Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:59 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Geloof er niks van wat je nu zegt. Als het echt zo was dat je dat niet zou kunnen regelen vanwege controle, zou je niet eens continu zo negatief over je moeder kunnen praten via een forum.
Ik heb binnenkort wel wat beters te doen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doen wij hier dan nog met ons scherpe verstand en mooie bruisende levens, we zijn nutteloos bezig een aap te leren dansen
Ik snap echt niets van deze post? Als je een eigen huis hebt kun je nog niemand mee naar huis nemen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil eerst de logistiek op orde brengen. Hiervoor heb ik toch een zak met geld nodig om een tripje naar een stad te maken en mede vanwege controle en de lange reistijden een hotel te regelen. Kost allemaal geld.
Ook al heb ik straks een eigen huisje, een meisje mee naar huis nemen is geen optie. Dan blijven alleen de dure omwegen over. Bovendien zijn hier in de wijde omgeving geen leuke jonge vrouwen te vinden, dus je moet wel die dure reis maken naar de stad.
Dat je moeder dit alles meeleest en je straks zonder eten naar de kast vol spinnen onder de trap stuurtquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort wel wat beters te doen ja
Dat is nog zacht uitgedrukt mijn waarde Barbussequote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort wel wat beters te doen ja
Stel je niet aan man. Jouw huis, jouw huissleutel. Get a fucking grip. En dat alles zo duur is, is een kutexcuus.quote:
Ik mag het alleen niet zeggen hier, want dan wordt Syndroom boosquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt mijn waarde Barbusse
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag het alleen niet zeggen hier, want dan wordt Syndroom boos
Ik wilde het net zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:08 schreef Berk-24 het volgende:
Beste syndroom,
Je appt zo direct een nummer dat ik je via DM ga sturen en zegt dat je graag op kamers wil en dat je graag het nummer van haar huisbaas wilt. Vervolgens bel je aanstaande maandag 4 januari tussen 9 en 11 uur dat nummer en vraagt of er nog een kamer beschikbaar is. Indien er een kamer beschikbaar is dan toon je interesse in die kamer.Dit is misschien ook wel wat simpel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke stad?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van deze post? Als je een eigen huis hebt kun je nog niemand mee naar huis nemen?
Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.quote:Welke logistiek?
Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geldquote:Waarom kun je nu niet gewoon een dagje naar de stad?
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.quote:Welke controle?
Heb je gelijk in! Tuurlijk moet je een keer seks heel erg relativeren. Ik snap alleen de frustratie die daarbij komt kijken wel een beetje. Maar er alleen over klagen en een negatieve instelling gaan je nooit helpen, nergens mee in het leven.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks is
(wat echt heel geweldig kan zijn hoor! Maar het kan ook best wel een teleurstelling zijn)
Niet boos wordenquote:
Nijmegen, ik heb toevallig ooit dit nummer gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is misschien ook wel wat simpel heWelke stad?
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je een vrouw mee naar (je eigen) huis neemt en je moeder hoort ervan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
Je moeder heeft niks te willen als je op jezelf woont. Als je een leuke meid ontmoet in de stad en jullie willen beiden naar jouw huis dan doe je dat gewoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.
[..]
Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld
[..]
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je een vrouw mee naar (je eigen) huis neemt en je moeder hoort ervan?
Oplossing, hij kan de prostitutie in, heeft hij seks en inkomen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:12 schreef habitue het volgende:
En als je neiteens geld hebt om een tripje naar een stad te financieren, zorg dan in godsnaam voor wat inkomen.
Dus door je ma kan je uberhaupt nooit seks hebben. Thuis, je nieuwe huis, een hoer waar dan ook niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Maar dat hoeft ze toch ook niet te weten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |