abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2016 @ 17:08:08 #201
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_160979802
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar zei hij hoer? Nogmaals:

[..]

nee maar dat er iets bij je knapt als je zo iets hoort is toch wel begrijpelijk , zeker als hij al bekent staat om zijn korte lontje

dan zeg je zo iets toch niet , dan bedenk je je toch wel even voor dat je zo'n uitspraak doet ...
tenminste als je zelf geen klappen wil hebben

als ik weet dat iemand losse handjes heb ga ik ook geen dingen weggen waarvan ik weet dat ik dan klappen gaat krijgen

maar nogmaals ik praat het niet goed en zeker die moord niet ....
maar ik probeer alleen even voor te stellen dat iemand best wel eens uit zijn vel kan springen door opmerkingen van iemand en dat het dan verkeerd afloopt ..... ja dat is helaas minder
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_160979815
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef marsan het volgende:

[..]

dus was het een nare man en mocht hij halfdoodgetrapt worden en heeft hij nu die messteken in zn rug ook verdiend..
Ja nu ik het zo hoor, ben ik het daar ook wel mee eens
  zondag 27 maart 2016 @ 17:10:15 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160979840
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef Jaidee het volgende:

[..]

Ja nu ik het zo hoor, ben ik het daar ook wel mee eens
Nou; opgelost, slotje dan maar.
Misschien kan Badr de andere gokschulden van de Jong nog even afbetalen en dan zijn we helemaal rond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160979913
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef RAVW het volgende:

[..]

nee maar dat er iets bij je knapt als je zo iets hoort is toch wel begrijpelijk , zeker als hij al bekent staat om zijn korte lontje

dan zeg je zo iets toch niet , dan bedenk je je toch wel even voor dat je zo'n uitspraak doet ...

als ik weet dat iemand losse handjes heb ga ik ook geen dingen weggen waarvan ik weet dat ik dan klappen gaat krijgen

maar ik probeer alleen even voor te stellen dat iemand best wel eens uit zijn vel kan springen door opmerkingen van iemand en dat het dan verkeerd afloopt ..... ja dat is helaas minder
Als je alleen mensen pakt die ogenschijnlijk te pakken zijn in een gevecht sta je wat mij betreft in veel lager aanzien dan meneer Everink.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:15:05 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160979940
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:08 schreef RAVW het volgende:

[..]

Misschien even de verklaingen lezen van de mensen die die avond aanwezig waren in de Arena:

quote:
Het barmeisje komt aan het woord. Zij serveerde de gasten van gastheer Steenbakkers de hele avond. In de biografie van Jens Olde Kalter, staat beschreven dat zij de ruimte even had verlaten en daarna glazen weer kwam vullen. ''Zal ik weer even'', zei ze tegen Badr Hari, die achter haar bar staat. De kickbokser slaat een arm om haar heen en begeleidt haar richting de deur. ''Nee hoor schatje, we hebben alles onder controle en kunnen het wel vijf minuten alleen.''

Vrijdag leest de Officier van Justitie haar verklaring voor: "Ik kreeg het gevoel dat ik weg moest van Badr Hari. Ik vroeg me af of ik iets fout had gedaan. Hij deed de deur achter me dicht."
Badr had alle tijd om tot bezinnen te komen.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:17:17 #206
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160979990
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou; opgelost, slotje dan maar.
Misschien kan Badr de andere gokschulden van de Jong nog even afbetalen en dan zijn we helemaal rond.
Ik denk dat je de conclusie wel mag trekken dat Badr ook geen geld meer heeft, Estelle is al tijden bij hem weg... :7
pi_160980054
Als je in je vrije tijd nog gaat trainen, leef je wel voor je vak. Dat wel
pi_160980171
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:58 schreef ootjekatootje het volgende:

Misschien wonen ze in een heel groot huis...
Volgens mij twee huizen samengevoegd tot één huis.
pi_160980429
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat best mogelijk was ging over voorbedachte rade, misschien moet je zelf eens lezen wat je schrijft voor je een ander verwijt niet te kunnen lezen.
Dat interpreteer jij zo, het was één zin mevrouw.
pi_160980518
Vreemd verhaal hoor. Eerst samen televisie kijken en dan terugkeren om de man in zijn keuken dood te steken. Zeker met de wetenschap dat er een kind boven ligt te slapen.
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 17:41:39 #211
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_160980683
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:35 schreef Elzies het volgende:
Vreemd verhaal hoor. Eerst samen televisie kijken en dan terugkeren om de man in zijn keuken dood te steken. Zeker met de wetenschap dat er een kind boven ligt te slapen.
Kan ook juist z'n tactiek zijn geweest. Eerst de suggestie wekken dat hij doodnormaal (hihi dood) het huis had verlaten om daarna z'n slag te slaan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160980742
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Kan ook juist z'n tactiek zijn geweest. Eerst de suggestie wekken dat hij doodnormaal (hihi dood) het huis had verlaten om daarna z'n slag te slaan.
Het kan natuurlijk. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden. We zullen zien met wat voor bewijs ze op de proppen komen. Want als bezoek zit er natuurlijk genoeg DNA. Dus je zult met wat beters op de proppen moeten komen.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:46:05 #213
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160980778
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:44 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden. We zullen zien met wat voor bewijs ze op de proppen komen. Want als bezoek zit er natuurlijk genoeg DNA. Dus je zult met wat beters op de proppen moeten komen.
Hij had zijn telefoon moeten inleveren, daar kan natuurlijk ook het een en ander uitgehaald worden.
pi_160980865
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij had zijn telefoon moeten inleveren, daar kan natuurlijk ook het een en ander uitgehaald worden.
Toen hij "die vreemde figuren" rond het huis zag van zijn "maat" heeft hij natuurlijk de politie gewaarschuwd, of ten minste Koen ff gebeld..
  zondag 27 maart 2016 @ 17:49:44 #215
165633 eriksd
The grand facade...
pi_160980870
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Gordijnen altijd dicht is wel vreemd :Y
Heb ik ook.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_160980876
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We zullen zien. Maar als hij de dader mocht zijn dan ben ik benieuwd naar zijn beweegredenen.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:50:05 #217
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160980879
AD komt er ook al mee:

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtml

quote:
Mark de J., de tenniscoach die wordt verdacht van de moord op miljonair Koen Everink, zou grote pokerschulden hebben gehad. De 29-jarige Rotterdammer zou ook een schuld van 80.000 euro bij Koen Everink hebben gehad. Over dat bedrag zou ruzie zijn ontstaan.
Dat beweren ingewijden uit de pokerwereld tegenover de site Pokernews.com. Zij deden een rondvraag nadat het AD zaterdag meldde dat De J. tot voor kort actief leek in de online pokerwereld. Op een pokerforum bood hij grote geldbedragen aan die hij wilde omruilen in een andere elektronische munteenheid. Het afgelopen jaar probeerde De J. grote bedragen om te ruilen, van soms 10.000 tot 30.000 dollar per keer.

Link
Bovendien meldt een bron aan het AD dat er bij de politie inmiddels een verklaring ligt van een tennisser dat De J. inderdaad gok- en pokerschulden heeft. Onbekend is of in die verklaring ook een link met Koen Everink wordt gelegd.

Pokernews weet te melden dat Koen Everink geld aan De J. zou hebben geleend, maar Everink zou dat geld terug willen hebben op korte termijn. Everink zou daarbij zelfs gedreigd hebben De J.'s gokproblemen openbaar te maken.

Loopjongen
Koen Everink kende De J. sinds een paar jaar. Everink trok veel met tennissers op, vooral met Nederlands profspeler Robin Haase. Mark de J. was sinds 2014 coach van Haase. Everink reisde als pure hobby vaak mee naar toernooien en fungeerde als een soort 'loopjongen' voor Haase.

's Avonds 3 maart nodigde Everink De J. uit bij hem voetbal te komen kijken. De volgende ochtend werd Everink dood gevonden in de keuken van zijn villa in Bilthoven.
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 17:55:09 #218
pi_160980991
Lijkt me een gevalletje case closed wel dit :')
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 27 maart 2016 @ 17:56:44 #219
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160981024
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt me een gevalletje case closed wel dit :')
Heeft die een bekentenis gedaan dan?
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 17:58:00 #220
pi_160981050
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heeft die een bekentenis gedaan dan?
Nee ik zeg dit lijkt me klip en klaar
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_160981360
Mocht dit verhaal waar zijn, is hij dus vermoord omdat hij een vriend geld heeft uitgeleend.

Ben benieuwd of die knakker zich nog meldt die beweerde dat Koen Everink wellicht een slecht mens was en je niet zomaar vermoord wordt.
pi_160981426
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Mocht dit verhaal waar zijn, is hij dus vermoord omdat hij een vriend geld heeft uitgeleend.

Ben benieuwd of die knakker zich nog meldt die beweerde dat Koen Everink wellicht een slecht mens was en je niet zomaar vermoord wordt.
Hij noemde Estelle een hoer, de schoft
pi_160981466
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:18 schreef Jaidee het volgende:

[..]

Hij noemde Estelle een hoer, de schoft
Dat dan weer wel natuurlijk.
pi_160981468
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:14 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Everink zou daarbij zelfs gedreigd hebben De J.'s gokproblemen openbaar te maken.
pi_160981533
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Als je iemand flink veel geld uitleent, en die persoon wil het niet terug betalen zal het via de rechter moeten. Dan komt het vanzelf uit. Dus zelfs de wettelijke wegen bewandelen kun je zien als indirect dreigement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')