Wat ben jij een godsgruwelijk kortzichtig en bevooroordeeld ventje zeg.....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben altijd direct, helaas
Ehm... goede vraag. Ben zelf meer doe normaal dan ben je al gek genoeg... maar té normaal werkt in deze maatschappij ook niet sneeuw je onderDus gewoon mensen die geen alcohol of drugs nodig hebben om t gezellig te hebben en dat kunnen maar weinig mensen echt als je ziet dat het soms de normaalste zaak van de wereld is dat je alles kort en klein mag slaan met een drankje of pilletje op (niet dat broc. dat doet volgens mij). Nuchtere mensen die praktisch denken en ook vooral eerlijk zijn en niet achter je rug om ineens heel anders zijn.
Beperkte levenservaring, dan krijg je al snel dit soort kortzichtige uitspraken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij een godsgruwelijk kortzichtig en bevooroordeeld ventje zeg.....
Dat had ik even over het hoofd gezien maar WTF?!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beperkte levenservaring, dan krijg je al snel dit soort kortzichtige uitspraken.
Met een pilletje op de boel kort en klein slaan..Kan wel zien dat je er nooit van dichtbij mee te maken hebt gehad, Deezertje.
Nou, inderdaad. Eerder het tegendeel. Knuffelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beperkte levenservaring, dan krijg je al snel dit soort kortzichtige uitspraken.
Met een pilletje op de boel kort en klein slaan..Kan wel zien dat je er nooit van dichtbij mee te maken hebt gehad, Deezertje.
Ik had hem al voorgesteld om een pilletje te nemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Eerder het tegendeel. Knuffelen.
Wat is jouw inzicht over Deezer?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef broccoli. het volgende:
Ik ben altijd direct, helaas
Ehm... goede vraag. Ben zelf meer doe normaal dan ben je al gek genoeg... maar té normaal werkt in deze maatschappij ook niet sneeuw je onderDus gewoon mensen die geen alcohol of drugs nodig hebben om t gezellig te hebben en dat kunnen maar weinig mensen echt als je ziet dat het soms de normaalste zaak van de wereld is dat je alles kort en klein mag slaan met een drankje of pilletje op (niet dat broc. dat doet volgens mij). Nuchtere mensen die praktisch denken en ook vooral eerlijk zijn en niet achter je rug om ineens heel anders zijn.
_
Dus omdat ik zo nu en dan iets neem (ik heb gisteren voor het eerst in een half jaar een slok wodka genomen) kan ik het niet meer gezellig vinden zonder?
Geestverruimende middelen neem ik o.a. om inzichten op te doen, niet omdat ik geen plezier kan maken zonder.
Je PI moet ook nog eenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:05 schreef Weissman het volgende:
Jullie kunnen hem wel afzeiken maar Deezertje heeft binnenkort een afspraak met een hele leuke dame![]()
Krijgt hij het toch weer voor elkaar
Smooth noemen ze dat
Ik denk dat heel veel mensen daar best van zouden opknappenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik had hem al voorgesteld om een pilletje te nemen.
Kan heel inzichtelijk zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen daar best van zouden opknappen
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Manuela op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef broccoli. het volgende:
Mensen uit 2 verschillende milieus kunnen mekaar goed aanvullen.
Ik moet het nog zien doorgaan, maar ik hoop voor hem dat hij het doet, ook al is het platonisch en is het geen date.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:05 schreef Weissman het volgende:
Jullie kunnen hem wel afzeiken maar Deezertje heeft binnenkort een afspraak met een hele leuke dame![]()
Krijgt hij het toch weer voor elkaar
Smooth noemen ze dat
En met mij?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t dapper dat chai met deezer afspreekt, ik zou t niet durven
Denk je dat hij dat durft?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Een eerste date op xtc. Dat is een poging waard.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Vova het volgende:
Ik heb in al die jaren nog nooit zulke wereldvreemde shit gelezen als op dit forum maar dit neigt toch aar het bizarre en ja deze reactie zal ook weer verwijderd worden.
Chai is een andere user.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
het ging ook om vriendschappen he, niet om relaties.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Rowena op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?
Chawi bedoel je?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik had het nu over mezelf. Lijkt me wel grappig.quote:
dat snap ik welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chawi bedoel je?
Ik snap vooral niet waarom ze het zou willen, maar ik vind het wel mooi. Hopelijk heeft hij er wat aan.
Je hebt haar alle hoeken van de kamer laten zien bedoel jequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik had het nu over mezelf. Lijkt me wel grappig.
Met m'n huidige date wel op de 1e date al onze drugservaringen zitten bespreken.En dan heb je het over twee hoogopgeleide mensen met best goede banen. Daarna natuurlijk alles ff kort en klein geslagen.
Morgenavond tijd?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met jou wel.
Al zou ik eerlijk gezegd wel terughoudend zijn ws
Gewoon, over het algemeen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Beste Broccoli, heb je hier concrete voorbeelden van? Een verschil in opleidingsniveau of welke richting moet ik denken? Delano / Manuela op de opgevoerde scooter die met Mirthe / Thomas van het corps gaat? Zoiets? Of minder stereotype en contrastrijk?
ik praat vaker over seks op de eerste date.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met m'n huidige date wel op de 1e date al onze drugservaringen zitten bespreken.En dan heb je het over twee hoogopgeleide mensen met best goede banen. Daarna natuurlijk alles ff kort en klein geslagen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik zei dat ik zou durven, niet kunnen of willenquote:
Dat hij eens buiten zijn comfort zone moet komen en inzichten moet opdoen!quote:
Wat enig.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:15 schreef Vova het volgende:
Ik ga met een rijkeluiskindje, gaat prima.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat ik zou durven, niet kunnen of willen
Klinkt lulliger dan t bedoeld is btw, ik heb gewoon al n vrij druk sociaal leven naar mijn smaak
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |