quote:Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven
Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.
Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.
Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."
De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.
quote:Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs
Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.
De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.
Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."
De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.
Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”
Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
quote:Peter rd Vries in RTL Boulevard dd 07-03-2016 : er was wel degelijk camerabewaking
Vanaf 07.53.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
quote:Politie.nl Update zaak Bilthoven
Laatste update: 08-03-2016 | 13:25
Bilthoven - Het onderzoek naar de dood van Koen Everink, wordt onverminderd voortgezet. Vrijdagochtend 4 maart werd hij levenloos aangetroffen in zijn woning. Hij werd door messteken om het leven gebracht.
Onderzoek
Direct startte de recherche een groot onderzoek. De Forensische Opsporing verrichtte uitgebreid sporenonderzoek in de woning. Dit onderzoek werd maandag 7 maart afgerond, het rechercheonderzoek gaat door. Zo werd en wordt met diverse getuigen gesproken en worden de sporen verder geanalyseerd.
Scenario’s
Vrijdag 4 maart werd het lichaam meegenomen voor verder onderzoek. Hieruit kwam vast te staan dat Koen Everink door messteken om het leven werd gebracht. Het onderzoek richt zich op wat er zich in de woning heeft afgespeeld en wie de dader(s) is/zijn. Alle mogelijke scenario’s worden opengehouden.
Tips
Tot nu toe kwamen ruim 30 tips binnen die de recherche verder onderzoekt. Tips blijven welkom. Heeft u iets verdachts gezien en/of gehoord in de omgeving van de Hoflaan tussen donderdagavond 3 maart 18.00 uur en vrijdagochtend 4 maart 09.00 uur? Of is u iets in de periode voor donderdagavond 3 maart of na vrijdagochtend 4 maart iets opgevallen dat u ‘ apart’ vond? Meld dit dan bij de recherche. Ook alle andere informatie die het onderzoek kan helpen, kan gedeeld worden. Dinsdagavond 8 maart besteedt Opsporing Verzocht aandacht aan het onderzoek en het regionale opsporingsprogramma Bureau Hengeveld doet dit op woensdag 9 maart.
Informatie delen
Tips kunnen met het onderzoeksteam gedeeld worden via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem kan via 0800-7000 of via M-online. Ook de opsporingstiplijn, 0800-6070, kan gebeld worden. Daarnaast kan gesproken worden met het Team Criminele Inlichtingen via 079- 3458999.
Update Koen Everink is niet door zijn dochter gevondenquote:Update Telegraaf dd 08-03-2016
Everink werd doodgestoken
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
Wat moet ie met een coach op zijn leeftijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:50 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Kan hij in zijn vrije tijd dan niet tennissen?
Een leraar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat moet ie met een coach op zijn leeftijd?
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een leraar.
Wist niet dat er een wet bestond die voorschrijft dat je maar tot een bepaalde leeftijd van de diensten van een tennisleraar gebruik van mag maken?
Het licht gezien? Fanatiek? Je doet alsof hij opeens een profcarrière in de tennissport ambieerde. Ook als liefhebber kun je je spel toch willen verbeteren, met de hulp van een tennisleraar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?
als...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:54 schreef Perrin het volgende:
Als hij de dader blijkt, dan lijkt 't me geen geplande actie.
Mogelijk motief: 'Koen Everink had ¤25.000 cash in huis'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ineens had ie het licht gezien en ging fanatiek aan de gang op de tennisbaan, geloof je het zelf?
Dat is nieuwe informatie of is dit een conclusie van jou?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:40 schreef sacha het volgende:
[..]
hij was tevens tennisleraar van meneer Everink
dat staat in dat artikeltje van Quote hierbovenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is nieuwe informatie of is dit een conclusie van jou?
ah, gelukkig was die tekst niet vetgedrukt. Ehhhh....quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:45 schreef sacha het volgende:
[..]
dat staat in dat artikeltje van Quote hierboven
En waarop baseer jij jouw 'volgens mij'?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
ah, gelukkig was die tekst niet vetgedrukt. Ehhhh....
Hoe betrouwbaar is Quote? Volgens mij wist Robin Haase dit niet toen hij werd geinterviewd hoewel "leraar zijn" een breed begrip kan zijn
Is die kerel schuldig dan? Of zijn ze nog steeds, net als een uur geleden met het onderzoek bezig?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef TheVulture het volgende:
3 keer in de week bij een vriend op bezoek en hem bij het laatste bezoek vermoorden, je zou bijna denken dat er meer was dan 'vriendschap', want als het om het geld gaat was dat wel meegenomen lijkt me... wel bizar voor Haase dat je coach blijkbaar een moord kan plegen en dan doodleuk met je op pad gaat een dag later... ik kan me voorstellen dat je echt helemaal van de kaart bent
Het interview tussen Haase en de NOS en daar reageert Haase op de vraag hoe goed De J Everink kende met: "Goed, zoals Everink iedereen in de tenniswereld goed kende".quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waarop baseer jij jouw 'volgens mij'?
Daarom, dus je baseert het niet op iets wat feitelijk is, maar wat eventueel anders gezegd of benadrukt zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
Het interview tussen Haase en de NOS en daar reageert Haase op de vraag hoe goed De J Everink kende met: "Goed, zoals Everink iedereen in de tenniswereld goed kende".
Ik wil niet beweren dat als De J Everink wel eens trainde Haase dit altijd zou verwoorden in zijn antwoord.
Zekers, ik volg het topic daar in.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom, dus je baseert het niet op iets wat feitelijk is, maar wat eventueel anders gezegd of benadrukt zou kunnen worden.
Je vermoedt dat het weleens een crime passionnel zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef TheVulture het volgende:
3 keer in de week bij een vriend op bezoek en hem bij het laatste bezoek vermoorden, je zou bijna denken dat er meer was dan 'vriendschap', want als het om het geld gaat was dat wel meegenomen lijkt me... wel bizar voor Haase dat je coach blijkbaar een moord kan plegen en dan doodleuk met je op pad gaat een dag later... ik kan me voorstellen dat je echt helemaal van de kaart bent
Ze reisden niet in dezelfde klasse.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:31 schreef hondjes het volgende:
En dan kalm naast Haasse in het vliegtuig gaan zitten en over koetjes en kalfjes gaan praten.
Nee. Gescheiden, met kind.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Even wat anders. Had hij geen vrouw?
Nee, maar je spreekt toch elkaar voor je het vliegtuig instapt of spraken ze totaal niet met elkaar. Haase had toch niets gemerkt.quote:
Ja, maar dan zit je dus niet een hele reis rustig naast elkaarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:42 schreef hondjes het volgende:
Nee, maar je spreekt toch elkaar voor je het vliegtuig instapt of spraken ze totaal niet met elkaar. Haase had toch niets gemerkt.
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het enkel om geld zou gaan is het wel vreemd dat je de buit laat liggen...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vermoedt dat het weleens een crime passionnel zou kunnen zijn?
quote:
Wat is er nu zo vreemd aan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:59 schreef Copycat het volgende:
Het licht gezien? Fanatiek? Je doet alsof hij opeens een profcarrière in de tennissport ambieerde. Ook als liefhebber kun je je spel toch willen verbeteren, met de hulp van een tennisleraar.
september 2015quote:
Mijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik niet, daar zit wel meer achter.
waarom niet? Hij was gestopt met werken en hield van tennis en aan revalideren na ernstige blessure..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ineens? Naar mijn weten is hij altijd erg sportief geweest?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ineens was ie gegrepen door het tennisspel en ging er helemaal in op.
Dat is meer een vooroordeel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toevallig is er ook nog wat naar buiten gekomen over matchfixing in die wereld maar ok ik heb slechts beperkt inlevingsvermogen.
Hij ziet er ook echt uit als een fanatieke sporter.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ineens? Naar mijn weten is hij altijd erg sportief geweest?
dat heb ik met zwemmen en ik ben zowat bejaardquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijnis ook op zijn 42e fanatiek geworden met tennissen. Zit niks achter. Echt niet. Vindt ie gewoon leuk.
Verdacht, heel verdacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef FANN het volgende:
dat heb ik met zwemmen en ik ben zowat bejaard
Ik denk eerder dat ie er inzat maar goed dat is een vermoeden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Everink naast zijn voortdurende strijd om gerechtigheid in de Badr-zaak ook nog wel de energie en het animo had om het hele match fixing in de tenniswereld aan de kaak te stellen.
Je neemt immers nooit te veel hooi op je vork.
Ik ben eens goed van de baan geslagen door een veel dikkere vent dan Everink. En het lijkt er op dat ik ongeveer hetzelfde niveau als Everink heb (als ik kijk naar zijn resultaten tijdens KNLTB toernooien, hoewel zijn laatste toernooi van 2008 lijkt te zijn)quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij ziet er ook echt uit als een fanatieke sporter.
Die gast was zeker zijn eigen dubbelpartner.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben eens goed van de baan geslagen door een veel dikkere vent dan Everink. En het lijkt er op dat ik ongeveer hetzelfde niveau als Everink heb (als ik kijk naar zijn resultaten tijdens KNLTB toernooien, hoewel zijn laatste toernooi van 2008 lijkt te zijn)
Zijn beste ranking was een vier, dan stond ie toch een lekker potje te tennissenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben eens goed van de baan geslagen door een veel dikkere vent dan Everink. En het lijkt er op dat ik ongeveer hetzelfde niveau als Everink heb (als ik kijk naar zijn resultaten tijdens KNLTB toernooien, hoewel zijn laatste toernooi van 2008 lijkt te zijn)
Hij had er lol in en zag het als een soort therapie, dat kan toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach geld teveel en dan neem ik toch gewoon een coach om het edele tennis spel nog verder te volmaken.
Als ik geld zat had had ik misschien ook een personal coach genomen.quote:Tennissers
Everink hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Eigenlijk had hij zelf profvoetballer willen worden, maar hij kreeg op zijn vijftiende een zware enkelblessure. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling. Hij bezocht grote tennistoernooien.
In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.
"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.
Wat is dat nu voor onzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin meer met 35+
quote:Het Openbaar Ministerie wil de 29-jarige Mark de J. langer vasthouden op verdenking van moord danwel doodslag op miljonair Koen Everink. De J. werd donderdagmorgen gearresteerd en wordt zaterdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Tot nu toe werd hij alleen verdacht van 'betrokkenheid bij de dood van Everink'. Justitie denkt nu dat hij Everink ook zelf om het leven heeft gebracht.
De verdachte werd donderdagochtend op Schiphol aangehouden. De tenniscoach van Robin Haase kwam net terug uit Miami waar Haase had moeten spelen, maar afzegde vanwege een blessure. De politie kwam De J. op het spoor naar aanleiding van informatie die naar voren kwam bij het onderzoek. Everink werd op vrijdag 4 maart dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. Hij werd doodgestoken.
Voetbal kijken
Everink had diverse contacten in de tenniswereld. De J. heeft in de uren voor Everinks dood nog bij hem op de bank televisie zitten kijken, naar de wedstrijd Feyenoord-AZ. Hij meldde zich de volgende ochtend nadat Everink dood was gevonden, zelf bij de politie om te getuigen. Toen al moest hij zijn telefoon achterlaten voor onderzoek.
Het Openbaar Ministerie heeft nog geen aanwijzingen dat er meer mensen bij de dood van Koen Everink betrokken zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ord-op-Everink.dhtml
Ja, ze hadden heb ook onder de tap toch? Ben benieuwd wat hij dan gezegd heeft, waardoor hij nu nog meer verdacht wordt, en tegen wie..quote:
Als het simpel uit te zoeken was dat ie bij Everink op bezoek was geweest, dan had ik het verdachter gevonden als hij zich niet had gemeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Vinden jullie het niet ook vreemd dat hij zich zelf heeft gemeld om te getuigen?
Hmmm ja das ook zo natuurlijk :pquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als het simpel uit te zoeken was dat ie bij Everink op bezoek was geweest, dan had ik het verdachter gevonden als hij zich niet had gemeld.
Ja, want hij zei dat Everink nog leefde toen hij wegging, maar er wel verdachte personen rond zijn huis te zien waren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja das ook zo natuurlijk :p
Misschien dacht die ze om de tuin te kunnen leiden?
je vergeet even de optie: alleen door De J verzonnen als afleidingsmanoeuvrequote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar die verdachte personen in een Zwarte VW Golf (statistisch gezien is het niet onwaarschijnlijk dat het dan op een groepje Marokkanen slaat), zijn die nou alleen door De J. gezien of ook door buren?
De 79-jarige Jan Katuin looft het speurwerk van de politie. „Ik ben erg blij dat er iemand is aangehouden. Het aantal tips was dan ook overweldigend”, aldus de senior die de politie zelf ook tipte over een verdachte zwarte Golf die vaak stapvoets door de wijk reed. „Misschien heeft het ze geholpen om een profiel op te maken van de dader.”quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Maar die verdachte personen in een Zwarte VW Golf (statistisch gezien is het niet onwaarschijnlijk dat het dan op een groepje Marokkanen slaat), zijn die nou alleen door De J. gezien of ook door buren?
Dan is dat dus niet verzonnen door De J.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
De 79-jarige Jan Katuin looft het speurwerk van de politie. „Ik ben erg blij dat er iemand is aangehouden. Het aantal tips was dan ook overweldigend”, aldus de senior die de politie zelf ook tipte over een verdachte zwarte Golf die vaak stapvoets door de wijk reed. „Misschien heeft het ze geholpen om een profiel op te maken van de dader.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_verdachte__.html
waarom moet daar een connectie mee zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dan is dat dus niet verzonnen door De J.
Blijft de vraag: wat hebben die met de J. te maken?
Dat is Robin niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:36 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)moord_Everink__.html
In de link zit een filmpje, van Koen Robin en Marc op een tennisbaan.
Als je niet beter zou weten zou je zeggen dat Koen de coach is...
Woont bij zijn ouders, toch financiële problemen?quote:Wie is de verdachte tenniscoach Mark de J.?
De coach van tennisser Robin Haase (28) is opgepakt als verdachte in de moordzaak Koen Everink. Wie is Mark de J. (29) en wat was hij van Everink?
Vrijdag, 25 maart 2016, 15:10 uur
De tenniscoach zou de avond van de moord samen met Everink naar een voetbalwedstrijd hebben gekeken.
Badr Hari
Zakenman Koen Everink werd donderdagavond 3 maart op 42-jarige leeftijd vermoord in zijn villa in Bilthoven. Hij werd met messteken om het leven gebracht en er waren geen sporen van braak. Al gauw kwam de geruchtenstroom over Badr Hari en zijn ‘vrienden’ op gang. Zou het een wraakactie zijn vanwege de rechtszaak die Everink aanspande tegen de kickbokser na een zware mishandeling in 2012? Niets wat naar buiten werd gebracht over het onderzoek wees daarop.
Getuigenverklaring
Donderdagochtend 24 maart werd Mark de J. op Schiphol aangehouden als verdachte in de moordzaak. Beter bekend als coach van tennisser Robin Haase. De J., Haase en Everink waren vrienden en kenden elkaar uit de tenniswereld. Volgens Telegraaf-journalist John van den Heuvel was de coach op de avond van de moord bij Everink op bezoek. Samen zouden ze een voetbalwedstrijd hebben gekeken. Al vrij snel nadat het nieuws van de moord naar buiten kwam, zou Mark zich hebben gemeld bij de politie, als getuige. Hij legde een verklaring af en mocht weer gaan.
Aangehouden op Schiphol
Tussen zijn verklaring en zijn aanhouding was Mark samen met Robin Haase in Amerika, voor een tennistoernooi. Daarom waren zij ook niet aanwezig bij de begrafenis van Everink. Tijdens hun afwezigheid kreeg de politie toch twijfels bij de getuigenverklaring van De J., mede naar aanleiding van andere getuigenverklaringen en het afluisteren van telefoongesprekken. Daarop besloot de politie Mark de J. aan te houden bij terugkomst op Schiphol, vlak voordat hij door zou reizen naar een volgende bestemming.
Haase ‘erg geschrokken’
Mark de J. komt uit een tennisfamilie. Zijn broertje Stefan (24) tennist ook op hoog niveau en beide ouders werken in de tenniswereld. Mark was zelf ook een talentvol tennisser, maar besloot zich te richten op het coachen toen duidelijk werd dat hij de top niet zou halen, schrijft Quote. In 2014 werd hij benaderd door Haase (foto, links) en sindsdien werken de twee samen. Haase liet gisteren weten ‘erg geschrokken’ te zijn door de arrestatie van zijn coach. “Het is bizar allemaal. Net alsof ik in een slechte film terecht ben gekomen”, zei hij. Verder wilde hij er nog niets over kwijt.
‘Tot aan de dakgoten aan toe’
Zaterdag wordt De J. voorgeleid aan de rechter-commissaris bij de rechtbank in Utrecht en wordt bepaald of hij langer in voorarrest moet blijven. Ondertussen is de politie druk met het onderzoek naar de coach. Daarin werd zijn hele huis – ‘tot aan de dakgoten aan toe’ – binnenstebuiten gekeerd, melden ooggetuigen. De J. zou momenteel bij zijn ouders wonen in Hillegersberg, een goede wijk in Rotterdam. Een buurvrouw bevestigt dat er een onderzoeksteam druk bezig geweest is in de straat. Verder kan ze er niet veel over zeggen: “Wij zien of spreken die mensen nooit. Niemand niet in de straat, ze zijn erg op zichzelf.”
OM: moord of doodslag
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdagmiddag laten weten Mark de J. te verdenken van moord dan wel doodslag. Het OM zal daarom zaterdag eisen dat de coach langer vast blijft zitten. Eerder werd hij alleen verdacht van ‘betrokkenheid’ bij de dood van Everink.
http://www.misdaadjournalist.nl/quote:Mark had niet zo lang geleden te maken gehad met een overlijden in zijn directe omgeving, wat hem erg had aangegrepen. Hij staat niet bekend als agressief, eerder een rustige jongen. Iets moet hem hebben getriggerd.
Wèèr een verkeerde opmerking van Koen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Mark had niet zo lang geleden te maken gehad met een overlijden in zijn directe omgeving, wat hem erg had aangegrepen. Hij staat niet bekend als agressief, eerder een rustige jongen. Iets moet hem hebben getriggerd.
Zo iets mafs zal het imo wel zijn. Je moet behoorlijk wat kortsluiting in de bovenkamer hebben om iemand zo om het leven te brengen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wèèr een verkeerde opmerking van Koen?
Mark: Koen, heb je even een tientje voor me voor de taxi?
Koen: Is jouw geld ook al op?
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-Koen-Everink-175775quote:'Mark trok meer op met Robin en Igor (Sijsling), en zodoende waren ze ook close met Koen Everink. In Australië trokken ze veel met elkaar op. Samen eten, dat soort zaken. Heel gezellig allemaal', vervolgt Koolhof, die niet snapt hoe De Jong betrokken is geraakt bij de moord op Everink. 'Het is moeilijk te geloven. Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat hij gearresteerd is. Ik kan er echt niks zinnigs over zeggen.'
Horloge?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze doorzoeken zelfs de dakgoten, moordwapen nog niet gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |