abonnement Unibet Coolblue
pi_158433996
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:)

Brand los!
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:10:06 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158434005
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:06 schreef Fripsel het volgende:

Ja en dat gaat dan dus niet verder dan hier en daar een berichtje verwijderen, als een Uitstraling weer eens "onze partners" af kom zeiken en voor nep mannen uitmaakt bijvoorbeeld. Puur en alleen om de trollen. Of weggezet worden voor een slet omdat iemand anders het niet snapt.

Nee laat maar dan.
Wat verwacht je dan?
En het is natuurlijk geen datingtopic waarin het een zijstraatje is, maar een specifiek topic. Ook dat scheelt.
Maar your call.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158434061
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan?
En het is natuurlijk geen datingtopic waarin het een zijstraatje is, maar een specifiek topic. Ook dat scheelt.
Maar your call.
Dat als blijkt dat er mensen tussen zitten die trollen om het trollen dat die gewoon helemaal geweerd kunnen worden. En die zijn er.

Ik wil best een discussie erover voeren, maar het voelt hier vaker alsof ik m'n kop op een hakblok leg.
pi_158434089
Positieve insteek wel, verder.

En dit blijft FOK! waar niet iedereen altijd maar kussiekroel hoeft te doen en het met iedereen eens hoeft te zijn. Flamen en trollen zijn een nee, kritiek en het ergens niet mee eens zijn een ja, en voor alles op de grens proberen we zo objectief mogelijk te zijn.
Ja doei.
pi_158434091
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat als blijkt dat er mensen tussen zitten die trollen om het trollen dat die gewoon helemaal geweerd kunnen worden. En die zijn er.

Ik wil best een discussie erover voeren, maar het voelt hier vaker alsof ik m'n kop op een hakblok leg.
Nee, je wilt graag delen over je date ervaringen zonder dat je aangevallen wordt op je levensstijl.

Nogal een verschil.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:15:53 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158434098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:

Dat als blijkt dat er mensen tussen zitten die trollen om het trollen dat die gewoon helemaal geweerd kunnen worden. En die zijn er.

Ik wil best een discussie erover voeren, maar het voelt hier vaker alsof ik m'n kop op een hakblok leg.
We kunnen en ik persoonlijk wil ook geen users bij voorbaat weren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158434099
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat als blijkt dat er mensen tussen zitten die trollen om het trollen dat die gewoon helemaal geweerd kunnen worden. En die zijn er.

Ik wil best een discussie erover voeren, maar het voelt hier vaker alsof ik m'n kop op een hakblok leg.
Als mensen niet eens zijn en daar keihard voor uitkomen noem je dat trollen. Dus eik wil je alleen begripvolle reacties zien.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:16:48 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158434108
En laten we de discussie nu niet hier op de spits gaan drijven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158434178
Ja bekijk het maar. Ik wil een open gesprek waarbij mensen hun eigen weg mogen kiezen zonder meteen als een minderwaardig mens behandelt te worden omdat je niet voor de standaard optie gaat. Maar zelfs daar hier over praten is niet mogelijk want dan komt er weer een random persoon die ik niet ken even vertellen dat ik aandachtsgeil ben :W
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:24:16 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158434223
Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158434238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:21 schreef Fripsel het volgende:
Ja bekijk het maar. Ik wil een open gesprek waarbij mensen hun eigen weg mogen kiezen zonder meteen als een minderwaardig mens behandelt te worden omdat je niet voor de standaard optie gaat. Maar zelfs daar hier over praten is niet mogelijk want dan komt er weer een random persoon die ik niet ken even vertellen dat ik aandachtsgeil ben :W
Stel je niet aan. Je weet toch hoe het op fok werkt. You take the bad with the good. Je hysterisch op laten fokken door the bad, is het niet waard.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158434270
-kap maar gewoon-

[ Bericht 48% gewijzigd door motorbloempje op 22-12-2015 10:39:25 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:26:56 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158434274
Even naar FB gehaald.

quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 21:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Maar die discussie heeft toch ook te maken met de OP/dit topic?
Nee, het gaat om mensen die een gebrek aan seks ervaren, er een probleem mee hebben. Dat is bij bijvoorbeeld jou en je vriend niet het geval. Totaal andere aanvliegroute.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158442518
Over wie hebben jullie het?
pi_158442774
Nogmaals kreeg geen antwoord erop.

Mag dit topic dicht? Wat mij betreft is het nu afgesloten.

Topic: Vriendschap Mannen/Vrouwen.

Bij voorbaat dank.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:51:31 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158442846
Ik ben geen mod, maar aan slotjes op verzoek wordt niet gedaan. Topic zakt wel als er niet meer wordt gereageerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158442877
Of even wachten tot de 300ste post wordt gemaakt en geen nieuw deel openen. Duurt niet zo lang meer. ;)

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 17:52:32 ]
pi_158443058
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben geen mod, maar aan slotjes op verzoek wordt niet gedaan. Topic zakt wel als er niet meer wordt gereageerd.
Ok, bedankt voor het antwoord.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
Of even wachten tot de 300ste post wordt gemaakt en geen nieuw deel openen. Duurt niet zo lang meer. ;)
Ok. :)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:07:09 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_158446455
Nu, wil reageren in een eigen topic maar dat gaat niet meer. Misschien gesloten vanwege niet gewenst? Kun je me dan niet even en berichtje sturen om me dat te laten weten?
Vervolgens wil ik de moderator die dit blijkbaar heeft gedaan (was de laatste post met het bericht: oke) vragen of hij (of zij) mijn topic heeft gesloten, zie daar ook geen mogelijheid voor.

Het gaat hier over moderators en modereren, dus hier mijn opmerking.

Mijn topic waar ik het hier over heb is: IN Relatie en Psychologie:
R&P / Waar, wanneer en hoeveel "macho" is te weinig, gewenst, teveel?

Dit is mijn reactie:

quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:15 schreef Copycat het volgende:
Oké.
Nu, ik wilde schrijven:
Fijn dat ik dit even hier kwijt kan. Zoals de omschrijving van Relatie en Psychologie al zegt:

.................psychologisch gat. Stort hier je hart uit, en heb steun aan ............

Ik begrijp niet waarom anderen hun frustrtaties dus wel mogen uitstorten en ik de mijne, en nog wel mijn grootste frustratie, zoals het nu voor mij lijkt, mag dat niet.

Of doe ik weer iets verkeerd met de computer? Dat zou goed kunnen want ik ben pas begonnen met computeren en er gaat nog veel fout. Dan neem ik mijn woorden natuurlijk terug.

M vr gr

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 22-12-2015 20:13:18 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:34:28 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_158447387
Nu zie ik dat door de zelfde persoon nog een topic van mij gesloten is. Met het woord oke.

Blijkbaar doe ik wat fout in de ogen van DEZE moderator. Maar wel lekker arrogant, met : oke.

Kunt ook schrijven, val hardstikke kapot lul.

Waarom geen berichtje en misschien wat uitleg wat ik dan wel allemaal zo verkeerd doe in jouw / jullie ogen. Misschien snap ik het wel als minder opgeleide maar daar voel je je zeker te goed voor. Om eens wat uit teleggen bij iemand die pas lid is en misschien iets niet doorheedt want het is dus dezelfde fout ergens die ik herhaal.

Hier een buurtrat die zich te pletter neukt met helaas, slechts lagere school
JIij bent wat omdat mensen als ik bijna 50 jaar gewerkt hebben door de hele wereld, belasting betaalden en jullie daarom met je kont in de boter gevallen zijn en jullie nu lekker hoog opgeleid ons kunnen uitmaken voor rondneukende buurtratten.

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 22-12-2015 20:48:59 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_158450873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Nu zie ik dat door de zelfde persoon nog een topic van mij gesloten is. Met het woord oke.

Blijkbaar doe ik wat fout in de ogen van DEZE moderator. Maar wel lekker arrogant, met : oke.

Kunt ook schrijven, val hardstikke kapot lul.

Waarom geen berichtje en misschien wat uitleg wat ik dan wel allemaal zo verkeerd doe in jouw / jullie ogen. Misschien snap ik het wel als minder opgeleide maar daar voel je je zeker te goed voor. Om eens wat uit teleggen bij iemand die pas lid is en misschien iets niet doorheedt want het is dus dezelfde fout ergens die ik herhaal.

Hier een buurtrat die zich te pletter neukt met helaas, slechts lagere school
JIij bent wat omdat mensen als ik bijna 50 jaar gewerkt hebben door de hele wereld, belasting betaalden en jullie daarom met je kont in de boter gevallen zijn en jullie nu lekker hoog opgeleid ons kunnen uitmaken voor rondneukende buurtratten.

Ok.
pi_158450978
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ok.
Ok.
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:45:26 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158455665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Nu zie ik dat door de zelfde persoon nog een topic van mij gesloten is. Met het woord oke.

Blijkbaar doe ik wat fout in de ogen van DEZE moderator. Maar wel lekker arrogant, met : oke.

Kunt ook schrijven, val hardstikke kapot lul.

Waarom geen berichtje en misschien wat uitleg wat ik dan wel allemaal zo verkeerd doe in jouw / jullie ogen. Misschien snap ik het wel als minder opgeleide maar daar voel je je zeker te goed voor. Om eens wat uit teleggen bij iemand die pas lid is en misschien iets niet doorheedt want het is dus dezelfde fout ergens die ik herhaal.

Hier een buurtrat die zich te pletter neukt met helaas, slechts lagere school
JIij bent wat omdat mensen als ik bijna 50 jaar gewerkt hebben door de hele wereld, belasting betaalden en jullie daarom met je kont in de boter gevallen zijn en jullie nu lekker hoog opgeleid ons kunnen uitmaken voor rondneukende buurtratten.

Nou, dit soort random geraaskal dus. Je slaat verbaal wild om je heen, maar je verhaal raakt kant noch wal.
Probeer het vooral opnieuw, maar dan wel met een duidelijk doel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:47:30 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158455731
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158494484
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Done!
Waarom heb je ALLES weggehaald? Weet je wel hoe lang ik hiermee bezig was? :'( ;( :{
pi_158494518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom heb je ALLES weggehaald? Weet je wel hoe lang ik hiermee bezig was? :'( ;( :{
Die tijd had je beter in iets nuttigs kunnen steken.
pi_158494570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die tijd had je beter in iets nuttigs kunnen steken.
Haha, nu je het zegt, inderdaad.

Ik wou alleen even uitleggen hoe het zat met die statistieken met betrekking tot 'vluchtelingen'. Ik was zeker wel on-topic, ik reageerde op TS zijn vraag over al die jonge mannen die zich als vluchteling melden
pi_158496185
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:27 schreef Copycat het volgende:
En weer open. Geen topickaaps en geen gejankzak op vluchtelingen die jouw maagdelijkheid in stand zouden houden.

:X }:|
  donderdag 24 december 2015 @ 15:01:27 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158496440
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef syndroom het volgende:

Waarom heb je ALLES weggehaald? Weet je wel hoe lang ik hiermee bezig was? :'( ;( :{
Omdat het ALLEMAAL niet in het topic past. Zoals je al meermalen verteld is: houd je vluchtelingenquatsch buiten R&P.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158496657
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat het ALLEMAAL niet in het topic past. Zoals je al meermalen verteld is: houd je vluchtelingenquatsch buiten R&P.
Bullshit, ik geef gewoon antwoord op een vraag en meteen wordt het verwijderd omdat het kennelijk zo gevoelig ligt hier dat we er niet over mogen praten. Wat is dat voor censuur? Jullie zullen het vanzelf wel zien wat ze consequenties zijn op de markt, ik heb hiervoor al meerdere keren gewaarschuwd maar als jullie maar blijven verwijderen en jullie kop in het zand steken heeft het waarschuwen weinig zin meer.
pi_158496699
Ik meen dit echt heel oprecht. Syndroom dat zijn echt geen 'normale' afwijkende ideeën meer. Zoek hulp. Echt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158496702
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

Bullshit, ik geef gewoon antwoord op een vraag en meteen wordt het verwijderd omdat het kennelijk zo gevoelig ligt hier dat we er niet over mogen praten. Wat is dat voor censuur? Jullie zullen het vanzelf wel zien wat ze consequenties zijn op de markt, ik heb hiervoor al meerdere keren gewaarschuwd maar als jullie maar blijven verwijderen en jullie kop in het zand steken heeft het waarschuwen weinig zin meer.
Maar waarvoor moet je ons waarschuwen? Ik kan jou amper serieus nemen.
pi_158496824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik meen dit echt heel oprecht. Syndroom dat zijn echt geen 'normale' afwijkende ideeën meer. Zoek hulp. Echt.
quote:
3s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar waarvoor moet je ons waarschuwen? Ik kan jou amper serieus nemen.
Voor jullie tween heeft de enorme instroom van jonge mannen geen gevolgen voor de markt, dus wel een beetje makkelijk praten zo. :') Ik vind het jammer dat door mijn reputatie uit vorige topics dat dit onderwerp nu vermeden wordt.
  donderdag 24 december 2015 @ 15:24:25 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158496875
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:21 schreef syndroom het volgende:

Voor jullie tween heeft de enorme instroom van jonge mannen geen gevolgen voor de markt, dus wel een beetje makkelijk praten zo. :') Ik vind het jammer dat door mijn reputatie uit vorige topics dat dit onderwerp nu vermeden wordt.
Je bent echt volkomen van de pot gerukt als jij denkt dat door de komst van vluchtelingen jouw kansen op de relatiemarkt nog meer verslechteren. Dat verwrongen idee hoef je niemand op te dringen, laat staan dat je er iemand voor moet waarschuwen.
Het ontspoort een topic richting een volledig off-topic discussie. En dat is dus niet de bedoeling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158497404
quote:
15s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent echt volkomen van de pot gerukt als jij denkt dat door de komst van vluchtelingen jouw kansen op de relatiemarkt nog meer verslechteren. Dat verwrongen idee hoef je niemand op te dringen, laat staan dat je er iemand voor moet waarschuwen.
Het ontspoort een topic richting een volledig off-topic discussie. En dat is dus niet de bedoeling.
Geloof je nou nog steeds in die nonsense dat deze 'vluchtelingen' echt vluchten voor oorlog? _O- 8)7 Hij begon er toch zelf over! Ik gaf alleen een nadere toelichting (met feiten!) en in zijn optiek kan ik hem wel begrijpen dat deze mensen een serieuze bedreiging vormen op de relatiemarkt. Dat dit off-topic is klopt daarom ook niet.

Het is toch volkomen logisch dat een enorme import van alleenstaande mannen in dezelfde leeftijdscategorie voor extra concurrentie zorgt!
pi_158497442
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Voor jullie tween heeft de enorme instroom van jonge mannen geen gevolgen voor de markt, dus wel een beetje makkelijk praten zo. :') Ik vind het jammer dat door mijn reputatie uit vorige topics dat dit onderwerp nu vermeden wordt.
Xenofobisch geneuzel. Hier, vervang 'jobs' maar even voor 'women'.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 24 december 2015 @ 16:02:23 #38
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158497593
Syndroom komt niet eens buiten. Hoe kan hij uberhaupt in contact komen met asielzoekers?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  Grootste filosoof 2022 donderdag 24 december 2015 @ 16:08:01 #39
442397 UitStraling
pi_158497682
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Voor jullie tween heeft de enorme instroom van jonge mannen geen gevolgen voor de markt, dus wel een beetje makkelijk praten zo. :') Ik vind het jammer dat door mijn reputatie uit vorige topics dat dit onderwerp nu vermeden wordt.
Hoe onaantrekkelijk op duizend manier ben je wel niet als inheemse vrouwen de eerste de beste vluchteling verkiezen boven jou om mee te paren en een nestje te bouwen :{
Kan het niet duidelijker zeggen toch?
(en als je beter in plaatjes bent dan zegt Barb. zijn plaatje exact hetzelfde)
pi_158497725
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 16:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hoe onaantrekkelijk op duizend manier ben je wel niet als inheemse vrouwen de eerste de beste vluchteling verkiezen boven jou om mee te paren en een nestje te bouwen :{
Kan het niet duidelijker zeggen toch?
Je had mijn post moeten lezen die uit het desbetreffende topic is weggehaald.
pi_158497966
Kap eens.
Ja doei.
pi_158498024
Fijne feestdagen allemaal.
pi_158498946
Doe normaal. Ga kerst vieren. Vrede op aarde.
Ja doei.
pi_158564614
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:26 schreef Copycat het volgende:
Even naar FB gehaald.

[..]

Nee, het gaat om mensen die een gebrek aan seks ervaren, er een probleem mee hebben. Dat is bij bijvoorbeeld jou en je vriend niet het geval. Totaal andere aanvliegroute.
Oke duidelijk. (Ik bekijk niet zo vaak op mobiel de Fok! Frontpage waar je je quotes ziet staan, vandaar de late reactie.)
pi_158583817
Kan 'versieren voor dummies' opgehoogd worden naar 6? Volgens mij is het topic niet helemaal juist gereekst.
pi_158583956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Doe normaal. Ga kerst vieren. Vrede op aarde.
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan 'versieren voor dummies' opgehoogd worden naar 6? Volgens mij is het topic niet helemaal juist gereekst.
Prettig oud en nieuw!
  zondag 27 december 2015 @ 21:54:22 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158584068
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan 'versieren voor dummies' opgehoogd worden naar 6? Volgens mij is het topic niet helemaal juist gereekst.
Gedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158659179
Proost dames voor 2016! ^O^
pi_158664352
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
-houd je sarcasme in het vervolg gewoon weg van hier-
Euh, ja leuk, maar ondanks het overduidelijke sarcasme in mijn post in dat topic bestaat dus het idee dat mijn post een soort van aanbod was....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 december 2015 @ 09:41:11 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158664394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

Euh, ja leuk, maar ondanks het overduidelijke sarcasme in mijn post in dat topic bestaat dus het idee dat mijn post een soort van aanbod was....
Yep.
Dus voortaan je sarcasme in dit soort topics gewoon even voor je houden. Je hoeft er niet te reageren. En al helemaal niet zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158664409
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yep.
Dus voortaan je sarcasme in dit soort topics gewoon even voor je houden. Je hoeft er niet te reageren. En al helemaal niet zo.
Ik zou zo graag willen dat ik het kan. En heel vaak lukt het ook hoor. Maar soms is the force sterker dan ik.

Mag ik nog even mijn post aanpassen met "Toevoeging DP: dat was geen aanbod"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 december 2015 @ 09:48:22 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158664472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

Mag ik nog even mijn post aanpassen met "Toevoeging DP: dat was geen aanbod"?
Dat heeft Lienekien al opgelost.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158664486
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat heeft Lienekien al opgelost.
O+ lobi O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 december 2015 @ 10:37:34 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158665210
quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:29 schreef Re het volgende:

[..]

wat boeit het wat de achterliggende psychopathologie is? En nee dat behoeft geen antwoord
Omdat de kern van de problemen zijn. Als je nou zo correct wilt zijn moet je dat aanpakken ipv door laten modderen. De geschiedenis lijkt zich weer te herhalen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 30 december 2015 @ 10:42:59 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158665316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat de kern van de problemen zijn. Als je nou zo correct wilt zijn moet je dat aanpakken ipv door laten modderen. De geschiedenis lijkt zich weer te herhalen.
volgens mij functioneren ze prima in de maatschappij maar hebben problemen om op een voor hun voldoening gevende manier aan de vrouw.man te komen, nou ik snap dat ze blijkbaar niet willen luisteren, maar daarmee is hun probleem niet opgelost. Dus met je wijzende vingertje ze even op hun plek te zetten vanuit de superieure toren van wijsheid zal het ook niet worden.

De feeder-horde is wat mij betreft net zo'n groot probleem
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158665424
quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:42 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij functioneren ze prima in de maatschappij maar hebben problemen om op een voor hun voldoening gevende manier aan de vrouw.man te komen, nou ik snap dat ze blijkbaar niet willen luisteren, maar daarmee is hun probleem niet opgelost. Dus met je wijzende vingertje ze even op hun plek te zetten vanuit de superieure toren van wijsheid zal het ook niet worden.

De feeder-horde is wat mij betreft net zo'n groot probleem
Maar wat dan? Ze willen advies/hulp, vooruit komen? Maar er zitten zoveel denkfouten, doefouten, invulfouten en god weet wat in hun gedachtenkronkels. Het is toch ook niet goed om dat maar niet te benoemen? En op die manier het idee te geven dat er niets mis is met die manier van denken, redenderen, invullen?

Hoe er over vrouwen gepraat wordt is gewoon stuitend. Hoe er selectief gelezen en gereageerd wordt is gewoon verkeerd. Het gaat toch voorbij aan het hele doel van een forum om daar NIET op te reageren? En dan krijg je toch steeds "discussies" die niet gaan over het daadwerkelijke topiconderwerp?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 december 2015 @ 10:50:12 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158665478
quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:42 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij functioneren ze prima in de maatschappij maar hebben problemen om op een voor hun voldoening gevende manier aan de vrouw.man te komen.
Ze geven zelf aan nooit weg te gaan, geen sociale contacten hebben, sterker nog. Grote problemen ondervinden in de maarschappij en er zelfs kwaad om worden enz enz. Lijkt mij niet de definitie van prima in de maarschappij functioneren?

quote:
nou ik snap dat ze blijkbaar niet willen luisteren, maar daarmee is hun probleem niet opgelost.
Ze worden niet begrepen juist door hun autisme.

quote:
Dus met je wijzende vingertje ze even op hun plek te zetten vanuit de superieure toren van wijsheid zal het ook niet worden.

De feeder-horde is wat mij betreft net zo'n groot probleem
Het probleem is dat ze kennelijk lekker door mogen modderen in topics waar hun specifieke probleem niet thuis hoort. Eerst dating topic, nu "zelf vertrouwen versieren" topic. Het grote syndroom en deezertje show en hun autistische problemen. Voor hun probleem is een specifiek topic waar ze hun verhaal kwijt kunnen, begrepen en geholpen kunnen worden.

De geschiedenis herhaalt zich, 100x ingrijpen en topic op slot.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158665501
quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:42 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij functioneren ze prima in de maatschappij maar hebben problemen om op een voor hun voldoening gevende manier aan de vrouw.man te komen, nou ik snap dat ze blijkbaar niet willen luisteren, maar daarmee is hun probleem niet opgelost. Dus met je wijzende vingertje ze even op hun plek te zetten vanuit de superieure toren van wijsheid zal het ook niet worden.

De feeder-horde is wat mij betreft net zo'n groot probleem
Dit is wijsheid
pi_158665549
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze worden niet begrepen juist door hun autisme.
Ik vind dit wel een leuke eigenlijk.
Het is alleen jammer dat het niet helemaal klopt.

Ze worden niet niet begrepen omdat ze autistisch zijn, maar omdat de mensen die hun niet begrijpen (en dit zijn meestal mensen zonder autisme, das een gegeven) zich niet in ze in kunnen leven.
(is het daar nou "hun" of "hen"?)
pi_158665633
@ ook_gek:

Stel dit:

Ik ben een alien.
Ik vlieg in m'n UFO rond de aarde.
Ik heb in mijn UFO een afgesloten cel zitten.

Ik straal gelijktijdig met mijn futuristische teleporter twee mensen op: Een Texaanse boer en een Chinese boer, en stop ze samen in die afgesloten cel.

Nu beginnen deze twee meteen met elkaar te praten, maar ze begrijpen elkaar niet omdat de ene alleen maar Engels spreekt en de ander alleen maar Chinees (welke variant is even irrelevant hier).

Nu is mijn volgende vraag aan jou: Wiens schuld is het?
Schuld in de zin van dat ze elkaar niet begrijpen dus :P
pi_158665704
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een leuke eigenlijk.
Het is alleen jammer dat het niet helemaal klopt.

Ze worden niet niet begrepen omdat ze autistisch zijn, maar omdat de mensen die hun niet begrijpen (en dit zijn meestal mensen zonder autisme, das een gegeven) zich niet in ze in kunnen leven.
(is het daar nou "hun" of "hen"?)
Daar is die weer; de befaamde "het ligt niet aan mij, maar aan de rest van de wereld".

Dat topic kan beter hernoemd worden naar iets in de richting van "hoe word ik socialer / krijg ik mijn sociale leven op de rit". Dat is naar mijn mening een 'labeltje' dat beter past dan een versieren topic. Geeft ook gelijk plaats aan problemen rondom licht autisme en de gerelateerde problemen die ze hebben op sociaal gebied.
pi_158665729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Euh, ja leuk, maar ondanks het overduidelijke sarcasme in mijn post in dat topic bestaat dus het idee dat mijn post een soort van aanbod was....
Waarom hou je mensen een worst voor?
pi_158665755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom hou je mensen een worst voor?
Iedereen die dat als een worst ziet, moet dringend in therapie en heeft niets op internet te zoeken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 december 2015 @ 11:04:06 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158665764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
@ ook_gek:

Stel dit:

Ik ben een alien.
Ik vlieg in m'n UFO rond de aarde.
Ik heb in mijn UFO een afgesloten cel zitten.

Ik straal gelijktijdig met mijn futuristische teleporter twee mensen op: Een Texaanse boer en een Chinese boer, en stop ze samen in die afgesloten cel.

Nu beginnen deze twee meteen met elkaar te praten, maar ze begrijpen elkaar niet omdat de ene alleen maar Engels spreekt en de ander alleen maar Chinees (welke variant is even irrelevant hier).

Nu is mijn volgende vraag aan jou: Wiens schuld is het?
Schuld in de zin van dat ze elkaar niet begrijpen dus :P
Het is helemaal geen kwestie van schuld, het is een kwestie van in goede banen leiden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158665765
Aparte vorm van sarcasme heb jij dan. :')
pi_158665780
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:04 schreef syndroom het volgende:
Aparte vorm van sarcasme heb jij dan. :')
Ja. Ik ben de aparte :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158665805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja. Ik ben de aparte :D
Dat wist ik allang al. :)
pi_158665843
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is helemaal geen kwestie van schuld, het is een kwestie van in goede banen leiden.
Maar als je de Texaan en de Chinees vervangt met de autist en de niet-autist, dan geef je ineens de autist de schuld. Dat is het punt dat ik wil maken hier.

Wees dan consequent, want als een autist en een niet-autist elkaar niet begrijpen...wiens schuld is dat dan?

edit:
Hier jouw post weer even ter herinnering:
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze geven zelf aan nooit weg te gaan, geen sociale contacten hebben, sterker nog. Grote problemen ondervinden in de maarschappij en er zelfs kwaad om worden enz enz. Lijkt mij niet de definitie van prima in de maarschappij functioneren?

[..]

Ze worden niet begrepen juist door hun autisme.

[..]

Het probleem is dat ze kennelijk lekker door mogen modderen in topics waar hun specifieke probleem niet thuis hoort. Eerst dating topic, nu "zelf vertrouwen versieren" topic. Het grote syndroom en deezertje show en hun autistische problemen. Voor hun probleem is een specifiek topic waar ze hun verhaal kwijt kunnen, begrepen en geholpen kunnen worden.

De geschiedenis herhaalt zich, 100x ingrijpen en topic op slot.
  woensdag 30 december 2015 @ 11:08:45 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158665856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar wat dan? Ze willen advies/hulp, vooruit komen? Maar er zitten zoveel denkfouten, doefouten, invulfouten en god weet wat in hun gedachtenkronkels. Het is toch ook niet goed om dat maar niet te benoemen? En op die manier het idee te geven dat er niets mis is met die manier van denken, redenderen, invullen?

Hoe er over vrouwen gepraat wordt is gewoon stuitend. Hoe er selectief gelezen en gereageerd wordt is gewoon verkeerd. Het gaat toch voorbij aan het hele doel van een forum om daar NIET op te reageren? En dan krijg je toch steeds "discussies" die niet gaan over het daadwerkelijke topiconderwerp?
ze willen praten over hun frustraties, hun manier van denken en hoe ze trachten dit op te lossen, dat hun beperkingen daarmee in de weg zitten en ze daarnaast adviezen krijgen die blijkbaar niet resoneren met hun gedichtenpatroon ... daarmee in discussie gaan constant oplossingen geven die vanuit eigen perspectief wel werken ... nou dat werkt dus ook niet :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 december 2015 @ 11:15:51 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158666012
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als je de Texaan en de Chinees vervangt met de autist en de niet-autist, dan geef je ineens de autist de schuld. Dat is het punt dat ik wil maken hier.

Wees dan consequent, want als een autist en een niet-autist elkaar niet begrijpen...wiens schuld is dat dan?

edit:
Hier jouw post weer even ter herinnering:

[..]

Goed als je over schuldige wilt praten dan zit de autist in dit geval in het verkeerde topic en daar zal een modje hun op moeten wijzen en moeten weren. Mensen in dat topic zitten daar voor zelfvertrouwen, versieren en niet om lastig gevallen te worden door autisme problemen.

quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef Re het volgende:
... nou dat werkt dus ook niet :)
En door laten blijven klagen over hun problemen die voorrvloeien door hun autisme wel? Zie dating topic, ging dat goed ja? Volgens mij ging dat zo fout dat het opslot ging.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 30 december 2015 @ 11:32:05 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158666430
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goed als je over schuldige wilt praten dan zit de autist in dit geval in het verkeerde topic en daar zal een modje hun op moeten wijzen en moeten weren. Mensen in dat topic zitten daar voor zelfvertrouwen, versieren en niet om lastig gevallen te worden door autisme problemen.

[..]

En door laten blijven klagen over hun problemen die voorrvloeien door hun autisme wel? Zie dating topic, ging dat goed ja? Volgens mij ging dat zo fout dat het opslot ging.
dat was echt niet de enige reden waarom het op slot ging hoor... maar als je dat denkt hou het vooral zo :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 december 2015 @ 11:34:07 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158666493
quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:32 schreef Re het volgende:

[..]

dat was echt niet de enige reden waarom het op slot ging hoor... maar als je dat denkt hou het vooral zo :)
Weet ik, maar de grote deezertje en syndroom show speelde wel mee. Net als nu dat weer doet. Het probleem heeft zich gewoon een reeks opgeschoven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158666515
Nee, de ramptoeristen schuiven een reeksje mee op.
Ja doei.
  woensdag 30 december 2015 @ 11:35:46 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158666547
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weet ik, maar de grote deezertje en syndroom show speelde wel mee. Net als nu dat weer doet. Het probleem heeft zich gewoon een reeks opgeschoven.
ja en in deze reeks zijn ze op hun plek, ze hebben problemen met hoe een vrouw/man te benaderen etc... daar is het topic voor, dus ik zie niet in wat je probleem is, je bent wat dat betreft net zo autistisch als waar je hen van beschuldigd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 december 2015 @ 11:49:01 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158666856
quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:35 schreef Re het volgende:

[..]

ja en in deze reeks zijn ze op hun plek, ze hebben problemen met hoe een vrouw/man te benaderen etc... daar is het topic voor, dus ik zie niet in wat je probleem is, je bent wat dat betreft net zo autistisch als waar je hen van beschuldigd
Als iemand net na een ongeluk 2 kunst benen heeft en niet of nauwelijks kan lopen zonder ondersteunig komt klagen in een marathon hardlopen topic is hij daar op z'n plaats? Want hij kan niet hardlopen? Dat de kern van het probleem ergens anders zit boeit niet want tipic gaat over marathon lopen!

Oke ja kan natuurlijk, vreemde redenatie wel maar goed.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 30 december 2015 @ 11:54:04 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158666976
Ben het met Re eens dat het gezeur om Deezer/syndroom net zo hardnekkig is als het postgedrag van die twee.

Vinden mensen dat zij niet in het topic thuishoren/ anders moeten reageren: ja
Wie besluit daarover: de modjes/Danny
Dus de rest kan het ook gewoon accepteren, aangezien de redenatie van de vele users ondertussen nu wel bekend is.

Net als dat Deezer structureel niet op bepaalde posts reageert, kunnen anderen structureel niet op hen reageren. Het topic gewoon laten voor wat het is ipv juist te reageren, waardoor die twee nog meer posten.

Zelf hoop ik vooral dat er anderen meelezen en wat aan de tips hebben.

Daarbij vind ik dat de mods hun best doen met strenger optreden en t topic van teveel onzin ontdoen.
pi_158667115
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Weet ik, maar de grote deezertje en syndroom show speelde wel mee. Net als nu dat weer doet. Het probleem heeft zich gewoon een reeks opgeschoven.
Heb je liever dat ze weer in andere topics komen posten dan? Laat het lekker.
pi_158669015
quote:
3s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef Re het volgende:

[..]

ze willen praten over hun frustraties, hun manier van denken en hoe ze trachten dit op te lossen, dat hun beperkingen daarmee in de weg zitten en ze daarnaast adviezen krijgen die blijkbaar niet resoneren met hun gedichtenpatroon ... daarmee in discussie gaan constant oplossingen geven die vanuit eigen perspectief wel werken ... nou dat werkt dus ook niet :)
...de Theory of Mind (ToM). Zonder ToM kan je geen perspectief nemen en dus alleen vanuit jezelf denken en waarnemen. Een zelfbeeld kun je alleen ontwikkelen, als je jezelf met anderen kunt vergelijken.
Alle mensen met autisme hebben problemen om zich in de ander te verplaatsen, maar bij deze groep lijkt dit probleem nadrukkelijk op de voorgrond te staan.
Mensen zonder autisme denken als het ware rond, ze vergelijken zichzelf constant met de ander en de wereld om zich heen. Mensen met autisme, denken vanuit zichzelf recht vooruit en dus van zichzelf af. Ze hebben, althans volgens zichzelf, nog altijd gelijk gehad, kunnen geen compromissen sluiten, want ze sterven liever in hun eigen gelijk.
Het zijn weliswaar scherpe waarnemers, maar tegelijkertijd wordt ook veel informatie gemist.

Door de afwezigheid van een zelfbeeld, zetten ze zichzelf onbewust, volledig klem en is het voor hen onmogelijk zich te uiten. Zonder zich er van bewust te zijn, is hun overlevingsstrategie die van de ontkenning, wat tot bizar gedrag en situaties kan leiden. In discussies draaien ze het probleem voortdurend naar de ander toe (externaliseren) en vaak zijn ze hier ook razend goed in. Spreekwoordelijk zien ze elke splinter in het oog van de ander, maar niet de balk in hun eigen oog.

Bron: http://autismepunt.nl/blind-zijn-voor-je-autisme/

Ik denk dat een aantal wel iemand herkennen in bovenstaande quote :')
Verderop in het artikel ook nog tips. Maak je borst maar nat als je echt wilt helpen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158670103
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 13:16 schreef Koral het volgende:

[..]

...de Theory of Mind (ToM). Zonder ToM kan je geen perspectief nemen en dus alleen vanuit jezelf denken en waarnemen. Een zelfbeeld kun je alleen ontwikkelen, als je jezelf met anderen kunt vergelijken.
Alle mensen met autisme hebben problemen om zich in de ander te verplaatsen, maar bij deze groep lijkt dit probleem nadrukkelijk op de voorgrond te staan.
Mensen zonder autisme denken als het ware rond, ze vergelijken zichzelf constant met de ander en de wereld om zich heen. Mensen met autisme, denken vanuit zichzelf recht vooruit en dus van zichzelf af. Ze hebben, althans volgens zichzelf, nog altijd gelijk gehad, kunnen geen compromissen sluiten, want ze sterven liever in hun eigen gelijk.
Het zijn weliswaar scherpe waarnemers, maar tegelijkertijd wordt ook veel informatie gemist.
Hier vergis je je in. En niet zo'n beetje ook.

Autisten hebben op zich geen moeite zich in een ander te verplaatsen, maar ze proberen zichzelf te vergelijken met mensen die gewoon anders zijn (de niet-autisten) en het plaatje lijkt voor de autist steeds maar niet te kloppen, dus dan kunnen ze vaak alleen maar van zichzelf uitgaan, want dat is uiteindelijk het enige dat overblijft. Het enige dat klopt. Dus ik begrijp dat wel en ik begrijp ook wel waarom je denkt dat wat je zegt ook klopt.

Mensen met autisme proberen net zo goed zichzelf met anderen te vergelijken, maar doen dat op hun eigen manier en vaak ook in een ander tempo (soms is dat tempo zelfs bij een enkel individu met autisme op sommige vlakken sneller en op sommige weer trager). Niet dat dit laatste erg relevant is, dus ik sluit dit zijpaadje maar weer even af.

Ik ben het wel eens dat jezelf vergelijken met anderen belangrijk is voor je zelfbeeld. Alleen zullen (vooral niet-gediagnostiseerde) autisten steeds maar tegen een muur blijven lopen waar maar niet doorheen te komen lijkt en waar geen logica achter lijkt te zitten, want dan krijg je dit soort denkpatronen: "Als al mijn vrienden en alle mensen die ik verder ken, dit en dat kunnen, maar mij lukt dat niet...waarom kan ik dat dan niet? En waarom krijg ik steeds zoveel kritiek? Ik doe toch mijn best? Ik begrijp mezelf niet meer.".
Ik denk dat dit ook een belangrijke oorzaak is van de significant sterker aanwezige gevoelens van waardeloosheid, van depressie en ook van zelfmoorden onder autisten. Want in deze wereld zijn ze ook alleen, maar dat gaat beter zodra er lotgenotencontact gemaakt wordt.

Mensen (alle normale mensen!) kunnen zich over het algemeen het beste verplaatsen in mensen waarmee ze zichzelf het beste kunnen vergelijken, in mensen waarin ze zichzelf ook (deels) terugzien, mensen die op ze lijken en mensen waarbij ze elkaar begrijpen. Dit geldt voor zowel mensen met en mensen zonder autisme.

Mensen zonder autisme hebben niet een betere ToM, maar gewoon een andere. Maar het onbegrip rondom de omgang met autisten (vanuit het standpunt van de niet-autist gezien) gaat beide kanten op. Het is een vergelijkbaar fabeltje als het fabeltje dat autisten slechter zouden zijn in communiceren, want dat is ook niet zo. Alleen wordt dat wel gedacht omdat de niet-autistische mensen zich niet in mensen met autisme kunnen verplaatsen (wat zei je ook alweer over autisme en in een ander kunnen verplaatsen?).
Maar ze (de autisten) proberen het evengoed, maar doen dat vanuit de manier die voor de autist niet natuurlijk is, vanuit een niet-autistisch standpunt dus. Maar dit gaat gewoon niet.Je kunt een autist niet als een niet-autist "opvoeden", want het zit ingebakken. Net zo kan je een man niet opvoeden om een vrouw te zijn en net zo kan je van een homofiel geen hetero-persoon maken.

Want het zit dus ingebakken.
quote:
Door de afwezigheid van een zelfbeeld, zetten ze zichzelf onbewust, volledig klem en is het voor hen onmogelijk zich te uiten. Zonder zich er van bewust te zijn, is hun overlevingsstrategie die van de ontkenning, wat tot bizar gedrag en situaties kan leiden. In discussies draaien ze het probleem voortdurend naar de ander toe (externaliseren) en vaak zijn ze hier ook razend goed in. Spreekwoordelijk zien ze elke splinter in het oog van de ander, maar niet de balk in hun eigen oog.
Je generaliseert hier wel erg extreem. Ik denk dat ik deze hierboven maar even zo laat.
Je link heb ik weggeknipt trouwens, voordat je daar vragen over gaat stellen, dit is op zich niet vreemd.
pi_158670111
Heremetiet, doe dat eens in het gepaste topic en niet in FB.
Ja doei.
pi_158670164
Jeetje :')

Magnetron gonna magnetron _O-
pi_158670288
-nee, ophouden-

[ Bericht 93% gewijzigd door motorbloempje op 30-12-2015 14:00:33 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158670381
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 13:59 schreef Koral het volgende:
-nee, ophouden-
Ik heb je bericht van voor de modjes-ninja-edit niet gelezen, maar je kunt je reactie eventueel hier geven als je wilt. Dan hoeft dat ook niet hier.
pi_158670747
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee.
Waarom?
pi_158670824
a) het gaat al lang niet meer over de TT
b) je ongezonde frustratie jegens alle stoute buitenlanders die jouw vrouwen afpakken
c) ik kan vast nog wel even verder gaan

Je bent vaak genoeg gewaarschuwd. Klaar is het.
Ja doei.
  woensdag 30 december 2015 @ 14:39:37 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158671650
Mogen er journal topics gemaakt worden?

Aan de hand van deze link:

http://www.upworthy.com/9(...)the-new-year1?c=ufb2

Wil ik een topic maken waar ik elke keer mijn gevoelens en gedachtes bijhoudt. Ik vind niet erg als mensen in reageren, kritisch of anders. Ik ga het niet elke dag bijhouen, maar wel regelmatig. Mag dit?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_158671752
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Mogen er journal topics gemaakt worden?

Aan de hand van deze link:

http://www.upworthy.com/9(...)the-new-year1?c=ufb2

Wil ik een topic maken waar ik elke keer mijn gevoelens en gedachtes bijhoudt. Ik vind niet erg als mensen in reageren, kritisch of anders. Ik ga het niet elke dag bijhouen, maar wel regelmatig. Mag dit?
Er is al een hoe voel je je nu topic. Anders kun je beter een blog beginnen.

Nee dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 30-12-2015 14:49:00 ]
Ja doei.
pi_158672019
-neehee-

[ Bericht 50% gewijzigd door motorbloempje op 30-12-2015 14:54:33 ]
pi_158672205
Ga allemaal eens even oliebollen eten ofzo. FFS.
Ja doei.
pi_158672404
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ga allemaal eens even oliebollen eten ofzo. FFS.
}:| 1 seconde in het mondje... }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158673093
Sorry maar dan zou ik toch graag wel uitgelegd krijgen waarom fylax wel een topic mag beginnen over zijn beginnende relatie, terwijl er een datingreeks is, en een ander dan niet zijn persoonlijke verhaal kwijt mag, want daar is ook een reeks voor? :?
  woensdag 30 december 2015 @ 15:26:54 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158673504
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:17 schreef Fripsel het volgende:
Sorry maar dan zou ik toch graag wel uitgelegd krijgen waarom fylax wel een topic mag beginnen over zijn beginnende relatie, terwijl er een datingreeks is, en een ander dan niet zijn persoonlijke verhaal kwijt mag, want daar is ook een reeks voor? :?
Een topic over een beginnende relatie is net even iets anders dan een internetdagboek. Er zijn sowieso meer topics die een beginnende relatie als onderwerp hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 december 2015 @ 16:09:53 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158675361
Was een nee dus -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158683358
Nou datingreeks is weer in een datingbash topic veranderd.
pi_158683765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:33 schreef Fripsel het volgende:
Nou datingreeks is weer in een datingbash topic veranderd.
Aangesproken much? :P
  donderdag 31 december 2015 @ 11:05:06 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158705553
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Whut? Omdat je blauw bent mag niemand commentaar geven op wat jij in dit topic toevoegt?
Nee, alleen voegt het totaal niks aan het topic toe om een mede-user om zijn/haar mening aan te vallen. Vandaar. En vandaar dus naar hier gesleept.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:10:26 #99
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158747378
R&P / Datingtopic #14: GENTELMEN

Kan die typo in de TT alsjeblieft verbeterd worden? Ik erger me er verschrikkelijk aan. _O-
pi_158747408
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan die typo in de TT alsjeblieft verbeterd worden? Ik erger me er verschrikkelijk aan. _O-
Is geen typo.-doe normaal-

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 01-01-2016 22:25:47 ]
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:29:50 #101
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158748123
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is geen typo.-doe normaal-
Gentlemen en/of gentleman?
pi_158748156
Nee, doe gewoon normaal.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:30:49 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158748165
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:29 schreef Gary_Oak het volgende:

Gentlemen/gentleman?
Het is een garpje vanwege een foutje.
Hihaho en weer verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158748173
Haha.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 22:32:41 #105
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158748230
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is een garpje vanwege een foutje.
Hihaho en weer verder.
Oh. :')
pi_158750072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:49 schreef syndroom het volgende:
Mag er een centraal topic komen van en voor mensen die niemand kunnen krijgen?
Yes please. Een topic voor mensen die niet gewild zijn omdat ze een onaantrekkelijk uiterlijk hebben :)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158750130
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Yes please. Een topic voor mensen die niet gewild zijn omdat ze een onaantrekkelijk uiterlijk hebben :)
Gentelman-opmerking wel.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:37:56 #108
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158750173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Yes please. Een topic voor mensen die niet gewild zijn omdat ze een onaantrekkelijk uiterlijk hebben :)
Heb je je nog een beetje vermaakt in het Zwarte Woud?
pi_158751607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:37 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Heb je je nog een beetje vermaakt in het Zwarte Woud?
Jazeker,
lekker gezwommen in een meer, boswandelingen gemaakt, gemountainbiked.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158751982
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Yes please. Een topic voor mensen die niet gewild zijn omdat ze een onaantrekkelijk uiterlijk hebben :)
nee.
Ja doei.
pi_158752315
Ik ben net wakker. Wanneer gaat het opruimslotje er af?

R&P / Versieren en zelfvertrouwen met vrouwen (en mannen!) voor Dummies 8
pi_158752326
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:44 schreef syndroom het volgende:
Ik ben net wakker. Wanneer gaat het opruimslotje er af?

R&P / Versieren en zelfvertrouwen met vrouwen (en mannen!) voor Dummies 8
Na het weekend :)
pi_158754725
Mag de datingreeks een schopje omlaag?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:11:48 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158754734
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:11 schreef Weissman het volgende:
Mag de datingreeks een schopje omlaag?
Nee, dat doen we al tijden niet meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158754744
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat doen we al tijden niet meer.
Oh het hoeft ook niet echt.

Wou het gewoon een keer gezegd hebben, was benieuwd hoe het zou zijn omdat ik het anderen zie doen :@
pi_158754923
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Oh het hoeft ook niet echt.

Wou het gewoon een keer gezegd hebben, was benieuwd hoe het zou zijn omdat ik het anderen zie doen :@
En, was het wat?
Als je wilt, vertel ons erover hierzo :).
pi_158757451
Dat offtopic posts verwijderen van jullie is ook maar een beetje gebaseerd op willekeur he?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:37:38 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158758487
Nee hoor. Ik had het specifiek op jou gemunt , na de eerdere waarschuwing in een ander topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158758727
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:37 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Ik had het specifiek op jou gemunt , na de eerdere waarschuwing in een ander topic.
Ik was meer ontopic dan andere users waar de berichten nog steeds van staan.

Maar prima, ik ga wel met m'n muur praten. Daar krijg ik tenminste nog een goede reactie van.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:48:42 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158758762
Doe 'm de groeten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:09:20 #121
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_158760853
Mag het datingsite ervaringen topic weer open?
pi_158760871
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:09 schreef Piperidine het volgende:
Mag het datingsite ervaringen topic weer open?
Dat is tegenwoordig het 'Datingtopic'.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:15:26 #123
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_158761037
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig het 'Datingtopic'.
Huh, dat is toch heel verwarrend?
pi_158761710
Waarom gaat het alsnog dicht als Copycat net al had ingegrepen?
pi_158761778
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:40 schreef Etsu het volgende:
Waarom gaat het alsnog dicht als Copycat net al had ingegrepen?
pi_158761804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het had trouwens niet gehoeven als je kapt met je domme uitspraken.
pi_158761828
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het had trouwens niet gehoeven als je kapt met je domme uitspraken.
Onzin. Ik hou me gewoon aan de regels. Ik heb niets gezegd dat niet mocht. Dus hou op met wijzen.
pi_158761842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Onzin. Ik hou me gewoon aan de regels. Ik heb niets gezegd dat niet mocht. Dus hou op met wijzen.
Want daarom is je post leeggehaald.
pi_158761876
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Want daarom is je post leeggehaald.
Ondanks dat heb ik me gewoon aan de regels gehouden.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:48:29 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158761897
Je wordt met de dag enger, syndroom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158761899
Ga beide eens wat nuttigs doen. En kap met het focusen en verhaaltjes verzinnen op een obsessief niveau over D. Je eigen leven is al dubieus genoeg, dus houd het daar maar bij.
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:48:54 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158761911
-hier gaan we dus niet verder-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 02-01-2016 15:50:38 ]
pi_158761985
Is het geen idee om het 'beruchte' topic te splitsen?

Eén topic wat zich richt op algemene sociale problemen (zoals nu in het versieren / zelfvertrouwen continu worden besproken). Het andere topic puur voor problemen die te maken hebben met daten, versieren, vrouwen etc.

Dan zijn er drie topics;
- 'Datingtopic' voor date/beginnende relatie zaken.
- 'Versieren en zelfvertrouwen' voor al je tinder/paiq/versierpogingen in de trein struggles.
- 'Hoe word ik socialer?' voor algemene sociale problemen.
pi_158762015
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:48 schreef Copycat het volgende:
Je wordt met de dag enger, syndroom.
Ik ben een lieve, leuke, oprechte, en vooral aardige jongen. ;) Helemaal niet zo eng als het soms lijkt, dat zit denk ik toch echt tussen je oren. Een perceptieprobleempje misschien?. :)
pi_158762113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het geen idee om het 'beruchte' topic te splitsen?

Eén topic wat zich richt op algemene sociale problemen (zoals nu in het versieren / zelfvertrouwen continu worden besproken). Het andere topic puur voor problemen die te maken hebben met daten, versieren, vrouwen etc.

Dan zijn er drie topics;
- 'Datingtopic' voor date/beginnende relatie zaken.
- 'Versieren en zelfvertrouwen' voor al je tinder/paiq/versierpogingen in de trein struggles.
- 'Hoe word ik socialer?' voor algemene sociale problemen.
Ik ben voor ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158762165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben voor ^O^
Maar kunnen de beste mensen zelf dat onderscheid wel maken? Volgens mij vinden de meeste zelf dat er met hun niets mis is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158762274
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar kunnen de beste mensen zelf dat onderscheid wel maken? Volgens mij vinden de meeste zelf dat er met hun niets mis is
Oh ja, dan moet er ook nog eens een speciale opveegmod worden gevonden :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158762783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het geen idee om het 'beruchte' topic te splitsen?

Eén topic wat zich richt op algemene sociale problemen (zoals nu in het versieren / zelfvertrouwen continu worden besproken). Het andere topic puur voor problemen die te maken hebben met daten, versieren, vrouwen etc.

Dan zijn er drie topics;
- 'Datingtopic' voor date/beginnende relatie zaken.
- 'Versieren en zelfvertrouwen' voor al je tinder/paiq/versierpogingen in de trein struggles.
- 'Hoe word ik socialer?' voor algemene sociale problemen.
Ik vind dit trouwens nieteens zo'n slecht idee.
Ding is dat de meeste users hier sowieso al in meerdere topics tegelijk actief zijn en op deze manier zit je ook niet zo met elkaar opgescheept :).
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:19:28 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158763970
Er zijn genoeg topics om aan de sociale vaardigheden te bouwen dacht ik.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:26:27 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158764149
Dus als ik het goed begrijp, wordt dating dan opgedeeld in twee topics en krijgt het dummie-topic een andere naam?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158764243
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:26 schreef Copycat het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, wordt dating dan opgedeeld in twee topics en krijgt het dummie-topic een andere naam?
Waarom heeft het dummy topic momenteel 'versieren' in de naam? 99% van wat daar besproken wordt komt er helemaal niet bij in de buurt. :')

Maar goed, het was maar een suggestie. Succes met de dagelijkse strijd in het 'versieren voor dummies' topic.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:33:07 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158764356
Het was slechts een vraag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158764399
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:33 schreef Copycat het volgende:
Het was slechts een vraag.
Om dan op je vraag te antwoorden;

Nee, het datingtopic wordt dan niet gesplitst en het sociale onkunde topic krijgt geen ander naampje.

Makkelijk communiceren zo he, met je hakken in het zand.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:40:50 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158764582
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:34 schreef ElDinosaur het volgende:

Om dan op je vraag te antwoorden;

Nee, het datingtopic wordt dan niet gesplitst en het sociale onkunde topic krijgt geen ander naampje.

Makkelijk communiceren zo he, met je hakken in het zand.
Ik stel een vraag, jij reageert als de gebeten hond, vult mijn reactie negatief in en dan zet ik mijn hakken in het zand?

Vooralsnog zie ik hierin enkel een schijnoplossing, maar dat betekent niet dat we niet openstaan voor suggesties.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158764717
nou en

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 02-01-2016 18:13:26 ]
pi_158764975
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik stel een vraag, jij reageert als de gebeten hond, vult mijn reactie negatief in en dan zet ik mijn hakken in het zand?

Vooralsnog zie ik hierin enkel een schijnoplossing, maar dat betekent niet dat we niet openstaan voor suggesties.
Ik krijg vaak een beetje jeuk van zulke halve 'antwoorden' op een constructief voorstel. Excuus. :@

Wat ik met die splitsing voorstel is een eigen omgeving voor de problemen waar (bijvoorbeeld, maar niet exclusief) Deezertje, Syndroom en nog een aantal andere posters mee worstelen. Hoe contact te leggen met mensen, vriendschappen opbouwen, vooroordelen bespreken etcetc. Die problemen staan, naar mijn mening, compleet los van enige vorm van versieren of zelfs contact met het andere geslacht.

Mij ontgaat ook wat voor andere (centrale) topics er zijn voor het opbouwen van / werken aan sociale vaardigheden. Er zijn een paar 18+/25+ mensen ontmoeten topics, maar niet iets waar dagelijkse problemen besproken worden.

Het gesplitst houden van de dating en versieren topics lijkt me gezien de populatie / botsingen gewoon handig. Er zijn een aantal mensen die wel daten, en een redelijk aantal die het (nog) niet zo makkelijk voor elkaar krijgen. In het recente verleden is er genoeg gemekker geweest qua posts over dat het sommige mensen zo makkelijk afgaat en dat het allemaal niet zo makkelijk is.

Het houdt het gewoon wat overzichtelijker op deze manier;
- Heb je problemen met sociale omgang, vriendschappen leggen, algemene omgang etc? 'Hoe word ik socialer'
- Wil je praten over Tinder, Happn, meisjes aanspreken in het wild, welke foto's op je profiel te gebruiken? 'Versieren en datingapps'
- Heb je gisteravond een geweldige date gehad, of ben je op zoek naar ideeen voor dates? 'Datingtopic'

pi_158765089
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee.
Why not?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158765119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Why not?
Je weet dondersgoed waarom niet.
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:00:37 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158765146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:

Ik krijg vaak een beetje jeuk van zulke halve 'antwoorden' op een constructief voorstel. Excuus. :@

[ afbeelding ]
Okay!

Ik zou nu al heel kort kunnen antwoorden, maar ik kom hier later uitgebreid op terug ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158766430
Hoe word ik socialer? op een forum. Je kunt honderd betere omgevingen bedenken die beter zijn om deze materie te bespreken. Niet zo heel vreemd dat het continu ontspoort.
pi_158766617
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe word ik socialer? op een forum. Je kunt honderd betere omgevingen bedenken die beter zijn om deze materie te bespreken. Niet zo heel vreemd dat het continu ontspoort.
Meestal komen deze mensen toch pas met deze vraag op een forum zodra ze IRL al jarenlang gefaald hebben?
Dus zo gek vind ik die gedachtengang niet, beter hier dan nergens :P.

Vetgedrukte vind ik dan weer een vreemde gedachtengang :{
pi_158766971
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Meestal komen deze mensen toch pas met deze vraag op een forum zodra ze IRL al jarenlang gefaald hebben?
Dus zo gek vind ik die gedachtengang niet, beter hier dan nergens :P.

Vetgedrukte vind ik dan weer een vreemde gedachtengang :{
Als mensen met een vraag komen, helemaal goed. Dan volgt er antwoord waar in de regel niets of te weinig mee wordt gedaan. Vervolgens gaat de klaagzang voort en volgen de redenen waarom het aan andere variabelen ligt maar niet aan de poster zelf. Herhaal dat tig keer en de meeste mensen haken af, vooral als een subforum waar ze leuk posten over onderwerp A wordt gekaapt door onderwerp B.

Wat jij wel of niet vreemd vindt hieraan kan mij niet zo boeien.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:22:32 #153
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158767214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik krijg vaak een beetje jeuk van zulke halve 'antwoorden' op een constructief voorstel. Excuus. :@

Wat ik met die splitsing voorstel is een eigen omgeving voor de problemen waar (bijvoorbeeld, maar niet exclusief) Deezertje, Syndroom en nog een aantal andere posters mee worstelen. Hoe contact te leggen met mensen, vriendschappen opbouwen, vooroordelen bespreken etcetc. Die problemen staan, naar mijn mening, compleet los van enige vorm van versieren of zelfs contact met het andere geslacht.

Op zich een leuk idee, maar syndroom en deezer enzo willen niet eens nieuwe mensen of vrienden leren kennen. Alleen maar een vrouw zonder er zelf moeite voor te willen doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158767308
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:14 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als mensen met een vraag komen, helemaal goed. Dan volgt er antwoord waar in de regel niets of te weinig mee wordt gedaan. Vervolgens gaat de klaagzang voort en volgen de redenen waarom het aan andere variabelen ligt maar niet aan de poster zelf. Herhaal dat tig keer en de meeste mensen haken af, vooral als een subforum waar ze leuk posten over onderwerp A wordt gekaapt door onderwerp B.

Wat jij wel of niet vreemd vindt hieraan kan mij niet zo boeien.
Niet iedereen werkt en denkt op dezelfde manier als jijzelf, zij vinden mensen zoals jij waarschijnlijk ook vervelend dus dat zal wel gewoon beide kanten opgaan.

Als je zoveel last van ze hebt, dan kan je ze toch ook gewoon gaan negeren? Waarom steek je dan zoveel tijd in hen en waarom trek je het je zo aan? Chill.
pi_158767402
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet iedereen werkt en denkt op dezelfde manier als jijzelf, zij vinden mensen zoals jij waarschijnlijk ook vervelend dus dat zal wel gewoon beide kanten opgaan.

Als je zoveel last van ze hebt, dan kan je ze toch ook gewoon gaan negeren? Waarom steek je dan zoveel tijd in hen en waarom trek je het je zo aan? Chill.
Knap dat je zoveel voor mijn belevingswereld invult, scheelt mij weer nadenkwerk.
pi_158767475
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:29 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Knap dat je zoveel voor mijn belevingswereld invult, scheelt mij weer nadenkwerk.
Graag gedaan hoor, kan jij ook weer verder met je leven :).
pi_158767560
Ho maar weer. Het is zaterdagavond. Ga wat leuks doen
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:39:40 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158767662
Zoals beloofd!
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:54 schreef ElDinosaur het volgende:

Wat ik met die splitsing voorstel is een eigen omgeving voor de problemen waar (bijvoorbeeld, maar niet exclusief) Deezertje, Syndroom en nog een aantal andere posters mee worstelen. Hoe contact te leggen met mensen, vriendschappen opbouwen, vooroordelen bespreken etcetc. Die problemen staan, naar mijn mening, compleet los van enige vorm van versieren of zelfs contact met het andere geslacht.

Ik probeer het nu even in de praktijk te zien:

Naast een probleem met contacten zoeken in het algemeen, wat dan dus in 'socialer' past, ervaren users als Deezertje ook daadwerkelijk moeilijkheden met dating, met name via sites/apps. Dus dan zou hij wel in versieren en apps mee kunnen praten, maar niet in dating?

En in dating wordt dan over het daadwerkelijke daten gesproken, dus users verhuizen daar dan naar als een datingrequest een date wordt? Dit lijkt me eerlijk gezegd enkel verwarrend.

quote:
Mij ontgaat ook wat voor andere (centrale) topics er zijn voor het opbouwen van / werken aan sociale vaardigheden. Er zijn een paar 18+/25+ mensen ontmoeten topics, maar niet iets waar dagelijkse problemen besproken worden.
R&P / Jongeren die moeite hebben met contact zoeken. Ook ouderen welkom. #4 is hiervoor bedoeld.
quote:
Het gesplitst houden van de dating en versieren topics lijkt me gezien de populatie / botsingen gewoon handig. Er zijn een aantal mensen die wel daten, en een redelijk aantal die het (nog) niet zo makkelijk voor elkaar krijgen. In het recente verleden is er genoeg gemekker geweest qua posts over dat het sommige mensen zo makkelijk afgaat en dat het allemaal niet zo makkelijk is.

Maar dat zou dan dus ook andersom moeten werken. Dat degenen die niet in 'socialer' passen en graag syndroom en deezer met name volgen, ook niet in 'socialer' posten?
[quote]

Het houdt het gewoon wat overzichtelijker op deze manier;
- Heb je problemen met sociale omgang, vriendschappen leggen, algemene omgang etc? 'Hoe word ik socialer'
- Wil je praten over Tinder, Happn, meisjes aanspreken in het wild, welke foto's op je profiel te gebruiken? 'Versieren en datingapps'
- Heb je gisteravond een geweldige date gehad, of ben je op zoek naar ideeen voor dates? 'Datingtopic'

[ afbeelding ]
Ik stel je input echt op prijs, maar ik denk nog steeds dat het puur cosmetisch blijft, omdat een bepaalde overlap altijd zal blijven. En persoonlijk vind ik het niet zo'n strak plan om users bij voorbaat al toegang te ontzeggen tot een topic, dat is wel iets wat je hiermee krijgt.

Maar achter zijn we er ook over in discussie. Dus case not yet closed!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158767746
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ho maar weer. Het is zaterdagavond. Ga wat leuks doen
Als we jou toch niet hadden.
pi_158767865
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:39 schreef Copycat het volgende:
Zoals beloofd!
Betere reacties. ^O^ Ik zal morgen een reactie posten, ondanks m'n getroll af en toe heb ik wel het beste voor met de reeksen. O+
pi_158773244
Hoi hoi,

Vorig jaar rond deze tijd was er een ''verkiezing'' lijst in sectie R&P over sectie R&P waarbij namen/uitspraken opgegeven konden worden bij de vragen zoals de beste/slechtste/opmerkelijkste xxx. Deze werd geopend door Re. Gaan we het dit jaar weer doen voor een maand als terugblik? Het klinkt leuk om te vergelijken.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:07:21 #162
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158793072
Waarom mag er niet om tips gevraagd worden aan versierslet Etsu? _O_

Ik probeerde het juist op die manier weer ontopic te krijgen ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:10:47 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158793148
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:07 schreef SiIk het volgende:
Waarom mag er niet om tips gevraagd worden aan versierslet Etsu? _O_

Ik probeerde het juist op die manier weer ontopic te krijgen ;(
really... dat was gewoon SC, niet zo flauw doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 januari 2016 @ 18:11:17 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158793161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef Yiwei het volgende:
Hoi hoi,

Vorig jaar rond deze tijd was er een ''verkiezing'' lijst in sectie R&P over sectie R&P waarbij namen/uitspraken opgegeven konden worden bij de vragen zoals de beste/slechtste/opmerkelijkste xxx. Deze werd geopend door Re. Gaan we het dit jaar weer doen voor een maand als terugblik? Het klinkt leuk om te vergelijken.
ik denk dat het zG was, ik zal het eens achter gooien :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 januari 2016 @ 18:12:42 #165
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158793199
quote:
3s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:10 schreef Re het volgende:

[..]

really... dat was gewoon SC, niet zo flauw doen
Boeiend. Punt blijft blijkbaar wel dat hij reeds 2 mensen heeft gezoend dit jaar. Als hij daar iets meer over kwijt wil, kan dat best interessant zijn voor velen.
Soms is het relevanter SC een beetje om te buigen tot iets nuttigs, dan alles maar keihard te verwijderen.
Ja, misschien ging het iets teveel offtopic, en ja, misschien is er ook iets teveel verwijderd.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158793224
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Boeiend. Punt blijft blijkbaar wel dat hij reeds 2 mensen heeft gezoend dit jaar. Als hij daar iets meer over kwijt wil, kan dat best interessant zijn voor velen.
Soms is het relevanter SC een beetje om te buigen tot iets nuttigs, dan alles maar keihard te verwijderen.
Ja, misschien ging het iets teveel offtopic, en ja, misschien is er ook iets teveel verwijderd.
NEE! :(
pi_158793231
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Boeiend. Punt blijft blijkbaar wel dat hij reeds 2 mensen heeft gezoend dit jaar. Als hij daar iets meer over kwijt wil, kan dat best interessant zijn voor velen.
Soms is het relevanter SC een beetje om te buigen tot iets nuttigs, dan alles maar keihard te verwijderen.
Ja, misschien ging het iets teveel offtopic, en ja, misschien is er ook iets teveel verwijderd.
Nouja, die twee heb ik al eens gehad, dus het is niet zo dat ik echt heel veel mijn moeite voor moest doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 18:14:29 ]
  zondag 3 januari 2016 @ 18:16:04 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158793271
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Boeiend. Punt blijft blijkbaar wel dat hij reeds 2 mensen heeft gezoend dit jaar. Als hij daar iets meer over kwijt wil, kan dat best interessant zijn voor velen.
Soms is het relevanter SC een beetje om te buigen tot iets nuttigs, dan alles maar keihard te verwijderen.
Ja, misschien ging het iets teveel offtopic, en ja, misschien is er ook iets teveel verwijderd.
och arm... "ik heb dit jaar nog niet gezoend" en dan verwacht je wat precies?... het is gewoon SC en geheel irrelevant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 januari 2016 @ 18:27:37 #169
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158793566
quote:
3s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:16 schreef Re het volgende:

[..]

och arm... "ik heb dit jaar nog niet gezoend" en dan verwacht je wat precies?... het is gewoon SC en geheel irrelevant
Nu ga je in op een opmerking waar ik het niet over had. Ik zeg toch dat er idd SC was.
Maar goed, als iemand vraagt naar mijn matige versierskills kan ie antwoord krijgen ook :')
En het is natuurlijk wel eens verfrissend, na het constante 'ik kan geen seks krijgen.'
Stapje terug :7
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:53:27 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158794410
Dat zeker :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158799237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed waarom niet.
Nee anders zou ik het niet vragen.

Een soort alternatief dating topic voor kansloze mensen. Misschien ontstaat daar nog iets moois uit dan :)
Genoeg mensen die hier behoefte aan hebben aangezien ze nooit de vleeskeuring doorkomen.
Mijn enige mogelijkheid tot dusver is het blindeninstituut.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158799641
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

so unhapey much negativ wow such sad
Helemaal niet, ik heb gewoon goede zelfkennis. Daar ontbreekt het bij velen nogal aan heb ik het idee, in de zin van dat ze zichzelf overschatten.

Mja het klinkt misschien negatief, maar ik voel me niet unhappy. Ik ben op zoek naar oplossingen en als er niks gebeurd ook prima. Ik voel niet echt meer een drang om samen te zijn met iemand. Zal de leeftijd wel zijn denk ik. En een negatieve ervaring met een gewetenloze bitch zou ook wel meespelen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158799736
Nee, je hebt BDD. En je weet prima dat we daarom al je topics over je uiterlijk op slot gooien. Al tijden. Einde verhaal.
Ja doei.
pi_158800019
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, je hebt BDD. En je weet prima dat we daarom al je topics over je uiterlijk op slot gooien. Al tijden. Einde verhaal.
Alleen jij, zal wel iets persoonlijks zijn.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158800075
Nee, niet alleen ik, en ook dat weet je prima.
Ja doei.
pi_158800307
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, niet alleen ik, en ook dat weet je prima.
Nee, niet meer dat hadden we al afgesproken via DM. Misschien ben jij nog niet helemaal op de hoogte :)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158801377
Waarom mag ik het niet over 'bepaalde dingen' hebben terwijl daar niks over in de huisregels staat?
pi_158801428
quote:
13s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef syndroom het volgende:
Waarom mag ik het niet over 'bepaalde dingen' hebben terwijl daar niks over in de huisregels staat?
Omdat xenofobie niets met versieren te maken heeft.
pi_158801752
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat xenofobie niets met versieren te maken heeft.
Ik kan hier wel uitgebreid op in gaan maar dat doe ik deze keer maar weer niet. Onzin. Dit heeft echt niets met xenofobie te maken.
pi_158801909
quote:
16s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan hier wel uitgebreid op in gaan maar dat doe ik deze keer maar weer niet. Onzin. Dit heeft echt niets met xenofobie te maken.
Nee, met een compleet onrealistisch wereldbeeld.
pi_158802237
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, met een compleet onrealistisch wereldbeeld.
Een onrealistisch wereldbeeld wordt niet verdwijderd. Xenofobische gedachten ventileren op plekken waar ze niet horen wel.
  zondag 3 januari 2016 @ 21:57:58 #182
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158803009
Ik heb mijn huidige topic " Docent wordt structureel overbelast door schoolbestuur" in deze subforum geplaatst waar hij niet hoort. Kan hij verschoven worden naar NWS?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 3 januari 2016 @ 22:00:26 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158803213
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 3 januari 2016 @ 23:10:46 #184
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158806151
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, je hebt BDD. En je weet prima dat we daarom al je topics over je uiterlijk op slot gooien. Al tijden. Einde verhaal.
Ik weet niet wat BDD betekent maar het is nu eenmaal een feit dat "lelijke" mensen meer moeite hebben met het vinden van een partner. Hier hebben veel mensen mee te maken. Ik vind het dus niet vreemd om een topic te hebben waarin mensen met een minder mooi uiterlijk hun dagelijkse problemen kunnen bespreken.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:12:33 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158806211
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:10 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ik weet niet wat BDD betekent maar het is nu eenmaal een feit dat "lelijke" mensen meer moeite hebben met het vinden van een partner. Hier hebben veel mensen mee te maken. Ik vind het dus niet vreemd om een topic te hebben waarin mensen met een minder mooi uiterlijk hun dagelijkse problemen kunnen bespreken.
BDD is kortgezegd ingebeelde lelijkheid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158806947
Mensen die wel daten maar ook maagd zijn, waar horen die thuis?
  zondag 3 januari 2016 @ 23:40:41 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158807021
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat xenofobie niets met versieren te maken heeft.
zijn vrouwen geen ras ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 januari 2016 @ 23:42:04 #188
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807052
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

BDD is kortgezegd ingebeelde lelijkheid.
Wat betekent dit? Dat je jezelf lelijk vindt maar in werkelijkheid niet bent?
  zondag 3 januari 2016 @ 23:43:03 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158807075
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:42 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Wat betekent dit? Dat je jezelf lelijk vindt maar in werkelijkheid niet bent?
Ja. En dat in vrij extreme mate.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:43:37 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158807089
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:42 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Wat betekent dit? Dat je jezelf lelijk vindt maar in werkelijkheid niet bent?
body dysmorphic disorder, in de sfeer van anorexia
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 januari 2016 @ 23:44:04 #191
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807104
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja. En dat in vrij extreme mate.
Maar hoe weet je dat die gast niet echt lelijk is? Heb je hem wel eens gezien? Er zijn oerlelijke mensen, dat is nu eenmaal realiteit.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:45:34 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158807147
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat die gast niet echt lelijk is? Heb je hem wel eens gezien? Er zijn oerlelijke mensen, dat is nu eenmaal realiteit.
Ja, er zijn wel foto's van hem voorbijgekomen. Hij is echt niet oerlelijk. Het zit tussen de oren.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:46:17 #193
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807171
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, er zijn wel foto's van hem voorbijgekomen. Hij is echt niet oerlelijk. Het zit tussen de oren.
Maar blijkbaar lelijk genoeg om door vrouwen afgewezen te worden.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:48:01 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158807219
Laten we niet gaan diagnosticeren of anderen dat aanpraten of opleggen... Ook Is dit niet de plek voor aapjes kijken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 januari 2016 @ 23:48:27 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158807234
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:46 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Maar blijkbaar lelijk genoeg om door vrouwen afgewezen te worden.
Dat is wat hij denkt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158807283
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:46 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Maar blijkbaar lelijk genoeg om door vrouwen afgewezen te worden.
Inderdaad, te onaantrekkelijk. Ik ben er nu aan gewend. Het doet me eigenlijk niks meer.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zondag 3 januari 2016 @ 23:52:11 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158807353
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat die gast niet echt lelijk is? Heb je hem wel eens gezien? Er zijn oerlelijke mensen, dat is nu eenmaal realiteit.
Iedereen heeft wel wat moois in zich O+
En als mensen nou zelf de lat eens niet te hoog leggen, komen ze echt wel aan een partner.

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Inderdaad, te onaantrekkelijk. Ik ben er nu aan gewend. Het doet me eigenlijk niks meer.
Nou mooi! Is dat ook opgelost. Toedeloe :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 3 januari 2016 @ 23:53:57 #198
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807386
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel wat moois in zich O+
En als mensen nou zelf de lat eens niet te hoog leggen, komen ze echt wel aan een partner.
Dat geloof ik ook wel maar dat doet niets af aan het feit dat er gewoon mensen zijn die door hun uiterlijk moeite hebben met daten. En dat daar beste een topic voor geopend mag worden.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:55:16 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158807429
Komen we morgen op terug
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 januari 2016 @ 23:55:46 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158807444
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:53 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel maar dat doet niets af aan het feit dat er gewoon mensen zijn die door hun uiterlijk moeite hebben met daten. En dat daar beste een topic voor geopend mag worden.
Kennelijk denken de mods daar anders over i.v.m. de BDD.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:56:22 #201
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807464
quote:
3s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:48 schreef Re het volgende:
Laten we niet gaan diagnosticeren of anderen dat aanpraten of opleggen... Ook Is dit niet de plek voor aapjes kijken
Maar wat is er tegen een topic voor mensen die door hun uiterlijk moeite hebben met daten. Je kunt toch niet ontkennen dat die er zijn.
pi_158807500
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:53 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel maar dat doet niets af aan het feit dat er gewoon mensen zijn die door hun uiterlijk moeite hebben met daten. En dat daar beste een topic voor geopend mag worden.
Precies. De meeste mensen kunnen ze het zich blijkbaar niet voorstellen dat het voor sommige mensen vrijwel onmogelijk is om een date te regelen.
Dat je direct eigenlijk al met de nek aangekeken wordt. Eigenlijk gewoon onzichtbaar voor de buitenwereld.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zondag 3 januari 2016 @ 23:58:39 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158807529
En dat wordt dan geen eindeloos klaagtopic?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158807591
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Lienekien het volgende:
En dat wordt dan geen eindeloos klaagtopic?
Als het aan mij ligt niet. Ik zal er sowieso niet vaak posten.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 4 januari 2016 @ 00:01:13 #205
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807606
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Lienekien het volgende:
En dat wordt dan geen eindeloos klaagtopic?
Dat hoeft helemaal niet. Uiteraard zal er geklaagd worden maar dat heb je in elk topic. Maar mensen kunnen ook steun van elkaar krijgen alleen maar door hun verhaal te horen. En misschien ook tips hoe je door je instelling te veranderen bijvoorbeeld toch aantrekkelijker kunt worden voor het andere geslacht.

Toen ik bijvoorbeeld werkeloos was heb ik veel steun kunnen vinden door alleen maar de verhalen van van anderen te lezen. Gedeelde smart is halve smart.
  maandag 4 januari 2016 @ 00:03:12 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158807646
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:01 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Uiteraard zal er geklaagd worden maar dat heb je in elk topic. Maar mensen kunnen ook steun van elkaar krijgen alleen maar door hun verhaal te horen. En misschien ook tips hoe je door je instelling te veranderen bijvoorbeeld toch aantrekkelijker kunt worden voor het andere geslacht.

Toen ik bijvoorbeeld werkeloos was heb ik veel steun kunnen vinden door alleen maar de verhalen van van anderen te lezen. Gedeelde smart is halve smart.
Ben je een beetje bekend met de dating- en versierreeksen die er al zijn? Lees en post eens een tijdje mee, dan spreek ik je wel weer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158807675
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:01 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Uiteraard zal er geklaagd worden maar dat heb je in elk topic. Maar mensen kunnen ook steun van elkaar krijgen alleen maar door hun verhaal te horen. En misschien ook tips hoe je door je instelling te veranderen bijvoorbeeld toch aantrekkelijker kunt worden voor het andere geslacht.

Toen ik bijvoorbeeld werkeloos was heb ik veel steun kunnen vinden door alleen maar de verhalen van van anderen te lezen. Gedeelde smart is halve smart.
Dit soort dingen zijn niet weggelegd voor fok. Dan wordt je meteen gezien als iemand die zelfmedelijden heeft.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 4 januari 2016 @ 00:04:39 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158807685
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Precies. De meeste mensen kunnen ze het zich blijkbaar niet voorstellen dat het voor sommige mensen vrijwel onmogelijk is om een date te regelen.
Dat je direct eigenlijk al met de nek aangekeken wordt. Eigenlijk gewoon onzichtbaar voor de buitenwereld.
Als jij er zo van overtuigd ben, richt een site op voor die mensen. Er is kennelijk vraag naar....

Oh en een lelijke mensen hebben moeite net date topic. Wat is dan exact de bedoeling?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 4 januari 2016 @ 00:06:11 #209
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807722
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ben je een beetje bekend met de dating- en versierreeksen die er al zijn? Lees en post eens een tijdje mee, dan spreek ik je wel weer.
Ik ken die reeks niet maar ik heb toch het gevoel dat daar vooral mensen zitten met een "normaal" uiterlijk.
  maandag 4 januari 2016 @ 00:06:48 #210
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807742
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit soort dingen zijn niet weggelegd voor fok. Dan wordt je meteen gezien als iemand die zelfmedelijden heeft.
Dat is dan jammer want ik denk dat daar best vraag naar is.
pi_158807771
Kan er ook een topic komen voor extreem knappe mensen?

Daar zou ik me prettig bij voelen.

Dank U.
  maandag 4 januari 2016 @ 00:08:15 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158807782
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ik ken die reeks niet maar ik heb toch het gevoel dat daar vooral mensen zitten met een "normaal" uiterlijk.
Wanneer is uiterlijk afwijkend dan normaal? Misvorming, zelf vinden dat je lelijk bent?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158807796
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ik ken die reeks niet maar ik heb toch het gevoel dat daar vooral mensen zitten met een "normaal" uiterlijk.
Idd bij die mensen ligt het vooral aan de sociale kwaliteiten, dat ze angst hebben of onhandig zijn en dergelijke.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158807807
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:07 schreef Weissman het volgende:
Kan er ook een topic komen voor extreem knappe mensen?

Daar zou ik me prettig bij voelen.

Dank U.
Er bestaat wel een datingsite voor alleen knappe mensen geloof ik :P
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 4 januari 2016 @ 00:10:09 #215
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_158807833
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wanneer is uiterlijk afwijkend dan normaal? Misvorming, zelf vinden dat je lelijk bent?
Kom op wat is dit, The Twillight Zone? Ik hoef je toch niet uit te leggen wat lelijk is he. Ik weet het is een relatief begrip maar toch.
pi_158807862
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wanneer is uiterlijk afwijkend dan normaal? Misvorming, zelf vinden dat je lelijk bent?
Bijvoorbeeld als je altijd wordt afgewezen op paiq als de foto's in beeld verschijnen of 0 matches krijgt op Tinder op de grootste range.
Dat de normale datingsites en je irl kansen nihil zijn op datingsgebied.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 4 januari 2016 @ 07:49:38 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158810477
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:10 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Kom op wat is dit, The Twillight Zone? Ik hoef je toch niet uit te leggen wat lelijk is he. Ik weet het is een relatief begrip maar toch.
Jij kan niet eens uitleggen wat lelijk is. Dat is namelijk voor iedereen anders.

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:11 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld als je altijd wordt afgewezen op paiq als de foto's in beeld verschijnen of 0 matches krijgt op Tinder op de grootste range.
Dat de normale datingsites en je irl kansen nihil zijn op datingsgebied.
Dat heeft niks met lelijk te maken in 9 van de 10 gevallen. Je ziet vaak dat het te maken heeft met uitstraling en je zelf presenteren. En dat kan prima besproken worden in de huidige dating topics.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 4 januari 2016 @ 08:31:11 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158810705
ja ho maar met de discussie hier: R&P / Wat is lelijk?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158811476
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 07:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij kan niet eens uitleggen wat lelijk is. Dat is namelijk voor iedereen anders.

[..]

Dat heeft niks met lelijk te maken in 9 van de 10 gevallen. Je ziet vaak dat het te maken heeft met uitstraling en je zelf presenteren. En dat kan prima besproken worden in de huidige dating topics.
Dat klopt. Het gaat hier dus om 1 van de 10 gevallen.
Het valt wetenschappelijk prima uit te leggen wat onaantrekkelijk is.
In mijn geval gaat het om asymmetrisme. Maar ook omdat ik er ongezond uitzie. Men denkt vaak dat ik ziek ben terwijl dit niet zo is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 4 januari 2016 @ 09:56:08 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158811516
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:52 schreef -Deluzion- het volgende:

Dat klopt. Het gaat hier dus om 1 van de 10 gevallen.
Het valt wetenschappelijk prima uit te leggen wat onaantrekkelijk is.
In mijn geval gaat het om asymmetrisme. Maar ook omdat ik er ongezond uitzie. Men denkt vaak dat ik ziek ben terwijl dit niet zo is.
En hier gaan we dus niet verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158811534
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat klopt. Het gaat hier dus om 1 van de 10 gevallen.
Het valt wetenschappelijk prima uit te leggen wat onaantrekkelijk is.
In mijn geval gaat het om asymmetrisme. Maar ook omdat ik er ongezond uitzie. Men denkt vaak dat ik ziek ben terwijl dit niet zo is.
CC heeft je net gewezen op deze: R&P / Hoe het gebrek aan intimiteit compenseren?

Het geeft je echter geen vrijbrief om weer allerhande topics te openen.

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 04-01-2016 10:02:47 ]
Ja doei.
pi_158811569
-gaat hene-

[ Bericht 97% gewijzigd door motorbloempje op 04-01-2016 09:59:19 ]
pi_158813354
Als je toch al mijn posts wegflikkert, doe dan ook meteen de posts die mijn posts hebben gequote, moblo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 11:41:00 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 11:42:39 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158813394
Waar heb je het over?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 januari 2016 @ 11:48:31 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158813493
Gevalletje overheen gekeken. Kan gebeuren. No biggie, no drama, no trauma.

En weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158813500
Oké.
pi_158813516
R&P / De R&P mods wensen jullie fijne feestdagen! O+

Mag deze weer een schopje omlaag?
pi_158813541
Nee.
Ja doei.
pi_158835068
Sorry, wist even niet waar ik dit het beste kan plaatsen maar is het mogelijk om iemand te negeren op het openbare forum in de zin dat zijn/haar posts verborgen blijven?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_158835116
Alleen met een abonnement. Users kunnen crew echter niet op 'negeren' zetten, aangezien instructies altijd opgevolgd moeten kunnen worden.
Ja doei.
pi_158839128
Bedankt voor het verwijderen van een post die over mezelf ging. ^O^
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:11:17 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158840216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 06:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Bedankt voor het verwijderen van een post die over mezelf ging. ^O^
Waar heb jij het over?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158840257
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar heb jij het over?
Ik had een post van hem verwijderd, SC, jeweetsch.
Ja doei.
pi_158843433
Is het wenselijk dat ik een nieuw apart topic open voor wat ik beschrijf in post #186 in R&P / Versieren en zelfvertrouwen met vrouwen (en mannen!) voor Dummies #9 ?
pi_158843475
Dames, zou het soms komen door mijn mooie UI dat mensen spontaan over dat ene onderwerp beginnen? :6

:*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:14:06 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158843558
Nee, dat is simpelweg kneuzerige opruiing.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158843594
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:14 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat is simpelweg kneuzerige opruiing.
Niet zo jaloers doen. :)
pi_158844025
Is het een idee om een Gefrustreerde Maagden Topic (GMT) te openen voor de mensen die alleen willen zeuren en geen advies willen horen?

Net zoals je in LIF het CZFT hebt voor de verhalen van mensen die chronisch ziek zijn.

Zo blijft er de ruimte over voor mensen die echt wat aan hun problemen willen doen, in het versieren-topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 12:36:57 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:37:25 #240
416020 K44S
The bearded man
pi_158844044
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:36 schreef Weissman het volgende:
Is het een idee om een Gefrustreerde Maagden Topic (GMT) te openen voor de mensen die alleen willen zeuren en geen advies willen horen?

Net zoals je in LIF het CZFT hebt voor de verhalen van mensen die chronisch ziek zijn.

Zo blijft er de ruimte over voor mensen die echt wat aan hun problemen willen doen, in het versieren-topic.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158844125
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:36 schreef Weissman het volgende:
Is het een idee om een Gefrustreerde Maagden Topic (GMT) te openen voor de mensen die alleen willen zeuren en geen advies willen horen?

Net zoals je in LIF het CZFT hebt voor de verhalen van mensen die chronisch ziek zijn.

Zo blijft er de ruimte over voor mensen die echt wat aan hun problemen willen doen, in het versieren-topic.
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:37 schreef K44S het volgende:

[..]

Er zijn al twee divisies. De een voor de normale mensen en de ander voor de maagdelijke sukkels. Soms wordt iemand gedegradeerd naar de lagere divisie, als blijkt dat die ook nog maagdelijke sukkel is dankzij de mods. Zo blijft alles toch mooi gescheiden? Ik post iig in het juiste topic.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:08 schreef krulbrul het volgende:
Is het wenselijk dat ik een nieuw apart topic open voor wat ik beschrijf in post #186 in R&P / Versieren en zelfvertrouwen met vrouwen (en mannen!) voor Dummies #9 ?
@mods: apart of niet?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:23:40 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158846582
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef krulbrul het volgende:

[..]

[..]

Er zijn al twee divisies. De een voor de normale mensen en de ander voor de maagdelijke sukkels. Soms wordt iemand gedegradeerd naar de lagere divisie, als blijkt dat die ook nog maagdelijke sukkel is dankzij de mods. Zo blijft alles toch mooi gescheiden? Ik post iig in het juiste topic.

[..]

@mods: apart of niet?
aparte topics mogen altijd, zolang het maar geen dagboektopics worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:34:41 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158848481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef krulbrul het volgende:

Soms wordt iemand gedegradeerd naar de lagere divisie, als blijkt dat die ook nog maagdelijke sukkel is dankzij de mods.
:?
Wait ... whut?
Iemand is door de moderators nog maagd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158848496
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

:?
Wait ... whut?
Iemand is door de moderators nog maagd?
Het is allemaal onze schuld dat mensen geen seks hebben.
Ja doei.
pi_158848533
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is allemaal onze schuld dat mensen geen seks hebben.
nou ik vind het wel wat lafjes dat bij een subforum met meerdere vrouwelijke mods zo'n probleem niet gewoon even gezamenlijk word opgelost.
Hoeven jullie ook niet meer te klagen over het druk hebben omdat het topic steeds ontspoort

;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158848549
Niet iedereen heeft een open relatie.
Ja doei.
pi_158848573
For the greater good mag het toch wel!
Voor volk, vaderland en fok!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158849060
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

:?
Wait ... whut?
Iemand is door de moderators nog maagd?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is allemaal onze schuld dat mensen geen seks hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:42 schreef krulbrul het volgende:
Soms wordt iemand gedegradeerd naar de lagere divisie, als blijkt dat die een maagdelijke sukkel is, dankzij de mods.
Ik vergat een komma!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:59:36 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158849116
Oh, okay.
Zoals ik je gisteren al probeerde uit te leggen, is het de bedoeling dat je in dating(-sites) post over ervaringen mbt dating(-sites). Mijn vraag had dus niks met degradatie te maken, maar alles met on topic in het juiste topic posten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158881605
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Eén topic wat zich richt op algemene sociale problemen (zoals nu in het versieren / zelfvertrouwen continu worden besproken). Het andere topic puur voor problemen die te maken hebben met daten, versieren, vrouwen etc.

Dan zijn er drie topics;
- 'Datingtopic' voor date/beginnende relatie zaken.
- 'Versieren en zelfvertrouwen' voor al je tinder/paiq/versierpogingen in de trein struggles.
- 'Hoe word ik socialer?' voor algemene sociale problemen.
Geweldig idee, helemaal voor! ^O^

Persoonlijk lijkt het mij zeer zinvol als er een soort tips & tricks-topic voor sociale interactie kan komen, eventueel aangevlogen vanuit de hoek van je "innerlijk/mens-zijn" beter op orde krijgen. Kijk ik naar mijzelf, dan date ik bijvoorbeeld wel eens, versier ik nooit, maar ben ik véél meer op zoek naar een plek waarin ik kan leren over hoe om te gaan met andere mensen. Dat is wel de basis van die twee andere dingen denk ik... van sociaal zijn, naar proberen te versieren, naar daten. Zo iets? Voorziet vast voor meer users in een behoefte.
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:39 schreef Copycat het volgende:
En in dating wordt dan over het daadwerkelijke daten gesproken, dus users verhuizen daar dan naar als een datingrequest een date wordt? Dit lijkt me eerlijk gezegd enkel verwarrend.
Copycat stelt op zich terecht op het standpunt dat wanneer een versierpoging verwordt tot een date, het wel eens lastig kan worden de "geschiedenis" achter een date bij te houden. Dat probleem bestaat evenwel ook al zonder een extra "hoe word ik socialer?"-topic! Er is immers al een apart versieren/vertrouwen-topic, en separaat daarvan een datingtopic.

Kortom.... yes please!
pi_158915104
Ik vraag me af of over 'dat ene' nog steeds niet gepraat mag worden, zeker na de gebeurtenissen in Keulen.
pi_158915429
Ga toch weg. Genoeg topics in NWS waar je je gal kwijt kunt.
Ja doei.
pi_158932300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ga toch weg. Genoeg topics in NWS waar je je gal kwijt kunt.
www.hln.be/hln/nl/34662/V(...)rlijk-kan-zijn.dhtml
pi_158932319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ga toch weg. Genoeg topics in NWS waar je je gal kwijt kunt.
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:29:58 #255
416020 K44S
The bearded man
pi_158935255
Niet om het een of andere, maar in AVNZMG wordt weer eens zo veel geanalyseerd en gedaan. Dat sommige "nieuwe" mensen niet eens meer hun "probleem" opschrijven ivm al dat gejank.

Al is het bericht van die"nieuwe" meer positief dan negatief.

Is er een fatsoenlijke manier om dit aan te pakken?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:38:35 #256
47102 Elvi
miemkwien
pi_158935511
Mag Depressie&Angst weer naar beneden? :)
pi_158936332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Elvi het volgende:
Mag Depressie&Angst weer naar beneden? :)
Wat is telkens het probleem met dat topic :?
pi_158936444
Maak gewoon een TR?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158940709
De topics zijn met een reden op slot. Er zijn met een reden, die jullie allen welbekend is, posts weggehaald, maar voor de goede orde herhaal ik het nog even:

doe normaal

al-le-maal

Geen asielzoekersgeneuzel en haatzooi.
Niet uitlokken dat mensen met die frustraties daar nog weer even extra over kunnen ventileren

Gewoon. Niet. Doen.

Gewoon. Normaal. Doen.

En niet, bij het sluiten van topic 1 in topic 2 doorgaan, en als die dicht is dan maar in FB doorgaan.
Feedback is voor feedback aan de crew. Persoonlijke vetes die tot een halt geroepen zijn op het forum al dan niet door slotjes of verwijderen aan posts hebben hier geen plek. Alles met zo'n insteek wordt dan ook vanaf nu gewoon verwijderd zonder enige mededeling.

Jullie posts met verzoeken tot 'veranderingen' in de reeksen die betrekking hebben tot daten/versieren zijn bekend en worden besproken, net als jullie collectieve gedrag, wat een niet zo gezellige samenspeling is. Het ligt niet meer aan de ene groep dan aan de andere groep, beide kanten kunnen zuigen, trollen en zaniken, terwijl ergens diep van binnen beide groepen ook normaal en serieus kunnen posten en op een positieve manier bij kunnen dragen aan R&P en FOK! als geheel.

In het kader van een positief 2016 en een positief FOK! wil ik jullie nógmaals vragen om ook eens naar jezelf te kijken, dat doen wij als crew ook. Er gaat iets niet goed hier, en dat is deels ook ons te verwijten wellicht, omdat we niet goed om weten te gaan met groepen die zo verschillend zijn dat ze het bloed onder elkaars nagels vandaan halen, en daarmee ook bij ons, wat dan vervolgens weer veroorzaakt dat wij wellicht het bloed onder de nagels van alle groepen vandaan weten te krijgen.

TL;DR

Positief 2016
Doe Normaal
Ga hier geen persoonlijke vetes uit lopen vechten
Geef ons de tijd om met suggesties die gegeven zijn te overleggen
Geef ons de tijd en de kans om te kijken hoe we mét jullie allemaal een mooier FOK! kunnen maken.

En nu ga ik weer bier drinken. Want het is vrijdag. #ffs

Edit: wij doen dit ook maar vrijwillig, (en vragen ons op momenten als DeE af waarom..) en steken er verdomd veel tijd in. Niet omdat blauw zo mooi is of omdat de knopjes geil zijn, maar omdat we FOK! iets moois vinden, en R&P in het bijzonder. We zitten ons niet te verkneukelen om elke note, ban of elk slotje. Er is eerder frustratie dat we het nooit goed kunnen doen, en overleggen ons suf over hoe of wat, hopend dat er een moment komt dat het allemaal OK gaat. Dus. Denk daar ook eens aan als je weer eens vindt dat we iets niet goed doen. We moeten een middenweg vinden voor een legio aan verschillende posters met verschillende insteken en persoonlijkheden. Dat is niet makkelijk en kan nooit iedereen 100% gelukkig maken. Zo is 't nu eenmaal, in een samenleving, zowel irl als online.

Proost.

[ Bericht 16% gewijzigd door motorbloempje op 08-01-2016 21:41:55 ]
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 21:37:32 #260
416020 K44S
The bearded man
pi_158941436
Hmm logisch en respect voor je reactie.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 8 januari 2016 @ 21:48:05 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158941890
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158941966
Proost.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:11:43 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_158948993
Mo ^O^
Mooie oprechte post!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_158955117
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef motorbloempje het volgende:

Jullie posts met verzoeken tot 'veranderingen' in de reeksen die betrekking hebben tot daten/versieren zijn bekend en worden besproken, net als jullie collectieve gedrag, wat een niet zo gezellige samenspeling is. Het ligt niet meer aan de ene groep dan aan de andere groep, beide kanten kunnen zuigen, trollen en zaniken, terwijl ergens diep van binnen beide groepen ook normaal en serieus kunnen posten en op een positieve manier bij kunnen dragen aan R&P en FOK! als geheel.

In het kader van een positief 2016 en een positief FOK! wil ik jullie nógmaals vragen om ook eens naar jezelf te kijken, dat doen wij als crew ook. Er gaat iets niet goed hier, en dat is deels ook ons te verwijten wellicht, omdat we niet goed om weten te gaan met groepen die zo verschillend zijn dat ze het bloed onder elkaars nagels vandaan halen, en daarmee ook bij ons, wat dan vervolgens weer veroorzaakt dat wij wellicht het bloed onder de nagels van alle groepen vandaan weten te krijgen.
Dat is wat ik met het opsplitsen van het versieren topic probeerde voor te stellen. Het botst teveel tussen de mensen die alleen maar klagen over sociale problemen (wat dat zijn het) en de mensen die op sociaal gebied redelijk in elkaar zitten en meer problemen hebben met vrouwen / daten.

Net als gistermiddag ging het even over iemand die wat vragen stelde daten / lichamelijk contact, antwoord op gegeven en een paar uur later waren we weer 7 pagina's aan klaagzang / gemekker over hoe vervelend het is om stelletjes te zien in het openbaar en dat de sportschool toch niet de goede plek is om vrouwen aan te spreken blablabla. De laatste dagen zijn er ook meerdere mensen geweest die niet hun vragen in dat topic plaatsen omdat het gewoon geen zin heeft. Een half uur later is het topic weer gekaapt en gaat het weer over hoe vervelend het is dat een vrouw je niet zo maar een complimentje geeft als je kleding aan het passen bent.
pi_158963359
Grappig dat ondanks de slotjes dat er nu al een opvolger is gevonden waar we de discussie kunnen voortzetten.

R&P / Sociaal uitgedaagde maagden op zoek naar de heilige graal #2
pi_158963401
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef syndroom het volgende:
Grappig dat ondanks de slotjes dat er nu al een opvolger is gevonden waar we de discussie kunnen voortzetten.

R&P / Sociaal uitgedaagde maagden op zoek naar de heilige graal #2
Wees er trots op dat je weer een paar topicreeksen om zeep hebt geholpen. Als je nou net zoveel moeite zou steken in het vinden van een vriendin zou je allang geen maagd meer zijn.
pi_158963418
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wees er trots op dat je weer een paar topicreeksen om zeep hebt geholpen. Als je nou net zoveel moeite zou steken in het vinden van een vriendin zou je allang geen maagd meer zijn.
Correctie, dat heb ik niet gedaan. Niet mijn schuld.
pi_158964118
Heren, het zijn precies posts als deze, van jullie beide, wat het allemaal de soep in stuurt. Kijk eens naar jezelf, allebei. Zuigen naar de moderatie (hihi, grappig dat we gewoon doorgaan), zuigen naar elkaar, de vermoorde onschuld spelen.

Lees mijn post nog eens en kijk potdomme eens kritisch naar jezelf.
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:07:12 #269
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158964643
Maar waarom wordt er dan niet geband? Ik mis kennelijk telkens iets, omdat ik onbewust vakkundig over deze heren heen lees, en de clou van het probleem niet echt meekrijg. Maar als slecht gedrag zo aantoonbaar op een kleine groep gebruikers terug te voeren is, waarom dan niet hardere maatregelen nemen?

Dit is oprecht niet bedoeld als sneer naar de moderatie, integendeel, ik probeer constructief mee te denken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158964901
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Andromache het volgende:
Maar waarom wordt er dan niet geband?
Omdat iedereen zich aan de fok huisregels houdt, dan is er ook geen reden voor een ban. Of wil jij soms naar een dictatuur dat iedereen die tegen de stroom in gaat, een andere mening heeft dat hij of zij de mond gesnoerd wordt?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:17:01 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158964943
Ik ga er verder niet op in, ik geef mijn post ter suggestie mee aan de moderators. Ik wens iedereen veel wijsheid toe.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158965008
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:17 schreef Andromache het volgende:
Ik ga er verder niet op in, ik geef mijn post ter suggestie mee aan de moderators. Ik wens iedereen veel wijsheid toe.
Ik wel. Wat jij voorstelt is niet zomaar wat. Je kun toch niet zomaar mensen die een afwijkende mening hebben monddood maken, dan kun je toch niet meer met elkaar in discussie.
pi_158965116
Houd eens op. En lees mijn post nóg eens door.
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:53:30 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158965870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:15 schreef syndroom het volgende:

[..]

Omdat iedereen zich aan de fok huisregels houdt, dan is er ook geen reden voor een ban. Of wil jij soms naar een dictatuur dat iedereen die tegen de stroom in gaat, een andere mening heeft dat hij of zij de mond gesnoerd wordt?
iemand die consistent niet luistert zal echt wel tegen een ban aanlopen, al dan niet forum specifiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158974486
Motorbloempje? Wat ben jij chagrijnig vanavond?
Waarom moest mijn topic dicht?

Ik heb hem alleen maar verkeerd geplaatst. Waarom hem niet even naar Onzin verplaatsen. Alstublieft? :@
  zondag 10 januari 2016 @ 00:55:32 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158974944
Nah
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158975017
Ik denk dat de mods gewoon behoefte hebben aan een knuffel.
pi_158976345
Ik vind het heel apart. Ik hoop dat ze zich morgen, na een nachtje slapen, realiseert dat dit echt niet kan en dat dit een fout was die ze niet had moeten maken.
  zondag 10 januari 2016 @ 09:01:26 #279
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158978149
we komen er op terug, wellicht, misschien, ooit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158978525
Nah.
Ja doei.
  zondag 10 januari 2016 @ 10:01:23 #281
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158978548
bij deze :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 10 januari 2016 @ 10:02:46 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158978560
Uhm.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158978583
Que?
Ja doei.
pi_158978595
Wat ben ik blij dat ik geen mod ben :') respect moblo, cc & Re :*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_158978597
Ben blij dat er nieuwe Users bijkomen op jullie uitgestorven deel van Fok Forum, stelletje incompetenten! :D :'( _O-
Open mijn topic weer alstublieft!?
Jullie zijn niet ingehuurd om de Vrijheid van Meningsuiting in te perken.
Ik heb Danny Roodbol meteen een e-mail gestuurd!
  zondag 10 januari 2016 @ 10:09:07 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158978632
dat heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken, je topic is dicht, niet verwijderd dus je mening staat er nog gewoon hoor :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 10 januari 2016 @ 10:09:24 #287
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_158978635
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen mod ben :') respect moblo, cc & Re :*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_158978638
Ach meid toch.
Ja doei.
  zondag 10 januari 2016 @ 10:10:19 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158978649
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef DeKnuppel het volgende:
Ben blij dat er nieuwe Users bijkomen op jullie uitgestorven deel van Fok Forum, stelletje incompetenten! :D :'( _O-
Open mijn topic weer alstublieft!?
Jullie zijn niet ingehuurd om de Vrijheid van Meningsuiting in te perken.
Ik heb Danny Roodbol [ afbeelding ]meteen een e-mail gestuurd!
[ afbeelding ]
Heb je Danny de groeten van ons gedaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158978654
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen mod ben :') respect moblo, cc & Re :*
pi_158978658
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je Danny de groeten van ons gedaan?
Ik ken hem heel goed Copycatje ;) :*
  zondag 10 januari 2016 @ 10:11:32 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158978663
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:11 schreef DeKnuppel het volgende:

Ik ken hem heel goed Copycatje ;) :*
Fijn, dat vroeg ik echter niet, Knuppeltje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158978679
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:09 schreef Re het volgende:
dat heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken, je topic is dicht, niet verwijderd dus je mening staat er nog gewoon hoor :)
Er staat ook Vrijheid van Meningsuiting inperken. M'n mening staat wel op internet. Maar jullie geven anderen niet de gelegenheid om ook te ervaren of RingBewoner ze een homosensuele sensatie geeft. En dit met mij te delen. Een soort hulpgroep ook, zeg maar. Zij zien m'n topic niet door dit slotje ;(
  zondag 10 januari 2016 @ 10:13:22 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158978691
Zo, dat was even vermakelijk. Heel even. Oké. Amper.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158978698
Het is ook allemaal wat.
Ja doei.
  zondag 10 januari 2016 @ 10:14:46 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158978708
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:12 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Er staat ook Vrijheid van Meningsuiting inperken. M'n mening staat wel op internet. Maar jullie geven anderen niet de gelegenheid om ook te ervaren of RingBewoner ze een homosensuele sensatie geeft. En dit met mij te delen. Een soort hulpgroep ook, zeg maar. Zij zien m'n topic niet door dit slotje.
staat gewoon onderaan bij de slotjes hoor O+ gewoon in het zicht...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158978729
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ook allemaal wat.
Lapzwans? Ga eens aan het werk blauwe?
pi_158978748
quote:
9s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:13 schreef Copycat het volgende:
Zo, dat was even vermakelijk. Heel even. Oké. Amper.
Wie zegt dat dit mijn intentie is? Jullie blauwen hebben gisteren samen een feestje gehad waar veel alcohol is genuttigd?
pi_158978757
quote:
3s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:14 schreef Re het volgende:

[..]

staat gewoon onderaan bij de slotjes hoor O+ gewoon in het zicht...
Dictatoriaal jullie. Eigen smaak over topics laten prevaleren.
  zondag 10 januari 2016 @ 10:18:41 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158978760
And ... It's completely gone.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158978766
zal jullie op de strafbank leggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')