Buurt maakt niet uit. Ik heb een leaseauto en ik denk dat het voor jou het meest plezierig is om ergens af te spreken waar jij je het meest op je gemak voelt.quote:
Je doet net of ik nooit in contact kom met vrouwenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:36 schreef Weissman het volgende:
Vergeet je niet een schone boxer aan te trekken Deezer?
Als ze diegene is wie op haar fobo staat zeker, maar volgens mij is ze ook al bezet gaf ze aanquote:
Kritisch schmietischquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ze diegene is wie op haar fobo staat zeker, maar volgens mij is ze ook al bezet gaf ze aanEn volgens mij al de 25 gepasseerd...
Dat heb ik ook gedaan...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:28 schreef Chawi het volgende:
Geen man heeft zich ooit hoeven schamen om naast mij te lopen en met mijn herseninhoud zit het ook wel goed
Als Deezer echt wil weten waar het aan ligt en wellicht zelfs steun wilt bij het "hoe nu verder" dan wil ik hem daarbij wel helpen.
Ik verwacht eigenlijk van niet, want ik ben geen relatiepotentieeltje. Hopelijk durft hij in 2016 wat andere keuzes te maken dan in 2015.
Of ze bezet is of niet; het magische woord in haar aanbod is 'platonisch'.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ze diegene is wie op haar fobo staat zeker, maar volgens mij is ze ook al bezet gaf ze aanEn volgens mij al de 25 gepasseerd...
Als je mooi genoeg bent wel ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:51 schreef Chawi het volgende:
@ Broccoli
Misschien is "nieuwe ronde, nieuwe kansen" hier dan wel van toepassing. Wellicht heeft hij geleerd van die meet.
Nee het klikte niet en we hadden te weinig interesses gemeen. Ofzo.quote:
Eerder het gevolg van een zieke geest als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het onderdrukken van je seksualiteit.
Wat vond jij ervan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee het klikte niet en we hadden te weinig interesses gemeen. Ofzo.
Maar hij vond niks leuk, toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee het klikte niet en we hadden te weinig interesses gemeen. Ofzo.
Helemaal niks. Alles was bij voorbaat al afgeschreven en een nee. Heel vermoeiend.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hij vond niks leuk, toch?
Ja maar dat was zijn houding toch omdat hij jou niet zo boeiend vond?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:08 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alles was bij voorbaat al afgeschreven en een nee. Heel vermoeiend.
Met types als jouw ga ik normaal ook niet om (drank/drugs, schijt-aan-alles-maatschappij), dus tja dan matchen we ook vriendschappelijk niet echt..quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:08 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alles was bij voorbaat al afgeschreven en een nee. Heel vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |