Na dagen twijfelen heb ik besloten om toch een deel twee te openen, in dit topic wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen in 2016 betreft het vinden van een eerste echte vriendin.
Vorige topic (deel 1)
R&P / Hoe nu verder, (geen vriendin, e.d )Iedereen kent het wel, of je nu in Zwolle, Groningen, Delft of Breda loopt, een lange winkelstraat met, standaard winkels zoals de Body shop, actiesport, blokker, Hema... etc.
Overal zie je mooie blonde meisjes lopen, mooie studentes op fietsen, op scootertjes..
![nationalebeeldbank_2012-7-733385-2_mensen-in-winkelstraat.jpeg]()
![7607911.jpeg]()
En jij loopt daar alleen, toevallig had ik dit gister, moest nog even wat kerstcadeau's kopen, en voor mij een stelletje, smoor verliefd hand in hand. Ik besloot ze te volgen, om ze te observeren. Af en toe stopte ze, keken ze elkaar diep in hun ogen aan, en kuste elkaar.. Waarna ze weer hand in hand verder liepen...
Ze waren jonger als mij (ik schat beide 19) .. Ik kan op dit soort momenten wel huilen van verdriet, wat zou ik zo verschrikkelijk graag zoiets willen meemaken, verliefdheid.
Ik ben bijna 26 , geen relaties gehad, nog thuiswonend, zoals ik al had verteld, heb ik op dit moment geen baan sinds kort, en heb ik een wajong uitkering door verschillende stoornissen.
De stoornis waar ik het meeste last van heb is PDD NOS, (autisme) .
Door deze stoornis, heb ik problemen met sociale gelegenheden, en vooral (spontane praatjes met vrouwen).
Weet gewoon totaal niets te verzinnen om een gesprek mee te openen.
Ook op badoo gooi ik zo'n 20 berichtjes per dag eruit.. Nooit met enig succes, als ik een geluksdag heb gehad ziet het er zo uit
(voorbeeld)
''Hee Marissa, leuke dag gehad? ''
Marissa, jahoor jij? ''
En als ik dan verder praat sturen ze niets terug, ik heb al veel openingszinnen geprobeerd, maar er komt nooit een tweede reactie van een dame vandaan.
Als iemand nog tips heeft betreft badoo, en jij wel successen hebt, dan mag je altijd je tips doormailen, zowel in dit topic als in een privé bericht!
Ik weet dat elke dag reageren op datingssites noodzakelijk is, omdat dit echt mijn enige kans is op een vriendin, maar tegelijkertijd krijg ik elke dag een steeds lager zelfbeeld en maakt het mij depressief, dat eigenlijk vrijwel 0.000 vrouwen interesseren in me tonen.
Dit maakt mij dan weer zo onzeker, dat ik vrouwen ook niet meer bij kassa's aankijk op een slechte dag, omdat ik dan denk ''ze vinden me toch 10 keer niks''.
Ben de laatste tijden toch wel in een depressie beland, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, en de tijd tikt, voor je het weer ben ik 30 en dan zit het er vrijwel niet meer in om een mooie leuke vriendin te krijgen.
En hoe ouder vrouwen worden, hoe moeilijker het allemaal gaat worden, 16 jarige worden snel verliefd, en houden van het experimenteren met jongens, een 30 jarige heeft al het nodige meegemaakt, en zoekt een stabiel persoon, iets wat ik niet te bieden heb.
Ook wil ik super graag kinderen, dat is ook naast het hebben van een vriendin mijn allergrootste droom, maar als ik geen vriendin vind, dan betekend dat automatisch dat mijn tweede grootste wens die ik heb in duigen valt.
Afijn, wat heeft het eerste topic voor mij bereikt?
Mijn moeder zei altijd dat ik tot mijn 40'e thuis mocht wonen, zodat ik de 1100 euro wajong vrij te besteden heb, ze betaald zelfs nog al mijn drogisterij spullen , auto verzekering, ziektekosten e.d en heb dit budget puur om te sparen, en leuke dingen.. .Dit resulteert erin dat ik ondanks ik geen vriendin heb, opzich wel een goed leven heb. Reis overal naartoe in het weekend, heb een nieuwe auto. Kan veel uitgeven met stappen (heb wel een vriendengroep).
Maar dankzij het vorige deel heb ik nu een plan om voor mijn 30'e uit huis te zijn.
Verder probeer ik meer praatjes te maken met de vrouwen in m'n vriendengroep, dat heb ik toevallig deze zaterdag gedaan. Dat helpt wel en ze vinden het merkbaar prettig, ik heb zelfs met een samen hand in hand gelopen door de dansing, en toen we drinken bestelde, legde ze haar hand, op mijn lichaam. Verder loopt hier geen relatie uit, want op whatsapp laat ze niks meer horen, sommige vrouwen zijn blijkbaar gewoon handtastelijk met iedereen.
Maar voor mij was deze avond om niet te vergeten, ik moet hier continu aan denken.
Dat smaakt naar meer, en dat ''meer'' ik hoop dat dit komt in 2016
Ik zal hier in ieder geval vaak een update doen, en mijn doel is om eind dit jaar een dame te hebben, waarmee er een kans is op een relatie. Goed voornemen denk ik!!
Maar laat ik uberhaupt eerst maar eens aan de eerste date beginnen, een avondje in een restaurant of bioscoop, dat is voor dit jaar denk wel genoeg qua uitdaging. Het zou mijn eerste date ooit worden.
![romantic-date-with-boyfriend.jpg]()