quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Barbusse het volgende: [..] Nope. Dude, you seriously got some self control issues, don't ya?
![]()
Mij is het echt wel eens overkomen dat ik knetterverliefd raakte op een collega en andersom uiteraardquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Ik zou ook nooit een collega of vriend/vriendin daten. Er is nog zoveel daar buiten, waarom dan een ingewikkelde situatie opzoeken? Misschien als ik al kei hard verliefd was maar dat besluipt me tegenwoordig ook niet meer zo
Of een docente ...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij is het echt wel eens overkomen dat ik knetterverliefd raakte op een collega en andersom uiteraard
Bij mij overkomt het me eigenlijk altijd als een donderslag bij heldere hemel en het duurt vervolgens een leven langquote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dan sta je daar voor open en dat staat ik dus niet
Ik word echt alleen nog maar verliefd als ik dat zeg maar 'toe sta'. Anders kun je iemand best vermijden, je zinnen verzetten, afstand nemen etc
Ik ben echt sinds de middelbare niet meer echt zo BAM verliefd geweest. Het gebeurd langzaam voortaan. Ik vind iemand leuk en interessant en pas als ik daarin investeer gaat dat groeien. En dat zou ik dus niet doen bij een collega
Misschien dat het ooit nog veranderd en dat ik wel weer eens in eens verliefd word maar ik betwijfel het
Misschien dat ik het wel een keer probeer om te kijken of de reactiegraad dan daadwerkelijk significant hoger komt te liggen maar eigenlijk ben ik ook al wel tevreden met de huidige reactiegraad bij ''hey'' of ''hoi'' wat mij ook weer de moeite van een ''ludieke'' zin bedenken/typen bespaart.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms krijg ik teveel berichten in een keer en kan ik het niet bijhouden. Dan kies ik de leukste. De hoi en hey valt daar eigenlijk nooit onder.
Ik ook een paar jaar geleden met een FOK!ster.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik ken m'n enkele crushes via internet, zelfs m'n vriend en toen was ik 12dus ik heb altijd al hele gesprekken gevoerd voordat ik iemand ontmoette waar ik verliefd op werd
+1quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ook een paar jaar geleden met een FOK!ster.
Zonde ergens want die gesprekken zijn zoveel leuker met iemand waar je als een blok voor valt in het echt, elkaar een miljoen verhalen vertellen tussen het gehaaste neuken door want eigenlijk wil je weer praten en bijpraten waar je al die tijd uitgehangen hebt zonder elkaar, ik ben vooral van die inslagbom van verliefdheid als ik iemand tegenkom en zij mij, niet dat eerst de kat uit de boom kijken met berichtjes op een telefoontje of computertje, dat kan ook in het echt namelijk en dat is vele malen spannender en heftiger is mijn ervaringquote:Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik ken m'n enkele crushes via internet, zelfs m'n vriend en toen was ik 12dus ik heb altijd al hele gesprekken gevoerd voordat ik iemand ontmoette waar ik verliefd op werd
klinkt anders niet als iets nieuws.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde ergens want die gesprekken zijn zoveel leuker met iemand waar je als een blok voor valt in het echt, elkaar een miljoen verhalen vertellen tussen het gehaaste neuken door want eigenlijk wil je weer praten en bijpraten waar je al die tijd uitgehangen hebt zonder elkaar, ik ben vooral van die inslagbom van verliefdheid als ik iemand tegenkom en zij mij, niet dat eerst de kat uit de boom kijken met berichtjes op een telefoontje of computertje, dat kan ook in het echt namelijk en dat is vele malen spannender en heftiger is mijn ervaring
En dat is?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Doe wat Shin Chan zou doen, maar subtieler en met mate.
Ik bedoel 't ook niet iets als iets nieuws maar ik houd van geur, een oogopslag, een houding, een verlegen (of juist niet) blik, een ademhaling, klank van de stem, kleding, manier van doen tegen anderen, maniertjes, aanraking etc etc. ik vind het online allemaal zo beperkt, kan meevallen hoor maar je moet het met iemands woordjes doen en dat is maar 2 procent van aantrekkelijkheid, ik vind dat voor mezelf veel te beperkt, ik zet graag al mijn zintuigen voor 100 procent in als het op versieren, neuken en paartje vormen aankomt als 't even kanquote:Op woensdag 30 december 2015 20:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
klinkt anders niet als iets nieuws.
Je word toch ook pas verliefd als je die persoon ontmoet. En ziet dan toch ook gewoon al die dingen?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel 't ook niet iets als iets nieuws maar ik houd van geur, een oogopslag, een houding, een verlegen (of juist niet) blik, een ademhaling, klank van de stem, kleding, manier van doen tegen anderen, maniertjes, aanraking etc etc. ik vind het online allemaal zo beperkt, kan meevallen hoor maar je moet het met iemands woordjes doen en dat is maar 2 procent van aantrekkelijkheid, ik vind dat voor mezelf veel te beperkt, ik zet graag al mijn zintuigen voor 100 procent in als het op versieren, neuken en paartje vormen aankomt als 't even kan
Dat zeg ik toch niet, ik heb graag de beginnende verliefdheid en aantrekkelijkheid eerst, ik heb geen geduld en tijd om lijntjes uit te hangen voor geïnteresseerden, ik wil graag weten hoe iemand werkelijk is voordat ik er überhaupt moeite in steek en dat kan ik veel beter beoordelen met 100 procent van mijn zintuigen dan met 2 procent, meer zeg ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je word toch ook pas verliefd als je die persoon ontmoet. En ziet dan toch ook gewoon al die dingen?
Wat?quote:
"Hey lekker ding! Meerijden in m'n Maserati? Nou ja, m'n vaders minibus. En jij moet rijden, want ik kom niet boven het stuur uit!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat is?
Ow ik heb alweer een Tindermatch
Online is beperkt uiterlijk, maar 100% communicatie en dus innerlijk. Ik ben meerdere keren puur op een persoonlijkheid gevallen via internet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel 't ook niet iets als iets nieuws maar ik houd van geur, een oogopslag, een houding, een verlegen (of juist niet) blik, een ademhaling, klank van de stem, kleding, manier van doen tegen anderen, maniertjes, aanraking etc etc. ik vind het online allemaal zo beperkt, kan meevallen hoor maar je moet het met iemands woordjes doen en dat is maar 2 procent van aantrekkelijkheid, ik vind dat voor mezelf veel te beperkt, ik zet graag al mijn zintuigen voor 100 procent in als het op versieren, neuken en paartje vormen aankomt als 't even kan
Echt?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat?
[..]
"Hey lekker ding! Meerijden in m'n Maserati? Nou ja, m'n vaders minibus. En jij moet rijden, want ik kom niet boven het stuur uit!"
Of:
"Hee daar honeypon! Kijk, ik zie het zo: jij en ik, samen op de wip."
Dat innerlijk is makkelijker te faken online....quote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Online is beperkt uiterlijk, maar 100% communicatie en dus innerlijk. Ik ben meerdere keren puur op een persoonlijkheid gevallen via internet.
Serieus?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
"Hey lekker ding! Meerijden in m'n Maserati? Nou ja, m'n vaders minibus. En jij moet rijden, want ik kom niet boven het stuur uit!"
Of:
als ik meisje was zou ik jou echt zwaar daten srsquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Of:
Tegenwoordig is geslachtsverandering helemaal hip.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ik meisje was zou ik jou echt zwaar daten srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |