abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158743218
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Met types als jouw ga ik normaal ook niet om (drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij), dus tja dan matchen we ook vriendschappelijk niet echt..
Ga je dan wel met andere types om? :o
pi_158743247
quote:

[..]

Met types als jouw ga ik normaal ook niet om (drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij), dus tja dan matchen we ook vriendschappelijk niet echt..
Wow.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:13:25 #278
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158743252
quote:

[..]

Dus omdat ik zo denk dan matchen we gelijk niet?

We hoeven toch niet te matchen als ik jou wil helpen? We zijn/worden toch geen stelletje?

En dit heb ik ook al tegen Gary gezegd: Mensen uit 2 verschillende milieus kunnen mekaar goed aanvullen.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158743254
quote:

[..]

Je bent in ieder geval eerlijk :')

Met wie ga je eigenlijk wel "maatschappelijk" om?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158743357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef Koral het volgende:

[..]

Niemand. Duh.
pi_158743359
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef broccoli. het volgende:

[..]

We hoeven toch niet te matchen als ik jou wil helpen? We zijn/worden toch geen stelletje?

En dit heb ik ook al tegen Gary gezegd: Mensen uit 2 verschillende milieus kunnen mekaar goed aanvullen.
Als er geen klik is dan is er geen klik, maar blijkbaar is het dan te veel moeite om nog een beetje gezellig/positief te doen. Of zo. :{
pi_158743374
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens. Mijn vriendengroep varieert ook van orthodoxe moslims tot Nederlanders in Keltische Muziekbands. Ik vond de variatie altijd wel verfrissend eigenlijk :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158743414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik ben altijd direct, helaas ;(
Ehm... goede vraag. Ben zelf meer doe normaal dan ben je al gek genoeg... maar té normaal werkt in deze maatschappij ook niet sneeuw je onder :') Dus gewoon mensen die geen alcohol of drugs nodig hebben om t gezellig te hebben en dat kunnen maar weinig mensen echt als je ziet dat het soms de normaalste zaak van de wereld is dat je alles kort en klein mag slaan met een drankje of pilletje op (niet dat broc. dat doet volgens mij). Nuchtere mensen die praktisch denken en ook vooral eerlijk zijn en niet achter je rug om ineens heel anders zijn.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:19:59 #284
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158743419
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:18 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel mee eens. Mijn vriendengroep varieert ook van orthodoxe moslims tot Nederlanders in Keltische Muziekbands. Ik vond de variatie altijd wel verfrissend eigenlijk :P
Ik heb juist het meeste geleerd van de mensen die eigenlijk niet in mijn straatje passen. (Maar dat maakt ze niet minder tof!)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158743426
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 15:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hobby is meer het vullen en schrijven van content ;) Dus dat is echt niet alleen vanachter je pc'tje wat klungelen. Doel is om ook deskundigen te interviewen etc.

Gisteren inderdaad thuis doorgebracht, klungelend aan mijn website. Achteraf geen spijt. Mijn doel dit jaar is om die site op te zetten en kijken of ik het zelf leuk vind en er behoefte voor is :) Ook om zo wat meer afleiding te creëren van 'de dames'. Blijf overigens wel gewoon de dingen doen die ik leuk vind, maar dit is dus meer een extra hobby wat ik eventueel later kan gebruiken als professioneel opstapje.

Een ander doel is om minder op FOK! te posten. Misschien nieuwe username e.d. iig geen druk meer leggen op 'een relatie'. Ja ik mis het nog steeds, zeker als ik nu voor een nieuwe site qua inhoud brainstorm is het fijn om de mening van een ander te horen, iemand waar je van op aan kan. Maar dat kan ook met vrienden straks.

Qua studie zet ik het weer op een laag pitje. Reden is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans bestaat dat bovenstaande natuurlijk niet doorgaat en dan moet ik toch met oprechte tegenzin studie afmaken, dat besef ik me ook maar heb ik iig meer tijd tot de vólgende deadline.

Voor nu ben ik opgebrand: dit was het jaar van veel denken en weinig doen. Studie afronden valt in de praktijk misschien mee, maar ik heb er de mentale kracht niet voor om dat te doen en dan stel ik het elke dag meer en meer uit tot het te laat is.

Ik zie het jaar met een positieve wending tegemoet :)
Ik bedoel meer dat er weinig informele sociale persoonlijke interactie in je hobby zit. Het zal meer je comfortzone zijn, maar doe eens een teamsport, of ga 1 op 1 met mensen squashen ofzo?

Wat je studie betreft: zo herkenbaar om opgebrand te zijn. Helaas werd bij mij uitstel afstel. Heb je niet ergens nog een potje doorzettingsvermogen?
pi_158743535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:20 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat er weinig informele sociale persoonlijke interactie in je hobby zit. Het zal meer je comfortzone zijn, maar doe eens een teamsport, of ga 1 op 1 met mensen squashen ofzo?

Wat je studie betreft: zo herkenbaar om opgebrand te zijn. Helaas werd bij mij uitstel afstel. Heb je niet ergens nog een potje doorzettingsvermogen?
Dat potje gaat pas komende week open als ik weet of er meer in 't vat zit of dat ik weer op de oude voet verder moet als 't bij niks blijft. Dan is de keuze simpel: nog één keer knallen of de handdoek in de ring en alles ophoesten aan studieschuld en radicaal wat anders. Helaas weet je de uitslag niet direct na volgende week dus ga nu heel traag door, scheelt wat bij de verplichte taken straks als blijkt dat ik voorlopig nog met afstuderen blijf zitten. Maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk deze sleur. En mezelf weer voor de kop gestoten want hoe dichter de afstudeerdeadline komt, des te minder ik ga doen..
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:25:50 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158743556
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:35 schreef Chawi het volgende:

[..]

Buurt maakt niet uit. Ik heb een leaseauto en ik denk dat het voor jou het meest plezierig is om ergens af te spreken waar jij je het meest op je gemak voelt.

Zullen we via dm even verder gaan?
Doet HJ toevallig ook aan private coaching?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158743569
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ehm... goede vraag. Ben zelf meer doe normaal dan ben je al gek genoeg... maar té normaal werkt in deze maatschappij ook niet sneeuw je onder :') Dus gewoon mensen die geen alcohol of drugs nodig hebben om t gezellig te hebben en dat kunnen maar weinig mensen echt als je ziet dat het soms de normaalste zaak van de wereld is dat je alles kort en klein mag slaan met een drankje of pilletje op (niet dat broc. dat doet volgens mij). Nuchtere mensen die praktisch denken en ook vooral eerlijk zijn en niet achter je rug om ineens heel anders zijn.
Waarom vindt je het zo belangrijk wat anderen doen? Het is toch belangrijker dat ze accepteren dat jij geen alcohol/ drugs neemt?

Volgens mij is dat kort en klein zijn door drank of drugs wel een uitzondering maar misschien heb je er slechte ervaringen mee ofzo.
pi_158743574
quote:

[..]

Is het niet te veel verwacht, als jij verwacht dat mensen zich aan jou aanpassen, maar dat jij niet klein beetje aanpast?
pi_158743597
quote:

[..]

Je haalt twee dingen door elkaar. Als mensen het gezellig vinden met alcohol/drugs betekent dat niet dat ze het álleen gezellig kunnen hebben met alcohol/drugs. Probeer je wat meer open te stellen naar mensen die anders zijn dan jij. Van iemand die vol met oordelen zit wordt niemand blij en je maakt het voor jezelf op die manier ook lastiger om contact te leggen.
pi_158743634
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Is het niet te veel verwacht, als jij verwacht dat mensen zich aan jou aanpassen, maar dat jij niet klein beetje aanpast?
Het merendeel in Nederland drinkt en nog minder gebruiken drugs. Dus ik zal straks vast wel vrienden hebben of mensen waarmee 't klikt die dat wél doen, prima. Maar broc. heeft ook een andere levenswijze.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:28:56 #292
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158743648
quote:

[..]

Dat betekent niet dat je overal negatief over moet doen, niets goed genoeg is en je mensen die je proberen te helpen moet negeren deezer.Je kunt altijd een klik niet hebben met iemand, maar je negeert wel vaker dingen die aangeboden worden of adviezen die gegeven worden als ze niet in jouw beeld passen. Dat is een vervelende eigenschap die ook vrouwen waar jij wel interesse in zou kunnen hebben opvalt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158743671
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat potje gaat pas komende week open als ik weet of er meer in 't vat zit of dat ik weer op de oude voet verder moet als 't bij niks blijft. Dan is de keuze simpel: nog één keer knallen of de handdoek in de ring en alles ophoesten aan studieschuld en radicaal wat anders. Helaas weet je de uitslag niet direct na volgende week dus ga nu heel traag door, scheelt wat bij de verplichte taken straks als blijkt dat ik voorlopig nog met afstuderen blijf zitten. Maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk deze sleur. En mezelf weer voor de kop gestoten want hoe dichter de afstudeerdeadline komt, des te minder ik ga doen..
In alle oprechtheid, maak je studie af. Al duurt het wat langer, switch naar deeltijd indien mogelijk, maar doe wat je kan doen. Zou zo zonde zijn om in het spreekwoordelijke zicht van de haven te stranden. Probeer desnoods vrijwillig lessen te volgen die je helpen progressie te maken met je laatste schriftelijke opdrachten.
pi_158743757
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het merendeel in Nederland drinkt en nog minder gebruiken drugs. Dus ik zal straks vast wel vrienden hebben of mensen waarmee 't klikt die dat wél doen, prima. Maar broc. heeft ook een andere levenswijze.
Is dat heel erg dat ze een andere levenswijze heeft? Zou er iets van een middelgrond kunnen zijn?
pi_158744687
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je pas negatief en afstandelijk deed nadat je die informatie over haar te weten was gekomen.
pi_158744761
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:25 schreef yats het volgende:

[..]

:?
pi_158744765
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 20:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik lekker uitgebreid eten, kat die opeens bang is of gewoon aandacht wil gerust stellen. Om 00:00 even naar buiten, vreugde vuur kijken en naar rondje langs vrienden weer naar huis, want zwangere vriendin houd het niet zo lang vol en dus lekker slapen.

Is weer eens wat anders dan tot in de ochtend als een beest los gaan in alle kroegen en morgen avond ontwaken met een extreme kater.
Krijg nou wat. Gefeliciteerd man! :7

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:25 schreef yats het volgende:

[..]

:D ! Ik kan 'r ook nooit even alleen laten.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_158744803
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je pas negatief en afstandelijk deed nadat je die informatie over haar te weten was gekomen.
Niet zo vooroordelen :N
pi_158744967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Loyaliteit? Als je een liefdevolle opvoeding hebt gehad waarin je altijd in de watten bent gelegd wil je toch je ouders eren, en vooral niet alleen achterlaten. Wie moeten dan voor hen zorgen? Alsof vadertje staat alles maar kan en moet oplossen? Juist voor de kinderen wordt (nu in tijden van bezuinigingen) verwacht dat ze hun ouders tijdens hun oude dag verzorgen en ondersteunen.
Je bent hier rationeel bezig met het ontkennen van je eigen behoefte. Daardoor handel je nu uitstellend en vermijdend. Dit neemt je behoeftes echter niet weg. Je verdringt ze hooguit. Dan zijn je woede en irritaties ook wel begrijpelijk, maar niet acceptabel als dit (slachtoffer gedrag) zich op anderen richt. Beste jongen, hoelang ga jij jezelf nog voor de gek houden?
pi_158745435
quote:

[..]

Jammer. Iemand die je het beste gunt en wil helpen, en dan zo'n angstig overkomende (bijna op het vluchtende af) reactie? Was je erg nerveus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')