abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2016 @ 16:40:57 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160979254
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Mark zat Feyenoord te kijken bij hem op de bank, dat doe je toch niet met iemand die je niet zo mag?
Als het de verklaring van Mark was dat hij daar was om voetbal te kijken zegt dat natuurlijk nog niet zoveel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 maart 2016 @ 16:46:30 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160979351
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Maar een valse, zeer snel te checken verklaring afleggen is toch genoeg reden om iemand als verdachte te zien?
Moet hij die andere vrienden wel bij voor- en achternaam gekend hebben, als hij alleen maar "een of andere Ruud en die ander heette geloof ik Henny" heeft gezegd, dan duurt het wel even voor ze de juiste Ruud en Henny in de kennissenkring van het slachtoffer gevonden hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160979356
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Maar een valse, zeer snel te checken verklaring afleggen is toch genoeg reden om iemand als verdachte te zien?
Ik heb geen idee wat die verklaring precies was. Wie die vrienden waren. Dat maakt het wat lastig om op de stoel van politie rechercheur plaats te nemen.
  zondag 27 maart 2016 @ 16:48:42 #179
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160979385
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet hij die andere vrienden wel bij voor- en achternaam gekend hebben, als hij alleen maar "een of andere Ruud en die ander heette geloof ik Henny" heeft gezegd, dan duurt het wel even voor ze de juiste Ruud en Henny in de kennissenkring van het slachtoffer gevonden hebben.
Dat duurt niet langer dan een halve dag. Als je eenmaal in zijn vriendenkring/netwerk duikt dan zie je al snel de verbanden. Als je dan geen Henny of Ruud kunt vinden dan weet je genoeg. Kun je ze wel vinden en ze verklaren dat ze beide er die avond niet zijn geweest dan weet je dat Mark of Ruud en Henny of alle 3 iets te verbergen hebben.
  zondag 27 maart 2016 @ 16:53:41 #180
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_160979488
waar ik nu wel mijn twijfels over heb is die vechtpartij met Badr hari..
die koen werd altijd neergezet als een goed persoon en zelfs onschuldig ....

maar met de feiten die we nu weten kan dat wel eens helemaal niet zo zijn en is misschien Badr terecht boos geworden op Koen en heeft hij gewoon zijn verdiende loon gehad ..

want ik denk nu met deze moord dat het dus echt niet zo'n lief persoon is geweest zo als hij zich voordeed

je word ook niet zo maar vermoord daar zal echt wel wat meer aan de hand zijn dan een goede zaken man
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_160979529
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het de verklaring van Mark was dat hij daar was om voetbal te kijken zegt dat natuurlijk nog niet zoveel.
Ik vraag mij ook af of dit verhaal alleen van Mark afkomt.
  zondag 27 maart 2016 @ 16:55:37 #182
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160979530
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:53 schreef RAVW het volgende:

maar met de feiten die we nu weten kan dat wel eens helemaal niet zo zijn en is misschien Badr terecht boos geworden op Koen en heeft hij gewoon zijn verdiende loon gehad ..

want ik denk nu met deze moord dat het dus echt niet zo'n lief persoon is geweest zo als hij zich voordeed

je word ook niet zo maar vermoord daar zal echt wel wat meer aan de hand zijn dan een goede zaken man
Heb je een bron?

Daarnaast staan de kranten bol van mensen die om niets vermoord worden...
  zondag 27 maart 2016 @ 16:55:48 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160979536
Zo aan gort getrapt worden kan je verdiende loon zijn voor iets wat je gezegd hebt? Werkelijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 16:56:01 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_160979539
quote:

:o dat vind ik nogal een boude uitspraak
pi_160979559
quote:

Hij schijnt een lo(u)llige opmerking te hebben gemaakt over Estelle. Iets van: Is Ruud's geld op?
pi_160979579
quote:

Je wordt niet zomaar vermoord. Gebeurt ook wel eens na overspel. Of een verkeerde opmerking op straat.

Fijne gedachtegangen heb jij.
  zondag 27 maart 2016 @ 16:57:48 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160979586
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Jaidee het volgende:

[..]

Hij schijnt een lo(u)llige opmerking te hebben gemaakt over Estelle. Iets van: Is Ruud's geld op?
Nee, was `goed gedaan..` wijzend op Estelle
  zondag 27 maart 2016 @ 16:57:56 #188
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_160979589
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:55 schreef Leandra het volgende:
Zo aan gort getrapt worden kan je verdiende loon zijn voor iets wat je gezegd hebt? Werkelijk?
niet dat ik het goed praat maar ik kan best begrijpen als je tegen zo'n Badr denk even stoer te gaan doen en dan ook hem nog even aan spreken op prive dingen te gaan lopen beledigen , ja dan is het toch best kans dat je een tik op je neus krijgt

maar dat wil nog niet zeggen zo als nu beweerd word dat het zo'n lieve jongen was ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 16:58:08 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_160979592
quote:

[..]

Ja, en dat was genoeg voor dat korte lontje.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:00:28 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160979636
quote:

[..]

En die arme Stellepel, die dat soort shit waarschijnlijk al 100 keer gehoord had, en zich voor laat staan op haar Amsterdamse bijdehandheid had daar zelf natuurlijk helemaal geen weerwoord op :'(
Als hij überhaupt al zoiets gezegd zou hebben, want dat is ook de vraag nog maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 27 maart 2016 @ 17:00:44 #191
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160979639
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef RAVW het volgende:

[..]

niet dat ik het goed praat maar ik kan best begrijpen als je tegen zo'n Badr denk even stoer te gaan doen en dan ook hem nog even aan spreken op prive dingen te gaan lopen beledigen , ja dan is het toch best kans dat je een tik op je neus krijgt

maar dat wil nog niet zeggen zo als nu beweerd word dat het zo'n lieve jongen was ..
Maar heb je een bron dat Koen Everink in de illegale handel zat? Of zijn geld verdiende met foute handel?

Niemand hier beweert dat hij een lieve jongen was, wel een goede zakenman. Tenminste dat vind ik.

En een tik op je neus krijgen is wat anders dan compleet aan gort worden getrapt.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:01:02 #192
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_160979650
quote:

[..]

dus als jou vriendin of vrouw voor Hoer uitgemaakt word in het openbaar , zeg je dank je wel , en je loopt door , denk dat 9 op de 10 mannen ( zeker de buitenlandse ) mannen je gewoon even op je plek zet.
waarom zou hij dat dan zeggen , je weet als je zo iets zegt tegen iemand zijn vrouw dat je klappen kan krijgen
  zondag 27 maart 2016 @ 17:02:46 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160979687
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef RAVW het volgende:

[..]

dus als jou vriendin of vrouw voor Hoer uitgemaakt word in het openbaar , zeg je dank je wel , en je loopt door , denk dat 9 op de 10 mannen ( zeker de buitenlandse ) mannen je gewoon even op je plek zet.
waarom zou hij dat dan zeggen , je weet als je zo iets zegt tegen iemand zijn vrouw dat je klappen kan krijgen
Hoer? Je maakt er wel een mooi verhaaltje van.

en een beetje vrouw anno nu lost dat liever zelf even op.
pi_160979691
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:48 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat duurt niet langer dan een halve dag. Als je eenmaal in zijn vriendenkring/netwerk duikt dan zie je al snel de verbanden. Als je dan geen Henny of Ruud kunt vinden dan weet je genoeg. Kun je ze wel vinden en ze verklaren dat ze beide er die avond niet zijn geweest dan weet je dat Mark of Ruud en Henny of alle 3 iets te verbergen hebben.
hier, aangezien jij alles weet:
https://www.kombijdepolitie.nl
  zondag 27 maart 2016 @ 17:03:27 #195
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_160979699
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoer? Je maakt er wel een mooi verhaaltje van.
als hij een opmerking maakt dat iemand zijn geld op is wil betekenen dat ze op geld uit is en niet op iemand zijn liefde ... dus ??
  zondag 27 maart 2016 @ 17:04:29 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160979720
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef RAVW het volgende:

[..]

Er is anders ook nog geen enkele reden om aan te nemen dat het geen hele normale vent was, met toevallig wat meer geld dan de gemiddelde veertiger.

Dus om op basis van het feit dat hij nu vermoord is (mogelijk door iemand die een schuld bij hem zou kunnen hebben) te stellen dat hij het toen ook wel verdiend zou hebben lijkt me wel erg kort door de bocht.
Zeker gezien die mishandeling het werk was van iemand die wel bekend staat om z'n korte lontje tijdens het uitgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160979723
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef RAVW het volgende:

[..]

De rechter heeft zich volgens mij over de zaak uitgesproken, en is er 1 schuldig: Heer Hari. en als je zegt dat je het niet goed wil praten: Doe dat dan niet.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:05:11 #198
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160979732
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef RAVW het volgende:

[..]

als hij een opmerking maakt dat iemand zijn geld op is wil betekenen dat ze op geld uit is en niet op iemand zijn liefde ... dus ??
Maar zei hij hoer? Nogmaals:

quote:
Koen Everink zou op de bewuste Sensation-avond tegen Badr Hari hebben gezegd: ''Goed gedaan jongen'', wijzend op Estelle. Tegen Estelle zou de zakenman hebben gezegd: ''Is Ruud zijn geld op'', doelend op ex-man Gullit. Hari zei vrijdagmiddag dat er toen iets 'in hem knapte'.
  zondag 27 maart 2016 @ 17:06:45 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160979768
quote:

[..]

Oh, dat bedoel je... Nee, dat had Estelle de afgelopen 20 jaar ook nog nooit eerder gehoord, ze zal idd wel helemaal van slag raken van de suggestie alleen al.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160979799
quote:

[..]

dus was het een nare man en mocht hij halfdoodgetrapt worden en heeft hij nu die messteken in zn rug ook verdiend..
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')