quote:Op woensdag 30 december 2015 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ga allemaal eens even oliebollen eten ofzo. FFS.
Een topic over een beginnende relatie is net even iets anders dan een internetdagboek. Er zijn sowieso meer topics die een beginnende relatie als onderwerp hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:17 schreef Fripsel het volgende:
Sorry maar dan zou ik toch graag wel uitgelegd krijgen waarom fylax wel een topic mag beginnen over zijn beginnende relatie, terwijl er een datingreeks is, en een ander dan niet zijn persoonlijke verhaal kwijt mag, want daar is ook een reeks voor?
Aangesproken much?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:33 schreef Fripsel het volgende:
Nou datingreeks is weer in een datingbash topic veranderd.
Nee, alleen voegt het totaal niks aan het topic toe om een mede-user om zijn/haar mening aan te vallen. Vandaar. En vandaar dus naar hier gesleept.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Whut? Omdat je blauw bent mag niemand commentaar geven op wat jij in dit topic toevoegt?
Is geen typo.-doe normaal-quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan die typo in de TT alsjeblieft verbeterd worden? Ik erger me er verschrikkelijk aan.
Het is een garpje vanwege een foutje.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een garpje vanwege een foutje.
Hihaho en weer verder.
Yes please. Een topic voor mensen die niet gewild zijn omdat ze een onaantrekkelijk uiterlijk hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:49 schreef syndroom het volgende:
Mag er een centraal topic komen van en voor mensen die niemand kunnen krijgen?
Gentelman-opmerking wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Yes please. Een topic voor mensen die niet gewild zijn omdat ze een onaantrekkelijk uiterlijk hebben
Heb je je nog een beetje vermaakt in het Zwarte Woud?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Yes please. Een topic voor mensen die niet gewild zijn omdat ze een onaantrekkelijk uiterlijk hebben
Jazeker,quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:37 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Heb je je nog een beetje vermaakt in het Zwarte Woud?
nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Na het weekendquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:44 schreef syndroom het volgende:
Ik ben net wakker. Wanneer gaat het opruimslotje er af?
R&P / Versieren en zelfvertrouwen met vrouwen (en mannen!) voor Dummies 8
Nee, dat doen we al tijden niet meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:11 schreef Weissman het volgende:
Mag de datingreeks een schopje omlaag?
Oh het hoeft ook niet echt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat doen we al tijden niet meer.
En, was het wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh het hoeft ook niet echt.
Wou het gewoon een keer gezegd hebben, was benieuwd hoe het zou zijn omdat ik het anderen zie doen
Ik was meer ontopic dan andere users waar de berichten nog steeds van staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:37 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Ik had het specifiek op jou gemunt , na de eerdere waarschuwing in een ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |