quote:Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven
Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.
Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.
Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."
De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.
quote:Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs
Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.
De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.
Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."
De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.
Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”
Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
quote:Peter rd Vries in RTL Boulevard dd 07-03-2016 : er was wel degelijk camerabewaking
Vanaf 07.53.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
quote:Politie.nl Update zaak Bilthoven
Laatste update: 08-03-2016 | 13:25
Bilthoven - Het onderzoek naar de dood van Koen Everink, wordt onverminderd voortgezet. Vrijdagochtend 4 maart werd hij levenloos aangetroffen in zijn woning. Hij werd door messteken om het leven gebracht.
Onderzoek
Direct startte de recherche een groot onderzoek. De Forensische Opsporing verrichtte uitgebreid sporenonderzoek in de woning. Dit onderzoek werd maandag 7 maart afgerond, het rechercheonderzoek gaat door. Zo werd en wordt met diverse getuigen gesproken en worden de sporen verder geanalyseerd.
Scenario’s
Vrijdag 4 maart werd het lichaam meegenomen voor verder onderzoek. Hieruit kwam vast te staan dat Koen Everink door messteken om het leven werd gebracht. Het onderzoek richt zich op wat er zich in de woning heeft afgespeeld en wie de dader(s) is/zijn. Alle mogelijke scenario’s worden opengehouden.
Tips
Tot nu toe kwamen ruim 30 tips binnen die de recherche verder onderzoekt. Tips blijven welkom. Heeft u iets verdachts gezien en/of gehoord in de omgeving van de Hoflaan tussen donderdagavond 3 maart 18.00 uur en vrijdagochtend 4 maart 09.00 uur? Of is u iets in de periode voor donderdagavond 3 maart of na vrijdagochtend 4 maart iets opgevallen dat u ‘ apart’ vond? Meld dit dan bij de recherche. Ook alle andere informatie die het onderzoek kan helpen, kan gedeeld worden. Dinsdagavond 8 maart besteedt Opsporing Verzocht aandacht aan het onderzoek en het regionale opsporingsprogramma Bureau Hengeveld doet dit op woensdag 9 maart.
Informatie delen
Tips kunnen met het onderzoeksteam gedeeld worden via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem kan via 0800-7000 of via M-online. Ook de opsporingstiplijn, 0800-6070, kan gebeld worden. Daarnaast kan gesproken worden met het Team Criminele Inlichtingen via 079- 3458999.
Update Koen Everink is niet door zijn dochter gevondenquote:Update Telegraaf dd 08-03-2016
Everink werd doodgestoken
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
Wat moet ie met een coach op zijn leeftijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:50 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Kan hij in zijn vrije tijd dan niet tennissen?
Een leraar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat moet ie met een coach op zijn leeftijd?
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een leraar.
Wist niet dat er een wet bestond die voorschrijft dat je maar tot een bepaalde leeftijd van de diensten van een tennisleraar gebruik van mag maken?
Het licht gezien? Fanatiek? Je doet alsof hij opeens een profcarrière in de tennissport ambieerde. Ook als liefhebber kun je je spel toch willen verbeteren, met de hulp van een tennisleraar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?
als...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:54 schreef Perrin het volgende:
Als hij de dader blijkt, dan lijkt 't me geen geplande actie.
Mogelijk motief: 'Koen Everink had ¤25.000 cash in huis'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?
Dat is nieuwe informatie of is dit een conclusie van jou?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:40 schreef sacha het volgende:
[..]
hij was tevens tennisleraar van meneer Everink
dat staat in dat artikeltje van Quote hierbovenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is nieuwe informatie of is dit een conclusie van jou?
ah, gelukkig was die tekst niet vetgedrukt. Ehhhh....quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:45 schreef sacha het volgende:
[..]
dat staat in dat artikeltje van Quote hierboven
En waarop baseer jij jouw 'volgens mij'?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
ah, gelukkig was die tekst niet vetgedrukt. Ehhhh....
Hoe betrouwbaar is Quote? Volgens mij wist Robin Haase dit niet toen hij werd geinterviewd hoewel "leraar zijn" een breed begrip kan zijn
Is die kerel schuldig dan? Of zijn ze nog steeds, net als een uur geleden met het onderzoek bezig?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef TheVulture het volgende:
3 keer in de week bij een vriend op bezoek en hem bij het laatste bezoek vermoorden, je zou bijna denken dat er meer was dan 'vriendschap', want als het om het geld gaat was dat wel meegenomen lijkt me... wel bizar voor Haase dat je coach blijkbaar een moord kan plegen en dan doodleuk met je op pad gaat een dag later... ik kan me voorstellen dat je echt helemaal van de kaart bent
Het interview tussen Haase en de NOS en daar reageert Haase op de vraag hoe goed De J Everink kende met: "Goed, zoals Everink iedereen in de tenniswereld goed kende".quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waarop baseer jij jouw 'volgens mij'?
Daarom, dus je baseert het niet op iets wat feitelijk is, maar wat eventueel anders gezegd of benadrukt zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
Het interview tussen Haase en de NOS en daar reageert Haase op de vraag hoe goed De J Everink kende met: "Goed, zoals Everink iedereen in de tenniswereld goed kende".
Ik wil niet beweren dat als De J Everink wel eens trainde Haase dit altijd zou verwoorden in zijn antwoord.
Zekers, ik volg het topic daar in.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom, dus je baseert het niet op iets wat feitelijk is, maar wat eventueel anders gezegd of benadrukt zou kunnen worden.
Je vermoedt dat het weleens een crime passionnel zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef TheVulture het volgende:
3 keer in de week bij een vriend op bezoek en hem bij het laatste bezoek vermoorden, je zou bijna denken dat er meer was dan 'vriendschap', want als het om het geld gaat was dat wel meegenomen lijkt me... wel bizar voor Haase dat je coach blijkbaar een moord kan plegen en dan doodleuk met je op pad gaat een dag later... ik kan me voorstellen dat je echt helemaal van de kaart bent
Ze reisden niet in dezelfde klasse.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:31 schreef hondjes het volgende:
En dan kalm naast Haasse in het vliegtuig gaan zitten en over koetjes en kalfjes gaan praten.
Nee. Gescheiden, met kind.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Even wat anders. Had hij geen vrouw?
Nee, maar je spreekt toch elkaar voor je het vliegtuig instapt of spraken ze totaal niet met elkaar. Haase had toch niets gemerkt.quote:
Ja, maar dan zit je dus niet een hele reis rustig naast elkaarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:42 schreef hondjes het volgende:
Nee, maar je spreekt toch elkaar voor je het vliegtuig instapt of spraken ze totaal niet met elkaar. Haase had toch niets gemerkt.
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het enkel om geld zou gaan is het wel vreemd dat je de buit laat liggen...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vermoedt dat het weleens een crime passionnel zou kunnen zijn?
quote:
Wat is er nu zo vreemd aan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Het licht gezien? Fanatiek? Je doet alsof hij opeens een profcarrière in de tennissport ambieerde. Ook als liefhebber kun je je spel toch willen verbeteren, met de hulp van een tennisleraar.
september 2015quote:
Mijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik niet, daar zit wel meer achter.
waarom niet? Hij was gestopt met werken en hield van tennis en aan revalideren na ernstige blessure..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ineens? Naar mijn weten is hij altijd erg sportief geweest?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ineens was ie gegrepen door het tennisspel en ging er helemaal in op.
Dat is meer een vooroordeel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toevallig is er ook nog wat naar buiten gekomen over matchfixing in die wereld maar ok ik heb slechts beperkt inlevingsvermogen.
Hij ziet er ook echt uit als een fanatieke sporter.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ineens? Naar mijn weten is hij altijd erg sportief geweest?
dat heb ik met zwemmen en ik ben zowat bejaardquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijnis ook op zijn 42e fanatiek geworden met tennissen. Zit niks achter. Echt niet. Vindt ie gewoon leuk.
Verdacht, heel verdacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
dat heb ik met zwemmen en ik ben zowat bejaard
Ik denk eerder dat ie er inzat maar goed dat is een vermoeden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Everink naast zijn voortdurende strijd om gerechtigheid in de Badr-zaak ook nog wel de energie en het animo had om het hele match fixing in de tenniswereld aan de kaak te stellen.
Je neemt immers nooit te veel hooi op je vork.
Ik ben eens goed van de baan geslagen door een veel dikkere vent dan Everink. En het lijkt er op dat ik ongeveer hetzelfde niveau als Everink heb (als ik kijk naar zijn resultaten tijdens KNLTB toernooien, hoewel zijn laatste toernooi van 2008 lijkt te zijn)quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij ziet er ook echt uit als een fanatieke sporter.
Die gast was zeker zijn eigen dubbelpartner.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben eens goed van de baan geslagen door een veel dikkere vent dan Everink. En het lijkt er op dat ik ongeveer hetzelfde niveau als Everink heb (als ik kijk naar zijn resultaten tijdens KNLTB toernooien, hoewel zijn laatste toernooi van 2008 lijkt te zijn)
Zijn beste ranking was een vier, dan stond ie toch een lekker potje te tennissenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben eens goed van de baan geslagen door een veel dikkere vent dan Everink. En het lijkt er op dat ik ongeveer hetzelfde niveau als Everink heb (als ik kijk naar zijn resultaten tijdens KNLTB toernooien, hoewel zijn laatste toernooi van 2008 lijkt te zijn)
Hij had er lol in en zag het als een soort therapie, dat kan toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach geld teveel en dan neem ik toch gewoon een coach om het edele tennis spel nog verder te volmaken.
Als ik geld zat had had ik misschien ook een personal coach genomen.quote:Tennissers
Everink hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Eigenlijk had hij zelf profvoetballer willen worden, maar hij kreeg op zijn vijftiende een zware enkelblessure. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling. Hij bezocht grote tennistoernooien.
In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.
"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.
Wat is dat nu voor onzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin meer met 35+
quote:Het Openbaar Ministerie wil de 29-jarige Mark de J. langer vasthouden op verdenking van moord danwel doodslag op miljonair Koen Everink. De J. werd donderdagmorgen gearresteerd en wordt zaterdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Tot nu toe werd hij alleen verdacht van 'betrokkenheid bij de dood van Everink'. Justitie denkt nu dat hij Everink ook zelf om het leven heeft gebracht.
De verdachte werd donderdagochtend op Schiphol aangehouden. De tenniscoach van Robin Haase kwam net terug uit Miami waar Haase had moeten spelen, maar afzegde vanwege een blessure. De politie kwam De J. op het spoor naar aanleiding van informatie die naar voren kwam bij het onderzoek. Everink werd op vrijdag 4 maart dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. Hij werd doodgestoken.
Voetbal kijken
Everink had diverse contacten in de tenniswereld. De J. heeft in de uren voor Everinks dood nog bij hem op de bank televisie zitten kijken, naar de wedstrijd Feyenoord-AZ. Hij meldde zich de volgende ochtend nadat Everink dood was gevonden, zelf bij de politie om te getuigen. Toen al moest hij zijn telefoon achterlaten voor onderzoek.
Het Openbaar Ministerie heeft nog geen aanwijzingen dat er meer mensen bij de dood van Koen Everink betrokken zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ord-op-Everink.dhtml
Ja, ze hadden heb ook onder de tap toch? Ben benieuwd wat hij dan gezegd heeft, waardoor hij nu nog meer verdacht wordt, en tegen wie..quote:
Als het simpel uit te zoeken was dat ie bij Everink op bezoek was geweest, dan had ik het verdachter gevonden als hij zich niet had gemeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Vinden jullie het niet ook vreemd dat hij zich zelf heeft gemeld om te getuigen?
Hmmm ja das ook zo natuurlijk :pquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als het simpel uit te zoeken was dat ie bij Everink op bezoek was geweest, dan had ik het verdachter gevonden als hij zich niet had gemeld.
Ja, want hij zei dat Everink nog leefde toen hij wegging, maar er wel verdachte personen rond zijn huis te zien waren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja das ook zo natuurlijk :p
Misschien dacht die ze om de tuin te kunnen leiden?
je vergeet even de optie: alleen door De J verzonnen als afleidingsmanoeuvrequote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar die verdachte personen in een Zwarte VW Golf (statistisch gezien is het niet onwaarschijnlijk dat het dan op een groepje Marokkanen slaat), zijn die nou alleen door De J. gezien of ook door buren?
De 79-jarige Jan Katuin looft het speurwerk van de politie. „Ik ben erg blij dat er iemand is aangehouden. Het aantal tips was dan ook overweldigend”, aldus de senior die de politie zelf ook tipte over een verdachte zwarte Golf die vaak stapvoets door de wijk reed. „Misschien heeft het ze geholpen om een profiel op te maken van de dader.”quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar die verdachte personen in een Zwarte VW Golf (statistisch gezien is het niet onwaarschijnlijk dat het dan op een groepje Marokkanen slaat), zijn die nou alleen door De J. gezien of ook door buren?
Dan is dat dus niet verzonnen door De J.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
De 79-jarige Jan Katuin looft het speurwerk van de politie. „Ik ben erg blij dat er iemand is aangehouden. Het aantal tips was dan ook overweldigend”, aldus de senior die de politie zelf ook tipte over een verdachte zwarte Golf die vaak stapvoets door de wijk reed. „Misschien heeft het ze geholpen om een profiel op te maken van de dader.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_verdachte__.html
waarom moet daar een connectie mee zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dan is dat dus niet verzonnen door De J.
Blijft de vraag: wat hebben die met de J. te maken?
Dat is Robin niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:36 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)moord_Everink__.html
In de link zit een filmpje, van Koen Robin en Marc op een tennisbaan.
Als je niet beter zou weten zou je zeggen dat Koen de coach is...
Woont bij zijn ouders, toch financiële problemen?quote:Wie is de verdachte tenniscoach Mark de J.?
De coach van tennisser Robin Haase (28) is opgepakt als verdachte in de moordzaak Koen Everink. Wie is Mark de J. (29) en wat was hij van Everink?
Vrijdag, 25 maart 2016, 15:10 uur
De tenniscoach zou de avond van de moord samen met Everink naar een voetbalwedstrijd hebben gekeken.
Badr Hari
Zakenman Koen Everink werd donderdagavond 3 maart op 42-jarige leeftijd vermoord in zijn villa in Bilthoven. Hij werd met messteken om het leven gebracht en er waren geen sporen van braak. Al gauw kwam de geruchtenstroom over Badr Hari en zijn ‘vrienden’ op gang. Zou het een wraakactie zijn vanwege de rechtszaak die Everink aanspande tegen de kickbokser na een zware mishandeling in 2012? Niets wat naar buiten werd gebracht over het onderzoek wees daarop.
Getuigenverklaring
Donderdagochtend 24 maart werd Mark de J. op Schiphol aangehouden als verdachte in de moordzaak. Beter bekend als coach van tennisser Robin Haase. De J., Haase en Everink waren vrienden en kenden elkaar uit de tenniswereld. Volgens Telegraaf-journalist John van den Heuvel was de coach op de avond van de moord bij Everink op bezoek. Samen zouden ze een voetbalwedstrijd hebben gekeken. Al vrij snel nadat het nieuws van de moord naar buiten kwam, zou Mark zich hebben gemeld bij de politie, als getuige. Hij legde een verklaring af en mocht weer gaan.
Aangehouden op Schiphol
Tussen zijn verklaring en zijn aanhouding was Mark samen met Robin Haase in Amerika, voor een tennistoernooi. Daarom waren zij ook niet aanwezig bij de begrafenis van Everink. Tijdens hun afwezigheid kreeg de politie toch twijfels bij de getuigenverklaring van De J., mede naar aanleiding van andere getuigenverklaringen en het afluisteren van telefoongesprekken. Daarop besloot de politie Mark de J. aan te houden bij terugkomst op Schiphol, vlak voordat hij door zou reizen naar een volgende bestemming.
Haase ‘erg geschrokken’
Mark de J. komt uit een tennisfamilie. Zijn broertje Stefan (24) tennist ook op hoog niveau en beide ouders werken in de tenniswereld. Mark was zelf ook een talentvol tennisser, maar besloot zich te richten op het coachen toen duidelijk werd dat hij de top niet zou halen, schrijft Quote. In 2014 werd hij benaderd door Haase (foto, links) en sindsdien werken de twee samen. Haase liet gisteren weten ‘erg geschrokken’ te zijn door de arrestatie van zijn coach. “Het is bizar allemaal. Net alsof ik in een slechte film terecht ben gekomen”, zei hij. Verder wilde hij er nog niets over kwijt.
‘Tot aan de dakgoten aan toe’
Zaterdag wordt De J. voorgeleid aan de rechter-commissaris bij de rechtbank in Utrecht en wordt bepaald of hij langer in voorarrest moet blijven. Ondertussen is de politie druk met het onderzoek naar de coach. Daarin werd zijn hele huis – ‘tot aan de dakgoten aan toe’ – binnenstebuiten gekeerd, melden ooggetuigen. De J. zou momenteel bij zijn ouders wonen in Hillegersberg, een goede wijk in Rotterdam. Een buurvrouw bevestigt dat er een onderzoeksteam druk bezig geweest is in de straat. Verder kan ze er niet veel over zeggen: “Wij zien of spreken die mensen nooit. Niemand niet in de straat, ze zijn erg op zichzelf.”
OM: moord of doodslag
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdagmiddag laten weten Mark de J. te verdenken van moord dan wel doodslag. Het OM zal daarom zaterdag eisen dat de coach langer vast blijft zitten. Eerder werd hij alleen verdacht van ‘betrokkenheid’ bij de dood van Everink.
http://www.misdaadjournalist.nl/quote:Mark had niet zo lang geleden te maken gehad met een overlijden in zijn directe omgeving, wat hem erg had aangegrepen. Hij staat niet bekend als agressief, eerder een rustige jongen. Iets moet hem hebben getriggerd.
Wèèr een verkeerde opmerking van Koen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Mark had niet zo lang geleden te maken gehad met een overlijden in zijn directe omgeving, wat hem erg had aangegrepen. Hij staat niet bekend als agressief, eerder een rustige jongen. Iets moet hem hebben getriggerd.
Zo iets mafs zal het imo wel zijn. Je moet behoorlijk wat kortsluiting in de bovenkamer hebben om iemand zo om het leven te brengen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wèèr een verkeerde opmerking van Koen?
Mark: Koen, heb je even een tientje voor me voor de taxi?
Koen: Is jouw geld ook al op?
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-Koen-Everink-175775quote:'Mark trok meer op met Robin en Igor (Sijsling), en zodoende waren ze ook close met Koen Everink. In Australië trokken ze veel met elkaar op. Samen eten, dat soort zaken. Heel gezellig allemaal', vervolgt Koolhof, die niet snapt hoe De Jong betrokken is geraakt bij de moord op Everink. 'Het is moeilijk te geloven. Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat hij gearresteerd is. Ik kan er echt niks zinnigs over zeggen.'
Horloge?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze doorzoeken zelfs de dakgoten, moordwapen nog niet gevonden?
Mijn vraag is waarom een tennisleraar die een profspeler traint en de hele wereld over vliegt geld gaan stelen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:05 schreef Jaidee het volgende:
Als Mark dit heeft gedaan, kan dit nooit moord met voorbedachte raden zijn. Dit plan je niet op dezelfde avond dat je met hem tv gaat kijken, terwijl er een kind boven ligt. En dan ook nog een mes gebruiken.
Als hij dit daadwerkelijk heeft gedaan, dan vermoed ik dat dit vrij kort na de wedstrijd is gebeurd. Uit zijn telefoongegevens kan de politie overigens zien of hij inderdaad direct na de wedstrijd is vertrokken omstreeks 22.45. De zendpalen registreren waar hij zich bevindt. Het lijkt me stug dat hij later is teruggekomen. Het verklaart ook de open deur. Die heeft Mark dan achter zich dicht getrokken. Everink zou na het vertrek van Mark de boel waarschijnlijk hebben afgesloten aangezien hij zich ook niet zo veilig voelde. Dat Mark de volgende ochtend aan de politie verteld heeft dat er vreemde figuren rond het huis hingen is ook vreemd als hij er vervolgens niets mee heeft gedaan. Als goede vriend zou hij toch moeten weten dat Everink bedreigd werd. Hij zou op zijn minst een berichtje of telefoontje eruit gooien naar Koen toch? En dan geen politie bellen of terugkomen bij geen gehoor?
De politie heeft vervolgens 3 weken de tijd gehad om zijn telefoon af te tappen en zijn huis op sporen te onderzoeken. Volgens het onderzoek heeft Everink zich verweerd en zaten zijn handen onder het bloed van het grijpen van het mes. Het is bijna onmogelijk dat in zo’n worsteling geen bloedsporen op de dader komen. Als Mark daadwerkelijk de dader is zal de zaak al rond zijn en een bekentenis niet snel uitblijven als hij al niet heeft bekend.
Iemand in koele bloede neersteken is nogal een intense reactie die voortkomt uit angst of agressie/woede. Ik zie geld (die 25K bijvoorbeeld) daarom niet direct als een motief. Wanneer hij bijvoorbeeld betrapt zou zijn door Everink bij het stelen van geld, kan angst wel weer een rol spelen. Aangezien Everink in de keuken is gevonden en met een mes om het leven is gebracht, zou hij hier eventueel betrapt kunnen zijn en het mes is waarschijnlijk afkomstig uit de eigen keuken.
Decoyquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom een tennisleraar die een profspeler traint en de hele wereld over vliegt geld gaan stelen?
Afhankelijk van je bestedingspatroon kun je natuurlijk altijd tekort komen... en sommige mensen komen sowieso altijd tekort, ongeacht hun inkomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom een tennisleraar die een profspeler traint en de hele wereld over vliegt geld gaan stelen?
En dan steek je iemand dood? Kom op zeg. We leven in een grote mensen wereld.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:37 schreef Fer het volgende:
Ik voel een Baantjer achtig verhaal opkomen, De Cock en het geheime dubbelspel ofzo.
Misschien voelde de coach zich toch wel bedreigd door Everink, die langzaam steeds meer taken overnam in het team en over geld en connecties beschikte. Bang dat hij niet meer nodig was.
Ik bedoel, Everink kan zich voordoen als loopjongen in interviews, maar vaak zitten dat soort mensen boordevol plannen en ideen. Wie weet een, waar de Jong geen onderdeel meer van was.
Tja, ik begrijp dat die kerel tot een jaar of 3 geleden vanaf kleins of voor de tennis heeft geleeft, getracht een kampioen te worden. En pas een nieuw bestaan heeft opgebouwd als leraar en nu als coach. Misschien was hij toch nog niet zo stabiel in zijn hoofd, als ze dachten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En dan steek je iemand dood? Kom op zeg. We leven in een grote mensen wereld.
Dit denk ik dus ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gokschulden, drugsprobleem, gat in de hand, het kan allemaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Let maar op... (en ook wat betreft m-fixing)quote:
Moord is altijd met voorbedachte rade.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:05 schreef Jaidee het volgende:
Als Mark dit heeft gedaan, kan dit nooit moord met voorbedachte raden zijn. Dit plan je niet op dezelfde avond dat je met hem tv gaat kijken, terwijl er een kind boven ligt. En dan ook nog een mes gebruiken.
Tijdens de crisis werd het hebben van de tenniscoach al bijna onbetaalbaar voor veel spelers.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Moord is altijd met voorbedachte rade.![]()
(sorry)
Klinkt behoorlijk ziek. Ik weet dat jet het als voorbeeld neemt, maar zie die tenniscoach niet snel aan de coke zitten in tegenstelling tot zijn "maatje". Hij speelde zelf ook nog wel eens een wedstrijdjequote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:22 schreef Jaidee het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik wil niemand van een cocaineverslaving beschuldigen, maar een situatie kan dus echt uit het niets compleet uit de hand lopen.
Ja, ik weet ook wel dat coke ook in de hogere klassen populair kan zijn. Iemand die recreatief gebruikt is ook niet meteen verslaafd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk ziek. Ik weet dat jet het als voorbeeld neemt, maar zie die tenniscoach niet snel aan de coke zitten in tegenstelling tot zijn "maatje". Hij speelde zelf ook nog wel eens een wedstrijdje
---
Woon in dezelfde buurt als Mark, je wilt niet weten wie en wat er hier aan de snuif is.
Vooral in zijn leeftijdsgeneratie is het in R'dam al "vrij" normaal.
Gezien het feit dat hij er die week al een aantal keren eerder is geweest, denk ik dat hij Koen om een flink geldbedrag heeft gevraagd na de wedstrijd en dat Koen hier niet positief op gereageerd had.
Hij kreeg geen boodschappenles.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van je bestedingspatroon kun je natuurlijk altijd tekort komen... en sommige mensen komen sowieso altijd tekort, ongeacht hun inkomen.
Klopt, paar glazen whiskey kunnen trouwens ook hetzelfde effect hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat coke ook in de hogere klassen populair kan zijn. Iemand die recreatief gebruikt is ook niet meteen verslaafd.
Maar dat terzijde, want nogmaals; dat was niet de intentie van mijn bericht.Voordat het de komende pagina's gaat over wie nou wel/niet aan de coke zou zitten.
Er is nog geen tijdstip bekend, dus laten we vooral niet doen alsof vaststaat dat het tijdens die voetbalwedstrijd gebeurd zou zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij kreeg geen boodschappenles.
Kan best met voorbedachte rade zijn, het lawaai van een voetbalwedstrijd en het schreeuwen wat daarmee gepaard kan gaan, maskeren de geluiden van een moord.
quote:Wie is Mark de J. en hoe kwam hij in contact met Everink? | NOS
Mark de J., de coach van tennisser Robin Haase, zit in ieder geval nog twee weken vast als verdachte van de moord op Koen Everink. Maar wie is De J. precies en hoe kwam hij in contact met de vermoorde zakenman?
In december van 2014 verraste Haase de tenniswereld door bekend te maken dat hij zijn leeftijdsgenoot Mark de J., met wie hij regelmatig samen trainde, had aangesteld als nieuwe coach.
De aanstelling leidde tot de nodige gefronste wenkbrauwen, met name vanwege diens leeftijd en gebrek aan ervaring. Was De J., die in het tenniscircuit bekendstaat als een introverte en bescheiden jongen, wel de aangewezen persoon om de loopbaan van Haase nieuw leven in te blazen?
De 29-jarige De J. is een generatiegenoot van Haase. Net als Haase probeerde hij in zijn jeugdjaren een doorbraak als professional te realiseren, maar hij zag in dat een leven als prof niet voor hem was weggelegd. Verder dan de 1.040ste plaats op de wereldranglijst kwam De J. niet.
Hij besloot tennisles te gaan geven in de regio Den Haag en verdiende zijn brood enkele jaren met het spelen van toernooien voor de nationale ranglijst. Die schreef hij - voordat hij zo'n 30 tot 35 weken per jaar met Haase de wereld ging rondreizen - met grote regelmaat op zijn naam.
In 2012 werd De J., die met speelsterkte categorie 1 tot de beste spelers van het land behoort, in Amstelveen Nederlands kampioen bij de senioren. Eind 2015 deed hij nog mee aan de NK in Rotterdam, waar hij in drie sets verloor van Matwé Middelkoop.
Robin Haase en Mark de J. waren niet aanwezig bij de begrafenis van Koen Everink. Haase speelde op dat moment het masterstoernooi van Indian Wells. Daaropvolgend zou Haase het masterstoernooi van Miami spelen, maar hij trok zich met een knieblessure terug. Bij terugkomst op Schiphol werd De J. gearresteerd. Haase gaf aan de arrestatie niet meegemaakt te hebben, omdat hij eerder het vliegtuig had verlaten.
Haase was op het moment van het aangaan van de samenwerking met De J. al bevriend met Everink, die geregeld opdook bij grand slams en kleinere toernooien. Everink was niet alleen toeschouwer, maar verscheen ook geregeld op de trainingsbaan. Niet alleen bij Haase, maar ook bij andere Nederlandse spelers, zoals Igor Sijsling, was hij nadrukkelijk aanwezig.
Everink was in januari dit jaar bij de Australian Open present tijdens een training van Haase en Novak Djokovic. Everink schudde de hand van en maakte een praatje met de nummer een van de wereld en diens coach Boris Becker.
Samen met onder anderen De J. en de andere Nederlandse tennissers was er sprake van een hecht clubje. Er werd samen gegeten, getraind en het was een publiek geheim dat er ook regelmatig werd aangeschoven aan de pokertafels.
Everink noemde zichzelf een manusje-van-alles en trad voor Haase, wanneer hij aanwezig was, op als loopjongen en sfeermaker. Hij deed allerlei klusjes, van het wegbrengen van rackets naar de bespanner tot het vastleggen van trainingsbanen.
Met de coaching van Haase, die altijd heeft tegengesproken dat Everink hem financieel ondersteunde, hield hij zich niet bezig. Everink beschouwde het meereizen met de tennissers naar eigen zeggen als therapie. Fysiek en mentaal had de mishandeling door Badr Hari zijn sporen nagelaten en hij was graag weg uit Nederland.
Everink en De J. raakten door hun ontmoetingen op de tennisbaan bevriend met elkaar. Op de avond van de moord, 3 maart jongstleden, keken zij samen naar de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en AZ.
Na de dood van Everink meldde De J. zich bij de politie als getuige. Hij gaf aan dat hij rond het huis verdachte personen had gezien, maar bij die verklaring had de recherche bedenkingen. De telefoon van De J. werd ingenomen voor onderzoek, maar hij mocht wel met Haase afreizen naar de Verenigde Staten. Bij terugkomst uit Miami werd hij gearresteerd.
Bron: nos.nl
Nee dat strookt niet met tig messteken.quote:
Wel een indicatie: kort na de voetbalavond met vriendenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nog geen tijdstip bekend, dus laten we vooral niet doen alsof vaststaat dat het tijdens die voetbalwedstrijd gebeurd zou zijn.
Welke vrienden?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wel een indicatie: kort na de voetbalavond met vrienden
Wat heeft hij mee gejat?quote:Op zondag 27 maart 2016 00:23 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat strookt niet met tig messteken.
Hij heeft ook nog wat mee gejat, dat is ook veelzeggend.
Dat er toen gedacht werd dat er meerdere vrienden waren, kwam door de verklaring van Mark de Jong.quote:Op zondag 27 maart 2016 01:12 schreef frietenstamp het volgende:
3 Dagen geleden waren het nog meerdere vrienden.
http://www.ed.nl/algemeen(...)en-everink-1.5857255
Toen verdienden de tennissers ook nog genoeg om hun coaches te betalen.
Ja, daarom zijn dat soort absurde theorietjes als "overstemd door het lawaai van een voetbalwedstrijd en het schreeuwen wat daarmee gepaard kan gaan" ook zo irritant, zeker als ze min of meer als feit gepresenteerd worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wel een indicatie: kort na de voetbalavond met vrienden
Jaloers dat je er zelf niet opgekomen bent?quote:Op zondag 27 maart 2016 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn dat soort absurde theorietjes als "overstemd door het lawaai van een voetbalwedstrijd en het schreeuwen wat daarmee gepaard kan gaan" ook zo irritant, zeker als ze min of meer als feit gepresenteerd worden.
Het klopt van geen kant, gezien Everink in de keuken is vermoord, terwijl hij alleen was met De Jong. Maar ondertussen waren ze vast nog aan het juichen en joelen over de wedstrijd ... Continu. Met z'n tweetjes.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:01 schreef Loekie1 het volgende:
Jaloers dat je er zelf niet opgekomen bent?
En de aanslag in Brussel zit badr ook achter om de aandacht nog meer af te leiden?quote:Op zondag 27 maart 2016 10:22 schreef Lange_Lans het volgende:
In hoeverre heeft Badr Hari hier nog iets mee te maken is de vraag natuurlijk. Het is allemaal net iets te toevallig als je het mij vraagt.
Ik denk dat ze de vingerafdrukken op de afstandbediening wel hebben. Wie heeft de tv uitgezet?quote:Op zondag 27 maart 2016 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het klopt van geen kant, gezien Everink in de keuken is vermoord, terwijl hij alleen was met De Jong. Maar ondertussen waren ze vast nog aan het juichen en joelen over de wedstrijd ... Continu. Met z'n tweetjes.
Of harder!quote:Op zondag 27 maart 2016 10:31 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat ze de vingerafdrukken op de afstandbediening wel hebben. Wie heeft de tv uitgezet?
Daderkennis? Ik heb het ook nergens anders gelezen.quote:Op zondag 27 maart 2016 08:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat roep je nu al 2 keer, heb je daar een bron voor?
Hij was bevriend met Haase, als je op de baan wilt komen, kun je beter tassendrager zijn dan " een vriend". Je krijgt ws anders geen toegang.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
..maar waarom laat je je als tennisspeler in met iemand als Everink, die verder niet bekend staat als een coach? Misschien sponsorde Everink Haase financieel?...ik bedoel om nou iemand mee te nemen die je racket bespant en je balletjes haalt? op die toernooien worden die zaken toch altijd automatisch geregeld? Vind dat filmpje met Djokovic ook raar...als 'ballenraper' moet je min of meer je plek kennen en is het een beetje gek dat hij zo met Djokovic omgaat....tenzij hij een belangrijke positie in het team van Haase heeft.
Of je presenteert hier niet iedere brainfart als feit.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jaloers dat je er zelf niet opgekomen bent?
Lijkt me sterk dat dat waar is. Daar worden vrijwel altijd jeugdleden van de lokale tennisvereniging voor gevraagd.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
edit:
ik heb trouwens nergens gelezen dat hij ballenjongen was.
Als vriend en liefhebber van de sport leverde hij hand- en spandiensten. Manusmaatje van alles.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lijkt me sterk dat dat waar is. Daar worden vrijwel altijd jeugdleden van de lokale tennisvereniging voor gevraagd.
Daarom.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat waar is. Daar worden vrijwel altijd jeugdleden van de lokale tennisvereniging voor gevraagd.
lees overal dat hij een soort personal assistent was.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je dan al 25 bent is het waarschijnlijk al te laat.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:58 schreef GewoneBurger het volgende:
Damn, als je in 2012 kampioen bij de senioren wordt dan zou je toch zeggen dat je het in je hebt om prof te worden.
Misselijkmakende opmerking dit.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de aanslag in Brussel zit badr ook achter om de aandacht nog meer af te leiden?![]()
Ben benieuwd of hij (Mark) naast het tennissen nog wat tijd heeft gestoken in een studie.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dan al 25 bent is het waarschijnlijk al te laat.
doe niet zo kinderachtig, je zit zelf van alles te insinuerenquote:
ha ha. Ik las insemineren.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
de niet zo kinderachtig, je zit zelf van alles te insinueren
Of de Jong heeft zo'n scenario voorgesteld en Everink zag dat absoluut niet zitten.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:21 schreef XL het volgende:
Als Everink niet op de loonlijst van Haase staat, dan mag hij dus wedden op zijn partijen.
Als die 25.000 euro uit het casino nu eigenlijk gokwinsten zijn...
De Jong mag niet wedden, hij is insider en als hij gokt kunnen ze robin schorsen voor matchfixing. Als hij echter wat regelt met een vermogende vriend die niet betrokken is/gevolgd word door de ATP
dit.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de Jong heeft zo'n scenario voorgesteld en Everink zag dat absoluut niet zitten.
Everink had geld zat, kon doen wat hij wilde en was helemaal niet zo van het patsen en alleen maar meer, meer, meer willen.
Daarbij had hij meer dan genoeg vaardigheden om het op een legale manier te verdienen.
De Jong daarentegen...
In het door jou geschetste scenario had de Jong het overigens ook alleen maar hoeven melden bij de instanties.
Als matchfixing dan toch een rol speelt in dit verhaal dan acht ik de kans groter dat Everink de Jong heeft aangesproken op eventuele dubieuze situaties of dat de
Jong het voorgesteld heeft en Everink het niet zag zitten, waarna hij een gevaar werd voor de Jong.
Haase verklaarde in een interview dat de Jong er veel zekerheden voor moest opzeggen om coach te wordenquote:Op zondag 27 maart 2016 11:21 schreef XL het volgende:
Als Everink niet op de loonlijst van Haase staat, dan mag hij dus wedden op zijn partijen.
De Jong mag niet wedden, hij is insider en als hij gokt kunnen ze robin schorsen voor matchfixing. Als hij echter wat regelt met een vermogende vriend die niet betrokken is/gevolgd word door de ATP
http://nl.pokernews.com/n(...)-van-80000-23926.htmquote:De ruzie tussen Everink en De J. zou gaan om een schuld van rond de ¤80.000 van De J. aan Everink. Everink wist dat De J. een probleem had met poker en andere gokspellen, en dreigde zijn financiële problemen kenbaar te maken als hij niet terugbetaald zou worden. Ondertussen leende Everink De J. wel nog steeds geld.
Uitermate plausibel. Beetje stom van Everink dat hij zoveel geld uitgeleend heeft. Ik leen ook wel eens aan vrienden maar ik heb daar een limiet op. Een limiet waarbij, indien niet terugbetaald wordt, ik het wel om wil zetten in een 'cadeautje'. In Everink zijn geval zou het 10.000 E zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:15 schreef Sokz het volgende:
Moord Koen Everink naar verluidt om pokerschuld van ¤80.000
[..]
http://nl.pokernews.com/n(...)-van-80000-23926.htm
Toch raar om met 29 nog bij ouders te wonen?quote:Op zondag 27 maart 2016 13:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Haase verklaarde in een interview dat de Jong er veel zekerheden voor moest opzeggen om coach te worden
Dus de Jong had ws een goeie job
Woonde nog wel bij z'n ouders 😟
Absoluut niet. Zie je meer en meer. Veel vrienden van me wonen ook nog bij hun ouders. Die zijn dan wel rond de 26.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:30 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Toch raar om met 29 nog bij ouders te wonen?
'Het is best mogelijk' interpreteer jij als 'vaststaand feit'. Misschien kan Fok je een bijscholingscursus Nederlands bieden, wel handig voor een moderator.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je presenteert hier niet iedere brainfart als feit.
Maar ga er maar vanuit dat jij niets hebt waar ik jaloers op ben.
Gisteren stond dit in de telegraaf:quote:Op zondag 27 maart 2016 14:32 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zie je meer en meer. Veel vrienden van me wonen ook nog bij hun ouders. Die zijn dan wel rond de 26.
Was wel een inbraakgolf in de wijk, 13 keer ingebroken of poging tot van december tot aan begin maart.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:12 schreef GewoneBurger het volgende:
Is de verdachte volkswagen golf die regelmatig rond reed in de buurt al besproken? Kan er natuurlijk los van staan aangezien het een buurt is met veel mooie huizen en de bestuurders van de golf makkelijk een ander doelwit konden hebben.
Je ziet het steeds meer, klopt. Of het gezond is, is een tweede.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:32 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zie je meer en meer. Veel vrienden van me wonen ook nog bij hun ouders. Die zijn dan wel rond de 26.
Die oudere zus had anorexia, zijn jongere broer woont ook thuis en die tennist ook.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Gisteren stond dit in de telegraaf:
Met de arrestatie van zoon Mark krijgt het gezin opnieuw een drama te verwerken. Vorig jaar verloren ze hun oudste, eveneens nog thuiswonende dochter aan een ziekte. ,,Ze zijn heel erg op zichzelf. De boel zit altijd dicht en je ziet ze nauwelijks”, zegt een buurvrouw. ,,Het heeft wat weg van een sekte.
Gordijnen altijd dicht is wel vreemd 🙄
Ach ja, dat geroddel.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Gisteren stond dit in de telegraaf:
Met de arrestatie van zoon Mark krijgt het gezin opnieuw een drama te verwerken. Vorig jaar verloren ze hun oudste, eveneens nog thuiswonende dochter aan een ziekte. ,,Ze zijn heel erg op zichzelf. De boel zit altijd dicht en je ziet ze nauwelijks”, zegt een buurvrouw. ,,Het heeft wat weg van een sekte.
Gordijnen altijd dicht is wel vreemd![]()
Dat best mogelijk was ging over voorbedachte rade, misschien moet je zelf eens lezen wat je schrijft voor je een ander verwijt niet te kunnen lezen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
'Het is best mogelijk' interpreteer jij als 'vaststaand feit'. Misschien kan Fok je een bijscholingscursus Nederlands bieden, wel handig voor een moderator.
Woonden ook in Hilligersberg.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:09 schreef Smallish het volgende:
Raemon Sluiter hoort toch ook bij dat groepje tennisvrienden/kennissen? Zijn partner, Fatima Moreira de Melo, is volgens mij tegenwoordig professioneel pokerspeler. Ze kennen elkaar dus waarschijnlijk ook vanuit dat pokerwereldje.
haha, heeft geen drol met elkaar te maken. Jij kan goed een link leggen zegquote:Op zondag 27 maart 2016 16:09 schreef Smallish het volgende:
Raemon Sluiter hoort toch ook bij dat groepje tennisvrienden/kennissen? Zijn partner, Fatima Moreira de Melo, is volgens mij tegenwoordig professioneel pokerspeler. Ze kennen elkaar dus waarschijnlijk ook vanuit dat pokerwereldje.
Matchfixing is wat de tenniswereld verbindt aan praktijken de het daglicht niet kunnen gebruiken. Dit is geen onmogelijk scenario.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:21 schreef XL het volgende:
Tel daar een pokerschuld en een labiele geest bij op..quote:Op zondag 27 maart 2016 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Matchfixing is wat de tenniswereld verbindt aan praktijken de het daglicht niet kunnen gebruiken. Dit is geen onmogelijk scenario.
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Meer dat het door m'n hoofd schoot dat ze elkaar ook elders tegen kunnen komen dan alleen binnen de tenniswereld. That's it.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:11 schreef Jaidee het volgende:
[..]
haha, heeft geen drol met elkaar te maken. Jij kan goed een link leggen zeg
ok sorry. iets te felle reactie hier.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:19 schreef Smallish het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Meer dat het door m'n hoofd schoot dat ze elkaar ook elders tegen kunnen komen dan alleen binnen de tenniswereld. That's it.
Als dat van die gokschuld klopt dan denk ik dat dat gewoon een schuld onder vrienden was, en vanwege zijn vermogen ligt de komma dan misschien een paar nullen verder naar rechts?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tel daar een pokerschuld en een labiele geest bij op..
Snap alleen niet wat die Koen nog met hem thuis moest.
Tenniswereld in Hillegersberg is klein, er zijn ook maar twee dorpskroegen en 1 AH...quote:Op zondag 27 maart 2016 16:11 schreef Jaidee het volgende:
[..]
haha, heeft geen drol met elkaar te maken. Jij kan goed een link leggen zeg
Vrienden lenen elkaar wel eens geld uit, maar het zou wat zijn als matchfixing een rol speelt. De gokmaffia is een groep waar je geen grappen mee uit moet halen. En Haase zijn prestaties zijn nogal grillig te noemen.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tel daar een pokerschuld en een labiele geest bij op..
Snap alleen niet wat die Koen nog met hem thuis moest.
Eva van Dongen, ben jij het?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of de Jong heeft zo'n scenario voorgesteld en Everink zag dat absoluut niet zitten.
Everink had geld zat, kon doen wat hij wilde en was helemaal niet zo van het patsen en alleen maar meer, meer, meer willen.
Daarbij had hij meer dan genoeg vaardigheden om het op een legale manier te verdienen.
De Jong daarentegen...
In het door jou geschetste scenario had de Jong het overigens ook alleen maar hoeven melden bij de instanties.
Als matchfixing dan toch een rol speelt in dit verhaal dan acht ik de kans groter dat Everink de Jong heeft aangesproken op eventuele dubieuze situaties of dat de
Jong het voorgesteld heeft en Everink het niet zag zitten, waarna hij een gevaar werd voor de Jong.
Flikken was altijd wel topshow vond ik tochquote:
Dat zou wel heel dom van hem zijn om te verklaren dat er meer mensen waren die avond. Dat kun je toch binnen 5 minuten bij die personen checken of dat klopt.... Dan valt die de Jong toch direct door de mand. Waarom laten ze hem dan na de moord nog naar Amerika (was het toch?) vertrekken?quote:Op zondag 27 maart 2016 07:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat er toen gedacht werd dat er meerdere vrienden waren, kwam door de verklaring van Mark de Jong.
Omdat ze verder nog niets hadden?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom van hem zijn om te verklaren dat er meer mensen waren die avond. Dat kun je toch binnen 5 minuten bij die personen checken of dat klopt.... Dan valt die de Jong toch direct door de mand. Waarom laten ze hem dan na de moord nog naar Amerika (was het toch?) vertrekken?
Die Mark zat Feyenoord te kijken bij hem op de bank, dat doe je toch niet met iemand die je niet zo mag?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:33 schreef Jaidee het volgende:
Ik hoorde vanochtend een interview met Haase waarin de journalist aangaf dat Everink niet zo gecharmeerd was van Mark. Mark zou die week echter al 2x eerder bij Everink langs zijn geweest. Er werd niet aangegeven waarom Everink een hekel aan Mark zou hebben, en Haase wist hier ook niets van af
Tsja als Mark zegt dat er nog twee andere vrienden waren en die blijken er helemaal niet te zijn geweest dan lijkt mij dat extreem verdacht en genoeg om iemand vast te zetten.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat ze verder nog niets hadden?
Schijnt vaker te gebeuren dat mensen die niet van moord verdacht worden gewoon mogen reizenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat ze verder nog niets hadden?
lijkt mij ook niet, tenzij het natuurlijk een gijzeling was en ze d'r tv helemaal niet aanhadden (speculatie onzin)quote:Op zondag 27 maart 2016 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Mark zat Feyenoord te kijken bij hem op de bank, dat doe je toch niet met iemand die je niet zo mag?
Mogelijk is hij niet al veel eerder op zichzelf gaan wonen om zijn zus en ouders (bij zorg aan zus) te steunen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was wel een inbraakgolf in de wijk, 13 keer ingebroken of poging tot van december tot aan begin maart.
[..]
Je ziet het steeds meer, klopt. Of het gezond is, is een tweede.
Mark zei dat toch ook dat hij er met meerdere mensen zat? Is dan nog maar de vraag of hij er echt uitgenodigd was om voetbal te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Mark zat Feyenoord te kijken bij hem op de bank, dat doe je toch niet met iemand die je niet zo mag?
Maar een valse, zeer snel te checken verklaring afleggen is toch genoeg reden om iemand als verdachte te zien?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schijnt vaker te gebeuren dat mensen die niet van moord verdacht worden gewoon mogen reizen
Als het de verklaring van Mark was dat hij daar was om voetbal te kijken zegt dat natuurlijk nog niet zoveel.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet hij die andere vrienden wel bij voor- en achternaam gekend hebben, als hij alleen maar "een of andere Ruud en die ander heette geloof ik Henny" heeft gezegd, dan duurt het wel even voor ze de juiste Ruud en Henny in de kennissenkring van het slachtoffer gevonden hebben.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar een valse, zeer snel te checken verklaring afleggen is toch genoeg reden om iemand als verdachte te zien?
Ik heb geen idee wat die verklaring precies was. Wie die vrienden waren. Dat maakt het wat lastig om op de stoel van politie rechercheur plaats te nemen.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar een valse, zeer snel te checken verklaring afleggen is toch genoeg reden om iemand als verdachte te zien?
Dat duurt niet langer dan een halve dag. Als je eenmaal in zijn vriendenkring/netwerk duikt dan zie je al snel de verbanden. Als je dan geen Henny of Ruud kunt vinden dan weet je genoeg. Kun je ze wel vinden en ze verklaren dat ze beide er die avond niet zijn geweest dan weet je dat Mark of Ruud en Henny of alle 3 iets te verbergen hebben.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet hij die andere vrienden wel bij voor- en achternaam gekend hebben, als hij alleen maar "een of andere Ruud en die ander heette geloof ik Henny" heeft gezegd, dan duurt het wel even voor ze de juiste Ruud en Henny in de kennissenkring van het slachtoffer gevonden hebben.
Ik vraag mij ook af of dit verhaal alleen van Mark afkomt.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het de verklaring van Mark was dat hij daar was om voetbal te kijken zegt dat natuurlijk nog niet zoveel.
Heb je een bron?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:53 schreef RAVW het volgende:
waar ik nu wel mijn twijfels over heb is die vechtpartij met Badr hari..
die koen werd altijd neergezet als een goed persoon en zelfs onschuldig ....
maar met de feiten die we nu weten kan dat wel eens helemaal niet zo zijn en is misschien Badr terecht boos geworden op Koen en heeft hij gewoon zijn verdiende loon gehad ..
want ik denk nu met deze moord dat het dus echt niet zo'n lief persoon is geweest zo als hij zich voordeed
je word ook niet zo maar vermoord daar zal echt wel wat meer aan de hand zijn dan een goede zaken man
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:53 schreef RAVW het volgende:
maar met de feiten die we nu weten kan dat wel eens helemaal niet zo zijn en is misschien Badr terecht boos geworden op Koen en heeft hij gewoon zijn verdiende loon gehad ..
want ik denk nu met deze moord dat het dus echt niet zo'n lief persoon is geweest zo als hij zich voordeed
je word ook niet zo maar vermoord daar zal echt wel wat meer aan de hand zijn dan een goede zaken man
Hij schijnt een lo(u)llige opmerking te hebben gemaakt over Estelle. Iets van: Is Ruud's geld op?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:53 schreef RAVW het volgende:
Je wordt niet zomaar vermoord. Gebeurt ook wel eens na overspel. Of een verkeerde opmerking op straat.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:53 schreef RAVW het volgende:
Nee, was `goed gedaan..` wijzend op Estellequote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Hij schijnt een lo(u)llige opmerking te hebben gemaakt over Estelle. Iets van: Is Ruud's geld op?
niet dat ik het goed praat maar ik kan best begrijpen als je tegen zo'n Badr denk even stoer te gaan doen en dan ook hem nog even aan spreken op prive dingen te gaan lopen beledigen , ja dan is het toch best kans dat je een tik op je neus krijgtquote:Op zondag 27 maart 2016 16:55 schreef Leandra het volgende:
Zo aan gort getrapt worden kan je verdiende loon zijn voor iets wat je gezegd hebt? Werkelijk?
Ja, en dat was genoeg voor dat korte lontje.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Hij schijnt een lo(u)llige opmerking te hebben gemaakt over Estelle. Iets van: Is Ruud's geld op?
En die arme Stellepel, die dat soort shit waarschijnlijk al 100 keer gehoord had, en zich voor laat staan op haar Amsterdamse bijdehandheid had daar zelf natuurlijk helemaal geen weerwoord opquote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Maar heb je een bron dat Koen Everink in de illegale handel zat? Of zijn geld verdiende met foute handel?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
niet dat ik het goed praat maar ik kan best begrijpen als je tegen zo'n Badr denk even stoer te gaan doen en dan ook hem nog even aan spreken op prive dingen te gaan lopen beledigen , ja dan is het toch best kans dat je een tik op je neus krijgt
maar dat wil nog niet zeggen zo als nu beweerd word dat het zo'n lieve jongen was ..
dus als jou vriendin of vrouw voor Hoer uitgemaakt word in het openbaar , zeg je dank je wel , en je loopt door , denk dat 9 op de 10 mannen ( zeker de buitenlandse ) mannen je gewoon even op je plek zet.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Hoer? Je maakt er wel een mooi verhaaltje van.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
dus als jou vriendin of vrouw voor Hoer uitgemaakt word in het openbaar , zeg je dank je wel , en je loopt door , denk dat 9 op de 10 mannen ( zeker de buitenlandse ) mannen je gewoon even op je plek zet.
waarom zou hij dat dan zeggen , je weet als je zo iets zegt tegen iemand zijn vrouw dat je klappen kan krijgen
hier, aangezien jij alles weet:quote:Op zondag 27 maart 2016 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat duurt niet langer dan een halve dag. Als je eenmaal in zijn vriendenkring/netwerk duikt dan zie je al snel de verbanden. Als je dan geen Henny of Ruud kunt vinden dan weet je genoeg. Kun je ze wel vinden en ze verklaren dat ze beide er die avond niet zijn geweest dan weet je dat Mark of Ruud en Henny of alle 3 iets te verbergen hebben.
als hij een opmerking maakt dat iemand zijn geld op is wil betekenen dat ze op geld uit is en niet op iemand zijn liefde ... dus ??quote:Op zondag 27 maart 2016 17:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoer? Je maakt er wel een mooi verhaaltje van.
Er is anders ook nog geen enkele reden om aan te nemen dat het geen hele normale vent was, met toevallig wat meer geld dan de gemiddelde veertiger.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
niet dat ik het goed praat maar ik kan best begrijpen als je tegen zo'n Badr denk even stoer te gaan doen en dan ook hem nog even aan spreken op prive dingen te gaan lopen beledigen , ja dan is het toch best kans dat je een tik op je neus krijgt
maar dat wil nog niet zeggen zo als nu beweerd word dat het zo'n lieve jongen was ..
De rechter heeft zich volgens mij over de zaak uitgesproken, en is er 1 schuldig: Heer Hari. en als je zegt dat je het niet goed wil praten: Doe dat dan niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
dus als jou vriendin of vrouw voor Hoer uitgemaakt word in het openbaar , zeg je dank je wel , en je loopt door , denk dat 9 op de 10 mannen ( zeker de buitenlandse ) mannen je gewoon even op je plek zet.
waarom zou hij dat dan zeggen , je weet als je zo iets zegt tegen iemand zijn vrouw dat je klappen kan krijgen
Maar zei hij hoer? Nogmaals:quote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
als hij een opmerking maakt dat iemand zijn geld op is wil betekenen dat ze op geld uit is en niet op iemand zijn liefde ... dus ??
quote:Koen Everink zou op de bewuste Sensation-avond tegen Badr Hari hebben gezegd: ''Goed gedaan jongen'', wijzend op Estelle. Tegen Estelle zou de zakenman hebben gezegd: ''Is Ruud zijn geld op'', doelend op ex-man Gullit. Hari zei vrijdagmiddag dat er toen iets 'in hem knapte'.
Oh, dat bedoel je... Nee, dat had Estelle de afgelopen 20 jaar ook nog nooit eerder gehoord, ze zal idd wel helemaal van slag raken van de suggestie alleen al.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
als hij een opmerking maakt dat iemand zijn geld op is wil betekenen dat ze op geld uit is en niet op iemand zijn liefde ... dus ??
dus was het een nare man en mocht hij halfdoodgetrapt worden en heeft hij nu die messteken in zn rug ook verdiend..quote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee maar dat er iets bij je knapt als je zo iets hoort is toch wel begrijpelijk , zeker als hij al bekent staat om zijn korte lontjequote:Op zondag 27 maart 2016 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar zei hij hoer? Nogmaals:
[..]
Ja nu ik het zo hoor, ben ik het daar ook wel mee eensquote:Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef marsan het volgende:
[..]
dus was het een nare man en mocht hij halfdoodgetrapt worden en heeft hij nu die messteken in zn rug ook verdiend..
Nou; opgelost, slotje dan maar.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Ja nu ik het zo hoor, ben ik het daar ook wel mee eens
Als je alleen mensen pakt die ogenschijnlijk te pakken zijn in een gevecht sta je wat mij betreft in veel lager aanzien dan meneer Everink.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee maar dat er iets bij je knapt als je zo iets hoort is toch wel begrijpelijk , zeker als hij al bekent staat om zijn korte lontje
dan zeg je zo iets toch niet , dan bedenk je je toch wel even voor dat je zo'n uitspraak doet ...
tenminste als je zelf geen klappen wil hebben
als ik weet dat iemand losse handjes heb ga ik ook geen dingen weggen waarvan ik weet dat ik dan klappen gaat krijgen
maar nogmaals ik praat het niet goed en zeker die moord niet ....
maar ik probeer alleen even voor te stellen dat iemand best wel eens uit zijn vel kan springen door opmerkingen van iemand en dat het dan verkeerd afloopt ..... ja dat is helaas minder
Misschien even de verklaingen lezen van de mensen die die avond aanwezig waren in de Arena:quote:Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee maar dat er iets bij je knapt als je zo iets hoort is toch wel begrijpelijk , zeker als hij al bekent staat om zijn korte lontje
dan zeg je zo iets toch niet , dan bedenk je je toch wel even voor dat je zo'n uitspraak doet ...
tenminste als je zelf geen klappen wil hebben
als ik weet dat iemand losse handjes heb ga ik ook geen dingen weggen waarvan ik weet dat ik dan klappen gaat krijgen
maar nogmaals ik praat het niet goed en zeker die moord niet ....
maar ik probeer alleen even voor te stellen dat iemand best wel eens uit zijn vel kan springen door opmerkingen van iemand en dat het dan verkeerd afloopt ..... ja dat is helaas minder
Badr had alle tijd om tot bezinnen te komen.quote:Het barmeisje komt aan het woord. Zij serveerde de gasten van gastheer Steenbakkers de hele avond. In de biografie van Jens Olde Kalter, staat beschreven dat zij de ruimte even had verlaten en daarna glazen weer kwam vullen. ''Zal ik weer even'', zei ze tegen Badr Hari, die achter haar bar staat. De kickbokser slaat een arm om haar heen en begeleidt haar richting de deur. ''Nee hoor schatje, we hebben alles onder controle en kunnen het wel vijf minuten alleen.''
Vrijdag leest de Officier van Justitie haar verklaring voor: "Ik kreeg het gevoel dat ik weg moest van Badr Hari. Ik vroeg me af of ik iets fout had gedaan. Hij deed de deur achter me dicht."
Ik denk dat je de conclusie wel mag trekken dat Badr ook geen geld meer heeft, Estelle is al tijden bij hem weg...quote:Op zondag 27 maart 2016 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou; opgelost, slotje dan maar.
Misschien kan Badr de andere gokschulden van de Jong nog even afbetalen en dan zijn we helemaal rond.
Volgens mij twee huizen samengevoegd tot één huis.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien wonen ze in een heel groot huis...
Dat interpreteer jij zo, het was één zin mevrouw.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat best mogelijk was ging over voorbedachte rade, misschien moet je zelf eens lezen wat je schrijft voor je een ander verwijt niet te kunnen lezen.
Kan ook juist z'n tactiek zijn geweest. Eerst de suggestie wekken dat hij doodnormaal (hihi dood) het huis had verlaten om daarna z'n slag te slaan.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:35 schreef Elzies het volgende:
Vreemd verhaal hoor. Eerst samen televisie kijken en dan terugkeren om de man in zijn keuken dood te steken. Zeker met de wetenschap dat er een kind boven ligt te slapen.
Het kan natuurlijk. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden. We zullen zien met wat voor bewijs ze op de proppen komen. Want als bezoek zit er natuurlijk genoeg DNA. Dus je zult met wat beters op de proppen moeten komen.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan ook juist z'n tactiek zijn geweest. Eerst de suggestie wekken dat hij doodnormaal (hihi dood) het huis had verlaten om daarna z'n slag te slaan.
Hij had zijn telefoon moeten inleveren, daar kan natuurlijk ook het een en ander uitgehaald worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:44 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden. We zullen zien met wat voor bewijs ze op de proppen komen. Want als bezoek zit er natuurlijk genoeg DNA. Dus je zult met wat beters op de proppen moeten komen.
Toen hij "die vreemde figuren" rond het huis zag van zijn "maat" heeft hij natuurlijk de politie gewaarschuwd, of ten minste Koen ff gebeld..quote:Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij had zijn telefoon moeten inleveren, daar kan natuurlijk ook het een en ander uitgehaald worden.
Heb ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Gordijnen altijd dicht is wel vreemd![]()
We zullen zien. Maar als hij de dader mocht zijn dan ben ik benieuwd naar zijn beweegredenen.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij had zijn telefoon moeten inleveren, daar kan natuurlijk ook het een en ander uitgehaald worden.
quote:Mark de J., de tenniscoach die wordt verdacht van de moord op miljonair Koen Everink, zou grote pokerschulden hebben gehad. De 29-jarige Rotterdammer zou ook een schuld van 80.000 euro bij Koen Everink hebben gehad. Over dat bedrag zou ruzie zijn ontstaan.
Dat beweren ingewijden uit de pokerwereld tegenover de site Pokernews.com. Zij deden een rondvraag nadat het AD zaterdag meldde dat De J. tot voor kort actief leek in de online pokerwereld. Op een pokerforum bood hij grote geldbedragen aan die hij wilde omruilen in een andere elektronische munteenheid. Het afgelopen jaar probeerde De J. grote bedragen om te ruilen, van soms 10.000 tot 30.000 dollar per keer.
Link
Bovendien meldt een bron aan het AD dat er bij de politie inmiddels een verklaring ligt van een tennisser dat De J. inderdaad gok- en pokerschulden heeft. Onbekend is of in die verklaring ook een link met Koen Everink wordt gelegd.
Pokernews weet te melden dat Koen Everink geld aan De J. zou hebben geleend, maar Everink zou dat geld terug willen hebben op korte termijn. Everink zou daarbij zelfs gedreigd hebben De J.'s gokproblemen openbaar te maken.
Loopjongen
Koen Everink kende De J. sinds een paar jaar. Everink trok veel met tennissers op, vooral met Nederlands profspeler Robin Haase. Mark de J. was sinds 2014 coach van Haase. Everink reisde als pure hobby vaak mee naar toernooien en fungeerde als een soort 'loopjongen' voor Haase.
's Avonds 3 maart nodigde Everink De J. uit bij hem voetbal te komen kijken. De volgende ochtend werd Everink dood gevonden in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
Heeft die een bekentenis gedaan dan?quote:Op zondag 27 maart 2016 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt me een gevalletje case closed wel dit
Nee ik zeg dit lijkt me klip en klaarquote:Op zondag 27 maart 2016 17:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heeft die een bekentenis gedaan dan?
Hij noemde Estelle een hoer, de schoftquote:Op zondag 27 maart 2016 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Mocht dit verhaal waar zijn, is hij dus vermoord omdat hij een vriend geld heeft uitgeleend.
Ben benieuwd of die knakker zich nog meldt die beweerde dat Koen Everink wellicht een slecht mens was en je niet zomaar vermoord wordt.
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:18 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Hij noemde Estelle een hoer, de schoft
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Mocht dit verhaal waar zijn, is hij dus vermoord omdat hij een vriend geld heeft uitgeleend.
quote:Everink zou daarbij zelfs gedreigd hebben De J.'s gokproblemen openbaar te maken.
Als je iemand flink veel geld uitleent, en die persoon wil het niet terug betalen zal het via de rechter moeten. Dan komt het vanzelf uit. Dus zelfs de wettelijke wegen bewandelen kun je zien als indirect dreigement.quote:
Als er al iets op papier is gezet over de schuld wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je iemand flink veel geld uitleent, en die persoon wil het niet terug betalen zal het via de rechter moeten. Dan komt het vanzelf uit. Dus zelfs de wettelijke wegen bewandelen kun je zien als indirect dreigement.
Als je bij 1 persoon al een gokschuld hebt van ¤ 80 000,- dan heb je wel een gokprobleempje.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je iemand flink veel geld uitleent, en die persoon wil het niet terug betalen zal het via de rechter moeten. Dan komt het vanzelf uit. Dus zelfs de wettelijke wegen bewandelen kun je zien als indirect dreigement.
Hoe dan ook, de schuld deels bij het slachtoffer neerleggen op basis van deze verhalen vind ik bizar.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je bij 1 persoon al een gokschuld hebt van ¤ 80 000,- dan heb je wel een gokprobleempje.
Dreigen met openbaar maken is ook bijvoorbeeld de ouders (van inwonend verslaafde) op de hoogte stellen van de schuld van de zoon. Hoeft dus niet verkeerd bedoelt te zijn, als vriend kun je je ook oprecht zorgen maken. Kwijtschelden van de gokschuld zal geen oplossing zijn geweest.
Misschien was dit na het overlijden van zijn zus, ook wel een trigger...
"Koen was very close to three Dutch players," former world No 46 turned coach Ramon Sluiter said to the Telegraph.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:09 schreef Smallish het volgende:
Triest hoor.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:50 schreef ootjekatootje het volgende:
AD komt er ook al mee:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtml
[..]
Graag een link/bewijs voor deze lasterlijke aantijgingquote:Op zondag 27 maart 2016 18:18 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Nee, dit verdient niemand. Natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de schuld deels bij het slachtoffer neerleggen op basis van deze verhalen vind ik bizar.
quote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Ben benieuwd of die knakker zich nog meldt die beweerde dat Koen Everink wellicht een slecht mens was en je niet zomaar vermoord wordt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:18 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Vond de opmerking dat je "niet zomaar wordt vermoord" wel de gekstequote:Op zondag 27 maart 2016 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Stacey, dat was een reactie op dit verhaal:
[..]
[..]
[..]
Is ie ook niet zomaar.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vond de opmerking dat je "niet zomaar wordt vermoord" wel de gekste
Op basis van kennis van de werkzaamheden van Estelle?quote:Op zondag 27 maart 2016 18:18 schreef Jaidee het volgende:
[..]
hoho, hij is officieel verdachte op de moord van Koen Everink.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:10 schreef Jaidee het volgende:
Heerlijk dat speculeren.
Zeker als achteraf blijkt dat hij er niets mee te maken heeft en het een ordinaire roofmoord is van een crackgebruiker in de buurt
Die kans lijkt me na deze arrestatie (en de berichtgeving er over) nog kleiner dan dat:quote:Op zondag 27 maart 2016 19:10 schreef Jaidee het volgende:
Heerlijk dat speculeren.
Zeker als achteraf blijkt dat hij er niets mee te maken heeft en het een ordinaire roofmoord is van een crackgebruiker in de buurt
Dat zou een beste bak zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 19:10 schreef Jaidee het volgende:
Heerlijk dat speculeren.
quote:Op zondag 27 maart 2016 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans lijkt me na deze arrestatie (en de berichtgeving er over) nog kleiner dan dat:
[speculaas] de J. ook een schuld had bij Cristiano R. en op deze manier die schuld kon afkopen.[/speculaas]
Ja, wij welquote:Op zondag 27 maart 2016 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou een beste bak zijnDan lachen we er later vast nog wel eens om.
Maar denk jij echt dat hij onschuldig is? Dan hadden zijn familie en advocaat toch allang moord en brand geschreeuwd en rectificaties geëist?quote:
Nee, hij is erbij betrokken. Ben gewoon heel benieuwd wat nu t verhaal is.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar denk jij echt dat hij onschuldig is? Dan hadden zijn familie en advocaat toch allang moord en brand geschreeuwd en rectificaties geëist?
Ik vermoed toch dat tennis wereldje. Het geld enz. Wat triestquote:Op zondag 27 maart 2016 19:51 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Nee, hij is erbij betrokken. Ben gewoon heel benieuwd wat nu t verhaal is.
Hij had geld zat.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand ook al is ie miljonair 80k uitleent zonder dat er iets achter zit.
Dat klopt niet helemaal, dat hangt af van het persoon.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die er meestal bovenop zitten en niet even 80k uitlenen.
Ik denk ook niet dat hij het even in één keer uitgeleend hadquote:Op zondag 27 maart 2016 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dat is ook mijn ervaring, ik zal niet verbaasd zijn als er inderdaad wat achter zit.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee Koen ik heb weer wat cash nodig, prima hoeveel wil je deze keer hebben?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij het even in één keer uitgeleend had
18-2 toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:15 schreef Physsic het volgende:
Zou hij bij Robin ook geld hebben geleend? Door Robin werd hij natuurlijk sowieso gewoon betaald.
[Overigens was Mark minder dan twee weken voor de dood van Everink jarig]
Flinke ruzie, heftige emoties, wat drank en drugs en hoppa.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:37 schreef Soury het volgende:
Maar dan nog, geld of niet iemand neersteken. Dan spoor je niet helemaal
Ja ok een prik maar dood en heftig. Ik kan daar met mijn verstand niet bijquote:Op zondag 27 maart 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flinke ruzie, heftige emoties, wat drank en drugs en hoppa.
quote:Sjeng Schalken, voormalig nummer elf van de wereld, reageerde op L1 Radio niet verrast op de berichten van mogelijke matchfixing in de top van het internationale tennis.
"Ik weet dat internationale topspelers en ook nationale topspelers zijn benaderd om wedstrijden te verkopen. Robin Haase en Raemon Sluiter bijvoorbeeld. Daar zijn ze niet op in gegaan."
"Matchfixing is moeilijk om aan te pakken. Het is namelijk heel makkelijk om te verliezen, zonder dat het opvalt."
Koen tegenquote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.nu.nl/tennis/4(...)ixing-in-tennis.html
Bericht van 18 januari 2016
[..]
Comment nr 7 bij Nujij: "Hele merkwaardige reactie van Haasse.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.nu.nl/tennis/4(...)ixing-in-tennis.html
Bericht van 18 januari 2016
[..]
Waar heb je het over kan je het quotenquote:Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Comment nr 7 bij Nujij: "Hele merkwaardige reactie van Haasse.
Normaal gesproken zou een topsporter die hier niet bij betrokken is toch redelijk pissed off moeten zijn wanneer hij ontdekt dat ook hij gepiepeld wordt."
Goed opgemerkt van die user.
Comment 14 zeker niet gelezen?quote:Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Comment nr 7 bij Nujij: "Hele merkwaardige reactie van Haasse.
Normaal gesproken zou een topsporter die hier niet bij betrokken is toch redelijk pissed off moeten zijn wanneer hij ontdekt dat ook hij gepiepeld wordt."
Goed opgemerkt van die user.
Dank, best leesvoerquote:Op zondag 27 maart 2016 21:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)ixing.34845479.lynkx
En?quote:
Ik vind dit uit het bericht opmerkelijker eik.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind dit uit het bericht opmerkelijker eik.
"Novak Djokovic herhaalde na zijn openingspartij in Melbourne dat hij ooit benaderd is door matchfixers. De nummer één van de wereld werd in 2007 gevraagd of hij een partij in de eerste ronde van het toernooi in Sint-Petersburg wilde verliezen."
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
"Novak Djokovic herhaalde na zijn openingspartij in Melbourne dat hij ooit benaderd is door matchfixers. De nummer één van de wereld werd in 2007 gevraagd of hij een partij in de eerste ronde van het toernooi in Sint-Petersburg wilde verliezen."
In zo opmerkelijk met alles zou het me niet verbazen. Eer en geldquote:Op zondag 27 maart 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koen wilde wel erg graag incrowd worden met die tennisspelers. Toevallig ook met die, op wat beelden te zien.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
In zo opmerkelijk met alles zou het me niet verbazen. Eer en geld
Die tweequote:Op zondag 27 maart 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koen wilde wel erg graag incrowd worden met die tennisspelers. Toevallig ook met die, op wat beelden te zien.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtmlquote:UPDATE Mark de J., de tenniscoach die wordt verdacht van de moord op miljonair Koen Everink, zou grote pokerschulden hebben gehad. Alleen al op de site PokerStars zou De J. in een paar jaar tijd bijna 63.000 euro hebben verloren. De 29-jarige Rotterdammer zou ook een schuld van 80.000 euro bij Koen Everink hebben gehad. Over dat bedrag zou ruzie zijn ontstaan.
Alles kan maar iemand kapot snijden is toch raar als je prima in je tennis schoenen staat en de volgende dag naar Amerika gaat vliegen.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afpersing kan ook nog, trainer wist wat had al 80k en wilde meer.
Wat een eikelquote:Op zondag 27 maart 2016 21:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog meer schulden:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtml
Dat zijn geen lullige bedragen... Ook niet in Hillegersberg.
Zijn leerling won niet echt veel toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles kan maar iemand kapot snijden is toch raar als je prima in je tennis schoenen staat en de volgende dag naar Amerika gaat vliegen.
Ik ben niet thuis in de tennis wereldquote:Op zondag 27 maart 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn leerling won niet echt veel toch?
Wie zou die tennisser toch zijn?quote:Link
Bovendien meldt een bron aan het AD dat er bij de politie inmiddels een verklaring ligt van een tennisser dat De J. inderdaad gok- en pokerschulden heeft. Onbekend is of in die verklaring ook een link met Koen Everink wordt gelegd.
Heb je bij het afleggen van je getuigenverklaring tussendoor toch wel je pokerface opgezet.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles kan maar iemand kapot snijden is toch raar als je prima in je tennis schoenen staat en de volgende dag naar Amerika gaat vliegen.
Hquote:Op zondag 27 maart 2016 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
uit hetzelfde stukje:
[..]
Wie zou die tennisser toch zijn?
Haase die nooit ergens iets vanaf weet
Ik geloof er geen zak meer vanquote:Op zondag 27 maart 2016 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
uit hetzelfde stukje:
[..]
Wie zou die tennisser toch zijn?
Haase die nooit ergens iets vanaf weet
Ik snap hier dus echt niets van, hoe kun je centen verliezen die je niet hebt?quote:Op zondag 27 maart 2016 21:51 schreef Jaidee het volgende:
Update 21:17:
De J. speelde in totaal 72.900 handen op PokerStars, waarin hij een bedrag van $62.839 verloor. Opvallend genoeg verloor hij het overgrote merendeel op de lagere limieten. Uit de statistieken blijkt duidelijk dat De J. geen winnende speler was, hoewel hij wel regelmatig speelde. Hij verloor $14.200 op de $0,25/$0,50 pot-limit 6-max omaha tafels, en nog eens $17.900 op $0,25/$0,50 pot-limit omaha fullring. Op hetzelfde limiet verloor hij $16.100 in de zoom-variant. Het hoogste wat De J. speelde was $25/$50 waar de maximum buy-in $5.000 is, maar dat was maar voor korte duur. In totaal speelde hij slechts 33 handen op PLO$5.000, waarin hij $4.700 verloor.
Naast omaha speelde De J. ook heel af en toe no-limit hold'em, het hoogste dat hij daar speelde was $0,50/$1 capped-games. Slechts 1.100 speelde hij in no-limit hold'em. Hij verloor in deze variant in totaal slechts $39, een fractie van wat hij in totaal inleverde met het spelen van poker.
De laatste keer dat De J. op PokerStars actief was, was 8 januari dit jaar. Hij speelde toen 765 handen en verloor $3.300. De J. speelde al een behoorlijke tijd op internet poker, de genoemde statistieken zijn verzameld over een periode van 2,5 jaar.
De J. had zijn account blijkbaar niet gevalideerd bij PokerStars, en was zodoende continu opzoek naar het wisselen van geld in plaats van gewoon te storten. Hij had geld op Skrill en Neteller in de aanbieding, en wilde daarvoor in ruil geld op PokerStars ontvangen. Het ging daarbij aanvankelijk om relatief kleine bedragen van $1.000 tot $2.000, maar eind november 2015 was hij plots op zoek naar een transfer van $30.000.
PokersStars heeft ook een sportsbook (waar je op sportwedstrijden kunt wedden) dus misschien dat hij daarom zijn account niet gevalideerd had. (Dan moet je identificatie opsturen en wedden als tennisser mag niet).quote:Op zondag 27 maart 2016 21:51 schreef Jaidee het volgende:
De J. had zijn account blijkbaar niet gevalideerd bij PokerStars, en was zodoende continu opzoek naar het wisselen van geld in plaats van gewoon te storten. Hij had geld op Skrill en Neteller in de aanbieding, en wilde daarvoor in ruil geld op PokerStars ontvangen. Het ging daarbij aanvankelijk om relatief kleine bedragen van $1.000 tot $2.000, maar eind november 2015 was hij plots op zoek naar een transfer van $30.000.
Lenen van een bekendequote:Op zondag 27 maart 2016 21:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap hier dus echt niets van, hoe kun je centen verliezen die je niet hebt?
Dus wel geld inzetten terwijl je weet dat je het nooit uit kan cashenquote:Op zondag 27 maart 2016 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
PokersStars heeft ook een sportsbook (waar je op sportwedstrijden kunt wedden) dus misschien dat hij daarom zijn account niet gevalideerd had. (Dan moet je identificatie opsturen en wedden als tennisser mag niet).
Dit is geen probleem voor Stars. Tis meer luiheid + verliezende spelers cashen niet uit en hebben dan ook geen validatie nodig.quote:Op [quote]
[b]Op zondag 27 maart 2016 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
PokersStars heeft ook een sportsbook (waar je op sportwedstrijden kunt wedden) dus misschien dat hij daarom zijn account niet gevalideerd had. (Dan moet je identificatie opsturen en wedden als tennisser mag niet).
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:05 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Dit is geen probleem voor Stars. Tis meer luiheid + verliezende spelers cashen niet uit en hebben dan ook geen validatie nodig.
zondag 27 maart 2016 21:59 schreef ootjekatootje het volgende:[/b]
[..]
Ik snap hier dus echt niets van, hoe kun je centen verliezen die je niet hebt?
Hij had de centen. Hij had een hobby oh wacht je bedoeld J.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus ¤ 80 000,- lenen voor online gokspelletjes...
Dan ben je toch flink van het padje af, vraag blijft wel hoe Koen in godsnaam dacht zijn centen terug te kunnen krijgen. Een tenniscoach maakt nu niet echt grote carrièrestappen.
Op een gegeven moment is het limiet toch wel bereikt zou je denken.quote:
Misschien via chip dumpen overspelen naar een ander account en dan uit laten betalen via Skrill / Netellerquote:Op zondag 27 maart 2016 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
Dus wel geld inzetten terwijl je weet dat je het nooit uit kan cashen
Geleend geld terugbetalen oid, ik gok ook maar watquote:Maar in het artikel wordt geschreven over iemand die veel op lage stakes speelt die ineens 30K online wilt hebben
Op die pokerwebsite stond toch ook een comment van iemand die hem in januari nog heeft zien spelen en aangeeft dat het hem opviel dat het inzetten vooral om lage bedragen ging.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:52 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind die schuld van 80K aan Everink wel een beetje gek verhaal terwijl De J online niet de standaard gokker lijkt te zijn die op de hoogste stakes veel geld heeft verloren. Integendeel, hij heeft veel gespeeld, structureel verloren maar wel op de lage stakes. Dus als dat zijn schuld aan Everink zou verklaren (terwijl eerst over high stakes live werd gesproken) dan heeft Everink hem heel vaak geld geleend
Mark had schulden en geen centen.quote:
Niet voor die site, wel voor hem.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:05 schreef Jaidee het volgende:
Dit is geen probleem voor Stars. Tis meer luiheid + verliezende spelers cashen niet uit en hebben dan ook geen validatie nodig.
Gokken is big dealquote:Op zondag 27 maart 2016 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het limiet toch wel bereikt zou je denken.
Lenen is dan inderdaad een optie.
Ja,inderdaad, ik heb daar geen kaas van gegeten.
Ik had mijn quote al aangepastquote:Op zondag 27 maart 2016 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mark had schulden en geen centen.
Ik had het niet over Koen.
Ik vroeg me juist af hoe Koen dat geleende geld dacht terug te krijgen, het was nu niet echt een investering in een prachtige bedrijfsplan.
Inzetten om het te kunnen gebruiken voor poker?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus wel geld inzetten terwijl je weet dat je het nooit uit kan cashen
Maar in het artikel wordt geschreven over iemand die veel op lage stakes speelt die ineens 30K online wilt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |