abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158767369
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.

[..]

Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld

[..]

Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
het gaat over jou dus misschien kun je zelf antwoorden?

En als je een eigen huis hebt kun je toch gewoon iemand mee nemen? Als ze dat zou willen. Of naar haar gaan

Ik ben ook wel benieuwd waar je ongeveer woont. Hoe ver is de eerste serieuze stad en welke is dat? Bij alles is toch wel binnen 2 uur een stad en binnen 40 euro kosten?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158767383
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?

Ik kan je één ding vertellen; de wereld vergaat niet. Wellicht zal je een fikse woordenwisseling krijgen, maar uiteindelijk komt de volgende ochtend de zon weer op. En kan jij bij moeders op de koffie om te vertellen over JOUW leven.
Iets doe me nu aan die oude verfilming van Carrie denken :{
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:29:11 #253
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_158767391
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:

Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld

Veel geld? Je hebt toch wel een paar honderd euro als je op je 25e nog thuis woont en werk hebt? Of beheert je moeder ook je geld?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:37:45 #254
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158767605
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Stel dat je op een dag tegen je moeder zegt dat je op jezelf gaat... En ze maakt ruzie.

Wat doe je dan? Je pakt je spullen en gaat. Zo simpel is het. Dan strest ze maar, hoe moeilijk het ook is voor je.

Als het meezit ziet ze in dat je gelukkig bent en laat ze je gaan.

Heb het zelf meegemaakt. Niet zo extreem als jij maar wel om soortgelijke strekking.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:51:10 #255
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158767970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Het is geen zuurstof, water of voedsel ;)
Biologisch gezien heb je het wellicht niet nodig, maar het hebben van intimiteit met een ander persoon is iets dat vrijwel ieder persoon uiteindelijk wel wil. Het niet hebben van intimiteit heeft mentaal gezien een grotere invloed dan je denkt, al gaat syndroom er natuurlijk volledig verkeerd mee om.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158768109
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:51 schreef yats het volgende:

[..]

Biologisch gezien heb je het wellicht niet nodig, maar het hebben van intimiteit met een ander persoon is iets dat vrijwel ieder persoon uiteindelijk wel wil. Het niet hebben van intimiteit heeft mentaal gezien een grotere invloed dan je denkt, al gaat syndroom er natuurlijk volledig verkeerd mee om.
Zonder warme en leuke sociale contact is het geen menswaardig bestaan maar ik zou bij gebrek aan seks wellicht nog meer intimiteit halen uit vrienden en familie, kan net zo bevredigend werken, of desnoods werk, ik vind seks of het gebrek eraan maar een lage geluksfactor hebben, tenminste in mijn prioriteiten rijtje.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 20:04:28 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158768324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zonder warme en leuke sociale contact is het geen menswaardig bestaan maar ik zou bij gebrek aan seks wellicht nog meer intimiteit halen uit vrienden en familie, kan net zo bevredigend werken, of desnoods werk, ik vind seks of het gebrek eraan maar een lage geluksfactor hebben, tenminste in mijn prioriteiten rijtje.
Dat ben ik met je eens. Sowieso is het hebben van vrienden iets wat het leven een stuk leuker maakt. Al is het wel iets anders dan intimiteit in de vorm van seks. Maar wellicht is het makkelijker dat onderscheid te maken als je regelmatig seks hebt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158768929
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:49 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Wat ik had gelezen, was dat ze het op die manier hun autisme al op jongen leeftijd vrij goed kunnen compenseren.

[..]

Ik zit al een tijdje in een depressie, dus ik snap wat je bedoelt. Maar het is toch goed terecht gekomen met je? :o
Oh ja hoor. :P Maar mijn depressie was inderdaad ook niet zo goed voor sociale contacten.
pi_158768961
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik wil eerst de logistiek op orde brengen. Hiervoor heb ik toch een zak met geld nodig om een tripje naar een stad te maken en mede vanwege controle en de lange reistijden een hotel te regelen. Kost allemaal geld.

Ook al heb ik straks een eigen huisje, een meisje mee naar huis nemen is geen optie. Dan blijven alleen de dure omwegen over. Bovendien zijn hier in de wijde omgeving geen leuke jonge vrouwen te vinden, dus je moet wel die dure reis maken naar de stad.
Niks, dus.
pi_158770173
quote:

[..]

Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Maar ze noemt je aseksueel en verder ligt seksualiteit gevoelig? Maar toch uitspreken dat je aseksueel bent? En hoe weet je dat ze andere vrouwen als een bedreiging ziet als je nog nooit een vriendin hebt gehad en hier niet eens over kan praten?
pi_158778481
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?

Ik kan je één ding vertellen; de wereld vergaat niet. Wellicht zal je een fikse woordenwisseling krijgen, maar uiteindelijk komt de volgende ochtend de zon weer op. En kan jij bij moeders op de koffie om te vertellen over JOUW leven.
Hij zoekt gewoon een snel excuus :') :')
pi_158779326
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:05 schreef Koral het volgende:

[..]

Je bent hier rationeel bezig met het ontkennen van je eigen behoefte. Daardoor handel je nu uitstellend en vermijdend. Dit neemt je behoeftes echter niet weg. Je verdringt ze hooguit. Dan zijn je woede en irritaties ook wel begrijpelijk, maar niet acceptabel als dit (slachtoffer gedrag) zich op anderen richt. Beste jongen, hoelang ga jij jezelf nog voor de gek houden?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158783509
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.

Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....

Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
  zondag 3 januari 2016 @ 11:50:16 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158783534
Dat is eerder bij dat andere topic van m.
pi_158783550
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:51 schreef Vova het volgende:

[..]

Als het mij echt zo hoog zit, kruip ik wel ergens over heen voor 75,- maar dat wil die weer niet. Het is nooit goed.
Hij heeft er niet eens geld voor.
pi_158783585
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:50 schreef Cue_ het volgende:
Dat is eerder bij dat andere topic van m.
Ja, nou ja, gewoon zijn hele aanwezigheid hier is echt "eng".

Denk dat een proffesioneel die hier zich in Syndroom gaat verdiepen, zich rot schrikt en vrijwel direct de juiste alarm bellen zal laten rinkelen.
pi_158783649
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.

Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....

Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
dat gaat niet zo makkelijk hoor. Beetje roepen op een forum maakt je geen gevaar voor anderen dus dan kun je niets als professional
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158783668
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:

Stel je niet aan man. Ik vind jouw post pas eng dat je zo gemakzuchtig met iemands privacy omgaat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158783739
Misschien niet, maar een proffesional kan heust wel bepaalde trends visualiseren.

Net als die lange persoonlijkheids testen. Je kunt je proberen anders voor te doen, maar uiteindelijk komt je werkelijke persoonlijkheid eruit rollen vanwege trends en verbanden.

Ik vraag me werkelijkwaar af of een communitie als FOK niet ook een beetje een zorgplicht heeft in dit soort gevallen. Bij verdenking van kind misbruik of als je je buurvrouw hoort afgeranseld te worden, dan voelen we toch ook een bepaalde plicht om die personen te helpen en tegen zichzelf te beschermen.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:03:45 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158783766
Als uberhaupt alles wat ie zegt waar is en t niet een grote troll is.
pi_158783785
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Stel je niet aan man. Ik vind jouw post pas eng dat je zo gemakzuchtig met iemands privacy omgaat.
Ik zeg toch niet dat iedereen hier moet weten wie hij is. Privacy is een ding, maar laten we niet in een "privacy" war afglijden.
pi_158784014
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:04 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat iedereen hier moet weten wie hij is. Privacy is een ding, maar laten we niet in een "privacy" war afglijden.
Nee je wilt iemands posthistorie doorspelen naar justitie op basis van wat gefrustreerde posts over vrouwen om "gedwongen" ( :') !!!!) hulp op te leggen. Daarbij kunnen mensen ontzettend hun gevoelens overdrijven op internet, of in een opwelling wat domme dingen roepen.Wat ben ik blij dat mannetjes als jij het niet voor het zeggen hebben.

En ja tuurlijk zijn er situaties te bedenken dat ingrijpen wel noodzakelijk is, maar dit is er niet een van. Not by a long shot.
pi_158784120
Goed we zijn het niet eens en zullen dat nooit worden ook. Is helemaal oke, maar daar wil ik het dan bij laten.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Syndroom "eng" vind maar goed, ga maar weer verder met het; aan een dood paard trekken.
pi_158784185
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef j1nxnl het volgende:
Goed we zijn het niet eens en zullen dat nooit worden ook. Is helemaal oke, maar daar wil ik het dan bij laten.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Syndroom "eng" vind maar goed, ga maar weer verder met het; aan een dood paard trekken.
Ik vind jou ook eng. Maar gelukkig voor jou wil ik je geen gedwongen professionele hulp laten opleggen.
pi_158784218
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef j1nxnl het volgende:

ik vind de dingen die hij hier zegt creepy inderdaad. Maar ik ken hem verder niet. Wie weet is dit een uitlaatklep dus ik ga me niet uitlaten over de persoon. Meer zou een professional ook niet doen lijkt me want dan trekt hij wel heel snel conclusies
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')