abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158766654
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:59 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Geloof er niks van wat je nu zegt. Als het echt zo was dat je dat niet zou kunnen regelen vanwege controle, zou je niet eens continu zo negatief over je moeder kunnen praten via een forum.
Hoe bedoel je?
pi_158766684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat doen wij hier dan nog met ons scherpe verstand en mooie bruisende levens, we zijn nutteloos bezig een aap te leren dansen :{
Ik heb binnenkort wel wat beters te doen ja :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158766695
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik wil eerst de logistiek op orde brengen. Hiervoor heb ik toch een zak met geld nodig om een tripje naar een stad te maken en mede vanwege controle en de lange reistijden een hotel te regelen. Kost allemaal geld.

Ook al heb ik straks een eigen huisje, een meisje mee naar huis nemen is geen optie. Dan blijven alleen de dure omwegen over. Bovendien zijn hier in de wijde omgeving geen leuke jonge vrouwen te vinden, dus je moet wel die dure reis maken naar de stad.
Ik snap echt niets van deze post? Als je een eigen huis hebt kun je nog niemand mee naar huis nemen?
Welke logistiek? Waarom kun je nu niet gewoon een dagje naar de stad? Welke controle?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158766699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat je moeder dit alles meeleest en je straks zonder eten naar de kast vol spinnen onder de trap stuurt :{
pi_158766710
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-. Ik zit hier nu braaf te wachten tot ze weer in Den Haag is gearriveerd en zich heeft opgetut. O+
pi_158766715
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is nog zacht uitgedrukt mijn waarde Barbusse _O_
pi_158766722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Kijkt ze niet over je schouder mee nu?
pi_158766758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:56 schreef syndroom het volgende:

[..]

:Y }:|
Stel je niet aan man. Jouw huis, jouw huissleutel. Get a fucking grip. En dat alles zo duur is, is een kutexcuus.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158766782
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat is nog zacht uitgedrukt mijn waarde Barbusse _O_
Ik mag het alleen niet zeggen hier, want dan wordt Syndroom boos ;(
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:07:40 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158766798
En ik ook. Ander topic, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158766809
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik mag het alleen niet zeggen hier, want dan wordt Syndroom boos ;(
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:07 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde het net zeggen _O-
pi_158766819
Beste syndroom,
Je appt zo direct een nummer dat ik je via DM ga sturen en zegt dat je graag op kamers wil en dat je graag het nummer van haar huisbaas wilt. Vervolgens bel je aanstaande maandag 4 januari tussen 9 en 11 uur dat nummer en vraagt of er nog een kamer beschikbaar is. Indien er een kamer beschikbaar is dan toon je interesse in die kamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158766850
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:08 schreef Berk-24 het volgende:
Beste syndroom,
Je appt zo direct een nummer dat ik je via DM ga sturen en zegt dat je graag op kamers wil en dat je graag het nummer van haar huisbaas wilt. Vervolgens bel je aanstaande maandag 4 januari tussen 9 en 11 uur dat nummer en vraagt of er nog een kamer beschikbaar is. Indien er een kamer beschikbaar is dan toon je interesse in die kamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is misschien ook wel wat simpel he :D Welke stad?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158766871
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap echt niets van deze post? Als je een eigen huis hebt kun je nog niemand mee naar huis nemen?
quote:
Welke logistiek?
Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.
quote:
Waarom kun je nu niet gewoon een dagje naar de stad?
Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld
quote:
Welke controle?
Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
pi_158766872
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je het risico loopt om het dan heel groot te maken. Al je levensgeluk er aan te koppelen, een of andere vuurwerk moment verwacht dat al je problemen oplost. Terwijl het gewoon seks is
(wat echt heel geweldig kan zijn hoor! Maar het kan ook best wel een teleurstelling zijn :P )
Heb je gelijk in! Tuurlijk moet je een keer seks heel erg relativeren. Ik snap alleen de frustratie die daarbij komt kijken wel een beetje. Maar er alleen over klagen en een negatieve instelling gaan je nooit helpen, nergens mee in het leven.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158766893
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:07 schreef Copycat het volgende:
Niet boos worden :@
pi_158766896
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is misschien ook wel wat simpel he :D Welke stad?
Nijmegen, ik heb toevallig ooit dit nummer gekregen
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158766914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zomaar iemand mee naar huis nemen kan niet, mijn moeder wil nog eens een oogje in het zeil houden.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je een vrouw mee naar (je eigen) huis neemt en je moeder hoort ervan?
pi_158766922
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Dat kan Dinosaur je wel uitleggen.

[..]

Dat kan wel maar steeds dat reizen en hotel boeken kost veel geld

[..]

Je moeder heeft niks te willen als je op jezelf woont. Als je een leuke meid ontmoet in de stad en jullie willen beiden naar jouw huis dan doe je dat gewoon.
pi_158766937
En als je neiteens geld hebt om een tripje naar een stad te financieren, zorg dan in godsnaam voor wat inkomen. :{
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158767048
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat denk je dat er gaat gebeuren als je een vrouw mee naar (je eigen) huis neemt en je moeder hoort ervan?
Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
pi_158767076
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:12 schreef habitue het volgende:
En als je neiteens geld hebt om een tripje naar een stad te financieren, zorg dan in godsnaam voor wat inkomen. :{
Oplossing, hij kan de prostitutie in, heeft hij seks en inkomen tegelijkertijd :)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:19:00 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158767114
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet dat ze dat weet. Seksualiteit ligt thuis al erg gevoelig en ik wil gewoon niet dat dit tot discussie leidt. Want ze ziet een andere vrouw dat aan haar kind komt kennelijk als een soort bedreiging.
Dus door je ma kan je uberhaupt nooit seks hebben. Thuis, je nieuwe huis, een hoer waar dan ook niet?
pi_158767117
quote:

[..]

Maar dat hoeft ze toch ook niet te weten?
pi_158767132
quote:

[..]

Dat vroeg ik niet, wat gebeurt er denk je? Wat zou er gebeuren als jij op een dag zegt dat je op je eigen benen wilt staan en een eigen leven wilt leiden?

Ik kan je één ding vertellen; de wereld vergaat niet. Wellicht zal je een fikse woordenwisseling krijgen, maar uiteindelijk komt de volgende ochtend de zon weer op. En kan jij bij moeders op de koffie om te vertellen over JOUW leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')