Wat ben jij een godsgruwelijk kortzichtig en bevooroordeeld ventje zeg.....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben altijd direct, helaas
Ehm... goede vraag. Ben zelf meer doe normaal dan ben je al gek genoeg... maar té normaal werkt in deze maatschappij ook niet sneeuw je onderDus gewoon mensen die geen alcohol of drugs nodig hebben om t gezellig te hebben en dat kunnen maar weinig mensen echt als je ziet dat het soms de normaalste zaak van de wereld is dat je alles kort en klein mag slaan met een drankje of pilletje op (niet dat broc. dat doet volgens mij). Nuchtere mensen die praktisch denken en ook vooral eerlijk zijn en niet achter je rug om ineens heel anders zijn.
Beperkte levenservaring, dan krijg je al snel dit soort kortzichtige uitspraken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij een godsgruwelijk kortzichtig en bevooroordeeld ventje zeg.....
Dat had ik even over het hoofd gezien maar WTF?!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beperkte levenservaring, dan krijg je al snel dit soort kortzichtige uitspraken.
Met een pilletje op de boel kort en klein slaan..Kan wel zien dat je er nooit van dichtbij mee te maken hebt gehad, Deezertje.
Nou, inderdaad. Eerder het tegendeel. Knuffelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beperkte levenservaring, dan krijg je al snel dit soort kortzichtige uitspraken.
Met een pilletje op de boel kort en klein slaan..Kan wel zien dat je er nooit van dichtbij mee te maken hebt gehad, Deezertje.
Ik had hem al voorgesteld om een pilletje te nemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Eerder het tegendeel. Knuffelen.
Wat is jouw inzicht over Deezer?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef broccoli. het volgende:
Ik ben altijd direct, helaas
Ehm... goede vraag. Ben zelf meer doe normaal dan ben je al gek genoeg... maar té normaal werkt in deze maatschappij ook niet sneeuw je onderDus gewoon mensen die geen alcohol of drugs nodig hebben om t gezellig te hebben en dat kunnen maar weinig mensen echt als je ziet dat het soms de normaalste zaak van de wereld is dat je alles kort en klein mag slaan met een drankje of pilletje op (niet dat broc. dat doet volgens mij). Nuchtere mensen die praktisch denken en ook vooral eerlijk zijn en niet achter je rug om ineens heel anders zijn.
_
Dus omdat ik zo nu en dan iets neem (ik heb gisteren voor het eerst in een half jaar een slok wodka genomen) kan ik het niet meer gezellig vinden zonder?
Geestverruimende middelen neem ik o.a. om inzichten op te doen, niet omdat ik geen plezier kan maken zonder.
Je PI moet ook nog eenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:05 schreef Weissman het volgende:
Jullie kunnen hem wel afzeiken maar Deezertje heeft binnenkort een afspraak met een hele leuke dame![]()
Krijgt hij het toch weer voor elkaar
Smooth noemen ze dat
Ik denk dat heel veel mensen daar best van zouden opknappenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik had hem al voorgesteld om een pilletje te nemen.
Kan heel inzichtelijk zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen daar best van zouden opknappen
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Manuela op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef broccoli. het volgende:
Mensen uit 2 verschillende milieus kunnen mekaar goed aanvullen.
Ik moet het nog zien doorgaan, maar ik hoop voor hem dat hij het doet, ook al is het platonisch en is het geen date.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:05 schreef Weissman het volgende:
Jullie kunnen hem wel afzeiken maar Deezertje heeft binnenkort een afspraak met een hele leuke dame![]()
Krijgt hij het toch weer voor elkaar
Smooth noemen ze dat
En met mij?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t dapper dat chai met deezer afspreekt, ik zou t niet durven
Denk je dat hij dat durft?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Een eerste date op xtc. Dat is een poging waard.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Vova het volgende:
Ik heb in al die jaren nog nooit zulke wereldvreemde shit gelezen als op dit forum maar dit neigt toch aar het bizarre en ja deze reactie zal ook weer verwijderd worden.
Chai is een andere user.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
het ging ook om vriendschappen he, niet om relaties.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Rowena op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?
Chawi bedoel je?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik had het nu over mezelf. Lijkt me wel grappig.quote:
dat snap ik welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chawi bedoel je?
Ik snap vooral niet waarom ze het zou willen, maar ik vind het wel mooi. Hopelijk heeft hij er wat aan.
Je hebt haar alle hoeken van de kamer laten zien bedoel jequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik had het nu over mezelf. Lijkt me wel grappig.
Met m'n huidige date wel op de 1e date al onze drugservaringen zitten bespreken.En dan heb je het over twee hoogopgeleide mensen met best goede banen. Daarna natuurlijk alles ff kort en klein geslagen.
Morgenavond tijd?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met jou wel.
Al zou ik eerlijk gezegd wel terughoudend zijn ws
Gewoon, over het algemeen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Manuela op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?
ik praat vaker over seks op de eerste date.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met m'n huidige date wel op de 1e date al onze drugservaringen zitten bespreken.En dan heb je het over twee hoogopgeleide mensen met best goede banen. Daarna natuurlijk alles ff kort en klein geslagen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik zei dat ik zou durven, niet kunnen of willenquote:
Dat hij eens buiten zijn comfort zone moet komen en inzichten moet opdoen!quote:
Wat enig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:15 schreef Vova het volgende:
Ik ga met een rijkeluiskindje, gaat prima.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat ik zou durven, niet kunnen of willen
Klinkt lulliger dan t bedoeld is btw, ik heb gewoon al n vrij druk sociaal leven naar mijn smaak
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Drugservaringen bespreken? Hoogopgeleid zijn? Goede baan hebben? Kort en klein slaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel een keer willen doen.
Een pilletje nemen op een date lijkt mij niet erg verstandigquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan heel inzichtelijk zijn inderdaad.
Met mij daten natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Drugservaringen bespreken? Hoogopgeleid zijn? Goede baan hebben? Kort en klein slaan?
Ik denk niet, ik doe. En dat zouden eens meer mensen moeten gaan doen hier. Ben bezig met mijn werk en post eens wat,quote:
Ik weet wel zeker van niet.quote:
Pilletje doen. En daarna alles kort en klein slaan!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Drugservaringen bespreken? Hoogopgeleid zijn? Goede baan hebben? Kort en klein slaan?
Oké?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:22 schreef Vova het volgende:
[..]
Ik denk niet, ik doe. En dat zouden eens meer mensen moeten gaan doen hier. Ben bezig met mijn werk en post eens wat,
Je kan lastig ontkennen dat geld wel degelijk een belangrijk onderdeel is. Maar dat de rest dan niet uitmaakt is inderdaad BSquote:
Klopt, maar geld dan net weer niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet wel wat te bieden hebben natuurlijk
Juist jij snapt hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:24 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Je kan lastig ontkennen dat geld wel degelijk een belangrijk onderdeel is. Maar dat de rest dan niet uitmaakt is inderdaad BS
Ik vind geld been belangrijk onderdeel. Zeker al niet als het om daten en versieren gaat, maar ook niet als het om een relatie gaat.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:24 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Je kan lastig ontkennen dat geld wel degelijk een belangrijk onderdeel is. Maar dat de rest dan niet uitmaakt is inderdaad BS
Ik heb zelf niet zo snel voorbeelden paraat, maar ik heb ook veel geleerd van mensen die ver van me af staan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Manuela op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?
Dus jij zou wel een man kunnen daten die niet instaat is om op eigen benen te staan? natuurlijk, echte liefde doet gekke dingen met een mens. Maar kom op.......quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind geld been belangrijk onderdeel. Zeker al niet als het om daten en versieren gaat, maar ook niet als het om een relatie gaat.
Het enige wat geld kan doen, is je leven vergemakkelijken in bepaalde opzichten. En echt gebrek aan geld kan je leven echt moeilijk maken.
Op eigen benen staan kun je alleen met veel geld?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:29 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Dus jij zou wel een man kunnen daten die niet instaat is om op eigen benen te staan? natuurlijk, echte liefde doet gekke dingen met een mens. Maar kom op.......
Heerlijk altijd, dat zwartwit denken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:29 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Dus jij zou wel een man kunnen daten die niet instaat is om op eigen benen te staan? natuurlijk, echte liefde doet gekke dingen met een mens. Maar kom op.......
Ik heb het volgens mij niet over 'veel geld' gehad? dat is nogal onnozel, aangezien het arbitrair is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op eigen benen staan kun je alleen met veel geld?
Lees mijn post nog eens en kijk dan of je vraag echt wel een correcte reactie daarop is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:33 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij niet over 'veel geld' gehad? dat is nogal onnozel, aangezien het arbitrair is.
Maar je wil met je partner toch een toekomst opbouwen, het fijn hebben enz
Jij vraagt aan mij of je alleen op eigen benen kunt staan met 'veel geld', toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens en kijk dan of je vraag echt wel een correcte reactie daarop is.
Handig om de hele discussie te lezen, die ging namelijk over veel geld.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:35 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij of je alleen op eigen benen kunt staan met 'veel geld', toch?
Klopt, dat vroeg ik, omdat ik even niet wist hoe te reageren op jouw reactie op mijn post, omdat die er gewoon niets mee te maken had.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:35 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij of je alleen op eigen benen kunt staan met 'veel geld', toch?
Ah ik zie het, mijn excuus.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat vroeg ik, omdat ik even niet wist hoe te reageren op jouw reactie op mijn post, omdat die er gewoon niets mee te maken had.
Dus verwijs ik je graag nog even terug naar mijn post en als je dan niet begrijpt dat jouw reactie er niet bij past, zijn we een beetje klaar:)
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de persoon achter de posts en ik het idee heb dat hij wel wat duwtjes in de rug kan gebruiken. Wie weet kan ik daarin wat betekenen voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chawi bedoel je?
Ik snap vooral niet waarom ze het zou willen, maar ik vind het wel mooi. Hopelijk heeft hij er wat aan.
We horen graag hoe het aflooptquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Chawi het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de persoon achter de posts en ik het idee heb dat hij wel wat duwtjes in de rug kan gebruiken. Wie weet kan ik daarin wat betekenen voor hem.
Dat zei ik ookquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:55 schreef Chawi het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben naar de persoon achter de posts en ik het idee heb dat hij wel wat duwtjes in de rug kan gebruiken. Wie weet kan ik daarin wat betekenen voor hem.
Ha.quote:
quote:E dick
(noun) A condition of severe erectile dysfunction and penile shrinkage that affects many males after heavy ecstasy use. This condition is exacerbated by the fact that sufferers are often extremely horny.
Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef krulbrul het volgende:
Zo te zien zijn Syndroom en Deezertje voorgoed weg hier. Nu ben ik de enige maagd die hier is overgebleven. Op datingsites ben ik ook al de enige maagd. Dat schiet niet op.
Wrongquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:59 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij heb ik Deezertje net in de trein gezien bij Rotterdam Blaak
Omdat ik foto's van je heb gezien een het je tweelingbroer had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wrongkom daar nooit.. Waarom dacht je van wel trouwens?
Ik zet van alles op een datingsite. Dat ik een piano, gitaar, mountainbike, visbenodigheden etc. heb. Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou je maagd-status niet op een datingsite zetten.
Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
Beste Etsu, dit vind ik een flauwe opmerking. Mijn penis is niet nodig. Qua fysieke aanrakingen streef ik knuffelen, kusjes op de wang en kopjes geven na.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zet voor de zekerheid ook je penislengte bij.
Mag ik vragen waarom je zo kieskeurig bent? Bij een relatie oké, maar als je vrienden zoekt gaat dat wel lastig worden. Omgekeerd is het ook niet echt aantrekkelijk als jij allerlei eisen gaat stellen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met types als jouw ga ik normaal ook niet om (drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij), dus tja dan matchen we ook vriendschappelijk niet echt..
Waarom niet? Waarom mag je daar niet open over zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Niet de nadruk leggen op je maagdzijn. Dat is al stap 1
dat is iets anders.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom mag je daar niet open over zijn?
Je houdt toch nog een aanzienlijk aantal mensen over als je het type "drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij" eruit filtert? Althans dat denk en hoop ik, mits met drank een overmatig gebruik van drank wordt bedoeld. Ik vind het geen gekke eis van hem.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je zo kieskeurig bent? Bij een relatie oké, maar als je vrienden zoekt gaat dat wel lastig worden. Omgekeerd is het ook niet echt aantrekkelijk als jij allerlei eisen gaat stellen.
Maar je maagd-status ook niet. Dat bedoelde ik te vertellen.quote:
Ah zo, ik hoop dat meer vrouwen er zo over denken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar je maagd-status ook niet. Dat bedoelde ik te vertellen.
Met je hobby's benoemen is natuurlijk niets mis. Maar zie het als een sollicitatie: probeer je goede kwaliteiten naar voren te laten komen, jezelf te verkopen en zo mogelijk je mindere kwaliteiten nog even te verbergen. Dat komt allemaal later wel als iemand de stap heeft genomen om jou beter te leren kennen. Je wil immers wel door de eerste 'selectie' komen. Daar stranden al veel mensen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik zet van alles op een datingsite. Dat ik een piano, gitaar, mountainbike, visbenodigheden etc. heb. Dan weten ze wat er allemaal mogelijk is met mij.
Er zijn niet zoveel mensen die helemaal geen drank/drugs gebruiken. Als dat dus zijn criterium is, dan blijft er inderdaad niet veel over.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:03 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Je houdt toch nog een aanzienlijk aantal mensen over als je het type "drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij" eruit filtert? Althans dat denk en hoop ik, mits met drank een overmatig gebruik van drank wordt bedoeld. Ik vind het geen gekke eis van hem.
Ja dat klopt idd wel. Maar ik wil ook niet voor ongemakkelijke verrassingen zorgen. Andersom zou ik ook niet graag pas in een laat stadium te horen krijgen dat ze een plasser ipv een mossel heeft oid.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met je hobby's benoemen is natuurlijk niets mis. Maar zie het als een sollicitatie: probeer je goede kwaliteiten naar voren te laten komen, jezelf te verkopen en zo mogelijk je mindere kwaliteiten nog even te verbergen. Dat komt allemaal later wel als iemand de stap heeft genomen om jou beter te leren kennen. Je wil immers wel door de eerste 'selectie' komen. Daar stranden al veel mensen.
Nee precies, daarom had ik ook "mits geen overmatig gebruik" erbij gezet. Arbitrair natuurlijk, maar op mijn leeftijd vind ik dat de boel onder kotsen van te veel drank meer voor tieners is, of eigenlijk voor niemand wenselijk is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel mensen die helemaal geen drank/drugs gebruiken. Als dat dus zijn criterium is, dan blijft er inderdaad niet veel over.
Als iemand maar zijn grenzen kent.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:14 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Nee precies, daarom had ik ook "mits geen overmatig gebruik" erbij gezet. Arbitrair natuurlijk, maar op mijn leeftijd vind ik dat de boel onder kotsen van te veel drank meer voor tieners is, of eigenlijk voor niemand wenselijk is.
Ik vind maagdelijkheid nou niet echt vergelijkbaar met dat laatste. Het is gebrek aan ervaring, niets meer. Ik denk dat je verder komt als de ander het niet weet, maar als een beetje bluffen je niet ligt dan is het wellicht wel beter om er (in een later stadium) eerlijk over te zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:12 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ja dat klopt idd wel. Maar ik wil ook niet voor ongemakkelijke verrassingen zorgen. Andersom zou ik ook niet graag pas in een laat stadium te horen krijgen dat ze een plasser ipv een mossel heeft oid.
je kan daar sarcastisch over doen, maar iemand die op z'n 30e nog maagd is, tja, vaak ís daar ook wel iets 'anders' aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:21 schreef Faxie het volgende:
Tja, als je geen ervaring hebt moet er wel iets mis met je zijn toch? Niet mijn uitspraak overigens...
Ik bedoel maar. En jullie verwachten dat zo'n iemand uit die vicieuze cirkel stapt door maar tof te worden. Helaas, zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan daar sarcastisch over doen, maar iemand die op z'n 30e nog maagd is, tja, vaak ís daar ook wel iets 'anders' aan.
nee, dat verwachten 'wij' niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. En jullie verwachten dat zo'n iemand uit die vicieuze cirkel stapt door maar tof te worden. Helaas, zo werkt het niet.
Dat doe ik toch ook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat verwachten 'wij' niet.
Sowieso is t niet jullie tegen ons
Wat wél gezegd wordt is dat sommige mensen de dingen eens anders moeten gaan doen dan ze het nu doen, omdat wat ze nu doen niet werkt.
Daar weet ik zelf ook alles van, (zij t op n ander vlak) dus ik lul niet maar wat raak.
En ik heb al gezegd dat jij volgens mij niet in dezelfde categorie als die eeuwige maagden valt. Dus plaats jezelf dan ook niet in dat hokje.
Ik vind eisen stellen aan andere mensen sowieso een beetje gek, eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:03 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Je houdt toch nog een aanzienlijk aantal mensen over als je het type "drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij" eruit filtert? Althans dat denk en hoop ik, mits met drank een overmatig gebruik van drank wordt bedoeld. Ik vind het geen gekke eis van hem.
Niet per se, hoor. Tenminste, niet anders als in dat er gebreken aan zitten of de persoon in kwestie niet normaal is. Als iemand alleen maar heel verlegen is, bijvoorbeeld, is er niet echt iets 'anders' aan, maar kan het wel een stuk lastiger zijn om van de maagd-status af te geraken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan daar sarcastisch over doen, maar iemand die op z'n 30e nog maagd is, tja, vaak ís daar ook wel iets 'anders' aan.
Dan ga je dus gewoon naar een vrouw van lichte zeden. Welke netjes voldoet aan alle eisen die bij dat vak hoort en zij daar vrijwillig oor kiest.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:45 schreef syndroom het volgende:
Jullie moeten ook begrijpen dat het (10+ jaar) onderdrukken van je seksualiteit ook geen pretje is. De een gaat daar gemakkelijker mee om dan de ander, maar ik merk persoonlijk dat ik er echt duidelijk veel moeite mee heb om optimistisch te blijven, juist vanwege die enorme behoefte om seks te hebben. Dat ik een kort lontje heb en soms geïrriteerd reageer komt gewoon omdat mijn lusten maar niet bevredigd worden.
Dan ben je er wellicht te veel mee bezig. Minder porno kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:45 schreef syndroom het volgende:
Jullie moeten ook begrijpen dat het (10+ jaar) onderdrukken van je seksualiteit ook geen pretje is. De een gaat daar gemakkelijker mee om dan de ander, maar ik merk persoonlijk dat ik er echt duidelijk veel moeite mee heb om optimistisch te blijven, juist vanwege die enorme behoefte om seks te hebben. Dat ik een kort lontje heb en soms geïrriteerd reageer komt gewoon omdat mijn lusten maar niet bevredigd worden.
Ook een goeie trouwens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je er wellicht te veel mee bezig. Minder porno kijken.
Als het mij echt zo hoog zit, kruip ik wel ergens over heen voor 75,- maar dat wil die weer niet. Het is nooit goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:47 schreef miss_sly het volgende:
Je zou echt je energie eens anders kunnen proberen te gebruiken, ipv gefrustreerd te gaan lopen zijn en die frustratie vooral uit te blijven melken om je maar niet fijn te voelen en boos op de wereld te blijven. Echt, dat is een keuze, niet meer en niet minder.
Die seksuele ontlading an sich puur fysiek kun je prima in je eentje met je hand bereiken. De rest zit tussen je oren, en dat kun je ook alleen maar tussen je oren oplossen, en niet tussen je benen.
Nee, dan zou ik me achteraf schuldig voelen dat ik er geld aan kwijt ben en betaalde seks is in mijn ogen immoreel, dat tegen mijn christelijke normen en waarden indruist. Dan sta je weer met lage handen. Ik heb er geen goed gevoel bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:47 schreef Vova het volgende:
[..]
Dan ga je dus gewoon naar een vrouw van lichte zeden. Welke netjes voldoet aan alle eisen die bij dat vak hoort en zij daar vrijwillig oor kiest.
Jezus alsof je ballen ontploffen omdat je niet neukt, wat een klinkklare onzin zeg en anders laat je chemisch castreren want je komt zo een beetje als een eng vies mannetje over, beetje civilisatie mag toch wel of nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:45 schreef syndroom het volgende:
Dan houd op met zeuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik me achteraf schuldig voelen dat ik er geld aan kwijt ben en betaalde seks is in mijn ogen immoreel, tegen mijn christelijke normen en waarden indruist. Dan sta je weer met lage handen. Ik heb er geen goed gevoel bij.
Het zou ook nog teveel kosten, juist nu ik moet bezuinigen op mijn uitgaven.
Dan houdt het op.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik me achteraf schuldig voelen dat ik er geld aan kwijt ben en betaalde seks is in mijn ogen immoreel, dat tegen mijn christelijke normen en waarden indruist. Dan sta je weer met lage handen. Ik heb er geen goed gevoel bij.
Het zou ook nog teveel kosten, juist nu ik moet bezuinigen op mijn uitgaven.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:07 schreef miss_sly het volgende:
Alles....behalve de dingen die je echt een stap dichterbij zouden brengen.
Ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n instelling ooit een date zult krijgen, laat staan seks en een relatie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:05 schreef syndroom het volgende:
Als de ggz zegt dat je er maar 'mee moet leren leven' is wel erg makkelijk om te zeggen omdat ze zelf niet eens weten hoe het is om nooit te kunnen neuken.
Het kijken van porno zorgt juist voor een stukje verlichting, maar de laatste jaren is het zo dat ik steeds langer moet kijken om klaar te kunnen komen. Dus de bevrediging via porno is aan het afnemen en de behoefte aan echte seks wordt steeds sterker.
Ik weiger chemische castratie. De tijd van mezelf wegcijferen is voorbij, ik wil er echt alles aan doen om een seksleven te kunnen opbouwen.
25, dan begrijp je hopelijk waarom ik zo gefrustreerd ben. Welke 25-jarige is nog maagd? Er zijn maar bar weinig mensen van mijn leeftijd die het voor elkaar krijgen om seksloos door het leven te gaan en hun eigen seksualiteit zo lang weten te onderdrukken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:09 schreef Vova het volgende:
God, godverdomme. Werkelijk. Hou oud is hij eigenlijk? Syndroom hoe oud ben je?
Hoe kun je seks nu missen als je het nog nooit gedaan hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
25, dan begrijp je hopelijk waarom ik zo gefrustreerd ben. Welke 25-jarige is nog maagd? Er zijn maar bar weinig mensen van mijn leeftijd die het voor elkaar krijgen om seksloos door het leven te gaan en hun eigen seksualiteit zo lang weten te onderdrukken.
Er zijn 30 jarige maagden die lang niet zo gefrustreerd zijn als jij. Leer er anders mee omgaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
25, dan begrijp je hopelijk waarom ik zo gefrustreerd ben. Welke 25-jarige is nog maagd? Er zijn maar bar weinig mensen van mijn leeftijd die het voor elkaar krijgen om seksloos door het leven te gaan en hun eigen seksualiteit zo lang weten te onderdrukken.
Mijn Zuid-Koreaanse vriend is 29 en heeft nimmer seks of wat dan ook gehad. Ram autistisch daar niet van. Maar die hoor ik nooit zo klagen, hijs tevreden met zijn projecten, waar ik hem weleens bij help. En Hij is homo btw, en niet lelijk maar wel een grote onhandige lompe kluns, het is dat ik hem 9 maanden heb misgelopen anders had ik het wel gedaan met hem, hij is een beetje dikkig vind ik tof. En dan ken ik nog een knul van 22 ook nog maagd maar dat is een beetje een rare snuiter. Dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Seks is geen primaire levensbehoefte, je gaat niet dood als je geen seks hebt. En seks is al helemaal geen recht. Wees eens niet zo'n jankbal en verander jezelf. Niemand gaat namelijk voor jou veranderen en geen enkele meid zal d'r benen voor je spreiden omdat je zo "gefrustreerd" bent. Behalve een prostituee dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik was ergens in de 24 toen ik voor het eerst seks had. Was het kut om zo lang maagd te zijn? Mwah, kon me er niet echt druk om maken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Behoefte.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je seks nu missen als je het nog nooit gedaan hebt
Elk mens heeft toch behoefte aan intimiteit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boos worden als mensen hand in hand lopen heeft verder weinig met seks te maken. Hij schuift het op het onderdrukken van seksualiteit, maar dat is niet het hele verhaal.quote:
Het is geen zuurstof, water of voedselquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Elk mens heeft toch behoefte aan intimiteit.
Ach, het zijn altijd de mensen die die behoefte niet zo hebben gehad, of de mensen waar het vanzelfsprekend voor is die er zo makkelijk over praten.quote:
Arme hoerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, het zijn altijd de mensen die die behoefte niet zo hebben gehad, of de mensen waar het vanzelfsprekend voor is die er zo makkelijk over praten.
Maar ik raad Syndroom toch aan om eens wat losser om te gaan met z'n principes....
Dan ben je maar een keer immoreel en neuk je een hoer. Boeie.
Het is alleen als je geen relatie oid hebt dat je geacht wordt te motiveren waarom je er een zou willenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Afgunstquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boos worden als mensen hand in hand lopen heeft verder weinig met seks te maken. Hij schuift het op het onderdrukken van seksualiteit, maar dat is niet het hele verhaal.
Alsof het neuken van een hoer zijn frustratie gaat oplossen. Geloof er niets van dat het hem om seks gaat. Hij is ziekelijk jaloers op andere mensen die wel een liefdesleven hebben en relaties kunnen opbouwen, terwijl hij aan de zijlijn blijft staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, het zijn altijd de mensen die die behoefte niet zo hebben gehad, of de mensen waar het vanzelfsprekend voor is die er zo makkelijk over praten.
Maar ik raad Syndroom toch aan om eens wat losser om te gaan met z'n principes....
Dan ben je maar een keer immoreel en neuk je een hoer. Boeie.
Nou dan kan hij dat in ieder geval uitsluiten voor zichzelf hequote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het neuken van een hoer zijn frustratie gaat oplossen. Geloof er niets van dat het hem om seks gaat. Hij is ziekelijk jaloers op andere mensen die wel een liefdesleven hebben en relaties kunnen opbouwen, terwijl hij aan de zijlijn blijft staan.
Och ja. Misschien ziet hij dan in dat seks ook maar seks is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan kan hij dat in ieder geval uitsluiten voor zichzelf he
Hij zou wat mij betreft best behoefte aan seks kunnen hebben en het min of meer missen. Dat het een engerd is snap ik wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boos worden als mensen hand in hand lopen heeft verder weinig met seks te maken. Hij schuift het op het onderdrukken van seksualiteit, maar dat is niet het hele verhaal.
Het begint idd steeds enger te worden. En het ligt nooit aan hem.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het neuken van een hoer zijn frustratie gaat oplossen. Geloof er niets van dat het hem om seks gaat. Hij is ziekelijk jaloers op andere mensen die wel een liefdesleven hebben en relaties kunnen opbouwen, terwijl hij aan de zijlijn blijft staan.
Snelste klant ooit man.quote:
Zo gek gaat 't ook weer niet zien, hij durft z'n moeder nog niet eens aan te spreken dus niet te gek doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef Vova het volgende:
En afgunst word haat en voordat je het weet loopt er weer een met een zwaard te zwaaien.
Die zijn het ergst.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zo gek gaat 't ook weer niet zien, hij durft z'n moeder nog niet eens aan te spreken dus niet te gek doen.
Norman Bates durfde ook niet tegen z'n moeder in te gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Zo gek gaat 't ook weer niet zien, hij durft z'n moeder nog niet eens aan te spreken dus niet te gek doen.
Yep of hij neukt straks op zijn 35e een afzichtelijk lelijke vrouw van 50 met slecht zicht en hij is weer jaloers op de mannen met mooie knappe vriendinnenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, ga jij dan maar eens 10+ jaar zonder elke vorm van seks door het leven. Normale mensen houden dat niet vol zonder medicatie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen zuurstof, water of voedsel
intimiteit =/= seksquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bepaalde voorkeuren cq. eisen heb ik wel. Bijvoorbeeld liever niet iemand die morbide obesitas heeft. Niet zozeer omdat ik me dan niet aangetrokken zou voelen, maar eerder omdat het nadelige gevolgen voor haar gezondheid en levensduur heeft. Of iemand die zich ophoudt in het criminele circuit en mij daarmee in gevaar brengt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind eisen stellen aan andere mensen sowieso een beetje gek, eigenlijk.
Ik snap op zich best dat sommige dingen je meer aantrekken in anderen (zowel vriendschappelijk als in een liefdesrelatie), maar ik vind eisen zo raar. Men heeft niet zoveel te eisen mbt andere mensen.
Wat zegt je moeder hiervan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nou, ga jij dan maar eens 10+ jaar zonder elke vorm van seks door het leven. Normale mensen houden dat niet vol zonder medicatie.
Er wordt nu maar gedaan dat het onderdrukken van je seksualiteit piece of cake is maar het is toch niet gek dat mensen dan gefrustreerd raken. Het hoort nou eenmaal bij de mensheid. Zonder seks geen voortplanting.
Hoe lang gaat dit NOG door?quote:
Die denkt dat ik aseksueel ben. Wordt niet over gepraat, dat soort onderwerpen liggen thuis erg gevoelig.quote:
Ga. Uit. Huis.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die denkt dat ik aseksueel ben. Wordt niet over gepraat, dat soort onderwerpen liggen thuis erg gevoelig.
Denk dat het probleem ook is dat hij verder nauwelijks een sociaal- of eigen leven heeft. Dan heb je te veel tijd om jezelf met andere mensen te vergelijken en steeds gefrustreerder/wereldvreemder te worden. Het is opvallend dat veel langdurige maagden of weinig behoefte hebben om te investeren in vriendschappen, tenzij het ze zou helpen aan een relatie. Dan ben je niet oprecht geïnteresseerd in andere mensen, wat direct verklaart waarom sociaal contact zo stroef verloopt. Te veel bezig met zichzelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hij zou wat mij betreft best behoefte aan seks kunnen hebben en het min of meer missen. Dat het een engerd is snap ik wel.
Op basis van wat zegt je moeder dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die denkt dat ik aseksueel ben. Wordt niet over gepraat, dat soort onderwerpen liggen thuis erg gevoelig.
Tot nu toe red ik het zonder medicatie. Jij niet dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:27 schreef syndroom het volgende:
Nou, ga jij dan maar eens 10+ jaar zonder elke vorm van seks door het leven. Normale mensen houden dat niet vol zonder medicatie.
Adoptie is ook een oplossing, mits je een partner hebt.quote:
Je bent psychisch niet in orde man dat je seks in je hoofd zo belangrijk maakt, neuk een hoer, dan merk je dat het allemaal niet zo groots is als dat je zelf denkt en hou op met zeuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Er wordt nu maar gedaan dat het onderdrukken van je seksualiteit piece of cake is maar het is toch niet gek dat mensen dan gefrustreerd raken. Het hoort nou eenmaal bij de mensheid. Zonder seks geen voortplanting.
Ik heb jaren op kamers gewoond en daar was seks dichterbij dan ooit. Maar dat wil niet zeggen dat je daar zelf deel van uitmaakt. Dan nog moet je je moeite doen e.d. en enigszins normaal kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga. Uit. Huis.
Woongroep, begeleid wonen, wat dan ook.
Ik denk dat dit idd klopt. Ik had gelezen dat de vuistregel bij autisme is, is dat je jezelf altijd in sociale omgevingen moet gooien en open moet staan om normaal gedrag te leren en kopiëren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het probleem ook is dat hij verder nauwelijks een sociaal- of eigen leven heeft. Dan heb je te veel tijd om jezelf met andere mensen te vergelijken en steeds gefrustreerder/wereldvreemder te worden. Het is opvallend dat veel langdurige maagden of weinig behoefte hebben om te investeren in vriendschappen, tenzij het ze zou helpen aan een relatie. Dan ben je niet oprecht geïnteresseerd in andere mensen, wat direct verklaart waarom sociaal contact zo stroef verloopt. Te veel bezig met zichzelf.
Echt, je moet zo snel mogelijk weg daar en socialiseren met normale mensen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de basis van de meeste problemen van syndroom liggen bij de ongezonde invloed van zijn moeder.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:34 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik heb jaren op kamers gewoond en daar was seks dichterbij dan ooit. Maar dat wil niet zeggen dat je daar zelf deel van uitmaakt. Dan nog moet je je moeite doen e.d. en enigszins normaal kunnen doen.
Precies. Het voelt goed om ergens deel van uit te maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:32 schreef Cue_ het volgende:
De intimiteit die ze missen denken ze bij een vriendin te kunnen halen.
Echter met een paar goede vrienden, daar kan je veel intimiteit mee delen en als vervanger van vriendin zien.
En de seks ga je dan ook een stuk minder missen aangezien dat maar een klein deel is van intimiteit
Die moeder klinkt als mijn ex-pleegmoeder...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt, je moet zo snel mogelijk weg daar en socialiseren met normale mensen.
Nou ja en een bepaalde mentale afwijking vermoed ik. Is hij niet officieel autistisch?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de basis van de meeste problemen van syndroom liggen bij de ongezonde invloed van zijn moeder.
en zijn onwil zijn situatie te veranderen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de basis van de meeste problemen van syndroom liggen bij de ongezonde invloed van zijn moeder.
Dat is de vraag. Volgens mij heeft hij ze sowieso niet op een rijtje. Met of zonder moeder.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij te weinig bezig is met zichzelfquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het probleem ook is dat hij verder nauwelijks een sociaal- of eigen leven heeft. Dan heb je te veel tijd om jezelf met andere mensen te vergelijken en steeds gefrustreerder/wereldvreemder te worden. Het is opvallend dat veel langdurige maagden of weinig behoefte hebben om te investeren in vriendschappen, tenzij het ze zou helpen aan een relatie. Dan ben je niet oprecht geïnteresseerd in andere mensen, wat direct verklaart waarom sociaal contact zo stroef verloopt. Te veel bezig met zichzelf.
Waarom denk je dat er 100 delen geleden al de suggestie van professionele hulp gedaan werd?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Volgens mij heeft hij ze sowieso niet op een rijtje. Met of zonder moeder.
Deezertje. Syndroom zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Mathemaat het volgende:
Ik heb het constant over autisme, maar was het nou deezertje of symdroom die zei dat hij autistisch was?
Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er 100 delen geleden al de suggestie van professionele hulp gedaan werd?
Hangt er vanaf hoe je het uitlegt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij te weinig bezig is met zichzelf
Gewoon doen dat laatste.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.
Probeer hier zelf ook wat over mezelf ner te zetten maar ik kan het niet eens. Het moment is er steeds maar niet.
Ik denk dat genoeg mensen een nieuwe input erg waarderen hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Omdat ik niet 10000 delen meelees. Na tien delen hetzelfde heb ik het wel weer gehad straks denk ik.
Probeer hier zelf ook wat over mezelf ner te zetten maar ik kan het niet eens. Het moment is er steeds maar niet.
Komt door zijn moeder. Of zooooiets.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.
En seksuele verlangens zitten wegens evolutionaire redenen aardig ingebakken in ons brein. Dus ik snap wel dat dat frustrerend kan zijn. Wat ik niet snap is dat je hier op een forum maanden lang zit te klagen erover zonder er daadwerkelijk iets aan te doen.
Er is ook nog een dating topic, daar ligt de focus niet op deze twee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is bij autisme, maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit idd klopt. Ik had gelezen dat de vuistregel bij autisme is, is dat je jezelf altijd in sociale omgevingen moet gooien en open moet staan om normaal gedrag te leren en kopiëren.
Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks isquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Je kunt wel een verlangen hebben naar iets dat je nog nooit ervaren hebt hoor. 30+'ers met kinderwens, een seksuele fantasie etc.
En seksuele verlangens zitten wegens evolutionaire redenen aardig ingebakken in ons brein. Dus ik snap wel dat dat frustrerend kan zijn. Wat ik niet snap is dat je hier op een forum maanden lang zit te klagen erover zonder er daadwerkelijk iets aan te doen.
Ik twee jaar werd ook koekoek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is bij autisme, maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens.Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:40 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Was al raar vanwege mijn werk. het is een soort van cabin fever en dat kan zelfs de mentaal sterkste mensen slopen, geloof me.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen word dan wel een beetje raar denk ik.
Ik vind het eigenlijk redelijk stuitend dat hij hier nog steeds rondhangt en helemaal niks doet en heeft gedaan met alle welgemeende adviezen die worden gegeven de hele tijd. Geen wonder dat het soms ontaardt in een flame war.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgend jaar deze tijd is de situatie nog net zo
Normaalste zaak van de wereld tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks is
(wat echt heel geweldig kan zijn hoor! Maar het kan ook best wel een teleurstelling zijn)
Dit soort topics hebben zelden zin. Het is meer een uitlaatklep dan dat mensen daadwerkelijk iets gaan doen om hun situatie te veranderen. Dat zie je keer op keer weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk redelijk stuitend dat hij hier nog steeds rondhangt en helemaal niks doet en heeft gedaan met alle welgemeende adviezen die worden gegeven de hele tijd. Geen wonder dat het soms ontaardt in een flame war.
het is ook niet perse een heel groot iets idd, maar het is echt niet standaard, dus er is meestal wel iets dat iemand daarin tegenhoudt en dat is meestal niet iets dat je heel positief kan uitleggen, zeker voor diegene zelf is het vaker een negatief iets dat hem/haar tegenhoudt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet per se, hoor. Tenminste, niet anders als in dat er gebreken aan zitten of de persoon in kwestie niet normaal is. Als iemand alleen maar heel verlegen is, bijvoorbeeld, is er niet echt iets 'anders' aan, maar kan het wel een stuk lastiger zijn om van de maagd-status af te geraken.
Wat ik had gelezen, was dat ze het op die manier hun autisme al op jongen leeftijd vrij goed kunnen compenseren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is bij autisme,
Ik zit al een tijdje in een depressie, dus ik snap wat je bedoelt. Maar het is toch goed terecht gekomen met je?quote:maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens.Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
Wel jammer maar dat gaat nu eenmaal zo,quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit soort topics hebben zelden zin. Het is meer een uitlaatklep dan dat mensen daadwerkelijk iets gaan doen om hun situatie te veranderen. Dat zie je keer op keer weer.
Wat doen wij hier dan nog met ons scherpe verstand en mooie bruisende levens, we zijn nutteloos bezig een aap te leren dansenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk redelijk stuitend dat hij hier nog steeds rondhangt en helemaal niks doet en heeft gedaan met alle welgemeende adviezen die worden gegeven de hele tijd. Geen wonder dat het soms ontaardt in een flame war.
Wat voor soort werk deed je dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:47 schreef Vova het volgende:
[..]
Was al raar vanwege mijn werk. het is een soort van cabin fever en dat kan zelfs de mentaal sterkste mensen slopen, geloof me.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen wij hier dan nog met ons scherpe verstand en mooie bruisende levens, we zijn nutteloos bezig een aap te leren dansen
Dus apen kunnen niet dansen. Jammer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen wij hier dan nog met ons scherpe verstand en mooie bruisende levens, we zijn nutteloos bezig een aap te leren dansen
Ik wil eerst de logistiek op orde brengen. Hiervoor heb ik toch een zak met geld nodig om een tripje naar een stad te maken en mede vanwege controle en de lange reistijden een hotel te regelen. Kost allemaal geld.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar syndroom, als het je zo hoog zit: wat doe jij concreet om in gesprek te raken met vrouwen? Om ze te leren kennen?
Praat ik niet over, kan ook niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat voor soort werk deed je dan?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je advies geeft. En wat voor advies het is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:49 schreef Vova het volgende:
[..]
Wel jammer maar dat gaat nu eenmaal zo,
Je moeder controleert alles wat je doet zeg je nu?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil eerst de logistiek op orde brengen. Hiervoor heb ik toch een zak met geld nodig om een tripje naar een stad te maken en mede vanwege controle en de lange reistijden een hotel te regelen. Kost allemaal geld.
Ook al heb ik straks een eigen huisje, een meisje mee naar huis nemen is geen optie. Dan blijven alleen de dure omwegen over. Bovendien zijn hier in de wijde omgeving geen leuke jonge vrouwen te vinden, dus je moet wel die dure reis maken naar de stad.
Dat boeit op dit forum niet, het zit hier vol met bepaalde types welke ik normaliter gezien als de pest zou mijden. Niet iedereen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je advies geeft. En wat voor advies het is.
Controle?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil eerst de logistiek op orde brengen. Hiervoor heb ik toch een zak met geld nodig om een tripje naar een stad te maken en mede vanwege controle en de lange reistijden een hotel te regelen. Kost allemaal geld.
Ook al heb ik straks een eigen huisje, een meisje mee naar huis nemen is geen optie. Dan blijven alleen de dure omwegen over. Bovendien zijn hier in de wijde omgeving geen leuke jonge vrouwen te vinden, dus je moet wel die dure reis maken naar de stad.
Verhuis dichterbij naar de stadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:54 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je moeder controleert alles wat je doet zeg je nu?
Wat staat hier dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ook al heb ik straks een eigen huisje, een meisje mee naar huis nemen is geen optie.
Dit klinkt allemaal alsof je ergens in een afgelegen gebied in Kansas of Roemenië woont. Je woont toch gewoon in Nederland? Ga je voor één nachtje? In mijn geval mag het wel wat langer duren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Geloof er niks van wat je nu zegt. Als het echt zo was dat je dat niet zou kunnen regelen vanwege controle, zou je niet eens continu zo negatief over je moeder kunnen praten via een forum.quote:
Dat is mij al een paar keer gelukt trouwens. Dus dat is niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Het probleem is dat je in zo een nachtje geen vrouw gaat vinden die met je mee wilt.
De logistiek is het probleem niet, syndroom. Snap dat nou eens.
Gefeliciteerd, maar ik had het niet tegen jou.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:00 schreef Vova het volgende:
[..]
Dat is mij al een paar keer gelukt trouwens. Dus dat is niet helemaal waar.
Maar niet behulpzaam als je in zo'n situatie zit en wel iets waar je zelf controle over hebt (hoe je seks ziet bedoel ik)quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:59 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Geloof er niks van wat je nu zegt. Als het echt zo was dat je dat niet zou kunnen regelen vanwege controle, zou je niet eens continu zo negatief over je moeder kunnen praten via een forum.
Ik heb binnenkort wel wat beters te doen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van deze post? Als je een eigen huis hebt kun je nog niemand mee naar huis nemen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat je moeder dit alles meeleest en je straks zonder eten naar de kast vol spinnen onder de trap stuurtquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort wel wat beters te doen ja
Dat is nog zacht uitgedrukt mijn waarde Barbussequote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort wel wat beters te doen ja
Stel je niet aan man. Jouw huis, jouw huissleutel. Get a fucking grip. En dat alles zo duur is, is een kutexcuus.quote:
Ik mag het alleen niet zeggen hier, want dan wordt Syndroom boosquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt mijn waarde Barbusse
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag het alleen niet zeggen hier, want dan wordt Syndroom boos
Ik wilde het net zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:08 schreef Berk-24 het volgende:
Beste syndroom,
Je appt zo direct een nummer dat ik je via DM ga sturen en zegt dat je graag op kamers wil en dat je graag het nummer van haar huisbaas wilt. Vervolgens bel je aanstaande maandag 4 januari tussen 9 en 11 uur dat nummer en vraagt of er nog een kamer beschikbaar is. Indien er een kamer beschikbaar is dan toon je interesse in die kamer.Dit is misschien ook wel wat simpel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke stad?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van deze post? Als je een eigen huis hebt kun je nog niemand mee naar huis nemen?
Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.quote:Welke logistiek?
Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geldquote:Waarom kun je nu niet gewoon een dagje naar de stad?
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.quote:Welke controle?
Heb je gelijk in! Tuurlijk moet je een keer seks heel erg relativeren. Ik snap alleen de frustratie die daarbij komt kijken wel een beetje. Maar er alleen over klagen en een negatieve instelling gaan je nooit helpen, nergens mee in het leven.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks is
(wat echt heel geweldig kan zijn hoor! Maar het kan ook best wel een teleurstelling zijn)
Niet boos wordenquote:
Nijmegen, ik heb toevallig ooit dit nummer gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is misschien ook wel wat simpel heWelke stad?
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je een vrouw mee naar (je eigen) huis neemt en je moeder hoort ervan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
Je moeder heeft niks te willen als je op jezelf woont. Als je een leuke meid ontmoet in de stad en jullie willen beiden naar jouw huis dan doe je dat gewoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.
[..]
Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld
[..]
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je een vrouw mee naar (je eigen) huis neemt en je moeder hoort ervan?
Oplossing, hij kan de prostitutie in, heeft hij seks en inkomen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:12 schreef habitue het volgende:
En als je neiteens geld hebt om een tripje naar een stad te financieren, zorg dan in godsnaam voor wat inkomen.
Dus door je ma kan je uberhaupt nooit seks hebben. Thuis, je nieuwe huis, een hoer waar dan ook niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Maar dat hoeft ze toch ook niet te weten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
het gaat over jou dus misschien kun je zelf antwoorden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.
[..]
[..]
Iets doe me nu aan die oude verfilming van Carrie denkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?
Ik kan je één ding vertellen; de wereld vergaat niet. Wellicht zal je een fikse woordenwisseling krijgen, maar uiteindelijk komt de volgende ochtend de zon weer op. En kan jij bij moeders op de koffie om te vertellen over JOUW leven.
Veel geld? Je hebt toch wel een paar honderd euro als je op je 25e nog thuis woont en werk hebt? Of beheert je moeder ook je geld?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
Stel dat je op een dag tegen je moeder zegt dat je op jezelf gaat... En ze maakt ruzie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Biologisch gezien heb je het wellicht niet nodig, maar het hebben van intimiteit met een ander persoon is iets dat vrijwel ieder persoon uiteindelijk wel wil. Het niet hebben van intimiteit heeft mentaal gezien een grotere invloed dan je denkt, al gaat syndroom er natuurlijk volledig verkeerd mee om.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen zuurstof, water of voedsel
Zonder warme en leuke sociale contact is het geen menswaardig bestaan maar ik zou bij gebrek aan seks wellicht nog meer intimiteit halen uit vrienden en familie, kan net zo bevredigend werken, of desnoods werk, ik vind seks of het gebrek eraan maar een lage geluksfactor hebben, tenminste in mijn prioriteiten rijtje.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Biologisch gezien heb je het wellicht niet nodig, maar het hebben van intimiteit met een ander persoon is iets dat vrijwel ieder persoon uiteindelijk wel wil. Het niet hebben van intimiteit heeft mentaal gezien een grotere invloed dan je denkt, al gaat syndroom er natuurlijk volledig verkeerd mee om.
Dat ben ik met je eens. Sowieso is het hebben van vrienden iets wat het leven een stuk leuker maakt. Al is het wel iets anders dan intimiteit in de vorm van seks. Maar wellicht is het makkelijker dat onderscheid te maken als je regelmatig seks hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder warme en leuke sociale contact is het geen menswaardig bestaan maar ik zou bij gebrek aan seks wellicht nog meer intimiteit halen uit vrienden en familie, kan net zo bevredigend werken, of desnoods werk, ik vind seks of het gebrek eraan maar een lage geluksfactor hebben, tenminste in mijn prioriteiten rijtje.
Oh ja hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat ik had gelezen, was dat ze het op die manier hun autisme al op jongen leeftijd vrij goed kunnen compenseren.
[..]
Ik zit al een tijdje in een depressie, dus ik snap wat je bedoelt. Maar het is toch goed terecht gekomen met je?
Niks, dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar ze noemt je aseksueel en verder ligt seksualiteit gevoelig? Maar toch uitspreken dat je aseksueel bent? En hoe weet je dat ze andere vrouwen als een bedreiging ziet als je nog nooit een vriendin hebt gehad en hier niet eens over kan praten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon een snel excuusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?
Ik kan je één ding vertellen; de wereld vergaat niet. Wellicht zal je een fikse woordenwisseling krijgen, maar uiteindelijk komt de volgende ochtend de zon weer op. En kan jij bij moeders op de koffie om te vertellen over JOUW leven.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Je bent hier rationeel bezig met het ontkennen van je eigen behoefte. Daardoor handel je nu uitstellend en vermijdend. Dit neemt je behoeftes echter niet weg. Je verdringt ze hooguit. Dan zijn je woede en irritaties ook wel begrijpelijk, maar niet acceptabel als dit (slachtoffer gedrag) zich op anderen richt. Beste jongen, hoelang ga jij jezelf nog voor de gek houden?
Hij heeft er niet eens geld voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:51 schreef Vova het volgende:
[..]
Als het mij echt zo hoog zit, kruip ik wel ergens over heen voor 75,- maar dat wil die weer niet. Het is nooit goed.
Ja, nou ja, gewoon zijn hele aanwezigheid hier is echt "eng".quote:
dat gaat niet zo makkelijk hoor. Beetje roepen op een forum maakt je geen gevaar voor anderen dus dan kun je niets als professionalquote:Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.
Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....
Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
Stel je niet aan man. Ik vind jouw post pas eng dat je zo gemakzuchtig met iemands privacy omgaat.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.
Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....
Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
Ik zeg toch niet dat iedereen hier moet weten wie hij is. Privacy is een ding, maar laten we niet in een "privacy" war afglijden.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ik vind jouw post pas eng dat je zo gemakzuchtig met iemands privacy omgaat.
Nee je wilt iemands posthistorie doorspelen naar justitie op basis van wat gefrustreerde posts over vrouwen om "gedwongen" (quote:Op zondag 3 januari 2016 12:04 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat iedereen hier moet weten wie hij is. Privacy is een ding, maar laten we niet in een "privacy" war afglijden.
Ik vind jou ook eng. Maar gelukkig voor jou wil ik je geen gedwongen professionele hulp laten opleggen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef j1nxnl het volgende:
Goed we zijn het niet eens en zullen dat nooit worden ook. Is helemaal oke, maar daar wil ik het dan bij laten.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Syndroom "eng" vind maar goed, ga maar weer verder met het; aan een dood paard trekken.
ik vind de dingen die hij hier zegt creepy inderdaad. Maar ik ken hem verder niet. Wie weet is dit een uitlaatklep dus ik ga me niet uitlaten over de persoon. Meer zou een professional ook niet doen lijkt me want dan trekt hij wel heel snel conclusiesquote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef j1nxnl het volgende:
Goed we zijn het niet eens en zullen dat nooit worden ook. Is helemaal oke, maar daar wil ik het dan bij laten.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Syndroom "eng" vind maar goed, ga maar weer verder met het; aan een dood paard trekken.
Dat zal ook best kunnen ja. Ik ben verre van een proffesional. Misschien inderdaad, dat zo'n persoon tegen mij zou zeggen; we hebben gekeken, maar zie geen indicatie van mogelijk gevaar voor zichzelf en andere. Best, zeg ik oke, en weer verder.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de dingen die hij hier zegt creepy inderdaad. Maar ik ken hem verder niet. Wie weet is dit een uitlaatklep dus ik ga me niet uitlaten over de persoon. Meer zou een professional ook niet doen lijkt me want dan trekt hij wel heel snel conclusies
wij zijn een stel vrijwilligers, wij zijn niet getraind op zulk soort dingen en ik zou ook zulk soort verantwoordelijkheid niet willen hebben want dan is de stap naar aansprakelijkheid een kleine. We beschermen users tegen zichzelf door ze te verwijzen naar instanties, is de problematiek te groot dan sluiten we de topics.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:02 schreef j1nxnl het volgende:
Misschien niet, maar een proffesional kan heust wel bepaalde trends visualiseren.
Net als die lange persoonlijkheids testen. Je kunt je proberen anders voor te doen, maar uiteindelijk komt je werkelijke persoonlijkheid eruit rollen vanwege trends en verbanden.
Ik vraag me werkelijkwaar af of een communitie als FOK niet ook een beetje een zorgplicht heeft in dit soort gevallen. Bij verdenking van kind misbruik of als je je buurvrouw hoort afgeranseld te worden, dan voelen we toch ook een bepaalde plicht om die personen te helpen en tegen zichzelf te beschermen.
Denk dat dit de allereerste basis is van waaruit alle problematiek ontspruit: Syndroom is niet slecht met vrouwen... hij is slecht met mensen. Ik meen dat te kunnen zeggen omdat ik het herken en ja, soms is dat behoorlijk frustrerend. Hij zegt dat hij boos kan worden wanneer bij hij stelletjes ziet die klef lopen te doen en ik snap dat dat op iemand die een normaal sociaal leven kent, over kan komen als "knettergek". Maar Syndroom moet zich eens afvragen op wie hij dan écht kwaad is...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet hoe het is bij autisme, maar ik heb wel een jaar lang in een sociaal isolement gezeten en dat is echt niet goed voor een mens.Kun je nagaan als iemand nog nooit echte vriendschappen heeft gekend.
Nou, precies dat dus. Het is geen be all & end all voor een veel fundamenteler gemis in je sociale/liefdesleven. De materiële handelingen an sich kunnen spannend, fijn en/of heerlijk zijn, maar het gaat om het idee dat iemand jou zo ziet zitten dat je dat samen wilt beleven. Dát is m.i. veel diepgaander.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef habitue het volgende:
Tuurlijk moet je een keer seks heel erg relativeren.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:07 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Denk dat dit de allereerste basis is van waaruit alle problematiek ontspruit: Syndroom is niet slecht met vrouwen... hij is slecht met mensen. Ik meen dat te kunnen zeggen omdat ik het herken en ja, soms is dat behoorlijk frustrerend. Hij zegt dat hij boos kan worden wanneer bij hij stelletjes ziet die klef lopen te doen en ik snap dat dat op iemand die een normaal sociaal leven kent, over kan komen als "knettergek". Maar Syndroom moet zich eens afvragen op wie hij dan écht kwaad is...
[..]
Nou, precies dat dus. Het is geen be all & end all voor een veel fundamenteler gemis in je sociale/liefdesleven. De materiële handelingen an sich kunnen spannend, fijn en/of heerlijk zijn, maar het gaat om het idee dat iemand jou zo ziet zitten dat je dat samen wilt beleven. Dát is m.i. veel diepgaander.
Ik ga eigenlijk altijd alleen shoppen. Veel efficiënter.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
En toch snap ik syndroom en anderen wel. Vandaag stervensdruk in de stad. Allemaal mensen samen en als je dan ff leuk kleren kijkt voor jezelf en op de herenafdeling allemaal meiden tegenkomt die of voor hun kerel kleren shoppen (:')) óf dit samen al zoenend doen... tja toch minder leuk als niemand je ff aanraad welke kleren je leuk staan of weet waarvoor je je leuk wilt kleden (o.a. je vriendin, niet dat ik er nu onverzorgd bijloop hoor). Maar als je thuisblijft hangen heb je alleen maar jezelf mee.. maar al sleurend door de stad struikelend over al die mensen die het samen gezellig hebben...En misschien roep ik straks wel dat samen shoppen met je vriendin een ware hel is hoor.
Als je weet dat je vriend met zijn nieuwe vriendin in het weekend de deur niet uitkomt en het meerdere malen per dag samen doen.... tja, dat kan best hard aankomen. Natuurlijk moeten de eerste weken van een relatie spannend zijn, elkaar ontdekken en qua uiterlijk verbaas ik me steeds weer waar mensen mee eindigen, dus wie weet had ik ook allang een vriendin kunnen hebben als ik gewoon wat meer durfde.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:07 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Denk dat dit de allereerste basis is van waaruit alle problematiek ontspruit: Syndroom is niet slecht met vrouwen... hij is slecht met mensen. Ik meen dat te kunnen zeggen omdat ik het herken en ja, soms is dat behoorlijk frustrerend. Hij zegt dat hij boos kan worden wanneer bij hij stelletjes ziet die klef lopen te doen en ik snap dat dat op iemand die een normaal sociaal leven kent, over kan komen als "knettergek". Maar Syndroom moet zich eens afvragen op wie hij dan écht kwaad is...
[..]
Nou, precies dat dus. Het is geen be all & end all voor een veel fundamenteler gemis in je sociale/liefdesleven. De materiële handelingen an sich kunnen spannend, fijn en/of heerlijk zijn, maar het gaat om het idee dat iemand jou zo ziet zitten dat je dat samen wilt beleven. Dát is m.i. veel diepgaander.
Dat is het zeker, maar je bent dan samen met degene van wie je houdt / om geeft. Dus dan is shoppen ook maar iets om te doen he. Eigenlijk breng je gewoon tijd door. Ik had het over een kledingzaak, niet eens een lingeriezaak ofzo want daar kom ik sowieso nietquote:Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd alleen shoppen. Veel efficiënter.
Nogmaals: perceptie.
De meeste mannen gaan niet met veel plezier mee shoppen met hun vriendin. In de praktijk is dat vooral veel wachten. M.a.w. probeer niet alles wat je 'mist' te veel op te hemelen. Natuurlijk zijn er veel fijne dingen die je samen kunt doen, maar focus je liever op andere dingen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar je bent dan samen met degene van wie je houdt / om geeft. Dus dan is shoppen ook maar iets om te doen he. Eigenlijk breng je gewoon tijd door. Ik had het over een kledingzaak, niet eens een lingeriezaak ofzo want daar kom ik sowieso nietAl zou ik er als ik een vriendin heb wel eens (samen) komen hoop ik.
Ja, dat noemen we jaloezie. We (als in: veel mensen) hebben geleerd dat dat geen nette emotie is om te hebben, maar dat laat onverlet dat je hem kunt voelen als je hem toelaat.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef Deezertje het volgende:
Als je weet dat je vriend met zijn nieuwe vriendin in het weekend de deur niet uitkomt en het meerdere malen per dag samen doen.... tja, dat kan best hard aankomen.
Ik had het over de herenafdeling waar ik dus zelf ook loop. Dan vallen je twee dingen op: veel vrouwen die voor hun vriend shoppen (dat lijkt me zelf niks hoor, ik kan prima mijn eigen kleren uitkiezen ik zou dat als belediging zien) én dus zoals normaal is dat je samen over die afdeling loopt en je vriend gaat passen en jij als vriendin dan je mening geeft wat hem het beste staat.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste mannen gaan niet met veel plezier mee shoppen met hun vriendin. In de praktijk is dat vooral veel wachten. M.a.w. probeer niet alles wat je 'mist' te veel op te hemelen. Natuurlijk zijn er veel fijne dingen die je samen kunt doen, maar focus je liever op andere dingen.
En wat heb je deze afgelopen week zoal gedaan om progressie te boeken in je te behalen doelen? Alleen maar klagen en zelfmedelijden hebben gaat je niks brengen he. En shoppen met of zonder vriendin vind ik vreselijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
En toch snap ik syndroom en anderen wel. Vandaag stervensdruk in de stad. Allemaal mensen samen en als je dan ff leuk kleren kijkt voor jezelf en op de herenafdeling allemaal meiden tegenkomt die of voor hun kerel kleren shoppen (:')) óf dit samen al zoenend doen... tja toch minder leuk als niemand je ff aanraad welke kleren je leuk staan of weet waarvoor je je leuk wilt kleden (o.a. je vriendin, niet dat ik er nu onverzorgd bijloop hoor). Maar als je thuisblijft hangen heb je alleen maar jezelf mee.. maar al sleurend door de stad struikelend over al die mensen die het samen gezellig hebben...En misschien roep ik straks wel dat samen shoppen met je vriendin een ware hel is hoor.
Ja, dus? Alsof alle stelletjes dat per definitie doen en alsof het een groot gemis is als je dat niet hebt. Je kunt ook van een mug een olifant maken hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik had het over de herenafdeling waar ik dus zelf ook loop. Dan vallen je twee dingen op: veel vrouwen die voor hun vriend shoppen (dat lijkt me zelf niks hoor, ik kan prima mijn eigen kleren uitkiezen ik zou dat als belediging zien) én dus zoals normaal is dat je samen over die afdeling loopt en je vriend gaat passen en jij als vriendin dan je mening geeft wat hem het beste staat.
Klopt. Maar in deze jaren dat ik nog 'jong' ben is elk jaar dat je wat mist al teveel. En puur op uiterlijk (!) gebaseerd verbaas ik me wel over wat bij elkaar past en wat niet. Zelfde als mensen die altijd vrijgezel blijven terwijl de ander van relatie naar relatie gaat. Dat lijkt misschien mooi, maar in principe geeft het aan dat je steeds niet de juiste persoon treft, anders laat je de relatie wel aan.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Ja, dat noemen we jaloezie. We (als in: veel mensen) hebben geleerd dat dat geen nette emotie is om te hebben, maar dat laat onverlet dat je hem kunt voelen als je hem toelaat.
Jij noemt het "hard' aankomen... hoe voelt dat dan? Ben je dan boos? Teleurgesteld? Had jij graag met specifiek díe jongen of meid willen copuleren?
Of ben je boos op jezelf omdat jij op sociaal gebied zo'n debiel bent dat dit er voor jou niet in zit? Ben je boos/teleurgesteld op de maatschappij, op die buurtjongen, op een Almachtige, op... Vraag je dat eens rationeel af. En parkeer daarna je jaloezie.
Idem hier. Als ik met mijn ex ging shoppen was ik uren bezig terwijl ik voor mezelf met een uurtje prima klaar kan zijn qua shoppen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd alleen shoppen. Veel efficiënter.
Nogmaals: perceptie.
Zeg je nou dat je eigenlijk een vriendin wilt waarmee je niet mee hoeft te gaan shoppen, maar die wel met jou mee moetquote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik had het over de herenafdeling waar ik dus zelf ook loop. Dan vallen je twee dingen op: veel vrouwen die voor hun vriend shoppen (dat lijkt me zelf niks hoor, ik kan prima mijn eigen kleren uitkiezen ik zou dat als belediging zien) én dus zoals normaal is dat je samen over die afdeling loopt en je vriend gaat passen en jij als vriendin dan je mening geeft wat hem het beste staat.
Durven is niet jouw probleem deezer. Het feit dat je zoveel waarde er aan hecht en geen eigen sociale leven hebt is een veel groter probleem. Daar naast heb je gewoon onrealistische eisen. Zowel qua uiterlijk als qua karakter.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je weet dat je vriend met zijn nieuwe vriendin in het weekend de deur niet uitkomt en het meerdere malen per dag samen doen.... tja, dat kan best hard aankomen. Natuurlijk moeten de eerste weken van een relatie spannend zijn, elkaar ontdekken en qua uiterlijk verbaas ik me steeds weer waar mensen mee eindigen, dus wie weet had ik ook allang een vriendin kunnen hebben als ik gewoon wat meer durfde.
Beetje alfa zijn, vrouwen vallen daar op.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je eigenlijk een vriendin wilt waarmee je niet mee hoeft te gaan shoppen, maar die wel met jou mee moet
Klopt.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje alfa zijn, vrouwen vallen daar op.
Je mag best jaloezie voelen, of mensen benijden daf ze iets hebben dat jij niet hebt. Dat is menselijk, en die emotie An sich is niet slecht. Het is verkeerd om boos te worden op die mensen, het ze te misgunnen en jezelf zieli te voelen, en tegelijkertijd niets doen om het te veranderen. Om geen zelfreflectie en -kritiek te kennen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Ja, dat noemen we jaloezie. We (als in: veel mensen) hebben geleerd dat dat geen nette emotie is om te hebben, maar dat laat onverlet dat je hem kunt voelen als je hem toelaat.
Jij noemt het "hard' aankomen... hoe voelt dat dan? Ben je dan boos? Teleurgesteld? Had jij graag met specifiek díe jongen of meid willen copuleren?
Of ben je boos op jezelf omdat jij op sociaal gebied zo'n debiel bent dat dit er voor jou niet in zit? Ben je boos/teleurgesteld op de maatschappij, op die buurtjongen, op een Almachtige, op... Vraag je dat eens rationeel af. En parkeer daarna je jaloezie.
Dit verklaart het gebrek aan succes van mij en mijn vrienden.quote:
seks is intimiteit, maar intimiteit is niet per se seks. Ik vind seks heerlijk, hoor, maar voor mij zit de intimiteit in heel andere dingen. Tegen elkaar aankruipen in bed, aan een blik genoeg hebben om iets uit te wisselen, een streling in het voorbijgaan zonder seksuele intentie.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:38 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Als ik met mijn ex ging shoppen was ik uren bezig terwijl ik voor mezelf met een uurtje prima klaar kan zijn qua shoppen.
Verder eens met sturmic. Seks is natuurlijk fysiek fijn om te hebben, maar het gaat mij eerlijk gezegd meer om het feit dat iemand zo intiem met jou wil zijn ipv het fysieke deel zelf. Dat je dat mist kan ik best begrijpen, aangezien ieder mens uiteindelijk waardering en liefde van anderen wil krijgen (en intimiteit ervaren is de duidelijkste vorm daarvan). Maar op de manier waarop sommigen er mee om gaan snap ik wel dat het hen niet lukt dat te ervaren.
Je hebt toch succes?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit verklaart het gebrek aan succes van mij en mijn vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |