Ze reisden niet in dezelfde klasse.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:31 schreef hondjes het volgende:
En dan kalm naast Haasse in het vliegtuig gaan zitten en over koetjes en kalfjes gaan praten.
Nee. Gescheiden, met kind.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Even wat anders. Had hij geen vrouw?
Nee, maar je spreekt toch elkaar voor je het vliegtuig instapt of spraken ze totaal niet met elkaar. Haase had toch niets gemerkt.quote:
Ja, maar dan zit je dus niet een hele reis rustig naast elkaarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:42 schreef hondjes het volgende:
Nee, maar je spreekt toch elkaar voor je het vliegtuig instapt of spraken ze totaal niet met elkaar. Haase had toch niets gemerkt.
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?
Geen idee, maar als het enkel om geld zou gaan is het wel vreemd dat je de buit laat liggen...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vermoedt dat het weleens een crime passionnel zou kunnen zijn?
quote:
Wat is er nu zo vreemd aan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Het licht gezien? Fanatiek? Je doet alsof hij opeens een profcarrière in de tennissport ambieerde. Ook als liefhebber kun je je spel toch willen verbeteren, met de hulp van een tennisleraar.
september 2015quote:
Mijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik niet, daar zit wel meer achter.
waarom niet? Hij was gestopt met werken en hield van tennis en aan revalideren na ernstige blessure..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?
Ineens? Naar mijn weten is hij altijd erg sportief geweest?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ineens was ie gegrepen door het tennisspel en ging er helemaal in op.
Dat is meer een vooroordeel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toevallig is er ook nog wat naar buiten gekomen over matchfixing in die wereld maar ok ik heb slechts beperkt inlevingsvermogen.
Hij ziet er ook echt uit als een fanatieke sporter.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ineens? Naar mijn weten is hij altijd erg sportief geweest?
dat heb ik met zwemmen en ik ben zowat bejaardquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijnis ook op zijn 42e fanatiek geworden met tennissen. Zit niks achter. Echt niet. Vindt ie gewoon leuk.
Verdacht, heel verdacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
dat heb ik met zwemmen en ik ben zowat bejaard
Ik denk eerder dat ie er inzat maar goed dat is een vermoeden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Everink naast zijn voortdurende strijd om gerechtigheid in de Badr-zaak ook nog wel de energie en het animo had om het hele match fixing in de tenniswereld aan de kaak te stellen.
Je neemt immers nooit te veel hooi op je vork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |