abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158685493
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 22:01:46 ]
pi_158685557
Oh wacht, dat was die vorige faalhaas. ;( Sorry.
pi_158685567
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Barbusse het volgende: [..] Nope. Dude, you seriously got some self control issues, don't ya? :D
:D
Ik zou ook nooit een collega of vriend/vriendin daten. Er is nog zoveel daar buiten, waarom dan een ingewikkelde situatie opzoeken? Misschien als ik al kei hard verliefd was maar dat besluipt me tegenwoordig ook niet meer zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 30 december 2015 @ 20:24:22 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158685663
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:D
Ik zou ook nooit een collega of vriend/vriendin daten. Er is nog zoveel daar buiten, waarom dan een ingewikkelde situatie opzoeken? Misschien als ik al kei hard verliefd was maar dat besluipt me tegenwoordig ook niet meer zo
Mij is het echt wel eens overkomen dat ik knetterverliefd raakte op een collega en andersom uiteraard :{
pi_158685938
Maar dan sta je daar voor open en dat staat ik dus niet

Ik word echt alleen nog maar verliefd als ik dat zeg maar 'toe sta'. Anders kun je iemand best vermijden, je zinnen verzetten, afstand nemen etc
Ik ben echt sinds de middelbare niet meer echt zo BAM verliefd geweest. Het gebeurd langzaam voortaan. Ik vind iemand leuk en interessant en pas als ik daarin investeer gaat dat groeien. En dat zou ik dus niet doen bij een collega

Misschien dat het ooit nog veranderd en dat ik wel weer eens in eens verliefd word maar ik betwijfel het
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 30 december 2015 @ 20:30:46 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158685965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mij is het echt wel eens overkomen dat ik knetterverliefd raakte op een collega en andersom uiteraard :{
Of een docente ...
pi_158686296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dan sta je daar voor open en dat staat ik dus niet

Ik word echt alleen nog maar verliefd als ik dat zeg maar 'toe sta'. Anders kun je iemand best vermijden, je zinnen verzetten, afstand nemen etc
Ik ben echt sinds de middelbare niet meer echt zo BAM verliefd geweest. Het gebeurd langzaam voortaan. Ik vind iemand leuk en interessant en pas als ik daarin investeer gaat dat groeien. En dat zou ik dus niet doen bij een collega

Misschien dat het ooit nog veranderd en dat ik wel weer eens in eens verliefd word maar ik betwijfel het
Bij mij overkomt het me eigenlijk altijd als een donderslag bij heldere hemel en het duurt vervolgens een leven lang :{
pi_158686611
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Niet altijd. Soms krijg ik teveel berichten in een keer en kan ik het niet bijhouden. Dan kies ik de leukste. De hoi en hey valt daar eigenlijk nooit onder.
Misschien dat ik het wel een keer probeer om te kijken of de reactiegraad dan daadwerkelijk significant hoger komt te liggen maar eigenlijk ben ik ook al wel tevreden met de huidige reactiegraad bij ''hey'' of ''hoi'' wat mij ook weer de moeite van een ''ludieke'' zin bedenken/typen bespaart.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_158686771
Ik ken m'n enkele crushes via internet, zelfs m'n vriend en toen was ik 12 :') dus ik heb altijd al hele gesprekken gevoerd voordat ik iemand ontmoette waar ik verliefd op werd :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 20:44:32 ]
  woensdag 30 december 2015 @ 20:48:22 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158687040
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik ken m'n enkele crushes via internet, zelfs m'n vriend en toen was ik 12 :') dus ik heb altijd al hele gesprekken gevoerd voordat ik iemand ontmoette waar ik verliefd op werd :+
Ik ook een paar jaar geleden met een FOK!ster. :')
pi_158687133
quote:
9s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ook een paar jaar geleden met een FOK!ster. :')
+1
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158687182
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fripsel het volgende:
Zonde ergens want die gesprekken zijn zoveel leuker met iemand waar je als een blok voor valt in het echt, elkaar een miljoen verhalen vertellen tussen het gehaaste neuken door want eigenlijk wil je weer praten en bijpraten waar je al die tijd uitgehangen hebt zonder elkaar, ik ben vooral van die inslagbom van verliefdheid als ik iemand tegenkom en zij mij, niet dat eerst de kat uit de boom kijken met berichtjes op een telefoontje of computertje, dat kan ook in het echt namelijk en dat is vele malen spannender en heftiger is mijn ervaring ;)
pi_158687299
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zonde ergens want die gesprekken zijn zoveel leuker met iemand waar je als een blok voor valt in het echt, elkaar een miljoen verhalen vertellen tussen het gehaaste neuken door want eigenlijk wil je weer praten en bijpraten waar je al die tijd uitgehangen hebt zonder elkaar, ik ben vooral van die inslagbom van verliefdheid als ik iemand tegenkom en zij mij, niet dat eerst de kat uit de boom kijken met berichtjes op een telefoontje of computertje, dat kan ook in het echt namelijk en dat is vele malen spannender en heftiger is mijn ervaring ;)
klinkt anders niet als iets nieuws.
pi_158687458
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Doe wat Shin Chan zou doen, maar subtieler en met mate. :9
En dat is? :@

Ow ik heb alweer een Tindermatch *O*
pi_158687584
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

klinkt anders niet als iets nieuws.
Ik bedoel 't ook niet iets als iets nieuws maar ik houd van geur, een oogopslag, een houding, een verlegen (of juist niet) blik, een ademhaling, klank van de stem, kleding, manier van doen tegen anderen, maniertjes, aanraking etc etc. ik vind het online allemaal zo beperkt, kan meevallen hoor maar je moet het met iemands woordjes doen en dat is maar 2 procent van aantrekkelijkheid, ik vind dat voor mezelf veel te beperkt, ik zet graag al mijn zintuigen voor 100 procent in als het op versieren, neuken en paartje vormen aankomt als 't even kan :{
pi_158687715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik bedoel 't ook niet iets als iets nieuws maar ik houd van geur, een oogopslag, een houding, een verlegen (of juist niet) blik, een ademhaling, klank van de stem, kleding, manier van doen tegen anderen, maniertjes, aanraking etc etc. ik vind het online allemaal zo beperkt, kan meevallen hoor maar je moet het met iemands woordjes doen en dat is maar 2 procent van aantrekkelijkheid, ik vind dat voor mezelf veel te beperkt, ik zet graag al mijn zintuigen voor 100 procent in als het op versieren, neuken en paartje vormen aankomt als 't even kan :{
Je word toch ook pas verliefd als je die persoon ontmoet. En ziet dan toch ook gewoon al die dingen? :?
pi_158687859
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je word toch ook pas verliefd als je die persoon ontmoet. En ziet dan toch ook gewoon al die dingen? :?
Dat zeg ik toch niet, ik heb graag de beginnende verliefdheid en aantrekkelijkheid eerst, ik heb geen geduld en tijd om lijntjes uit te hangen voor geïnteresseerden, ik wil graag weten hoe iemand werkelijk is voordat ik er überhaupt moeite in steek en dat kan ik veel beter beoordelen met 100 procent van mijn zintuigen dan met 2 procent, meer zeg ik niet ;)
  woensdag 30 december 2015 @ 21:20:29 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158688892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

+1
Wat? :@

quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

En dat is? :@

Ow ik heb alweer een Tindermatch *O*
"Hey lekker ding! Meerijden in m'n Maserati? Nou ja, m'n vaders minibus. En jij moet rijden, want ik kom niet boven het stuur uit! :D"

Of:

"Hee daar honeypon! Kijk, ik zie het zo: jij en ik, samen op de wip. :*"
  woensdag 30 december 2015 @ 21:22:48 #20
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158689018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Online is beperkt uiterlijk, maar 100% communicatie en dus innerlijk. Ik ben meerdere keren puur op een persoonlijkheid gevallen via internet.
pi_158689095
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

"Hey lekker ding! Meerijden in m'n Maserati? Nou ja, m'n vaders minibus. En jij moet rijden, want ik kom niet boven het stuur uit! :D"

Of:

Echt? :@
pi_158689154
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Online is beperkt uiterlijk, maar 100% communicatie en dus innerlijk. Ik ben meerdere keren puur op een persoonlijkheid gevallen via internet.
Dat innerlijk is makkelijker te faken online....

Been there done that....
pi_158689205
quote:

[..]

Of:

Serieus? :')
pi_158690545
quote:

[..]

[..]

Of:

als ik meisje was zou ik jou echt zwaar daten srs
  woensdag 30 december 2015 @ 21:53:27 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158690838
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als ik meisje was zou ik jou echt zwaar daten srs
Tegenwoordig is geslachtsverandering helemaal hip. :@

Maar ok, laten we weer serieus doen, aangezien veel posts net zijn verwijderd. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')