het gaat over jou dus misschien kun je zelf antwoorden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.
[..]
Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld
[..]
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
Iets doe me nu aan die oude verfilming van Carrie denkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?
Ik kan je één ding vertellen; de wereld vergaat niet. Wellicht zal je een fikse woordenwisseling krijgen, maar uiteindelijk komt de volgende ochtend de zon weer op. En kan jij bij moeders op de koffie om te vertellen over JOUW leven.
Veel geld? Je hebt toch wel een paar honderd euro als je op je 25e nog thuis woont en werk hebt? Of beheert je moeder ook je geld?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld
Stel dat je op een dag tegen je moeder zegt dat je op jezelf gaat... En ze maakt ruzie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Biologisch gezien heb je het wellicht niet nodig, maar het hebben van intimiteit met een ander persoon is iets dat vrijwel ieder persoon uiteindelijk wel wil. Het niet hebben van intimiteit heeft mentaal gezien een grotere invloed dan je denkt, al gaat syndroom er natuurlijk volledig verkeerd mee om.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen zuurstof, water of voedsel
Zonder warme en leuke sociale contact is het geen menswaardig bestaan maar ik zou bij gebrek aan seks wellicht nog meer intimiteit halen uit vrienden en familie, kan net zo bevredigend werken, of desnoods werk, ik vind seks of het gebrek eraan maar een lage geluksfactor hebben, tenminste in mijn prioriteiten rijtje.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Biologisch gezien heb je het wellicht niet nodig, maar het hebben van intimiteit met een ander persoon is iets dat vrijwel ieder persoon uiteindelijk wel wil. Het niet hebben van intimiteit heeft mentaal gezien een grotere invloed dan je denkt, al gaat syndroom er natuurlijk volledig verkeerd mee om.
Dat ben ik met je eens. Sowieso is het hebben van vrienden iets wat het leven een stuk leuker maakt. Al is het wel iets anders dan intimiteit in de vorm van seks. Maar wellicht is het makkelijker dat onderscheid te maken als je regelmatig seks hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder warme en leuke sociale contact is het geen menswaardig bestaan maar ik zou bij gebrek aan seks wellicht nog meer intimiteit halen uit vrienden en familie, kan net zo bevredigend werken, of desnoods werk, ik vind seks of het gebrek eraan maar een lage geluksfactor hebben, tenminste in mijn prioriteiten rijtje.
Oh ja hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat ik had gelezen, was dat ze het op die manier hun autisme al op jongen leeftijd vrij goed kunnen compenseren.
[..]
Ik zit al een tijdje in een depressie, dus ik snap wat je bedoelt. Maar het is toch goed terecht gekomen met je?
Niks, dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil eerst de logistiek op orde brengen. Hiervoor heb ik toch een zak met geld nodig om een tripje naar een stad te maken en mede vanwege controle en de lange reistijden een hotel te regelen. Kost allemaal geld.
Ook al heb ik straks een eigen huisje, een meisje mee naar huis nemen is geen optie. Dan blijven alleen de dure omwegen over. Bovendien zijn hier in de wijde omgeving geen leuke jonge vrouwen te vinden, dus je moet wel die dure reis maken naar de stad.
Maar ze noemt je aseksueel en verder ligt seksualiteit gevoelig? Maar toch uitspreken dat je aseksueel bent? En hoe weet je dat ze andere vrouwen als een bedreiging ziet als je nog nooit een vriendin hebt gehad en hier niet eens over kan praten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Hij zoekt gewoon een snel excuusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?
Ik kan je één ding vertellen; de wereld vergaat niet. Wellicht zal je een fikse woordenwisseling krijgen, maar uiteindelijk komt de volgende ochtend de zon weer op. En kan jij bij moeders op de koffie om te vertellen over JOUW leven.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:05 schreef Koral het volgende:
[..]
Je bent hier rationeel bezig met het ontkennen van je eigen behoefte. Daardoor handel je nu uitstellend en vermijdend. Dit neemt je behoeftes echter niet weg. Je verdringt ze hooguit. Dan zijn je woede en irritaties ook wel begrijpelijk, maar niet acceptabel als dit (slachtoffer gedrag) zich op anderen richt. Beste jongen, hoelang ga jij jezelf nog voor de gek houden?
Hij heeft er niet eens geld voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:51 schreef Vova het volgende:
[..]
Als het mij echt zo hoog zit, kruip ik wel ergens over heen voor 75,- maar dat wil die weer niet. Het is nooit goed.
Ja, nou ja, gewoon zijn hele aanwezigheid hier is echt "eng".quote:
dat gaat niet zo makkelijk hoor. Beetje roepen op een forum maakt je geen gevaar voor anderen dus dan kun je niets als professionalquote:Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.
Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....
Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
Stel je niet aan man. Ik vind jouw post pas eng dat je zo gemakzuchtig met iemands privacy omgaat.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.
Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....
Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
Ik zeg toch niet dat iedereen hier moet weten wie hij is. Privacy is een ding, maar laten we niet in een "privacy" war afglijden.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ik vind jouw post pas eng dat je zo gemakzuchtig met iemands privacy omgaat.
Nee je wilt iemands posthistorie doorspelen naar justitie op basis van wat gefrustreerde posts over vrouwen om "gedwongen" (quote:Op zondag 3 januari 2016 12:04 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat iedereen hier moet weten wie hij is. Privacy is een ding, maar laten we niet in een "privacy" war afglijden.
Ik vind jou ook eng. Maar gelukkig voor jou wil ik je geen gedwongen professionele hulp laten opleggen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef j1nxnl het volgende:
Goed we zijn het niet eens en zullen dat nooit worden ook. Is helemaal oke, maar daar wil ik het dan bij laten.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Syndroom "eng" vind maar goed, ga maar weer verder met het; aan een dood paard trekken.
ik vind de dingen die hij hier zegt creepy inderdaad. Maar ik ken hem verder niet. Wie weet is dit een uitlaatklep dus ik ga me niet uitlaten over de persoon. Meer zou een professional ook niet doen lijkt me want dan trekt hij wel heel snel conclusiesquote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef j1nxnl het volgende:
Goed we zijn het niet eens en zullen dat nooit worden ook. Is helemaal oke, maar daar wil ik het dan bij laten.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die Syndroom "eng" vind maar goed, ga maar weer verder met het; aan een dood paard trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |