abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:52:54 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158758852
Niet de nadruk leggen op je maagdzijn. Dat is al stap 1
pi_158758995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef krulbrul het volgende:
Zo te zien zijn Syndroom en Deezertje voorgoed weg hier. Nu ben ik de enige maagd die hier is overgebleven. Op datingsites ben ik ook al de enige maagd. Dat schiet niet op.
Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.
pi_158759006
Volgens mij heb ik Deezertje net in de trein gezien bij Rotterdam Blaak :D
pi_158759604
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:59 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij heb ik Deezertje net in de trein gezien bij Rotterdam Blaak :D
Wrong :) kom daar nooit.. Waarom dacht je van wel trouwens?
pi_158759666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wrong :) kom daar nooit.. Waarom dacht je van wel trouwens?
Omdat ik foto's van je heb gezien een het je tweelingbroer had kunnen zijn.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:27:11 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158759674
Interessant verhaal, maar niet voor hier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158759959
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.
Ik zet van alles op een datingsite. Dat ik een piano, gitaar, mountainbike, visbenodigheden etc. heb. Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
pi_158760102
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:

[..]
Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.
pi_158760205
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.
Beste Etsu, dit vind ik een flauwe opmerking. Mijn penis is niet nodig. Qua fysieke aanrakingen streef ik knuffelen, kusjes op de wang en kopjes geven na.
pi_158760321
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Met types als jouw ga ik normaal ook niet om (drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij), dus tja dan matchen we ook vriendschappelijk niet echt..
Mag ik vragen waarom je zo kieskeurig bent? Bij een relatie oké, maar als je vrienden zoekt gaat dat wel lastig worden. Omgekeerd is het ook niet echt aantrekkelijk als jij allerlei eisen gaat stellen.
pi_158760379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Niet de nadruk leggen op je maagdzijn. Dat is al stap 1
Waarom niet? Waarom mag je daar niet open over zijn?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:55:44 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158760426
Ergens open over zijn is iets anders dan iets benadrukken. Je maakt er bij benadrukking zelf meteen een issue van. Niet aantrekkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158760498
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom mag je daar niet open over zijn?
dat is iets anders.

Als iemand ernaar vraagt/het ter sprake komt, kun je prima antwoorden, maar je gaat dat niet gelijk uit jezelf op tafel gooien.
Dat is naast dat je er dan teveel de nadruk op legt idd, ook gewoon raar.
compact en kleverig.
pi_158760667
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:52 schreef syndroom het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je zo kieskeurig bent? Bij een relatie oké, maar als je vrienden zoekt gaat dat wel lastig worden. Omgekeerd is het ook niet echt aantrekkelijk als jij allerlei eisen gaat stellen.
Je houdt toch nog een aanzienlijk aantal mensen over als je het type "drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij" eruit filtert? Althans dat denk en hoop ik, mits met drank een overmatig gebruik van drank wordt bedoeld. Ik vind het geen gekke eis van hem.
pi_158760704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:47 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Mijn penis is niet nodig.
Maar je maagd-status ook niet. Dat bedoelde ik te vertellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2016 15:04:37 ]
pi_158760974
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:04 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar je maagd-status ook niet. Dat bedoelde ik te vertellen.
Ah zo, ik hoop dat meer vrouwen er zo over denken.
pi_158761601
-nee!-

[ Bericht 50% gewijzigd door Copycat op 02-01-2016 15:38:39 ]
pi_158761682
Godverdomme zeg...
Ja doei.
pi_158762367
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik zet van alles op een datingsite. Dat ik een piano, gitaar, mountainbike, visbenodigheden etc. heb. Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
Met je hobby's benoemen is natuurlijk niets mis. Maar zie het als een sollicitatie: probeer je goede kwaliteiten naar voren te laten komen, jezelf te verkopen en zo mogelijk je mindere kwaliteiten nog even te verbergen. Dat komt allemaal later wel als iemand de stap heeft genomen om jou beter te leren kennen. Je wil immers wel door de eerste 'selectie' komen. Daar stranden al veel mensen.
pi_158762391
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:03 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Je houdt toch nog een aanzienlijk aantal mensen over als je het type "drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij" eruit filtert? Althans dat denk en hoop ik, mits met drank een overmatig gebruik van drank wordt bedoeld. Ik vind het geen gekke eis van hem.
Er zijn niet zoveel mensen die helemaal geen drank/drugs gebruiken. Als dat dus zijn criterium is, dan blijft er inderdaad niet veel over.
pi_158762435
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met je hobby's benoemen is natuurlijk niets mis. Maar zie het als een sollicitatie: probeer je goede kwaliteiten naar voren te laten komen, jezelf te verkopen en zo mogelijk je mindere kwaliteiten nog even te verbergen. Dat komt allemaal later wel als iemand de stap heeft genomen om jou beter te leren kennen. Je wil immers wel door de eerste 'selectie' komen. Daar stranden al veel mensen.
Ja dat klopt idd wel. Maar ik wil ook niet voor ongemakkelijke verrassingen zorgen. Andersom zou ik ook niet graag pas in een laat stadium te horen krijgen dat ze een plasser ipv een mossel heeft oid.
pi_158762462
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn niet zoveel mensen die helemaal geen drank/drugs gebruiken. Als dat dus zijn criterium is, dan blijft er inderdaad niet veel over.
Nee precies, daarom had ik ook "mits geen overmatig gebruik" erbij gezet. Arbitrair natuurlijk, maar op mijn leeftijd vind ik dat de boel onder kotsen van te veel drank meer voor tieners is, of eigenlijk voor niemand wenselijk is.
pi_158762754
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:14 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Nee precies, daarom had ik ook "mits geen overmatig gebruik" erbij gezet. Arbitrair natuurlijk, maar op mijn leeftijd vind ik dat de boel onder kotsen van te veel drank meer voor tieners is, of eigenlijk voor niemand wenselijk is.
Als iemand maar zijn grenzen kent.

Denk dat het belangrijk is dat je vooral een beetje op één lijn zit. Met iemand die elk weekend gaat stappen of feestjes bezoekt ga je waarschijnlijk niet klikken als je zelf helemaal niet houdt van uitgaan en alcohol. Maar iemand die enorm kan genieten van avondjes wijn drinken hoeft verder natuurlijk helemaal geen losbol te zijn. Het heeft geen nut om dat soort dingen te zwart/wit te benaderen, dus goed dat je dat niet doet.
pi_158762805
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:12 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ja dat klopt idd wel. Maar ik wil ook niet voor ongemakkelijke verrassingen zorgen. Andersom zou ik ook niet graag pas in een laat stadium te horen krijgen dat ze een plasser ipv een mossel heeft oid.
Ik vind maagdelijkheid nou niet echt vergelijkbaar met dat laatste. Het is gebrek aan ervaring, niets meer. Ik denk dat je verder komt als de ander het niet weet, maar als een beetje bluffen je niet ligt dan is het wellicht wel beter om er (in een later stadium) eerlijk over te zijn.
pi_158764022
Tja, als je geen ervaring hebt moet er wel iets mis met je zijn toch? Niet mijn uitspraak overigens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')