Drugservaringen bespreken? Hoogopgeleid zijn? Goede baan hebben? Kort en klein slaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel een keer willen doen.
Een pilletje nemen op een date lijkt mij niet erg verstandigquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan heel inzichtelijk zijn inderdaad.
Met mij daten natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Drugservaringen bespreken? Hoogopgeleid zijn? Goede baan hebben? Kort en klein slaan?
Ik denk niet, ik doe. En dat zouden eens meer mensen moeten gaan doen hier. Ben bezig met mijn werk en post eens wat,quote:
Ik weet wel zeker van niet.quote:
Pilletje doen. En daarna alles kort en klein slaan!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Drugservaringen bespreken? Hoogopgeleid zijn? Goede baan hebben? Kort en klein slaan?
Oké?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:22 schreef Vova het volgende:
[..]
Ik denk niet, ik doe. En dat zouden eens meer mensen moeten gaan doen hier. Ben bezig met mijn werk en post eens wat,
Je kan lastig ontkennen dat geld wel degelijk een belangrijk onderdeel is. Maar dat de rest dan niet uitmaakt is inderdaad BSquote:
Klopt, maar geld dan net weer niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet wel wat te bieden hebben natuurlijk
Juist jij snapt hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:24 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Je kan lastig ontkennen dat geld wel degelijk een belangrijk onderdeel is. Maar dat de rest dan niet uitmaakt is inderdaad BS
Ik vind geld been belangrijk onderdeel. Zeker al niet als het om daten en versieren gaat, maar ook niet als het om een relatie gaat.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:24 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Je kan lastig ontkennen dat geld wel degelijk een belangrijk onderdeel is. Maar dat de rest dan niet uitmaakt is inderdaad BS
Ik heb zelf niet zo snel voorbeelden paraat, maar ik heb ook veel geleerd van mensen die ver van me af staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Manuela op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?
Dus jij zou wel een man kunnen daten die niet instaat is om op eigen benen te staan? natuurlijk, echte liefde doet gekke dingen met een mens. Maar kom op.......quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind geld been belangrijk onderdeel. Zeker al niet als het om daten en versieren gaat, maar ook niet als het om een relatie gaat.
Het enige wat geld kan doen, is je leven vergemakkelijken in bepaalde opzichten. En echt gebrek aan geld kan je leven echt moeilijk maken.
Op eigen benen staan kun je alleen met veel geld?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:29 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Dus jij zou wel een man kunnen daten die niet instaat is om op eigen benen te staan? natuurlijk, echte liefde doet gekke dingen met een mens. Maar kom op.......
Heerlijk altijd, dat zwartwit denken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:29 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Dus jij zou wel een man kunnen daten die niet instaat is om op eigen benen te staan? natuurlijk, echte liefde doet gekke dingen met een mens. Maar kom op.......
Ik heb het volgens mij niet over 'veel geld' gehad? dat is nogal onnozel, aangezien het arbitrair is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op eigen benen staan kun je alleen met veel geld?
Lees mijn post nog eens en kijk dan of je vraag echt wel een correcte reactie daarop is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:33 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij niet over 'veel geld' gehad? dat is nogal onnozel, aangezien het arbitrair is.
Maar je wil met je partner toch een toekomst opbouwen, het fijn hebben enz
Jij vraagt aan mij of je alleen op eigen benen kunt staan met 'veel geld', toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens en kijk dan of je vraag echt wel een correcte reactie daarop is.
Handig om de hele discussie te lezen, die ging namelijk over veel geld.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:35 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij of je alleen op eigen benen kunt staan met 'veel geld', toch?
Klopt, dat vroeg ik, omdat ik even niet wist hoe te reageren op jouw reactie op mijn post, omdat die er gewoon niets mee te maken had.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:35 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij of je alleen op eigen benen kunt staan met 'veel geld', toch?
Ah ik zie het, mijn excuus.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat vroeg ik, omdat ik even niet wist hoe te reageren op jouw reactie op mijn post, omdat die er gewoon niets mee te maken had.
Dus verwijs ik je graag nog even terug naar mijn post en als je dan niet begrijpt dat jouw reactie er niet bij past, zijn we een beetje klaar:)
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de persoon achter de posts en ik het idee heb dat hij wel wat duwtjes in de rug kan gebruiken. Wie weet kan ik daarin wat betekenen voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chawi bedoel je?
Ik snap vooral niet waarom ze het zou willen, maar ik vind het wel mooi. Hopelijk heeft hij er wat aan.
We horen graag hoe het aflooptquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Chawi het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de persoon achter de posts en ik het idee heb dat hij wel wat duwtjes in de rug kan gebruiken. Wie weet kan ik daarin wat betekenen voor hem.
Dat zei ik ookquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Chawi het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de persoon achter de posts en ik het idee heb dat hij wel wat duwtjes in de rug kan gebruiken. Wie weet kan ik daarin wat betekenen voor hem.
Ha.quote:
quote:E dick
(noun) A condition of severe erectile dysfunction and penile shrinkage that affects many males after heavy ecstasy use. This condition is exacerbated by the fact that sufferers are often extremely horny.
Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef krulbrul het volgende:
Zo te zien zijn Syndroom en Deezertje voorgoed weg hier. Nu ben ik de enige maagd die hier is overgebleven. Op datingsites ben ik ook al de enige maagd. Dat schiet niet op.
Wrongquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:59 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij heb ik Deezertje net in de trein gezien bij Rotterdam Blaak
Omdat ik foto's van je heb gezien een het je tweelingbroer had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wrongkom daar nooit.. Waarom dacht je van wel trouwens?
Ik zet van alles op een datingsite. Dat ik een piano, gitaar, mountainbike, visbenodigheden etc. heb. Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.
Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
Beste Etsu, dit vind ik een flauwe opmerking. Mijn penis is niet nodig. Qua fysieke aanrakingen streef ik knuffelen, kusjes op de wang en kopjes geven na.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.
Mag ik vragen waarom je zo kieskeurig bent? Bij een relatie oké, maar als je vrienden zoekt gaat dat wel lastig worden. Omgekeerd is het ook niet echt aantrekkelijk als jij allerlei eisen gaat stellen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met types als jouw ga ik normaal ook niet om (drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij), dus tja dan matchen we ook vriendschappelijk niet echt..
Waarom niet? Waarom mag je daar niet open over zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Niet de nadruk leggen op je maagdzijn. Dat is al stap 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |