Omdat die simpele Turken het in de schoenen van Marokkanen trachten te schuiven..quote:Op donderdag 28 april 2016 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen. Waarom zou iemand dit melden.²
Het straatje schoonvegen begint weer? Zoek het bij je eigen inlichtingendiensten.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat die simpele Turken het in de schoenen van Marokkanen trachten te schuiven..
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het straatje schoonvegen begint weer? Zoek het bij je eigen inlichtingendiensten.
Dat is het allang, kijk maar eens op scholen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zou in dit tijdperk maar Marokkaan zijn.
Nog even en het woord Marokkaan is een scheldwoord.²
Je zou bijna medelijden met ze krijgen.. Totdat je je bedenkt hoe het zover heeft kunnen te komen..quote:Op donderdag 28 april 2016 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is de schuld van Erdogan!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
De enige die hier bezig is met het straatje schoonvegen ben/zijn jij/jullie..
Ja hufters zijn het!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
En van de idioten die hem steunen..
Geloof je het zelf, continu in de media zeggen dat Marokkanen vrouwen vaak hoeren noemen totdat de mensen het helemaal gewend zijn en dan zo'n leus op de muur kalken. Nee valt niet op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zelf ook in ziet..
BNW is iets verderop!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, continu in de media zeggen dat Marokkanen vrouwen vaak hoeren noemen totdat de mensen het helemaal gewend zijn en dan zo'n leus op de muur kalken. Nee valt niet op.
Ik heb slecht nieuws voor je, voor een deel van de Nederlanders is dat het al. Het is natuurlijk lullig voor de brave jongens en meisjes onder hen maar zo werkt dat als het minder brave deel het steeds blijft verpesten ondanks alle handreikingen die de ander Nederlanders hebben gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Goh, wat een verrassing.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
Na inbraak nog meer teksten in huis Ebru Umar gevonden
Naast 'Hoer' ook 'Wij zijn Marokkanen'
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)d&utm_medium=twitter
Nooit nemen jullie het op voor de Marokkanen, een hele gemeenschap is gepolariseerd (vooral door de media) en nu opeens help je ze wel? Maar tijdens de moord op Koen Everink hoorde ik niemand roepen van 'he, misschien was het geen Marokkaan!'.quote:
Dan heb je wel heel selectief gelezen als je dat nergens hebt gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nooit nemen jullie het op voor de Marokkanen, een hele gemeenschap is gepolariseerd (vooral door de media) en nu opeens help je ze wel? Maar tijdens de moord op Koen Everink hoorde ik niemand roepen van 'he, misschien was het geen Marokkaan!'.
Nee natuurlijk niet, nu komt het wel goed uit voor jullie. Marokkanen en Turken hebben hetzelfde geloof en dezelfde God en zijn zodoende 1 volk, dus ga het maar op een andere manier proberen.
Kijk de reacties vlak na de moord van Koen Everink maar eens op fok! en NU.nl. dan weet je genoeg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel selectief gelezen als je dat nergens hebt gezien.
Het eeuwige slachtoffer..quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nooit nemen jullie het op voor de Marokkanen, een hele gemeenschap is gepolariseerd (vooral door de media) en nu opeens help je ze wel? Maar tijdens de moord op Koen Everink hoorde ik niemand roepen van 'he, misschien was het geen Marokkaan!'.
Nee natuurlijk niet, nu komt het wel goed uit voor jullie. Marokkanen en Turken hebben hetzelfde geloof en dezelfde God en zijn zodoende 1 volk, dus ga het maar op een andere manier proberen.
Ik heb hier op FOK genoeg mensen zien posten die juist tegen dat geluid ingingen dat t Badr moest zijn of iemand uit die hoek.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Kijk de reacties vlak na de moord van Koen Everink maar eens op fok! en NU.nl. dan weet je genoeg.
Ook vlak na de moord? De allochtonen zeker, of misschien 5% van de autochtonen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb hier op FOK genoeg mensen zien posten die juist tegen dat geluid ingingen dat t Badr moest zijn of iemand uit die hoek.
Als jij dat niet hebt gelezen heb je heel selectief gelezen.
Ja, ook toen. Ik weet dat ik dat zelf bv ook nog meteen heb gezegd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ook vlak na de moord? De allochtonen zeker, of misschien 5% van de autochtonen.
Dan was je 1 van de weinigen, maar als zonder politieonderzoek al zoveel mensen gelijk naar Hari wijzen weet je ook al genoeg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, ook toen. Ik weet dat ik dat zelf bv ook nog meteen heb gezegd.
Er waren meer die wel meteen riepen en met de vinger wezen. Maar er waren ook genoeg die meteen zeiden dat t juist niet waarschijnlijk was.
Frontpage bezoek ik amper. Ik had t over t forum.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dan was je 1 van de weinigen, maar als zonder politieonderzoek al zoveel mensen gelijk naar Hari wijzen weet je ook al genoeg.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/730270/1/1/50/koen-everink-dood-gevonden.html#comments
Zonde, ik heb er als bonafide Marokkaan last van dat ik me steeds moet verantwoorden voor het gedrag van derden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je, voor een deel van de Nederlanders is dat het al. Het is natuurlijk lullig voor de brave jongens en meisjes onder hen maar zo werkt dat als het minder brave deel het steeds blijft verpesten ondanks alle handreikingen die de ander Nederlanders hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |