abonnement Unibet Coolblue
pi_158449735
Na dagen twijfelen heb ik besloten om toch een deel twee te openen, in dit topic wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in 2016 betreft het vinden van een eerste echte vriendin.

Vorige topic (deel 1) R&P / Hoe nu verder, (geen vriendin, e.d )

Iedereen kent het wel, of je nu in Zwolle, Groningen, Delft of Breda loopt, een lange winkelstraat met, standaard winkels zoals de Body shop, actiesport, blokker, Hema... etc.

Overal zie je mooie blonde meisjes lopen, mooie studentes op fietsen, op scootertjes..



En jij loopt daar alleen, toevallig had ik dit gister, moest nog even wat kerstcadeau's kopen, en voor mij een stelletje, smoor verliefd hand in hand. Ik besloot ze te volgen, om ze te observeren. Af en toe stopte ze, keken ze elkaar diep in hun ogen aan, en kuste elkaar.. Waarna ze weer hand in hand verder liepen...

Ze waren jonger als mij (ik schat beide 19) .. Ik kan op dit soort momenten wel huilen van verdriet, wat zou ik zo verschrikkelijk graag zoiets willen meemaken, verliefdheid.

Ik ben bijna 26 , geen relaties gehad, nog thuiswonend, zoals ik al had verteld, heb ik op dit moment geen baan sinds kort, en heb ik een wajong uitkering door verschillende stoornissen.
De stoornis waar ik het meeste last van heb is PDD NOS, (autisme) .
Door deze stoornis, heb ik problemen met sociale gelegenheden, en vooral (spontane praatjes met vrouwen).

Weet gewoon totaal niets te verzinnen om een gesprek mee te openen.
Ook op badoo gooi ik zo'n 20 berichtjes per dag eruit.. Nooit met enig succes, als ik een geluksdag heb gehad ziet het er zo uit
(voorbeeld)

''Hee Marissa, leuke dag gehad? ''
Marissa, jahoor jij? ''

En als ik dan verder praat sturen ze niets terug, ik heb al veel openingszinnen geprobeerd, maar er komt nooit een tweede reactie van een dame vandaan.

Als iemand nog tips heeft betreft badoo, en jij wel successen hebt, dan mag je altijd je tips doormailen, zowel in dit topic als in een privé bericht!

Ik weet dat elke dag reageren op datingssites noodzakelijk is, omdat dit echt mijn enige kans is op een vriendin, maar tegelijkertijd krijg ik elke dag een steeds lager zelfbeeld en maakt het mij depressief, dat eigenlijk vrijwel 0.000 vrouwen interesseren in me tonen.

Dit maakt mij dan weer zo onzeker, dat ik vrouwen ook niet meer bij kassa's aankijk op een slechte dag, omdat ik dan denk ''ze vinden me toch 10 keer niks''.

Ben de laatste tijden toch wel in een depressie beland, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, en de tijd tikt, voor je het weer ben ik 30 en dan zit het er vrijwel niet meer in om een mooie leuke vriendin te krijgen.

En hoe ouder vrouwen worden, hoe moeilijker het allemaal gaat worden, 16 jarige worden snel verliefd, en houden van het experimenteren met jongens, een 30 jarige heeft al het nodige meegemaakt, en zoekt een stabiel persoon, iets wat ik niet te bieden heb.

Ook wil ik super graag kinderen, dat is ook naast het hebben van een vriendin mijn allergrootste droom, maar als ik geen vriendin vind, dan betekend dat automatisch dat mijn tweede grootste wens die ik heb in duigen valt.

Afijn, wat heeft het eerste topic voor mij bereikt?

Mijn moeder zei altijd dat ik tot mijn 40'e thuis mocht wonen, zodat ik de 1100 euro wajong vrij te besteden heb, ze betaald zelfs nog al mijn drogisterij spullen , auto verzekering, ziektekosten e.d en heb dit budget puur om te sparen, en leuke dingen.. .Dit resulteert erin dat ik ondanks ik geen vriendin heb, opzich wel een goed leven heb. Reis overal naartoe in het weekend, heb een nieuwe auto. Kan veel uitgeven met stappen (heb wel een vriendengroep).

Maar dankzij het vorige deel heb ik nu een plan om voor mijn 30'e uit huis te zijn.

Verder probeer ik meer praatjes te maken met de vrouwen in m'n vriendengroep, dat heb ik toevallig deze zaterdag gedaan. Dat helpt wel en ze vinden het merkbaar prettig, ik heb zelfs met een samen hand in hand gelopen door de dansing, en toen we drinken bestelde, legde ze haar hand, op mijn lichaam. Verder loopt hier geen relatie uit, want op whatsapp laat ze niks meer horen, sommige vrouwen zijn blijkbaar gewoon handtastelijk met iedereen.

Maar voor mij was deze avond om niet te vergeten, ik moet hier continu aan denken.
Dat smaakt naar meer, en dat ''meer'' ik hoop dat dit komt in 2016

Ik zal hier in ieder geval vaak een update doen, en mijn doel is om eind dit jaar een dame te hebben, waarmee er een kans is op een relatie. Goed voornemen denk ik!!

Maar laat ik uberhaupt eerst maar eens aan de eerste date beginnen, een avondje in een restaurant of bioscoop, dat is voor dit jaar denk wel genoeg qua uitdaging. Het zou mijn eerste date ooit worden.

  dinsdag 22 december 2015 @ 21:50:06 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_158450404
Haha een vriendin willen :D Gewoon geen vriendin hebben 10/10
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_158450469
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Haha een vriendin willen :D Gewoon geen vriendin hebben 10/10
Is jouw leven net zo compleet zonder vriendin als met een vriendin?
  dinsdag 22 december 2015 @ 21:52:51 #4
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_158450534
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef Charleville het volgende:

[..]

Is jouw leven net zo compleet zonder vriendin als met een vriendin?
Ja. Daar heb ik een man voor O+ Hihi
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_158451208
Onwijs veel succes en plezier gewenst man! Mooi om te lezen dat je geinspireerd bent geraakt en stappen aan het zetten bent! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en successen :)
pi_158451889
Succes man, hoop wel dat je echt voor iemand gaat waar je verliefd op bent/wordt en niet zomaar gaat doen alsof je gevoelens hebt voor iemand puur zodat je een relatie hebt.
pi_158452141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Succes man, hoop wel dat je echt voor iemand gaat waar je verliefd op bent/wordt en niet zomaar gaat doen alsof je gevoelens hebt voor iemand puur zodat je een relatie hebt.
Bedankt voor je reactie, en CyberTijn jij ook ontzettend bedankt!! :)

Daar heb je wel een punt, daar moet ik inderdaad goed op letten.
Ondanks dat de keus niet groot is, moet er inderdaad wel iets zijn, wat je waardeert aan die persoon.
pi_158452282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef Charleville het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie, en CyberTijn jij ook ontzettend bedankt!! :)

Daar heb je wel een punt, daar moet ik inderdaad goed op letten.
Ondanks dat de keus niet groot is, moet er inderdaad wel iets zijn, wat je waardeert aan die persoon.
Niet iets, komop man, of je gaat 100% voor iemand of gewoon niet :') Snap dat je hebberig bent naar een relatie en alles wat daarbij komt kijken, en dat is ook heel leuk, alleen het stelt geen fuck voor als je dat met iemand deelt waar je eigenlijk niet van houd. Sta daar alsjeblieft boven, anders zou je nog wel eens mensen pijn kunnen doen en dat is denk ik niet je bedoeling
pi_158453235
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Niet iets, komop man, of je gaat 100% voor iemand of gewoon niet :') Snap dat je hebberig bent naar een relatie en alles wat daarbij komt kijken, en dat is ook heel leuk, alleen het stelt geen fuck voor als je dat met iemand deelt waar je eigenlijk niet van houd. Sta daar alsjeblieft boven, anders zou je nog wel eens mensen pijn kunnen doen en dat is denk ik niet je bedoeling
Mooi gezegd.
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:14:14 #10
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_158454164
voor je het weer ben ik 30 en dan zit het er vrijwel niet meer in om een mooie leuke vriendin te krijgen.


Wat? :')

Je blijft inderdaad alleen met zo`n knronkel
pi_158455941
Mag ik vragen hoe jij eigenlijk aan je vriendengroep bent gekomen en wat voor rol jij hebt in die groep? Ik vind het zo bijzonder dat je beweert niet sociaal te zijn, maar wel zowat elk weekend gaat stappen met vrienden.

Wat voor stappen ga je ondernemen om je beeld van vrouwen te doen veranderen? Want het is duidelijk dat daar je valkuil zit.

En die foto die je plaatst van die twee meisjes, zijn dat de soort meisjes waarop je valt? Want laten we eerlijk zijn, een leuke studente die hbo/universiteit doet zal niet zo snel vallen op een 26-jarig moederskindje met een wajong-uitkering. Klinkt hard, maar het is wel de waarheid. Je zal ook wat meer aan jezelf moeten werken en zorgen dat je wat te bieden hebt.
pi_158457701
TS liefde maakt blind zeggen ze. Is niet zo. Liefde is schoonheid zien waar niemand anders het ziet.

U ziet, geen leeftijd, geen blond haar of brunette. Je schoonheid van binnen ontluikt zich 'vanzelf' als je eenmaal de persoon tegen komt die je van binnen raakt.

Bij die persoon sla je niet dicht vanwege wat dan ook maar zie je herkenning, voel je begrip zonder dat er ook maar 1 woord is gerept en gaat het ook totaal niet over wat je te bieden hebt of niet maar over samen willen zijn en dat gelukkige gevoel van binnen willen delen (daarom is het ook beter als je als single ook gelukkige gevoelens hebt over jezelf) met die speciale persoon.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158457823
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:53 schreef Bananenpap het volgende:
Mag ik vragen hoe jij eigenlijk aan je vriendengroep bent gekomen en wat voor rol jij hebt in die groep? Ik vind het zo bijzonder dat je beweert niet sociaal te zijn, maar wel zowat elk weekend gaat stappen met vrienden.

Wat voor stappen ga je ondernemen om je beeld van vrouwen te doen veranderen? Want het is duidelijk dat daar je valkuil zit.

En die foto die je plaatst van die twee meisjes, zijn dat de soort meisjes waarop je valt? Want laten we eerlijk zijn, een leuke studente die hbo/universiteit doet zal niet zo snel vallen op een 26-jarig moederskindje met een wajong-uitkering. Klinkt hard, maar het is wel de waarheid. Je zal ook wat meer aan jezelf moeten werken en zorgen dat je wat te bieden hebt.
Ik heb waarschijnlijk binnenkort een nieuwe baan, in de horeca, de ene week draai ik tussen, en de anderen week sluit, dat betekend dus rond een uur of 2 snachts.

Dat zou betekenen dat ik 1 zaterdag in de twee weken niet uit zou kunnen.

Ik ben in de vriendengroep redelijk aanwezig, vaak de clown spelend, vaak ben ik diegene die al aangeschoten aankomt op een huisfeestje, omdat ik bang ben zonder drank stil te vallen.

En omdat ik vaak dronken ben, moeten mensen vaak lachen e.d, voor dames in de vriendengroep ben ik daarom ook meer een lachertje dan een potentiële man, dat realiseer ik me goed. Maar wat moet ik veranderen? Als ik minder drink, dan ben ik bang om inderdaad op de achtergrond te verdwijnen.

Ik val inderdaad op dat soort vrouwen









Maar ze hoeft niet perse knap te zijn, al is ze wat minder knap, maar ziet ze er vrouwelijk uit, en verzorgd dan ben ik ook al de koning op aarde....
  woensdag 23 december 2015 @ 00:53:42 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158457865
Vinden die meisjes het goed dat je hun foto hier neerzet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158457890
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:53 schreef Lienekien het volgende:
Vinden die meisjes het goed dat je hun foto hier neerzet?
Zijn via google afbeeldingen, de meeste foto's zwerven al jaren op het internet.
  woensdag 23 december 2015 @ 00:55:48 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158457918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:54 schreef Charleville het volgende:

[..]

Zijn via google afbeeldingen, de meeste foto's zwerven al jaren op het internet.
Ik vind het maar raar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158457950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef Koral het volgende:
TS liefde maakt blind zeggen ze. Is niet zo. Liefde is schoonheid zien waar niemand anders het ziet.

U ziet, geen leeftijd, geen blond haar of brunette. Je schoonheid van binnen ontluikt zich 'vanzelf' als je eenmaal de persoon tegen komt die je van binnen raakt.

Bij die persoon sla je niet dicht vanwege wat dan ook maar zie je herkenning, voel je begrip zonder dat er ook maar 1 woord is gerept en gaat het ook totaal niet over wat je te bieden hebt of niet maar over samen willen zijn en dat gelukkige gevoel van binnen willen delen (daarom is het ook beter als je als single ook gelukkige gevoelens hebt over jezelf) met die speciale persoon.
Bedankt voor je prachtige woorden.
Dat gevoel, ik voel precies wat je bedoeld.

Je bent dan zo dol op diegene, dat je haar uiterlijk het mooiste vind van heel de wereld, al is ze misschien niet echt de knapste, je bent verblind door dit persoon, en probeert in ieder ander meisje haar te zien...
pi_158458023
TS je negeert m'n post..
pi_158458069
Ik zie vooral een hoop geblaat en onrealistische woorden.

Volgens mij heb jij na deel 1 nog steeds niks van geleerd.

Die plaatjes dan ook echt. :') Gast. Echt. Je kwelt jezelf en je martelt jezelf.

Jij kan dit niet aan. Je bent strontjaloers en omdat de anderen het wel kunnen, kan jij gewoon niet met dit soort situaties omgaan. De reden waarom de anderen het wel kunnen, is omdat zij hun leven wel op rails hebben.

Zoals je al zei:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef Charleville het volgende:
En jij loopt daar alleen, toevallig had ik dit gister, moest nog even wat kerstcadeau's kopen, en voor mij een stelletje, smoor verliefd hand in hand. Ik besloot ze te volgen, om ze te observeren. Af en toe stopte ze, keken ze elkaar diep in hun ogen aan, en kuste elkaar.. Waarna ze weer hand in hand verder liepen...

Ze waren jonger als mij (ik schat beide 19) .. Ik kan op dit soort momenten wel huilen van verdriet, wat zou ik zo verschrikkelijk graag zoiets willen meemaken, verliefdheid.
Meid toch. ;( Waarom lukt het hen wel en jou niet? Omdat jij als een jaloers, stalkerig kreng gedraagt. En jij een plaat voor je kop hebt en niet luistert wat wij in het vorig topic hebben gezegd.

Op de rest van het topic ga ik niet in, want dat hebben we al gedaan in het vorig topic en je luistert toch niet.

Ik wens je succes (en sterkte) en over 10 jaar ben je nog niks opgeschoten. Want je hebt duidelijk de ballen niet voor om je moeder duidelijk te maken hoe en wat, en je hebt duidelijk de ballen niet voor om hulp te zoeken en je hebt duidelijk de ballen niet voor om iets met je leven te doen, want je gaat met het leven van je moeder mee en je doet niks met de tips die in het vorig topic stonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 01:02:19 ]
pi_158458319
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Niet iets, komop man, of je gaat 100% voor iemand of gewoon niet :') Snap dat je hebberig bent naar een relatie en alles wat daarbij komt kijken, en dat is ook heel leuk, alleen het stelt geen fuck voor als je dat met iemand deelt waar je eigenlijk niet van houd. Sta daar alsjeblieft boven, anders zou je nog wel eens mensen pijn kunnen doen en dat is denk ik niet je bedoeling
Dat is zeker niet de bedoeling, en als het niets word, zal ik ook eerlijk aangeven dat het misschien beter is om vrienden te blijven.
Maar ik word heel snel verliefd, als het meisje een beetje een lief karakter heeft, en niet een vreemdganger is, of een andermans vriend dan komt het wel goed. :)
Mezelf kennend, zal ik wel snel jaloers zijn, maar ook hier moet ik mee leren omgaan, want te bezitterig, dat is ook niet aantrekkelijk en gaan ze ook weer weg.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:02 schreef Etsu het volgende:
Ik zie vooral een hoop geblaat en onrealistische woorden.

Volgens mij heb jij na deel 1 nog steeds niks van geleerd.

Die plaatjes dan ook echt. :') Gast. Echt. Je kwelt jezelf en je martelt jezelf.

Jij kan dit niet aan. Je bent strontjaloers en omdat de anderen het wel kunnen, kan jij gewoon niet met dit soort situaties omgaan. De reden waarom de anderen het wel kunnen, is omdat zij hun leven wel op rails hebben.

Zoals je al zei:

[..]

Meid toch. ;( Waarom lukt het hen wel en jou niet? Omdat jij als een jaloers, stalkerig kreng gedraagt. En jij een plaat voor je kop hebt en niet luistert wat wij in het vorig topic hebben gezegd.

Op de rest van het topic ga ik niet in, want dat hebben we al gedaan in het vorig topic en je luistert toch niet.

Ik wens je succes (en sterkte) en over 10 jaar ben je nog niks opgeschoten. Want je hebt duidelijk de ballen niet voor om je moeder duidelijk te maken hoe en wat, en je hebt duidelijk de ballen niet voor om hulp te zoeken en je hebt duidelijk de ballen niet voor om iets met je leven te doen, want je gaat met het leven van je moeder mee en je doet niks met de tips die in het vorig topic stonden.
Ik heb juist veel geleerd van het vorige topic.
Had eerst geen zicht, om uit huis te gaan. En dit staat nu op de planning, en probeer dit thema thuis ook het komende jaar bespreekbaar te maken.

Het gaat misschien niet snel, maar dat is juist verkeerd, abrupt je leven veranderen, het is net als de immigratie crisis in Europa, je kan wel hekken bouwen, maar het echte probleem is niet met hekken op te lossen, dat doe je met nadenken, beleid uittekenen en zorgen dat dit plan voor de lange termijn ook blijft werken,

Buiten het thema uit huis, probeer ik ook met een anderen baan mijn leven positief te veranderen.
Ik zeg eerlijk dat mijn toekomstige baan niet een grote verbetering is met mijn huidige baan, maar ben weer in het werk proces.
Een vriendin krijgen probeer ik, door berichtjes te sturen via datings sites, alleen ik vind het moeilijk te timen wanneer je een meisje mee uit vraagt...( als het al op een gesprek uitloopt).

Verder wil ik aan mezelf werken, mezelf gelukkiger te worden met wie ik ben.
Dus het gaat wel degelijk de betere kant op.
pi_158458331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Niet iets, komop man, of je gaat 100% voor iemand of gewoon niet :') Snap dat je hebberig bent naar een relatie en alles wat daarbij komt kijken, en dat is ook heel leuk, alleen het stelt geen fuck voor als je dat met iemand deelt waar je eigenlijk niet van houd. Sta daar alsjeblieft boven, anders zou je nog wel eens mensen pijn kunnen doen en dat is denk ik niet je bedoeling
Vroeger was het vanzelfsprekend water bij de wijn te doen, de perfecte partner bestaat niet. Alsof je helemaal hoteldebotel moet zijn om een gelukkige relatie te hebben :')

Het is niet voor iedereen weggelegd een mooie vrouw/man aan de haak te slaan. Heb je het als man minder getroffen met je uiterlijk (en sociale vaardigheden), dan moet je dat beeld van liefde op het eerste gezicht enz gewoon lekker uit je hoofd zetten want dat gaat niet gebeuren.
Why stay small, if you can grow big..
pi_158458449
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:12 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Vroeger was het vanzelfsprekend water bij de wijn te doen, de perfecte partner bestaat niet. Alsof je helemaal hoteldebotel moet zijn om een gelukkige relatie te hebben :')

Het is niet voor iedereen weggelegd een mooie vrouw/man aan de haak te slaan. Heb je het als man minder getroffen met je uiterlijk (en sociale vaardigheden), dan moet je dat beeld van liefde op het eerste gezicht enz gewoon lekker uit je hoofd zetten want dat gaat niet gebeuren.
Daar heb je zeker gelijk in.
In sommige landen word men uitgehuwelijkt, dan moet je er gewoon wat moois van maken, al is het niet helemaal precies wat je voor ogen had.

Hier in Nederland gaat iedereen veelte snel uit elkaar, als ik in SA was geboren, of Iran dan was ik waarschijnlijk gewoon uitgehuwelijkt, had ik nu al een gezin, met een huisje. 'n kindje.

Misschien klinkt het heel erg dom wat ik nu zeg, maar ik geloof best dat de westerse maatschappij, niet werkt voor mij betreft relaties.

Hier is het hard, alleen de knapste, rijkere komen aan de vriendin, en mensen met een (lichte geestelijke) beperking vallen al snel buiten de boot.
pi_158458486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef Charleville het volgende:
Misschien klinkt het heel erg dom wat ik nu zeg, maar ik geloof best dat de westerse maatschappij, niet werkt voor mij betreft relaties.

Hier is het hard, alleen de knapste, rijkere komen aan de vriendin, en mensen met een (lichte geestelijke) beperking vallen al snel buiten de boot.
Dit is BS. En jij weet waarom.
pi_158458491
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:12 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Vroeger was het vanzelfsprekend water bij de wijn te doen, de perfecte partner bestaat niet. Alsof je helemaal hoteldebotel moet zijn om een gelukkige relatie te hebben :')

Het is niet voor iedereen weggelegd een mooie vrouw/man aan de haak te slaan. Heb je het als man minder getroffen met je uiterlijk (en sociale vaardigheden), dan moet je dat beeld van liefde op het eerste gezicht enz gewoon lekker uit je hoofd zetten want dat gaat niet gebeuren.
Ik zeg ook niks over een perfecte partner. Ik zeg alleen dat je geen gevoelens moet gaan faken om maar een relatie te krijgen met iemand, en er zijn er genoeg die dat wel doen. Wat is mooi? Dat beeld is voor iedereen anders, en ik denk niet dat je met iemand wat zou kunnen hebben die je niet aantrekkelijk vind.
pi_158458515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef Charleville het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in.
In sommige landen word men uitgehuwelijkt, dan moet je er gewoon wat moois van maken, al is het niet helemaal precies wat je voor ogen had.

Hier in Nederland gaat iedereen veelte snel uit elkaar, als ik in SA was geboren, of Iran dan was ik waarschijnlijk gewoon uitgehuwelijkt, had ik nu al een gezin, met een huisje. 'n kindje.

Misschien klinkt het heel erg dom wat ik nu zeg, maar ik geloof best dat de westerse maatschappij, niet werkt voor mij betreft relaties.

Hier is het hard, alleen de knapste, rijkere komen aan de vriendin, en mensen met een (lichte geestelijke) beperking vallen al snel buiten de boot.
Nee, dat is echt onzin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')