Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef krulbrul het volgende:
Zo te zien zijn Syndroom en Deezertje voorgoed weg hier. Nu ben ik de enige maagd die hier is overgebleven. Op datingsites ben ik ook al de enige maagd. Dat schiet niet op.
Wrongquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:59 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij heb ik Deezertje net in de trein gezien bij Rotterdam Blaak
Omdat ik foto's van je heb gezien een het je tweelingbroer had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wrongkom daar nooit.. Waarom dacht je van wel trouwens?
Ik zet van alles op een datingsite. Dat ik een piano, gitaar, mountainbike, visbenodigheden etc. heb. Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.
Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
Beste Etsu, dit vind ik een flauwe opmerking. Mijn penis is niet nodig. Qua fysieke aanrakingen streef ik knuffelen, kusjes op de wang en kopjes geven na.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.
Mag ik vragen waarom je zo kieskeurig bent? Bij een relatie oké, maar als je vrienden zoekt gaat dat wel lastig worden. Omgekeerd is het ook niet echt aantrekkelijk als jij allerlei eisen gaat stellen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met types als jouw ga ik normaal ook niet om (drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij), dus tja dan matchen we ook vriendschappelijk niet echt..
Waarom niet? Waarom mag je daar niet open over zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Niet de nadruk leggen op je maagdzijn. Dat is al stap 1
dat is iets anders.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom mag je daar niet open over zijn?
Je houdt toch nog een aanzienlijk aantal mensen over als je het type "drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij" eruit filtert? Althans dat denk en hoop ik, mits met drank een overmatig gebruik van drank wordt bedoeld. Ik vind het geen gekke eis van hem.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je zo kieskeurig bent? Bij een relatie oké, maar als je vrienden zoekt gaat dat wel lastig worden. Omgekeerd is het ook niet echt aantrekkelijk als jij allerlei eisen gaat stellen.
Maar je maagd-status ook niet. Dat bedoelde ik te vertellen.quote:
Ah zo, ik hoop dat meer vrouwen er zo over denken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je maagd-status ook niet. Dat bedoelde ik te vertellen.
Met je hobby's benoemen is natuurlijk niets mis. Maar zie het als een sollicitatie: probeer je goede kwaliteiten naar voren te laten komen, jezelf te verkopen en zo mogelijk je mindere kwaliteiten nog even te verbergen. Dat komt allemaal later wel als iemand de stap heeft genomen om jou beter te leren kennen. Je wil immers wel door de eerste 'selectie' komen. Daar stranden al veel mensen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik zet van alles op een datingsite. Dat ik een piano, gitaar, mountainbike, visbenodigheden etc. heb. Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
Er zijn niet zoveel mensen die helemaal geen drank/drugs gebruiken. Als dat dus zijn criterium is, dan blijft er inderdaad niet veel over.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:03 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Je houdt toch nog een aanzienlijk aantal mensen over als je het type "drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij" eruit filtert? Althans dat denk en hoop ik, mits met drank een overmatig gebruik van drank wordt bedoeld. Ik vind het geen gekke eis van hem.
Ja dat klopt idd wel. Maar ik wil ook niet voor ongemakkelijke verrassingen zorgen. Andersom zou ik ook niet graag pas in een laat stadium te horen krijgen dat ze een plasser ipv een mossel heeft oid.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met je hobby's benoemen is natuurlijk niets mis. Maar zie het als een sollicitatie: probeer je goede kwaliteiten naar voren te laten komen, jezelf te verkopen en zo mogelijk je mindere kwaliteiten nog even te verbergen. Dat komt allemaal later wel als iemand de stap heeft genomen om jou beter te leren kennen. Je wil immers wel door de eerste 'selectie' komen. Daar stranden al veel mensen.
Nee precies, daarom had ik ook "mits geen overmatig gebruik" erbij gezet. Arbitrair natuurlijk, maar op mijn leeftijd vind ik dat de boel onder kotsen van te veel drank meer voor tieners is, of eigenlijk voor niemand wenselijk is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel mensen die helemaal geen drank/drugs gebruiken. Als dat dus zijn criterium is, dan blijft er inderdaad niet veel over.
Als iemand maar zijn grenzen kent.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:14 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Nee precies, daarom had ik ook "mits geen overmatig gebruik" erbij gezet. Arbitrair natuurlijk, maar op mijn leeftijd vind ik dat de boel onder kotsen van te veel drank meer voor tieners is, of eigenlijk voor niemand wenselijk is.
Ik vind maagdelijkheid nou niet echt vergelijkbaar met dat laatste. Het is gebrek aan ervaring, niets meer. Ik denk dat je verder komt als de ander het niet weet, maar als een beetje bluffen je niet ligt dan is het wellicht wel beter om er (in een later stadium) eerlijk over te zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:12 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ja dat klopt idd wel. Maar ik wil ook niet voor ongemakkelijke verrassingen zorgen. Andersom zou ik ook niet graag pas in een laat stadium te horen krijgen dat ze een plasser ipv een mossel heeft oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |