Met vetgedrukte beginnen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:12 schreef Charleville het volgende:
Afijn, ondanks dat ik veel uitga, heb ik nog nooit geflirt met een vrouw, een date gehad, of zelfs een leuk gesprek gehad.
Op een andere plek gaan zoeken wil ook nog weleens helpen, misschien spreek je de verkeerde types aan.quote:Op zondag 29 november 2015 13:12 schreef Charleville het volgende:
Ik ben van plan om te stoppen met het zoeken naar een vrouw, ik heb de laatste weken nog minder sociale vaardigheden, en zelfvertrouwen als daarvoor, door de vele afwijzingen, het zoeken maakt mij ongelukkig, omdat ik zie hoeveel vrouwen niet eens reageren op internet.
Ik denk dat TS inderdaad hier de fout maakt, ga naar 21+ discotheken, daar zijn de vrouwen een stuk wilder en zijn ook wat volwassener in de omgang.. dus ze zouden je niet zomaar wegduwen of je negeren als je een leuk gesprek begintquote:Op zondag 29 november 2015 13:25 schreef redboyke het volgende:
dus je gaat als 25jarige naar 16 jarige discotheken? okeeee.......
Als je 25 bent, je woont niet op jezelf, gaat nog ieder weekend uit (hoort niet echt bij volwassen zijn als je 25 bent, maar dat is mijn mening), 20 uur per week in een supermarkt werkt: wat heb jij een meisje te bieden? Dus je hebt gelijk dat het niet helpt.quote:Op zondag 29 november 2015 13:12 schreef Charleville het volgende:
Ik woon nog thuis, werk 20 u per week als vakkenvuller, en kan helaas nog niet met dit salaris op mezelf, ook dit helpt allemaal niet mee naar 't zoeken naar een vriendin.
Op dat moment verkoop je jezelf een klap, en dan? Helpt dat echt? Ik betwijfel het.quote:Op zondag 29 november 2015 13:12 schreef Charleville het volgende:
ik kijk soms in de spiegel en dan geef ik klappen tegen m'n gezicht, omdat ik mezelf zo haat op sommige momenten.
Je moet ook niet op zoek. Je moet het over je heen laten komen. Mensen zien/ruiken dat je wanhopig bent. Je ware is wel ergens, alleen ben je die nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:12 schreef Charleville het volgende:
Ik ben van plan om te stoppen met het zoeken naar een vrouw, ik heb de laatste weken nog minder sociale vaardigheden, en zelfvertrouwen als daarvoor, door de vele afwijzingen, het zoeken maakt mij ongelukkig, omdat ik zie hoeveel vrouwen niet eens reageren op internet.
Zou ik doorgaan, met de zoektocht of stoppen, en gewoon accepteren dat ik niet de gelukkige ben, en gewoon doorgaan met af en toe prostituees bezoeken, en verder gewoon leuke dingen doen op je vrije dag ipv elke dag 100'e vrouwen te berichten op datingssites zonder succes.
Ik heb een MBO niveau 1 diploma, voedsel en leefomgeving.quote:Op zondag 29 november 2015 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je 25 bent, je woont niet op jezelf, gaat nog ieder weekend uit (hoort niet echt bij volwassen zijn als je 25 bent, maar dat is mijn mening), 20 uur per week in een supermarkt werkt: wat heb jij een meisje te bieden?
Verder:
[..]
Op dat moment verkoop je jezelf een klap, en dan? Helpt dat echt? Ik betwijfel het.
[..]
Je moet ook niet op zoek. Je moet het over je heen laten komen. Mensen zien/ruiken dat je wanhopig bent. Je ware is wel ergens, alleen ben je die nog niet tegengekomen.
Prostituees moet je zelf weten natuurlijk. Het geld dat je daaraan uitgeeft, kan je ook opzij leggen om later op jezelf te kunnen wonen, toch?
Ik zie niet in de OP staan of je nog studeert? Zo nee, waarom werk je dan nog als vakkenvuller?
Zoals al gezegd: 25-jarige in 16-jarige discotheken is ook wel een beetje raar. Daar moet je ook niet heen.
Dankjewel Ronzz, ik waardeer je bericht, en ik schok zelf ook een beetje van mijn negatieve OP, ik doe ook leuke dingen, ik ben net terug bijvoorbeeld uit India, ik heb daar 2 weken een rondreis gemaakt samen met moeders.quote:Op zondag 29 november 2015 13:37 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik denk dat TS inderdaad hier de fout maakt, ga naar 21+ discotheken, daar zijn de vrouwen een stuk wilder en zijn ook wat volwassener in de omgang.. dus ze zouden je niet zomaar wegduwen of je negeren als je een leuk gesprek begint
Verder moet je niet te negatief zijn, het komt wel goed joh!
En is de wil er nog steeds? Ik kan me niet voorstellen dat alle mbo scholen jou niet willen hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 13:56 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik heb een MBO niveau 1 diploma, voedsel en leefomgeving.
Daarna wou ik naar niveau 2 doorstromen, maar dat werd geweigerd, omdat ze dachten dat ik het niet zou halen deze 2 jarige opleiding.
Koerier bijvoorbeeld, met een grote bestelbus spullen bezorgen klinkt inderdaad meer, dan als je zegt dat je de toilet papier vult als beroep inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 14:47 schreef Blosje het volgende:
Een vakkenvullende hoerenloper die op reis gaat met zijn moeder... Klinkt niet aanlokkelijk.
Waarschijnlijk straal je dit ook uit.
Waarom probeer je geen andere job te vinden? Er zijn nog jobs die geen hoge opleiding vragen maar toch boeiender zijn, iets met dieren of zo. Vinden vrouwen ook wel leuk als je bijvoorbeeld werkt in een asiel.
Die reis in je eentje maken klinkt ook aantrekkelijker eerlijk gezegd.
En dan die hoeren... Tja... Het is geen drama als een man ooit eens naar de hoeren is geweest maar op regelmatige basis is wel zielig vind ik. Het helpt je blijkbaar ook niet om in het dagelijkse leven met vrouwen om te gaan.
Werk eerst aan jezelf, als je beter in je vel zit dan komt de rest vanzelf.
Miss is gym wat voor je? Voor je zelfbeeld?quote:Op zondag 29 november 2015 16:39 schreef Charleville het volgende:
[..]
Koerier bijvoorbeeld, met een grote bestelbus spullen bezorgen klinkt inderdaad meer, dan als je zegt dat je de toilet papier vult als beroep inderdaad.
Maar, met een chauffeursbaan, heb je wel minder collega's. dus de kans dat je iemand tegenkomt via werk is kleiner als nu. (Bij onze supermarkt werken +200 mensen).
En het klinkt niet aantrekkelijk nee hoe je het omschrijft, + het feit dat ik ontzettend onzeker ben, ik zit zovaak aan m'n neus te voelen, of er niks uithangt, dat het begint op te vallen, laatst vroeg zelfs een collega, 'Ben jij onzeker'?' Dat merk ik namelijk hoe vaak je in het spiegeltje kijkt waar de leesbrillen hangen, hoevaak je je uniform opnieuw aandoet, en als je tegen iemand praat je met je vingers zit te friemelen...
Was positief bedoeld, maar mensen hebben het gewoon door.
Ik zie mezelf ook als een nietsnut, een hoerenloper die niks heeft toe te voegen voor iemand zijn leven.
Mijn uiterlijk is trouwens niet ontzettend lelijk, ik zie er verder normaal uit.
En hoe vaak heb je in al die jaren dat je daar werkt een date met een van die collega's gehad? De nieuwe aanwas lijkt me ook uit jongelui te bestaan, waar jij voor vakkenvullersbegrippen erg oud bent.quote:Op zondag 29 november 2015 16:39 schreef Charleville het volgende:
Maar, met een chauffeursbaan, heb je wel minder collega's. dus de kans dat je iemand tegenkomt via werk is kleiner als nu. (Bij onze supermarkt werken +200 mensen).
In de zomer sport ik vaak in het park, hardlopen opdrukken, skateboarden e.dquote:Op zondag 29 november 2015 16:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Miss is gym wat voor je? Voor je zelfbeeld?
Maar gym lijkt je dus niks?quote:Op zondag 29 november 2015 16:51 schreef Charleville het volgende:
[..]
In de zomer sport ik vaak in het park, hardlopen opdrukken, skateboarden e.d
En nu in de winter sport ik in de flat.
Ik woon zelf in complex met 13 etages, en elke avond rond 8 uur, dan ga ik met een stopwatch zo snel mogelijk van 1 naar 13 lopen/rennen via de trappengang, als ik boven ben druk ik me 30 keer op, wandel rustig naar beneden, En loop weer zo snel mogelijk omhoog, en druk me weer 30 keer op.
Het helpt wel wat, ik ga ook m'n haar wat langer laten groeien, zodat er wat meer model in kan komen.
En verder ga ik naar het pesoneelsuitje van de supermarkt in december, vooraf veel drinken zodat ik misschien wat makkelijker praat,
Daar heb je gelijk in, iedereen die hier nieuw komt, is vaak 15 jaar.quote:Op zondag 29 november 2015 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je in al die jaren dat je daar werkt een date met een van die collega's gehad? De nieuwe aanwas lijkt me ook uit jongelui te bestaan, waar jij voor vakkenvullersbegrippen erg oud bent.
Ik zou als ik jou was ook mijn horizon verbreden.
Gym, in de zin van een sportschool?quote:Op zondag 29 november 2015 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar gym lijkt je dus niks?
Zou niet teveel drinken iig, is niet echt aantrekkelijk als je half lam hoi komt zeggen..
Woei is de shitquote:Op zondag 29 november 2015 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je een hele mooie UI hebt, kledingsmaak heb je wel
"Hey man, wil je me spotten?"quote:Op zondag 29 november 2015 16:59 schreef Charleville het volgende:
[..]
Gym, in de zin van een sportschool?
Dat heb ik wel een tijd gedaan, alleen ik had totaal geen aanspraak met iemand. Dus ben ermee gestopt.
Een beetje 'n verlegen meisje, die betrouwbaar is.quote:
Klinkt allemaal heel erg leuk en romantisch, maar ik denk dat je daarmee een beetje moet oppassen. Straks kom je te opdringerig over (en dat komt op een andere manier wel tot uiting als je te graag wilt, m.n. omdat je dan 0,0 ervaring hebt en totaal niet weet hoe het is) en dan komt er helemaal niks van terecht.quote:Op zondag 29 november 2015 18:07 schreef Charleville het volgende:
[..]
Een beetje 'n verlegen meisje, die betrouwbaar is.
Ik heb zoveel zin, om ipv. met m'n moeder, met een leuk lief meisje een vakantie te boeken naar bijvoorbeeld Egypte, samen kameel rijden, samen een prachtige woestijnwandeling maken, en naar de zon kijken die langzaam onder gaat.
Samen onvergetelijke herinneringen maken, samen knuffelen, de tijd die even stil lijkt te staan als je in haar ogen kijkt.
Zoiets lijkt me zo onwerkelijk mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zou ik zo ontzettend graag eens met 'n meisje naartoe willen, ik zou alles betalen, en haar helemaal in de watten leggen.
Elke nacht droom ik wel van zo'n vakantie, om zoiets te beleven met een meisje.
Ik vind een meisjes zo ontzettend bijzonder, zo mooi als ze zijn..... Ik droom er letterlijk van elke nacht, om ooit een relatie met 1 van hun te krijgen.
Zo'n vakantie met een vrouw blijft je heel je leven bij.
Maar goed, dit is op dit moment alleen maar fantasie.
Te bedenken dat er mensen zijn op de wereld die dit echt beleven met 'n meisje maakt me emotioneel.
Het is voor mij haast onmogelijk , maar de wil is er voor 100%
Ik denk dat ik beter maar niet kan bedenken wat mijn type is, want eisen kan ik toch niet stellen in de positie waar ik nu inzit, ik zou eigenlijk wel met elk type willen date. (behalve hardcore types, en brutale vrouwen)
Onzin, voor iedereen is er een iemand (zelf geloof ik daarin). Voor jou ook.quote:Op zondag 29 november 2015 18:07 schreef Charleville het volgende:
Te bedenken dat er mensen zijn op de wereld die dit echt beleven met 'n meisje maakt me emotioneel.
Het is voor mij haast onmogelijk , maar de wil is er voor 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |