten dage nog? Nee want de bevolking is tevreden.

Ondanks de zielepieten hier en daar.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:21:40 #267
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161793816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De tijd dat Nederland er nog toe deed ligt al lang achter ons. We zijn een nietszeggend stipje op de wereldkaart, een nietszeggende EU-provincie geregeerd door nietszeggende politici die naar de pijpen van Brussel dansen. Erdogan heeft waarschijnlijk nog nooit van Ebru Umar gehoord.
Ze is niet de enige. Die gast uit Duitsland, wat journalisten in eigen land. Nou wat geroezemoes over secularisme op gang brengen. Zelfs de uitgekauwde maar nog altijd scorende 'belediging van de Islam' wordt weer van stal gehaald. Houdt het volk aan beide kanten lekker bezig.

En niemand die het meer over zeer dubieuze steun aan IS en Nusra heeft.

Daar lag de kans om de Turkse regering echt keihard te raken. Had het einde van de huidige regering betekent.

Maar nee, iedereen loopt zich liever lekker op te winden om totaal irrelevante zaken. Laten zich als een oude viool met een snaar te weinig bespelen.

Of het een rookgordijn is meer een vermoeden. Eén ding ben ik iig wel zeker van. Noch Erdogan, noch de Turkse regering maakt zich in werkelijkheid ook maar 1 seconde druk over belediging. Dus is het allemaal theater voor politieke bedoeling. :)
Your games are death
With every breath
pi_161793834
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:21 schreef Rica het volgende:

[..]

Ze is niet de enige. Die gast uit Duitsland, wat journalisten in eigen land. Nou wat geroezemoes over secularisme op gang brengen. Zelfs de uitgekauwde maar nog altijd scorende 'belediging van de Islam' wordt weer van stal gehaald. Houdt het volk aan beide kanten lekker bezig.

En niemand die het meer over zeer dubieuze steun aan IS en Nusra heeft.

Daar lag de kans om de Turkse regering echt keihard te raken. Had het einde van de huidige regering betekent.

Maar nee, iedereen loopt zich liever lekker op te winden om totaal irrelevante zaken. Laten zich als een oude viool met een snaar te weinig bespelen.

Of het een rookgordijn is meer een vermoeden. Eén ding ben ik iig wel zeker van. Noch Erdogan, noch de Turkse regering maakt zich in werkelijkheid ook maar 1 seconde druk over belediging. Dus is het allemaal theater voor politieke bedoeling. :)
Goed punt :)
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:31:54 #269
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_161793908
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:15 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Absoluut, die moeten bijna heilig verklaard worden. Er moeten grenzen gesteld worden en dan heb je wederzijds vertrouwen tussen de bevolking en overheid.

Zodra niks is vastgelegd is alles mogelijk.

Maar ik weet zeker dat het Nederlandse volk niet met zich laat sollen. Kijk maar eens naar de staatsgezinden en de koningsgezinden in de geschiedenis. Horen we die termen heden ten dage nog? Nee want de bevolking is tevreden.

Ondanks de zielepieten hier en daar.
Ik denk eerder aan makke schapen die alles maar accepteren als ik aan het Nederlandse volk denk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_161793914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 07:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zelfs de meeste Nederlanders hadden tot deze week nog nooit van Umar gehoord.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161794058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan makke schapen die alles maar accepteren als ik aan het Nederlandse volk denk.
Er moet veel gebeuren voor de bom barst. Iedereen zit op Nederlanders te zeiken maar het grootste deel heeft een hoge mate van tolerantie. We zullen het wel meemaken ;) of niet :D
pi_161794072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs de meeste Nederlanders hadden tot deze week nog nooit van Umar gehoord.
Zelfs de meeste Turken hadden tot deze week nog nooit van Rutte gehoord.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:47:42 #273
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_161794089
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:45 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Er moet veel gebeuren voor de bom barst. Iedereen zit op Nederlanders te zeiken maar het grootste deel heeft een hoge mate van tolerantie. We zullen het wel meemaken ;) of niet :D
Het zou best eens nuttig kunnen zijn om dat echt eens te onderzoeken. Maar in de media worden vaak alleen de mensen getoond die vaak een extreme mening hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_161794102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:47 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het zou best eens nuttig kunnen zijn om dat echt eens te onderzoeken. Maar in de media worden vaak alleen de mensen getoond die vaak een extreme mening hebben.
Tuurlijk, ze moeten geld verdienen.
pi_161794214
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 06:29 schreef Old_Pal het volgende:

De PVV is juist opgericht als statement tegen de Turkse toenadering tot de EU, wat Wilders als voormalig VVD-politicus een slecht plan vond. Wilders heeft Erdogan ooit een islamitische aap genoemd. Dat kan nog wat worden als Wilders straks minister-president is. :)

Ebru Umar wil van haar Turkse nationaliteit af. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat hier geboren Nederlanders met een Turkse achtergrond automatisch een Turkse nationaliteit krijgen. We moeten dus af van de dubbele nationaliteit. Krijg je automatisch zo'n dubbele nationaliteit, dan zou je in Nederlander bij wet die toegevoegde nationaliteit moeten ontzeggen als voorwaarde voor behoud van de Nederlandse nationaliteit. Daarmee ontneem je die landen de invloed die ze via die dubbele nationaliteit uitvoeren in Nederland. Het wordt echt tijd dat hier een wet voor wordt gemaakt. Hopelijk in kabinet Wilders 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')